• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10671

Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcu

Burmistrz Krzysztof Poszwa odpowiedzialność za zmiany w systemie oświaty zrzuca na rząd Beaty Szydło i obwinia byłego burmistrza Stanisława Wilczyńskiego za postawienie szkoły w złym miejscu.

To nie my wymyśliliśmy sobie te zmiany, one przyszły do nas odgórnie, a my musimy je zrealizować – mówi burmistrz Wągrowca Krzysztof Poszwa i zwraca uwagę, że w naszym mieście jest dodatkowa trudność. – Mój poprzednik jeszcze w latach 80-tych zdecydował o budowie ogromnej szkoły zaledwie kilkaset metrów od działającej już „czwórki”, zamiast postawić ją na Wschodzie, gdzie powstawało ogromne osiedle. Mimo że od tej decyzji minęło już kilkadziesiąt lat, jej skutki odczuwamy do dzisiaj.

W ostatnich dniach projektów dotyczących reformy edukacji w Wągrowcu było wiele. Kiedy opisywaliśmy i cytowaliśmy słowa wiceburmistrza Bogdana Smykowskiego, zarzucano nam pisanie nieprawdy. Burmistrz zaprzeczał słowom swojego zastępcy. Rozumiemy stanowisko burmistrza Poszwy, może nie był zorientowany, jeśli chodzi o wypowiedzi wiceburmistrza Smykowskiego, bo nie uczestniczył osobiście w posiedzeniach komisji. Dzisiaj również go nie było. Ciekawe czy będzie na czwartkowej sesji, kiedy dojdzie do głosowania.

Jak obecnie wygląda projekt?

Efektem rozmów ze wszystkimi środowiskami są pewne modyfikacje, które władze miasta wprowadzą do swojego projektu.

– Przede wszystkim, skoro chce tego część nauczycieli z gimnazjum i akceptują oni związane z tym konsekwencje, zgodzimy się na utworzenie od razu nowej szkoły podstawowej na bazie likwidowanej placówki. Równocześnie jednak, odpowiadając na oczekiwania rodziców, do obwodu nowej szkoły nie włączymy Jaśniaka i Straszewa mówi Krzysztof Poszwa.

Jaśniak i Straszewo w "dwójce" dzięki dyrektorce Kindze Babicz i radnym z klubu "Bliżej Ludzi".

- Projekt uchwały przedstawiony dziś przez zastępcę Bogdana Smykowskiego uwzględniał postulaty klubu radnych „Bliżej Ludzi” oraz Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2. Cieszy nas pozostawienie dzieci ze Straszewa i Jaśniaka w "dwójce". Dodatkowo cieszymy się, że burmistrz spotkał się wreszcie z rodzicami szkół podstawowych. - tłumaczy Jakub Zadroga, lider klubu "Bliżej Ludzi" - Mamy jednak świadomość, że ten projekt nie jest doskonały, jednak biorąc pod uwagę uzasadnienie wiceburmistrza, że nauczyciele uczący obecnie w gimnazjum będą mieli zapewnioną pracę, to stwierdzam, że po tygodniowej dyskusji i przedstawieniu konstruktywnych zmian udało się stworzyć optymalny projekt.

Rodzeństwa nie będą rozdzielane!

Obecnie Wągrowiec jest podzielony na trzy obwody przypisane trzem szkołom podstawowym. W ten, zakorzeniony od lat, układ trzeba teraz wpisać nową szkołę, która musi powstać na bazie gimnazjum. Krzysztof Poszwa rozumie obawy różnych środowisk związane z reorganizacją systemu oświaty.

