• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4213

Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądzie

Kolejna sprawa sądowa Wilk kontra Wilczyński. "Akcja Marker" czyli sprawa zamazanych faktur rozliczeniowych MKS Nielba ponownie w sądzie.


Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński będzie się tłumaczył z niewykonania wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z dnia 11 października 2012 roku.

Chodzi o sprawę dokumentów klubu MKS Nielba. Radni, na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zwrócili się, do Burmistrza Miasta Wągrowca Stanisława Wilczyńskiego, o udostępnienie faktur rozliczeniowych klubu MKS Nielba. W odpowiedzi otrzymali dokumenty o które prosili, jednak niepełne. Przed przekazaniem dokumentów radnym, urzędnicy zamazali markerem dane wszystkich firmy, na rzecz których były dokonywane płatności oraz nazwiska trenerów i piłkarzy.

Akcja "Marker"
, jaką przeprowadził Urząd Miejski, rozwścieczyła radnych opozycji. Katarzyna Jahnz-Jenek, Krzysztof Poszwa i Jarosław Wilk, złożyli w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym skargę na Burmistrza Miasta Wągrowca Stanisława Wilczyńskiego.

Podczas posiedzenia, 11 października 2012 roku, w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Poznaniu zapadł wyrok w którym sąd uznał, racje skarżących. Innego zdania był burmistrz i nie wykonał wyroku.

Decyzją z listopada 2012 r. burmistrz odmówił udostępnienia informacji zasłaniając się ustawą o ochronie danych osobowych. Radni nie zgodzili się z decyzją burmistrza i zaskarżyli ją do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile. SKO uchyliło decyzję burmistrza w całości i przekazało do ponownego rozpatrzenia przez organ pierwszej instancji.

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile w swojej decyzji wskazuje, że rozstrzygnięcie burmistrza powinno być sformułowane jasno i precyzyjnie by było zrozumiałe dla stron nawet bez uzasadnienia. Burmistrz był zobowiązany ponownie ocenić materiał dowodowy, zapewniając możliwość czynnego udziału stron i wydać rozstrzygnięcie w sprawie należycie to uzasadniając.

Burmistrz nie wykonał również decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile.

W maju br. Jarosław Wilk wniósł skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu. Radny Wilk wnosi w pozwie o wymierzenie Stanisławowi Wilczyńskiemu grzywny, orzeczenie udostępnienia informacji bez zamazywania danych, stwierdzenie bezczynności organu z rażącym naruszeniem prawa.

Co takiego jest w fakturach, że burmistrz nie chce ujawnić szczegółów, kryjąc jednocześnie podmioty współpracujące z Nielbą mimo, że te zdaniem Wilka. opłacane są z publicznych pieniędzy.

Może się wreszcie tego dowiemy. Jarosław Wilk mówi otwarcie, że nie zamierza się poddawać, bo fundusze Nielby muszą być rozliczone. Rozprawa odbędzie się 30 października br. w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Poznaniu.


 

 

Komentarze   

Grześ
+1 #30 Przestancie ryć, Oszczędźcie wstyduGrześ 2014-10-15 14:10
Żadna podeszwa :-*żaden pies ;-)zostanie i tak nadzwyczaj grzeczny oraz popularny w Wągrowcu Owczarek Polski bardzo krótkowłosy :-)
Piszcie jasno podpisujcie się faktami Konkurenci niezbyt wysokiego grzecznego gościa spacerującego biegle po miejscowych marketach :-)
Zbychu
+1 #29 Skończ Wilk, wstydu oszczędźZbychu 2014-10-15 13:30
Cytuję tutejszy:
Jak w tytule... Wybory za pasem, każda reklama dobra. Zaoraj pan te boiska, zasadź buraki, a zbiory z plonów przeznacz na zasilenie miejskiego budżetu. Na halę zaproś Turków z targowiska, podnieś opłaty targowe za kryty bazar i wszyscy będą zadowoleni. A wtedy znajdziesz pan inną aferę. Jest jeszcze Szkoła Muzyczna, MDK, PCK, LZS - y, OSP. Na końcu zostanie tylko prężny klub karate...


