• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7219

Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmów

Zarząd MKS Nielba zaprasza wszystkich kibiców i sympatyków klubu na spotkanie z burmistrzem.

16 lutego br. o godzinie 17:00 w sali konferencyjnej sekcji piłki nożnej, odbędzie się debata otwarta dotycząca sytuacji w klubie MKS Nielba. Zarząd klubu na to spotkanie zaprosił wszystkich radnych oraz Burmistrza Miasta Wągrowca Krzysztofa Poszwę.

Pierwotnie debata miała być zamknięta, jednak z uwagi na bardzo duże zainteresowanie tematem, Zarząd klubu postanowił przeprowadzić debatę w formie otwartej.

- Burmistrz Miasta w swoim oświadczeniu przekonywał, że nie będzie unikał dialogu na temat Nielby. Liczę, że razem jesteśmy w stanie wypracować kompromis i wytoczyć nowe ścieżki dla wągrowieckiego sportu drużynowego - poinformował Andrzej Reis, kierownik sekcji piłki nożnej.

Mimo, że burmistrz w oświadczeniu napisał o dialogu, to raczej do rozmów w poniedziałek nie dojdzie. Śledząc ruchy obecnego burmistrza Krzysztofa Poszwy wnioskować można, że nie pojawi się na poniedziałkowym spotkaniu.

Burmistrz unika publicznych konfrontacji, dlatego zaraz po tym jak otrzymał zaproszenie od Zarządu MKS Nielba, sam zaprosił Zarząd na rozmowę, ale w inny terminie i nie na stadionie tylko w Urzędzie Miejskim. Czyżby obawiał się publicznej rozmowy i bezpośredniej konfrontacji z kibicami i sympatykami klubu?


 

 

Komentarze   

Erazm
-1 #38 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-16 23:39
Cytuję Erazm:
czy to szumnie przez portal spotkanie się odbyło? żadnych informacji więc pewnie nie....

oczywiście szumnie zapowiadane przez portal spotkanie....sorry
Erazm
-2 #37 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-16 23:37
czy to szumnie przez portal spotkanie się odbyło? żadnych informacji więc pewnie nie....
wyborczyk
+4 #36 prawdziwi kibicewyborczyk 2015-02-16 19:26
Tak się wszyscy razem z portalem WRC podniecacie Nielbą, a nikt nie zauważył, że w niedzielę Nielba rozegrała w Lubinie mecz z Zagłębiem i przegrała 30:29.
kibic
+1 #35 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówkibic 2015-02-16 18:19
Cytuję Ekonomista:
Cytuję bolo:
Ekonomista to byłó przed wyborami w których prezes zdobył 67 głosów Ma chłop poszanowanie wśród kibiców


Z ust mi wyjąłeś. Jeśli nie wiadomo o co chodzi - to na pewno są WYBORY!!! :D

Dziwni mnie tylko, że pieniądze w Nielbie skończyły się w październiku, wtedy kiedy pojawili się "sponsorzy"

Dawno dawno temu kiedy jeszcze gimbusy chodziły w pampersach (1999) Polonia Piła została mistrzem Polski na żużlu. Sponsorem nie był Stokłosa, nie był też Philips.
Sponsorem była warszawska firma INCO_VERITAS.
Polonia Ludwik Piła. Może logo było śmieszne, ale mistrzostwo Polski stało się faktem.
Tak,sponsor był z Warszawy. Rozmawiając, ze sponsorami trzeba jakoś wyglądać.

Nota bene Polonia tłucze teraz II ligę, a trzy razy większa Piła ma problem z utrzymaniem zespołu siatkarek.

Dotacje mają to do siebie,ze trzeba je rozliczać. Klub od dawna ma z tym kłopoty. Może księgowość była zbyt kreatywna ?

Co do Nielby, wizerunek klubu kreuje prezes, jaki prezes taka kreacja. Jeżeli rozmowy ze sponsorami prowadzi prezes w swetrze :o, a wiceprezes na stronie klubu paraduje w gaciach, to sorry nikt nie da na ten klub poważnych pieniędzy.