– Każda zmiana wiąże się z niepewnością. Dlatego zarówno ja osobiście, jak i moi współpracownicy, odbyliśmy w ostatnim czasie wiele spotkań z radami rodziców wągrowieckich podstawówek, z radą pedagogiczną gimnazjum, z dyrektorami szkół, czy wreszcie z kuratorem oświaty, konsultując zmiany i próbując możliwie najlepiej dostosować proponowane rozwiązania do różnych oczekiwań, formułowanych przez każde z tych środowisk – mówi burmistrz. – Mam otwartą głowę, zawsze staram się wysłuchać wszystkich stron i spróbować je pogodzić. Tak też jest w przypadku reformy oświaty, choć mam jeden podstawowy warunek: nigdy nie zgodzę się na takie rozwiązania, które będą niekorzystne dla uczniów. Mówię to z całą stanowczością: nie zaakceptuję żadnego przenoszenia uczniów między szkołami czy rozbijania klas – deklaruje Krzysztof Poszwa.

W trakcie konsultacji i spotkań nikt nie mówił o kosztach jakie poniesie miasto. Obecne Gimnazjum nie jest przystosowane do pierwszoklasistów, potrzebna jest wymiana ławek, krzeseł oraz przystosowania całego budynku m.in. toalet.

Zapraszamy do udziału w czwartkowej sesji, to właśnie 23 lutego radni będą głosować nad przygotowaną uchwałą.


 

 

Komentarze   

kolega
+1 #135 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcukolega 2017-10-30 14:42
Cytuję olas:
Wystarczy tej zabawy ,pisałem pod różnymi imionami co chciałem a Ci wykształceni inteligenci dali się podpuścić W szkole twierdzą że wiedzą wszystko a tu wyśli na głąbów

I kto tu jest głąbem,chyba ten który napisał "...wyśli na idiotów"Widać w szkole miałeś problemy z nauką, bo pisze się wyszli, a nie wyśli.Hahahahaha.z jakiej wiochy jesteś?Miałeś pod górkę w szkole i dlatego nauczycieli nie lubisz, co?Ale oni przeciez nie śmiali się z ciebie, tylko koledzy, których jednak szanujesz.Nauczyciele chcieli ci pomoc rozwinąć twój mózg, ale pewnie nie dało się.
matka
-1 #134 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcumatka 2017-10-30 12:34
Cytuję Mieszkanka:
Powoli burmistrz osiąga swój cel. Chciał, żeby dzieci z SZP 4 chodziły do dawnego gimnazjum i będą. Przecież od nowego roku szkolnego odejdzie kilka klas gimnazjalnych i będą nowe pomieszczenia do zagospodarowania. A za dwa lata, większość dzieci w SZK 1 to będą uczniowie ze SZK 4 i będzie uzasadnienie do połączenia obu szkół. Szybka decyzja, brak wcześniejszych informacji dla radnych z opozycji i cel osiągnięty. Nie gratuluję. Szkoda, że ludzie tak dają sobą manipulować. Z korzyścią nie dla mieszkańców, nie dla miasta a więc dla kogo?

dla dzieci
Mieszkanka
0 #133 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuMieszkanka 2017-10-30 08:49
Powoli burmistrz osiąga swój cel. Chciał, żeby dzieci z SZP 4 chodziły do dawnego gimnazjum i będą. Przecież od nowego roku szkolnego odejdzie kilka klas gimnazjalnych i będą nowe pomieszczenia do zagospodarowania. A za dwa lata, większość dzieci w SZK 1 to będą uczniowie ze SZK 4 i będzie uzasadnienie do połączenia obu szkół. Szybka decyzja, brak wcześniejszych informacji dla radnych z opozycji i cel osiągnięty. Nie gratuluję. Szkoda, że ludzie tak dają sobą manipulować. Z korzyścią nie dla mieszkańców, nie dla miasta a więc dla kogo?
ktgdz
+2 #132 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuktgdz 2017-10-30 06:22
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

TAK TRUDNO ZROZUMIEC, ZE JEDNI PRACUJĄ MÓZGIEM A INNI MIĘŚNIAMI?U JEDNYCH MÓZG JEST LEPIEJ ROZWINIĘTY U INNYCH MIĘŚNIE.ALE CI Z MIĘŚNIAMI TEGO NIE ZROZUMIEJĄ..HIHIHI
śmierdzi
+4 #131 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuśmierdzi 2017-10-30 06:17
Cytuję Cyryl:
Cytuję Ech:
Cytuję och:
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

Zapisz się do związków zawodowych i walcz o swoje prawa, jeśli nie płacą za nadgodziny, zmuszaja do pracy w delegacjach, każą PLANOWAĆ urlop...