Brawo tutejszy !!! Masz słuszną rację !!!
Jola
+1 #28 Wilczyński i WilkJola 2014-10-15 13:26
Wilczyński czy Wilk nazwiska oki.
Mikolaj
+1 #27 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieMikolaj 2014-10-15 12:17
Cytuję ~Jakubek:
Cytuję zdun:
Cytuję Spacerowiczwr:

Ciekawe dlaczego w takim razie pobiera te "dodatkowe pieniążki" czyli dietę???

A inni nie pobierają? Pobierają i nic nie robią. Wilk ma chociaż odwagę występować w sprawach publicznych Mógłby siedzieć i palić głupa jak większość? Mógłby. Ciekawe który z was miałby odwagę zrobić to co on? No który?


Zdun można pobierać dietę i przekazywać ją na szczytny cel np. hospicjum. A tak przy okazji, już wszystkie instytucje państwowe(PełOwe z nakazu lokalnego donosicielstwa PO) badały wydatkowanie finansów publicznych w NIELBIE i nic nie znalazły. Na zdrowy rozsądek jak myślisz: Pan Jarosław W. jest mądrzejszy od osób kontrolujących z NIKu, Izby Skarbowej, CBA itd.? Dla mnie, tak jak wcześniej napisałem, akcja wyborcza Pana Jarosława W. i nic poza tym. :lol:8):P

i tu niestety się mylisz, bo zarówno prokuratura jak i inne służby dały jasny sygnał że coś jest nie ok, a burmistrz musi pokazać kto bierze kasę od Nielby, być może wtedy klapki z oczu Ci spadną i zobaczysz co jest nie ok. Co do tego że Wilk robi to pod wybory, to gdybyś przeczytał uważnie, zauważył byś że złożył skargę w maju, czyli pół roku temu, podziękować tylko sądom że takie mają terminy i strzeliły w stopę burmistrza tuż przed wyborami. Zauważ że wyrok sądu może być i taki że burmistrz nie będzie mógł sprawować urzędu, a to oznaczać będzie że zostanie tylko jeden kandydat na burmistrza.
~Jakubek
+1 #26 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądzie~Jakubek 2014-10-15 10:44
Cytuję Mikolaj:
Cytuję wyborczyk:
Cytuję PiotrOsiedlowicz:
...to większa połowa radnych .

Połowy zawsze są równe.

wybacz ale połowa radnej Strzeleckiej nie jest równa połowie radnej Mianowskiej, i to znacznie mniejsza jest ta połowa


Ale połowa głosu radnej Strzeleckiej ma taką samą wagę jak połowa głosu radnej Mianowskiej. :lol:
~Jakubek
+2 #25 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądzie~Jakubek 2014-10-15 10:43
Cytuję zdun:
Cytuję Spacerowiczwr:

Ciekawe dlaczego w takim razie pobiera te "dodatkowe pieniążki" czyli dietę???

A inni nie pobierają? Pobierają i nic nie robią. Wilk ma chociaż odwagę występować w sprawach publicznych Mógłby siedzieć i palić głupa jak większość? Mógłby. Ciekawe który z was miałby odwagę zrobić to co on? No który?


Zdun można pobierać dietę i przekazywać ją na szczytny cel np. hospicjum. A tak przy okazji, już wszystkie instytucje państwowe(PełOwe z nakazu lokalnego donosicielstwa PO) badały wydatkowanie finansów publicznych w NIELBIE i nic nie znalazły. Na zdrowy rozsądek jak myślisz: Pan Jarosław W. jest mądrzejszy od osób kontrolujących z NIKu, Izby Skarbowej, CBA itd.? Dla mnie, tak jak wcześniej napisałem, akcja wyborcza Pana Jarosława W. i nic poza tym. :lol:8):P
Mikolaj
0 #24 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieMikolaj 2014-10-15 10:39
Cytuję wyborczyk:
Cytuję PiotrOsiedlowicz:
...to większa połowa radnych .

