• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 2847

W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeń

Epidemia koronawirusa w Polsce wciąż się rozprzestrzenia. W powiecie wągrowieckim przybyło 8 zakażonych.

W sobotę 17 października Ministerstwo Zdrowia poinformowało o 9622 nowych zakażeniach. W związku z Covid-19 zmarło 84 chorych, 6 osób na sam Covid bez chorób współistniejących.

W Wielkopolsce wyniki badań laboratoryjnych potwierdziły zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2 u 1058 osób. W powiecie wągrowieckim przybyło 8 zakażonych, wszystkie osoby przebywają w izolacji domowej.

W związku z rosnącą liczbą zachorowań rząd zaktualizował plan walki z jesienną falą zakażeń koronawirusem. Od dziś (sobota 17 października) ponad 150 powiatów znajduje się w czerwonej strefie. Dotyczy to m.in. większości miast wojewódzkich, np. Warszawy, Gdańska, Łodzi, Poznaniu.

W czerwonych strefach wszystkie szkoły ponadpodstawowe i uczelnie wyższe przejdą na naukę zdalną. Zakazane są wesela i konsolacje, a zgromadzenia nie mogą przekraczać dziesięciu osób. Ograniczenia dotkną wydarzeń kulturalnych, sportowych czy gastronomii.

Powiat wągrowiecki w strefie żółtej.

Nowe restrykcje dotyczą strefy żółtej, która obejmuje cały kraj.

🔸 Lokale gastronomiczne mogą działać w godzinach 6-21, o innej porze możliwe jest wyłącznie wydawanie posiłków na wynos.

🔸 W środkach transportu miejskiego może być zajętych połowa miejsc siedzących lub 30 proc. wszystkich.

🔸 W weselach, konsolacjach od 19 października może uczestniczyć maksymalnie 25 osób. W przypadku wesel zakazane są zabawy taneczne. Obowiązuje ograniczenie zgromadzenia osób do liczby 25 osób.

🔸 Szkoły wyższe i średnie przechodzą w tryb nauczania hybrydowego.

🔸 Zawieszona została działalność basenów, aquaparków i siłowni.