Przeczytaj kodeks pracy, a potem możemy dyskutować:)

Kodeks pracy, przepisy, trybunał itd. Już nic nie istnieje... od dawna

Bo Cepy lizidupy i nieuki pozwalają na sobie ujeżdżać za pare groszy.Stad to się wzięło.Bo zawsze jakaś lizidupa się znajdzie zamiast wszyscy jak jeden mąż trzymać razem i egzekwować przepisy.
ja1
+2 #130 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuja1 2017-10-29 23:06
Dlaczego nie informuje się społeczeństwa, że pan Burmistrz dalej forsuje swój beznadziejną wizję wągrowieckiej oświaty. Rodzice z SP2 Zostaliście WPUSZCZENI w maliny. Wasze dzieci zostały pominięte w dostępie do normalnych warunków nauki od września 2018. Czeka Was to, z czym boryka się od września "czwórka". Oni dali radę tylko dwa miesiące, ale byli bardziej fajni od Was i załatwili sobie "pod stołem " z p. Burmistrzem i radnymi wejście do budynku SP1. Dziwię się p. radnej z SP2, ze głosowała przeciwko swoim uczniom. Rodzice klas 1-3 czekają Was zmiany i nie będą one dobre..
Heniulek
+7 #129 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuHeniulek 2017-02-26 16:29
Cytuję och:
Cytuję mich:
Co taki idiota Cyryl potrafi ? TYlko poprawiać byki ,bo w życiu to nieudacznik żyjący z budżetówki ,niedorajda życiowy Na wolnym rynku pracy ginie ,chyba że go mamusia utrzymie.

Żal Ci dupę ściska? Żałosny jesteś. Piszesz jak niedorozwój i jeszcze innym ubliżasz. Karm się dłużej swoim nieuctwem i chamstwem, a na pewno będzie ci w życiu dobrze. Gorzej jak mamusi się 500+ na ciebie skończy.

Masz rację... Takie czasy przyszły, że nieuctwo i chamstwo się preferuje. Ciekawe z czego taki "mich" się "utrzymie"... Nawet pisać nie umie. Pewnie łopatą sprawnie macha :-)bo do czegoż innego się taki nadaje...
och
+11 #128 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-26 13:53
Cytuję mich:
Co taki idiota Cyryl potrafi ? TYlko poprawiać byki ,bo w życiu to nieudacznik żyjący z budżetówki ,niedorajda życiowy Na wolnym rynku pracy ginie ,chyba że go mamusia utrzymie.

Żal Ci dupę ściska? Żałosny jesteś. Piszesz jak niedorozwój i jeszcze innym ubliżasz. Karm się dłużej swoim nieuctwem i chamstwem, a na pewno będzie ci w życiu dobrze. Gorzej jak mamusi się 500+ na ciebie skończy.
mich
-14 #127 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcumich 2017-02-26 13:15
Co taki idiota Cyryl potrafi ? TYlko poprawiać byki ,bo w życiu to nieudacznik żyjący z budżetówki ,niedorajda życiowy Na wolnym rynku pracy ginie ,chyba że go mamusia utrzymie.
Cyryl
+14 #126 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 23:33
Cytuję olas:
Wystarczy tej zabawy ,pisałem pod różnymi imionami co chciałem a Ci wykształceni inteligenci dali się podpuścić W szkole twierdzą że wiedzą wszystko a tu wyśli na głąbów

"Wyśli" idioto. Ty wyśłeś za to na debila pod tymi imionami :-)
Cyryl
+9 #125 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 23:31
Cytuję hj:
Cytuję Cyryl:
[quote name="Ech"]Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)[/qu
Jak tak źle nauczycielom gimnazjum że teraz będą musieli chodzić do różnych szkół aby etat mieć to mogli poprosić o to swoją Panią dyrektor aby negocjacje odpowiednio poprowadzić.