Połowy zawsze są równe.

wybacz ale połowa radnej Strzeleckiej nie jest równa połowie radnej Mianowskiej, i to znacznie mniejsza jest ta połowa
~Jakubek
0 #23 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądzie~Jakubek 2014-10-15 10:33
Cytuję PiotrOsiedlowicz:
Zdun zgadzam się z Twoja wypowiedzią w 100%. wyborczyk mi połowy kojarzą się z matematyka, a nie z polski ale to taki szczegół.


Właśnie chodzi o matematykę, a nie polski. :-*:oops:
PiotrOsiedlowicz
-2 #22 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądziePiotrOsiedlowicz 2014-10-14 23:16
Zdun zgadzam się z Twoja wypowiedzią w 100%. wyborczyk mi połowy kojarzą się z matematyka, a nie z polski ale to taki szczegół.
zdun
-2 #21 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądziezdun 2014-10-14 20:43
Cytuję Spacerowiczwr:

Ciekawe dlaczego w takim razie pobiera te "dodatkowe pieniążki" czyli dietę???

A inni nie pobierają? Pobierają i nic nie robią. Wilk ma chociaż odwagę występować w sprawach publicznych Mógłby siedzieć i palić głupa jak większość? Mógłby. Ciekawe który z was miałby odwagę zrobić to co on? No który?
wyborczyk
+7 #20 kto Cię uczył polskiego?wyborczyk 2014-10-14 17:55
Cytuję PiotrOsiedlowicz:
...to większa połowa radnych .

Połowy zawsze są równe.
PiotrOsiedlowicz
-4 #19 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądziePiotrOsiedlowicz 2014-10-14 17:25
A Ty chciałbyś poświęcać swój wolny czas i robić coś dla kogoś za darmo?? Pobiera je jak każdy inny urzędujący tam, tylko w przeciwieństwie do tych innych(nie wszystkich) to pan Wilk coś działa, a jeśli chodzi o te diety to jak dają to się bierze, ale jestem przekonany gdyby padła tak propozycja żeby zrezygnować z diet to większa połowa radnych by się nie zgodziła, a jestem pewien że pan Wilk był by w tej mniejszości.
Spacerowiczwr
+12 #18 CiekaweSpacerowiczwr 2014-10-14 15:25
Cytuję PiotrOsiedlowicz:
Przestańcie gadać takie głupoty że Pan Wilki robi sobie reklamę przed wyborami itd, on jest jedyna osobą która nie poszła na radnego ze względu na "dodatkowe pieniążki" tylko po to, żeby utrzeć nosa tym wałkarzom z sw 2000, bo nie mógł patrzeć na to co się dzieje w tym mieście (czyt.przekręty) i wystartował na radnego udało się i robi swoje co jakiś czas wyciąga sprawy na światło dzienne które zostały pozamiatane pod dywan. Znam pana Jarka i wiem po co tam poszedł, więc moje wsparcie i zawsze będe pobierał jego poczynania wytrwałości.

Ciekawe dlaczego w takim razie pobiera te "dodatkowe pieniążki" czyli dietę???
wszystko w temacie
-5 #17 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądziewszystko w temacie 2014-10-14 14:49
Zadam proste pytanie: kto z was osobiście lubi i chce mieć do czynienia z mataczami, oszustami i krętaczami? Ta histeria i kociokwik niektórych userów sugeruje, że właśnie oni tacy są, to popierają i mają z tego korzyści.
PiotrOsiedlowicz
-6 #16 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądziePiotrOsiedlowicz 2014-10-14 13:03
Przestańcie gadać takie głupoty że Pan Wilki robi sobie reklamę przed wyborami itd, on jest jedyna osobą która nie poszła na radnego ze względu na "dodatkowe pieniążki" tylko po to, żeby utrzeć nosa tym wałkarzom z sw 2000, bo nie mógł patrzeć na to co się dzieje w tym mieście (czyt.przekręty) i wystartował na radnego udało się i robi swoje co jakiś czas wyciąga sprawy na światło dzienne które zostały pozamiatane pod dywan. Znam pana Jarka i wiem po co tam poszedł, więc moje wsparcie i zawsze będe pobierał jego poczynania wytrwałości.
wyborczyk
+2 #15 śmiechu wartewyborczyk 2014-10-14 12:49
Następny polityczny bankrut po K.J.-J.
tutejszy
+8 #14 Skończ Wilk, wstydu oszczędźtutejszy 2014-10-14 11:50
Jak w tytule... Wybory za pasem, każda reklama dobra. Zaoraj pan te boiska, zasadź buraki, a zbiory z plonów przeznacz na zasilenie miejskiego budżetu. Na halę zaproś Turków z targowiska, podnieś opłaty targowe za kryty bazar i wszyscy będą zadowoleni. A wtedy znajdziesz pan inną aferę. Jest jeszcze Szkoła Muzyczna, MDK, PCK, LZS - y, OSP. Na końcu zostanie tylko prężny klub karate...
D
+4 #13 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieD 2014-10-14 10:12
Cytuję Ja:

