• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 16545

Zastrzelił kolegę na polowaniu

Dramat na polowaniu!  Uzbrojony łowczy w trakcie polowania zabił 47-letniego kolegę.

Dzisiaj, w godzinach południowych w trakcie polowania, doszło do śmiertelnego postrzelenia 47-letniego Adama K. Strzelającym był kolega Karol K.

- Około 12:30 zostaliśmy poinformowani o postrzeleniu myśliwego w lesie niedaleko miejscowości Wiela, gmina Mieścisko - poinformował sierż. Dominik Zieliński, p.o. Oficer Prasowy KPP Wągrowiec.

Na miejsce skierowano policję, pogotowie ratunkowe. Mimo podjętej akcji reanimacyjnej nie udało się uratować postrzelonego mężczyzny.

Nie wiadomo w jakich okolicznościach padł śmiertelny strzał. Policja pod nadzorem prokuratura prowadzi czynności zmierzające do wyjaśnienia tragicznego zdarzenia.


 

 

Komentarze   

tt
-1 #53 pomagajątt 2014-11-24 12:05
Cytuję xxx:
Cytuję Zdzira:
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

Nie żebym się cieszył ale dobrze im tak. Mordował i sam został zamordowany. Wszystkich pajaców latających w flintami po lesie powinni zamknąc w rezerwacie

Gdybyś miał pojęcie o życiu człowieku wiedziałbyś, że myśliwi polując również pomagają... poczytaj sobie trochę o dzikach i szkodach jakie potrafią wyrządzić... Później oceniaj, nie znałeś człowieka... A w rezerwacie powinno się pozamykać takich chamów i prostaków jak Ty i Ci pozostali, którzy wypisują u te bzdury. Pomyśl przez chwilę, co czuje teraz jego rodzina, między innymi ja...

A skąd wiesz kto chamem i prostakiem jest, może Ty. Pomagają zapełnic lodówki swoje i nie tylko i to całe pomaganie. Może bym to zdarzenie zrozumiał gdyby to amator postrzelił zawodowca ale nie odwrotnie. Przecież ten człowiek ma dbac o las, jego bezpieczeństwo i bezpieczeństwo wszystkiego co z lasem związane. Traktowanie lasu Państwowego jako prywatny to duże nadużycie, ze strony pracownika. Chrońcie lasy od takich leśniczych. Amator zaufał zawodowcowi i zapłacił za to najwyższą cenę, jest to dramat dla jego rodziny rodziny.
npp
+2 #52 cudnpp 2014-11-19 22:01
Cytuję Adamski:
Błąd mógł być z każdego strony. Postrzelony mógł przejść przypadkiem przez linie strzału , nie informując o tym strzelającego. Mógł oberwać rykoszetem, lub broń wystrzeliła samoczynnie gdy np: była przenoszona i przypadkiem skierowana w postrzelonego.

Tak na pewno.sw.pamieci Adam sam się zastrzelił, swoja bronią, rykoszetem odbitym od dzika.ten drugi był na grzybach to cud , że żyje.
tadektt
-1 #51 polowanietadektt 2014-11-19 21:46
To chyba nie wiesz co to znaczy.to na pewno nie jest dobry człowiek.
tedekktt
-1 #50 człowiektedekktt 2014-11-18 23:02
Być dobrym czlowiekiem to trzeba być czlowiekiem jesli wiadomo co to znaczy.
tt
-1 #49 zabiltt 2014-11-18 22:56
zawodowIec zabił amatora to juz sladu po nim nie powinno być w lesnictwie.gdzie jego przelozeni.to kpina z przepisów i ludzi.niech gaciami chandluje to nic nikomu nie zrobi.jak się chciało dziczyzne rozdawać to trzeba bylo kupic to by wszyscy żyli.