Cytuję Ekonomista:
Cytuję bolo:
Ekonomista to byłó przed wyborami w których prezes zdobył 67 głosów Ma chłop poszanowanie wśród kibiców


Z ust mi wyjąłeś. Jeśli nie wiadomo o co chodzi - to na pewno są WYBORY!!! :D

Dziwni mnie tylko, że pieniądze w Nielbie skończyły się w październiku, wtedy kiedy pojawili się "sponsorzy"

Dawno dawno temu kiedy jeszcze gimbusy chodziły w pampersach (1999) Polonia Piła została mistrzem Polski na żużlu. Sponsorem nie był Stokłosa, nie był też Philips.
Sponsorem była warszawska firma INCO_VERITAS.
Polonia Ludwik Piła. Może logo było śmieszne, ale mistrzostwo Polski stało się faktem.
Tak,sponsor był z Warszawy. Rozmawiając, ze sponsorami trzeba jakoś wyglądać.

Nota bene Polonia tłucze teraz II ligę, a trzy razy większa Piła ma problem z utrzymaniem zespołu siatkarek.

Dotacje mają to do siebie,ze trzeba je rozliczać. Klub od dawna ma z tym kłopoty. Może księgowość była zbyt kreatywna ?

Co do Nielby, wizerunek klubu kreuje prezes, jaki prezes taka kreacja. Jeżeli rozmowy ze sponsorami prowadzi prezes w swetrze :o, a wiceprezes na stronie klubu paraduje w gaciach, to sorry nikt nie da na ten klub poważnych pieniędzy.

Tylko , że w Pile jeździł niejaki Hans Nilsen , który w kazdym meczu robił 70 % punktów i praktycznie sam je wygrywał .A tak po zatym zgadzam się ,że w gaciach i swetrze nic się nie załatwi , oj miała nielba " wielkich prezesów a szczególnie Vice wszyscy mądrzy w gębie padali jak muchy .
Ekonomista
+2 #34 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówEkonomista 2015-02-16 16:31
Cytuję bolo:
Ekonomista to byłó przed wyborami w których prezes zdobył 67 głosów Ma chłop poszanowanie wśród kibiców


Z ust mi wyjąłeś. Jeśli nie wiadomo o co chodzi - to na pewno są WYBORY!!! :D

Dziwni mnie tylko, że pieniądze w Nielbie skończyły się w październiku, wtedy kiedy pojawili się "sponsorzy"

Dawno dawno temu kiedy jeszcze gimbusy chodziły w pampersach (1999) Polonia Piła została mistrzem Polski na żużlu. Sponsorem nie był Stokłosa, nie był też Philips.
Sponsorem była warszawska firma INCO_VERITAS.
Polonia Ludwik Piła. Może logo było śmieszne, ale mistrzostwo Polski stało się faktem.
Tak,sponsor był z Warszawy. Rozmawiając, ze sponsorami trzeba jakoś wyglądać.

Nota bene Polonia tłucze teraz II ligę, a trzy razy większa Piła ma problem z utrzymaniem zespołu siatkarek.

Dotacje mają to do siebie,ze trzeba je rozliczać. Klub od dawna ma z tym kłopoty. Może księgowość była zbyt kreatywna ?

Co do Nielby, wizerunek klubu kreuje prezes, jaki prezes taka kreacja. Jeżeli rozmowy ze sponsorami prowadzi prezes w swetrze :o, a wiceprezes na stronie klubu paraduje w gaciach, to sorry nikt nie da na ten klub poważnych pieniędzy.
tendi
+3 #33 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówtendi 2015-02-15 22:01
Cytuję kibic:
Nie jestem zwolennikiem p Poszwy , ale popieram jego decyzje . Z jakiego powodu mieszkańcy mają finansować Nielbę , niech prezesi szukają sponsorówa ci panowie z brzuchami co tak na meczach krzyczą sypną kasą , przecież to dla nich ta zabawa . dlaczego społeczeństwo ma płacić gówniarzom takie pensje o jakich przeciętnemu Wągrowczanowi się nie śniło Prezesi do roboty a nie podawać sie do dymisji , dzielić publiczną kasę to każdy głupi potrafi