To kogo jest ten klub , jak nazywa sie ten PRYWACIARZ ?

I tak to jest. Wypowiadasz się,a wiedzy ni w ząb.

Mks Nielba to stowarzyszenie rejestrowe. Zarejestrowane w sądzie. Takie stowarzyszenie może założyć już grupa 15 osób. Jak wszystkie stowarzyszenia podlega ustawie o stowarzyszeniach. Nielba ma więcej członków. To, że ma w nazwie miejski, nie oznacza, że właścicielem jest miasto.
Takie stowarzyszenia dla realizacji swych celów mogą ubiegać się o dotacje od gmin, od ministerstw czy też utrzymywać się z wpłat członkowskich.
Wszelkie dotacje publiczne są celowe, czyli muszą być wydane na wydatki zgodne z celem na jaki zostały pozyskane.
No ale to jak widać po niektórych komentarzach wiedza tajemna. Żeby było jeszcze śmieszniej to powiem, że prawo do zadawania takich pytań ma każdy, nie tylko radny.
Ja
+4 #12 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieJa 2014-10-14 09:35
Cytuję Igor Tarnowski:
"Ja" nie zaskoczyłeś mnie, przyzwyczaiłem się do analfabetyzmu wtórnego w naszym kraju, ty też nie jesteś wyjątkiem, na dodatek jesteś anonimem bez twarzy, takim szczekaczem bez wiedzy i taktu.

Tłumacze wszystkim analfabetom. Wilka nie interesują sponsorzy, bo tak naprawde takich nie ma, głównym sponsorem PRYWATNEGO klubu jest miasto. Wilka interesuje na crozchodza się pieniądze z przekazywanej dotacji, pieniądze, które wcześniej my płacimy do kasy miejskiej.

To kogo jest ten klub , jak nazywa sie ten PRYWACIARZ ?
Igor Tarnowski
0 #11 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieIgor Tarnowski 2014-10-14 09:28
"Ja" nie zaskoczyłeś mnie, przyzwyczaiłem się do analfabetyzmu wtórnego w naszym kraju, ty też nie jesteś wyjątkiem, na dodatek jesteś anonimem bez twarzy, takim szczekaczem bez wiedzy i taktu.

Tłumacze wszystkim analfabetom. Wilka nie interesują sponsorzy, bo tak naprawde takich nie ma, głównym sponsorem PRYWATNEGO klubu jest miasto. Wilka interesuje na co rozchodza się pieniądze z przekazywanej dotacji, pieniądze, które wcześniej my płacimy do kasy miejskiej.
Ja
-1 #10 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieJa 2014-10-14 09:17
Cytuję brawo:
Cytuję ja:

Bronisz człowieka, piszesz o szacunku, a nie znasz problemu. Przy okazji nazywasz innych debilami obrażając ich. Zasada jest prosta. Szacunek za szacunek etc.etc.
Skoro sam jesteś taki elokwentny to po co chcesz by ktoś Tobie wytłumaczył? Nie oceniaj by samemu nie zostać ocenionym :)
A przy okazji odpuść sobie ironię i nie pisz Nielbeczka bo to zarezerwowane dla sympatyków, kibiców, a Ty do tej elity nie należysz :)
Pozdrawiam

"Ja" kimkolwiek jesteś. Problemem nie jest radny, tylko uczciwość działaczy Nielby i urzędników którzy ją rozliczają. Stoi ona obecnie pod znakiem zapytania. Wiecie co was przeraża? Że jednak były wałki i że to się wyda. W przeciwnym wypadku w ogóle nie ma się czego obawiać.

