• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 2441

Marsz dla Życia i Rodziny

Fala Marszów dla Życia i Rodziny przepłynie przez Polskę. 9 czerwca Marsz zorganizowany będzie w Wągrowcu.

Zapraszamy na "Marsz dla Życia i Rodziny", który obędzie się w niedzielę 9 czerwca w Wągrowcu.

Marsz rozpocznie się mszą świętą o godzinie 12:00 w Kościele pw. Św. Wojciecha. Następnie około godziny 13:00 wszyscy przemaszerują na wągrowiecki Rynek, gdzie odbędzie się Piknik Rodzinny.

W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy do udziału.


Marsze dla Życia i Rodziny organizowane są w celu publicznego świadectwa o podstawowej wartości ludzkiego życia od poczęcia oraz rodziny opartej na małżeństwie kobiety i mężczyzny, otwartym na przyjęcie i wychowanie dzieci.

Marsze mają pozytywny, radosny i afirmatywny wymiar. Ze względu na zmieniającą się rzeczywistość społeczno-polityczną, jak również dla uwypuklenia najważniejszych aspektów obrony życia i rodziny, każdego roku organizowane są pod innym hasłem. Zawsze jednak wyrażają oczekiwanie takich zmian społeczno-prawnych, które zapewnią pełną ochronę życia ludzkiego i praw rodziny w naszym kraju.

Pierwszy Marsz dla Życia i Rodziny odbył się w 2006 roku w Warszawie. Koordynatorem Marszów dla Życia i Rodziny jest Fundacja Centrum Życia i Rodziny.


 

Komentarze   

Ronin
+1 #18 Z innej beczkiRonin 2019-05-26 22:01
A dzisiaj bylem w kościele na wschodzie i miałem ochotę wysłuchać listu biskupów. Niestety chyba ksieciuniu uważa, że nie ma za co przepraszać. Wierni mają kleczec i dawac kasę. Wstyd . Czytam ,że w wielu parafiach nid odczytano tego listu. Co to za Kościół, który nie potrafi się przyznać do swoich błędów i przestępstw. Gdyby dzisiaj Jezus sie urodził Kościół ukrzyżowalby go jeszcze szybciej dla ochrony swoich interesów i bogactw.
Janowy
+1 #17 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJanowy 2019-05-24 08:09
Cytuję Alan Sores:
Cytuję Janowy:
Cytuję Alan Sores:
Cytuję kolo:
A to ci - jak masz pretensje że księża dostają zawiasy nie siedzą to idż do sądu Zapal znicz i stój tak długo jak Cię wysłuchają


Trzeba jeszcze wiedzieć, jak funkcjonuje wymiar sprawiedliwości. Masz jakiś problem, z tym, że w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS?! Za komuny, ludzie wiedzieli, że prawda jest w mediach nie zależnych od polityków u dlatego słuchano Radia Wolna Europa. Dzisiaj była gimbaza, łyka propagandowy przekaz, bo nie potrafi dotrzeć do prawdy. Nowe pokolenie jest stracone u sprzeda Polskę, choć jest tego nieświadome. Budują swój etos, na hasłach o patriotyźmie, zamiast na wartościach. Za dużo by pisać o tym wszystkim, a i tak była gimbaza nie ogarnie o co chodzi.

