• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4453

Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzy

Mieszkańcy bloków są oburzeni. Zarząd spółdzielni Mieszkaniowej w Wągrowcu wysłał do nich informację, że w grudniu mają doliczyć do czynszu opłatę za utworzenie strony internetowej.

- To się nie mieści w głowie. Wągrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa sięga do kieszeni swoich lokatorów, aby stworzy stronę internetową. Nie wiem, kto podejmuje takie decyzje, ale to przegięcie — słyszymy od zbulwersowanego mieszkańca jednego z bloków.

Chodzi o pisma, jakie otrzymali mieszkańcy bloków Spółdzielni Mieszkaniowej z informacją, że zgodnie z uchwałą członków Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej w Wągrowcu i uchwałą Rady Nadzorczej wprowadza się jednorazową opłatę za utworzenie strony internetowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Wągrowcu.

- Koszty utworzenia strony internetowej ponoszą osoby zgodnie z Art. 4 ust. 1-4 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 roku w przeliczeniu na zajmowany lokal. Opłata będzie jednorazowa i wyniesie 3,90 zł od każdego lokalu. Opłatę należy doliczyć do czynszu w grudniu br. - czytamy w przesłanym dokumencie.

Strona internetowa ma być dostępna pod koniec br., a dostęp do wglądu w kartotekę lokalu nastąpi najpóźniej do końca I kwartału 2019 roku.

Komentarze   

+1 #47 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyolas 2018-10-29 11:35
Teraz już wiem dlaczego w tej spółdzielni panuje duch z poprzedniej epoki średnia wieku osób w Radzie Nadzorczej to 67 lat Oni najlepsze swoje lata mają za sobą a do tego spędzili je w głebokiej komunie co zapewne wpływa na ich myślenie i działanie . Czas wnuki i prawnuki bawić . Dajcie działać młodym .
Cytować
+2 #46 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyirek 2018-10-15 20:57
Rada Nadzorcza spółdzielni mieszkaniowej powina liczyć minimum 3 osoby w Wągrowcu jest 14 osób Pytam się po co ? 3 osoby w radzie tj 3 tyś miesiecznie a tak utrzymujemy 14 osób i 14 tyś wyrzucone w błoto Oczywiście to idzie z kosztów mieszkańców to jest ok
Cytować
0 #45 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyirek 2018-10-15 19:55
?
Cytować
+2 #44 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzykolo 2018-10-15 12:09
Mała podpowiedz dla Pani Prezes Skoro nie ma pieniędzy poza tymi co płacą lokatorzy to czas wziąść przykład z Premiera Morawieckiego który ściga za wyłudzenia vat i się pieniadze znalazły Czas samemu zacząć myśleć i działać a nie tylko czekać na Nasze pieniądze czas na prowadzenie transparentnej polityki finansowej bo widze że Pani nawet nie jest w temacie że nie tylko pieniądze pochodzą od lokatorów Chyba że pieniądze z wynajmów idą na wasze wydatki Niech Pani nie wzoruje się na swoich poprzednikach oni żyli komuną
Cytować
+6 #43 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzykolo 2018-10-14 22:50
Dziś przeczytałem na Naszym Mieście jak Pani Prezes tłumaczy że spółdzielnia nie ma swoich pieniędzy tylko każda złotówka pochodzi od lokatorów To ja się pytam czy wy za darmo wynajmujecie lokale pod sklepy itd czy plac pod cyrk i karuzele Skoro te pieniądze nie docierają do sm to ktoś je bierze na swoje prywatme konto czy może idą na premie dla Pani Prezes Nie róbcie z Nas głupców i debili Pani Kaminska i spółka
Cytować
+5 #42 ociepleniaARIEL 2018-10-08 19:15
Ciekawe kiedy skoŃczą ocieplać bloki na Jeżyka, przecież zrobili to w nowszych, później wybudowanych . Chyba zależy od tego jakie VIP-y gdzie mieszkaja.
Cytować
+7 #41 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzykolo 2018-10-07 18:51
Czy to prawda że roczne utrzymanie Prezesów i Rady Nadzorczej kosztuje tyle co docieplenie 4 klatkowego bloku
Cytować
-2 #40 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyMiMi 2018-10-07 08:50
Cytuję mieszkaniec 1:

Wystarczy spojrzeć ile miejsc jest pozajmowanych na osiedlach przez rejestracje PCH POB CNA CZN. Ile tych osób faktycznie tu mieszka? Ile tu faktycznie płaci podatki? A może co niektórzy sobie zostawiają samochody gdzie popadnie idąc na banę (widać to na parkingach na Jeżyka i Średniej)?

