• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 2555

Zostań wolontariuszem WOŚP

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy po raz kolejny zagra dla najmłodszych. Potrzebni są wolontariusze!

Podczas 27 finału, który odbędzie się 13 stycznia 2019 roku zbierać będzie środki na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Aby to było możliwe potrzebni są również wolontariusze, którzy wyruszą na ulice miast z puszkami, czerwonymi serduszkami i życzliwymi uśmiechami na twarzy!

Wzorem lat ubiegłych, w zbiórkę włączy się również Wągrowiec. Szefową wągrowieckiego sztabu WOŚP będzie ponownie Natalia Kuklińska, dyrektor Miejskiego Domu Kultury, która zaprasza wszystkich chętnych do pracy w sztabie i dołączenie do grona wolontariuszy akcji.

Wszystkie osoby, które chcą zasilić szeregi wolontariuszy WOŚP, mogą się zgłaszać w środy w godzinach od 11:00 do 15:00 oraz w czwartki od godz. 14:00 do 19:00 w Miejskim Domu Kultury.

Przypomnijmy tylko, że osoby, które chcą zostać wolontariuszami, powinny dostarczyć do wągrowieckiego sztabu WOŚP swoje zdjęcie (w formacie elektronicznym lub papierowym) oraz podać swoje dane osobowe i numer PESEL. Jeśli kandydat na wolontariusza nie ukończył 18 lat, powinien przyjść z rodzicem lub prawnym opiekunem.

Ponadto osoby, które chciałby przekazać przedmioty na orkiestrową licytację również mogą się kontaktować ze sztabem wągrowieckiego WOŚP w podanych wyżej godzinach.


 

 

Komentarze   

Janowy
-4 #46 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-12-18 12:34
Dla chetnych - o "charytatywności Owsika" - wytlumaczone prosto, bez laurek:

https://www.youtube.com/watch?v=AIPQgL-5Kyk
Janowy
-2 #45 Owski rozliczanyJanowy 2018-12-05 07:31
"Troche informacji ktorych portalwwrc,TVN czy w gazecie Wyborczej nie zobaczycie:
"...Sąd Okręgowy w Warszawie drugi raz odrzuca wniosek WOŚP. Owsiak został ci tylko Giertych!
Taki człowiek, który przez 22 lata żył pod kloszem i był wpuszczany na salony od zaplecza, nie potrafi zrozumieć, że wszystko się kiedyś kończy. Owsiak ma ewidentny kłopot z przyjęciem do wiadomości tej prostej prawdy. Nie ma i nigdy już nie będzie Jerzego Owsiaka, jakiego znaliśmy – skończył się. Przed kluczową rozprawą w Złotoryi zapukał do mnie listonosz i przyniósł wieści z Warszawy. Tamtejszy Sąd Okręgowy wydał postanowienie w sprawie drugiego z kolei wniosku o zabezpieczenie, który złożył nieoceniony mecenas Jacek Zagajewski. Wniosek został odrzucony, co samo w sobie musiało wywołać popłoch w szeregach, ale to nie koniec fatalnych informacji dla prezesa i pełnomocnika. Dopiero postanowienie sądu robi wrażenie, normalnie jakby się człowiek w innym świecie i przede wszystkim kraju obudził. Sąd Okręgowy w Warszawie nie zostawia suchej nitki na wniosku Zagajewskiego, punktując słabiznę merytoryczną i z sufitu wzięte roszczenia wraz z pretensjami. Muszę napisać, że czegoś podobnego się nie spodziewałem, raczej byłem przekonany, że Warszawa poczeka na rozstrzygnięcia w Złotoryi, ale dzieje się dokładnie odwrotnie. Drugi raz z warszawskiego sądu płynie komunikat, że desperacja Zagajewskiego i Owsiaka przekroczyła granice śmieszności razem z granicami paniki. Po zarządzeniach sądu w Złotoryi Zagajewski staje na głowie, żeby żadne dokumenty dotyczące finansowania konglomeratu charytatywno-biznesowego nie ujrzały światła dziennego. Stąd też ponawianie wniosków o zabezpieczenie w postaci zakazu publikacji o WOŚP i prezesie Owsiaku. Za późno i to po pierwsze, po drugie ta makulatura, która przyszła do sądu w Złotoryi i udaje „rozrachunki” będzie musiała ulec ostrej weryfikacji, o co wnoszę w przesłanych wnioskach dowodowych popartych ekspertyzą i poprawnie wykonanymi raportami finasowymi.

Faktów nie da się zakrzyczeć, rozlane mleko płynie rwącym nurtem, z kolei próby „zastraszania” i kneblowania zaczynają zastanawiać nawet czytelników GW i co ważniejsze irytują sądy. Pora sobie odpowiedzieć, czy i jak długo stać w obronie straconej sprawy? Taką decyzję będzie musiała podjąć między innymi księgowa Dorota Pilarska. Pytanie na dziś: „Co z moim udziałem w ukrywaniu rzeczywistych i „wszelkich operacji finansowych” między WOŚP i "Złotym Melonem”, a prywatnymi kieszeniami Lidii i Jerzego Owsiaków, czego się dopuściłam z całą pewnością”. Pomagam sformułować kluczowe pytanie i tradycyjnie zgłaszam moją wredną osobę do pełnej dyspozycji karnej i cywilnej. Na szczęście nie jestem na miejscu całego towarzystwa z WOŚP, ale gdybym mi ktoś zrobił taki nieludzki kawał, od razu sięgnąłbym po ostatnią deskę ratunku. Panie Owsiak tylko [wpis niecenzuralny] Giertych panu pozostał, nikt inny, nawet Rysiek Kalisz nie da rady. Pomijając kwestie sądowe, społeczne i lepsze towarzystwo, trzeba postawić jeszcze jedno pytanie. Czy naprawdę ktoś sobie wyobrażał, że po zaistniałych zdarzeniach, ale i przed nimi, cały ten cyrk „charytatywności” rzeczywiście mógł grać do końca świata i o jeden dzień dłużej? Z roku na rok do puszek zbiera się coraz mniej, w cudowny sposób konto zbiórki jest pompowane przed ogłoszeniem wyników Finału WOŚP, nota bene fałszywie podawanych przez Owsiaka, od 13 lat co najmniej. Pamiętne zeznania rewidenta Mroczkowskiego, od którego usłyszeliśmy, że w sprawozdaniu finansowym jest niższa kwota niż w rozliczeniu zbiórki, bo się przez półtora roku uzbierało, dziś jest rozpaczliwie odkręcane, ponieważ zawsze było i nadal jest dokładnie odwrotnie. Po półtora roku się skurczyło nie dodało!

