• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5861

Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1

Szkoła Podstawowa nr 1 w Wągrowcu dostała zielone światło. Burmistrz wyraził zgodę na rekrutację do wszystkich klas.

- W odpowiedzi na pismo z dnia 03 stycznia 2019 roku, dotyczące wniosku Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu o wyrażenie zgodny na nabór uczniów do klas I — VIII szkoły podstawowej i wyznaczenie terminu rekrutacji na rok 2019/2020 informuję, że wyrażam zgodę na przeprowadzenie naboru do klas I, II, III, V, VI, VII, VIIIpoinformował burmistrz Jarosław Berendt w piśmie do dyrektora szkoły Aliny Machy.

Jednocześnie burmistrz zaznaczył, że uczniowie klas II — VIII mogą zostać przyjęci do Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu na podstawie art. 164 ust. 1 z zw. z art. 130 ust. 3 Ustawy Prawo Oświatowe.


 

 

Komentarze   

zyguś
-1 #37 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1zyguś 2019-03-28 08:13
Cytuję ???:
I jak tam rekrutacja? Podobno po trzy klasy z każdego poziomu😂? Co taka cisza o "najlepszejszej placówce"?

Jak cisza tzn. że jest ok.
???
-1 #36 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1??? 2019-03-28 00:13
I jak tam rekrutacja? Podobno po trzy klasy z każdego poziomu😂? Co taka cisza o "najlepszejszej placówce"?
siatkarz
+2 #35 mini siatkówka w SP1siatkarz 2019-03-17 15:40
Cytuję rodzic:
Cytuję urop:
Zakończyła się rekrutacja do sp1. Ile klas powstanie?


Widocznie nie było chętnych skoro taka cisza na portalu.


A jeżeli będzie tylko po jednej klasie w roczniku, jedna ósma,jedna siódma to jak będą wyglądały lekcje wf? Po 8-10 chłopców i dziewczyn w klasie i jednocześnie w roczniku.
Tak jak dzieciaki nauczą się siatkówki, koszykówki innych gier zespołowych, a SKS-y,
reprezentacja szkoły i zawody międzyszkolne?
A jak się nie nauczą w podstawówce to w szkole średniej będą grzali ławę!
rodzic
+6 #34 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1rodzic 2019-03-17 08:43
Cytuję urop:
Zakończyła się rekrutacja do sp1. Ile klas powstanie?


Widocznie nie było chętnych skoro taka cisza na portalu.
urop
+8 #33 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1urop 2019-03-16 18:51
Zakończyła się rekrutacja do sp1. Ile klas powstanie?
człowiek
+7 #32 dialog z Jasnowidzemczłowiek 2019-02-22 18:17
Cytuję Wągrowczanin2019:
Cytuję zyguś:
Cytuję Kasiaaa:
Bardzo polecam tę szkołę i serdecznie zachęcam do wysłania tam swoich pociech. Nauczyciele są wspaniali, wyrozumiali a jednocześnie trzymają wysoki poziom nauczania.

Mam odmienne zdanie co do jakości nauczania w tej szkole. :lol:

Zgadzam się w pełni co do wątpliwości wobec jakości nauczania, corocznie wyniki egzaminu gimnazjalnego plasują klasy gimnazjalne SP1 w ogonie szkół. Kto ciekawy może zajrzeć na stronę OKE Poznań. Wspaniałość nauczycieli przejawia się w ilości donosów, anonimów, skarg, kłamstwie i manipulacją rzeczywistości.

No widzę, że Jasnowidz się znalazł i wie kto i co, ale nie wie dlaczego. A czemu nie rozliczasz Sp2 i Sp3 z kiepskich wyników egzaminów? Ale czy to jest najważniejsze? Przyjazna szkoła często musi zachęcić ucznia do przyjścia i jakiegokolwiek wysiłku. I może to właśnie w tych szkołach jest robione i to jest sukces, którego nie zmierzy wynik egzaminów. Zresztą czy egzamin obejmuje wszystkie przedmioty? Nie? No zobacz, życie to nie wynik egzaminu szkolnego. To coś więcej. Zanim kogoś oskarżysz spójrz na Siebie i zapytaj czy na pewno wszystko było fair.
Wągrowczanin2019
+2 #31 super szkoła!!!!Wągrowczanin2019 2019-02-22 11:01
Cytuję zyguś:
Cytuję Kasiaaa:
Bardzo polecam tę szkołę i serdecznie zachęcam do wysłania tam swoich pociech. Nauczyciele są wspaniali, wyrozumiali a jednocześnie trzymają wysoki poziom nauczania.