Komentarze   

Pis-Janowy
-2 #28 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-19 16:57
Pan Jan -wobec tego co napisał pan o mieszkancach wagrowca to model szwedzki byłby jak najbardziej na miejscu ... Zreszta - sam pan przyznaje , ze nic w tym grajdle nie działa a tylko kasa jest marnowana. TO CO TO JEST ZA MODEL? na pewno warto go wspierac? Jeszcze zaplacicie za to - ten ekspert ze Szwecji przez ktoego nie bylo lockdownu w Szwecji kierował walka z epidemia kilka razy w Afryce. Ma jedna wazna obserwację - to co sie działo w czasie ewpidemii, ilosc zgonów bylo niczym z tym co sie działo po niej - jako efekt gospodarczy tego ruchu. Czytac pani Janie, czytac a nie zuc tylko papke z TVN-u. Zdebilony Golem nawet nie zauwaza, ze popiera działania rzadu PIS w tym co pisze - moze pan sie co nieco otrzesnie.
Pis-Janowy
-2 #27 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-19 16:50
Panie PM - prosilbym tez zwrocici uwage na posty takiego Golema czy jego innych kolegow. Zareczam - nie ja piewrszy zaczalem uzywac tego "jezyka miłości" opozycji. Poza tym - wg. sadów wspierancyh przez naszą opozycję, wyzywanie ludiz od chamów, czy wypierdalanie ich na ksiezyc lub rzucanie kurwami ze sceny przez młodzieżą na rykowisku to żadne wulgaryzmy nie chcą ale "wyrazanie
opini" i "artystycznym przekazem " (to o klnącym owsiku). Ponial ? Czy tez z "baśki" musi dostac - jak to mowi owsik ...
Pan jan
+6 #26 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPan jan 2020-10-19 08:08
Janowy jak ci odpowiada model szwedzki to co ty tu jeszcze robisz? Wy.....tam i nie siej fermentu w mieście w którym nie ma lekarzy, szpital w rozsypce, specjalistów brak, przychodnie zamknięte, a ludzie zaściankowi ! Gdyby Polacy mieli odporność Szwedów, służba zdrowia, opieka medyczna i wszystko inne na poziomie szwedzkim to proszę bardzo można mówić o Szwecji!Ale nie w sytuacji w której jest nasz kraj!!!!!!!!
Piotruś
+8 #25 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPiotruś 2020-10-18 21:07
Chcecie żyć ponad stan, to bierzecie pożyczki. Nikt wam nie kazał brać pożyczek, bo musieliście mieć to co somsiod żeby mu gały wyszły że wy tuż mówię. Więc teraz sobie plujcie w gębę stukając się po makówce. Zawistnicy, zazdrosnicy
Piotruś
+9 #24 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPiotruś 2020-10-18 21:04
Dziura w budżecie jest przez 500+, każdy to wie. Zabrać piecstety i dziura załatana. Tyle w temacie nieroby.
Pm
+8 #23 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPm 2020-10-18 20:54
PiS Janowy jaka ... daje ci przyzwolenie na pisanie wugaryzmow pod każdym postem i na każdy poruszany temat na tym portalu. Nikt tego nie widzi? Nie ma mocnych na takiego sługusa? W urzędzie pracy takiego oszołoma jeszcze nie zauważyli?
Pis-Janowy
-8 #22 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-18 19:40
Kolo - ty musisz byc lewym butem pajaca golema - w poscie #6 piszesz, ze rzad nic nie robi (A ROBI, KU..A!, debilne rzeczy wydajac nasza kase i na debilna pandemie miliardy i tak tworzac dziure i inflację - za duzo kasy na rynku). A za chwile placzesz o inflacji. A 2+3 umiesz dodac czy to jakimś belkotem to przykryjesz? Gdy pisze ze trzeba bylo model szwedzki zastosowac - o czym wylem juz od marca to ty bronisz szmat na ryjach i tych wszystkich ograniczen. A tego, ze ida miliardy na debilne testy nie dostrzegasz? Tego, ze wielu grupom spolecznym takie cos sie pdodoba (urzedasom wszelkiej masci, lekarzom,) pewnie tez nie dostrzegasz? Tego ze zidiociala opozycjha doamaga sie jeszcze wiekszej kasy tez nie? Do rzadu PIS tez mam o to co odpierdala na tke tego pierodlocowirus a mam tez pretensje - ale tego nie doczytales kolnie golema? Tak ci gowno ze sraczki przez koronowirusem zalało oczy?