Od 5 lat mieszkam w spółdzielczym bloku, moja rejestracja jest spoza powiatu. Moich sąsiadów też - mamy mieć za szybą zaświadczenie ze spółdzielni, że mieszkamy w ich bloku? Nie bądź śmieszny - nie ma już obowiązku meldunku z miejscu zamieszkania.
Cytować
+6 #39 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzygrzechczech 2018-10-06 23:07
Cytuję zołza:
ludzie, zamiast biadolić ogarnijcie się i zróbcie coś. pomyślcie u utworzeniu wspólnot mieszkaniowych.Wasza bierna postawa powoduje wzrost opłat a w zamian nie macie na co liczyć.

żadnych wspólnot! Po pierwsze wiele mieszkań jest wynajmowanych, po drugie w blokach mieszka teraz taka ciemnota że trudno się dogadać z kimkolwiek! Większość to ludzie ze wsi, żyjący trochę inaczej niż mieszczuchy. Nigdy nie zgodzę się na żadną wspólnotę.
Cytować
+5 #38 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyghjf 2018-10-06 22:55
Cytuję mieszkaniec 1:
Spoldzielnia niech wreszcie wprowadzi szlabany na parkingach przy Lipowej, bo klienci miejskich instytucji (przedszkole, szkola, osrodek uzaleznien) korzystaja z parkingow nalezacych i utrzymywanych z pieniedzy spoldzielcow. Czy miejskie instytucje dokladaja sie do remontow i utrzymania parkingow spoldzielczych? Mieszkancy osiedli maja utrudniony dostep do miejsc, za ktorych utrzymanie placa!

tu muszę przyznać rację. Juz pewnie niedlugo podwyższą remontowy z powodu zużycia nawierzchni parkingow
Cytować
+1 #37 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyspółdzielca 2018-10-06 22:50
Cytuję beka:
Z tą spółdzielnią jest jak z NFZ płacisz cały rok a do lekarzy chodzisz za swoje Okna już dawno kupiłem za swoje bo bym do dziś zamarzł Niby czekam za zwrotem ale to ma być jakiś procent co na dziś mam głeboko gdzieś Jeszcze sobie wymyślili że okna mają mieć wentylacje To jas się pytam po co mi wentylacja jak u mnie na 65 m mieszkają dwie osoby i zero wilgoci Zapewne wymyślili kolejny numer aby kase mieć do siebie Co tam robi wogóle RAda Nadzorcza zapewne to grupa kolesi którzy głaskają się pogłowkach za Naszą kase

Mnie oddano całą kwotę za okna ktore wstawilem sam a pozostałe wymieniła spoldzielnia. Nikt nie wstawia tu okien najwyższego gatunku, bo w W c ich nawet nie kupisz. Za zwykłe okna dostaniesz kwotę, ktora aktualnie obowiazuje. A wentylacja w oknach to najlepszy sposób, by lubiący dusić sie we wlasnym smrodku i bojacy sie powietrza nie hodowali grzyba, nie rozsiewali w sezonie wirusow i bakterii w bloku.
Cytować
+8 #36 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyhirek 2018-10-06 22:46
Na oś wschód jedna rodzina dosyć że zajmuje kilka miejsc parkingowych bo grubas handluje autami to jeszcze jego stary załatwił sobie miejsce dla inwalidów To szczyt chamstwa
Cytować
+7 #35 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzybob 2018-10-06 22:35
Może tak spółdzielnia wprowadzi opłaty za zajmowanie kilku miejsc parkingowych przez niektórych lokatorów? Niektórzy mają po kilka samochodów i zajmują coraz więcej miejsc parkingowych.