Tak rozpaczliwie odkręca się lody, że nagle zbiórka zrobiła się czymś innym niż Finał WOŚP, chociaż zbiórkę w rozliczeniu nazywa się Finałem i linki do rozliczeń na stronach WOŚP to na przykład XVIII Finał i tak dalej. Rozpacz posunięta po kres paniki, dodatkowo hufiec internetowych halabardników zapomniał zerknąć co SAM prezes Owsiak zeznał do protokołu w odpowiedzi na pytanie o WYNIK TEGOROCZNEJ ZBIÓRKI PUBLICZNEJ. Pytanie padło dwukrotnie i odpowiedź się nie zmieniała, tylko utwierdzała: „wynik tegorocznej zbiórki to 52 miliony” i dalej „wynik Finału to ponad 52 miliony” i jeszcze: „to decyzja fundacji, to nasza interpretacja finału”. Prawda jest jedna, OD 13 LAT TO CO OWSIAK PODAWAŁ NA KONFERENCJI NIE POSZŁO NA SPRZĘT. Słowem kłamał, że zebraliśmy X i tyle przeznaczymy na sprzęt i programy. Trafiony, zatopiony! Do tego w telewizji oglądalność poniżej „Plebanii”, masa wkurzonych samorządowców, którzy wydają kasę na bzdurne fajerwerki i boją się nie wydać, żeby lokalne społeczności nie zagłosowały na konkurencję. Wreszcie tajemnicą poliszynela jest, że większość prowadzących fundację widzi w Owsiaku monopolistę na wsparcie z publicznej i medialnej kasy, mają dość wybryków prezesa, które skupiają uwagę na jednej jedynej świętej, nietykalnej, fundacji.

Ideologicznie, po kompromitacjach Owsiaka, też się firmowy towar skończył. Prezes staje na głowie „wypierdala Krystynę Pawłowicz w kosmos”, czym ośmiesza własnych wyznawców, lawino przyznających się do konkursowej odpowiedzi. Rzutem na taśmę glanuje, jak całe towarzycho 17 letnią dziewczynkę Marysię i nic, cisza jak makiem zasiał. A przecież za dobrych czasów non stop słyszeliśmy: „no przecież Jurek Owsiak powiedział”. Dziś tylko konia może obchodzić, co „Jurek” powiedział i dlatego proponuję zmianę mecenasa, bo zaczyna się robić potwornie nudno. Przy okazji muszę raz jeszcze podziękować wspomnianym halabardnikom „chyba prezesa”, którzy jak nikt inny pokazują o czym Owsiak z Zagajewskim nie mają pojęcia, jakie wabiki łykają i czego się rozpaczliwie obawiają. Pożyteczni… halabardnicy potrafią ubawić i wzruszyć swoim rzadkim połączeniem naiwności, nadgorliwości i przekonaniem, że wiedzą o czym mówią, a tu już nie ma o czym i o kim mówić. Poszedł sygnał z centrali – Owsiak musi odejść, im szybciej to zrozumie, tym lepiej dla niego. Ostanie zdanie nie jest moją opinią, ale odszyfrowaniem sygnału.

PS No i jeszcze jedna miła niespodzianka, błazen z Biłgoraja musi przeprosić za porównanie Kaczyńskiego do Stalina i Hitlera. Jest gotowe uzasadnienie wyroku dla Jerzego O., akt oskarżenia jutro, jednym kursem, dostarczam do sądu, podobnie jak zawiadomienie do prokuratury...
Janowy
-1 #44 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-16 08:49
Cytuję Kusi:
Cytuję Janowy:
Cytuję kor:
Ekstra. Młodzi zasilcie szeregi.

Pozebrajcie dla Jurka, coby mogl pozniej kobiety publicznie obrazac , ryczac ze sceny ...

Kobiety? Mówisz o tej świni Pawłowicz? Proszę Ci nie pogrążaj się Janowy czy tam Jechowy

Wlasnie trwa kolejny process Owsika z Pawlowicz. Mozecie sobie popatrzec I zobaczyc zachowanie żula typowego, ktory w sądzie nawet nie potrafi sie normalnie zachować a kulturalna, stobowaną kobietą kładącą owsika na ziemie w kazdym zdaniu. Tutaj, bez wsparcia medialnego, tej calej otoczki widac dokładnie kim jest owsik. Zerem. To cos nawet nie potrafi sie przyznac do czegos co zrobił, co spopularyzował w Polsce. Normalny facet wziąłby to na klatę, przyznał sie przeprosił. Tego indywidium nie stac nawet na to ....
Janowy
-7 #43 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-14 07:38
Cytuję TW Balbina:

I nic, synek, nic - ale jeszcze troche poczekaj - napisałem ci, ze trzeba sedziów kolesi owsika zmienić - nie doczytales czegos widzę.
Rydzyka finanse - 8 lat przy korycie była zgraja tuskowa, wszyscy sedziowie, prokurator generalny i minister sprawiedliwości w rekach patałachów i złodzieji spod sztandaru PO/SLD/PSL, wszystkie media w rękach tych samych, NIK do usług i co ...? Jedna kontrola US w 2009, w 2012 roku druga - jakos nic nie udalo sie znaleść. Poza tym , przyjacielu mój, Rydzyka regulanie sprawdza Money.pl. gazeta wyborcza, TVN, Lis robi to co 3 miesiące i tysiące takich im podobnych - tylko sobie wpisz w Google to zaraz ci się rzuca tysiące artykułów na temat finansów Rydzyka. Jesłi chodzi o owsika to masz tylko te jego smieszne obrazki kolorowe z "rozliczeniami" dla naiwnych. A na co zbiera Rydzyk, ze tak spytam a ty moze po logicznym zastanowienie sie odpowiesz mi? Na utrzymanie swojej rodziny (chyba nie ma żadnej), na aparatment (zyje a jakims małym pokoju)? Na utrzymanie 6 letniego Audi A6? Moze nam napiszesz gdzie ta kasa idzie? W siennik ładuje może ...?
Bo w przypadku owsika widac od razu gdzie kasa z puchy idzie ...
Ty, Janowy, jeszcze temat wałkujesz? Twoi mocodawcy właśnie zamiatają pod dywan przekręt związany z KNF - 40 baniek tym razem się nie udało zgarnąć, ale jest jeszcze tyle lewego szmalu, o którym ciemny lud nie wie. Część na pewno pójdzie na "CARITAS" Może byś się w końcu przymknął i wpełzł do rynsztoka, z którego wypełzłeś?
Balbinko droga -specami od zamiatania to była tuskozgraja - przypomnij sobie Mira, Zbycha, Grasia, HGW, Zdanowicz, Adamowicza, Belke, Sienkiewicza i setki innych robiących szwindle kórym włos z głowy nie spadł ... Tusk i POmedia chowaly, dymily jak tylko mogły. A teraz , moja droga, porównaj to ze standardami PIS - wczoraj wybuchła afera, po kilku godzinach szef KNF juz był zwolniony, sprawe juz badaja słuzby a Ziobro wziął sprawę bezposrednio pdo swoje ręce. Ja sam, jako PIS-owiec, aż oniemiałem z szybkości i sposobu reakcji!! Nie do pomysłenia w przypadku ciołka tuska, no nie? A wez pod uwage, ze wszystko opiera sie o doniesienia Gazety Gówianej, gdzie juz sie stwierdza, ze słowa o 40 bankach nie padły a "zostały wskazane palcem". Zeby sie nie okazało, za 4 dni, ze to taka prawda sama jak o Maybachu Rydzyka czy urodzinach Hitlera, rozdmuchanych przez TVN. Pozyjemy, zobaczymy.
TW Balbina
0 #42 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPTW Balbina 2018-11-13 23:52
I nic, synek, nic - ale jeszcze troche poczekaj - napisałem ci, ze trzeba sedziów kolesi owsika zmienić - nie doczytales czegos widzę.
Rydzyka finanse - 8 lat przy korycie była zgraja tuskowa, wszyscy sedziowie, prokurator generalny i minister sprawiedliwości w rekach patałachów i złodzieji spod sztandaru PO/SLD/PSL, wszystkie media w rękach tych samych, NIK do usług i co ...? Jedna kontrola US w 2009, w 2012 roku druga - jakos nic nie udalo sie znaleść. Poza tym , przyjacielu mój, Rydzyka regulanie sprawdza Money.pl. gazeta wyborcza, TVN, Lis robi to co 3 miesiące i tysiące takich im podobnych - tylko sobie wpisz w Google to zaraz ci się rzuca tysiące artykułów na temat finansów Rydzyka. Jesłi chodzi o owsika to masz tylko te jego smieszne obrazki kolorowe z "rozliczeniami" dla naiwnych. A na co zbiera Rydzyk, ze tak spytam a ty moze po logicznym zastanowienie sie odpowiesz mi? Na utrzymanie swojej rodziny (chyba nie ma żadnej), na aparatment (zyje a jakims małym pokoju)? Na utrzymanie 6 letniego Audi A6? Moze nam napiszesz gdzie ta kasa idzie? W siennik ładuje może ...?
Bo w przypadku owsika widac od razu gdzie kasa z puchy idzie ...
Ty, Janowy, jeszcze temat wałkujesz? Twoi mocodawcy właśnie zamiatają pod dywan przekręt związany z KNF - 40 baniek tym razem się nie udało zgarnąć, ale jest jeszcze tyle lewego szmalu, o którym ciemny lud nie wie. Część na pewno pójdzie na "CARITAS" Może byś się w końcu przymknął i wpełzł do rynsztoka, z którego wypełzłeś?
Janowy
-5 #41 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-13 22:15
Cytuję Starosta:
Cytuję Janowy:
Cytuję koler:
WOŚP rozlicza się z kazdej złotówki.Albo wiesz coś albo nic nie wiesz chłopie nie daj się tak okłamywać bo to naprawdę jest śmieszne