Też tak uważam. Zamiast debaty zrobić sondaż wśród mieszkańców czy życzą sobie sponsorować klub swoimi podatkami. Jeśli chcą sportu zawodowego w naszej biednej mieścinie niech szukają sponsorów wśród firm. Warunek jest jeden NAJPIERW trzeba mieć wyniki a wtedy może znajdą się sponsorzy.
mlyko
-1 #32 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówmlyko 2015-02-15 20:13
Teraz jak im się do dupy dobierają to zapraszają kibiców Aby klub nadal wspierali kibice to LINETY MUSI ODEJŚĆ
kibic
0 #31 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówkibic 2015-02-15 18:38
Nie jestem zwolennikiem p Poszwy , ale popieram jego decyzje . Z jakiego powodu mieszkańcy mają finansować Nielbę , niech prezesi szukają sponsorówa ci panowie z brzuchami co tak na meczach krzyczą sypną kasą , przecież to dla nich ta zabawa . dlaczego społeczeństwo ma płacić gówniarzom takie pensje o jakich przeciętnemu Wągrowczanowi się nie śniło Prezesi do roboty a nie podawać sie do dymisji , dzielić publiczną kasę to każdy głupi potrafi
kowalik
+2 #30 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówkowalik 2015-02-15 13:51
Moim zdaniem wągrowczanie sami jesteśmy sobie winni - trzy lata temu obecny burmistrz (wtedy radny) był jedną z trzech osób w radzie miasta która poddała w wątpliwość transparentność klubu i przyczyniła się do kontroli CBA ( która nie wykazała żadnych nieprawidłowości) - już wtedy odsunęło to wielu sponsorów i przyczyniło się do spadku z superligi. Teraz wybraliśmy go burmistrzem więc nie mieliśmy prawa oczekiwać że on nam pomoże w utrzymaniu z trudem wywalczonej ponownie superligi- a to że nie było to tematem kampani wyborczej to chyba jasne - nikt przed wyborami by się do tego nie przyznał. Prawdziwi kibice wiedzieli ze tylko były burmistrz S. Wilczyński był gwarantem utrzymania dotychczasowych dotacji na klub - jeśli jacyś kibice Nielby głosowali na p. Poszwę to wyrazy współczucia - bo sami przyczynili się do tego co mamy teraz - tym bardziej że Poszwa wygrał nieznacznie. Mogli mu podziękować przy urnie za to co stało się w 2012 a nie teraz sobie zdali sprawę że Nielba ma przez to murowany spadek z Superligi.
oleg
0 #29 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówoleg 2015-02-15 10:47
Po co audyt nie dawać kasy to linety sam przyniesie kwity Czas zakończyć tą szopke za pieniadze podatników
J23
-1 #28 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówJ23 2015-02-15 10:24
Cytuję Andru:
Nielba jest chora. Trzeba jej pomóc,ale jak?. Burmistrz powinien zrobić dokładny AUDYT w klubie, bo jest jego głównym sponsorem. Jeżeli Liniety się nie zgodzi , to cofnąć całą dotację i niech się klub zamknie.Po zamknięciu i odejściu Mietka powołać nowy klub.. Tak wygląda najlepsze uzdrowienie Nielby w skrócie, bo sport w Wągrowcu to nie tylko Nielba.


