• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10917

Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowiecki

Zawsze stał z boku, był tym drugim, teraz wychodzi z cienia - mowa o wicestaroście. Tomasz Kranc dzięki wysokiemu poparciu, jakie w niedzielnych wyborach uzyskało Polskie Stronnictwo Ludowe, zasiądzie w fotelu Starosty Powiatu Wągrowieckiego.

Po lewej: Michał Piechocki były starosta, po prawej Tomasz Kranc nowy starosta wągrowiecki.

Tomasz Kranc od 8 lat pełnił funkcję wicestarosty teraz obejmie stanowisko Starosty Powiatu Wągrowieckiego. Polskie Stronnictwo Ludowe wprowadziło do Rady Powiatu aż 8 radnych, tym samym są pierwszą siła polityczna w powiecie.

Na chwile obecną nie wiadomo, kto zostanie wicestarostą. Jak udało nam się dowiedzieć prowadzone są rozmowy na ten temat. Rozważane jest kilka opcji, jedną z nich jest kandydat SW 2000, bo to właśnie Samorządność Wągrowiecka 2000 uzyskała 2 wynik w powiecie, możliwe, że wicestarostą zostanie Michał Piechocki.

Nowy starosta z pewnością wprowadzi kilka znaczących zmian. Nie jest tajemnicą, że to właśnie Tomasz Kranc był przeciwko powierzeniu funkcji dyrektora ZOZ w Wągrowcu Emilii Jagat. Będąc wicestarostą nic nie mógł zrobić. Czy teraz jako starosta podejmie kroki w celu zmiany dyrektora w wągrowieckim szpitalu?

Odpowiedź na te i inne pytania poznamy w najbliższym czasie. Wszystko powinno być jasne po I sesji nowej Rady Powiatu Wągrowieckiego.


 

 

Komentarze   

Wyborca1000
+2 #40 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiWyborca1000 2014-11-26 18:16
Cytuję marko:
Cytuję m:
Cała nadzieja w Panu Staroście Kranc i Burmistrzu Poszwie :)


Weż wyluzuj , nadzieja to bedzie jak ich nie będzie , Kranc , chłop małopańszczyżniany niech idzie świnie paśc a nie naszym powiatem żądzić .

Zazdrościsz mu łosiu?
marko
-1 #39 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckimarko 2014-11-26 16:22
Cytuję m:
Cała nadzieja w Panu Staroście Kranc i Burmistrzu Poszwie :)


Weż wyluzuj , nadzieja to bedzie jak ich nie będzie , Kranc , chłop małopańszczyżniany niech idzie świnie paśc a nie naszym powiatem żądzić .
m
-8 #38 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckim 2014-11-24 10:48
Cała nadzieja w Panu Staroście Kranc i Burmistrzu Poszwie :)
Wyborca10
+1 #37 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiWyborca10 2014-11-20 20:49
Cytuję Pola WRC:
Cytuję Andru:
Pan Tomasz chyba nie przypuszcza ,że dostał od nas,wyborców poparcie ,aby zawierać przymierze SW 2000.Jeżeli do tego dojdzie, to poparcie w wyborach parlamentarnych będzie strasznie marne.Proszę to wziąć pod uwagę.

zgadzam się z tą opinią nie w 100 ale w 200%. Dostaliście takie zaufanie w Wągrowcu i jaja robicie. Widocznie macie wyborców za idiotów!


Zaufanie to PSL dostał raczej w gminie , a nie w Wągrowcu. Tutaj przecież lekiem na całe zło jest Poszwa, a nie PSL więc z tego co się stanie w mieście to rozliczajcie przyszłego burmistrza, a nie starostę.
rychu
+4 #36 Bez różnicyrychu 2014-11-20 20:37
Znam większość radnych powiatowych . Przyciąga ich dodatkowa kasa Jakakolwiek będzie koalicja "szału " nie będzie . Ludzie z pomysłami mają swoje biznesy . Tak naprawdę nowych ludzi w tej radzie brak i dla mnie nie ma znaczenia kto na jakim stołku w tym układzie usiądzie . " Newsweek " opublikował ranking powiatów ( skala dobrobytu ) jesteśmy na 286 miejscu w kraju i ostatnim w Wielkopolsce .
Pola WRC
-3 #35 PSLPola WRC 2014-11-20 16:43
Cytuję Andru:
Pan Tomasz chyba nie przypuszcza ,że dostał od nas,wyborców poparcie ,aby zawierać przymierze SW 2000.Jeżeli do tego dojdzie, to poparcie w wyborach parlamentarnych będzie strasznie marne.Proszę to wziąć pod uwagę.

