• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 21494

56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMW

56-letnia rowerzystka, wymusiła pierwszeństwo i wjechała pod samochód osobowy BMW. Kobieta walczy o życie w wągrowieckim szpitalu.

Do groźnego wypadku doszło dzisiaj o godzinie 7:50 w miejscowości Wiatrowo na drodze DW 196.

- Ze wstępnie wykonanych przez policjantów czynności na miejscu zdarzenia wynika, że 56-letnia kierująca rowerem wyjeżdżając z drogi podporządkowanej, nie upewniła się co do możliwości kontynuowania jazdy i wyjechała, nie udzielając pierwszeństwa, kierującemu samochodem marki BMW 20-letniemu mieszkańcowi Skoków — poinformował st. sierż. Dominik Zieliński, oficer prasowy KPP w Wągrowcu.

Kobieta w ciężkim stanie zabrana została do szpitala. Jej stan lekarze oceniają jako krytyczny. Kierujący BMW był trzeźwy, kobiecie pobrano krew do badań.

Potrącona kobieta to mieszkanka Wiatrowa, która wracała ze sklepu do domu. Okoliczności wypadku wyjaśniają policjanci z Wągrowca.


 

 

Komentarze

Administrator
-1 #58 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWAdministrator 2017-04-06 18:40
Potrącona kobieta nie żyje. Dyskusja zostaje zamknięta.
policjant
+1 #57 trochę z prawa czyli kto, co i jak.policjant 2017-04-06 13:24
Cytuję ELIZA:
DO Jsjsodh
JAK PISAŁEM NIEMA JESZCZE OPINI POLICJI WIĘC NIE ZA ZARZUCAJ PRĘDKOŚCI MŁODEMU CHŁOPAKOWI .....

Policja nie wydaje opinii. Policja zbiera materiał dowodowy, stąd te wszystkie obmiarowania, oznaczanie śladów itd. Wszystko ocenia biegły z zakresu badania wypadków i on wydaje opinię. A o tym kto ma jaką winę w zdarzeniu decyduje sąd, który wszystko ocenia.
To że kobieta wyjechała z drogi podporządkowanej i nie ustąpiła pierwszeństwa na tym etapie postępowania nie stanowi o jej winie. O tym decyduje sąd.
ELIZA
-1 #56 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWELIZA 2017-04-06 11:44
DO Jsjsodh
JAK PISAŁEM NIEMA JESZCZE OPINI POLICJI WIĘC NIE ZA ZARZUCAJ PRĘDKOŚCI MŁODEMU CHŁOPAKOWI .....
Jsjsodh
-6 #55 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWJsjsodh 2017-04-06 10:48
Cytuję mary me:
Cytuję ELIZA:
PSYCHOL TO CHYBA TEN CO PISZE ...
WŁAŚNIE JAK MOŻNA Z PISKIEM ODJECHAĆ AUTOMATEM .!!
UPEWNIJ SIĘ CZY TO NA PEWNO TO BMW...

PO PROSTU ZAZDROŚĆ LUB CHORA PSYCHIKA ...





Zazdrość? Czego? Brak hamulca, czy szybka prędkość i cwaniakowanie? To był teren zabudowany ludzie! Trzeba się spodziewać rowerzystów, dzieci, psów. Włączyć myślenie.


Trzeba rowniez wlaczyc myslenie wjezdzajac na jezdnie rowerem, a nie byc swieta krowa. Wiekszosc rowerzystow mysli ze moga wszystko, ze auto mozna zatrzymac w miejscu. Niestety nie
mary me
+2 #54 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWmary me 2017-04-06 09:37
Cytuję haha:
Cytuję ELIZA:
PSYCHOL TO CHYBA TEN CO PISZE ...
WŁAŚNIE JAK MOŻNA Z PISKIEM ODJECHAĆ AUTOMATEM .!!
UPEWNIJ SIĘ CZY TO NA PEWNO TO BMW...

PO PROSTU ZAZDROŚĆ LUB CHORA PSYCHIKA ...

Można tylko kobiety nie potrafią.