Widze te koła łowieckie, 3/4 to siwe dziadki i jak tu sie nie bac

Poluje się prawie cały rok, na różną zwierzynę, jesień i zima szczególnie, w każdym momencie może być ktoś na ambonie, to oczywiście jest odnotowane w książce polowań,

Nie pękaj, prędzej zginiesz w trakcie powrotu do domu na ulicy niż od kulki w lesie :)

Załóż jaskrawą kamizelkę i pedałuj co sił w nogach, może unikniesz kulki :)

Ludzie, wypadki się zdarzają, są zasady polowań i obsługiwania się bronią, wypadki się zdarzają, bo ktoś tych przepisów nie przestrzegał, tak samo jak na drodze, jest ograniczenie do 50km, jak ktos jedzie 220km to ryzykuje i łamie przepisy....
mieszkanka
+2 #48 zastrzelił kolege na polowaniumieszkanka 2014-10-29 18:18
ludzie opanujcię się to był dobry człowiek mój wuja jak czytam te komentarze to aż się żygać chce.wspolczuje p.karolowio on to najbardziej przezyl poszczelił niechcaca swojego najlepszego kolege wspolczucia dla rodziny adama i karola
truthteller
-6 #47 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniutruthteller 2014-10-29 15:06
Cytuję lelek:
Chciałem się zapytać, czy prawdą jest że nie byli wpisani na to polowanie w książce polowań(czy jak to się tam nazywa)? Jeśli tak było to uznać należy że to był akt kłusownictwa. Poza tym myśliwy może strzelać tylko i wyłącznie do dobrze rozpoznanego celu. Tu widać nerwy i żądza krwi przesłoniła komuś oczy i rozum.


Kolejna plotka!
Aga 91
+6 #46 :(Aga 91 2014-10-28 23:03
Cytuję lelek:
Chciałem się zapytać, czy prawdą jest że nie byli wpisani na to polowanie w książce polowań(czy jak to się tam nazywa)? Jeśli tak było to uznać należy że to był akt kłusownictwa. Poza tym myśliwy może strzelać tylko i wyłącznie do dobrze rozpoznanego celu. Tu widać nerwy i żądza krwi przesłoniła komuś oczy i rozum.


Wydaje mi się, ze to jest właśnie słabość nas ludzi, komentowanie, dociekanie, i 10000 wersji. Każdy wie lepiej, każdy potrafi oceniać, nikt nie stara się zrozumieć, czy poczekać na konkretne informacje co tak naprawdę się stało, nikt nie potrafi uszanować rodzin tych osób po prostu nie komentujac....
lelek
-5 #45 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniulelek 2014-10-28 22:58
Chciałem się zapytać, czy prawdą jest że nie byli wpisani na to polowanie w książce polowań(czy jak to się tam nazywa)? Jeśli tak było to uznać należy że to był akt kłusownictwa. Poza tym myśliwy może strzelać tylko i wyłącznie do dobrze rozpoznanego celu. Tu widać nerwy i żądza krwi przesłoniła komuś oczy i rozum.
pppp
+2 #44 współczujepppp 2014-10-28 22:06
"kto mieczem wojuje, od miecza ginie"
Rumcajs
#43 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuRumcajs 2014-10-28 20:29
myśliwy i leśniczy, profesjonaliści hahah :lol:
czarny
-1 #42 pogrzebczarny 2014-10-28 19:40
To co się wydarzyło nie miało mieć prawa się zdarzyć.
Wspieram Was duchem.
Truthteller
-5 #41 Przepraszam za pomyłkęTruthteller 2014-10-27 15:00
Cytuję Truthteller:
Cytuję Erazm:
Niestety są to miejscowi leśnicy; obaj z Mieścisko... Wyrazy współczucia dla obu rodzin... Niewyobrażalny pozostał im ból

Leśnicy czy myśliwi?

A.K. był leśniczym i chyba myśliwym, a K.K. był myśliwym

Sory na odwrót
A.K. był myśliwym, a K.K. był leśniczym i chyba myśliwym
zielony
-1 #40 nie pękajzielony 2014-10-27 08:32
Cytuję rast:
Mam pytanie, czy w naszym Wągrowieckim lesie, dziadki tez polują? Uwielbiam jeździć rowerkiem wszędzie, czasami jak przejeżdżam i na horyzoncie widze ambone, boje sie ze dostane kulke, mowie powaznie.. czuje taki niepokoj, bo takie akcje sa raz w roku u nas i ktos dostaje bo go pomylił ło matko no pomylił, ło matko wypadek, jak dla mnie powinien beknąć za nieumyślne postrzelenie ze skutkiem smiertelnym