Na osiedlach pełno samochodów dostawczych typu usługi budowlane. To parkingi spółdzielni są dla mieszkańców bloków czy to darmowe miejsca postojowe dla firmowej floty?
Cytować
0 #34 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyjulas 2018-10-06 21:24
Ile spółka ciepłownicza płaci za wynajem pomieszczeń na kotłownie / Kolejne trudne pytanie a Pani Prezes głowa w piasek
Cytować
+7 #33 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyzołza 2018-10-05 22:34
ludzie, zamiast biadolić ogarnijcie się i zróbcie coś. pomyślcie u utworzeniu wspólnot mieszkaniowych. Wasza bierna postawa powoduje wzrost opłat a w zamian nie macie na co liczyć.
Cytować
+11 #32 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzymieszkaniec6234 2018-10-05 12:15
Skoro mamy płacić za strone to zapewne będzie można pisać komentarze i poznamy nazwiska osób funkcyjnych i tych z rady nadzorczej Bo jak to ma być strona propagandowa to niech Kamiska z kolesiami za to płaci
Cytować
+12 #31 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzybeka 2018-10-05 10:06
Z tą spółdzielnią jest jak z NFZ płacisz cały rok a do lekarzy chodzisz za swoje Okna już dawno kupiłem za swoje bo bym do dziś zamarzł Niby czekam za zwrotem ale to ma być jakiś procent co na dziś mam głeboko gdzieś Jeszcze sobie wymyślili że okna mają mieć wentylacje To jas się pytam po co mi wentylacja jak u mnie na 65 m mieszkają dwie osoby i zero wilgoci Zapewne wymyślili kolejny numer aby kase mieć do siebie Co tam robi wogóle RAda Nadzorcza zapewne to grupa kolesi którzy głaskają się pogłowkach za Naszą kase
Cytować
+6 #30 oknaGienek 2018-10-05 08:10
Cytuję bea_:
Cytuję Ex pracownik:
Gdyby tylko ludzie zainteresowali się tym, jakimi pieniędzmi obraca spółdzielnia, jaki ma przychód roczny a jakie wydatki. Świadomość mieszkańców jest zerowa. Wszyscy płacą, ale nie wiedzą za co płacą i czego mogą się domagać, a co się wręcz należy. Starsi już nie ogarniają, młodzi się nie interesują, a tylko jednostki dochodzą do tego że coś tu nie gra, jednak sami nic nie są w stanie zrobić.
Ludzie obudźcie się puki jeszcze się to jakoś trzyma!



strona interentowa ? oki/// tylko ze ja za wymina okien czekam juz od 2015 ? taki milem termin wymiany / okien nadal nie mam . w tym roku pani ktora sie tym zajmuje nie zaplanowala wymiany.... byc moze w maju przyszlego roku.... no i jeszcze obrazona ze zapytalem kiedy bede mial wymione....

Czekasz 3 lata i narzekasz? Daj spokój. Ja po czterech latach łażenia do tych mend otrzymałem zapewnienie, że wymiana przewidziana jest za kolejne dwa lata. Łącznie wszystko od pierwszej wizyty do wymiany trwało prawie 5-6 lat. Fakt, że było to ładnych kilka lat temu, ale nie sądzę żeby się coś zmieniło.
Cytować
+15 #29 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzybeka 2018-10-04 21:44
Jak się dzielą naszą kasą to nie pytają ale jak na coś brakuje to najlepiej obciążyć mieszkańców. Zapewne strone internetową też załozy zaufana firma kolegi czy tam kogoś bliskiego Kiedy wreszcie zaczniecie robić przetargi a nie korzystać z zaprzyjażnionyc h firm ?
Cytować
+13 #28 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzybea_ 2018-10-04 21:37
Cytuję Ex pracownik:
Gdyby tylko ludzie zainteresowali się tym, jakimi pieniędzmi obraca spółdzielnia, jaki ma przychód roczny a jakie wydatki. Świadomość mieszkańców jest zerowa. Wszyscy płacą, ale nie wiedzą za co płacą i czego mogą się domagać, a co się wręcz należy. Starsi już nie ogarniają, młodzi się nie interesują, a tylko jednostki dochodzą do tego że coś tu nie gra, jednak sami nic nie są w stanie zrobić.
Ludzie obudźcie się puki jeszcze się to jakoś trzyma!