Jestem kobietą mam automat i potrafię bez trybu "S"
mary me
+8 #53 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWmary me 2017-04-06 09:26
Cytuję ELIZA:
PSYCHOL TO CHYBA TEN CO PISZE ...
WŁAŚNIE JAK MOŻNA Z PISKIEM ODJECHAĆ AUTOMATEM .!!
UPEWNIJ SIĘ CZY TO NA PEWNO TO BMW...

PO PROSTU ZAZDROŚĆ LUB CHORA PSYCHIKA ...



Zazdrość? Czego? Brak hamulca, czy szybka prędkość i cwaniakowanie? To był teren zabudowany ludzie! Trzeba się spodziewać rowerzystów, dzieci, psów. Włączyć myślenie.
ELIZA
-15 #52 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWELIZA 2017-04-05 21:10
DO GLINIARZ :
TO MOŻE SAM TAK RUSZASZ A OSĄDZASZ INNYCH .PRZEMYŚL ZA NIM COŚ OPISZESZ ....
JA
-14 #51 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWJA 2017-04-05 21:05
BŁĘDNY OPIS ....
POWINNO BYĆ ROZPĘDZONA ROWERZYSTKA WJEŻDŻA
POD SAMOCHÓD BO TO W KOŃCU ROWERZYSTKA MIAŁA WINĘ PAKUJĄC SIĘ POD AUTO ,A Z TEGO CO WIADOMO TO POLICJA JESZCZE NIE UJAWNIŁA SZCZEGÓŁU PRĘDKOŚCI...CHYBA ŻE O CZYMŚ NIE WIEM....???
haha
-15 #50 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWhaha 2017-04-05 20:49
Cytuję ELIZA:
PSYCHOL TO CHYBA TEN CO PISZE ...
WŁAŚNIE JAK MOŻNA Z PISKIEM ODJECHAĆ AUTOMATEM .!!
UPEWNIJ SIĘ CZY TO NA PEWNO TO BMW...

PO PROSTU ZAZDROŚĆ LUB CHORA PSYCHIKA ...

Można tylko kobiety nie potrafią.
ELIZA
-19 #49 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWELIZA 2017-04-05 20:44
PSYCHOL TO CHYBA TEN CO PISZE ...
WŁAŚNIE JAK MOŻNA Z PISKIEM ODJECHAĆ AUTOMATEM .!!
UPEWNIJ SIĘ CZY TO NA PEWNO TO BMW...

PO PROSTU ZAZDROŚĆ LUB CHORA PSYCHIKA ...
Pisk
+17 #48 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWPisk 2017-04-05 16:36
Cytuję Jsjsodh:
Cytuję bolo gliniarz:
powiem tak panowie tego debila znam tą bemką kilka krotnie mnie i moje dzieci by rozjechał na pasach a jak mu pokazałem że ma zdeklem!? włączył jedynke z piskiem opon prosto w nas! dzięki mojemu umysłowi i rozsądkowi zdołałem uratować siebie i dzieci. to psychol! dla tego w pełni jest winny temu wypadkowi i smierci tej kobiety!!!...

Auta ci sie pomylily, to automat, ktorym nie da sie ruszyc z piskiem opon

Nie wiem skąd u ciebie to przekonanie, ale automatem da się ruszyć z piskiem opon ;-)
.
+4 #47 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMW. 2017-04-05 16:27
Cytuję bolo gliniarz:
powiem tak panowie tego debila znam tą bemką kilka krotnie mnie i moje dzieci by rozjechał na pasach a jak mu pokazałem że ma zdeklem!? włączył jedynke z piskiem opon prosto w nas! dzięki mojemu umysłowi i rozsądkowi zdołałem uratować siebie i dzieci. to psychol! dla tego w pełni jest winny temu wypadkowi i smierci tej kobiety!!!...

KTO
Jsjsodh
-10 #46 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWJsjsodh 2017-04-05 15:50
Cytuję bolo gliniarz:
powiem tak panowie tego debila znam tą bemką kilka krotnie mnie i moje dzieci by rozjechał na pasach a jak mu pokazałem że ma zdeklem!? włączył jedynke z piskiem opon prosto w nas! dzięki mojemu umysłowi i rozsądkowi zdołałem uratować siebie i dzieci. to psychol! dla tego w pełni jest winny temu wypadkowi i smierci tej kobiety!!!...