Burmistrz może audyt robić w swoich jednostkach organizacyjnych, ale nie w Nielbie, klubie, który tylko w nazwie ma miejski.
Co do rozwiązania-rozwiązać coś, sprywatyzować coś jest prosto niekoniecznie idzie za tym efekt pożądany.
I kto miałby powołać nowy klub-Burmistrz? Czyli stałby się 100% udziałowcem i sponsorem.
To prawda, że sport w Wągrowcu to nie tylko Nielba, czyli piłka ręczna, nożna i mała lecz prężna sekcja pływanie.
sąsiad
0 #27 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówsąsiad 2015-02-15 10:15
Co ma linety do niie zgadzania Sam wszystkich straszy policją To czas zabrać się za rozliczenie ostatnich lat I wtedy finansować rok bieżącyTrzeba zrobić z tym porządek Nawet za cene gry w niższej klasie rozgrywek
Andru
0 #26 Choroba NielbyAndru 2015-02-15 00:53
Nielba jest chora. Trzeba jej pomóc,ale jak?. Burmistrz powinien zrobić dokładny AUDYT w klubie, bo jest jego głównym sponsorem. Jeżeli Liniety się nie zgodzi , to cofnąć całą dotację i niech się klub zamknie.Po zamknięciu i odejściu Mietka powołać nowy klub.. Tak wygląda najlepsze uzdrowienie Nielby w skrócie, bo sport w Wągrowcu to nie tylko Nielba.
bolo
-1 #25 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówbolo 2015-02-14 22:01
Ekonomista to byłó przed wyborami w których prezes zdobył 67 głosów Ma chłop poszanowanie wśród kibiców
bolo
+5 #24 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówbolo 2015-02-14 21:50
Czy ten klub ma jakiegoś prezesa Może się pochwali co zrobił przez ten czas dla klubu, oprócz ochrony Adsum O swój wizerunek potrafił walczyć Jakoś o wizerunek klubu niewalczy Czas rozliczyć się ze swojej pracy Może to przez pana nikt nowy niechce sponsorowac tego klubu ?
Erazm
+2 #23 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-14 21:46
Cytuję Jarosław:
Cytat:
w pełni sie zgadzam...to takie same zagranie jak z ta pseudo debatą przed wyborami, te same tricki lokalnej sitwy..termin debaty sie wczesniej konsultuje z zainteresowanymi..


Hehe przecież nie da się dnia wyznaczyć , aby wszystkim pasowało ktoś się musi podporządkować....ale jeśli Pan Burmistrz woli jeździć na Węgry niż rozwiązywać problemy tutaj to nie wiem co trzeba zrobić , aby wszyscy byli zadowoleni.
Zauważ że akcje protestacyjną zoragnizowano (wg mnie chyba celowo) w momentcie gdy BKP nie było w Wągrowcu..
Kibic
+11 #22 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówKibic 2015-02-14 19:17
Idźcie na debatę i zapytacie prezesa jak to było z tymi sponsorami
Ekonomista
+2 #21 Sponsorzy NielbyEkonomista 2015-02-14 19:14
Info z dnia - 08 X 2014
Mamy przyjemność poinformować, że do grona sponsorów sekcji piłki ręcznej MKS Nielba Wągrowiec dołączyła kolejna nowa firma - TB Hydro z Poznania.

Ile przekazał nowy "sponsor" ?

Info z dnia 09 X 2014
W siedzibie klubu doszło do podpisania umowy partnerskiej pomiędzy klubem, a gnieźnieńską firmą Expectum na podstawie której, Nielba pozyskała kolejne źródło finansowania swojej bieżącej działalności. W obecności mediów Prezes zarządu klubu Mieczysław Linetty oraz Dyrektor Generalny Expectum, Marek Borowicz poinformowali o porozumieniu, na bazie którego znana w całej Wielkopolsce marka stała się Partnerem Ubezpieczeniowym żółto-czarnych.

Ile przekazał nowy "sponsor" ?