Nielba aby otrzymać dotację musi rozliczyć się z wcześniejszej dotacji i tak jest i było . Wilka interesuje ile dawali sponsorzy a to już nie jest jego sprawa bo oni sobie tego nie życzà i mają do tego prawo . Nielbę kontrolowały już chyba wszystkie możliwe jednostki w tym państwie i nie znaleziono większych uchybień no ale prawo musi być po Wika stronie ;) Nielba nie poddawać się !!!! Robicie świetną robotę !!!!
Marek T.
-2 #9 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieMarek T. 2014-10-14 08:08
Popieram działania Wilka. Radny Jarosław Wilk chce tylko wyjaśnić w jaki sposób rozchodzą się w klubie MKS Nielba PUBLICZNE PIENIĄDZE, powtarzam PUBLICZNE.

KLUB JEST PRYWATNY A NIE MIEJSKI, miasto nie ma obowiązku dotować klubu, od tego są sponsorzy. Zastanawia mnie ta cała agresja wobec Wilka ze strony kibiców, fanów drużyny. Z tego coś się orientuję jest nowy sponsor Expectum oddajcie tej firmie swoje pieniądze, ubezpieczcie się u nich, wtedy Wasza Nielbeczka dostanie jakieś złotówki.

Nie jestem kibicem i uważam, że utrzymywanie prywatnego klubu z pieniędzy podatników jest chore.
brawo
0 #8 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądziebrawo 2014-10-14 07:57
Cytuję ja:

Bronisz człowieka, piszesz o szacunku, a nie znasz problemu. Przy okazji nazywasz innych debilami obrażając ich. Zasada jest prosta. Szacunek za szacunek etc.etc.
Skoro sam jesteś taki elokwentny to po co chcesz by ktoś Tobie wytłumaczył? Nie oceniaj by samemu nie zostać ocenionym :)
A przy okazji odpuść sobie ironię i nie pisz Nielbeczka bo to zarezerwowane dla sympatyków, kibiców, a Ty do tej elity nie należysz :)
Pozdrawiam

"Ja" kimkolwiek jesteś. Problemem nie jest radny, tylko uczciwość działaczy Nielby i urzędników którzy ją rozliczają. Stoi ona obecnie pod znakiem zapytania. Wiecie co was przeraża? Że jednak były wałki i że to się wyda. W przeciwnym wypadku w ogóle nie ma się czego obawiać.
ja
+14 #7 bezmyślne debile?ja 2014-10-14 00:22
Cytuję magnificent:
Wytłumaczcie mi jedno, jak to jest że każda inna organizacja pożytku publicznego musi rozliczyć się co do grosza, okazać fakturami i to nie stanowi żadnej tajemnicy. Natomiast Nielbeczka dostaje apopleksji, wpada w histerię, ogarnia ją szał i nie zamierza niczego ujawniać. Nagle grozi upadkiem, rozwiązaniem, katastrofą z powodu całkiem normalnego pytania: na co wydaliście publiczne pieniądze? Jak to może być że ktoś kto się o to zapyta, nagle jest wrogiem nr 1? Gdyby radny sądził się w swojej sprawie, to można by mieć do niego jakieś pretensje, ale on występuje w sprawie publicznej, a sprawy w WSA nie są za darmo. Panie Wilk, wielki szacunek za wytrwałość, konsekwencję i determinację. Ma pan moje wsparcie moralne, a ci hejterzy poniżej to widać jakieś bezmyślne debile. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