Auta ci sie pomylily, to automat, ktorym nie da sie ruszyc z piskiem opon
bolo gliniarz
+7 #45 56l.kob.wiatrowobolo gliniarz 2017-04-05 14:55
powiem tak panowie tego debila znam tą bemką kilka krotnie mnie i moje dzieci by rozjechał na pasach a jak mu pokazałem że ma zdeklem!? włączył jedynke z piskiem opon prosto w nas! dzięki mojemu umysłowi i rozsądkowi zdołałem uratować siebie i dzieci. to psychol! dla tego w pełni jest winny temu wypadkowi i smierci tej kobiety!!!...
Dany
+3 #44 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWDany 2017-04-05 11:06
Cytuję ...:
Cytuję Dany:
Powiem szczerze że od czasu remontu drogi nie raz pokonałem te "szykany" mające spowalniać z prędkością 90km/h i to bez najmniejszego problemu...dopiero gdy zostałem ojcem zauważyłem że życie ma inny sens niż tylko szpan i chęć rywalizacji z innymi/ Dzisiaj liczą się tylko dzieci. Każdy kierowca przekraczający prędkość w zabudowanym powinien mieć świadomość że wystarczy jedna chwila, ułamek sekundy, moment braku rozwagi żeby pozbawić życia kogoś obcego, albo kogoś bliskiego.

Bardzo współczuje rodzinie zmarłej, składam wyrazy szczerego współczucia.

Żal mi również młodego kierowcy, bo jeśli ma sumienie i odrobinę rozumu, to trauma może ciągnąć się za nim całe życie.

A jak już wspominałem...wystarczyła chwila żeby odebrać komuś życie, a przy tym zmienić jego sens dziesiątkom osób.

Do Administracji chciałbym zaapelować, iż w obecnej sytuacji, śmierci poszkodowanej, komentarze powinny zostać zablokowane.

Dziękuję.

Szykany, szykanami ale tam są również znaki nakazujące zmniejszyć prędkość. Rozumiem że przykładnemu ojcu i wrażliwemu ma krzywdę obywatelowi jakim jesteś też nie przeszkadzały?


Proszę czytać ze zrozumieniem, uczono tego kiedyś w szkołach podstawowych, zapewne w gimnazjum do którego uczęszczasz dawno tego zaprzestano.
...
-3 #43 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMW... 2017-04-05 10:32
Cytuję Dany:
Powiem szczerze że od czasu remontu drogi nie raz pokonałem te "szykany" mające spowalniać z prędkością 90km/h i to bez najmniejszego problemu...dopiero gdy zostałem ojcem zauważyłem że życie ma inny sens niż tylko szpan i chęć rywalizacji z innymi/ Dzisiaj liczą się tylko dzieci. Każdy kierowca przekraczający prędkość w zabudowanym powinien mieć świadomość że wystarczy jedna chwila, ułamek sekundy, moment braku rozwagi żeby pozbawić życia kogoś obcego, albo kogoś bliskiego.

Bardzo współczuje rodzinie zmarłej, składam wyrazy szczerego współczucia.

Żal mi również młodego kierowcy, bo jeśli ma sumienie i odrobinę rozumu, to trauma może ciągnąć się za nim całe życie.

A jak już wspominałem...wystarczyła chwila żeby odebrać komuś życie, a przy tym zmienić jego sens dziesiątkom osób.

Do Administracji chciałbym zaapelować, iż w obecnej sytuacji, śmierci poszkodowanej, komentarze powinny zostać zablokowane.

Dziękuję.

Szykany, szykanami ale tam są również znaki nakazujące zmniejszyć prędkość. Rozumiem że przykładnemu ojcu i wrażliwemu ma krzywdę obywatelowi jakim jesteś też nie przeszkadzały?
...
-6 #42 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMW... 2017-04-05 10:29
Cytuję Dany:
Powiem szczerze że od czasu remontu drogi nie raz pokonałem te "szykany" mające spowalniać z prędkością 90km/h i to bez najmniejszego problemu...dopiero gdy zostałem ojcem zauważyłem że życie ma inny sens niż tylko szpan i chęć rywalizacji z innymi/ Dzisiaj liczą się tylko dzieci. Każdy kierowca przekraczający prędkość w zabudowanym powinien mieć świadomość że wystarczy jedna chwila, ułamek sekundy, moment braku rozwagi żeby pozbawić życia kogoś obcego, albo kogoś bliskiego.