Jak funkcjonował układ sędziowski? "Miszczu"! Kazdy Polak wie dokładnie jak funkcjonował za omuny i jak za PO. Kazdy Polak wie, ze dostac sie do tego rodzinno-mafijnego kręgu było cudem!! Dopiero Ziobro cos tam chciał zrobić w 2006 otwierając drogę młodym prawnikom (konkurencja) ale go szybko mendy postkomusze przygasiły. Kazdy zna wyroki tej mafi w togach, chroniącej przekręty "mecenasów" , kazdy słyszał o sędzi stojącym na baczność w oczekiwaniu na słowa dyzmy Tuska co do wyroku. Każdy wie jak "sąd dyscyplinarny" karał sędziów uniewinnieniami za złodziejstwo za który ty zostałbyś ukarany bezwzględnie. Kazdy wie jak funkcjował "wymiar sprawiedliwości", który teraz drze mordy o demokracji ...
A co do tego twojego:"...w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS..." - przeciez ci ludzi mają dziś propaganda PIS w TVP i propaganda totalnej oPOzycji w POZOSTAŁYCH KOMERYCJNYCH MEDIACH. Wciąż przewagę w szerzeniu tej propagandy ma opozycja! O czym ty piszesz? Nazywasz ludzi gimbazą a nawet nie dostrzegasz takiej poprawy? Takiej równowagi nie było nigdy w Polskich mediach jak dziś. A moze wspomnisz czasy rządów PO/PSL - TVP w rękach PO, wyrzuceni dziennikarze prawicowi a wszelkie TVN, Polsaty, Supertsacje, ZET-ki, RMF FM i dziesiątki innyc zajete całymi dniami szydzeniem z PIS i ochrona medialną Tuska i przekrętów jego zgraji? Nie było afery, nigdy nie było, zeby pojawiła się pierwsza w telweizji w Polsce. Najpierw wybuchała w Internecie a gdy juz nie było sznas na jej ukrycie , to w końcu pojawaiła się na ekranach. Gdzie byłeś gdy tak się działo?


Wysłałeś cały ściek propagandowych bzdur i kłamstw. Dalszego to są bzdury i kłamstwa? Otóż dlatego, że prZez ostatnie 4 lata nikt z PO i PSL nie został oskarżony i skazany prawomocnym wyrokiem sądu. PiS ma już teraz swoich sędziów na usługach i przejął całą prokuraturę, która jest ręcznie sterowana przez polityka PiS, czyli Ziobrę. Chcesz tu komuś wmówić, że przez blisko 4 lata nic nie znaleźli na Tuska i innych polityków PO i PSL?! Dziś prezesem Trybunału Konstytucyjnego jest magister Przyłębska, prywatnie żona komunistycznego agenta o pseudonimie Wolfgang. Przewodniczącym komisji sprawiedliwości, jest były prokurator stanu wojennego Stanisław Piotrowicz. Dobrze, że PiS nie zrobił jeszcze z Trynkiewiczem Rzecznika Praw Dzieci. Prezesami sądów, również w Wągrowcu, są nominaci Ziobry. Ci sędziowie nie sprzeciwią się władzy. Obecnie mamy dokładnie to co za komuny, a więc prokurator ma większe uprawnienia niż sędzia. PiS do dziś nie skazał Stanisława Pikula, dawnego działacza Solidarności, bo to co mają, to jest ich fikcja. Kolejna sprawa to sprawa Austriaka Birgfelnera, któremu Kaczyński nie zapłacił. Birgfelner zgłosił do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa, a prokuratura sterowana przez Ziobrę tak prowadziła postępowanie, że na końcu chcieli oskarżyć Birgfelnera. Obecnie prokurator może przesłuchiwać Birgfelnera, wyłącznie w Polskich placówkach na terenie Austrii i w obecności austriackich prawników. Nagle prokuratura nie przesłu[wpis niecenzuralny]e Birgfelnera i w sprawie nic się nie dzieje. To jest farsa na skalę międzynarodową. Ale o tym nie dowiesz się w swoich ulubionych mediach publicznych.
Co do mediów, to jak sam napisałeś w mediach komercyjnych, czyli nie zależnych od władzy polityków można usłyszeć krytykę PIS. Z kolei w mediach publicznych, czyli w mediach na które władza ma wpływ nie ma krytyki PiS. Na ile więc prawdziwy jest przekaz w mediach publicznych?! Ja wolę media niezależne, gdzie usłyszę krytykę PiS i opozycji. Ty chcesz słyszeć hymny pochwalne na temat obecnej władzy, więc prawda będzie ciebie wkurzać. Trzeba być naprawdę tempą dzidą, żeby jarać się propagandowym bełkotem. Za czasów PO i PSL w mediach publicznych można było usłyszeć również krytykę PO. To tam dowiadywałeś się o złych działaniach rządu. To na podstawie bezstronnego przekazu w mediach wyrobiłeś sobie pogląd na temat PO. Chyba nie wmówisz nam, że taki tempak wyrobił sobie uwielbienie do PiSu z innych źródeł. Wtedy tyko telewizja i radio Rydzyka robiło jednostronny przekaz na rzecz PiS.
To co tutaj wypisujesz, to nic innego, jak propagandowy bełkot, który mogą łyknąć tylko tak tempe dzidy jak ty. Część metod z czasów komuny została przywrócona, jak choćby działanie wymiaru sprawiedliwości i prokuratury. Cofnięto szkolnictwo do czasów komuny. Związek zawodowy Solidarność jest na usługach partii rządzącej. Wtedy na usługach komuny był związek zawodowy OPZZ. Znacjonalizowano bank PKOSA i PZU pod przykrywką repolonizacji. Repolonizacja to za komuny była nacjonalizacja firm i instytucji. Tyle drzecie mordy o komunie, a razem z PiS przywracanie komunę.