bora
+3 #21 test ok.800 zł.bora 2020-10-18 19:15
9622chorych razy 800test =7697600 zł i tak możemy mnożyć ciekawe jak kasa się skończy to co bedzie inny wirus czy będziemy zdrowi
kolo
+5 #20 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńkolo 2020-10-18 19:07
Janowy tutaj pitu, pitu, codzienna porcja fake newsów, a tymczasem:
"Inflacja bazowa w górę. NBP: we wrześniu to 4,3 proc.
Polska jest jednym z krajów europejskich o najwyższym wzroście cen. Potwierdzają to najnowsze dane GUS z czwartku. Wygląda więc na to, że drożyzna nie odpuszcza, a we wrześniu podwyżki nawet przybrały na sile. Szczególnie dotyczy to usług."
Możesz sobie Janowy pyszczyć o maseczkach, o Giertychu, ale MY NARÓD już wiemy o co chodzi. Najprawdopodobn iej ludzie będą umierać za chwilę w domach, na ulicy, pod szpitalami, ci co przeżyją muszą się przygotować na bidę z nyndzą pod rządami złodziei i bandytów z PIS. Tłumy jeszcze ruszą na Nowogrodzką z taczkami.
Pis-Janowy
-9 #19 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-18 18:24
Mistrzu z postu 16 - o wiele wiecej zmarlo Belgii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Gdzie mamy lockdown i wszelkie restrykcje. U nas ta liczba przekroczy Szwdeow jesli bedziemy robić tak hjak do tej pory - rozciagac w czasie i dopisywac do smierci kazdego ciezko chorego czy staruszki swirowirusa ( tak jak tera to sie dzieje). Powtarzam - w Szwecji od czerwca praktycznie brak zgonow na POjebowirusa i nie maja tam drugiej fali swirowania. Jedyeny kraj w ktorym mamy ciagly spadek zachorowan. Co ci jescze pajacu trzeba?Poza tym - najbardziej tam dotknęło tą kolorwą cześć Szwedów - wg. potwierdzonych juz teorii, ze wirus wali o wiele mocniej w południowców. Dodatkowo - czas na odkrycie manipulacji:".. .W sezonie grypowym 2019-2020 w Szwecji na grypę zachorowało 7928 osób, podczas gdy rok wcześniej 13758, a dwa lata wcześniej - 20686.
W sezonie grypowym 2019-2020 30 dni po zdiagnozowaniu grypy zmarło w Szwecji 178 osób, podczas gdy rok wcześniej - 451, a dwa lata wcześniej - 1012..."
Ppotrafisz pomyslec i polączyć pewne fakty?
Ogolnie jest tak - Szwedzi maja juz z górki - my sie dopiero rozkrecamy. A ile umrze w wyniku lockdownu? Stawiam, ze kilka - kilkanascie wiecje Polkaów niz na coronoswirusa. tyle tylko, ze o tym bedzie cicho. Banki zarobia na udzieleniu pozyczek panstwom na pokrycie dziur budzetowych i tyle. I o to tylko w tym wszystkim głownie chodzi.
RENIO- GLUPIO KWOKO - czosnke, cebula, kiszona kapustaa ruch i ruchania i zaden doktor nie bedzie ci potrzebny ..
RENIA
+8 #18 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńRENIA 2020-10-18 15:30
PIS Janowy, ktoś już ci napisał że masz przestać brać to co bierzesz*Ja bym jeszcze poleciła zmianę lekarza bo ten, któremu składasz wizyty to leczy cię na nogi bo na co inne za późno*Jak ci tu jest tak źle to weź się wynies z tego kraju, najlepiej do Tajwanu tylko że tam nie wypłacają socjalu obibokom
ja
+12 #17 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńja 2020-10-18 13:35
Antymaseczkowcó w, wszystkich cwaniaków chodzących po sklepach bez masek i przyłbic, oraz krzykaczy i spiskowców negujących pandemię powinno się skierować do szpitali zakaźnych, by pomagali personelowi medycznemu. Niech tylko lekarze im nie dają środków ochronnych, skoro po sklepach mogą chodzić bez masek, to w szpitalu też im niepotrzebne.