Naucz się cytowania w portalu i nie przeinaczaj faktów...
fg
-1 #124 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcufg 2017-02-25 23:23
Cytuję hj:
Cytuję Cyryl:
[quote name="Ech"]Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)[/qu
Jak tak źle nauczycielom gimnazjum że teraz będą musieli chodzić do różnych szkół aby etat mieć to mogli poprosić o to swoją Panią dyrektor aby negocjacje odpowiednio poprowadzić.

a co ona mogła zrobić.
olas
-12 #123 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuolas 2017-02-25 22:56
Wystarczy tej zabawy ,pisałem pod różnymi imionami co chciałem a Ci wykształceni inteligenci dali się podpuścić W szkole twierdzą że wiedzą wszystko a tu wyśli na głąbów
hj
+3 #122 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuhj 2017-02-25 22:53
Cytuję Cyryl:
[quote name="Ech"]Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)[/qu
Jak tak źle nauczycielom gimnazjum że teraz będą musieli chodzić do różnych szkół aby etat mieć to mogli poprosić o to swoją Panią dyrektor aby negocjacje odpowiednio poprowadzić.
Daryl
+11 #121 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuDaryl 2017-02-25 22:40
Cytuję ...:
Cytuję Cyryl:
Cytuję Ech:
Cytuję Cyryl:

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)


A Ty myślisz, że w innych firmach ktoś płaci za zdobywane przez pracownika dodatkowe wykształcenie, że nie trzeba się dokształcać, czytać przepisów, zmieniać wielu rzeczy?

To jest pytanie retoryczne:)
I jak dla mnie to koniec dyskusji.

Pojeżdzij sobie rok do Poznania, zaplać za studia posyplomowe, to będziesz inaczej śpiewał mądralo...

.Najbardziej na oswiacie znaja sie ludzie bez wyksztalcenia i najczesciej zabieraja glos. Nie chciało nosić się teczki, to musisz dźwigać woreczki.

Trudno z takim idiotą jak ty polemizować :-)
...
-2 #120 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcu... 2017-02-25 22:26
Cytuję Cyryl:
Cytuję Ech:
Cytuję Cyryl:

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)


A Ty myślisz, że w innych firmach ktoś płaci za zdobywane przez pracownika dodatkowe wykształcenie, że nie trzeba się dokształcać, czytać przepisów, zmieniać wielu rzeczy?

To jest pytanie retoryczne:)
I jak dla mnie to koniec dyskusji.

Pojeżdzij sobie rok do Poznania, zaplać za studia posyplomowe, to będziesz inaczej śpiewał mądralo...

.Najbardziej na oswiacie znaja sie ludzie bez wyksztalcenia i najczesciej zabieraja glos. Nie chciało nosić się teczki, to musisz dźwigać woreczki.
Cyryl
+14 #119 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 22:24
Cytuję och:
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

Pisze się "nieastąpionych", "trzymałby", przed słowem "który" powinien być przecinek, przed "a" również. Teraz rozumiesz, dlaczego nie każdy może być nauczycielem?
Z chęcią bedę w szkole 8 godzin bez dodatkowych obciążeń w domu, żadnych wywiadówek, wycieczek,konkursów, Urlop w wybranym przeze mnie czasie.

Niedouczona "ola" się wypowiada, niedouczone obywatele sie wymądrzają o pracy nauczycieli... Pokory trochę :-)
Cyryl
+14 #118 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 22:14
Cytuję Ech:
Cytuję Cyryl:

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)


A Ty myślisz, że w innych firmach ktoś płaci za zdobywane przez pracownika dodatkowe wykształcenie, że nie trzeba się dokształcać, czytać przepisów, zmieniać wielu rzeczy?

To jest pytanie retoryczne:)
I jak dla mnie to koniec dyskusji.

