• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3271

48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijaku

Policjanci zatrzymali 48-letniego mieszkańca Rgielska. Prowadził po pijaku, miał blisko 3 promile.

Do zdarzenia doszło w poniedziałek wieczorem, kilka minut po godzinie 20:00 na drodze z Chawłodna do Laskownicy. Tam srebrnego Peugeota, który łapał pobocze i zwalniał prawie do zera zauważył inny kierowca p. Sebastian i zadzwonił na 112.

- Operator numeru 112 przekazał informację Policji. Ustalono, że kierowca porusza się w stronę Wągrowca. Policjanci zatrzymali wskazany pojazd w miejscowości Krosno. Kierujący Peugeotem 45-letni mieszkaniec Rgielska miał w organizmie około 2,85 promila alkoholu. Dodatkowo mężczyzna nie posiadał uprawnień do kierowania — poinformował . asp. Dominik Zieliński, oficer prasowy KPP w Wągrowcu.

Zatrzymanemu kierowcy grozi teraz kara do 2 lat pozbawienia wolności grzywna 5 tysięcy złotych i sądowy zakaz prowadzenia pojazdów.


Komentarze   

Ja
+1 #11 RE: 48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijakuJa 2021-10-06 22:47
Nie na miejscu było te zapytanie czy ktoś z Anulewiczów. Wszystkich stawiacie na jedną kartę. Od razu również widzę Rgielsko przedstawiacie z najgorszej strony. Proszę o trochę poszanowania, warto czasami się ugryźć w język i sobie odpuścić dogryzki. Pozdrawiam serdecznie pojebańce ❤️
nik
+4 #10 RE: 48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijakunik 2021-10-06 22:04
Spoko - zwykły człowiek . Gdyby jakiś znany "ktoś " byłaby medialna cisza .
Fristajlo
+8 #9 PromileFristajlo 2021-10-06 19:44
Dojebać ile wejdzie! Dobrze ze kutas stary nie wyrządził nikomu krzywdy.
Awww12
-1 #8 UchoAwww12 2021-10-06 18:09
Ucho sam jesteś ta patologia pijacka frajerze .
Rygielsko
-3 #7 Ucho OsadaRygielsko 2021-10-06 16:58
Ucho pokaż mordę bita kurwo to ci pokaże patologie kurwino jebana. Jebać takie cwelisko jak ty
PIS Janowy
-1 #6 RE: 48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijakuPIS Janowy 2021-10-06 16:09
Ucho osada - dobrze, ze Durczok to abstynent byl albo Kozidrak czy Figura (zatrzyman po pijaku w USA z dzieckiem w aucie - do dzis nie moze sie tam pojawic, bo ja na grancia zakuja)? Albo gen. Bieniek czy gwiazda elit Olbrychski ...
Ty nie masz pojecia jaka jest degeneracja wsrod naszych elit. Tyle tylko ze jest skrzetnie ukrywana i wychodzi na wierzch gdy juz sie nie da pokrywki utzrymac...
PIS Janowy
-4 #5 RE: 48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijakuPIS Janowy 2021-10-06 16:06
A tutaj wiadomosci z Polski. Od jednego z naczelnych dziwakow aborcyjnych, pani profesor Srody:"...Można mieć tylko nadzieję, że gawiedź niezaszczepiona wymrze rychło...". Zeby bylo jasnym - nie jest to zadna mowa nienawisci. Nie, nie, nie ! To wszak dotyczy tylko 50% Polakow. I tutaj nie ma zadnego - " moje cialo moja wola", no nie?
Za to mowa nienawisci nie do wybaczenia jest: "Bedziesz pan wisial za to " wypowiedziane w kierunku pajaca odpowiedzilnego za dodatkowe smierci 150 tys Polakow.
Ucho osada
+1 #4 WaUcho osada 2021-10-06 16:01
Tam powinni wszystkim zabrac prawko same alkoholiki pewnie stary Anulewicz co nie zmienia faktu ze tam sama patologia pijacka mieszka
oalowd
+8 #3 swscoalowd 2021-10-06 15:31
To miał 45 lat czy 48 lat. Chyba że go matka 3 lata rodziła .
PIS Janowy
0 #2 RE: 48-latek z Rgielska zatrzymany za jazdę po pijakuPIS Janowy 2021-10-06 14:54
Nie tak zle - Kamilek Durczok mial 2,9 i nie zwalnial wcale do zera. Swoim 2-tonowym BMW pociskal ponad 370 km przez Polske z predkoscia srednia 140 km/h. I roczek w zawieszeniu ...
A jak go towarzycho rozowo-teczowe bronilo!! To dlaczego biedny czlowiek z wisoki nie moze sprobowac - a moze tez go sedzia potraktuje tak jak Durczoka czy Najsztuba?
Www
+5 #1 HahaWww 2021-10-06 14:50
Anulewicz ?? 🤣🤣🤣🤣

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2019 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.