Widze te koła łowieckie, 3/4 to siwe dziadki i jak tu sie nie bac


Poluje się prawie cały rok, na różną zwierzynę, jesień i zima szczególnie, w każdym momencie może być ktoś na ambonie, to oczywiście jest odnotowane w książce polowań,

Nie pękaj, prędzej zginiesz w trakcie powrotu do domu na ulicy niż od kulki w lesie :)

Załóż jaskrawą kamizelkę i pedałuj co sił w nogach, może unikniesz kulki :)

Ludzie, wypadki się zdarzają, są zasady polowań i obsługiwania się bronią, wypadki się zdarzają, bo ktoś tych przepisów nie przestrzegał, tak samo jak na drodze, jest ograniczenie do 50km, jak ktos jedzie 220km to ryzykuje i łamie przepisy....
Trebuh
-9 #39 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTrebuh 2014-10-26 22:03
Ciekawe czy dostał na miękkie?
Zdzira
-8 #38 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuZdzira 2014-10-25 21:56
Cytuję Erazm:
straszne są te komentarze...zginal czlowiek i jest wielka tragedia zarówno dla jego rodziny jak i dla nieumyślnego sprawcy -a tu takie durne komentarze..żenada

Tragedia sama sie nie stała. Trzeba myśleć zanim się pójdzie w las z flintą. Oni sami sa sobie winni. Nikt im nie kazał iść mordować zwierząt !!!!. Nikt tu sie nie cieszy ze śmierci. Ale ludzi na wyższym levelu wkurza bezmyślność. I wszystko w temacie. Jak by zamiast strzelb mieli aparaty fotograficzne nikomu by sie nic nie stało.
Mieszkanka
+1 #37 strachMieszkanka 2014-10-25 21:23
Mój syn chodzi tam na grzyby....co za pomysł, żeby o tej porze na polowanie się wybierać!!!
Erazm
+20 #36 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuErazm 2014-10-25 17:50
straszne są te komentarze...zginal czlowiek i jest wielka tragedia zarówno dla jego rodziny jak i dla nieumyślnego sprawcy -a tu takie durne komentarze..żenada
Truthteller
+8 #35 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:36
Ktoś tu chyba uprawia seryjny hejting!!
Truthteller
+7 #34 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:34
"Echanton" i "Zdzira"

Kolejni wegetarianie?
Truthteller
-13 #33 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:32
Cytuję Erazm:
Niestety są to miejscowi leśnicy; obaj z Mieścisko... Wyrazy współczucia dla obu rodzin... Niewyobrażalny pozostał im ból

Leśnicy czy myśliwi?

A.K. był leśniczym i chyba myśliwym, a K.K. był myśliwym
Truthteller
+11 #32 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:30
Cytuję kol:
Po co piszecie takie głupoty??? wyobraźcie sobie, że może to czytać rodzina, a wy piszecie, że dobrze im tak!!! Jesteście nienormalni! Jak może się czuć teraz ta rodzina? Oby dwie rodziny. Zanim coś napiszecie to pomyślcie, bo nawet pisemnie możecie kogoś zranić!


Popieram trochę współczucia!!
Truthteller
-1 #31 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:29
Cytuję rast:
Mam pytanie, czy w naszym Wągrowieckim lesie, dziadki tez polują? Uwielbiam jeździć rowerkiem wszędzie, czasami jak przejeżdżam i na horyzoncie widze ambone, boje sie ze dostane kulke, mowie powaznie.. czuje taki niepokoj, bo takie akcje sa raz w roku u nas i ktos dostaje bo go pomylił ło matko no pomylił, ło matko wypadek, jak dla mnie powinien beknąć za nieumyślne postrzelenie ze skutkiem smiertelnym