Panie! Panie - "...Otóż dlatego, że prZez ostatnie 4 lata nikt z PO i PSL nie został oskarżony i skazany prawomocnym wyrokiem sądu...." - wyrwij glowe z du..y Michnika i wtedy zobaczysz ile wzrosła ilość zatzzryman za korupcję. Ty wciąz w POmatrixie zyjesz, bazujesz na GW i tych swoich "niezaleznych" mediach typu TVN i dlatego gown wiesz. Chociaz nie - tam tez o tym pizza. Wiec po prostu kłamiesz. Sprawa jest tylko tego typu, ze w warszafce osranej gdzie wciaz układ sedziowsko-mafijny trzyma sie znakomicie (twoi obroncy demokracji) wyroki za te przestepstwa to KPINY. Ale skad to masz wiedzieć ...
"... Za czasów PO i PSL w mediach publicznych można było usłyszeć również krytykę PO. ..." - chyba w kabarecie Górskiego o posiedzeniach rządu. Synek - jesli coś wypływałao, to tylko dlatego, ze pojawiało się w Internecie i po prostu NIE DWAŁO SIĘ TEGO JUZZ DŁUZEJ KRYC! Internet był jedynym żródłem informacji dla mnie, bo we wszystkich mediach były tylkp szyerstwa z PIS i pochwały PO/PSL. Rozumiesz inteligencie kalsy Kopacz?
Porówonujesz RM czy satelitarną TRWAM do TVN czy TVP? Masz po koleji w głowie czy tak jak Nitras nasrane?
"...sprawa Austriaka Birgfelnera..." - gość który przyznal się, ze dął łapówkę komuś bo ktos kazał mu ją dać...? Znów do Nitrasa nawiążę - masz tak samo w główce jak on? Naprawdę? Nie widzisz jak GW debila z ciebie zrobiła, ze najprostszych faktów nie umiesz łaczyć?
Nie chce mis sie dalej pisac w odpowiedzi na ten stek bzdur. ale wymien mi te swoje "media niezalezne" na kórych bazujesz swoje mądrości?
Alan Sores
#16 RE: Marsz dla Życia i RodzinyAlan Sores 2019-05-23 23:05
Cytuję Janowy:
Cytuję Alan Sores:
Cytuję kolo:
A to ci - jak masz pretensje że księża dostają zawiasy nie siedzą to idż do sądu Zapal znicz i stój tak długo jak Cię wysłuchają


Trzeba jeszcze wiedzieć, jak funkcjonuje wymiar sprawiedliwości. Masz jakiś problem, z tym, że w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS?! Za komuny, ludzie wiedzieli, że prawda jest w mediach nie zależnych od polityków u dlatego słuchano Radia Wolna Europa. Dzisiaj była gimbaza, łyka propagandowy przekaz, bo nie potrafi dotrzeć do prawdy. Nowe pokolenie jest stracone u sprzeda Polskę, choć jest tego nieświadome. Budują swój etos, na hasłach o patriotyźmie, zamiast na wartościach. Za dużo by pisać o tym wszystkim, a i tak była gimbaza nie ogarnie o co chodzi.