Mam odmienne zdanie co do jakości nauczania w tej szkole. :lol:

Zgadzam się w pełni co do wątpliwości wobec jakości nauczania, corocznie wyniki egzaminu gimnazjalnego plasują klasy gimnazjalne SP1 w ogonie szkół. Kto ciekawy może zajrzeć na stronę OKE Poznań. Wspaniałość nauczycieli przejawia się w ilości donosów, anonimów, skarg, kłamstwie i manipulacją rzeczywistości.
zyguś
+2 #30 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1zyguś 2019-02-22 09:47
Cytuję Kasiaaa:
Bardzo polecam tę szkołę i serdecznie zachęcam do wysłania tam swoich pociech. Nauczyciele są wspaniali, wyrozumiali a jednocześnie trzymają wysoki poziom nauczania.

Mam odmienne zdanie co do jakości nauczania w tej szkole. :lol:
ja
+1 #29 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1ja 2019-02-22 08:38
Cytuję Kasiaaa:
Bardzo polecam tę szkołę i serdecznie zachęcam do wysłania tam swoich pociech. Nauczyciele są wspaniali, wyrozumiali a jednocześnie trzymają wysoki poziom nauczania.

potwierdzam.
Kasiaaa
-1 #28 SuperKasiaaa 2019-02-21 23:16
Bardzo polecam tę szkołę i serdecznie zachęcam do wysłania tam swoich pociech. Nauczyciele są wspaniali, wyrozumiali a jednocześnie trzymają wysoki poziom nauczania.
Gość
+7 #27 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Gość 2019-02-21 19:33
Cytuję Rodzic3:
Cytuję Ludomir z Libelta:
Cytuję vxv28:
TT akurat bałagan w wągrowieckiej oświacie to zrobił były pan burmistrz wraz ze swoimi radnymi, bo to oni zadecydowali jak bezpośrednio miała ona u nas wyglądać. I to oni uniemożliwili rekrutację do jedynki do wszystkich klas. I powiem więcej, nawet numerację szkół spieprzyli, bo obecna SP nr 1 powinna być SP nr 6, tak jak to było wcześniej. A "Jedynką" powinna być obecna SP im. Marii Konopnickiej, która taką numerację miała przez całe dziesięciolecia. Nawet tradycji nie potrafili uszanować.

Żadne rozwiązanie nie zadowoli wszystkich stron. Przewiduję teraz jeszcze większy bajzel, kiedy zaczną się przenosiny i ruch pomiędzy placówkami. A co do numeracji, to warto dowiedzieć się czegoś na temat podstaw samorządu, a nie pisać bzdury: dawna "jedynka" przy Kolejowej nie jest szkołą miejską, tylko gminy Wągrowiec, więc miasto ma zerowy wpływ na jej numerację czy nazwę. A skąd poza tym dziś miałaby być "szóstka" - znasz jakąś miejską szkołę nr 5? Adres poproszę... To, że kiedyś tak numerowano, nie znaczy, że trzeba powielać stare schematy. Może wróćmy do Placu Paszkowa zamiast Rynku?


Większego bajzlu który zrobił poprzedyni burmistrz to już nie będzie.
Teraz należy przejść do normalności.Jedynka ma najlepsze warunki lokalowe, świetnie wyposażone sale lekcyjne dla klas od 4 do 8 które aktualnie nie są wykorzystane bo poprzedni burmistrz zrobił trzy przepełnione szkoły, a nawet przez jego niczym nieuzasadnione decyzje szkoła nr 4 zajęła kilka klas lekcyjnych obecnej szkole nr 1.Po co? (różne chodziłhy pogłoski) . Z nowym rokiem szkolnym ma być to cofnięte.Teraz należy stworzyć cztery szkoły aby uczniowie mieli nie tylko jednozmianowość ale również bezpieczeństwo i doskonałe warunki do nauki. Dobro dzieci jest celem nadrzędnym, dlatego moim zdaniem należy stworzyć szkołę z klasami od 1 do 8 . Dlatego aby stworzyć cztery normalnie działające szkoły my rodzice szkoły nr 2 i szkoły nr 4 powinniśmy podjąć słuszną decazję a ta jest tylko jedna -przenośmy nasze dzieci do szkoły nr 1 - najlepiej całymi oddziałami. Czy ktoś wie kiedy dokładnie szkoła nr 1 ma drzwi otwarte? Wtedy możemy przekonać się jakie warunki oferuje nam szkoła podstawowa nr 1 -dawne byłe gimnazjum