Wiem na pewno więcej niż wszyscy klęczący przez obrazkiem owsika. Jak na razie nie pokazał rozliczeń finansowych ukazujących przepływu pomiedzy jego trzema spółkami - córkami. Pomimo, ze sąd już co najmniej czterokrotnie nakazał mu takie dokumenty przedstawić. I nie pokaze tego bo to jego byc lub nie byc - wyszłoby dokładnie ile zarabia na "działalności charytatywnej" i jego gwiazda mogłaby szybciutko zgasnąć. Ale miejmy nadzieje, że w koncu sedziowie-kolesie owsika odejdą i znajdzie sie jakis normalny sędzia który nie bedzie się bał tknąc ikony lewackiej i zlecić policji zmuszenie do wykonania nakazu sądowego. Nie dostrzegasz tego, ze to swieta krowa jest?

3 lata przy korycie, minister sprawiedliwości i prokurator generalny jednocześnie niejaki Zero i co i q...a nic. A może tak prześwietlić Rydzyka finanse?

I nic, synek, nic - ale jeszcze troche poczekaj - napisałem ci, ze trzeba sedziów kolesi owsika zmienić - nie doczytales czegos widzę.
Rydzyka finanse - 8 lat przy korycie była zgraja tuskowa, wszyscy sedziowie, prokurator generalny i minister sprawiedliwości w rekach patałachów i złodzieji spod sztandaru PO/SLD/PSL, wszystkie media w rękach tych samych, NIK do usług i co ...? Jedna kontrola US w 2009, w 2012 roku druga - jakos nic nie udalo sie znaleść. Poza tym , przyjacielu mój, Rydzyka regulanie sprawdza Money.pl. gazeta wyborcza, TVN, Lis robi to co 3 miesiące i tysiące takich im podobnych - tylko sobie wpisz w Google to zaraz ci się rzuca tysiące artykułów na temat finansów Rydzyka. Jesłi chodzi o owsika to masz tylko te jego smieszne obrazki kolorowe z "rozliczeniami" dla naiwnych. A na co zbiera Rydzyk, ze tak spytam a ty moze po logicznym zastanowienie sie odpowiesz mi? Na utrzymanie swojej rodziny (chyba nie ma żadnej), na aparatment (zyje a jakims małym pokoju)? Na utrzymanie 6 letniego Audi A6? Moze nam napiszesz gdzie ta kasa idzie? W siennik ładuje może ...?
Bo w przypadku owsika widac od razu gdzie kasa z puchy idzie ...
Starosta
+10 #40 ból d..y JanowegoStarosta 2018-11-13 17:22
Cytuję koler:
WOŚP rozlicza się z kazdej złotówki.Albo wiesz coś albo nic nie wiesz chłopie nie daj się tak okłamywać bo to naprawdę jest śmieszne

Janowego boli, że Rydzyk nie może zaj....ć tej kasy.
Starosta
+9 #39 ból d..y JanowegoStarosta 2018-11-13 17:20
Cytuję Janowy:
Cytuję koler:
WOŚP rozlicza się z kazdej złotówki.Albo wiesz coś albo nic nie wiesz chłopie nie daj się tak okłamywać bo to naprawdę jest śmieszne

Wiem na pewno więcej niż wszyscy klęczący przez obrazkiem owsika. Jak na razie nie pokazał rozliczeń finansowych ukazujących przepływu pomiedzy jego trzema spółkami - córkami. Pomimo, ze sąd już co najmniej czterokrotnie nakazał mu takie dokumenty przedstawić. I nie pokaze tego bo to jego byc lub nie byc - wyszłoby dokładnie ile zarabia na "działalności charytatywnej" i jego gwiazda mogłaby szybciutko zgasnąć. Ale miejmy nadzieje, że w koncu sedziowie-kolesie owsika odejdą i znajdzie sie jakis normalny sędzia który nie bedzie się bał tknąc ikony lewackiej i zlecić policji zmuszenie do wykonania nakazu sądowego. Nie dostrzegasz tego, ze to swieta krowa jest?

3 lata przy korycie, minister sprawiedliwości i prokurator generalny jednocześnie niejaki Zero i co i q...a nic. A może tak prześwietlić Rydzyka finanse?
Janowy
-10 #38 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-13 12:08
Cytuję koler:
WOŚP rozlicza się z kazdej złotówki.Albo wiesz coś albo nic nie wiesz chłopie nie daj się tak okłamywać bo to naprawdę jest śmieszne

Wiem na pewno więcej niż wszyscy klęczący przez obrazkiem owsika. Jak na razie nie pokazał rozliczeń finansowych ukazujących przepływu pomiedzy jego trzema spółkami - córkami. Pomimo, ze sąd już co najmniej czterokrotnie nakazał mu takie dokumenty przedstawić. I nie pokaze tego bo to jego byc lub nie byc - wyszłoby dokładnie ile zarabia na "działalności charytatywnej" i jego gwiazda mogłaby szybciutko zgasnąć. Ale miejmy nadzieje, że w koncu sedziowie-kolesie owsika odejdą i znajdzie sie jakis normalny sędzia który nie bedzie się bał tknąc ikony lewackiej i zlecić policji zmuszenie do wykonania nakazu sądowego. Nie dostrzegasz tego, ze to swieta krowa jest?
koler
+2 #37 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPkoler 2018-11-13 00:38
WOŚP rozlicza się z kazdej złotówki.Albo wiesz coś albo nic nie wiesz chłopie nie daj się tak okłamywać bo to naprawdę jest śmieszne
Janowy
-16 #36 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-09 21:07
Cytuję Piotr R:
Janowy, ty to masz u mnie już dożywotniego minusa za te bzdury, które wypisujesz. Zmiana nicka nic ci nie pomoże bo ten knajacki styl opluwania rozpoznam zawsze.