Pojeżdzij sobie rok do Poznania, zaplać za studia posyplomowe, to będziesz inaczej śpiewał mądralo...
Ech
-2 #117 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 22:12
Cytuję Cyryl:

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)


A Ty myślisz, że w innych firmach ktoś płaci za zdobywane przez pracownika dodatkowe wykształcenie, że nie trzeba się dokształcać, czytać przepisów, zmieniać wielu rzeczy?

To jest pytanie retoryczne:)
I jak dla mnie to koniec dyskusji.
Cyryl
+13 #116 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 22:09
Cytuję Cyryl:
Cytuję ...:
Cytuję kolo:
głupi belfer myśli że w każdej firmie są związki Idioto zdechł byś w pierwszy dzień w byle jakiej firmie

Nie każdy "belfer" należy do ZNP, bo nie każdy chce utrzymywać darmozjadów przewodniczących.

ZNP to wyjatkowe szkodniki !

Zresztą każdy związek nauczycielski. To smutne !
Cyryl
+16 #115 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 22:08
Cytuję ...:
Cytuję kolo:
głupi belfer myśli że w każdej firmie są związki Idioto zdechł byś w pierwszy dzień w byle jakiej firmie

Nie każdy "belfer" należy do ZNP, bo nie każdy chce utrzymywać darmozjadów przewodniczących.

ZNP to wyjatkowe szkodniki !
Cyryl
+14 #114 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 22:04
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

A nauczyciel... to co chwila zmiana kwalifikacji, pełno podyplomówek, przystosowania się do zmian sytuacji, przepisów i fanaberii dyrekcji i rzadzących. Znam nauczycieli z kilkoma podyplomówkami. Myslisz, że im za to szkoła zapłaciła, ale zmusiła do zrobienia tych podyplomówek i owszem. Jeślisz chcesz o czymś mówić to przynajmniej miej o tym pojecie ;-)
...
+8 #113 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcu... 2017-02-25 22:02
Cytuję olas:
Ryje od koryt odcinają i jest kwik .

Tak sobie tłumacz.
olas
-15 #112 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuolas 2017-02-25 22:01
Ryje od koryt odcinają i jest kwik .
...
+19 #111 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcu... 2017-02-25 21:58
Cytuję kolo:
głupi belfer myśli że w każdej firmie są związki Idioto zdechł byś w pierwszy dzień w byle jakiej firmie

Nie każdy "belfer" należy do ZNP, bo nie każdy chce utrzymywać darmozjadów przewodniczących.
...
+13 #110 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcu... 2017-02-25 21:53
kolo, a ty byś został wy..bany na ryj ze szkoły z takimi bykami
Cyryl
+11 #109 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 21:53
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

O czym z Tobą gadać jak nie rozumiesz podstawowych prawd i specyfiki pracy nauczyciela, tego zwodu. Ty do przedszkola, nauczyciele do Remondisu :-)))
kolo
-12 #108 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcukolo 2017-02-25 21:48
głupi belfer myśli że w każdej firmie są związki Idioto zdechł byś w pierwszy dzień w byle jakiej firmie
Cyryl
+10 #107 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 21:47
Cytuję Ech:
Cytuję och:
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

Zapisz się do związków zawodowych i walcz o swoje prawa, jeśli nie płacą za nadgodziny, zmuszaja do pracy w delegacjach, każą PLANOWAĆ urlop...


Przeczytaj kodeks pracy, a potem możemy dyskutować:)

Kodeks pracy, przepisy, trybunał itd. Już nic nie istnieje... od dawna
Cyryl
+15 #106 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 21:46
Cytuję Ech:
Cytuję och:

Czy Ty człowieku jesteś zdrowy? Kto MY??? Mam na to wszystko taki sam wpływ, jak i Ty. Zresztą nie znasz mojego prywatnego zdania na temat Karty itp. Zawiść przez Ciebie przemawia czy co? Nie rozumiem intencji.


Nauczyciele i ich związki zawodowe mają bezpośredni wpływ na zmianę przepisów odnośnie KN.
Przed chwilą sama oburzałaś się na opluwanie nauczycieli a teraz bez co robisz? Każdego kto ma inne zdanie nazywasz chorym na umyśle, czy sugerujesz zawiść?