zgadzam się z tą opinią nie w 100 ale w 200%. Dostaliście takie zaufanie w Wągrowcu i jaja robicie. Widocznie macie wyborców za idiotów!
Pola WRC
+1 #34 PSLPola WRC 2014-11-20 16:40
PSL by zyskało jeszcze więcej na wizerunku jakby Pana Piechockiego odstawili na boczny tor...a nie śmieszna zamiana miejsc. A tak oczekiwałam zmian ;/ no ale wyborcy się odwdzięczą za 4 lata jak to będzie prawda.
Idzię nowe - haha
-2 #33 i załamka!!!Idzię nowe - haha 2014-11-20 16:30
Kro się spodziewał, że idzie nowe to się rozczarował. Zamienią się korytem i będzie polityczna sielanka następne 4 lata. Niech się chociaż burmistrz zmieni. Głosujmy na Pana Poszwę ... bo to będzie faktyczna zmiana i szansa na coś nowego... a nie fikcyjna zamiana stołków jak w przypadku tych Panów na zdjęciu. Rozczaruje się jeśli faktycznie się zamienią ,,korytem".
marko
+8 #32 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckimarko 2014-11-20 14:15
Cytuję ja:
Pan Kranc to bardzo uczciwy i wiarygodny człowiek, do tej pory był jedynie cieniem p. Piechockiego co też ograniczało jego możliwości odnośnie spraw powiatowych. Kto zna pana Kranca, wie że zawsze można na niego liczyć, w miarę swoich możliwości zawsze stara się pomagać. Nic tylko życzyć Powodzenia!

To chyba napisał Pan Kranc
ja
-4 #31 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckija 2014-11-20 12:10
Pan Kranc to bardzo uczciwy i wiarygodny człowiek, do tej pory był jedynie cieniem p. Piechockiego co też ograniczało jego możliwości odnośnie spraw powiatowych. Kto zna pana Kranca, wie że zawsze można na niego liczyć, w miarę swoich możliwości zawsze stara się pomagać. Nic tylko życzyć Powodzenia!
D
+1 #30 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiD 2014-11-20 10:54
Cytuję Zbychu:
W całym kraju wygrywa PSL, który jest partyjnym politycznym średniakiem. PSL miał najlepszy wynik w całym kraju co jest wyborczym fuksem, bo błędem Państwowej Katastrofy Wyborczej było w wyborach ułożenie partii politycznych w wersji książeczki, a nie płachty jak to było do tej pory w poprzednich wyborach. Ciekawe, czy T.Kranc byłby starostą (co nie jest jeszcze przesądzone przecież) gdyby był ulokowany gdzieś dalej w tej książce do głosowania. Tak w ogóle, ciekawe jest czy ktoś poda ile było odrzuconych głosów nieważnych z powodu błędnego wypełnienia tych cholernych książeczek do głosowania do powiatu i do sejmiku.
A szpital ? Przecież nikt nie uzdrowi sytuacji szpitala! Do tego czeka nas bardzo droga rozbudowa szpitala, wynikająca z dostosowania do standardów lecznic. To dopiero będzie jazda! Porządek zrobiłaby po prostu prywatyzacja, ale jej się wszyscy boją i nikt jej nie zrobi, bo to niepolityczne. Lepiej więc starajmy się nie chorować, a kadencja powinna być skrócona i rozpisane ponownie rzetelnie przeprowadzone wybory z właściwą instrukcją do głosowania, przyjaznymi komisjami tłumaczącymi zasady głosowania i kandydatami rozmieszczonymi w sposób równościowy na jednej karcie do głosownia!


Chcesz powiedzieć, że dorośli ludzie nie potrafią zrozumieć instrukcji głosowania? To z takim rozumieniem słowa pisanego może lepiej byłoby, żeby nie głosowali wcale.

Jest podana ogólna liczba głosów nieważnych.

Kadencja nie może zostać skrócona, bo nie ma do tego podstaw prawnych. Byłoby to niezgodne z konstytucją.
Wybory mogą zostać unieważnione tylko po skutecznym proteście zgłoszonym najpierw do sądu okręgowego. Uważasz, że było coś sfałszowane, to zgłoś protest, a nie pisz głupot.