Napisałbym dokładnie gdzie mam twoje minusy, ale moja kultura stoi na nieco wyższym poziomie niz owsika.
Osiołek Owsika
-16 #35 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPOsiołek Owsika 2018-11-09 21:04
Cytuję Ja:
Cytuję Janowy:
Cytuję bosman:
Cytuję Janowy:
[quote name="felek"]Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory
.
A żyje z pracy nad witrażami tzn wcześniej teraz już tylko fundacja a to jest machina która pracuje 365 dni w roku i zatrudnia masę ludzi.Wole dać na Owsiaka bo wiem ze coś zawsze trafi na jakiś szczytny cel i niech to będzie 1 zł ze 100 ale trafi .W grach liczbowych na wygrane nie trafia nawet 0,5% wpłacanej kwoty na zasilenie puli .Ale nikt jakoś tego nie kwestionuje bo każdy widzi w tym interes i zysk.A dzieci bez wad postawy, zdrowe,utrzymane przy życiu dzięki nowoczesnym metodom leczenia inkubatorom to nie jest zysk to nie jest inwestycja.Zastanów się kto ci tyłek będzie podcierał kiedy nie będziesz w stanie , ile wtedy naklejonych serduszek zobaczysz dookoła swojego łóżka na oddziale geriatrycznym.Nie pomagasz to nie przeszkadzaj

Masz nieswieze informacje albo wszystkich oklamujesz celowo - Owsiak zył z witrazy ale to byla ciezka orka i gdy zwietrzyl "byznes" na WOSP od razu witraze rzucił. Krótka to była przygoda... Od 27 lat utrzymuje siebie i cala rodzine wyłącznie ze zbiórek WOSP.
A tylek, moja naiwano kolezanko , to nie bedzie mi podcierał owsik i jego serduszka , naklejane hurtowo na czym popadnie, ale zapewne jakas cicha zakonnica ktora poswieciła swoje zycie na opieke innych. To jest to co nazywa sie "poświeceniem i charytatywnością" , coś co ma mój największy szacunek. Cwaniak Owsiak przy tym jest zerem absolutnym.

Jeszcze należałoby wspomnieć o spółkach tzw matkach, corkach. Oj wysokie te koszty manipulacyjne. Wole wpłacić bezpośrednio na konto osoby. I nie tylko dotyczy to Owsiaka, innych fundacji również.

Dokładnie!! Proste, skuteczne rozwiazanie!Cytuję MegaBloc:
WOŚP co roku publikuje szczegółowe sprawozdania finansowe, w których rozlicza się z każdej złotówki. Pięć minut klikania i możecie mieć wszystkie dane. Życzę wszystkim organizacjom takiej przejrzystości.
Spróbujcie coś takiego znaleźć z dowolnego Caritasu. Tam to dopiero afera goni aferę! Wszystko pięknie zamiatane pod dywan, jak to w polskim kościele. Jak już mam dawać kasę, to tylko organizacji, która się z tego rozlicza.

PrzuCytuję MegaBloc:
WOŚP co roku publikuje szczegółowe sprawozdania finansowe, w których rozlicza się z każdej złotówki. Pięć minut klikania i możecie mieć wszystkie dane. Życzę wszystkim organizacjom takiej przejrzystości.
Spróbujcie coś takiego znaleźć z dowolnego Caritasu. Tam to dopiero afera goni aferę! Wszystko pięknie zamiatane pod dywan, jak to w polskim kościele. Jak już mam dawać kasę, to tylko organizacji, która się z tego rozlicza.

Mega bloc - Tutaj tylko kawalek prawdy o tych twoich rozliczeniach:
"...Na ogólnie dostępnej stronie www.zbiorki.gov.pl można zaleźć wszystkie zgłoszone zbiórki publiczne i ich obecny status. Jest to narzędzie genialne w swojej prostocie i niezawodne od strony formalnej. Mówiąc obrazowo jest to coś w rodzaju PIT z tym, że dokumentacja nie dotyczy osób fizycznych, ale podmiotów należących do tak zwanych NGO-sów. Prócz praktycznego pożytku jest jeszcze jedna bardzo ważna informacja, otóż sprawozdania umieszczone na www.zbiorki.gov.pl to są DOKUMENTY finansowe zatwierdzane przez ministerstwo. Nie ma to zatem nic wspólnego z kolorowymi rysunkami, które Jurek umieszcza na swojej stronie i mami ludzi nie obeznanych z tematem. Na ministerialnym portalu widzimy rzeczywiste i ostateczne potwierdzenie na jakim etapie znajduje się fundacja ze swoimi rozliczeniami.

Tyle tytułem wstępu, a teraz konkrety. W dwóch ostatnich latach Fundacja WOŚP zebrała łącznie 125 806 204,36 zł. Ogromna suma i piszę to bez żadnego przekąsu, nawet powtórzę 125 milionów złotych. Za takie pieniądze rzeczywiście można kupić konkretny sprzęt medyczny. Według fachowych źródeł http://www.nowo... kwota ta pozwala zakupić 125 tomografów komputerowych średniej klasy lub 50 najwyższej klasy. Próżno jednak szukać takiego sprzętu, w takiej liczbie, z naklejonym „serduszkiem” w najbardziej widocznym miejscu. Po pierwsze Jurek tych pieniędzy nie wydał, po drugie taki sprzęt jest przez WOŚP kupowany na alibi, czyli sztuka, dwie sztuki na ruski rok, żeby się „hejterzy” nie czepiali. Co się w takim razie stało ze 125 milionami złotych, które mogłyby od co najmniej roku leczyć dzieci. Tego oczywiście nie wiemy, ponieważ Fundacja WOŚP pomimo 5 wyroków WSA w Warszawie, które stwierdzają naruszenie ustawy o dostępie do informacji publicznej, nadal ustawę łamie i nie pokazuje faktur. Wiemy natomiast ile WOŚP rozliczyła...."
Wiecej szcxzegółów pod adresem:
'http://kontrowersje.net/wo_p_przez_2_lata_ze_125_mln_z_rozliczy_a_21_mln_za_kt_re_kupi_a_kup_ek
Naprawde, warto poczytac - otwiera oczy.
MegaBloc
+9 #34 Wspieram WOŚPMegaBloc 2018-11-09 18:41
WOŚP co roku publikuje szczegółowe sprawozdania finansowe, w których rozlicza się z każdej złotówki. Pięć minut klikania i możecie mieć wszystkie dane. Życzę wszystkim organizacjom takiej przejrzystości.
Spróbujcie coś takiego znaleźć z dowolnego Caritasu. Tam to dopiero afera goni aferę! Wszystko pięknie zamiatane pod dywan, jak to w polskim kościele. Jak już mam dawać kasę, to tylko organizacji, która się z tego rozlicza.
winda
-11 #33 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPwinda 2018-11-09 18:24
Cytuję Piotr R:
Janowy, ty to masz u mnie już dożywotniego minusa za te bzdury, które wypisujesz. Zmiana nicka nic ci nie pomoże bo ten knajacki styl opluwania rozpoznam zawsze.

