• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 1783

Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"

Miejski Dom Kultury oraz Przedszkole nr 7 "Pod Grzybkiem" mają przyjemność zaprosić wszystkich na spektakl online w wykonaniu rodziców i nauczycieli dzieci uczęszczających do tego właśnie przedszkola.

Tytuł odnosi się do znanej obecnie na całym świecie baśni o dziewczynie wykorzystywanej przez macochę i przyrodnie siostry. Jej los odmienia się dzięki małżeństwu z księciem.

Przedstawienia "Kopciuszek" zostało zarejestrowany podczas premiery w zeszłym roku na scenie Kina MDK z okazji Dnia Dziecka.


 

 

Komentarze   

PIS-Janowy
-1 #28 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-19 16:49
Golem - przyjebie wagrowiecki. Zacznijmy od tego, ze TO JA PIERWSZY NAPISALEM, ze zeby byc super zdrowym i sprawnym umyslowo i fizycznie to nie trzeba zadnego specjalnego sprzetu czy ubran (za wyjatkiem butow). TO JA NAPISALEM, ZE MOZNA BIEGAC W DZINSACH i KOSZULI FLANELOWEJ czy w takim ubraniu jezdzic na rowerze. Z klamerka rowniez ...
TO JA NAPISALEM, ze to sie nie liczy a licy sie sam wysilek i systematycznosc i nie robienie ze sportu wyczynu/katorgi. I to jest prawda ktorej nikt nie moze zaprzeczyc.
To TY w odpowiedzi napisales, ze jest to takie wioskowe i ze jestem spocony cham z PGR w takim ubraniu (cos jeszcze wspomniales o gumoficach, ale dokladnie nie pamietam co), a ty "pan z Wagrowca" to jezdzisz na rowerze w specjalnym stroju i w takim tez biegasz i to jest dopiero europejskosc.
Masz racje - poce sie podczas biegu i czasami koszula jest az mokra. Masz racje - nie mam podczepionego telefonu na reku, badajacego mi tetno, sluchweczek w uszach, czapeczki suchutkiej Nike i czarnych okularow na oczach podczas biegu czy jazdy. Co najwyzej zuzyta, przepocona czapeczke ktora uzywam od lat.
Tyle tylko, ze ja pojawiam sie na tych biegach kilka razy w tygodniu a takie cioty jak ty, w rajtuzach wysmiewajace sie z takich jak ja chamach w koszulach spotykam tydzien, moze dwa a potem oni znikaja ... Rozumiesz? I nie wiem, czy sobie jaja otarli czy tez pochwalili sie swoim nowym "eklipmentem" i o to tylko chodzilo? A teraz siedz w domu ze szmatami na mordach i modla sie o szczepionke ..
A ty juz sie zaszczepilec? Pitzer wzywa!! (choc sam sie jeszcze nie zaszczepil_ ...
GOLEM
+1 #27 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"GOLEM 2021-02-19 02:13
PIS-Janowy to że jesteś idiotą, to udowodniłeś już nie raz swoimi wpisami tutaj. Twoje wpisy to kanwa chamstwa i prostactwa wyznawcy PiSdzielców.
W kwestii odporności, to akurat się nie mylisz. Ważny jest zdrowy tryb życia, a przede wszystkim odporność, która związana jest ze stanem jelit. Nie każdy wie, że odporność bierze się z jelit. Co do kwestii uprawiania sportu i aktywności fizycznej, również masz rację. Tyle tylko, że ty wyśmiewasz ludzi stosujących odpowiedni ubiór, nazywając ich "pedałami" biegającymi w rajtuzach. Nie potrafisz dobrać nawet odpowiedniego stroju do aktywności fizycznej. Tkwisz nadal w tej swojej wioskowej teorii rodem mieszkańca wioski Rąbczyn lub okolice. Sprzedaj te swoje srajteorie w Horstmannie, gdzie pracują osoby, które ciężko przebyły OVID-19.
Znając twoje wieśniackie poglądy na temat mody, to zapewne ubrałbyś osobę uprawiającą aktywność fizyczną na rowerze, w przepocone od biegania "jeansy" z nogawkami spiętymi klamerką. Zapewne z tą wpiętą w nogawkę klamerką, czujesz się bardzo męski.
PIS-Janowy, przestań tutaj sprzedawać te swoje szambo i ściek zaciągnięty rodem z TVPiS i TVP INFO. Wszyscy poznali ten ściek i szambo informacyjne podczas protestu mediów w Polsce. Ciekawe jaki chłam sprzedało tobie TVPiS, TVP INFO i media braci Karnowskich. Wystarczy wpisać "media braci Karnowskich", aby poczyta o szambie i ścieku partyjnej propagandy. Zapewne dowiemy się, że to Niemcy nie chcą płacić na służbę zdrowia, kulturę i zabytki. Ile Płacą na to Polacy w Niemczech. Dlaczego obce państwo ma finansować w Polsce służbę zdrowia, kulturę i zabytki. Wytłumacz to pomieszanie z poplątaniem innym.
PIS-Janowy, jak długo będziesz udowadniać tutaj wszystkim, że jesteś tylko pożytecznym idiotą dla potrzeb obecnej władzy i przestaniesz tutaj wypisywać brednie rodem z TVPiS, TVP INFO i mediów braci Karnowskich? W Polsce są ludzie samodzielnie myślący i nie potrzebujący do tego partyjnego przekazu z KRWIZJI!!!
Co ty chcesz osiągnąć obrażaniem wszystkich dookoła?! Osiągnąłeś jedynie dno, czyli chamstwo i prostactwo. Gratuluję!!!
$$$$$$_$
