• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5440

Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzy

Kolejna próba burmistrza Krzysztofa Poszwy dotycząca przekazania kwoty 145 tys. złotych dla MDK legła w gruzach. Na przekazanie takiej kwoty nie pozwolił radny Jakub Zadroga.

W trakcie IX Sesji Rady Miejskiej w Wągrowcu radni nie zgodzili się na przekazanie pieniędzy na rzecz MDK. Autopoprawka do uchwały budżetowej, którą mieli przegłosować w jednym z punktów zakładała przekazanie kwoty 145 tysięcy złotych na remont sali na piętrze w Miejskim Domu Kultury.

Radny Jakub Zadroga uznał, że są ważniejsze sprawy do realizacji w mieście niż remont sali i złożył wniosek o wykreślenie tego zapisu z autopoprawki. Zaznaczył jednoczenie, że nie jest przeciwko kulturze w mieście, ale dla niego ważniejszy jest remont ulic.
Z kwoty 145 tysięcy radny przeznaczył 45 tysięcy na dokumentację techniczną ulic, które od 25 lat czekają na budowę. Chodzi o dwie ulice: Konwaliową i Kulińskiego. Pierwsza z nich to droga polna, która w trakcie opadów jest nieprzejezdna a mieszkańcy, aby dostać się do swoich domów lgną w błocie po kostki. Druga, Kulińskiego jest zrobiona do połowy i do tej pory nie było mowy o jej dokończeniu.

Radni z klubów "Bliżej ludzi" i "SW 2000" jednogłośnie poparli wniosek radnego Zadrogi, tym samym mieszkańcy ulic Kulińskiego i Konwaliowej mogą liczyć na to, że już wkrótce przed ich domami pojawi się asfalt. Kwota 100 tysięcy pozostała w budżecie jako wolne środki.

Warto dodać, że cały klub "Razem dla Wągrowca" był przeciwko dokumentacji na budowę dróg, zgodnie z ich wodzem burmistrzem, dążyli do przekazania pieniędzy na rzecz Miejskiego Domu Kultury.


 

 

Komentarze   

dam
0 #61 Drogadam 2015-07-03 17:25
Panie Zadroga??? Do jasnej ciasnej kiedy będzie zrobiona ulica Nad Nielbą. Jest to ulica jedna z najstarszych w Wągrowcu. Tylko niech Pan nie mówi że to jakaś ulica Gminna lub Wojewódzka. Nasz mieszkańców gó-no to obchodzi, My mieszkamy w WĄGROWCU i po tej ulicy chodzimy z dziećmi w KURZU. Ulice Kolińskiego i Konwaliowa dopiero co powstały w porównaniu Nad Nielbą. Jestem ciekaw który znajomy tam mieszka lub SZYCHA??????
Bodo
0 #60 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyBodo 2015-06-30 01:35
Politycznego nosa to nie ma Poszwa wspierając Naumczyka. Jak ktoś powiedział "na grzyba nam sala na piętrze?" kiedy drogi i chodniki wołają o pomstę do nieba!! Niedawno wyremontowano dolną salę i teraz kolejny prezent? Po to żeby robić kasę na wynajmach dla lewych firm oszukujących biednych starych ludzi !!! To jakiś absurd ! Niech Poszwa się ocknie !!
startrek
+1 #59 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzystartrek 2015-06-29 12:27
Cytuję SW:
Cytuję J23:
Cytuję Licher:
Cytuję Europoseł:
Ale to całe wągrowieckie PO to bida z nędzą?! I co oni chcą ugrać? Bez Poszwy nie istnieją.
PO wu to widzicie, chcecie się pozbyć Poszwy a on Wam robi koło dupy.


Dzisiaj głosowanie na PO to obciach, tak jak kiedyś obciachem było głosowanie na PiS. Sytuacja polityczna w naszej Polsce się zmienia w zastraszającym tempie, natomiast Wągrowiec nadal jest zaściankiem i zakompleksionym miastem. Miejmy nadzieję, że przebudzi się i pokaże "swoje ja" w nadchodzących wyborach parlamentarnych, że ludzie przestaną "biadolić" i narzekać a zaczną działać.
Jeżeli faktycznie PO z ZSP nr 1 myśli, że wygra wybory na burmistrza po referendum, to chyba nie zna mieszkańców Wągrowca. Mieszkańcy mają swoje zdanie, nie potrzeba nam na stanowisku burmistrza Wągrowca osoby spoza Wągrowca. Przecież tutaj jest dość zdolnych i wykształconych osób, które mogłyby pokierować miastem. Pan S. już startował i dostał wiele razy "bęcki". Tyle w temacie.

Znaczy na komucha mamy głosować? NIGDY!!!!