Nauczycielskie zwiazki zawodowe nie istnieją. Jeśli nawet to wpływ na takiego szefa związku ma dyrektor i zwiazkowiec tańczy jak mu dyrektor zagra. Do tego rzuci mu profitami i jest po związkach, bo jak działać ze sprzedajnym szefem zwiazku. Polska jest chora... potężnie i to wszystko kiedyś nieźle srujnie
Ech
+1 #105 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:38
Cytuję och:
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

Zapisz się do związków zawodowych i walcz o swoje prawa, jeśli nie płacą za nadgodziny, zmuszaja do pracy w delegacjach, każą PLANOWAĆ urlop...


Przeczytaj kodeks pracy, a potem możemy dyskutować:)
Ech
+1 #104 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:37
Cytuję Ola:
Gdyby nauczyciel miał jakikolwiek wpływ na Ustawę oświatową, to nie byłoby tej dyskusji, bo i nie byłoby kolejnej deformy. Ktoś tu obwinia grupę zawodową o system. Lekarzy trzeba obwinić o NFZ, górników o przywileje, policję o wcześniejsze emerytury ect.
Ciesz się Ech, że kolejna grupa zawodowa ma kłopoty, Ty miałeś, to inni też niech mają, a co!


Bzdura, goni bzdurę!
Kto protestował przeciw likwidacji KN, pielęgniarki, lekarze czy nauczyciele?
Edukacji jest potrzebna reforma i zgodzę się, że ta jest zła. Cofnie naszą edukację o 30 lat.
Ale prawda jest taka, że edukacji potrzebna jest reforma, poczynając od systemu kształcenia nauczycieli. To co dotąd było i co teraz jest w pośpiechu wprowadzane w ogóle nie odpowiada na potrzeby współczesnego świata.
och
+2 #103 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 21:33
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

Zapisz się do związków zawodowych i walcz o swoje prawa, jeśli nie płacą za nadgodziny, zmuszaja do pracy w delegacjach, każą PLANOWAĆ urlop...
Cyryl
+12 #102 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 21:33
Cytuję guciu:
Och - dobrze wykształcone to siedzą na kasie w marketach bo nie mają znajomosci i układów

Jest w tym dużo prawdy. Bez układów rodzinnych, partyjnych i towarzyskich dobrze platnej pracy nie dostaniesz nawet chociaż miałbyś "złote" dokumenty... wykształcenie, doswiadczenie itp. Wszystko to co jest w dziedzinie pracy drąży rak ! potężny ! Dlatego politycy, samorządowcy-politycy jedna kadencja i fru, ale i tak nawet w jednej zdążą zniszczyć życie wielu ludzi :-(
Ola
+3 #101 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuOla 2017-02-25 21:29
Gdyby nauczyciel miał jakikolwiek wpływ na Ustawę oświatową, to nie byłoby tej dyskusji, bo i nie byłoby kolejnej deformy. Ktoś tu obwinia grupę zawodową o system. Lekarzy trzeba obwinić o NFZ, górników o przywileje, policję o wcześniejsze emerytury ect.
Ciesz się Ech, że kolejna grupa zawodowa ma kłopoty, Ty miałeś, to inni też niech mają, a co!
Ech
-1 #100 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:27
Cytuję och:

Czy Ty człowieku jesteś zdrowy? Kto MY??? Mam na to wszystko taki sam wpływ, jak i Ty. Zresztą nie znasz mojego prywatnego zdania na temat Karty itp. Zawiść przez Ciebie przemawia czy co? Nie rozumiem intencji.


Nauczyciele i ich związki zawodowe mają bezpośredni wpływ na zmianę przepisów odnośnie KN.
Przed chwilą sama oburzałaś się na opluwanie nauczycieli a teraz bez co robisz? Każdego kto ma inne zdanie nazywasz chorym na umyśle, czy sugerujesz zawiść?
och
+1 #99 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 21:22
Cytuję Ech:
Owszem, to się kryje za tym tekstem.
A teraz nie odwracaj kota ogonem.
Poza tym, gdybyście faktycznie chcieli takich zmian, to już dawno przestalibyście bronić likwidacji KN i pozbylibyście się ze swych szeregów czarnych owiec.