Jeśli jakaś pula pieniędzy wpłynie na WOŚP, to ratujmy się.
Piotr R
+8 #32 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPPiotr R 2018-11-09 16:13
Janowy, ty to masz u mnie już dożywotniego minusa za te bzdury, które wypisujesz. Zmiana nicka nic ci nie pomoże bo ten knajacki styl opluwania rozpoznam zawsze.
Ja
-10 #31 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJa 2018-11-09 13:54
Cytuję Janowy:
Cytuję bosman:
Cytuję Janowy:
[quote name="felek"]Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory
.
A żyje z pracy nad witrażami tzn wcześniej teraz już tylko fundacja a to jest machina która pracuje 365 dni w roku i zatrudnia masę ludzi.Wole dać na Owsiaka bo wiem ze coś zawsze trafi na jakiś szczytny cel i niech to będzie 1 zł ze 100 ale trafi .W grach liczbowych na wygrane nie trafia nawet 0,5% wpłacanej kwoty na zasilenie puli .Ale nikt jakoś tego nie kwestionuje bo każdy widzi w tym interes i zysk.A dzieci bez wad postawy, zdrowe,utrzymane przy życiu dzięki nowoczesnym metodom leczenia inkubatorom to nie jest zysk to nie jest inwestycja.Zastanów się kto ci tyłek będzie podcierał kiedy nie będziesz w stanie , ile wtedy naklejonych serduszek zobaczysz dookoła swojego łóżka na oddziale geriatrycznym.Nie pomagasz to nie przeszkadzaj

Masz nieswieze informacje albo wszystkich oklamujesz celowo - Owsiak zył z witrazy ale to byla ciezka orka i gdy zwietrzyl "byznes" na WOSP od razu witraze rzucił. Krótka to była przygoda... Od 27 lat utrzymuje siebie i cala rodzine wyłącznie ze zbiórek WOSP.
A tylek, moja naiwano kolezanko , to nie bedzie mi podcierał owsik i jego serduszka , naklejane hurtowo na czym popadnie, ale zapewne jakas cicha zakonnica ktora poswieciła swoje zycie na opieke innych. To jest to co nazywa sie "poświeceniem i charytatywnością" , coś co ma mój największy szacunek. Cwaniak Owsiak przy tym jest zerem absolutnym.

Jeszcze należałoby wspomnieć o spółkach tzw matkach, corkach. Oj wysokie te koszty manipulacyjne. Wole wpłacić bezpośrednio na konto osoby. I nie tylko dotyczy to Owsiaka, innych fundacji również.
Janowy
-6 #30 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-09 11:44
Cytuję REALISTA:
PYTANIE KOMU OWSIAK POMÓGŁ POKAŻCIE JEDNĄ OSOBĘ,KUPUJE SPRZET DO SZPITALI A SZPITALE PŁACOM MU DZIERŻAWE ZA UZYWANIE SPRZETU I DLATEGO TEN SPRZET JEST NIE UŻWANY ,LUDZIE PRZEJŻYJCIE NA OCZY ON TYLKO SIEBIE DBA ON NAWT W POLSCE NIE MIESZKA

Tak nie do konca prawda - oddaje sprzet do szpitali ale ma klauzulę, ze jesli sprzet nie bedzie uzywany to moze go w kazdej chwili zabrac i do innego przerzucić. Jest to pewna dzierzawa ale bezpłatna (to juz byłby szczyt bezczelności). Problem jest w tym, ze ten sprzet potrzebuje serwisu , drogiego serwisu, a tego Owsik nie zapewnia a szpitale nie maja kasy, i że nie zawsze sa ludzie ktorzy tym sprzetem się umia posługiwać (albo nie ma kasy na ich usługi). Wszystko sie rozbija o brak pieniędzy - szpitale moga sobie taki sprzęt kupic i to w o wiele lepszych cenach niz Owsik - tutaj nie ma wiekszego problem.
REALISTA
+6 #29 REALISTAREALISTA 2018-11-09 10:03
PYTANIE KOMU OWSIAK POMÓGŁ POKAŻCIE JEDNĄ OSOBĘ,KUPUJE SPRZET DO SZPITALI A SZPITALE PŁACOM MU DZIERŻAWE ZA UZYWANIE SPRZETU I DLATEGO TEN SPRZET JEST NIE UŻWANY ,LUDZIE PRZEJŻYJCIE NA OCZY ON TYLKO SIEBIE DBA ON NAWT W POLSCE NIE MIESZKA
Janowy
-9 #28 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-09 07:56
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.

A skąd mam wiedzieć z czego żyje? Wiem tylko, że pomaga ludziom i efekty tej pomocy są namacalne. Wierzę Owsiakowi w przeciwieństwie do Ciebie, osoby, która pisze posty na zamówienie i sieje ferment. I zgadza się te pieniądze są od nas, ludzi dobrej woli, pierwszy sort się nie dorzuca, woli dotować toruńskiego belzebuba i uprawiać propagandę na zamówienie. Owsiak zjednoczył ludzi dobrej woli i pokazał, że można coś zrobić i dlatego kler oraz rządzący PIS tak go nienawidzą i atakują go między innymi rękoma takich trolli za 1,50zł od wpisu jak Ty. Możesz patrzeć w lustro po wysłaniu takiej ilości szamba na drugiego człowieka, czy Cię to nie rusza jak przystało na prawdziwego Polaka - katolika?

Nie wiesz z czego zyje i nie obchodzi cie to? Owsik zjednoczył "ludzi dobrej woli" a 60 % Polaków katoli to ludzie diabły ... az mi łza pociekła ze wzruszenia... Musze chyba sie zwrócic o podwyżkę za posty (do 2 zł)
Kler nie robi nic tylko Owsik robi same cudowne rzeczy. A jesli ja ci powiem, ze szołman owsik robi moze 1/1000 tego co robi kler po cichu - to co powiesz na to?

Kompromitujesz się, pokazujesz właśnie jak wygląda taki katolik-patriota - w kościele na pokaz, a po kościele opluwanie bliźniego swego. Co kler robi po cichu to ludzie już wiedzą.

Pani Anno, nie wiem czy sie kompromituje - staram sie przedstawiać same fakty. I tak np. Owsika widze w wioseczkach i miasteczkach koło Wagrowca tylko raz w roku. W postaci kilku dzieci z puchami stojacymi pod kosciolem i pilnujacych ich bysiem. W większych wioskach mozna ich jeszcze spotkac na ulicach "zbierającyh datki " i rozdających milinoy serduszek (stąd zresztą ich tyle pózniej na sprzecie w szpitalach - nalepiane z automatu nawet na 40 letnich łózkach). I tyle. Sorry - nie tyle - jest jeszcze "szołman Owsik" caly dzien w TV - to jego chwile coby swoja "apolitycznośc pokazać" .... Jesli chodzi o kler - o tych slysze dość często - a to jakas wycieczka zorganizowana , a to jakaś darmową impreze dla dzieci, a to jakis turniej - bez pompy, pomocy państwa, bezinterersownie, własnymi staraniami ewentualnie wciągnięcie ludzi do organizacji. To jest integracja ludzi. Bardzo wazne. Nie spotkała Pani takich nigdy?
vivre
-4 #27 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPvivre 2018-11-09 04:08
Ten złodziej, tamten złodziej. Już teraz to nikomu nie wierzyć.
aplik
-11 #26 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPaplik 2018-11-09 03:47
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.