Jak funkcjonował układ sędziowski? "Miszczu"! Kazdy Polak wie dokładnie jak funkcjonował za omuny i jak za PO. Kazdy Polak wie, ze dostac sie do tego rodzinno-mafijnego kręgu było cudem!! Dopiero Ziobro cos tam chciał zrobić w 2006 otwierając drogę młodym prawnikom (konkurencja) ale go szybko mendy postkomusze przygasiły. Kazdy zna wyroki tej mafi w togach, chroniącej przekręty "mecenasów" , kazdy słyszał o sędzi stojącym na baczność w oczekiwaniu na słowa dyzmy Tuska co do wyroku. Każdy wie jak "sąd dyscyplinarny" karał sędziów uniewinnieniami za złodziejstwo za który ty zostałbyś ukarany bezwzględnie. Kazdy wie jak funkcjował "wymiar sprawiedliwości", który teraz drze mordy o demokracji ...
A co do tego twojego:"...w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS..." - przeciez ci ludzi mają dziś propaganda PIS w TVP i propaganda totalnej oPOzycji w POZOSTAŁYCH KOMERYCJNYCH MEDIACH. Wciąż przewagę w szerzeniu tej propagandy ma opozycja! O czym ty piszesz? Nazywasz ludzi gimbazą a nawet nie dostrzegasz takiej poprawy? Takiej równowagi nie było nigdy w Polskich mediach jak dziś. A moze wspomnisz czasy rządów PO/PSL - TVP w rękach PO, wyrzuceni dziennikarze prawicowi a wszelkie TVN, Polsaty, Supertsacje, ZET-ki, RMF FM i dziesiątki innyc zajete całymi dniami szydzeniem z PIS i ochrona medialną Tuska i przekrętów jego zgraji? Nie było afery, nigdy nie było, zeby pojawiła się pierwsza w telweizji w Polsce. Najpierw wybuchała w Internecie a gdy juz nie było sznas na jej ukrycie , to w końcu pojawaiła się na ekranach. Gdzie byłeś gdy tak się działo?