strona interentowa ? oki/// tylko ze ja za wymina okien czekam juz od 2015 ? taki milem termin wymiany / okien nadal nie mam . w tym roku pani ktora sie tym zajmuje nie zaplanowala wymiany.... byc moze w maju przyszlego roku.... no i jeszcze obrazona ze zapytalem kiedy bede mial wymione....
Cytować
+4 #27 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzymist 2018-10-04 21:03
Cytuję miro:
SM nie ma pieniedzy ?Gdzie są pieniądze za wynajem sklepów lokali terenu pod cyrk karuzele Czy to wszystko idzie na pensje prezesów i nikomu niepotrzebnej rady nadzorczej licznej tak jak w stu tysiecznych warszawskich spółdzielniach Może portal zapyta ile jeszcze lat mieszkańcy oś . wschód mają płacić żeby docieplili reszte bloków bo jak narazie przez 35 lat dali rade docieplić jeden Nie mówiąc że na pozostałe bloki położyli po balocie styropianu gdzie postawienie rusztowania zapewne jest kilka razy droższe niż same docieplenie tych skrawków Chyba że robi to zaprzyjażniona firma po kosztach. Pani Prezes to Pani jest dla nas i to Pani żyje z naszych pieni edzy a NIE na odwrót

Wszedzie są wałki chłopie, gdzie ty zyjesz?? w Luksemburgu?
Tutaj uczciwych sie niszczy i robi w ciula
Cytować
+14 #26 najważniejsze koryto8btv97 2018-10-04 20:20
W Spółdzielniach powino być coś na kształt dezubekizacji powini z władz sm ,rad nadzorczych wyrzucić komuchów i tych którzy z nimi pracowali bo jak widać to w Wrc cały budynek przesiąkł komuną i nie idzie tego syfu wyplenić Na dodatek na vice prezesa wzieli gościa który nie dał rady prowadzić swojej firmy coś w stylu prezesa miejskich wodociągów
Cytować
+6 #25 Puknij sie w łebJezyka 2018-10-04 19:13
Cytuję Norbert:
Poczytałem te Wasze uwagi i przez chwilę tez tak myślałem, np. ilu starszych skorzysta z strony internetowej więc dlaczego mają płacić , złe myślenie bo jak ktoś mieszka na parterze czy piętrze tez powie czemu mam płacić za remonty dachów w blokach mi nie przecieka niech płącą ci na ostatnich kondygnacjach jak im cieknie. Pomyślcie zanim głupoty napiszecie bo tak się plotki rozchodzą i nienawiść.

Wez sie rozpedz z tego parteru i piznij w sciane...
Wszyscy placą f rem i po to on jest a za strone internetowa placic to jest jawne oszustwo!!! Tylelat nidm bylo strony i jakos zylismy a jak bedzie trzeba cos załatwic to i tak pofatygujesz sie do św krów do biura SM.Powiedz czy UM Wągrowca tez kazal Ci zaplacic za strone????Kazdy moze na taka strone wejsc a qwa czemu mieszkancy maja placic za lans pani Prezes????
Cytować
+16 #24 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyzbycho 2018-10-04 18:46
Najważniejsze że prezesi spółdzielni mają koperty parkingi przy biurowcu a reszte mają głęboko w dupie Czy te hrabiostwo jeszcze nie zauważyło że komuna już dawno się skończyła ?
Cytować
+8 #23 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzywłaściciel psa, kota 2018-10-04 17:58
Cytuję lokator:
Cytuję mieszkaniec 1:
Spoldzielnia niech wreszcie wprowadzi szlabany na parkingach przy Lipowej, bo klienci miejskich instytucji (przedszkole, szkola, osrodek uzaleznien) korzystaja z parkingow nalezacych i utrzymywanych z pieniedzy spoldzielcow. Czy miejskie instytucje dokladaja sie do remontow i utrzymania parkingow spoldzielczych? Mieszkancy osiedli maja utrudniony dostep do miejsc, za ktorych utrzymanie placa!