A skąd mam wiedzieć z czego żyje? Wiem tylko, że pomaga ludziom i efekty tej pomocy są namacalne. Wierzę Owsiakowi w przeciwieństwie do Ciebie, osoby, która pisze posty na zamówienie i sieje ferment. I zgadza się te pieniądze są od nas, ludzi dobrej woli, pierwszy sort się nie dorzuca, woli dotować toruńskiego belzebuba i uprawiać propagandę na zamówienie. Owsiak zjednoczył ludzi dobrej woli i pokazał, że można coś zrobić i dlatego kler oraz rządzący PIS tak go nienawidzą i atakują go między innymi rękoma takich trolli za 1,50zł od wpisu jak Ty. Możesz patrzeć w lustro po wysłaniu takiej ilości szamba na drugiego człowieka, czy Cię to nie rusza jak przystało na prawdziwego Polaka - katolika?

???
Anna Maria
+14 #25 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPAnna Maria 2018-11-08 23:23
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.

A skąd mam wiedzieć z czego żyje? Wiem tylko, że pomaga ludziom i efekty tej pomocy są namacalne. Wierzę Owsiakowi w przeciwieństwie do Ciebie, osoby, która pisze posty na zamówienie i sieje ferment. I zgadza się te pieniądze są od nas, ludzi dobrej woli, pierwszy sort się nie dorzuca, woli dotować toruńskiego belzebuba i uprawiać propagandę na zamówienie. Owsiak zjednoczył ludzi dobrej woli i pokazał, że można coś zrobić i dlatego kler oraz rządzący PIS tak go nienawidzą i atakują go między innymi rękoma takich trolli za 1,50zł od wpisu jak Ty. Możesz patrzeć w lustro po wysłaniu takiej ilości szamba na drugiego człowieka, czy Cię to nie rusza jak przystało na prawdziwego Polaka - katolika?

Nie wiesz z czego zyje i nie obchodzi cie to? Owsik zjednoczył "ludzi dobrej woli" a 60 % Polaków katoli to ludzie diabły ... az mi łza pociekła ze wzruszenia... Musze chyba sie zwrócic o podwyżkę za posty (do 2 zł)
Kler nie robi nic tylko Owsik robi same cudowne rzeczy. A jesli ja ci powiem, ze szołman owsik robi moze 1/1000 tego co robi kler po cichu - to co powiesz na to?

Kompromitujesz się, pokazujesz właśnie jak wygląda taki katolik-patriota - w kościele na pokaz, a po kościele opluwanie bliźniego swego. Co kler robi po cichu to ludzie już wiedzą.
Janowy
-17 #24 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 23:03
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.

A skąd mam wiedzieć z czego żyje? Wiem tylko, że pomaga ludziom i efekty tej pomocy są namacalne. Wierzę Owsiakowi w przeciwieństwie do Ciebie, osoby, która pisze posty na zamówienie i sieje ferment. I zgadza się te pieniądze są od nas, ludzi dobrej woli, pierwszy sort się nie dorzuca, woli dotować toruńskiego belzebuba i uprawiać propagandę na zamówienie. Owsiak zjednoczył ludzi dobrej woli i pokazał, że można coś zrobić i dlatego kler oraz rządzący PIS tak go nienawidzą i atakują go między innymi rękoma takich trolli za 1,50zł od wpisu jak Ty. Możesz patrzeć w lustro po wysłaniu takiej ilości szamba na drugiego człowieka, czy Cię to nie rusza jak przystało na prawdziwego Polaka - katolika?

Nie wiesz z czego zyje i nie obchodzi cie to? Owsik zjednoczył "ludzi dobrej woli" a 60 % Polaków katoli to ludzie diabły ... az mi łza pociekła ze wzruszenia... Musze chyba sie zwrócic o podwyżkę za posty (do 2 zł)
Kler nie robi nic tylko Owsik robi same cudowne rzeczy. A jesli ja ci powiem, ze szołman owsik robi moze 1/1000 tego co robi kler po cichu - to co powiesz na to?
Janowy
-14 #23 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 22:54
Cytuję Starosta:
Cytuję Janowy:
Cytuję Starosta:
Cytuję Borowik:
Nie popieram Owsiaka, bo ten nie umiał się w sposób przejrzysty wytłumaczyć z rozliczeń finansowych. Jest tyle innych akcji pomocowych, które w sposób absolutnie transparentny się rozliczają, że nie czuję potrzeby wspierania Owsiaka.
I nie chodzi o nienawiść, nie chodzi o to, że nie widze, że pomaga dzieciom i seniorom. Pomaga, ale prowizja o tej pomocy chyba jest zbyt wielka...
Powtarzam... jest wiele innych akcji np. Się Pomaga, Caritas. Tam bez polityki, bez ideologii działają i zbierają.
Takie jest moje zdanie.

Skoro nie popierasz to napisz też oświadczenie, że w razie twojego lub dzieci wypadku odmawiasz leczenia sprzętem zakupionym przez WOŚP. Noś to razem z dokumentami.
I ty bucu zacowany (to do Janowego), który nawet nie potrafisz wymówić nazwiska Jurka zrób to samo.
A z Caritasen to jest tak, że najpierw proboszcz puszki okrosi, a potem resztę wysyła do diecezji.

Widzę, ze wychowanie na wzorcach owsika procentuje. Dla scislosci - to nie Owsik leczy dzieci sprzętem. Leczą lekarze którym w podatkach ja, a nie Owsik czerwoportki, płacę podatki na słuzbe zdrowia. Czy ty sobie zdajesz sprawę z prostego faktu, ze gdyby podnieść Polakom pracujacym składkę roczna na słuzbe zdrowia o 13 zł to byłoby o wiele więcej niz Owsik zbiera przy tej całej pompie? No ale wtedy to byłby faszyzm i "podnoszenie podatków"... A z tego co zbiera to klika baniek zawsze trafia do jego czerwonych portków w ramch "kosztów działalności" fundacji?

Trzy lata twoje pisiory u koryta i jakoś nie rozwiązały problemu ze sprzętem. O kolejkach do specjalistów nie wspomnę imbecylu.
Nikt cię nie zmusza do dawania daj złodziejowi Rydzykowi na samochód.OWSIAK

Powtarzam ci, przykładzie miłosci owsika - w polskie słuzbie zdrowia problem nie lezy w braku sprzetu. Na to kasa jest - problem to brak lekarzy specjalistów. Wiesz chciaz, przykładzie kultury owsika, ile ze sprzetu który ten chochsztapler kupił po zawyzonych cenach stoi bezuzyteczny bo nie ma personelu do jego obsługi? Byłoby o wiele lepiej gdyby oddał zebrana kase np. własnie na zwiekszenie limitów. Ale nie zrobi tego - wiesz dlaczego? Bo wtedy nie mozna by było nic szarpnac dla siebie z puchy. Co do porównania Rydzyka z Owsikim - ten pierwszy jezdzi starym Audi A6 , Owsik pociska Land Rowerem Discovery 4 (wyjetym z puchy - zeby nie bylo niejasności). Porównaj sobie kto tutaj mocniej kroi. A tak z ciekawości - wiesz z czego utrzymuje sie zona "miszcza" Owsika?
Anna Maria
+18 #22 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPAnna Maria 2018-11-08 22:40
Cytuję Janowy:
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.