Bardzo współczuje rodzinie zmarłej, składam wyrazy szczerego współczucia.

Żal mi również młodego kierowcy, bo jeśli ma sumienie i odrobinę rozumu, to trauma może ciągnąć się za nim całe życie.

A jak już wspominałem...wystarczyła chwila żeby odebrać komuś życie, a przy tym zmienić jego sens dziesiątkom osób.

Do Administracji chciałbym zaapelować, iż w obecnej sytuacji, śmierci poszkodowanej, komentarze powinny zostać zablokowane.

Dziękuję.

Innemu młodemu kierowcy, 9który miał więcej szczęścia0 wyjechał nagle na drogę mur na Opackiej. Jakże mi żal tego młodego człowieka.
Kierowca
-9 #41 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWKierowca 2017-04-05 09:56
Dwie tragedie. Podejrzewam, że chłopiec z BMW jechał zbyt szybko i poniesie konsekwencje swojej fantazji.
Mery
+5 #40 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMery 2017-04-05 08:10
Cytuję Dany:
Powiem szczerze że od czasu remontu drogi nie raz pokonałem te "szykany" mające spowalniać z prędkością 90km/h i to bez najmniejszego problemu...dopiero gdy zostałem ojcem zauważyłem że życie ma inny sens niż tylko szpan i chęć rywalizacji z innymi/ Dzisiaj liczą się tylko dzieci. Każdy kierowca przekraczający prędkość w zabudowanym powinien mieć świadomość że wystarczy jedna chwila, ułamek sekundy, moment braku rozwagi żeby pozbawić życia kogoś obcego, albo kogoś bliskiego.

Bardzo współczuje rodzinie zmarłej, składam wyrazy szczerego współczucia.

Żal mi również młodego kierowcy, bo jeśli ma sumienie i odrobinę rozumu, to trauma może ciągnąć się za nim całe życie.

A jak już wspominałem...wystarczyła chwila żeby odebrać komuś życie, a przy tym zmienić jego sens dziesiątkom osób.

Do Administracji chciałbym zaapelować, iż w obecnej sytuacji, śmierci poszkodowanej, komentarze powinny zostać zablokowane.

Dziękuję.


Brutalna, ale prawda....
Mery
+2 #39 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMery 2017-04-05 08:09
Cytuję dfdfdf:
Nie ma nic gorszego niz emeryt na rowerze....dziadki i babcie jeżdżą jakby po ulicach jedynymi pojazdami były konie ciągnące wóz....


Ta Pani miała jeszcze dużo lat przed sobą, piszesz tępaku emerytka, a wiesz że w tym wieku nie ma jeszcze emerytury? Jestem ciekawa jak będziesz miał 60 lat czy będziesz mówił o sobie dziadek/babcia.

A Pani żeby wejść na chodnik musiała by barierkę razem z rowerem przeskoczyć bo przejście dla pieszych jest dalej niż sklep, przedszkole i droga do szkoły..
Apeluję do matek które pozwalają dziecią we Wiatrowie przechodzić przez drogę dziecią do szkoły, bo chcą w ten sposób usamodzielnić dziecko. A są takie niestety. A jak dojdzie do tragedii to czasu się nie cofnie...
dfdfdf
-10 #38 !dfdfdf 2017-04-05 07:32
Nie ma nic gorszego niz emeryt na rowerze....dziadki i babcie jeżdżą jakby po ulicach jedynymi pojazdami były konie ciągnące wóz....
Dany
+15 #37 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWDany 2017-04-05 01:33
Powiem szczerze że od czasu remontu drogi nie raz pokonałem te "szykany" mające spowalniać z prędkością 90km/h i to bez najmniejszego problemu...dopiero gdy zostałem ojcem zauważyłem że życie ma inny sens niż tylko szpan i chęć rywalizacji z innymi/ Dzisiaj liczą się tylko dzieci. Każdy kierowca przekraczający prędkość w zabudowanym powinien mieć świadomość że wystarczy jedna chwila, ułamek sekundy, moment braku rozwagi żeby pozbawić życia kogoś obcego, albo kogoś bliskiego.

Bardzo współczuje rodzinie zmarłej, składam wyrazy szczerego współczucia.

