• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6624

Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i banków

Masz obiekt handlowy powyżej 400 m2, jesteś właścicielem stacji paliw lub instytucji finansowej? W przyszłym roku zapłacisz wysoki podatek!

Decyzją radnych podwyższoną stawką podatkową od nieruchomości zostaną objęte jedynie obiekty handlowe powyżej 400 m2 (sklepy wielkopowierzchniowe), stacje paliw, banki i instytucje finansowe.

Propozycję zróżnicowania podatku od budynków, w których prowadzona jest działalność gospodarcza to pomysł radnego Marka Drobika. W trakcie ostatniej sesji radni Rady Miejskiej w Wągrowcu przyjęli zróżnicowany podatek, który ma zacząć obowiązywać od stycznia 2017 roku.

Podwyżka dla sklepów wielkopowierzchniowych, stacji paliw, banków i instytucji finansowych wyniesie 3,66 zł za każdy m2 powierzchni.

Planów na wyciągnięcie pieniędzy od właścicieli marketów było wiele. Ostatnio dużo mówiło się o podatku handlowych, który chciał wprowadzić były już minister finansów Paweł Szałamacha.

Pierwsze pieniądze z podatku handlowego miały wpłynąć do 25 października, jednak raczej się tak nie stanie. Komisji Europejskiej zakwestionowała wprowadzenie takiego podatku w Polsce, twierdząc, że progresywne stawki przyznają przedsiębiorstwom o niskich przychodach selektywną przewagę nad ich konkurentami.

Naszym zdaniem zróżnicowany podatek od nieruchomości w Wągrowcu raczej nie zacznie obowiązywać a przyjęcie przez radnych podatku w takiej formie, zostanie uchylone przez Regionalną Izbę Obrachunkową.

Pomysł radnego Marka Drobika to bubel prawny, o czym niestety część radnych głosujący za przyjęciem, nie ma zielonego pojęcia, bo większość z nich znalazła się tam przez przypadek.

Marek Drobik, który robi z siebie eksperta od finansów czy Jacek Dzwoniarski, nauczyciel, który nie rozumie regulacji prawnych obowiązujących w Polsce.

W trakcie sesji negatywną opinię na temat wprowadzenia takiego podatku wyraziła też Marzena Borowińska, radca prawny, jednak radni wiedzą swoje i nie słuchają ekspertów.

Radny Jacek Dzwoniarski na wspólnym posiedzeniu komisji powiedział, że nie interesują go opinie Komisji Europejskiej i kwestionowanie jakichś przepisów, bo to nie ma żadnego powiązania z uchwałami podejmowanymi przez rade.

Słuchając takich bzdur pozostaje nam już tylko wstydzić się za radnego Jacka Dzwoniarskiego, który zamiast uczyć w szkole, bawi się w politykę, o której nie ma pojęcia.


 

 

Komentarze   

666
-1 #43 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i banków666 2017-10-13 21:46
Zdechło pewno , a szkoda .
Kollo
+2 #42 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówKollo 2017-10-13 21:26
Marketów w Wągrowcu przybywa , kolejny w kolejce - a co z tym podatkiem ?
agata1980
-5 #41 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówagata1980 2016-10-07 18:29
http://www.wspolnota.org.pl/index.php?id=9&tx_news_pi1[controller]=News&tx_news_pi1[action]=detail&tx_news_pi1[news]=24488&cHash=6fa1cbf1f3a4ca31689f78e3c37ab639

chyba Pan Radny zapomniał o UOKiK:) - no to pach do kosza bubel;)
WRC.
+6 #40 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówWRC. 2016-10-03 10:33
Cytuję artdec:
Wstydzic to powinien sie autor tego gniota-
Powiedziec ze radni znalezli sie przez przypadek w radzie
to jest kwestionowanie demokratycznych wyborów i jakis belkot
:eek:


Autor [lub autorzy(?)] nawet się nie podpisał...
artdec
+11 #39 stawkiartdec 2016-10-03 08:33
Wstydzic to powinien sie autor tego gniota-
Powiedziec ze radni znalezli sie przez przypadek w radzie
to jest kwestionowanie demokratycznych wyborów i jakis belkot
:eek:
WRC.
+2 #38 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówWRC. 2016-10-02 22:43
Cytuję WRC.:
Siemka PORTAL, czy przez przypadek ze strony głównej nie usunął się ten artykuł? Pewne nazwisko padło w komentarzach? A może co innego?
Jeżeli uważacie się za dziennikarzy, to niestety wiąże się to z rzetelnością...