Wysłałeś cały ściek propagandowych bzdur i kłamstw. Dalszego to są bzdury i kłamstwa? Otóż dlatego, że prZez ostatnie 4 lata nikt z PO i PSL nie został oskarżony i skazany prawomocnym wyrokiem sądu. PiS ma już teraz swoich sędziów na usługach i przejął całą prokuraturę, która jest ręcznie sterowana przez polityka PiS, czyli Ziobrę. Chcesz tu komuś wmówić, że przez blisko 4 lata nic nie znaleźli na Tuska i innych polityków PO i PSL?! Dziś prezesem Trybunału Konstytucyjnego jest magister Przyłębska, prywatnie żona komunistycznego agenta o pseudonimie Wolfgang. Przewodniczącym komisji sprawiedliwości, jest były prokurator stanu wojennego Stanisław Piotrowicz. Dobrze, że PiS nie zrobił jeszcze z Trynkiewiczem Rzecznika Praw Dzieci. Prezesami sądów, również w Wągrowcu, są nominaci Ziobry. Ci sędziowie nie sprzeciwią się władzy. Obecnie mamy dokładnie to co za komuny, a więc prokurator ma większe uprawnienia niż sędzia. PiS do dziś nie skazał Stanisława Pikula, dawnego działacza Solidarności, bo to co mają, to jest ich fikcja. Kolejna sprawa to sprawa Austriaka Birgfelnera, któremu Kaczyński nie zapłacił. Birgfelner zgłosił do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa, a prokuratura sterowana przez Ziobrę tak prowadziła postępowanie, że na końcu chcieli oskarżyć Birgfelnera. Obecnie prokurator może przesłuchiwać Birgfelnera, wyłącznie w Polskich placówkach na terenie Austrii i w obecności austriackich prawników. Nagle prokuratura nie przesłu[wpis niecenzuralny]e Birgfelnera i w sprawie nic się nie dzieje. To jest farsa na skalę międzynarodową. Ale o tym nie dowiesz się w swoich ulubionych mediach publicznych.
Co do mediów, to jak sam napisałeś w mediach komercyjnych, czyli nie zależnych od władzy polityków można usłyszeć krytykę PIS. Z kolei w mediach publicznych, czyli w mediach na które władza ma wpływ nie ma krytyki PiS. Na ile więc prawdziwy jest przekaz w mediach publicznych?! Ja wolę media niezależne, gdzie usłyszę krytykę PiS i opozycji. Ty chcesz słyszeć hymny pochwalne na temat obecnej władzy, więc prawda będzie ciebie wkurzać. Trzeba być naprawdę tempą dzidą, żeby jarać się propagandowym bełkotem. Za czasów PO i PSL w mediach publicznych można było usłyszeć również krytykę PO. To tam dowiadywałeś się o złych działaniach rządu. To na podstawie bezstronnego przekazu w mediach wyrobiłeś sobie pogląd na temat PO. Chyba nie wmówisz nam, że taki tempak wyrobił sobie uwielbienie do PiSu z innych źródeł. Wtedy tyko telewizja i radio Rydzyka robiło jednostronny przekaz na rzecz PiS.
To co tutaj wypisujesz, to nic innego, jak propagandowy bełkot, który mogą łyknąć tylko tak tempe dzidy jak ty. Część metod z czasów komuny została przywrócona, jak choćby działanie wymiaru sprawiedliwości i prokuratury. Cofnięto szkolnictwo do czasów komuny. Związek zawodowy Solidarność jest na usługach partii rządzącej. Wtedy na usługach komuny był związek zawodowy OPZZ. Znacjonalizowano bank PKOSA i PZU pod przykrywką repolonizacji. Repolonizacja to za komuny była nacjonalizacja firm i instytucji. Tyle drzecie mordy o komunie, a razem z PiS przywracanie komunę.
zyguś
#15 RE: Marsz dla Życia i Rodzinyzyguś 2019-05-21 11:41
Fajna inicjatywa, szkoda, że wśród organizatorów i patronów honorowych są osoby związane z totalną opozycją i ich "czarnymi protestami". No ale cóż jak to mówi Chrystus ustami apostołów - "może się nawrócili". :lol:
Jaras
+1 #14 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJaras 2019-05-21 10:49
Pedały to dziwne osobniki chcą żebyśmy uszanowali ich zboczenie ale sami nie szanują innych Jeszcze im adopcji brakuje boich jest za mało do kopulacji
Janowy
-7 #13 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJanowy 2019-05-21 07:59
Cytuję Alan Sores:
Kto ten cyrk organizuje? Czyżby pseudopatrioci, widzący wszędzie lewactwo, komuchów i targowicę. Po tych hasłach poznać prostaków i wyznawców sekty PiS. Razem z mocherami Rydzyka wam po drodze, a nie głodne kawałki o patriotyźmie. Krowa która dużo buczy, mało mleka daje. Podobnie jest,z waszym gadaniem o patriotyźmie. Więcej gadania, niż tego dowodów. Łatwo wam gadać o patriotyźmie, bo nic nam nie zagraża. W obliczu konfliktu zbrojnego, zapewne tych pseudopatriotów było by mniej.
Poza tym jeżeli w tym marszu, po drodze wam z mocherami Rydzyka, to dlaczego chcecie decydować za kobietę czy ma urodzić dziecko z gwałtu jakiegoś zwyrodnialca lub ma urodzić dziecko zdeformowane? A może chcecie kazać kobiecie rodzić, kiedy ta ciąża zagraża jej życiu, a ma już 2 lub 3 małych dzieci i może je osierocić. Tak łatwo wam decydować za inną kobietę, nie wiedząc nic o niej i o jej sytuacji?! I to wszystko dlatego, że tak wam powiedzuał pedofil w sutannie?! Skąd pewność,że ta sytuacja nie spotka was w życiu?! Skoro po drodze tobie z mocherami pamiętającymi wyłącznie życie w komunie, to nie kreują się na patriotę, ale na wymoczka, żyjącego historią dziadków. Warto pójść i zobaczyć tych zwolenników mocherów i ich wychowanków. Ciekawe na ile była gimbaza, zasila szeregi swoich dziadków, którzy już dzieci nie będą rodzić i wychowywać. Katolicki radykalizm religijny niczym nie różni się od radykalizmu islamskiego. Jedyne co powstrzymuje katolickich radykałów, to ograniczony dostęp do broni. Gdyby im na to pozwolić, to w imię Boga, zabijali by niewierzących, a tak 9 czerwca chcą maszerować w obronie życia. Czysta hipokryzja!!!!