Portal opisywał to :
Cytat:
http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/nielba/pilka-reczna/6594-klub-mks-nielba-ma-dwoch-nowych-sponsorow.html
Nielba to płytka rzeczka stojąc na moście widać DNO !!!
Jarosław
-1 #20 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówJarosław 2015-02-14 18:27
Cytat:
Proste że nie tak łatwo zmienić kalendarz Burmistrza Trzeba przełożyć wszystkie zagraniczne wyjazdy , odwołać samoloty powiadomić najważniejsze głowy państw i ochrone BOR To wszystko w dwa dni Ludzie następne wybory za 4 lata wtedy będzie mozna wszystko przesunąć
Najlepszy komentarz do obecnej sytuacji.Z tym BOR-em masz plus u mnie..... :-)
Jarosław
-3 #19 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówJarosław 2015-02-14 18:26
Cytat:
w pełni sie zgadzam...to takie same zagranie jak z ta pseudo debatą przed wyborami, te same tricki lokalnej sitwy..termin debaty sie wczesniej konsultuje z zainteresowanymi..
Hehe przecież nie da się dnia wyznaczyć , aby wszystkim pasowało ktoś się musi podporządkować....ale jeśli Pan Burmistrz woli jeździć na Węgry niż rozwiązywać problemy tutaj to nie wiem co trzeba zrobić , aby wszyscy byli zadowoleni.
Tomaj
-4 #18 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówTomaj 2015-02-14 18:23
Cytat:
No dokladnie. Ale ja juz z dzieciakami nie mam zamiaru tu polemizowac. szkoda czasu i nerwow.
Po twoich wpisach to ja twierdze , że jesteś dzieciakiem , jeśli dla Ciebie ktoś kto wyraża zdanie lub się z toba nie zgadza to od razu trzeba go wyzywać itp. Nie martw się dzieciaczku sam nie jesteś na tym świecie.Pozdrawiam serdecznie!

P.S. I napisz mi , że prawdy nie napisałem w moim poście.
Bonton
+3 #17 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówBonton 2015-02-14 16:20
Bardzo dobrze, że burmistrz nie daje się szantażować. Kto do kogo przychodzi w łaskę po kasę? Ciekawe czy rozliczyli się chociaż z zeszłorocznej dotacji i wydali te pieniądze zgodnie z umową?
migomat
+6 #16 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówmigomat 2015-02-14 15:53
No dokladnie. Ale ja juz z dzieciakami nie mam zamiaru tu polemizowac. szkoda czasu i nerwow.

Cytuję bator:
Cytuję Tomaj:
Burmistrzowi nalezy sie jakis szacunek, niezaleznie od tego z jakiej partii jest, ile zarabia itd. Wiec jakies zasady powinny obowiazywac. Zostal w koncy DEMOKRATYCZNIE wybrany przez nas. To on rozdaje karty i jesli sam zaprasza do UM to nie mozna mu stawiac warunkow! Zarzad Nielby zachowuje sie jak rozwydrzony bachor, a Reis chyba nie wie jaka role pelni (pelnil), bo nie wiem w koncu czy rezygnacje zlozyl czy ja podarl ;) To nie jest pilka na boisku i tu nikt go nie bedzie chwalil i poklepywal za strzelona bramke. Troche pokory czlowieczku.


Hahaha to pokazuje , że Pan Poszwa boi się otwartej debaty tak jaka była z Panem Wilczyńskim w kampani wyborczej , też nie przybył , bo się bał....niestety ludzie mieli dość Pana Wilczyńskiego to Pan Poszwa wygrał i tyle.....po prostu się boi....[/quotef


DEBATE TRZEBA NAJPIERW UZGODNIC A NIE ZAPRASZAC NA DANY DZIEN. BYC MOZE BURMISTRZ NA TEN DZIEN I GODZINE MA INNE PLANY. -KONIEC TEMATU
nina
0 #15 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmównina 2015-02-14 15:23
Proste że nie tak łatwo zmienić kalendarz Burmistrza Trzeba przełożyć wszystkie zagraniczne wyjazdy , odwołać samoloty powiadomić najważniejsze głowy państw i ochrone BOR To wszystko w dwa dni Ludzie następne wybory za 4 lata wtedy będzie mozna wszystko przesunąć
Erazm
+4 #14 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-14 15:15
Cytuję Naiwny:
Zagranie jak w wyborach z debatą wyborczą. Ludzie nie można Burmistrzowi dać dwóch (!) dni roboczych na przeorganizowanie kalendarza. Właściwym było by poprosić Burmistrza o wyznaczenie terminu! To jest jak szantaż. Typowo polityczne zagranie.
Burmistrzu, skończyłeś z komuną w mieście skończ z komuną w Nielbie!