Drzwi otwarte w Jedynce odbędą się 1 marca w piątek w godzinach 17-19.
Rodzic3
+3 #26 RekrutacjaRodzic3 2019-02-21 13:22
Cytuję Ludomir z Libelta:
Cytuję vxv28:
TT akurat bałagan w wągrowieckiej oświacie to zrobił były pan burmistrz wraz ze swoimi radnymi, bo to oni zadecydowali jak bezpośrednio miała ona u nas wyglądać. I to oni uniemożliwili rekrutację do jedynki do wszystkich klas. I powiem więcej, nawet numerację szkół spieprzyli, bo obecna SP nr 1 powinna być SP nr 6, tak jak to było wcześniej. A "Jedynką" powinna być obecna SP im. Marii Konopnickiej, która taką numerację miała przez całe dziesięciolecia. Nawet tradycji nie potrafili uszanować.

Żadne rozwiązanie nie zadowoli wszystkich stron. Przewiduję teraz jeszcze większy bajzel, kiedy zaczną się przenosiny i ruch pomiędzy placówkami. A co do numeracji, to warto dowiedzieć się czegoś na temat podstaw samorządu, a nie pisać bzdury: dawna "jedynka" przy Kolejowej nie jest szkołą miejską, tylko gminy Wągrowiec, więc miasto ma zerowy wpływ na jej numerację czy nazwę. A skąd poza tym dziś miałaby być "szóstka" - znasz jakąś miejską szkołę nr 5? Adres poproszę... To, że kiedyś tak numerowano, nie znaczy, że trzeba powielać stare schematy. Może wróćmy do Placu Paszkowa zamiast Rynku?


Większego bajzlu który zrobił poprzedyni burmistrz to już nie będzie.
Teraz należy przejść do normalności.Jedynka ma najlepsze warunki lokalowe, świetnie wyposażone sale lekcyjne dla klas od 4 do 8 które aktualnie nie są wykorzystane bo poprzedni burmistrz zrobił trzy przepełnione szkoły, a nawet przez jego niczym nieuzasadnione decyzje szkoła nr 4 zajęła kilka klas lekcyjnych obecnej szkole nr 1.Po co? (różne chodziłhy pogłoski) . Z nowym rokiem szkolnym ma być to cofnięte.Teraz należy stworzyć cztery szkoły aby uczniowie mieli nie tylko jednozmianowość ale również bezpieczeństwo i doskonałe warunki do nauki. Dobro dzieci jest celem nadrzędnym, dlatego moim zdaniem należy stworzyć szkołę z klasami od 1 do 8 . Dlatego aby stworzyć cztery normalnie działające szkoły my rodzice szkoły nr 2 i szkoły nr 4 powinniśmy podjąć słuszną decazję a ta jest tylko jedna -przenośmy nasze dzieci do szkoły nr 1 - najlepiej całymi oddziałami. Czy ktoś wie kiedy dokładnie szkoła nr 1 ma drzwi otwarte? Wtedy możemy przekonać się jakie warunki oferuje nam szkoła podstawowa nr 1 -dawne byłe gimnazjum
Rodzice
+6 #25 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Rodzice 2019-02-20 18:32
Cytuję Czy to dobre?:
Cytuję A.:
Cytuję Rodzic 2:
Cytuję Rodzic:
Czy ktoś się spotka z rodzicami? U nas w sp4 cisza. SChodzi mi o techniczna sprawe- czy pojedynczo trzeba przenieść czy można się porozumieć i cala klasa przejść do jedynki. W ubieglym roku córka była w klasie 3 i warunki były ok, teraz wróciliśmy do 4. Jak to będzie w przyszłym? Gdzie można uzyskać informacje?