Kto ci nie broni iść na parade równości? Tam masz swoją przyszłość, Spotkasz pedofili bez sułtanny, dzieci ci nie będą wku..ć (bo ich tam,na szzczęście, nie ma), aborcja tez tam nie jest problemem żadnym tak samo jak "zmiana płci" a na pewno te elity będą szły na wojnę w razie konfliktu.... Zyj tam sobie i bądż szczesliwy i daj życ tym radykałom, mocherom, przygłupom, patologi z kilkoma dzieciakami.
"...Katolicki radykalizm religijny niczym nie różni się od radykalizmu islamskiego...." - widać, ze Wielgus i Nitras zrobili juz niezłą operację na twoim mózgu. Napisz nam, co dziś kościół może ci zrobić. Jedna rzecz chociaż ... Bo z moich obseerwacji wynika, ze nic i dlatego własnie jest kopany, ponizany i opluwany przez takich jak wy. Bo, bohaterzy , wiecie doskonale, ze tak jest i czujecie się bezkarni. Napisz tutaj coś złego na burmistrza Wągrowca - zobaczysz jak po twoich kilku wpisach policja zawita w progi domu. Napisz co tylko zechcesz o kościele - włos z głowy ci nie spadnie.
Janowy
-6 #12 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJanowy 2019-05-21 07:40
Cytuję Alan Sores:
Cytuję kolo:
A to ci - jak masz pretensje że księża dostają zawiasy nie siedzą to idż do sądu Zapal znicz i stój tak długo jak Cię wysłuchają


Trzeba jeszcze wiedzieć, jak funkcjonuje wymiar sprawiedliwości. Masz jakiś problem, z tym, że w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS?! Za komuny, ludzie wiedzieli, że prawda jest w mediach nie zależnych od polityków u dlatego słuchano Radia Wolna Europa. Dzisiaj była gimbaza, łyka propagandowy przekaz, bo nie potrafi dotrzeć do prawdy. Nowe pokolenie jest stracone u sprzeda Polskę, choć jest tego nieświadome. Budują swój etos, na hasłach o patriotyźmie, zamiast na wartościach. Za dużo by pisać o tym wszystkim, a i tak była gimbaza nie ogarnie o co chodzi.