Widze te koła łowieckie, 3/4 to siwe dziadki i jak tu sie nie bac

Sprawdź w kole łowieckim, jaki mają obszar polowań i gdzie najczęściej polują lub jakie ambony nie są używane.
Truthteller
+13 #30 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuTruthteller 2014-10-25 14:27
Cytat:
Zgadzam się. To mordercy! Jak można zabijać niewinne zwierzęta dla przyjemności? To chore!
Rozumiem, że jesteś wegetarianinem, skoro tak reagujesz na zajecie myśliwego, może jeszcze zorganizujesz pikietę przed starostwem?
zbyszek 6578
+1 #29 masakrazbyszek 6578 2014-10-25 13:54
To już teraz wogóle strach do lasu na grzyby iść bo można kule w łeb dostać .Niech pomyślą zanim coś zrobią ,a nie krzak lekko sie poruszy to odrazu pach,pach.Dziwna sprawa .Współczuje obu rodzinom
zbyszek 6578
+3 #28 masakrazbyszek 6578 2014-10-25 13:45
To już teraz wogóle strach do lasu na grzyby iść bo można przypadkiem kule w łeb dostać,powinno się bardziej uważać na to do czego się strzela a nie krzak się lekko poruszy i już pach,pach .Współczuje tym rodzinom.
skoczanka
+11 #27 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuskoczanka 2014-10-25 13:39
Cytuję Marekk:
Po pierwsze teren na którym doszło do wypadku należał do leśniczego z Gołaszewa. Nie mieli prawa tam polować. Po drugie To nie jest pora na polowanie chyba że polowanie zbiorowe. A takie polowanie 2 osobowe odbywa się głownie w nocy. Po trzecie jak by można było w biały dzień pomylić zwierzynę z człowiekiem? Tutaj pozostaje tylko wyjaśnienie policji. Bo ta sprawa wygląda dziwnie.

z twojej strony to juz hejtowanie.Pod innym nikiem napiszesz że Karol kochał się z żoną Adama?Byli kolegami od wieeeelu lat
skoczanka
+12 #26 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuskoczanka 2014-10-25 13:36
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

fajnie ze masz pasje i nie jestes Bogiem .Ich pasją było myślisstwo co nie zazczy ze byli zabójcami .W pl mamy prawo.Prawo które zgadza sie na odstrzał zwierząt>
Marekk
-15 #25 Zatrzelił kolegeMarekk 2014-10-25 13:13
Po pierwsze teren na którym doszło do wypadku należał do leśniczego z Gołaszewa. Nie mieli prawa tam polować. Po drugie To nie jest pora na polowanie chyba że polowanie zbiorowe. A takie polowanie 2 osobowe odbywa się głownie w nocy. Po trzecie jak by można było w biały dzień pomylić zwierzynę z człowiekiem? Tutaj pozostaje tylko wyjaśnienie policji. Bo ta sprawa wygląda dziwnie.
A
-19 #24 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuA 2014-10-25 13:12
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.


Zgadzam się. To mordercy! Jak można zabijać niewinne zwierzęta dla przyjemności? To chore!
BUBU
+10 #23 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuBUBU 2014-10-25 12:05
Cytuję sraczka polaczka:
Cytuję kol:
Po co piszecie takie głupoty??? wyobraźcie sobie, że może to czytać rodzina, a wy piszecie, że dobrze im tak!!! Jesteście nienormalni! Jak może się czuć teraz ta rodzina? Oby dwie rodziny. Zanim coś napiszecie to pomyślcie, bo nawet pisemnie możecie kogoś zranić!

No i ch... Te rodziny wcześniej mogły pomyśleć że strzelba może zabić nie koniecznie jelonka. Jest przynajmniej okazja by zwrócić uwagę jak debilny to sport. Może inne zielone dziadki się zastanowią zanim kolejny razy bedą latać z flintom po lesie. AMEN



Ch..uj, czy jak ci tam...nikt z "flintom" po lesie nie biega....no i nie jest to sport.Brakuje ci wiedzy na ten temat
BUBU
+12 #22 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuBUBU 2014-10-25 12:02
Cytuję rast:
Mam pytanie, czy w naszym Wągrowieckim lesie, dziadki tez polują? Uwielbiam jeździć rowerkiem wszędzie, czasami jak przejeżdżam i na horyzoncie widze ambone, boje sie ze dostane kulke, mowie powaznie.. czuje taki niepokoj, bo takie akcje sa raz w roku u nas i ktos dostaje bo go pomylił ło matko no pomylił, ło matko wypadek, jak dla mnie powinien beknąć za nieumyślne postrzelenie ze skutkiem smiertelnym