Dzięki za szybką reakcję ;-)
olo
+3 #37 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówolo 2016-10-02 22:24
Ekonomista Ty masz łep ,biedronka nie płaci podatków w Polsce a jak płaci pracownikom to wiemy Polnova ma ulgi w podatkach i to samo Jak przedsiębiorca zaoszczędzi na podatkach to kupi sobie lepszego Merca a nie da pracownikowi
WRC.
+4 #36 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówWRC. 2016-10-02 22:08
Siemka PORTAL, czy przez przypadek ze strony głównej nie usunął się ten artykuł? Pewne nazwisko padło w komentarzach? A może co innego?
Jeżeli uważacie się za dziennikarzy, to niestety wiąże się to z rzetelnością...
Ekonomista
0 #35 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówEkonomista 2016-10-02 20:07
Cytuję yogi:
Ekonomista jak myślisz ? Jak będzie niski podatek to kto zyska ?


Jeżeli w kraju mamy niskie podatki, to:
ludzie mają więcej pieniędzy w kieszeni --> kupują więcej --> potrzeba więcej produktów --> potrzeba więcej pracowników --> z czasem zaczyna się walka o pracownika --> wyższe pałace i większe wpływy to skarbu państwa

Człowiek działa logiką
Duże podatki --> dużo osób nie ma kasy więc wpływy będą mniejsze
Mały podatek --> "zapłacę żeby nie było" wpływy większe