Czy Ty człowieku jesteś zdrowy? Kto MY??? Mam na to wszystko taki sam wpływ, jak i Ty. Zresztą nie znasz mojego prywatnego zdania na temat Karty itp. Zawiść przez Ciebie przemawia czy co? Nie rozumiem intencji.
Ech
-1 #98 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:19
Owszem, to się kryje za tym tekstem.
A teraz nie odwracaj kota ogonem.
Poza tym, gdybyście faktycznie chcieli takich zmian, to już dawno przestalibyście bronić likwidacji KN i pozbylibyście się ze swych szeregów czarnych owiec.
och
+1 #97 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 21:15
Cytuję och:
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

Pisze się "nieastąpionych", "trzymałby", przed słowem "który" powinien być przecinek, przed "a" również. Teraz rozumiesz, dlaczego nie każdy może być nauczycielem?
Z chęcią bedę w szkole 8 godzin bez dodatkowych obciążeń w domu, żadnych wywiadówek, wycieczek,konkursów, Urlop w wybranym przeze mnie czasie.

Zobacz, odpowiedziałm na sugestię, że chętnie bym przcowała 8 godzin dziennie "jak inni". JAK INNI. Ja to sugerowałam?
guciu
+4 #96 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuguciu 2017-02-25 21:13
Och - dobrze wykształcone to siedzą na kasie w marketach bo nie mają znajomosci i układów
Ech
-1 #95 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:11
Cytuję och:

Ależ ja się absolutnie nie wypowiadam o innych zawodach, szanuję każdą pracę i żeby była jasność, nie jestem zagrożona utratą stanowiska, nie mam potrzeby się przekwalifikować, a gdyby tak było, to jestem dobrze wykształcona i Polinova, czy inna praca fizyczna mi nie grozi. Zabrałam głos, ponieważ nie muszę godzić się na opluwanie nauczycieli.


Owszem, sugerowałaś, że w innych zawodach, firmach, to można wziąć urlop kiedy się chce i wyjść po 8 godzinach. A to z rzeczywistością ma niewiele wspólnego.:)
och
+2 #94 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 21:06
Cytuję Ech:
Nie jojczę, zwracam uwagę, że jako nauczyciel masz mylne wyobrażenie o pracy w innych zawodach i firmach.
Poza tym, jak w każdym zawodzie, tak i w edukacji trzeba się liczyć z tym, że praca nie jest raz na zawsze i mogą nastąpić zmiany.
Wielu ludzi u progu kariery wybierało inny zawód, a wykonuje inny, a pewnie wielu zmieniało go wielokrotnie. I nikt w ich obronie nie występował. Zatem, trzeba pomyśleć o przekwalifikowaniu, tak jak to robili inni wcześniej.

Ależ ja się absolutnie nie wypowiadam o innych zawodach, szanuję każdą pracę i żeby była jasność, nie jestem zagrożona utratą stanowiska, nie mam potrzeby się przekwalifikować, a gdyby tak było, to jestem dobrze wykształcona i Polinova, czy inna praca fizyczna mi nie grozi. Zabrałam głos, ponieważ nie muszę godzić się na opluwanie nauczycieli.
guciu
-4 #93 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuguciu 2017-02-25 21:02
Cyryl idioto zobacz sobie dochody nauczycieli radnych Pajacujesz jak ta sedzina co mówiła że 10 tysi to psie pieniądze
Ech
-1 #92 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 21:01
Nie jojczę, zwracam uwagę, że jako nauczyciel masz mylne wyobrażenie o pracy w innych zawodach i firmach.
Poza tym, jak w każdym zawodzie, tak i w edukacji trzeba się liczyć z tym, że praca nie jest raz na zawsze i mogą nastąpić zmiany.
Wielu ludzi u progu kariery wybierało inny zawód, a wykonuje inny, a pewnie wielu zmieniało go wielokrotnie. I nikt w ich obronie nie występował. Zatem, trzeba pomyśleć o przekwalifikowaniu, tak jak to robili inni wcześniej.
Cyryl
+16 #91 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuCyryl 2017-02-25 20:56
Cytuję och:
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