W każdej komisji wisiała instrukcja głosowania, nic nie stało też na przeszkodzie by zapytać w komisji.
Zbychu
+2 #29 wyboryZbychu 2014-11-20 10:30
W całym kraju wygrywa PSL, który jest partyjnym politycznym średniakiem. PSL miał najlepszy wynik w całym kraju co jest wyborczym fuksem, bo błędem Państwowej Katastrofy Wyborczej było w wyborach ułożenie partii politycznych w wersji książeczki, a nie płachty jak to było do tej pory w poprzednich wyborach. Ciekawe, czy T.Kranc byłby starostą (co nie jest jeszcze przesądzone przecież) gdyby był ulokowany gdzieś dalej w tej książce do głosowania. Tak w ogóle, ciekawe jest czy ktoś poda ile było odrzuconych głosów nieważnych z powodu błędnego wypełnienia tych cholernych książeczek do głosowania do powiatu i do sejmiku.
A szpital ? Przecież nikt nie uzdrowi sytuacji szpitala! Do tego czeka nas bardzo droga rozbudowa szpitala, wynikająca z dostosowania do standardów lecznic. To dopiero będzie jazda! Porządek zrobiłaby po prostu prywatyzacja, ale jej się wszyscy boją i nikt jej nie zrobi, bo to niepolityczne. Lepiej więc starajmy się nie chorować, a kadencja powinna być skrócona i rozpisane ponownie rzetelnie przeprowadzone wybory z właściwą instrukcją do głosowania, przyjaznymi komisjami tłumaczącymi zasady głosowania i kandydatami rozmieszczonymi w sposób równościowy na jednej karcie do głosownia!
Agaaa
+4 #28 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiAgaaa 2014-11-19 22:29
Cytuję realista:
Dziwne przypuszczenia?!
Już dziś można stwierdzić ze 100% pewnością że zadziała specyficzny mechanizm polskiej "demokracji" - starzy znajomi zamienią się stanowiskami !
Nie trzeba czekać na posiedzenie Rady Powiatu to już postanowione.A może się mylę !?


ręka rękę myje, zamiana stołkami, grunt, ze co miesiąc tysiące za opierdalanie wpadną na konto
Wiki
-2 #27 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiWiki 2014-11-19 22:14
Cytuję Wyborca9:
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Wstyd to będzie jak Poszwa z małolatami zacznie rządzić.

POszwa z matołami, bo PO to dno :lol:
B.R
+2 #26 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiB.R 2014-11-19 22:05
Jeszcze raz gratulację dla Pana Tomasza Kranca ;)

Pozdrawiam

"Dagmara" ;)
marek k
+6 #25 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckimarek k 2014-11-19 20:05
nowy Starosta powinien zrobić porządek z tymi urzędnikami, którzy załatwiają swoje prywatne sprawy w czasie pracy lub też nadużywają zwolnień lekarskich, opieki na dzieci itp. a przede wszystkim jest ich tam za dużo, oszczędzać, zwolnić kilku i zakasać rękawy do pracy!
k-t
+6 #24 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckik-t 2014-11-19 20:03
Powodzenia Panie Starosto!
on
+5 #23 pielęgniarkaon 2014-11-19 19:33
Jeżeli Kranc nie odwoła dyrektorki to będzie jego największy błąd .Panie Kranc pielęgniarki liczą już tylko na pana i są gotowe do ustępstw ale nie z tą panią i nie z Piechockim w każdej jego wypowiedzi wieje nienawiść do pielęgniarek. A pani dyrektor na ostatniej radzie powiatu udowodniły że kłamie ,co zrobią z tą wiedzą radni powiatowi to pokaże przyszłość.
Staruszek
+1 #22 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiStaruszek 2014-11-19 18:55
Cytuję pacjentka:
Mam nadzieje że Pan Kranc upewni się jak źle zarządza szpitalem pani dyrektor i ją zmieni. Może jeszcze raz zaproponować Panu Markowi Daniel stanowisko