Jak funkcjonował układ sędziowski? "Miszczu"! Kazdy Polak wie dokładnie jak funkcjonował za omuny i jak za PO. Kazdy Polak wie, ze dostac sie do tego rodzinno-mafijnego kręgu było cudem!! Dopiero Ziobro cos tam chciał zrobić w 2006 otwierając drogę młodym prawnikom (konkurencja) ale go szybko mendy postkomusze przygasiły. Kazdy zna wyroki tej mafi w togach, chroniącej przekręty "mecenasów" , kazdy słyszał o sędzi stojącym na baczność w oczekiwaniu na słowa dyzmy Tuska co do wyroku. Każdy wie jak "sąd dyscyplinarny" karał sędziów uniewinnieniami za złodziejstwo za który ty zostałbyś ukarany bezwzględnie. Kazdy wie jak funkcjował "wymiar sprawiedliwości", który teraz drze mordy o demokracji ...
A co do tego twojego:"...w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS..." - przeciez ci ludzi mają dziś propaganda PIS w TVP i propaganda totalnej oPOzycji w POZOSTAŁYCH KOMERYCJNYCH MEDIACH. Wciąż przewagę w szerzeniu tej propagandy ma opozycja! O czym ty piszesz? Nazywasz ludzi gimbazą a nawet nie dostrzegasz takiej poprawy? Takiej równowagi nie było nigdy w Polskich mediach jak dziś. A moze wspomnisz czasy rządów PO/PSL - TVP w rękach PO, wyrzuceni dziennikarze prawicowi a wszelkie TVN, Polsaty, Supertsacje, ZET-ki, RMF FM i dziesiątki innyc zajete całymi dniami szydzeniem z PIS i ochrona medialną Tuska i przekrętów jego zgraji? Nie było afery, nigdy nie było, zeby pojawiła się pierwsza w telweizji w Polsce. Najpierw wybuchała w Internecie a gdy juz nie było sznas na jej ukrycie , to w końcu pojawaiła się na ekranach. Gdzie byłeś gdy tak się działo?
Alan Sores
+2 #11 Marsz dla Życia i RodzinyAlan Sores 2019-05-21 03:49
Cytuję kolo:
A to ci - jak masz pretensje że księża dostają zawiasy nie siedzą to idż do sądu Zapal znicz i stój tak długo jak Cię wysłuchają


Trzeba jeszcze wiedzieć, jak funkcjonuje wymiar sprawiedliwości. Masz jakiś problem, z tym, że w Wągrowcu są ludzie, którzy, nie uwierzyli w kłamstwa propagandy partyjnej PiS?! Za komuny, ludzie wiedzieli, że prawda jest w mediach nie zależnych od polityków u dlatego słuchano Radia Wolna Europa. Dzisiaj była gimbaza, łyka propagandowy przekaz, bo nie potrafi dotrzeć do prawdy. Nowe pokolenie jest stracone u sprzeda Polskę, choć jest tego nieświadome. Budują swój etos, na hasłach o patriotyźmie, zamiast na wartościach. Za dużo by pisać o tym wszystkim, a i tak była gimbaza nie ogarnie o co chodzi.
Alan Sores
-8 #10 Marsz dla Życia i RodzinyAlan Sores 2019-05-21 03:37
Kto ten cyrk organizuje? Czyżby pseudopatrioci, widzący wszędzie lewactwo, komuchów i targowicę. Po tych hasłach poznać prostaków i wyznawców sekty PiS. Razem z mocherami Rydzyka wam po drodze, a nie głodne kawałki o patriotyźmie. Krowa która dużo buczy, mało mleka daje. Podobnie jest,z waszym gadaniem o patriotyźmie. Więcej gadania, niż tego dowodów. Łatwo wam gadać o patriotyźmie, bo nic nam nie zagraża. W obliczu konfliktu zbrojnego, zapewne tych pseudopatriotów było by mniej.
Poza tym jeżeli w tym marszu, po drodze wam z mocherami Rydzyka, to dlaczego chcecie decydować za kobietę czy ma urodzić dziecko z gwałtu jakiegoś zwyrodnialca lub ma urodzić dziecko zdeformowane? A może chcecie kazać kobiecie rodzić, kiedy ta ciąża zagraża jej życiu, a ma już 2 lub 3 małych dzieci i może je osierocić. Tak łatwo wam decydować za inną kobietę, nie wiedząc nic o niej i o jej sytuacji?! I to wszystko dlatego, że tak wam powiedzuał pedofil w sutannie?! Skąd pewność,że ta sytuacja nie spotka was w życiu?! Skoro po drodze tobie z mocherami pamiętającymi wyłącznie życie w komunie, to nie kreują się na patriotę, ale na wymoczka, żyjącego historią dziadków. Warto pójść i zobaczyć tych zwolenników mocherów i ich wychowanków. Ciekawe na ile była gimbaza, zasila szeregi swoich dziadków, którzy już dzieci nie będą rodzić i wychowywać. Katolicki radykalizm religijny niczym nie różni się od radykalizmu islamskiego. Jedyne co powstrzymuje katolickich radykałów, to ograniczony dostęp do broni. Gdyby im na to pozwolić, to w imię Boga, zabijali by niewierzących, a tak 9 czerwca chcą maszerować w obronie życia. Czysta hipokryzja!!!!
kolo
-1 #9 RE: Marsz dla Życia i Rodzinykolo 2019-05-20 17:20
A to ci - jak masz pretensje że księża dostają zawiasy nie siedzą to idż do sądu Zapal znicz i stój tak długo jak Cię wysłuchają
A to ci!
+3 #8 RE: Marsz dla Życia i RodzinyA to ci! 2019-05-20 17:16
Cytuję eda:
wikary - nie będzie pedofili ksiezy ani pedofili nauczycieli, lekarzy, murarzy , radnych itd Także przyjdż spopkojnie Chyba że ich pragniesz to idzna parade równości