My mamy zamiar wziąć w swoje ręce. Spotykamy się klasa poza szkołą i rozważamy czy idziemy w całości czy pojedynczo. Jedna mama u nas zapytała co będzie jak kilka osób tylko przepisze się do jedynki, co z resztą? Padła odpowiedz ze zostaną rozdzieleni do innych klas. No to chyba najlepiej zebysmy my rodzice się porozumieli i zadecydowali bez nauczycieli i dyrekcji.

Na spotkaniu w SP2 poinformowano o "dobrowolnym przenoszeniu całych oddziałów"

Całych oddziałów? A co teraz z przeniesionymi nauczycielami? Czy to prawda, że kierownik oświaty namawiał rodziców do przenoszenia całych oddziałów? A

Dzieciom ma być dobrze . Są zzyci wiec niech idą razem. Nauczyciekawe będą musieli się dostosować.
Nika
+9 #24 MożliwościNika 2019-02-20 16:19
Według mnie SP 1 ma dużo lepsze możliwości niż pozostałe szkoły. Jest to duży budynek, którego wnętrze stwarza możliwości oddzielenia najmłodszych od najstarszych uczniów bez efektu więzienia. Sale i łazienki zostały specjalnie wyremontowane dla najmłodszej grupy uczniów, nadając im przyjemnego, wręcz domowego klimatu (szafki, dywan, małe krzesła, niskie umywalki) z możliwością chodzenia w szkole w kapciach 😊 Nie to co w SP4, która pomimo swojej głośnej „świetnej” renomy większego remontu nie zaznała chyba nigdy. Wnętrze tej szkoły zatrzymało się ładnych parę lat temu. SP 1 jest duża, dzięki czemu dzieciaki nie będą miały takiego ścisku jak w SP2, co też ma znaczny wpływ na poziom bezpieczeństwa (nie wyobrażam sobie tam aktualnie alarmu pożarowego). SP 1 ma duże boisko, sale gimnastyczną (którą też można podzielić na części) i od lat działa na jej terenie wiele kół zainteresowań (taniec, chór, teatr, naukowe). Dużym plusem jest też stołówka, z robionymi na miejscu obiadami, a nie z zimnym cateringiem. Na koniec nie można zapomnieć o nauczycielach, których zawsze będę ciepło wspominać, mimo że minęło już sporo czasu, odkąd skończyłam szkołę. Lepszych nie miałam!
Olek
-10 #23 !!!Olek 2019-02-20 13:41
Przenoście dzieci i to szybko, a za chwile pójdą z powrotem , bo w 1 będzie za dużo i wrócą do swoich szkół, oby zdążyły przed egzaminem kl. 8, BRAWO POMYSŁ
Czy to dobre?
-7 #22 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Czy to dobre? 2019-02-20 12:57
Cytuję A.:
Cytuję Rodzic 2:
Cytuję Rodzic:
Czy ktoś się spotka z rodzicami? U nas w sp4 cisza. SChodzi mi o techniczna sprawe- czy pojedynczo trzeba przenieść czy można się porozumieć i cala klasa przejść do jedynki. W ubieglym roku córka była w klasie 3 i warunki były ok, teraz wróciliśmy do 4. Jak to będzie w przyszłym? Gdzie można uzyskać informacje?

My mamy zamiar wziąć w swoje ręce. Spotykamy się klasa poza szkołą i rozważamy czy idziemy w całości czy pojedynczo. Jedna mama u nas zapytała co będzie jak kilka osób tylko przepisze się do jedynki, co z resztą? Padła odpowiedz ze zostaną rozdzieleni do innych klas. No to chyba najlepiej zebysmy my rodzice się porozumieli i zadecydowali bez nauczycieli i dyrekcji.