Działa to w skali całego kraju, przykładem może być Rumunia, która obniżyła VAT i ma większe wpływy do budżetu.
yogi
0 #34 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówyogi 2016-10-02 17:44
Ekonomista jak myślisz ? Jak będzie niski podatek to kto zyska ?
ekonomista
0 #33 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówekonomista 2016-10-02 17:38
Szanowni Państwo, nie ważne na kogo nałożymy podatek, na rolnika, młynarza, piłkarza czy sprzedawcę... podatek zawsze zapłaci ten kto je chleb.
mieszkaniec.
+8 #32 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówmieszkaniec. 2016-10-02 17:36
Na komisji doszło do małej sprzeczki między p. Dzwoniarskim i p. Zadrogą. Możliwe, że poznaliśmy źródło niektórych informacji.
googelek
+5 #31 podatkigoogelek 2016-10-02 16:03
Wysokości stawek podatku od nieruchomości w 2016 r.
Przedmiot opodatkowania
Stawki podatku
Grunty
Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków
0,86 zł od 1m2 powierzchni
Grunty pod wodami powierzchniowymi stojącymi lub wodami powierzchniowymi płynącymi jezior i zbiorników sztucznych
3,95 zł od 1 ha powierzchni
Grunty pozostałe, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
0,25 zł od 1m2 powierzchni
Budynki lub ich części
Mieszkalne
0,60 zł od 1m2 powierzchni użytkowej
Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz budynki mieszkalne lub ich części zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej
20,80 zł od 1m2 powierzchni użytkowej
Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w obiektach (w sklepach wielkopowierzchniowych) na powierzchni przekraczającej 800 m2, stacje paliw, banki i instytucje finansowe - stawkę podwyższoną, która wynosi 
22,86 zł od 1m2 powierzchni użytkowej
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym
9,60 zł od 1m2 powierzchni użytkowej .......
To z Krapkowic - stawki zróżnicowane :-)
googelek
+4 #30 podatkigoogelek 2016-10-02 15:49
Można zróżnicować stawki podatku od nieruchomości w zależności od rodzaju przedmiotu opodatkowania
Pytanie
Gmina ustaliła różne stawki podatku od nieruchomości. Podmioty obowiązane zapłacić podatek zostały podzielone na dwie grupy - produkcja i handel. Stawka dla handlowców jest wyższa o 2 zł od stawki dla producentów. Czy zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych można różnicować stawki podatku od nieruchomości w zależności od przedmiotu opodatkowania?
Odpowiedź
Rada gminy może zróżnicować stawki podatku od nieruchomości w zależności od rodzaju przedmiotu opodatkowania. Stawki podatku od nieruchomości od gruntów, budynków i ich części oraz budowli mogą być zróżnicowane np. w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.
Uzasadnienie
Jednostki samorządu terytorialnego mają prawo ustalania wysokości podatków i opłat lokalnych w zakresie ustalonym w ustawie. Ustawa z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym przyznaje radzie gminy wyłączną kompetencję do podejmowania uchwał w sprawach podatków i opłat. Zaś art. 5 ustawy 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych jest przepisem, na podstawie którego rada gminy podejmuje uchwałę o wysokości stawek podatku od nieruchomości. Począwszy od 1 stycznia 2003 r. przepisy art. 5 ust. 2-4 określają podstawowe kryteria (mają one jednak charakter przykładowy), jakie powinna mieć na względzie rada gminy, dokonując zróżnicowania stawek w ramach poszczególnych kategorii.
W przypadku gruntów rada gminy może wziąć pod uwagę, m.in. lokalizację, rodzaj prowadzonej działalności, rodzaj zabudowy oraz przeznaczenie i wykorzystanie gruntu. Przy określaniu stawek dla budynków rada gminy bierze najczęściej pod uwagę lokalizację, sposób wykorzystania budynku, stan techniczny i wiek budynku. Natomiast zróżnicowanie stawki dla budowli może zależeć np. od rodzaju prowadzonej działalności.
Oczywiście, różnicowanie stawek jest możliwe w granicach stawek maksymalnych. W uchwale, podejmowanej na podstawie art. 5, rada gminy nie może ustalać stawek dla indywidualnych podmiotów.
Anna Kościńska-Paszkowska
PODSTAWA PRAWNA:
l Ustawa z 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2006 r. nr 121, poz. 844 z późn. zm.)
l Ustawa z 8 marca 1990
googelek
+6 #29 podatkigoogelek 2016-10-02 15:33
2) od budynków lub ich części: a) mieszkalnych – 0,62 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, b) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej – 21,00 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, c) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie handlu na powierzchni sprzedaży powyżej 600 m2 (od jednego budynku) - 22,00 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej d) zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym – 9,00 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej
To z Kraśnika - stawka zróżnicowana i nie stanowi pomocy publicznej :-)
yo
0 #28 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówyo 2016-10-02 14:31
Pek- teraz wiem dlaczego burmistrz zmienił rozkład jazdy autobusów miejskich. Tylko niech uważa na plaży, na miejscowych którzy spacerują grubo ubrani
googelek
+5 #27 podatkigoogelek 2016-10-02 14:24
CHWAŁA NR XV/101/15 RADY MIEJSKIEJ W JANOWIE LUBELSKIM
z dnia 25 listopada 2015 r.
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Janów Lubelski na 2016 rok.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 1515) oraz art. 5 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 849 z późn. zm.) oraz przy uwzględnieniu obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 5 sierpnia 2015 r. w sprawie górnych granic stawek kwotowych podatków i opłat lokalnych w 2016 r. (M.P. poz. 735) – Rada Miejska uchwala, co następuje: § 1. Określa się następujące roczne stawki w podatku od nieruchomości: 1) od gruntów: a) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków – 0,77 zł od 1 m2 powierzchni, b) pod wodami powierzchniowymi stojącymi lub wodami powierzchniowymi płynącymi jezior i zbiorników sztucznych – 4,30 zł od 1 ha powierzchni, c) pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego – 0,19 zł od 1 m2 powierzchni, d) niezabudowanych objętych obszarem rewitalizacji, o którym mowa w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. poz. 1777), i położonych na terenach, dla których miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje przeznaczenie pod zabudowę mieszkaniową, usługową albo zabudowę o przeznaczeniu mieszanym obejmującym wyłącznie te rodzaje zabudowy, jeżeli od dnia wejścia w życie tego planu w odniesieniu do tych gruntów upłynął okres 4 lat, a w tym czasie nie zakończono budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego – 0,19 zł od 1 m2 powierzchni; 2) od budynków lub ich części: a) mieszkalnych – 0,60 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, b) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej – 18,90 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, c) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie handlu na powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2 (od jednego budynku) – 22,86 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, d) zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym – 10,09 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, e) związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, zajętych przez podmioty udzielające tych świadczeń – 4,38zł od 1 m2 powierzchni użytkowej,
DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
Lublin, dnia 7 grudnia 2015 r. Poz. 4429
f) pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego – 4,59 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej; 3) od budowli – 2% ich wartości. § 2. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego. § 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Janowa Lubelskiego. § 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Przewodnicząca Rady Miejskiej
Ewa Janus
Dziennik Urzędowy Województwa Lubelskiego – 2 – Poz
Pek
-1 #26 FAKT pieniądze od marketów, stacji paliw i bankówPek 2016-10-02 12:40
Cytuję Radny:
wszystko pięknie tylko co to jest 60 tys. dla miasta?