To nie ma być proponowanie komuś objęcia stanowiska dyrektora szpitala. To musi być człowiek z charyzmą, mający koncepcję naprawy powiatowej służby zdrowia itd. Uczciwy konkurs, a nie wybór przez wskazanie!!!!
Wskazałaś osobę i tym samym przekreśliłaś jego szanse na wygraną w przypadku ogłoszenia konkursu. To nazwisko dzisiaj poszło w eter i wybór tego Pana na stanowisko dyrektora, nawet jeżeli uczciwie wygrałby konkurs, może być odczytane jako "nieuczciwy wybór".
pacjentka
+2 #21 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckipacjentka 2014-11-19 18:39
Mam nadzieje że Pan Kranc upewni się jak źle zarządza szpitalem pani dyrektor i ją zmieni. Może jeszcze raz zaproponować Panu Markowi Daniel stanowisko
kkk
+2 #20 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckikkk 2014-11-19 18:09
Cytuję Staruszek:
Dla mnie jeden i drugi to tzw. "ciepłe kluchy" nie mające swojego zdania, patrzące na słupki wyborcze i własne 4 litery. Przykład: szpital zarządzany przez osobę, która bladego pojęcia nie ma o zarządzaniu placówką zdrowia.

Z tym szpitalem to święta prawda!!!!!!!!!!!!kuypz
Marek Z
+3 #19 PSL ?Marek Z 2014-11-19 15:28
PSL zwyciężyło w wyborach. pan Kranc zdobył całkiem przyzwoity wynik jak całe PSL zresztą. Jak dla mnie, wyglądało to tak, że ludzie poszli i na listach do powiatu zaznaczali krzyzyk przy nazwisku tego co był na pierwszej stronie i na samej górze. Może któryś z wyborów nie zorientował się, że sa tam jeszcze inne komitety.... nie mam nic do PSL, ale trochę to dziwne, że tak dobrze im poszło. Wiem, za chwilę ktos napisze, ze PSL w samorzadowych wyborach radza sobie zawsze lepiej niz w parlamentarnych, ale jak dla mnie, poszło im za dobrze.
marko
+1 #18 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckimarko 2014-11-19 14:50
Cytuję Staruszek:
Cytuję Wyborca9:
Cytuję Staruszek:
Dla mnie jeden i drugi to tzw. "ciepłe kluchy" nie mające swojego zdania, patrzące na słupki wyborcze i własne 4 litery. Przykład: szpital zarządzany przez osobę, która bladego pojęcia nie ma o zarządzaniu placówką zdrowia.

A kto według ciebie powinien władać powiatem?


Osoba, która nie boi się podejmować trudnych decyzji, a taką jest niewątpliwie zdjęcie (za te wpadki: finansowe, lekarskie itd.) dyrektora szpitala i wybranie w uczciwym konkursie osoby z konkretnym planem rozwiązania problemów i rozwoju szpitala jako powiatowej placówki służby zdrowia. Ani obecny starosta, ani wicestarosta (odpowiedzialny za służbę zdrowia) nie zrobili nic w tym temacie.

Szpital należy jak najszybciej sprywatyzować , byłem w takich jednostkach i widziałem jak lekarze kłaniają się pacjentom , ale ci panowie ze zdjęcia na pewno tego nie zrobią bo do tego trzeba mieć odwagę i chęci , po co podejmować trudne decyzje lepiej sobie administrować.
jarząbek stefan
0 #17 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckijarząbek stefan 2014-11-19 14:42
Cytuję PSL:
Grotulacje dla Tomasza..

łubu dubu , łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu
Staruszek
+1 #16 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiStaruszek 2014-11-19 14:41
Cytuję Wyborca9:
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Wstyd to będzie jak Poszwa z małolatami zacznie rządzić.


Nie bój się nie zacznie. Zbyt mało ich.
Staruszek
+3 #15 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiStaruszek 2014-11-19 14:38
Cytuję Wyborca9:
Cytuję Staruszek:
Dla mnie jeden i drugi to tzw. "ciepłe kluchy" nie mające swojego zdania, patrzące na słupki wyborcze i własne 4 litery. Przykład: szpital zarządzany przez osobę, która bladego pojęcia nie ma o zarządzaniu placówką zdrowia.

A kto według ciebie powinien władać powiatem?


Osoba, która nie boi się podejmować trudnych decyzji, a taką jest niewątpliwie zdjęcie (za te wpadki: finansowe, lekarskie itd.) dyrektora szpitala i wybranie w uczciwym konkursie osoby z konkretnym planem rozwiązania problemów i rozwoju szpitala jako powiatowej placówki służby zdrowia. Ani obecny starosta, ani wicestarosta (odpowiedzialny za służbę zdrowia) nie zrobili nic w tym temacie.
pepe
+1 #14 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckipepe 2014-11-19 14:38
Cytuję Wyborca9:
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Wstyd to będzie jak Poszwa z małolatami zacznie rządzić.