Bronisz człowieka, piszesz o szacunku, a nie znasz problemu. Przy okazji nazywasz innych debilami obrażając ich. Zasada jest prosta. Szacunek za szacunek etc.etc.
Skoro sam jesteś taki elokwentny to po co chcesz by ktoś Tobie wytłumaczył? Nie oceniaj by samemu nie zostać ocenionym :)
A przy okazji odpuść sobie ironię i nie pisz Nielbeczka bo to zarezerwowane dla sympatyków, kibiców, a Ty do tej elity nie należysz :)
Pozdrawiam
magnificent
-9 #6 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądziemagnificent 2014-10-14 00:08
Wytłumaczcie mi jedno, jak to jest że każda inna organizacja pożytku publicznego musi rozliczyć się co do grosza, okazać fakturami i to nie stanowi żadnej tajemnicy. Natomiast Nielbeczka dostaje apopleksji, wpada w histerię, ogarnia ją szał i nie zamierza niczego ujawniać. Nagle grozi upadkiem, rozwiązaniem, katastrofą z powodu całkiem normalnego pytania: na co wydaliście publiczne pieniądze? Jak to może być że ktoś kto się o to zapyta, nagle jest wrogiem nr 1? Gdyby radny sądził się w swojej sprawie, to można by mieć do niego jakieś pretensje, ale on występuje w sprawie publicznej, a sprawy w WSA nie są za darmo. Panie Wilk, wielki szacunek za wytrwałość, konsekwencję i determinację. Ma pan moje wsparcie moralne, a ci hejterzy poniżej to widać jakieś bezmyślne debile. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Genek
+7 #5 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieGenek 2014-10-13 22:57
No tak wybory za pasem to trzeba działać, żeby z powrotem dostać się Rady. Szkoda tylko, że wszystko dzieje się kosztem tak zasłużonego klubu. A przecież gdyby chcieli to czepiali by się innych afer, gdzie tyle osób by nie ucierpiało, np. budowa pływającego pomostu, czy remont Słonecznej.
Andru
-7 #4 Czerwony pociotek straszy.Andru 2014-10-13 22:54
Tak wszyscy macie rację ,czytaj pracujący u Wilczyńskiego.
Powiedzcie to ludziom dojeżdżającym codziennie do pracy w Poznaniu i okolicach, bo oni na pewno nie dadzą się okradać w biały dzień z pieniędzy ,które można było zainwestować np: w szkoły lub przedszkola. Dotacje dla Nielby, tak- jak najbardziej ,ale przejrzyste,bez szachrajstw.
~Jakubek
+17 #3 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w Sądzie~Jakubek 2014-10-13 21:54
Stare odgrzewane kotlety. Nic dodać nic ująć. Od 2012 Pan JW spał w Radzie Miejskiej, aż tu nagle obudził się w 2014. Jak stary dobry serial dokumentalny: Sensacje XX/XXI wieku. :-*:lol::P
Ja
+15 #2 RE: Wraca "akcja marker" Wilczyński i Wilk w SądzieJa 2014-10-13 21:37
Wilko-wyje z KWW K.Poszwy , najprościej nic nie zrobić ale rozwalić to pierwsi !!!
jaś
+22 #1 sportjaś 2014-10-13 21:01
Nie wiem kto ma rację, kto jej nie ma... Ile w tym wszystkim pokazówki, populizmu po jednej i po drugiej stronie... Taka próba sił???
Wkurza mnie tylko, że chłopcy się bawią, a drużynom jakim pewnie wielu wągrowczan kibicuje potrzeba spokoju i dobrej atmosfery... W taki sposób się jej nie zbuduje bo to walka o własne ambicje jest zdaje się ważniejsza... Aż strach pomyśleć co stanie się z klubem jeśli nadchodzące wybory przypadkiem zwiększą liczbę pieniaczy w Radzie.
Nie zamierzam tymi słowami nikogo urazić ale mamy dobrą drużynę w piłce nożnej, jaka znana jest w regionie, mamy szczypiorniaka znanego w całej Polsce... Ile takich jak Wągrowiec miasteczek może się tym poszczycić? Za to tu zamiast się tym chwalić i cieszyć reklamą jaką nam drużyny robią uczyniono z Klubu plac zabaw.... Żałosne

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.