Cytuję Radny:
wszystko pięknie tylko co to jest 60 tys. dla miasta?


Burmistrz jedzie do Tunezji :lol:
Remigiusz
-5 #25 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówRemigiusz 2016-10-02 09:37
Po pierwsze to nie Drobik napisał uchwałę budżetową - jak sugeruje xjx - tylko zgłosił małą poprawkę, co do głosowań - głosowania były dwa. Pierwsze o wprowadzeniu poprawki, później radni głosowali całą uchwałą. Trudno tutaj stwierdzić kto jak głosował, bo nawet jeżeli ktoś nie zgadza się z wnioskiem Drobika to mógł przecież zgadzać się z całą uchwałą.
gogo
+7 #24 podatkigogo 2016-10-02 09:15
Popieram radnych za podjete ryzyko.
Chcialbym jako mieszkaniec dowiedziec jak glosowali radni
bo to duzo daje wiedzy o nich samych i jak nas reprezentuja.
Szkoda ze artykól taki napastliwy , moze ktos napisze ile glosów
Bylo za i kto byl przeciw-bardzo jestem ciekaw :lol:
mieszkaniec miasta
+8 #23 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówmieszkaniec miasta 2016-10-02 00:18
Informacja dla robiących zakupy:
Biedronka = Portugalia
Lidl, Aldi, Kaufland, Rossmann = Niemcy
Netto = Dania
Intermarche, Bricomarche = Francja
Dino, Mila, Twój market, CCC, Neonet, MediaExpert = Polska

Udanych zakupów!
bubu
+8 #22 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówbubu 2016-10-01 23:02
Jak pomysł wypali to diety Pana Drobika się zwrócą Teraz niech coś wymyśli TYborski i spółka bo za nimi ciągnie się głosowanie sprzed lat za które miasto musi zapłacić 2 mln prywatnemu przedsiębiorcy
xjx
+7 #21 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówxjx 2016-10-01 21:51
Marek! Brawo! Napisać uchwałę podatkową i przepchnąć ją przez radę? Wow ! Widzę, że cała reszta do pięt Ci nie sięga. Z tego artykułu wynika, że ni w ząb nie rozumieją o co chodzi.Zadroga tyle krzyczy, toczy ślinę i rezultatów zero, a Ty ciach i pozamiatałeś. Mistrzostwo. Trzymam kciuki żeby się udało. Masz cojones chłopie :lol:.
roben
+7 #20 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówroben 2016-10-01 19:51
Cytuję Eligiusz:
Podatek ma wynieść wg szacunków od 60 do 100 tysięcy, problem w tym, co do wykorzystania tych środków, to nie określono na co zostaną konkretnie przeznaczone, bo raczej po wystąpieniu radcy Marzeny Borowińskiej mało kto wierzy, że podatek zacznie obowiązywać.
Z drugiej strony po co ponosić podatki skoro i tak my je zapłacimy, może od razu zróbmy przelewy na konto UM?