Nie, ale także nie na gościa z zewnątrz, który był czerwonym (SLD), teraz jest liberalnym (PO), a jak PO przewali wybory to będzie centroprawicowym (PiS lub KUKIZ). Pomyśl lub dowiedz się coś o człowieku, a później pisz. Są ludzie w Wągrowcu, tak jak J23 napisał, którzy spokojnie mogą zarządzać tym "grajdołem" i nie koniecznie komuchy.
SW
+1 #58 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzySW 2015-06-29 11:31
Cytuję J23:
Cytuję Licher:
Cytuję Europoseł:
Ale to całe wągrowieckie PO to bida z nędzą?! I co oni chcą ugrać? Bez Poszwy nie istnieją.
PO wu to widzicie, chcecie się pozbyć Poszwy a on Wam robi koło dupy.


Dzisiaj głosowanie na PO to obciach, tak jak kiedyś obciachem było głosowanie na PiS. Sytuacja polityczna w naszej Polsce się zmienia w zastraszającym tempie, natomiast Wągrowiec nadal jest zaściankiem i zakompleksionym miastem. Miejmy nadzieję, że przebudzi się i pokaże "swoje ja" w nadchodzących wyborach parlamentarnych, że ludzie przestaną "biadolić" i narzekać a zaczną działać.
Jeżeli faktycznie PO z ZSP nr 1 myśli, że wygra wybory na burmistrza po referendum, to chyba nie zna mieszkańców Wągrowca. Mieszkańcy mają swoje zdanie, nie potrzeba nam na stanowisku burmistrza Wągrowca osoby spoza Wągrowca. Przecież tutaj jest dość zdolnych i wykształconych osób, które mogłyby pokierować miastem. Pan S. już startował i dostał wiele razy "bęcki". Tyle w temacie.

Znaczy na komucha mamy głosować? NIGDY!!!!
J23
-1 #57 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJ23 2015-06-28 22:34
Cytuję jack:
Każdy ruch jest przemyślany, PR dobrze zrobiony....


Zbyt pochopne wnioski. Jakub nie jest żadnym liderem, tylko sterowanym z tylnego siedzenia frontmanem. Jak coś nie wyjdzie dostanie on, a nie ten z tyłu. Dziwię się, że to kupuje. Mieszkańcy Wągrowca(Berdychowa) pamiętają to, że zabrał pieniądze. Nie był to dobry ruch. Ruch ostatni został zrobiony żeby dowalić burmistrzowi. Tak jak już wcześniej napisałem te pieniądze mogą spokojnie trafić do MDK w innej formie i po sprawie.
Trzeba spojrzeć także na drugą stronę, może to przemyślany ruch burmistrza?!?
jack
-8 #56 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyjack 2015-06-28 18:14
Każdy ruch jest przemyślany, PR dobrze zrobiony, każde działanie trafia w szeroką grupę odbiorców. Zadroga wyrasta na lidera pewnej nowej formacji która może na wiele lat wejść na lokalną arene polityczną. To duże ryzyko było postawić na tak młodą osobe jako lidera, ale zaczyna się to opłacać i przynosić efekt. Uważam, że nad budowaniem tego pracuje wiele osób, w pół roku z młodego sensacyjnie wchodzącego do rady chłopaka stał się najpopularniejszym radnym, który punktuje Burmistrza prawie na każdej sesji, a odbiór jego osoby jest nad wyraz dobry. Ten kto postawił na niego chyba jest dobrym strategiem. Kamińskiego wszyscy kreowali na lidera i osobę która będzie "rozkładać" Burmistrza na łopatki, a okazuję się ze to facet bez charyzmy, nosa politycznego, nie przekonujący do siebie ludzi. SW stoi już nad grobem, myślę że Bliżej Ludzi z Zadrogą na czele ich popchnie na sam dół.
pifpaf
-8 #55 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzypifpaf 2015-06-27 23:03
Czy ja dobrze rozumiem, że burmistrz dostał znowu "blędzki " od młodego i Zadroga pokazał koalicji gdzie jest ich miejsce? Hahahahaha. :D. Dobre.
Ja
-2 #54 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJa 2015-06-27 21:15
Cytuję JP2GMD:
Każdy z nich to lewak i chce jak najwięcej dla Siebie. Zadroga był i jest łasy na pieniądze.

Krzysiu chyba bardziej ;)
Europoseł
-2 #53 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-27 10:24
Cytuję Różas:
BRAWO! Pomysł dobry obniżyć burkowi pensję o wynagrodzenie, które dostaje jego asystent. Skoro go potrzebuje niech płaci ze swoich, a nie z podatników.