w pełni sie zgadzam...to takie same zagranie jak z ta pseudo debatą przed wyborami, te same tricki lokalnej sitwy..termin debaty sie wczesniej konsultuje z zainteresowanymi..
Naiwny
+2 #13 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówNaiwny 2015-02-14 15:10
Zagranie jak w wyborach z debatą wyborczą. Ludzie nie można Burmistrzowi dać dwóch (!) dni roboczych na przeorganizowanie kalendarza. Właściwym było by poprosić Burmistrza o wyznaczenie terminu! To jest jak szantaż. Typowo polityczne zagranie.
Burmistrzu, skończyłeś z komuną w mieście skończ z komuną w Nielbie!
bator
+2 #12 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówbator 2015-02-14 14:37
Cytuję Tomaj:
Burmistrzowi nalezy sie jakis szacunek, niezaleznie od tego z jakiej partii jest, ile zarabia itd. Wiec jakies zasady powinny obowiazywac. Zostal w koncy DEMOKRATYCZNIE wybrany przez nas. To on rozdaje karty i jesli sam zaprasza do UM to nie mozna mu stawiac warunkow! Zarzad Nielby zachowuje sie jak rozwydrzony bachor, a Reis chyba nie wie jaka role pelni (pelnil), bo nie wiem w koncu czy rezygnacje zlozyl czy ja podarl ;) To nie jest pilka na boisku i tu nikt go nie bedzie chwalil i poklepywal za strzelona bramke. Troche pokory czlowieczku.


Hahaha to pokazuje , że Pan Poszwa boi się otwartej debaty tak jaka była z Panem Wilczyńskim w kampani wyborczej , też nie przybył , bo się bał....niestety ludzie mieli dość Pana Wilczyńskiego to Pan Poszwa wygrał i tyle.....po prostu się boi....[/quotef


DEBATE TRZEBA NAJPIERW UZGODNIC A NIE ZAPRASZAC NA DANY DZIEN. BYC MOZE BURMISTRZ NA TEN DZIEN I GODZINE MA INNE PLANY. -KONIEC TEMATU
Tomaj
-2 #11 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówTomaj 2015-02-14 13:02
Cytat:
Burmistrzowi nalezy sie jakis szacunek, niezaleznie od tego z jakiej partii jest, ile zarabia itd. Wiec jakies zasady powinny obowiazywac. Zostal w koncy DEMOKRATYCZNIE wybrany przez nas. To on rozdaje karty i jesli sam zaprasza do UM to nie mozna mu stawiac warunkow! Zarzad Nielby zachowuje sie jak rozwydrzony bachor, a Reis chyba nie wie jaka role pelni (pelnil), bo nie wiem w koncu czy rezygnacje zlozyl czy ja podarl ;) To nie jest pilka na boisku i tu nikt go nie bedzie chwalil i poklepywal za strzelona bramke. Troche pokory czlowieczku.
Hahaha to pokazuje , że Pan Poszwa boi się otwartej debaty tak jaka była z Panem Wilczyńskim w kampani wyborczej , też nie przybył , bo się bał....niestety ludzie mieli dość Pana Wilczyńskiego to Pan Poszwa wygrał i tyle.....po prostu się boi....
Erazm
0 #10 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-14 12:22
Cytuję olas:
To teraz już Burmistrz nie musi spotykać się z mieszkancami Następne spotkania za 4 lata jak posada będzie się kończyła

czy aby na pewno to spotkaniez "mieszkańcami" czyli kibolami Nielby ma na celu załatwienie sprawy? to kolejna ustawka jak za czasów burmistrza W...
olas
-1 #9 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówolas 2015-02-14 12:17
To teraz już Burmistrz nie musi spotykać się z mieszkancami Następne spotkania za 4 lata jak posada będzie się kończyła
Erazm
+1 #8 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówErazm 2015-02-14 11:35
nagle Zarząd taki ugodowy? tja...grunt sie pali pod nogami..jeszcze trochę to naga prawda o klubie i matactwach jego działaczy wyjdzie na jaw...
Ty
+5 #7 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówTy 2015-02-14 10:33
Cytuję migomat:
Burmistrzowi nalezy sie jakis szacunek, niezaleznie od tego z jakiej partii jest, ile zarabia itd. Wiec jakies zasady powinny obowiazywac. Zostal w koncy DEMOKRATYCZNIE wybrany przez nas.