Żal mi również młodego kierowcy, bo jeśli ma sumienie i odrobinę rozumu, to trauma może ciągnąć się za nim całe życie.

A jak już wspominałem...wystarczyła chwila żeby odebrać komuś życie, a przy tym zmienić jego sens dziesiątkom osób.

Do Administracji chciałbym zaapelować, iż w obecnej sytuacji, śmierci poszkodowanej, komentarze powinny zostać zablokowane.

Dziękuję.
tomek poznań
+10 #36 Ludzie czy wy nie macie współczuciatomek poznań 2017-04-05 00:33
Ja się zastanawiam ilu z Was wchodząc teraz do samochodu będzie jechało mniej niż 90 a ilu z Was choć raz złamało przepisy odnośnie prędkości.
Kto jest bez winy niech rzuci kamień...znacie to?! właśnie Może warto się pomodlić..... Ludzie tam zginął człowiek a wy kur...a w Annę Wesołowską się zabawiacie. Ludzie szacunku troche dla siebie i innych
Zdzichu
-24 #35 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWZdzichu 2017-04-04 22:47
Cytuję piniu:
20 lat i BMW - śmiertelne powiązanie.

Ty i głupota. Ja nazwę to stereotypem, Ty powiązaniem jakimkolwiek :-)
piniu
+26 #34 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWpiniu 2017-04-04 22:34
20 lat i BMW - śmiertelne powiązanie.
Grazia
-14 #33 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWGrazia 2017-04-04 22:32
Najlepiej zrzucać winę na kierowcę... brak słów . Piesi i rowerzyści również są uczestnikami ruchu, nie są ostrożni , nie przechodzą/przejeżdżają przez ulicę w wyznaczonych miejscach, pchają się na ulicę nie licząc się z konsekwencjami itp. Niestety kierowca nie jest jasnowidzem, nie jest w stanie przewidzieć czy jakiś nieodpowiedzialny rowerzysta bądź pieszy wkroczy na ulicę. Prawda jest ze dużo kierowców łamie przepisy, przekracza prędkość ale nie wrzucamy wszystkich do jednego worka, nie zawsze wypadek jest z winy kierowcy, a z winy Nie odpowiedzialnych innych uczestników ruchu.
Zdzichu
-1 #32 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWZdzichu 2017-04-04 22:17
Cytuję oj:
dupa tam , jak sie postarasz i masz auto a nie " tico " to w te spowalniacze 80 km/h da się wejsc , za dużo tego jest , okropnie się jedzie do poznania

Wypadek miał miejsce chyba w kierunku do Wągrowca. Idiota lub kierowca wyścigowy na driftingu pewnie i 100 km/h by potrafił. BMW z racji tylnego napędu ma ułatwione zadanie, lecz zapomnij o 80km/h dla zwykłego użytkownika tej marki. Przykro, że ta Pani zmarła.
J
+3 #31 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWJ 2017-04-04 22:00
Wyrazy współczucia dla całej Rodziny.
mmmm
+2 #30 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWmmmm 2017-04-04 21:49
Wyrazy współczucia [*]
oj
+1 #29 spowalniaczoj 2017-04-04 21:42
dupa tam , jak sie postarasz i masz auto a nie " tico " to w te spowalniacze 80 km/h da się wejsc , za dużo tego jest , okropnie się jedzie do poznania
Zdzichu
-3 #28 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWZdzichu 2017-04-04 21:34
Cytuję adok:
kto takim smarkom prawko daje?

Przy 90/h kobieta zmarłaby na miejscu. Spowalniacze przed wsią skutecznie ograniczają prędkość do 60km/h dla piratów drogowych. 90 km/h. Cytuję Mieszkaniec Wiatrowa:
Cytuję Mery:
A dlaczego nie bierzecie pod uwagę prędkości jadącego kierowcy 50 km/h nie miał i to jest moim zdaniem główny powód tego że skończyło się tak jak skończyło...

Zgadzam się. Gdyby kierowca jechał 50 km/h wypadku by nie było!!! Wielokrotnie przez Wiatrowo przejeżdżają szalency. Mimo ograniczenia 90% pojazdów pędzi ponad 90km/h i to przy dość ostrym zakręcie. Gdzie Policja była w czasie pracy, kiedy tę drogę remontowano? Gdzie byli specjaliści od dróg, aby tam umieścić radary czy też leżących policjantów??? Trzeba śmiertelnych wypadków, aby coś zmienić???