Macie rację! Niech te nasze pieniądze zasilą budżet niemiecki,portugalski i cholera wie jeszcze jaki, byle nie wągrowiecki. Cytat:
Pomysł radnego Marka Drobika to bubel prawny, o czym niestety część radnych głosujący za przyjęciem, nie ma zielonego pojęcia, bo większość z nich znalazła się tam przez przypadek.
Owszem wielu z radnych znalazło się tam przez przypadek, ale na pewno nie pan Drobik i pan Dzwoniarski. Widać, że przynajmniej oni myślą jak zasilić budżet miasta i wyrównać szanse naszych przedsiębiorców z megabogatymi zachodnimi koncernami. Przypadek, to również jest chyba nazwisko autora tego paszkwila.
Eligiusz
0 #19 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówEligiusz 2016-10-01 19:20
Podatek ma wynieść wg szacunków od 60 do 100 tysięcy, problem w tym, co do wykorzystania tych środków, to nie określono na co zostaną konkretnie przeznaczone, bo raczej po wystąpieniu radcy Marzeny Borowińskiej mało kto wierzy, że podatek zacznie obowiązywać.
Z drugiej strony po co ponosić podatki skoro i tak my je zapłacimy, może od razu zróbmy przelewy na konto UM?
seba
+5 #18 Nauczycielseba 2016-10-01 18:58
Pan Jacek Dzwoniarski przyczynił się do wykształcenia wielu magistrów inżynierów i wspaniałych obywateli tego miasta
Nie wiem kto ciebie edukował mierny dziennikarzyno z portalu wrc ale pewnie się wstydzi za ciebie
Jesteś ja wrzód na dupie tego miasta !!!
Don
+8 #17 Ok, ale pytanie:Don 2016-10-01 18:42
Taki pomysł wydaję się OK, lecz: o jakiej skali podwyżek mówimy? tzn. ile w Wągrowcu mamy sklepów powyżej 400m2, stacji czy finansówki? Ile to konkretnie ma przynieśc gotówki oraz na co te przychody z podatku mają iść? Jaki będzie cel?
Tego niestety z arytkułu sie nie dowiadujemy. Szkoda. Zabrakło rzetelności i dociekliwości...jeśli mówimy o braku zasadności prawnej co decyzji radnych to chcielibysmy sie dowiedzieć na co autor się powołuje? jakie ma twarde argumenty prawa i konkretne zapisy?
Niestety pisanie o wstydzie ma dwa końce.
Uważam, że to dobry kierunek Panowie - skala i profil hanlu przedsiębiorstwa to adekwatna skala podatkowa. ZGODA, lecz jaki jest cel i o jakich pieniądzach mówimy?
Pl-WC
+11 #16 markety i bankiPl-WC 2016-10-01 17:45
W koncu ktos ma jaja w tej radzie!
Brawo panowie i radni!!
mcLaren
+17 #15 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówmcLaren 2016-10-01 17:12
Brawo panie Drobik !!! Takie podatki obowiązują już w innych gminach chociażby w gminie Kraśnik. Od 2012 r. takie rozwiązanie obowiązuje w Janowie Lubelskim. Cytuję za gazetą prawną Cytat:
Eksperci nie mają wątpliwości, że obie uchwały podjęte w województwie lubelskim są zgodne z obecnymi przepisami. Niepotrzebne są zmiany w ustawach.
Autor artykułu to chyba jakiś neptyk i znakomicie wpisuje się w typowych zwolenników kodu i nowoczesnej. Na zachodzie markety mogą płacić wszystkie podatki, przyzwoite pensje obsłudze, a i tak ceny mają na poziomie polskich lub niższe nie mówiąc już o jakości towaru. Tam można, a tu nie, bo zaraz odezwie się jakiś pożyteczny, nowoczesny idiota, który będzie bronił interesów obcych tylko nie swoich. Unia zakwestionowała podatki od obrotu, a nie od powierzchni. Panie Marku, znakomity ruch. Widać pan Drobik i pan Dzwoniarski należą do tych nielicznych którzy potrafią myśleć o mieszkańcach i ich interesach. Pozdrawiam.
bolo
+7 #14 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówbolo 2016-10-01 16:52
Radny -masz racje co to jest 60 tyś dla miasta Jakbyś taką łapówke dostał to byś dopiero był zadowolony
Radny
-8 #13 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówRadny 2016-10-01 16:44
wszystko pięknie tylko co to jest 60 tys. dla miasta?
bolo
+15 #12 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówbolo 2016-10-01 16:14
Przed 1939 r obowiązywało hasło które zachęcało do zakupów w sklepach prowadzonych przez polaków- SWÓJ do SWEGO po SWOJE
mlodzieniec
+10 #11 podatkimlodzieniec 2016-10-01 15:47
Portalu nie bylo ani na komisji ani na sesji, wiec rodzi sie pytanie
Skad ma tak wypatrzoná wiedze, bo bledów w tym artykule jest kilka i to dosc istotnych,ktore wypatrzaja obraz rzeczywisty i
tworza niezetelny ,przeklamany.
Pytam redaktora [wpis niecenzuralny]a - z kad ta wiedza ?
Moze ktos redaktora wprowadzil w blad celowo ?
CIekawy
+9 #10 Drobik chce pieniędzy...CIekawy 2016-10-01 15:29
Dlaczego portal milczy kto jak głosował ?
Bob
+10 #9 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówBob 2016-10-01 15:26
Brawo Drobik.
beka
+17 #8 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówbeka 2016-10-01 15:05
Drobki- jestem za, firmy które podatki lub dywidendy transferują za granice niech płacą podatki i opłaty wyższe
ronson
-8 #7 dzwonek i drobikronson 2016-10-01 14:58
to teraz już wiemy dlaczego młodzież świeci taką głupotą.