Mówisz i po wakacjach masz !
J23
+1 #52 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJ23 2015-06-27 09:18
Cytuję Licher:
Cytuję Europoseł:
Ale to całe wągrowieckie PO to bida z nędzą?! I co oni chcą ugrać? Bez Poszwy nie istnieją.
PO wu to widzicie, chcecie się pozbyć Poszwy a on Wam robi koło dupy.


Dzisiaj głosowanie na PO to obciach, tak jak kiedyś obciachem było głosowanie na PiS. Sytuacja polityczna w naszej Polsce się zmienia w zastraszającym tempie, natomiast Wągrowiec nadal jest zaściankiem i zakompleksionym miastem. Miejmy nadzieję, że przebudzi się i pokaże "swoje ja" w nadchodzących wyborach parlamentarnych, że ludzie przestaną "biadolić" i narzekać a zaczną działać.
Jeżeli faktycznie PO z ZSP nr 1 myśli, że wygra wybory na burmistrza po referendum, to chyba nie zna mieszkańców Wągrowca. Mieszkańcy mają swoje zdanie, nie potrzeba nam na stanowisku burmistrza Wągrowca osoby spoza Wągrowca. Przecież tutaj jest dość zdolnych i wykształconych osób, które mogłyby pokierować miastem. Pan S. już startował i dostał wiele razy "bęcki". Tyle w temacie.
Licher
-5 #51 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyLicher 2015-06-26 19:05
Cytuję Europoseł:
Ale to całe wągrowieckie PO to bida z nędzą?! I co oni chcą ugrać? Bez Poszwy nie istnieją.
PO wu to widzicie, chcecie się pozbyć Poszwy a on Wam robi koło dupy.
JP2GMD
+32 #50 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJP2GMD 2015-06-26 17:19
Każdy z nich to lewak i chce jak najwięcej dla Siebie. Zadroga był i jest łasy na pieniądze.
Europoseł
+1 #49 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 16:46
maxkolanko blisko koryta ;)
maxkolanko
+2 #48 Zadroga był za drogą,maxkolanko 2015-06-26 16:28
Szanowny FREYDISIE pragnę Cię poinformowac ,że nie rozdysponowanych środków w budżecie jest około 4ml zł na dzień dzisiejszy. :eek:
Coś mocno bronisz tego radnego z FMS D-ja podaje fakty :eek:
Ciekawe jak te środki wrócą z powrotem kto wyjdzie na d....a
Trzymaj ciśnienie to tylko poityka :P
Jan-ek
+5 #47 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJan-ek 2015-06-26 14:55
Cytuję Europoseł:
Cytuję Jan-ek:
Takie "dowalanie" przez radnego Zadrogę może się na nim zemścić. I niech tak będzie, bo to karierowicz sterowany przez starych wyjadaczy z SW2000. Przyzwoitość i lojalność dla niego nie istnieją. Razem z byłym wiceburmistrzem knują w Zielińskimi w szkole muzycznej. Kawka, ciasteczko i wzajemne kadzenie sobie. Szykują się do referendum, bo marzy im się władza. Stare cwaniaki go załatwią i zostanie z ręką w nocniku. A wydaje mu się, że taki sprytny.

Napiszę to jeszcze raz ! Referendum chce PO z Wągrowca i okolic .
Zieliński jest za słaby ale moze pomoc !!
. Ale to całe wągrowieckie PO to bida z nędzą?! I co oni chcą ugrać? Bez Poszwy nie istnieją.
mieszkaniec osiedla
+6 #46 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzymieszkaniec osiedla 2015-06-26 14:31
Cytuję Europoseł:
Cytuję mieszkaniec osiedla:
Cytuję Freydis:
maxkolonko czy ty jesteś debilem? Zadroga nie wstrzymał dokończenia boiska tylko nie zezwolił na bezsensowne wydawanie kasy na jakieś dziwne projekty gdzie i tak w budżecie nie ma pieniędzy na realizację tego zadania.
Poszwa nie potrafił wytłumaczyć radnym z jakich środków mają pochodzić pieniądze na boisko na Berdychowie, mówiąc wprost nie było i nie będzie tych pieniędzy, a projekt, który miał być zrobiony miał tylko zamknąć usta mieszkańcom Berdychowa i być ukłonem w stronę radnego, nie zawsze trzeźwego, Dionizego Macioszka.


Proszę przyjrzeć się chodnikom i ulicom na Berdychowie, nie kwestionuję boiska, które już funkcjonuje, ale chodniki są w opłakanym stanie. Tylko boiska i boiska!!!! Co do kultury żenada, spójrzcie na Dom Kultury w Damasławku. Ale Wójt popiera kulturę. Tym bardziej że mamy wspaniałego Dyrektora MDK, iście pracującego. U nas zamiast kultury prym wiodą boiska. To na Berdychowie jest w lepszym stanie niż chodniki i niektóre ulice. Ukłon do pana radnego D.M. może coś pomoże.