A skąd mam wiedzieć z czego żyje? Wiem tylko, że pomaga ludziom i efekty tej pomocy są namacalne. Wierzę Owsiakowi w przeciwieństwie do Ciebie, osoby, która pisze posty na zamówienie i sieje ferment. I zgadza się te pieniądze są od nas, ludzi dobrej woli, pierwszy sort się nie dorzuca, woli dotować toruńskiego belzebuba i uprawiać propagandę na zamówienie. Owsiak zjednoczył ludzi dobrej woli i pokazał, że można coś zrobić i dlatego kler oraz rządzący PIS tak go nienawidzą i atakują go między innymi rękoma takich trolli za 1,50zł od wpisu jak Ty. Możesz patrzeć w lustro po wysłaniu takiej ilości szamba na drugiego człowieka, czy Cię to nie rusza jak przystało na prawdziwego Polaka - katolika?
Starosta
+16 #21 DO IDIOTYStarosta 2018-11-08 21:02
Cytuję Janowy:
Cytuję Starosta:
Cytuję Borowik:
Nie popieram Owsiaka, bo ten nie umiał się w sposób przejrzysty wytłumaczyć z rozliczeń finansowych. Jest tyle innych akcji pomocowych, które w sposób absolutnie transparentny się rozliczają, że nie czuję potrzeby wspierania Owsiaka.
I nie chodzi o nienawiść, nie chodzi o to, że nie widze, że pomaga dzieciom i seniorom. Pomaga, ale prowizja o tej pomocy chyba jest zbyt wielka...
Powtarzam... jest wiele innych akcji np. Się Pomaga, Caritas. Tam bez polityki, bez ideologii działają i zbierają.
Takie jest moje zdanie.

Skoro nie popierasz to napisz też oświadczenie, że w razie twojego lub dzieci wypadku odmawiasz leczenia sprzętem zakupionym przez WOŚP. Noś to razem z dokumentami.
I ty bucu zacowany (to do Janowego), który nawet nie potrafisz wymówić nazwiska Jurka zrób to samo.
A z Caritasen to jest tak, że najpierw proboszcz puszki okrosi, a potem resztę wysyła do diecezji.

Widzę, ze wychowanie na wzorcach owsika procentuje. Dla scislosci - to nie Owsik leczy dzieci sprzętem. Leczą lekarze którym w podatkach ja, a nie Owsik czerwoportki, płacę podatki na słuzbe zdrowia. Czy ty sobie zdajesz sprawę z prostego faktu, ze gdyby podnieść Polakom pracujacym składkę roczna na słuzbe zdrowia o 13 zł to byłoby o wiele więcej niz Owsik zbiera przy tej całej pompie? No ale wtedy to byłby faszyzm i "podnoszenie podatków"... A z tego co zbiera to klika baniek zawsze trafia do jego czerwonych portków w ramch "kosztów działalności" fundacji?

Trzy lata twoje pisiory u koryta i jakoś nie rozwiązały problemu ze sprzętem. O kolejkach do specjalistów nie wspomnę imbecylu.
Nikt cię nie zmusza do dawania daj złodziejowi Rydzykowi na samochód.OWSIAK
Janowy
-12 #20 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 18:09
Cytuję Starosta:
Cytuję Borowik:
Nie popieram Owsiaka, bo ten nie umiał się w sposób przejrzysty wytłumaczyć z rozliczeń finansowych. Jest tyle innych akcji pomocowych, które w sposób absolutnie transparentny się rozliczają, że nie czuję potrzeby wspierania Owsiaka.
I nie chodzi o nienawiść, nie chodzi o to, że nie widze, że pomaga dzieciom i seniorom. Pomaga, ale prowizja o tej pomocy chyba jest zbyt wielka...
Powtarzam... jest wiele innych akcji np. Się Pomaga, Caritas. Tam bez polityki, bez ideologii działają i zbierają.
Takie jest moje zdanie.

Skoro nie popierasz to napisz też oświadczenie, że w razie twojego lub dzieci wypadku odmawiasz leczenia sprzętem zakupionym przez WOŚP. Noś to razem z dokumentami.
I ty bucu zacowany (to do Janowego), który nawet nie potrafisz wymówić nazwiska Jurka zrób to samo.
A z Caritasen to jest tak, że najpierw proboszcz puszki okrosi, a potem resztę wysyła do diecezji.

Widzę, ze wychowanie na wzorcach owsika procentuje. Dla scislosci - to nie Owsik leczy dzieci sprzętem. Leczą lekarze którym w podatkach ja, a nie Owsik czerwoportki, płacę podatki na słuzbe zdrowia. Czy ty sobie zdajesz sprawę z prostego faktu, ze gdyby podnieść Polakom pracujacym składkę roczna na słuzbe zdrowia o 13 zł to byłoby o wiele więcej niz Owsik zbiera przy tej całej pompie? No ale wtedy to byłby faszyzm i "podnoszenie podatków"... A z tego co zbiera to klika baniek zawsze trafia do jego czerwonych portków w ramch "kosztów działalności" fundacji?
olo
-11 #19 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPolo 2018-11-08 16:59
Z Owsiakiem jest tak jak z funduszem emerytalnym najpierw do siebie na swoje pensje Co roku coś dam ale bez przekonania
Starosta
+14 #18 jak trwoga to do...Starosta 2018-11-08 16:39
Cytuję Borowik:
Nie popieram Owsiaka, bo ten nie umiał się w sposób przejrzysty wytłumaczyć z rozliczeń finansowych. Jest tyle innych akcji pomocowych, które w sposób absolutnie transparentny się rozliczają, że nie czuję potrzeby wspierania Owsiaka.
I nie chodzi o nienawiść, nie chodzi o to, że nie widze, że pomaga dzieciom i seniorom. Pomaga, ale prowizja o tej pomocy chyba jest zbyt wielka...
Powtarzam... jest wiele innych akcji np. Się Pomaga, Caritas. Tam bez polityki, bez ideologii działają i zbierają.
Takie jest moje zdanie.

Skoro nie popierasz to napisz też oświadczenie, że w razie twojego lub dzieci wypadku odmawiasz leczenia sprzętem zakupionym przez WOŚP. Noś to razem z dokumentami.
I ty bucu zacowany (to do Janowego), który nawet nie potrafisz wymówić nazwiska Jurka zrób to samo.
A z Caritasen to jest tak, że najpierw proboszcz puszki okrosi, a potem resztę wysyła do diecezji.
Janowy
-12 #17 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 16:37
Cytuję bosman:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.