Szlabany też można by zainstalować na Jeżyka miedzy blokami, bo mieszkańcy nie mają gdzie zaparkować.

Wystarczy spojrzeć ile miejsc jest pozajmowanych na osiedlach przez rejestracje PCH POB CNA CZN. Ile tych osób faktycznie tu mieszka? Ile tu faktycznie płaci podatki? A może co niektórzy sobie zostawiają samochody gdzie popadnie idąc na banę (widać to na parkingach na Jeżyka i Średniej)?
Cytować
0 #22 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyrexon 2018-10-04 17:35
Cytuję ciekawy:
Niech sobie utworzą profil na fejsie :-)za darmo !

T ze fejs jest dla psow...
Cytować
-8 #21 Zanim powiesz , POMYŚLNorbert 2018-10-04 15:54
Poczytałem te Wasze uwagi i przez chwilę tez tak myślałem, np. ilu starszych skorzysta z strony internetowej więc dlaczego mają płacić , złe myślenie bo jak ktoś mieszka na parterze czy piętrze tez powie czemu mam płacić za remonty dachów w blokach mi nie przecieka niech płącą ci na ostatnich kondygnacjach jak im cieknie. Pomyślcie zanim głupoty napiszecie bo tak się plotki rozchodzą i nienawiść.
Cytować
+10 #20 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyMiro 2018-10-04 13:44
Cytuję mieszkaniec osiedla:
Biura spoldzielni powinny byc otwarte co najmniej do 18-19. Czasy, gdy wszyscy pracowali do 15:00 sie skonczyly! Poza tym gdzie jest dostepny spis pracownikow z nazwiskami? Chyba nie powinno byc tajemnica dla mieszkancow, kto tam pracuje.

Przegłosujemy na najbliższym Walnym Zgromadzeniu
Cytować
+14 #19 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzymieszkaniec osiedla 2018-10-04 13:37
Biura spoldzielni powinny byc otwarte co najmniej do 18-19. Czasy, gdy wszyscy pracowali do 15:00 sie skonczyly! Poza tym gdzie jest dostepny spis pracownikow z nazwiskami? Chyba nie powinno byc tajemnica dla mieszkancow, kto tam pracuje.
Cytować
+24 #18 heKler 2018-10-04 13:11
Złodzieje jebane...
Cytować
+19 #17 Złodzieje w białych rękawiczkachMarcin Załachowski 2018-10-04 11:24
Art 4 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
Członkowie spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze prawa do lokali, są obowiązani uczestniczyć w pokrywaniu kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości w częściach przypadających na ich lokale, eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości stanowiących mienie spółdzielni przez uiszczanie opłat zgodnie z postanowieniami statutu. 
KOSZTY ZWIĄZANE Z EKSPLOATACJĄ I UTRZYMANIEM.
PANIE PREZESIE CZY MOJ BLOK SIĘ ZAWALI JAK NIE ZAPŁACĘ?
Cytować
+27 #16 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyEx pracownik 2018-10-04 09:23
Gdyby tylko ludzie zainteresowali się tym, jakimi pieniędzmi obraca spółdzielnia, jaki ma przychód roczny a jakie wydatki. Świadomość mieszkańców jest zerowa. Wszyscy płacą, ale nie wiedzą za co płacą i czego mogą się domagać, a co się wręcz należy. Starsi już nie ogarniają, młodzi się nie interesują, a tylko jednostki dochodzą do tego że coś tu nie gra, jednak sami nic nie są w stanie zrobić.
Ludzie obudźcie się puki jeszcze się to jakoś trzyma!
Cytować
+5 #15 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzylokator 2018-10-04 08:38
Cytuję mieszkaniec 1:
Spoldzielnia niech wreszcie wprowadzi szlabany na parkingach przy Lipowej, bo klienci miejskich instytucji (przedszkole, szkola, osrodek uzaleznien) korzystaja z parkingow nalezacych i utrzymywanych z pieniedzy spoldzielcow. Czy miejskie instytucje dokladaja sie do remontow i utrzymania parkingow spoldzielczych? Mieszkancy osiedli maja utrudniony dostep do miejsc, za ktorych utrzymanie placa!