Na szacunek trzeba sobie zapracować :)
migomat
0 #6 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówmigomat 2015-02-14 10:30
Poszwa sam zapraszajac Zarzad "obraza sie"?? Gdyby sie obrazil to obcialby dotacje i tyle w temacie. Proste. Glownym probleme jest brak strategicznego sponsora. Ale burmistrza winic za to nie mozna. To zadanie Zarzadu Nielby, niestety.
Kibic
+2 #5 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówKibic 2015-02-14 10:29
migomat ale o czym ty piszesz, to Zarząd Nielby jako pierwszy zaprosił burmistrza do stołu na rozmowę, a dopiero później burmistrz zaprosił Zarząd Nielby. Więc o co kaman?
migomat
-4 #4 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówmigomat 2015-02-14 10:26
Burmistrzowi nalezy sie jakis szacunek, niezaleznie od tego z jakiej partii jest, ile zarabia itd. Wiec jakies zasady powinny obowiazywac. Zostal w koncy DEMOKRATYCZNIE wybrany przez nas. To on rozdaje karty i jesli sam zaprasza do UM to nie mozna mu stawiac warunkow! Zarzad Nielby zachowuje sie jak rozwydrzony bachor, a Reis chyba nie wie jaka role pelni (pelnil), bo nie wiem w koncu czy rezygnacje zlozyl czy ja podarl ;) To nie jest pilka na boisku i tu nikt go nie bedzie chwalil i poklepywal za strzelona bramke. Troche pokory czlowieczku.
Ty
+4 #3 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówTy 2015-02-14 10:21
Cytuję migomat:
Mysle, ze NIE, drogi portalu ;) Odpowiadajac na Twoje pytanie. Twoja obiektywnosc, za ktora jestes odpowiedzialny jako miejscowe media, pozostawia wiele do zyczenia. Reis liczy, ze "uda sie wytoczyc nowe sciezki i uzyskac kompromis"? Piorka krzykaczowi opadly, a Ty za wszelka cene bedziesz probowal ocieplic mu wizerunek ;) pogratulowac ;) Kto jest choc troche obeznany w srodowisku, wie swoje ;)

O czym piszesz kolego ? Jakie piórka Rejsowi opadły ? Jaki wizerunek ?
Zarząd dobrze robi że chce rozmawiać z Burmistrzem i radnymi , nie obraża się tak jak Pan Poszwa . Według Ciebie lepiej byłoby żeby wszyscy na siebie się obrażali i na ulicach się nie poznawali ?
Żeby pozyskiwać sponsorów do klubu i inwestorów do miasta to trzeba przede wszystkim oczyścić atmosferę wokół całego miasta i to jest pierwszy dobry krok ku temu , żebyśmy właśnie tak byli postrzegani na zewnątrz.
Kibicuję Nielbie od lat i jestem dumny z tego , właśnie na zewnątrz tam gdzie pracuję ludzie dziwią się że można zrobić tak wiele za tak NIE WIELE .
olas
+7 #2 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówolas 2015-02-14 10:08
Po nazwisku wygląda na to że Panu Burmistrzowi czegoś brakuje Ciekawe że nie boi się odbierać pensji .
migomat
-4 #1 RE: Zarząd Nielby zaprosił burmistrza i radnych do rozmówmigomat 2015-02-14 10:08
Mysle, ze NIE, drogi portalu ;) Odpowiadajac na Twoje pytanie. Twoja obiektywnosc, za ktora jestes odpowiedzialny jako miejscowe media, pozostawia wiele do zyczenia. Reis liczy, ze "uda sie wytoczyc nowe sciezki i uzyskac kompromis"? Piorka krzykaczowi opadly, a Ty za wszelka cene bedziesz probowal ocieplic mu wizerunek ;) pogratulowac ;) Kto jest choc troche obeznany w srodowisku, wie swoje ;)

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.