Macie 2 radnych z berdychowa , którzy aktualnie nic nie mogą . Bąk mógł coś zrobić ale wolał stanowisko zamiast działać na rzecz mieszkańcow swojego okręgu a Dionizy !? No cóż .. Sami sobie jesteście winni .

Kto winni, ten winny na pewno ci co zadecydowali większością
Europoseł
-3 #45 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 14:01
Cytuję Jan-ek:
Takie "dowalanie" przez radnego Zadrogę może się na nim zemścić. I niech tak będzie, bo to karierowicz sterowany przez starych wyjadaczy z SW2000. Przyzwoitość i lojalność dla niego nie istnieją. Razem z byłym wiceburmistrzem knują w Zielińskimi w szkole muzycznej. Kawka, ciasteczko i wzajemne kadzenie sobie. Szykują się do referendum, bo marzy im się władza. Stare cwaniaki go załatwią i zostanie z ręką w nocniku. A wydaje mu się, że taki sprytny.

Napiszę to jeszcze raz ! Referendum chce PO z Wągrowca i okolic .
Zieliński jest za słaby ale moze pomoc !!
Nostradamus
-2 #44 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyNostradamus 2015-06-26 13:49
RK nie pozwoli na upadek Zadrogi, nie bedzie litości w przypadku atakowania tego radnego.
Jan-ek
+15 #43 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJan-ek 2015-06-26 13:26
Takie "dowalanie" przez radnego Zadrogę może się na nim zemścić. I niech tak będzie, bo to karierowicz sterowany przez starych wyjadaczy z SW2000. Przyzwoitość i lojalność dla niego nie istnieją. Razem z byłym wiceburmistrzem knują w Zielińskimi w szkole muzycznej. Kawka, ciasteczko i wzajemne kadzenie sobie. Szykują się do referendum, bo marzy im się władza. Stare cwaniaki go załatwią i zostanie z ręką w nocniku. A wydaje mu się, że taki sprytny.
Europoseł
+2 #42 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 12:54
Cytuję mieszkaniec osiedla:
Cytuję Freydis:
maxkolonko czy ty jesteś debilem? Zadroga nie wstrzymał dokończenia boiska tylko nie zezwolił na bezsensowne wydawanie kasy na jakieś dziwne projekty gdzie i tak w budżecie nie ma pieniędzy na realizację tego zadania.
Poszwa nie potrafił wytłumaczyć radnym z jakich środków mają pochodzić pieniądze na boisko na Berdychowie, mówiąc wprost nie było i nie będzie tych pieniędzy, a projekt, który miał być zrobiony miał tylko zamknąć usta mieszkańcom Berdychowa i być ukłonem w stronę radnego, nie zawsze trzeźwego, Dionizego Macioszka.


Proszę przyjrzeć się chodnikom i ulicom na Berdychowie, nie kwestionuję boiska, które już funkcjonuje, ale chodniki są w opłakanym stanie. Tylko boiska i boiska!!!! Co do kultury żenada, spójrzcie na Dom Kultury w Damasławku. Ale Wójt popiera kulturę. Tym bardziej że mamy wspaniałego Dyrektora MDK, iście pracującego. U nas zamiast kultury prym wiodą boiska. To na Berdychowie jest w lepszym stanie niż chodniki i niektóre ulice. Ukłon do pana radnego D.M. może coś pomoże.

Macie 2 radnych z berdychowa , którzy aktualnie nic nie mogą . Bąk mógł coś zrobić ale wolał stanowisko zamiast działać na rzecz mieszkańcow swojego okręgu a Dionizy !? No cóż .. Sami sobie jesteście winni .
J23
+4 #41 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJ23 2015-06-26 12:50
Cytuję Zadroga:
Cytat:
Pozostała kwota 100 tysięcy pozostała w budżecie jako wolne środki.
czytamy ze zrozumieniem
Czytam ze zrozumieniem i dlatego celowo zadałem to pytanie, ponieważ dzisiaj jako wolne środki, jutro jako środki przekazane na MDK. Trzeba zagospodarowywać całość, czyli wskazywać gdzie mają pozostałe trafić, a nie zostawiać ich na później. Później niekiedy jest za późno-jest więcej chętnych do zagospodarowania. Czyli słabo przygotowany plan, zrobiony na przysłowiowym "kolanie", żeby burmistrzowi dowalić.
pijar
+15 #40 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzypijar 2015-06-26 12:41
Cytuję ...:
spokjnie uuu, mi chodzi właśnie o to, że Zadroga zrobił dobrze, na ch...j nam salka na piętrze, drogi są ważniejsze.
Sala na piętrze zamiast ulic. Radni bezradniiiiiiiiiiiiiiiii. - jeżeli ktoś chce sali zamiast ulic to jest debilem, do dosłowny przekaz mojego wpisu.