Piszesz nieprawdę. Spowalniacze wyhamowują do max 60-65 km/h, zwykle 45-55 km/h. Pomiędzy spowalniaczami (w tym ostry zakręt) mało samochodów byłoby w stanie jechać z prędkością 90km/h. Na trasie Poznań-Wągrowiec to jedno z nielicznych miejsc, gdzie trudno osiągnąć prędkość o której piszesz.
Mieszkaniec Wiatrowa
+4 #27 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMieszkaniec Wiatrowa 2017-04-04 21:30
Cytuję Gustaw:
Przede wszystkim wyrazy ubolewania dla rodziny tej Pani.
Przejeżdżałem dziś w tym miejscu krótko po wypadku. I chciałbym wiedzieć dlaczego rowerzyści nie korzystają ze ścieżek rowerowych? W tym miejscu jest ścieżka dla rowerów. Wielokrotnie widzę jak rowerzysci jadą drogą wzdłuż nowopowstałych (przy okazji remontów dróg) ścieżek dla rowerów. Przecież chodzi o bezpieczeństwo nas wszystkich. Sam jeżdże rowerem, przecież jazda ścieżką jest bezpieczniejsza i przyjemniejsza. Ułatwiajmy sobie wzajemnie korzystanie z dróg!

To chyba przejeżdżając rzeczywiście Pan nie widzi, że tam w samym Wiatrowie nie ma ścieżki rowerowej!!! Zaczyna się ona dopiero za Wiatrowem!!! Też będę uważał na Pana, bo z takim wzrokiem jest Pan niebezpieczny na drodze, szczególnie dla pieszych i rowerzystów!!!
Gosiak
+3 #26 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWGosiak 2017-04-04 21:29
Zginęła kobieta rodzina w żałobie a wy ludzie kur... !!!! Nie macie mozgu???? Zero współczucia .... prawda jest taka że w terenie zabudowanym nie jeździ sie taką prędkością!!!!! Młody kierowca zapier... i myśli że jest kur... Bogiem na drodze... takich debili mało nie jest... i pomyślcie zanim coś napiszecie bo co niektórym to brak szacunku i kultury !!!!!! Komentować każdy umie ale nie pomyśli co czuje rodzina.... brak słów...
Mieszkaniec Wiatrowa
+14 #25 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMieszkaniec Wiatrowa 2017-04-04 21:23
Cytuję Mery:
A dlaczego nie bierzecie pod uwagę prędkości jadącego kierowcy 50 km/h nie miał i to jest moim zdaniem główny powód tego że skończyło się tak jak skończyło...