Pisze się "nieastąpionych", "trzymałby", przed słowem "który" powinien być przecinek, przed "a" również. Teraz rozumiesz, dlaczego nie każdy może być nauczycielem?
Z chęcią bedę w szkole 8 godzin bez dodatkowych obciążeń w domu, żadnych wywiadówek, wycieczek,konkursów, Urlop w wybranym przeze mnie czasie.

Świetnie ujęte.!!! Samo sedno sprawy. Do tego dodałbym jeszcze, że w dupę niech sobie wsadzą to przymusowe wolne w szkole skoro "biedak" nauczyciel nawet nie ma za co pojechać na wakacje za swoją ciężką pracę, często z ułomnymi innaczej ;-)To jest właśnie to czego prosty lud nie rozumie i kupuje idiotyzmy różnych środowisk w tym rządowych. Klasyk powiedział - prosty lud to kupi i kupuje
och
+12 #90 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 20:52
Cytuję Ech:
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))

A kązdy wybiera u progu kariery zawodowej to, co mu najbardziej odpowiada. I nikt nikogo nie zmusza, więc umówmy się, że skoro wybrałam szkołę, to znaczy, że miałam większe ambicje niż Remondis (choć szanuję pracę innych), czy Polinova. A oprócz satysfakcji z pracy z uczniami, mam przywilej dłuższego urlopu. Każdy mógł się starać do szkoły, a jeśli wybrał inaczej, to niech nie jojczy.
Ech
-7 #89 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuEch 2017-02-25 19:42
Taka uwaga, praca w prywatnych firmach to często praca po godzinach, wyjazdy, delegacje, a urlop często bywa planowany ze znacznym wyprzedzeniem i musi na niego wyrazić zgodę przełożony. :)))
yre
-5 #88 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuyre 2017-02-25 17:47
Och- ta wiedza w Remondisie Ci się już nie przyda
och
+10 #87 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w Wągrowcuoch 2017-02-25 17:34
Cytuję ola:
Nikogo nie zatrudniać Tylko Ci co są powinni pracować jak inni 8 godzin dziennie Jak się nie podoba to do Remondisu Nie ma ludzi nie zastąpionych Czy ktoś prywatnie trzymał by pracownika który pracuje 4 godziny a płaci mu się za cały etat

Pisze się "nieastąpionych", "trzymałby", przed słowem "który" powinien być przecinek, przed "a" również. Teraz rozumiesz, dlaczego nie każdy może być nauczycielem?
Z chęcią bedę w szkole 8 godzin bez dodatkowych obciążeń w domu, żadnych wywiadówek, wycieczek,konkursów, Urlop w wybranym przeze mnie czasie.
I.M.
-2 #86 RE: Ciąg dalszy reformy systemu oświaty w WągrowcuI.M. 2017-02-25 13:45
Cytuję Generał:
Cytuję Major:
Dupy im się trzęsą że pójdą na bruk a do tego nic nie potrafią Mądrzy są tylko w gębie Gdzie znajdą taką prace jak w szkole? W polinovej trzeba zapieredalać dziennie min 8 godz a jak przyniesiesz chorobowe to już jesteś na cenzurowanym Zapraszam tych świetnie wykształconych i umeczonychy pracą w szkole pracusiów

Dlaczego ty madralo nie idziesz do szkoly uczyć? Powiem z przekonaniem, że za głupi jesteś i bez kwalifikacji. W odróżnieniu od ciebie nauczyciel da sobie radę w Polinovej ty niestety na jego miejscu nie, więc się nie napinaj.

. A jeżeli mówisz o Polinovej to nie wiem czy wytrzyma któryś choćby jeden dzień .

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.