Jeśli zakrycie nosa i ust jest dla nich zbyt trudne, to niech idą pomagać do szpitali.
hjhk
+8 #16 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńhjhk 2020-10-18 12:54
W 10 mln szwecji zmarło 6 tyś osób a w Polsce 3, 5 tyś , idiota porównuje że teraz mają mniej zgonów ,Idioto czy byś wiosną Szwecki wzór walki z pandemią poświęcił życie np twoich rodziców. Cepie w sporie nie liczy się kto wygrał którą połowe tylko cały mecz Zaczekajmy jak to się skończy wtedy ocenimy kto miał racje Kolejny specjalista i doradca który nie bierze odpowiedzialnoś ci za swoje pomysły , tak to może każdy doradzać.
Pis-Janowy
-8 #15 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-18 12:07
Z ostatniej chwili - w Szwecji ktora odlała siebo ktos tammadry powiedział, ze efekt lockdownu jest o wiele grozniejszy dla ludzi niz potraktlowania swirowirusa jak normalnej grypy od czerwca praktycznie nie ma zgonów na pojebowirusa ... Tyle z faktów. Ale oczywiście media swoje "ale" bo ludzi edowiedzieliby sie, ze te idiotyczne obostrzenia sa gowno warte i kosztuja nas na razie 120 MLD dziury w budzecie!
Pis-Janowy
-12 #14 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńPis-Janowy 2020-10-18 11:28
Kolejny rekord POkueirwinia i debilizmu pobity. Podwójci jeszcze liczbe testow (to to jest dopiero żródelko kasiuty) a pobijecie go podwojnie. A ponoc grypa w tym roku znikła, nie ma jej, koronowius ja zabił. A media tylko napedzja ta panikę ... chore.
ok
-10 #13 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńok 2020-10-18 09:11
Filon - bo nie mają prawa wlepić mandatu i nie chcą się widocznie ośmieszać za te marne pensyjki. A Ty dziadek jak się boisz to na zakupy od 10 do 12 i później w domu siedź. Tak to Twoi politycy wymyślili i MASZ SIĘ STOSOWAĆ DO TEGO jak myśleć nie umiesz. Paniał
Laura7
+8 #12 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńLaura7 2020-10-18 09:03
Czy można obsługiwać klientów bez osłony twarzy? Na SHELU to norma, że mięśniaki wchodzą bez masek
Filon
+6 #11 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńFilon 2020-10-18 08:09
Dlaczego nie ma ochrony w sklepach, dlaczego nie widać służb mundurowych, które pokażą tym antymaseczkowym czyli nieukom ( bo tylko taki nie zdaje sobie sprawy z powagi sytuacji) że stanowią realne zagrożenie wlepiając mandaty 500 zł?????? Nie widziałem ani jednego patrolu na ulicy, ani jednego auta!
kolo
+9 #10 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńkolo 2020-10-17 17:36
@ das - przeczytaj jeszcze raz mój komentarz i powiedz proszę, jak taki tęgi mózg jak twój wywnioskował z mojego postu, że jestem specjalistą od koronawirusa.
Problem w tym, że połowa społeczeństwa nie potrafi zrozumieć tekstu (czego przykładem typek nazywający się das), to gdzie od takiego suwerena wymagać samodyscypliny w na przykład noszeniu maski.
das
-9 #9 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńdas 2020-10-17 17:24
Do #4 jak w Angli budowali w marcu szpitale polowe to w Polsce my już mieliśmy murowane
das
-11 #8 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńdas 2020-10-17 17:22
Nie wiedziałem że w takiej dziurze mamy takiego speca od koronowirusa jak Kolo. Dziwne że tak wybitna jednostka wszystkowiedząc a i przewidująca tylko siedzi przed komputerem a nie w WHO Zapewne Kolo o koronowirusie już wiedział pięć lat temu i zdążył w swojej spelunie opracować szczepiuonke Także kolo wyłaż z nory cały świat cię ozłoci
hape
+15 #7 uwagahape 2020-10-17 15:19
"Rekord" czego rekord? Czy mi chcemy bić jakiś rekord? co najwyżej rekordowa liczba zakażeń. Zacznijcie rozumieć to co sami piszecie. "Redaktorzy samozwańczy z Was nic więcej :)
kolo
+9 #6 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńkolo 2020-10-17 14:16
Wiem, że sami musimy zachowywać się odpowiedzialnie bo na rząd PiS nie ma co liczyć, już się pogubili kłamcy i złodzieje w swoich machlojkach. Widać jak na dłoni, że rządzącym zależy tylko na kasie i władzy, nie liczą się z niczym i z nikim tak długo jak długo będą mogli pozostać przy korycie. Gdy przychodzi do podejmowania ważnych decyzji wtedy widać niemoc tej zbieraniny.
ok
-11 #5 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńok 2020-10-17 14:14
Czyżby maseczki jednak nie pomagały tak jak to zapowiadają ??
Jebac kościół!!
+10 #4 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńJebac kościół!! 2020-10-17 13:05
W Anglii w marcu budowali szpitale polowe i kupowali dodatkowo respiratory a w Polsce rozdawali w tym czasie pieniądze rydzykowi!! Czy ten naród jest normalny??
grzegorz 1
+18 #3 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńgrzegorz 1 2020-10-17 12:18
A pod wągrowieckimi marketami pełno rejestracji CZN ze strefy czerwonej. Ciekawe czy mają maski podczas zakupów.
€
+16 #2 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeń 2020-10-17 12:11
Bedzie coraz wiecej zakazonych. Obrazek z wczorajszej podrozy pociagiem - w Wagrowcu wysiada caly pociag w maseczkach na twarzy, tylko jeden pajac w zielonym dresie bez zaslonietej twarzy i nosa. Wystarczy w pociagu taka jedna osoba a wirusik sie rozniesie.
Wściekły
+13 #1 RE: W Polsce padł dzisiaj kolejny rekord zakażeńWściekły 2020-10-17 12:07
No i roznosiciele wirusików i bakterii nadal łączą się i roznoszą zarazę na domowników. Niby naturalna eliminacja starych i chorych przewlekle. Otwierać przychodnie!!!! !!!!!!!!!!!!!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Odwiedza nas miesięcznie 43 tys. unikalnych użytkowników
  • Mamy najwięcej fanów spośród wągrowieckich redakcji
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2019 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.