Zgadzam się. Gdyby kierowca jechał 50 km/h wypadku by nie było!!! Wielokrotnie przez Wiatrowo przejeżdżają szalency. Mimo ograniczenia 90% pojazdów pędzi ponad 90km/h i to przy dość ostrym zakręcie. Gdzie Policja była w czasie pracy, kiedy tę drogę remontowano? Gdzie byli specjaliści od dróg, aby tam umieścić radary czy też leżących policjantów??? Trzeba śmiertelnych wypadków, aby coś zmienić???
adok
+24 #24 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWadok 2017-04-04 21:19
kto takim smarkom prawko daje?
Gustaw
+16 #23 Niepotrzebnie...Jak zawsze.Gustaw 2017-04-04 21:18
Przede wszystkim wyrazy ubolewania dla rodziny tej Pani.
Przejeżdżałem dziś w tym miejscu krótko po wypadku. I chciałbym wiedzieć dlaczego rowerzyści nie korzystają ze ścieżek rowerowych? W tym miejscu jest ścieżka dla rowerów. Wielokrotnie widzę jak rowerzysci jadą drogą wzdłuż nowopowstałych (przy okazji remontów dróg) ścieżek dla rowerów. Przecież chodzi o bezpieczeństwo nas wszystkich. Sam jeżdże rowerem, przecież jazda ścieżką jest bezpieczniejsza i przyjemniejsza. Ułatwiajmy sobie wzajemnie korzystanie z dróg!
oooo
#22 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWoooo 2017-04-04 21:10
zmarła kobieta
olo
-1 #21 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWolo 2017-04-04 20:47
Zamiast przejąć się sytuacją tej Pani jej rodziny itd to zrobiło się duże grono śledczych znawców ruchu drogowego i komentują sprawe Od tego są mądrzejsi od Was
Mery
+16 #20 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMery 2017-04-04 20:40
I 56 lat to nie starsza Pani tylko kobieta w średnim wieku....
Mery
#19 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMery 2017-04-04 20:39
A rowerzyści szczególnie w Rogoźnie to jest jakaś masakra....
Mery
-10 #18 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWMery 2017-04-04 20:38
A dlaczego nie bierzecie pod uwagę prędkości jadącego kierowcy 50 km/h nie miał i to jest moim zdaniem główny powód tego że skończyło się tak jak skończyło...
Bez imienny
-9 #17 ReBez imienny 2017-04-04 20:00
Ta te "strasze Panie" Tymi swoimi rowerkami jak swiete krowy jeżdżą. To nie pierwszy i nie ostatni wypadek przez Stara babke na rowerze. A juz nie powiem o takich osobach za kierownica...
Parara
+9 #16 ReParara 2017-04-04 19:59
Co ma do calej sprawy fakt ze ma 20 lat i jezdzi starym bmw ? Az smieszne. To ze ktos jezdzi rowerem nie znaczy ze nie powinien trzymac sie zasad ruchu drogowego. Nie zawsze kierowcy samochodu sa winni. Ale oczywiscie fakt prowadzi auto wiec to on powinien przewidziec czy ktos za sekunde mu nie wyjedzie hahaha.
zyga
+15 #15 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWzyga 2017-04-04 19:45
Cytuję wow:
Szaaalona ! zrobiło się ciepło i szalejo tymi rowerami po ulicach

ale głupi jestes !
Ada84
+3 #14 re:Ada84 2017-04-04 19:25
[*]
wow
-13 #13 wowwow 2017-04-04 19:11
Szaaalona ! zrobiło się ciepło i szalejo tymi rowerami po ulicach
Stachu
-4 #12 ReStachu 2017-04-04 18:53
Cytuję Hubes33:
Cytuję Stachu:
Kierowca tez powinien przewidzieć niebezpieczeństwa na drodze tym bardziej jak widzi kogos idacego czy rowerzyste ale co o tym morze wiedzieć 20to latek ( jeszcze w starej beemie) oby wszystko sie dobrze skonczyło I pani starsza wyzdrowiała .

Tak jak mowisz. Mogl przewidziec i niewychodzic z domu.... znawca kur... sie znalazl... ptawda jest taka ze wiekszosc rowerzystow nie zdaje sobie sprawy z zagrozenia jakie stwarzaja.
w dupie byłes I gowno widziałeś
ja
+20 #11 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWja 2017-04-04 18:51
Od momentu gdy wyremontowano drogę między Wągrowcem a Skokami to stała się ona torem wyścigowym.Tylko w ostatnim tygodniu doszło do 3 groźnych wypadków, Przez Wiatrowo mało który kierowca przejeżdża 50km/h bo nie ma powodu żeby zwolnić a tuż przy drodze przedszkole tylko policja w ogóle się tym nie interesuje.
xyz
+20 #10 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWxyz 2017-04-04 18:50
Niestety ta pani przegrała walkę o życie. Myślę że warto ugryźć się w palec zanim napiszecie coś niestosownego.
Hubes33
+17 #9 RE: 56-letnia rowerzystka wjechała pod rozpędzone BMWHubes33 2017-04-04 18:48
Cytuję Stachu:
Kierowca tez powinien przewidzieć niebezpieczeństwa na drodze tym bardziej jak widzi kogos idacego czy rowerzyste ale co o tym morze wiedzieć 20to latek ( jeszcze w starej beemie) oby wszystko sie dobrze skonczyło I pani starsza wyzdrowiała .

Tak jak mowisz. Mogl przewidziec i niewychodzic z domu.... znawca kur... sie znalazl... ptawda jest taka ze wiekszosc rowerzystow nie zdaje sobie sprawy z zagrozenia jakie stwarzaja.

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.