Mają się od kogo uczyć :lol:

Pozdro, tu jest Poland a nie Holland
wiktor m
+3 #6 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówwiktor m 2016-10-01 14:55
Poprzedni radni też łapy podnosili że miasto ma zapłacić teraz 2 mln zł za teren na którym zyska tylko właściciel. Czy tym razem Tyborski wiedział za czym głosuje ?
Lidka
-10 #5 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówLidka 2016-10-01 14:06
Przedsiębiorcy z Wągrowca nie są wyjątkami, zobaczcie na właścicieli sklepów ile płacą i jak traktują ludzi, podatki równe dla wszystkich popieram Komisję Europejską!
Peryskop
+2 #4 MarketoPeryskop 2016-10-01 13:52
Cytuję mieszkaniec miasta:
Chciałbym by największe podatki płaciły zagraniczne sklepy pod polską nazwą - na literę "b".

Polski handel i nasze polskie kapitałowo sklepy powinny nic nie płacić albo mieć niskie stawki podatkowe.


Bronicie tych naszych rodzimych a okazuje się że warunki pracy i płacy właśnie w naszych sieciach są najgorsze. Umowy zlecenia, stawki głodowe...
Maras
-5 #3 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówMaras 2016-10-01 13:40
Pyton, wyprowadź się na Białoruś albo zacznij oglądać telewizję, ten podatek nie ma racji bytu, bo ostatecznie i tak Ty go zapłacisz: droższy towar w sklepach, droższe paliwo, droższe opłaty za prowadzenie konta - taki ci się to podoba?
Pyton
+11 #2 Właśnie o tymPyton 2016-10-01 13:34
Świetny pomysł! Mam nadzieję, że wejdzie w życie...
Na marginesie: jak w politykę bawi się urzędnik tylko po maturze (Kuba), albo elektryk nawet bez matury (Endrju) - wybitni eksperci, to portalikowi to nie przeszkadza - i nie jest to przypadek? ;))
mieszkaniec miasta
+12 #1 RE: Drobik chce pieniędzy od marketów, stacji paliw i bankówmieszkaniec miasta 2016-10-01 13:32
Chciałbym by największe podatki płaciły zagraniczne sklepy pod polską nazwą - na literę "b".

Polski handel i nasze polskie kapitałowo sklepy powinny nic nie płacić albo mieć niskie stawki podatkowe.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.