Zadroga był, jest i chyba zostanie za-drogą :lol:Nie ma w tym nic dziwnego :D
pijar
+9 #39 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzypijar 2015-06-26 12:35
Cytuję OPTYMISTA:
Cytuję pijar:
Cytuję OPTYMISTA:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

A Stasia na BURMISTRZA !

Czy tobie się już coś w główce pomieszało? Precz z komuną i czerwoną pajęczyną. Lepszy już Poszwa z łopatką w piasku niż tamci z poprzedniej epoki z koneksjami i układami. Gruba kreska Mazowieckiego niestety pozwoliła tym ludziom na uwłaszczenie się i rzadzenie "ciemnym" ludem :sad:

Moja intencja była zupełnie odwrotna(ale trzeba to zrozumieć)

Jeśli to była ironia jesteś rozgrzeszony :lol:
Europoseł
+6 #38 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 12:10
Cytuję trewoe:
Może POszwa powinien pogadać z kolegami z PO i zaproponować Zadrodze miejsce do sejmu? Młodego wyśle do Warszawy i jego problemy w radzie się skończą.

Szanowny panie/i Pan POszwa nie ma kolegów w PO , to właśnie PO chce referendum i wysiudać go ze stołka burmistrza miasta .
OPTYMISTA
-1 #37 8 RE: Zadroga był za drogą,OPTYMISTA 2015-06-26 12:09
Cytuję pijar:
Cytuję OPTYMISTA:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

A Stasia na BURMISTRZA !

Czy tobie się już coś w główce pomieszało? Precz z komuną i czerwoną pajęczyną. Lepszy już Poszwa z łopatką w piasku niż tamci z poprzedniej epoki z koneksjami i układami. Gruba kreska Mazowieckiego niestety pozwoliła tym ludziom na uwłaszczenie się i rzadzenie "ciemnym" ludem :sad:

Moja intencja była zupełnie odwrotna(ale trzeba to zrozumieć)
mieszkaniec osiedla
-1 #36 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzymieszkaniec osiedla 2015-06-26 11:52
Cytuję Freydis:
maxkolonko czy ty jesteś debilem? Zadroga nie wstrzymał dokończenia boiska tylko nie zezwolił na bezsensowne wydawanie kasy na jakieś dziwne projekty gdzie i tak w budżecie nie ma pieniędzy na realizację tego zadania.
Poszwa nie potrafił wytłumaczyć radnym z jakich środków mają pochodzić pieniądze na boisko na Berdychowie, mówiąc wprost nie było i nie będzie tych pieniędzy, a projekt, który miał być zrobiony miał tylko zamknąć usta mieszkańcom Berdychowa i być ukłonem w stronę radnego, nie zawsze trzeźwego, Dionizego Macioszka.


Proszę przyjrzeć się chodnikom i ulicom na Berdychowie, nie kwestionuję boiska, które już funkcjonuje, ale chodniki są w opłakanym stanie. Tylko boiska i boiska!!!! Co do kultury żenada, spójrzcie na Dom Kultury w Damasławku. Ale Wójt popiera kulturę. Tym bardziej że mamy wspaniałego Dyrektora MDK, iście pracującego. U nas zamiast kultury prym wiodą boiska. To na Berdychowie jest w lepszym stanie niż chodniki i niektóre ulice. Ukłon do pana radnego D.M. może coś pomoże.
PiN
+13 #35 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyPiN 2015-06-26 11:49
Cytuję Europoseł:
Cytuję PiN:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

Nie przesadzaj z tym Kamińskim. To już było i miejmy nadzieję, że nie wróci więcej. Jeszcze chcecie im jakieś funkcje rozdawać. Idiotyzm!!!

Nie pisałem tego w kontekście powrotu Kamińskiego do władzy , tylko chodzi o to , że takimi sprawami powinien zajmować się fachowiec a w tej materii akurat on fachowcem jest

Cytuję Europoseł:
Cytuję PiN:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

Nie przesadzaj z tym Kamińskim. To już było i miejmy nadzieję, że nie wróci więcej. Jeszcze chcecie im jakieś funkcje rozdawać. Idiotyzm!!!