Na spotkaniu w SP2 poinformowano o "dobrowolnym przenoszeniu całych oddziałów"

Całych oddziałów? A co teraz z przeniesionymi nauczycielami? Czy to prawda, że kierownik oświaty namawiał rodziców do przenoszenia całych oddziałów? A
Rodzice
+7 #21 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Rodzice 2019-02-20 10:21
Cytuję Lena:
Nauczyciele wszędzie tacy sami, jedni lepsi, jedni gorsi, a uczyć trzeba się wszędzie. W obecnych szkołach dzieci mają znajomych, kółka zainteresowań, znają nauczycieli ich wymagania a w nowej szkole będą zaczynać wszystko od nowa. Starsze klasy nie zdąża nawet zadomowić się w nowej szkole, będzie powtórka z gimnazjum- bałagan, brak zainteresowania uczniem, nauczyciele będą wpadać na godziny lekcyjne i więcej ich nie zobaczą, bo większość nauczycieli z gimnazjum poprzenosiło się do innych szkół itp.

No właśnie . Uczyć się trzeba wszędzie - wiec dlaczego nie w jedynce, a skoro mają znajomych, to niech przejdą ze znajomymi.Sprawa prosta i tyle w temacie.
Ludomir z Libelta
-6 #20 Ad vocemLudomir z Libelta 2019-02-20 08:32
Cytuję vxv28:
TT akurat bałagan w wągrowieckiej oświacie to zrobił były pan burmistrz wraz ze swoimi radnymi, bo to oni zadecydowali jak bezpośrednio miała ona u nas wyglądać. I to oni uniemożliwili rekrutację do jedynki do wszystkich klas. I powiem więcej, nawet numerację szkół spieprzyli, bo obecna SP nr 1 powinna być SP nr 6, tak jak to było wcześniej. A "Jedynką" powinna być obecna SP im. Marii Konopnickiej, która taką numerację miała przez całe dziesięciolecia. Nawet tradycji nie potrafili uszanować.

Żadne rozwiązanie nie zadowoli wszystkich stron. Przewiduję teraz jeszcze większy bajzel, kiedy zaczną się przenosiny i ruch pomiędzy placówkami. A co do numeracji, to warto dowiedzieć się czegoś na temat podstaw samorządu, a nie pisać bzdury: dawna "jedynka" przy Kolejowej nie jest szkołą miejską, tylko gminy Wągrowiec, więc miasto ma zerowy wpływ na jej numerację czy nazwę. A skąd poza tym dziś miałaby być "szóstka" - znasz jakąś miejską szkołę nr 5? Adres poproszę... To, że kiedyś tak numerowano, nie znaczy, że trzeba powielać stare schematy. Może wróćmy do Placu Paszkowa zamiast Rynku?
Lena
-8 #19 BałaganLena 2019-02-20 08:24
Nauczyciele wszędzie tacy sami, jedni lepsi, jedni gorsi, a uczyć trzeba się wszędzie. W obecnych szkołach dzieci mają znajomych, kółka zainteresowań, znają nauczycieli ich wymagania a w nowej szkole będą zaczynać wszystko od nowa. Starsze klasy nie zdąża nawet zadomowić się w nowej szkole, będzie powtórka z gimnazjum- bałagan, brak zainteresowania uczniem, nauczyciele będą wpadać na godziny lekcyjne i więcej ich nie zobaczą, bo większość nauczycieli z gimnazjum poprzenosiło się do innych szkół itp.
vxv28
+7 #18 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1vxv28 2019-02-20 00:24
TT akurat bałagan w wągrowieckiej oświacie to zrobił były pan burmistrz wraz ze swoimi radnymi, bo to oni zadecydowali jak bezpośrednio miała ona u nas wyglądać. I to oni uniemożliwili rekrutację do jedynki do wszystkich klas. I powiem więcej, nawet numerację szkół spieprzyli, bo obecna SP nr 1 powinna być SP nr 6, tak jak to było wcześniej. A "Jedynką" powinna być obecna SP im. Marii Konopnickiej, która taką numerację miała przez całe dziesięciolecia. Nawet tradycji nie potrafili uszanować.
Homer
+6 #17 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Homer 2019-02-19 22:11
Z tego co słyszałem sporo rodziców zastanawia się nad przeniesieniem swoich dzieci z SP2 do SP1 . W dwójce jest straszne dziadostwo brak bezpieczeństwa i zainteresowania dzieckiem ze strony nauczycieli.
A.
+6 #16 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1A. 2019-02-19 17:45
Cytuję Rodzic 2:
Cytuję Rodzic:
Czy ktoś się spotka z rodzicami? U nas w sp4 cisza. SChodzi mi o techniczna sprawe- czy pojedynczo trzeba przenieść czy można się porozumieć i cala klasa przejść do jedynki. W ubieglym roku córka była w klasie 3 i warunki były ok, teraz wróciliśmy do 4. Jak to będzie w przyszłym? Gdzie można uzyskać informacje?