To lepiej niech rządzą stare pierdziele , Wągrowiec będzie jeszcze bardziej zgrzybiały .
pepe
0 #13 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckipepe 2014-11-19 14:34
Cytuję PSL:
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Lepiej uwazaj co mowisz!!!

Bo co ?? Przecież ci ludzie przez te lata nic nie zrobili i nie bardzo wiedzą o co w tym wszystkim chodzi , to nawet widać po ich twarzach . Ciao !!
PSL
+1 #12 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiPSL 2014-11-19 13:37
Cytuję D:
;)
Gwoli ścisłości, starostą zostanie jak wybierze go na to stanowisko rada powiatu. Co oczywiście jest niemal pewne.
Pytanie z kim PSL utworzy koalicję.

PSL nie ma wrogow...
PSL
-1 #11 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiPSL 2014-11-19 13:35
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Lepiej uwazaj co mowisz!!!
Wyborca9
-2 #10 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiWyborca9 2014-11-19 13:21
Cytuję pepe:
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!

Wstyd to będzie jak Poszwa z małolatami zacznie rządzić.
Wyborca9
0 #9 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiWyborca9 2014-11-19 13:20
Cytuję Staruszek:
Dla mnie jeden i drugi to tzw. "ciepłe kluchy" nie mające swojego zdania, patrzące na słupki wyborcze i własne 4 litery. Przykład: szpital zarządzany przez osobę, która bladego pojęcia nie ma o zarządzaniu placówką zdrowia.

A kto według ciebie powinien władać powiatem?
Staruszek
+1 #8 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiStaruszek 2014-11-19 12:59
Dla mnie jeden i drugi to tzw. "ciepłe kluchy" nie mające swojego zdania, patrzące na słupki wyborcze i własne 4 litery. Przykład: szpital zarządzany przez osobę, która bladego pojęcia nie ma o zarządzaniu placówką zdrowia.
pepe
-5 #7 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckipepe 2014-11-19 12:29
To wstyd dla Wągrowca i powiatu by takie osoby nami rządziły !!
wyborca 11111
-1 #6 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckiwyborca 11111 2014-11-19 12:00
Cytuję Andru:
Pan Tomasz chyba nie przypuszcza ,że dostał od nas,wyborców poparcie ,aby zawierać przymierze SW 2000.Jeżeli do tego dojdzie, to poparcie w wyborach parlamentarnych będzie strasznie marne.Proszę to wziąć pod uwagę.

Nie sadzę, abyś akurat Ty głosował na Pana Tomasza, zatem nie masz za bardzo mralnego prawawymagać od Niego czegokolwiek. Wymagaj tego od swoich kandydatów.
D
+4 #5 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiD 2014-11-19 08:52
;)
Gwoli ścisłości, starostą zostanie jak wybierze go na to stanowisko rada powiatu. Co oczywiście jest niemal pewne.
Pytanie z kim PSL utworzy koalicję.
PSL
+13 #4 GRATULACJEPSL 2014-11-19 07:06
Grotulacje dla Tomasza..
Ben Jonson
+4 #3 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta WągrowieckiBen Jonson 2014-11-19 00:49
Jak Putin z Miedwiedewem!!! Raz ten a raz ten. Stoją jak cioty i ni ch..a nie wiedzą co zrobić. Nowy starosta dzisiaj (19.11) o 16 na spotkaniu w sprawie sporu zbiorowego porozmawiać z pielęgniarkami jak człowiek z człowiekiem i dać im podwyżki a co do p.Jagat to chyba każdy wie co nowy starosta powinien zrobić.
Andru
+6 #2 Ręce precz od SW 2000.Andru 2014-11-18 23:55
Pan Tomasz chyba nie przypuszcza ,że dostał od nas,wyborców poparcie ,aby zawierać przymierze SW 2000.Jeżeli do tego dojdzie, to poparcie w wyborach parlamentarnych będzie strasznie marne.Proszę to wziąć pod uwagę.
realista
+8 #1 RE: Tomasz Kranc wychodzi z cienia. Nowy Starosta Wągrowieckirealista 2014-11-18 23:34
Dziwne przypuszczenia?!
Już dziś można stwierdzić ze 100% pewnością że zadziała specyficzny mechanizm polskiej "demokracji" - starzy znajomi zamienią się stanowiskami !
Nie trzeba czekać na posiedzenie Rady Powiatu to już postanowione.A może się mylę !?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.