Szlabany też można by zainstalować na Jeżyka miedzy blokami, bo mieszkańcy nie mają gdzie zaparkować.
Cytować
+16 #14 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzylokator 2018-10-04 08:35
Cytuję Brudny Harry:
Szybkie wyliczenia
1 blok na Jeżyka ma dwie klatki po 25 mieszkań czyli łącznie 50
Bloków tylko w tym miejscu jest chyba 8 co daje 400 mieszkańx3,99zł co daje 1596zł.
Spółdzielczych mieszkań jest więcej niż te kilka bloków czyli kasy będzie kilka razy tyle zebrane. Czy ta strona będzie zrobiona na złotych i platynowych serwerach? A może trzeba stworzyć komuś etacik do prowadzenia tej strony? Coś tu chyba śmierdzi....

Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Nie chyba ale na pewno śmierdzi!
Cytować
+9 #13 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyBaros 2018-10-04 07:16
Muszą doic ile się da. Tylko ciekawy, jaki to będzie wypaa? To zapewne tak, którą stworzy laik
Cytować
+5 #12 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzywydatek 2018-10-04 06:41
Cytuję Henio:
Normalnie w grudniu trzeba będzie zacisnąć pasa, ja osobiście nie jestem przygotowany na taki wydatek. Mało tego spółdzielnia dała nam jeszcze tak mało czasu na przygotowanie, a ja naprawdę nie wiem jak dopiąć swój budżet w tej sytuacji

A starsi ludzie? Ilu będzie korzystać ze strony internetowej?
Cytować
+9 #11 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyHenio 2018-10-04 00:52
Normalnie w grudniu trzeba będzie zacisnąć pasa, ja osobiście nie jestem przygotowany na taki wydatek. Mało tego spółdzielnia dała nam jeszcze tak mało czasu na przygotowanie, a ja naprawdę nie wiem jak dopiąć swój budżet w tej sytuacji
Cytować
+25 #10 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyBrudny Harry 2018-10-04 00:10
Szybkie wyliczenia
1 blok na Jeżyka ma dwie klatki po 25 mieszkań czyli łącznie 50
Bloków tylko w tym miejscu jest chyba 8 co daje 400 mieszkańx3,99zł co daje 1596zł.
Spółdzielczych mieszkań jest więcej niż te kilka bloków czyli kasy będzie kilka razy tyle zebrane. Czy ta strona będzie zrobiona na złotych i platynowych serwerach? A może trzeba stworzyć komuś etacik do prowadzenia tej strony? Coś tu chyba śmierdzi....
Cytować
+9 #9 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzymieszkaniec 1 2018-10-04 00:08
Spoldzielnia niech wreszcie wprowadzi szlabany na parkingach przy Lipowej, bo klienci miejskich instytucji (przedszkole, szkola, osrodek uzaleznien) korzystaja z parkingow nalezacych i utrzymywanych z pieniedzy spoldzielcow. Czy miejskie instytucje dokladaja sie do remontow i utrzymania parkingow spoldzielczych? Mieszkancy osiedli maja utrudniony dostep do miejsc, za ktorych utrzymanie placa!
Cytować
+15 #8 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyRODO 2018-10-03 23:53
Cytuję Jada:
Bedzie czat?