Nie pisałem tego w kontekście powrotu Kamińskiego do władzy , tylko chodzi o to , że takimi sprawami powinien zajmować się fachowiec a w tej materii akurat on fachowcem jest

Nie przesadzaj. Fachowcem, chyba od pijaru i wzmacniania swojej pozycji, co czyni obecnie wytrącony z pajeczyny juz bardzo nieumiejętnie. Oni juz byli i dajmy temu spokój. Jest wielu ludzi mądrzejszych i nie pozorantów, tylko żeby chcieli tu zostać w Wągrowcu i szarpać się z ludem nie zawsze majacym rację w sprawie zarządzania i oceny różnych sytuacji.
Europoseł
+2 #34 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 11:47
Cytuję Nostradamus:
Zgadzam się, że Zadroga ma dobre wsparcie, trafił w ręce dobrze wyszkolonego za państwowe pieniądze RK. Nie widzę w tym nic złego, tak to już jest, że politycy i celebryci korzystają z usług ludzi, którzy znają się na pijarze przykład z ostatnich dni: Piotr Tymochowicz i Zbigniew Stonoga.
Co do Kamińskiego. Ten człowiek nie wie co to pijar, pozowane fotki np. na siłowni w płaszczu i garniturze, wstawiane na FB to szczyt obciachu, podobnie zdjęcia z Biegającym Wągrowcem.
Pytanie: Dlaczego Kamiński wcześniej nie biegał jak był wice?
Odpowiedź: Bo nie miał interesu, teraz liczy na głosy ciągle rosnącej grupy.
Drodzy biegacze, apeluję: Kamiński nie może wrócić nawet jako wiceburmistrz!!!, to byłoby najgorsze rozwiązanie dla miasta, ten człowiek nie ma ikry.

A kto to RK ?
trewoe
+2 #33 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzytrewoe 2015-06-26 11:46
Może POszwa powinien pogadać z kolegami z PO i zaproponować Zadrodze miejsce do sejmu? Młodego wyśle do Warszawy i jego problemy w radzie się skończą.
pijar
+12 #32 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzypijar 2015-06-26 11:42
Cytuję OPTYMISTA:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

A Stasia na BURMISTRZA !

Czy tobie się już coś w główce pomieszało? Precz z komuną i czerwoną pajęczyną. Lepszy już Poszwa z łopatką w piasku niż tamci z poprzedniej epoki z koneksjami i układami. Gruba kreska Mazowieckiego niestety pozwoliła tym ludziom na uwłaszczenie się i rzadzenie "ciemnym" ludem :sad:
Były znajomy
+4 #31 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyByły znajomy 2015-06-26 10:38
Jeszcze nie dawno Poszwa i kruk mówili że Zadroga to dzieciok !! I za miesiąc do nich wróci z podkulonym ogonem i bedzie błagał o przyjęcie go z powrotem do klubu .
Zaprawdę powiadam wam Poszwy i inni z tego klubiku , wybudujcie jak najszybciej ten płac zabaw w parku 600 lecia kupcie sobie łopatki , traktorki i lalki i tam w piaskownicy się tarzać a nie za rządzenie miastem się brać !!!
Nostradamus
+11 #30 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyNostradamus 2015-06-26 10:35
Zgadzam się, że Zadroga ma dobre wsparcie, trafił w ręce dobrze wyszkolonego za państwowe pieniądze RK. Nie widzę w tym nic złego, tak to już jest, że politycy i celebryci korzystają z usług ludzi, którzy znają się na pijarze przykład z ostatnich dni: Piotr Tymochowicz i Zbigniew Stonoga.
Co do Kamińskiego. Ten człowiek nie wie co to pijar, pozowane fotki np. na siłowni w płaszczu i garniturze, wstawiane na FB to szczyt obciachu, podobnie zdjęcia z Biegającym Wągrowcem.
Pytanie: Dlaczego Kamiński wcześniej nie biegał jak był wice?
Odpowiedź: Bo nie miał interesu, teraz liczy na głosy ciągle rosnącej grupy.
Drodzy biegacze, apeluję: Kamiński nie może wrócić nawet jako wiceburmistrz!!!, to byłoby najgorsze rozwiązanie dla miasta, ten człowiek nie ma ikry.
Różas
+5 #29 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyRóżas 2015-06-26 10:24
BRAWO! Pomysł dobry obniżyć burkowi pensję o wynagrodzenie, które dostaje jego asystent. Skoro go potrzebuje niech płaci ze swoich, a nie z podatników.
quortez
+1 #28 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyquortez 2015-06-26 09:42
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .




Skoro tak twierdzisz to ustosunkuj się do wypowiedzi, dlaczego radny Kiełbasiewicz - szef Komisji Rewizyjnej, Kruk - szef Komisji Rozwoju, Seemann - szef Komisji Budżetowej - sobie nie radzą. Prosimy o konkrety a nie populizm czyli ulubioną rzecz w komentarzach na tym portalu .
OPTYMISTA
-12 #27 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyOPTYMISTA 2015-06-26 09:23
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

A Stasia na BURMISTRZA !
Europoseł
-7 #26 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 09:22
Cytuję PiN:
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

Nie przesadzaj z tym Kamińskim. To już było i miejmy nadzieję, że nie wróci więcej. Jeszcze chcecie im jakieś funkcje rozdawać. Idiotyzm!!!

Nie pisałem tego w kontekście powrotu Kamińskiego do władzy , tylko chodzi o to , że takimi sprawami powinien zajmować się fachowiec a w tej materii akurat on fachowcem jest
PiN
+10 #25 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyPiN 2015-06-26 09:01
Cytuję Europoseł:
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .

Nie przesadzaj z tym Kamińskim. To już było i miejmy nadzieję, że nie wróci więcej. Jeszcze chcecie im jakieś funkcje rozdawać. Idiotyzm!!!
PiN
+7 #24 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyPiN 2015-06-26 09:00
Cytuję ...:
spokjnie uuu, mi chodzi właśnie o to, że Zadroga zrobił dobrze, na ch...j nam salka na piętrze, drogi są ważniejsze.
Sala na piętrze zamiast ulic. Radni bezradniiiiiiiiiiiiiiiii. - jeżeli ktoś chce sali zamiast ulic to jest debilem, do dosłowny przekaz mojego wpisu.

Salka... chyba po to, żeby ją potem wynajmować za zanizone pieniądze dla kolesi :D
Europoseł
-2 #23 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyEuroposeł 2015-06-26 08:50
Pan Zadroga na przewodniczącego komisji rozwoju bo Kruk sobie nie radzi . Wołejko na przewodniczącego komisji rewizyjnej bo ten co teraz jest to jest jakaś kompromitacja . Kamiński na przewodniczącego komisji budżetowej i powoli się wszystko poukłada .
Po wakacjach wymienić karierowiczów Wice przewodniczących rady i obniżyć pensję Poszwie .. Miało być oszczędnie wyszło jak zwykle ( koryto ) .
CyberWariat
+7 #22 Sama Prawda!CyberWariat 2015-06-26 08:03
maxkolonko czy ty jesteś debilem? Zadroga nie wstrzymał dokończenia boiska tylko nie zezwolił na bezsensowne wydawanie kasy na jakieś dziwne projekty gdzie i tak w budżecie nie ma pieniędzy na realizację tego zadania.
Poszwa nie potrafił wytłumaczyć radnym z jakich środków mają pochodzić pieniądze na boisko na Berdychowie, mówiąc wprost nie było i nie będzie tych pieniędzy, a projekt, który miał być zrobiony miał tylko zamknąć usta mieszkańcom Berdychowa i być ukłonem w stronę radnego, nie zawsze trzeźwego, Dionizego Macioszka.
znajomy znajomego
+2 #21 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyznajomy znajomego 2015-06-26 07:33
Słyszałem od bliskiego znajomego radnego Zadrogi, że stoi za nim pewna "szara eminencja", mężczyzna z poza polityki, ktoś kto dowodzi z 2 fotela. Ja widać robi to znakomicie, promocja radnego pierwsza klasa, podejmowane decyzje słuszne, radny Zadroga idzie do przodu, rozwija się i zbiera plusy.
Czytelnik
0 #20 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyCzytelnik 2015-06-26 07:11
Po pierwsze Pan Zadroga korzysta z okazji, że SW poprze wszystko przeciwko burmistrzowi i w tej kwestii jest wygrany, A rozstrzyganie czy droga lepsza od salki na piętrze, to trzeba uściślić że w tym przypadku tylko dokumentacja jest w zamian za salkę - sama budowa to inny temat, może jeszcze trochę czasu upłynąć do samej budowy.
maxkolanko
0 #19 Zadroga był za drogąmaxkolanko 2015-06-26 07:02
Przypomnę,że już raz ten radny wstrzymał środki na dokończenie
boiska na Berdychowie-i co mamy-niedokończone boisko :sad:
Teraz wstrzymał kolejne ,które już poprzednio wstrzymane były
przez Kamińskiego,a wróciły na obrady pod kolejne głosowanie.
Ciekaw jestem czy teraz skutecznie to zrobił,czy znów bedzie
skucha jak u kolegi :P
A swoją drogą to nie mieć pomysłu na wykorzystanie 100000zł
coś cieniutko ogarnięte :sigh:
aaao
0 #18 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyaaao 2015-06-26 02:39
Młody wycycka burmistrza do zera. Brawo Panie radny, oby tak dalej.
VIDMO
+8 #17 Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyVIDMO 2015-06-26 02:35
Brawo! Pomysł i inicjatywa bardzo mądra, ponieważ skierowana konkretnie do mieszkańców. Widać że Jakub Zadroga umiejętnie umie wykorzystać sytuację, "gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta" - przekonał do swojego pomysłu przeciwników burmistrza. Widać że jest zręcznym politykiem.
Problem jednak z pozostała kwotą 100 tyś PLN, która pozostała jako kwota wolna w budżecie. Jeżeli ta kwota nie zostanie wykorzystana do końca roku, to przepadnie. Myślę że teraz zamiast bić pianę na burmistrza, należy zastanowić się jak wykorzystać tą kwotę. Skoro mamy burmistrza jakiego mamy, no cóż trzeba wyjść z inicjatywą i podsunąć pomysły takim radnym jak Zadroga. Ja na początek proponuję kilka:
- opracowanie dokumentacji na remont promenady wokół naszego jeziora, a jeżeli wystarczy przeprowadzić remont tej promenady,
- opracować dokumentację dla wyciągu nart wodnych na jeziorze Durowskim i przeprowadzić wszelką procedurę niezbędną do budowy tego wyciągu, który będzie jedną z atrakcji naszego miasta które stara się być miastem turystycznym,
- przeprowadzić remont promenady nad rzeką, zamontować odpowiednie oświetlenie,
- zakupić ziemię pod parking, który był by parkingiem buforowym dla Starego Rynku,
- przeprowadzić remont ulicy Piaskowej, w części nad rzeką, tak aby była ona dostępna wyłącznie dla ruchu pieszych, rowerów i jeżdżących na deskorolkach i rolkach,
- wybudować lub opracować dokumentację dla ścieżki pieszo-rowerowej w miejscu po rozbiórce torów kolejowych, łącząca ul. Przemysłową z os. Wschód.
Jeżeli ktoś ma lepsze pomysły, to składajcie propozycje. Ważne aby pozostałą kwotę wykorzystać do końca roku, tak aby pieniądze nie przepadły.
danny
-1 #16 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzydanny 2015-06-25 23:34
Poszwa już kilka razy się nie popisał, ale największym błędem jaki zrobił było pozwolenie na odejście Zadrodze.
Ten chłopak ustawił sobie całą rade. Ma większość, to co proponuje przechodzi. Potrafił się dogadać z tymi z którymi nie potrafił Burmistrz. Załatwia go już na kolejnej sesji z rzędu. Barwo za ten pomysł, pokazał że ważne są poważne problemy miasta, salka może poczekać, 25 lat ludzi czekanie na ulice wreszcie ktoś zauważył. Zadroga to gość!!!
Zadroga
+5 #15 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyZadroga 2015-06-25 23:21
Cytat:
Pozostała kwota 100 tysięcy pozostała w budżecie jako wolne środki.
czytamy ze zrozumieniem
J23
-5 #14 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyJ23 2015-06-25 23:05
Cytuję łukasz:
No to widać koalicja BL + SW 2000, 10 głosów RDW jest mało wartych w tym przypadku bo wszystko mogą im torpedować.