Widze te koła łowieckie, 3/4 to siwe dziadki i jak tu sie nie bac




Dziecko, może wystarczy jak sobie po placu zabaw pojeździsz.Co ty robisz w lesie rowerkiem?I może z mamą odwiedź jakieś koło łowieckie, ew. leśniczówkę...tam ci wytłumaczą jakie zasady obowiązują w lesie...Pa,pa
rast
-11 #21 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniurast 2014-10-25 11:05
Mam pytanie, czy w naszym Wągrowieckim lesie, dziadki tez polują? Uwielbiam jeździć rowerkiem wszędzie, czasami jak przejeżdżam i na horyzoncie widze ambone, boje sie ze dostane kulke, mowie powaznie.. czuje taki niepokoj, bo takie akcje sa raz w roku u nas i ktos dostaje bo go pomylił ło matko no pomylił, ło matko wypadek, jak dla mnie powinien beknąć za nieumyślne postrzelenie ze skutkiem smiertelnym

Widze te koła łowieckie, 3/4 to siwe dziadki i jak tu sie nie bac
sraczka polaczka
-3 #20 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniusraczka polaczka 2014-10-25 11:04
Cytuję BUBU:
Cytuję MATYLDA:
Niestety są to miejscowi leśnicy; obaj z Mieścisko... Wyrazy współczucia dla obu rodzin... Niewyobrażalny pozostał im ból



Niestety ...dlaczego niestety?

No bo to powinni być Niemcy :) Ludzie to są jednak na niskim levelu...
sraczka polaczka
-11 #19 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniusraczka polaczka 2014-10-25 11:02
Cytuję kol:
Po co piszecie takie głupoty??? wyobraźcie sobie, że może to czytać rodzina, a wy piszecie, że dobrze im tak!!! Jesteście nienormalni! Jak może się czuć teraz ta rodzina? Oby dwie rodziny. Zanim coś napiszecie to pomyślcie, bo nawet pisemnie możecie kogoś zranić!

No i ch... Te rodziny wcześniej mogły pomyśleć że strzelba może zabić nie koniecznie jelonka. Jest przynajmniej okazja by zwrócić uwagę jak debilny to sport. Może inne zielone dziadki się zastanowią zanim kolejny razy bedą latać z flintom po lesie. AMEN
kol
+15 #18 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniukol 2014-10-25 10:39
Po co piszecie takie głupoty??? wyobraźcie sobie, że może to czytać rodzina, a wy piszecie, że dobrze im tak!!! Jesteście nienormalni! Jak może się czuć teraz ta rodzina? Oby dwie rodziny. Zanim coś napiszecie to pomyślcie, bo nawet pisemnie możecie kogoś zranić!
xxx
+17 #17 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuxxx 2014-10-25 10:33
Cytuję Zdzira:
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

Nie żebym się cieszył ale dobrze im tak. Mordował i sam został zamordowany. Wszystkich pajaców latających w flintami po lesie powinni zamknąc w rezerwacie

Gdybyś miał pojęcie o życiu człowieku wiedziałbyś, że myśliwi polując również pomagają... poczytaj sobie trochę o dzikach i szkodach jakie potrafią wyrządzić... Później oceniaj, nie znałeś człowieka... A w rezerwacie powinno się pozamykać takich chamów i prostaków jak Ty i Ci pozostali, którzy wypisują u te bzdury. Pomyśl przez chwilę, co czuje teraz jego rodzina, między innymi ja...
skoczanka
+3 #16 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuskoczanka 2014-10-25 03:30
Cytuję Zdzira:
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

Nie żebym się cieszył ale dobrze im tak. Mordował i sam został zamordowany. Wszystkich pajaców latających w flintami po lesie powinni zamknąc w rezerwacie

a tacy jak ty na wolności?Boziuuuu
Zdzira
-11 #15 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuZdzira 2014-10-25 03:08
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