A żyje z pracy nad witrażami tzn wcześniej teraz już tylko fundacja a to jest machina która pracuje 365 dni w roku i zatrudnia masę ludzi.Wole dać na Owsiaka bo wiem ze coś zawsze trafi na jakiś szczytny cel i niech to będzie 1 zł ze 100 ale trafi .W grach liczbowych na wygrane nie trafia nawet 0,5% wpłacanej kwoty na zasilenie puli .Ale nikt jakoś tego nie kwestionuje bo każdy widzi w tym interes i zysk.A dzieci bez wad postawy, zdrowe,utrzymane przy życiu dzięki nowoczesnym metodom leczenia inkubatorom to nie jest zysk to nie jest inwestycja.Zastanów się kto ci tyłek będzie podcierał kiedy nie będziesz w stanie , ile wtedy naklejonych serduszek zobaczysz dookoła swojego łóżka na oddziale geriatrycznym.Nie pomagasz to nie przeszkadzaj

Masz nieswieze informacje albo wszystkich oklamujesz celowo - Owsiak zył z witrazy ale to byla ciezka orka i gdy zwietrzyl "byznes" na WOSP od razu witraze rzucił. Krótka to była przygoda... Od 27 lat utrzymuje siebie i cala rodzine wyłącznie ze zbiórek WOSP.
A tylek, moja naiwano kolezanko , to nie bedzie mi podcierał owsik i jego serduszka , naklejane hurtowo na czym popadnie, ale zapewne jakas cicha zakonnica ktora poswieciła swoje zycie na opieke innych. To jest to co nazywa sie "poświeceniem i charytatywnością" , coś co ma mój największy szacunek. Cwaniak Owsiak przy tym jest zerem absolutnym.
Janowy
-15 #16 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 16:26
Cytuję Kusi:
Cytuję Janowy:
Cytuję kor:
Ekstra. Młodzi zasilcie szeregi.

Pozebrajcie dla Jurka, coby mogl pozniej kobiety publicznie obrazac , ryczac ze sceny ...

Kobiety? Mówisz o tej świni Pawłowicz? Proszę Ci nie pogrążaj się Janowy czy tam Jechowy

A wiesz, ze owsik musi ta swinie przeprosic? Sztubak, z ledwo co skonczonym liceum musi przeprosic pania profesor wyrokiem sadu i chyba tego nie zrobi. Bo on nie musi. Sad cztery razy wezwal go do pokazania faktur przeplywu kasy ze zbiórek pomiedzy jego trzema spólkami a ten tego nie zrobił ... Bo on jest juras i nie musi wyroków sądów wykonywać.
Janowy
-14 #15 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 16:22
Cytuję Anna Maria:
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.

Ale ja cie prosiłem tylko, zebys napisała nam z czego zyje owsik od 27 lat? A ty zaraz jego "języka miłości"uzywasz ... No prosze cię.
Poza tym - ten sprzet nie "podarowuje " owsik - ten sprzet podarowuja ludzie ktorzy sie do puszki zlozyli.
Borowik
-18 #14 ????????Borowik 2018-11-08 15:27
Cytat:
Kobiety? Mówisz o tej świni Pawłowicz? Proszę Ci nie pogrążaj się Janowy czy tam Jechowy
sam jesteś świnka. Do pięt Pani Pawłowicz nie dorastasz. To kolejny dowód na to, że cześć elektoratu PO to totalnie wulgarni ludzi, którzy tylko obrażają. Z wami nie ma co gadać. Agresja, chamstwo i obelgi.
Kusi
+15 #13 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPKusi 2018-11-08 14:56
Cytuję Janowy:
Cytuję kor:
Ekstra. Młodzi zasilcie szeregi.

Pozebrajcie dla Jurka, coby mogl pozniej kobiety publicznie obrazac , ryczac ze sceny ...

Kobiety? Mówisz o tej świni Pawłowicz? Proszę Ci nie pogrążaj się Janowy czy tam Jechowy
Borowik
-14 #12 Należy pomagać, ale nie Owsiak mnie nie przekonujeBorowik 2018-11-08 13:41
Nie popieram Owsiaka, bo ten nie umiał się w sposób przejrzysty wytłumaczyć z rozliczeń finansowych. Jest tyle innych akcji pomocowych, które w sposób absolutnie transparentny się rozliczają, że nie czuję potrzeby wspierania Owsiaka.
I nie chodzi o nienawiść, nie chodzi o to, że nie widze, że pomaga dzieciom i seniorom. Pomaga, ale prowizja o tej pomocy chyba jest zbyt wielka...
Powtarzam... jest wiele innych akcji np. Się Pomaga, Caritas. Tam bez polityki, bez ideologii działają i zbierają.
Takie jest moje zdanie.
Anna Maria
+18 #11 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPAnna Maria 2018-11-08 12:22
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.

Co za problem masz Jehowy? Nie podoba Ci się to nie pomagaj, nie wrzucaj do puszki, nie szczep się itp. Tylko nie lecz się później sprzętem zakupionym i podarowanym przez Owsiaka szpitalom.
bosman
+18 #10 tytuł ogłoszenia...bosman 2018-11-08 11:35
Cytuję Janowy:
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.


A żyje z pracy nad witrażami tzn wcześniej teraz już tylko fundacja a to jest machina która pracuje 365 dni w roku i zatrudnia masę ludzi.Wole dać na Owsiaka bo wiem ze coś zawsze trafi na jakiś szczytny cel i niech to będzie 1 zł ze 100 ale trafi .W grach liczbowych na wygrane nie trafia nawet 0,5% wpłacanej kwoty na zasilenie puli .Ale nikt jakoś tego nie kwestionuje bo każdy widzi w tym interes i zysk.A dzieci bez wad postawy, zdrowe,utrzymane przy życiu dzięki nowoczesnym metodom leczenia inkubatorom to nie jest zysk to nie jest inwestycja.Zastanów się kto ci tyłek będzie podcierał kiedy nie będziesz w stanie , ile wtedy naklejonych serduszek zobaczysz dookoła swojego łóżka na oddziale geriatrycznym.Nie pomagasz to nie przeszkadzaj
Janowy
-11 #9 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 08:06
Cytuję felek:
Co jest nie tak. Co roku daje na te akcję i tyle. A Owwsiak świetna osobowość.

Swietna - i z baski daje tym co go sie o faktury pytaja, i [wpis niecenzuralny]mi porzuca gdzie trzeba, na kościół zajebiście pluje, luz totalny zaleca ... zajebisty po prostu!
Janowy
-12 #8 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 08:03
Cytuję kor:
Ekstra. Młodzi zasilcie szeregi.

Pozebrajcie dla Jurka, coby mogl pozniej kobiety publicznie obrazac , ryczac ze sceny ...
Janowy
-12 #7 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPJanowy 2018-11-08 08:02
Cytuję felek:
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.

Na nowego Landlowera Owsiaka czy ksztalcenie jego corek w USA? Napisz nam z czego Owsiak zyje - bo ja do tej pory nie wiem dokładnie.
kor
+12 #6 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPkor 2018-11-08 06:47
Ekstra. Młodzi zasilcie szeregi.
felek
+7 #5 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPfelek 2018-11-07 22:21
Co jest nie tak. Co roku daje na te akcję i tyle. A Owwsiak świetna osobowość.
Ewcik
+10 #4 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPEwcik 2018-11-07 22:08
Biorę udział w takich akcjach. Pieniądze potrzebne, ludzie hojni. Jest super.
cvg
+10 #3 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPcvg 2018-11-07 21:40
Wspaniała akcja. Co roku jest więcej pieniędzy na Orkiestrę. Czy się to komu podoba czy nie.
felek
+10 #2 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPfelek 2018-11-07 21:30
Moje dzieci chętnie biorą udział w tej akcji. Pieniądze przekazywane na szczytny cel.
lewy
+9 #1 RE: Zostań wolontariuszem WOŚPlewy 2018-11-07 21:14
Mam nadzieję, że w tym roku zdążę się zapisać.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.