Nie burmistrz, nie radny, a tylko i wyłącznie "szable" liczą się w tej grze. Gdyby nie to, że mają 11 głosów, żaden projekt radnego by nie przeszedł. Pomysł jak pomysł, równie dobrze można było przeznaczyć na coś np. dla dzieci lub seniorów. Tyle w temacie.
A co stało się ze 100 tys.? Poszły na MDK? Jeżeli tak to śmiech. Słabo przygotowany pomysł. Jak brać to całość, a nie tylko 33%.
...
+2 #13 RE: Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzy... 2015-06-25 22:58
spokjnie uuu, mi chodzi właśnie o to, że Zadroga zrobił dobrze, na ch...j nam salka na piętrze, drogi są ważniejsze.
Sala na piętrze zamiast ulic. Radni bezradniiiiiiiiiiiiiiiii. - jeżeli ktoś chce sali zamiast ulic to jest debilem, do dosłowny przekaz mojego wpisu.
uuuu
+6 #12 Zadroga był za drogą, Naumczyk bez pieniędzyuuuu 2015-06-25 22:52
Cytuję ...:
widać, że klub "Razem dla Wągrowca" wrócił do domu i zaczyna minusować, ich głupota nie zna granic. Sala na piętrze zamiast ulic. Radni bezradniiiiiiiiiiiiiiiii.

a co tobie da ta sala? nic. a droga to jednak cos, gdy przychodzi co do czego, to kazdy nrzeka na drogi. KAzdy chciałby mieć przed domem normalny asfalt a nie piask z dziurami. wiec ja popieram to.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.