Nie żebym się cieszył ale dobrze im tak. Mordował i sam został zamordowany. Wszystkich pajaców latających w flintami po lesie powinni zamknąc w rezerwacie
Cipek
+5 #14 Straszna pomyłkaCipek 2014-10-25 02:08
znam postrzelonego i nie moge w to uwieżyc naprawde nieszczesliwy wypadek:(
anii
#13 Zastrzelił kolegę na polowaniuanii 2014-10-24 22:59
Cytuję WWRWA:
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

WŁAŚNIE TO SAMO MYŚLAŁEM,TRUP NIEWINNEJ SARENKI SIĘ ZEMSCIŁ!!!!

Jak sie nie znasz to nie komentuj !!!Psycholem jesteś ty!!!
WWRWA
-14 #12 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuWWRWA 2014-10-24 21:26
Cytuję Echnaton:
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.

WŁAŚNIE TO SAMO MYŚLAŁEM,TRUP NIEWINNEJ SARENKI SIĘ ZEMSCIŁ!!!!
Echnaton
-20 #11 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuEchnaton 2014-10-24 21:11
Jeden z nich podzielił los zwierzyny i wcale ich nie żałuję. Dla mnie ludzie polujący i zabijający zwierzęta często dla sportu i zabawy są zwykłymi psycholami. Ja też poluję, ale z aparatem fotograficznym. Kiedyś też przyczaiłem się wczesnym rankiem na kaczki. Ujrzałem sielski obrazek, piękny staw, wschodzące słońce, kaczuszki pływające po wodzie. Zrobiłem serię zdjęć. Przez moment jakbym był w niebie i nagle bach, bach i całe piękno zaćmiła krew i śmierć. Zadowolony z siebie (..cenzura..) dobijał ranne ptaki wbijając kij w nasadę głowy. Obejrzyjcie sobie na YT co potrafią zrobić zwierzakom tzw myśliwi, jak perwersyjne i sadystyczne metody zabijania stosują wobec zwierząt. Dla tych ludzi nie mam szacunku i litości.
BUBU
-9 #10 .........BUBU 2014-10-24 19:55
Cytuję MATYLDA:
Niestety są to miejscowi leśnicy; obaj z Mieścisko... Wyrazy współczucia dla obu rodzin... Niewyobrażalny pozostał im ból



Niestety ...dlaczego niestety?
BUBU
+16 #9 .........BUBU 2014-10-24 19:54
Jesli "nie wiadomo w jakich okolicznościach padł strzał" to dlaczego juz osądziliście...że "zastrzeił"...Czyli rozumiem z premedytacją! Wy to juz wiecie? Skąd?
kozlanka
+15 #8 szokkozlanka 2014-10-24 19:46
Leśniczy i myśliwy. Najlepsi przyjaciele polujący razem od lat!
kozlanka
+18 #7 szokkozlanka 2014-10-24 19:44
To musiał być nieszczęśliwy wypadek! Nie mogę w to nadal uwierzyć. Najlepsi przyjaciele. ..polujący razem od wielu lat! Myślałam, że poluje się głównie w nocy
kozlanka
+20 #6 szokkozlanka 2014-10-24 19:40
Znam jednego i drugiego. To najlepsi przyjaciele! . To musiał być wypadek...nieszczęśliwy niestety. Karol trzymaj się!
Erazm
+6 #5 RE: Zastrzelił kolegę na polowaniuErazm 2014-10-24 19:21
Niestety są to miejscowi leśnicy; obaj z Mieścisko... Wyrazy współczucia dla obu rodzin... Niewyobrażalny pozostał im ból

Leśnicy czy myśliwi?
Adamski
+7 #4 SzokAdamski 2014-10-24 19:12
Błąd mógł być z każdego strony. Postrzelony mógł przejść przypadkiem przez linie strzału , nie informując o tym strzelającego. Mógł oberwać rykoszetem, lub broń wystrzeliła samoczynnie gdy np: była przenoszona i przypadkiem skierowana w postrzelonego.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.