To już wywalono księży pedofili i chroniących ich panów biskupów? Kiedy? Teraz KAŻDY z nich jest podejrzany. Przedstawiciele innych zawodów już siedzą, bo w odróżnieniu od księży nie dostają wyroków w zawieszeniu.
.wikary
-4 #7 RE: Marsz dla Życia i Rodziny.wikary 2019-05-20 13:21
Cytuję eda:
wikary - nie będzie pedofili ksiezy ani pedofili nauczycieli, lekarzy, murarzy , radnych itd Także przyjdż spopkojnie Chyba że ich pragniesz to idzna parade równości

Nie zaprosicie byłego proboszcza Stanisława B? On taki zasłużony dla rodzin, parafii i miasta, nialadnie!🤣
eda
+8 #6 RE: Marsz dla Życia i Rodzinyeda 2019-05-20 10:46
wikary - nie będzie pedofili ksiezy ani pedofili nauczycieli, lekarzy, murarzy , radnych itd Także przyjdż spopkojnie Chyba że ich pragniesz to idzna parade równości
.wikary
-9 #5 RE: Marsz dla Życia i Rodziny.wikary 2019-05-20 10:22
A pedofile w sutannach będą?
Janowy
+6 #4 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJanowy 2019-05-20 07:26
Cytuję robercik:
Janowy z PO masz racje trzeba zorganizować swój marsz koalicji europejskiej i po marszu zbliżyć się do siebie z partią Wiosna itp

W końcu ktoś, kto bezbłędnie rozpoznał PO-Janowego. Inicjatywa zgodna z moimi PIS-owskimi zasadami - bez rodziny, dzieci nie ma zycia, nie ma przyszłości ... Dziwi tylko, ze w lewackim Wagrowcu takie coś zaistaniało. Ale to miłe zaskoczenie
za
+6 #3 RE: Marsz dla Życia i Rodzinyza 2019-05-19 22:15
Wspaniała inicjatywa. Popieram!
robercik
-17 #2 RE: Marsz dla Życia i Rodzinyrobercik 2019-05-19 20:24
Janowy z PO masz racje trzeba zorganizować swój marsz koalicji europejskiej i po marszu zbliżyć się do siebie z partią Wiosna itp
Janowy
-16 #1 RE: Marsz dla Życia i RodzinyJanowy 2019-05-19 20:02
Kto sponsoruje to gówno? Wszyscy wiedzą, że PIS i pedofilskie lobby w kościele przed wyborami chcą przeciągnąć resztę ludzi, którzy jeszcze się zastanawiają na swoją stronę.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.