Tak,z panią Prezes i panem Namińskim
Cytować
+8 #7 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyKarma 2018-10-03 23:14
[quote name="miro"]SM nie ma pieniedzy ?Gdzie są pieniądze za wynajem sklepów lokali terenu pod cyrk karuzele Czy to wszystko idzie na pensje prezesów i nikomu niepotrzebnej rady nadzorczej licznej tak jak w stu tysiecznych warszawskich spółdzielniach Może portal zapyta ile jeszcze lat mieszkańcy oś . wschód mają płacić żeby docieplili reszte bloków bo jak narazie przez 35 lat dali rade docieplić jeden Nie mówiąc że na pozostałe bloki położyli po balocie styropianu gdzie postawienie rusztowania zapewne jest kilka razy droższe niż same docieplenie tych skrawków Chyba że robi to zaprzyjażniona firma po kosztach. Pani Prezes to Pani jest dla nas i to Pani żyje z naszych pieni edzy a NIE na odwrót[/q
uote]
Zgodnie z ustawą RODO powinny zniknąć nazwiska z domofonów.
Skończyło się na ankietach.Praco wnicy Spółdzielni są tak zapracowani,że na nic nie mają czasu.
Cytować
+2 #6 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyJada 2018-10-03 22:55
Bedzie czat?
Cytować
+14 #5 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyzbycho 2018-10-03 22:48
Kolejny ciekawy temat to koszty stałe ogrzewania które wynoszą 50 %pieniędzy które wpłacamy na ogrzewanie Czyli czy grzejemy czy nie to 50 % nam zabiorą Ciekawe co dzieje sie przez rok z pieniedzmi które nadpłacamy za CO Tak sobie leżą bez oprocentowania i czekają cały rok na kolejne rozliczenie sezonu ?Obecnie SM pełni taką role jak firma zarzadzajaca nieruchomościam i tylko jeszcze musimy utrzymywać rade nadzorczą
Cytować
+5 #4 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyMiro 2018-10-03 22:35
Cytuję miro:
SM nie ma pieniedzy ?Gdzie są pieniądze za wynajem sklepów lokali terenu pod cyrk karuzele Czy to wszystko idzie na pensje prezesów i nikomu niepotrzebnej rady nadzorczej licznej tak jak w stu tysiecznych warszawskich spółdzielniach Może portal zapyta ile jeszcze lat mieszkańcy oś . wschód mają płacić żeby docieplili reszte bloków bo jak narazie przez 35 lat dali rade docieplić jeden Nie mówiąc że na pozostałe bloki położyli po balocie styropianu gdzie postawienie rusztowania zapewne jest kilka razy droższe niż same docieplenie tych skrawków Chyba że robi to zaprzyjażniona firma po kosztach. Pani Prezes to Pani jest dla nas i to Pani żyje z naszych pieni edzy a NIE na odwrót
Ach te rusztowania ciekawe ile kosztują , ale każdy spółdzielca jak nie wie może iść i poprosić , czy owe rusztowania są spółdzielni czy wypożyczone - spółdzielca-czł onek ma prawo do otrzymywania wskazanych faktur na co pozwala mu ustawa
Cytować
+16 #3 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzymiro 2018-10-03 22:14
SM nie ma pieniedzy ?Gdzie są pieniądze za wynajem sklepów lokali terenu pod cyrk karuzele Czy to wszystko idzie na pensje prezesów i nikomu niepotrzebnej rady nadzorczej licznej tak jak w stu tysiecznych warszawskich spółdzielniach Może portal zapyta ile jeszcze lat mieszkańcy oś . wschód mają płacić żeby docieplili reszte bloków bo jak narazie przez 35 lat dali rade docieplić jeden Nie mówiąc że na pozostałe bloki położyli po balocie styropianu gdzie postawienie rusztowania zapewne jest kilka razy droższe niż same docieplenie tych skrawków Chyba że robi to zaprzyjażniona firma po kosztach. Pani Prezes to Pani jest dla nas i to Pani żyje z naszych pieni edzy a NIE na odwrót
Cytować
-18 #2 internetmnietek 2018-10-03 22:00
Zbulwersowany niech wypije za 3,99 zł i przejdzie do normalności
Cytować
+22 #1 RE: Za stronę internetową spółdzielni zapłacą lokatorzyciekawy 2018-10-03 21:59
Niech sobie utworzą profil na fejsie :-)za darmo !
Cytować

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Odwiedza nas 74 tys. Internautów miesięcznie, generując 900 tys. odsłon
  • Mamy najwięcej fanów spośród wągrowieckich redakcji
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