My mamy zamiar wziąć w swoje ręce. Spotykamy się klasa poza szkołą i rozważamy czy idziemy w całości czy pojedynczo. Jedna mama u nas zapytała co będzie jak kilka osób tylko przepisze się do jedynki, co z resztą? Padła odpowiedz ze zostaną rozdzieleni do innych klas. No to chyba najlepiej zebysmy my rodzice się porozumieli i zadecydowali bez nauczycieli i dyrekcji.

Na spotkaniu w SP2 poinformowano o "dobrowolnym przenoszeniu całych oddziałów"
Mama 111
+6 #15 RekrutacjaMama 111 2019-02-19 15:34
Naboru do kl. IV nie ma ponieważ ;
w SP 1 obecnych klas III brak; w SP 2 są dwie; w SP 3 są dwie i jedna indywidualna; w SP 4 jest jedna.
To z kogo tu nabór robić?
Wtf
+5 #14 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Wtf 2019-02-19 14:33
Cytuję Kolo:
Cytuję Wtf:
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Czytanie ze zrozumieniem. Rekrutacja odbędzie się dla klas od II - VIII, czyli od klasy drugiej do ósmej. Odpowiadając tak będzie rekrutacja dla klas 4

Z tekstu napisanego przez redakcję jak i w liście od Pana burmistrza nie jest wspomniane nic o IV klasie, więc komu tu się kłania czytanie ze zrozumieniem...
Mieszkańcy Wagrowca
+9 #13 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Mieszkańcy Wagrowca 2019-02-19 12:03
O której jest dzisiaj spotkanie w Czwórce? Chcemy przybyć 😆
gość
+5 #12 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1gość 2019-02-19 09:02
Cytuję Kolo:
Cytuję Gość:
Cytuję Kolo:
Cytuję Wtf:
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Czytanie ze zrozumieniem. Rekrutacja odbędzie się dla klas od II - VIII, czyli od klasy drugiej do ósmej. Odpowiadając tak będzie rekrutacja dla klas 4

Rekrutacji do klas IV nie będzie że względu na to, że obecnie jest jedna III klasa w sp 4 i dwie III klasy w sp 2, więc nie byłoby kogo przenosić w sposób, który nie zaburzyłby struktury sp4 i 2.


Z tekstu wynika, że jest taka możliwość ila decyzję podejmują rodzice. Doskonale pamiętam jak otwierał się 6 była ankieta kto chce i nikt się nie przejmował, że zostaną zanurzone struktury szkół. Wiem nauczyciele boją się o pracę ale tymi z sp1 nikt się też nie przejmował rok temu czy tam dwa.

Z pisma wystosowanego przez burmistrza wynika jasno, że będzie rekrutacja do wszystkich klas z wyłączeniem IV. Jak powstawała 6 było w każdym roczniku tyle dzieci, że zburzenie struktury nie groziło żadnej szkole. Teraz jest inaczej. Co do tego, że kiedyś nikt nikogo nie pytał i nikt się niczym nie przejmował, może i tak, ale yteraz na szczęście jest inaczej. Poprzedni burmistrz też nikogo nie pytał i znikim się nie liczył i teraz mamy w oświacie, to, co mamy.
Rodzic 2
+10 #11 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Rodzic 2 2019-02-19 05:45
Cytuję Rodzic:
Czy ktoś się spotka z rodzicami? U nas w sp4 cisza. SChodzi mi o techniczna sprawe- czy pojedynczo trzeba przenieść czy można się porozumieć i cala klasa przejść do jedynki. W ubieglym roku córka była w klasie 3 i warunki były ok, teraz wróciliśmy do 4. Jak to będzie w przyszłym? Gdzie można uzyskać informacje?

My mamy zamiar wziąć w swoje ręce. Spotykamy się klasa poza szkołą i rozważamy czy idziemy w całości czy pojedynczo. Jedna mama u nas zapytała co będzie jak kilka osób tylko przepisze się do jedynki, co z resztą? Padła odpowiedz ze zostaną rozdzieleni do innych klas. No to chyba najlepiej zebysmy my rodzice się porozumieli i zadecydowali bez nauczycieli i dyrekcji.
Rodzic
+9 #10 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Rodzic 2019-02-18 21:50
Cytuję Mieszkam:
Dzisiaj były pierwsze rozmowy w SP2. Jutro w SP4 chyba. Widać źe kulturą przygotowana sprawa.

W przyszłym tygodniu będzie spotkanie w SP2 zainteresowanych rodziców
Pewnie będzie także P. Machy dyrektorka z SP1. Wstępnie dowiedzieliy się o Otwartych Drzwiach w jedynce 6 msrca
Mieszkam
+11 #9 RozmowyMieszkam 2019-02-18 21:42
Dzisiaj były pierwsze rozmowy w SP2. Jutro w SP4 chyba. Widać źe kulturą przygotowana sprawa.
TT
+14 #8 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1TT 2019-02-18 21:42
Nie do wiary, ile bałaganu w oświacie zrobiła pisowska machina... i za co minister Zalewska zgarnęła w zeszłym roku 75 tys premii???
Kolo
+1 #7 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Kolo 2019-02-18 21:37
Cytuję Gość:
Cytuję Kolo:
Cytuję Wtf:
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Czytanie ze zrozumieniem. Rekrutacja odbędzie się dla klas od II - VIII, czyli od klasy drugiej do ósmej. Odpowiadając tak będzie rekrutacja dla klas 4

Rekrutacji do klas IV nie będzie że względu na to, że obecnie jest jedna III klasa w sp 4 i dwie III klasy w sp 2, więc nie byłoby kogo przenosić w sposób, który nie zaburzyłby struktury sp4 i 2.


Z tekstu wynika, że jest taka możliwość ila decyzję podejmują rodzice. Doskonale pamiętam jak otwierał się 6 była ankieta kto chce i nikt się nie przejmował, że zostaną zanurzone struktury szkół. Wiem nauczyciele boją się o pracę ale tymi z sp1 nikt się też nie przejmował rok temu czy tam dwa.
Rodzic
+6 #6 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Rodzic 2019-02-18 21:21
Czy ktoś się spotka z rodzicami? U nas w sp4 cisza. SChodzi mi o techniczna sprawe- czy pojedynczo trzeba przenieść czy można się porozumieć i cala klasa przejść do jedynki. W ubieglym roku córka była w klasie 3 i warunki były ok, teraz wróciliśmy do 4. Jak to będzie w przyszłym? Gdzie można uzyskać informacje?
Gość
+3 #5 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Gość 2019-02-18 20:54
Cytuję Kolo:
Cytuję Wtf:
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Czytanie ze zrozumieniem. Rekrutacja odbędzie się dla klas od II - VIII, czyli od klasy drugiej do ósmej. Odpowiadając tak będzie rekrutacja dla klas 4

Rekrutacji do klas IV nie będzie że względu na to, że obecnie jest jedna III klasa w sp 4 i dwie III klasy w sp 2, więc nie byłoby kogo przenosić w sposób, który nie zaburzyłby struktury sp4 i 2.
Kolo
-11 #4 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Kolo 2019-02-18 20:47
Cytuję Wtf:
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Czytanie ze zrozumieniem. Rekrutacja odbędzie się dla klas od II - VIII, czyli od klasy drugiej do ósmej. Odpowiadając tak będzie rekrutacja dla klas 4
Ok
+13 #3 SzacunekOk 2019-02-18 20:31
Dziękuję Panie Burmistrzu za okazany szacunek Mieszkańcom.
szuwarekwc
+12 #2 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1szuwarekwc 2019-02-18 20:17
No w końcu. :-)
Wtf
+3 #1 RE: Rekrutacja do wszystkich klas w Szkole Podstawowej nr 1Wtf 2019-02-18 19:32
Czyli do IV klasy rekrutacji nie będzie tak?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.