+5 #26 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"$$$$$$_$ 2021-02-18 18:43
Od marca do maja było nauczanie online. Potem tylko opieka dla dzieci rodziców pracujących . Zakaz wstępu do lasów, siedzenie w domu, zakaz odwiedzania się i inne. Więc kiedy powstało to przedstawienie ? Niech podadzą datę i temat będzie zakończony. Póki co zostały złamane zasady reżimu sanitarnego i to na całego.
Goryl
+2 #25 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Goryl 2021-02-18 18:36
GIS Janowy w zeszłym roku nagrano a postaci występujące to realne obce sobie osoby grające w grupie na scenie w kinie. Bez masek bez odległości w kwietniu, maju, czerwcu był nakaz noszenia maseczek i restrykcyjnie przestrzegano odległości i był zakaz zgromadzeń. Tak więc nie gadaj bzdur człowieku!!!!!!!
Pis-Janowy
-6 #24 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Pis-Janowy 2021-02-18 17:41
...a w czasie gdy na swirowirusa umarlo 41.5 tys, na nowotwory w Polsce zmarlo ponadt 120 tys Polakow. O liczbie chorych nie wspomne ...Ale to juz nie jest pandemia wszakze ...
PIS-Janowy
-6 #23 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-18 16:47
Fakty dla Byka i innych osranych srajpandemia:
na dzien dzisiejszy, po roku srajdemi mamy 41,5 tys zmarlych na COVIDA. Ponad 90% jest zwiazancyh z choroabami wspolistniajcymi - najczesceij kilkoma. Zaleca sei szczepienia ludzi, na sile sie im to wciska i juz wiadomo, ze nic to nie da bo pojawialy sie mutacje wirusa w obec ktorych szczepionka jest bezradna. A co sie dzieje..?
Jest kilka sposobów na odporność, zdrowe odżywianie (bez glifosatu i chemii, ale rząd ma to gdzieś), dbanie o kondycję fizyczną (rząd z tym walczy, bo lepiej siedzieć w zamknięciu) i narażanie się na mikroby (bo układ odpornościowy potrzebuje treningu, rząd też z tym walczy). Czyli całe działanie rządu jest kontrproduktywne i kontrlogiczne.
PIS-Janowy
-6 #22 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-18 16:21
Voila - pampersa zmien na twarzy idiotko. Czy czasami w artykule nie pisze cos o spaktaklu online? Czy was juz tak dokumentnie popierdolilo na tle tej srajpandemii ...?
Miś
+7 #21 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Miś 2021-02-18 14:45
Czy dowiemy się czegoś o szczepieniu nauczycieli w naszym mieście? Bo o braku odpowiedzialności już wiemy dużo.
Help
+9 #20 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Help 2021-02-18 10:23
Od marca 2020 jest pandemia. Spektakl nagrany kiedy? W maju, kwietniu skoro odtwarzany był na dzień dziecka. Mimo wszystko do zbadania
Da-Nuta
-12 #19 Wystarczy przeczytaćDa-Nuta 2021-02-18 10:14
Ludzie, umiecie czytać? To spektakl nagrany w ubiegłym roku, teraz tylko odtwarzany online. A teraz marsz z donosem do sanepidu! ;D
Jaromir
+15 #18 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Jaromir 2021-02-18 09:17
Ta dyrektorka jest jakaś dziwna, wszyscy ją krytykują a właśnie pojawił się artykuł o kolejnym spektaklu. Gdzie sanepid. Czas to zgłosić.
Wania
+10 #17 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Wania 2021-02-18 08:40
Obowiązkowo zapędzić takich na szczepienie! Jak chcą żyć pełnią życia, to co coś trzeba dać innym. Dobrze powiedziane w #2. Nie roznosić zarazy!
Awenida
+18 #16 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Awenida 2021-02-18 06:30
Może napiszecie ilu z tych ANTY COVIDowcow zaszczepiło się. Czy w Wągrowcu były szczepienia przedszkolanek i nauczycieli 1-3. Czy Wągrowca to nie dotyczy, bo żadnej informacji na ten temat nie ma i nie wiem czy czuć się bezpiecznie.
Voile
+20 #15 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Voile 2021-02-18 06:07
Czytam i oczom nie wierzę! Przedstawienie nauczycieli i rodziców w dobie pandemii! Kiedy kina, teatry, wszystko zamknięte, ludzie przez to potracili pracę, życie, zdrowie , a w takim pcimiu małym jak Wągrowiec za nic mają przepisy, których łamanie zagrożone jest wysokimi mandatami! Jak wykształceni ludzie mogą dopuszczać się takiego egoizmu, braku odpowiedzialnosci za innych, poszanowania zasad i lekceważenia życia? Kto wpadł na ten pomysł lub zmusił do czegoś takiego niestety musi ponieść konsekwencje, ktoś taki nie nadaje się do pracy z dziećmi a już tym bardziej by kierować ludźmi! Nad człowiek? Pół człowiek? Kurator powinien wziąć pod lupę oświatę w tym mieście, a już GIS na pewno powinien się temu bliżej przyjrzeć.
MN
+28 #14 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"MN 2021-02-17 22:25
Czy ci rodzice i nauczyciele zamieszkują we wspólnym gospodarstwie? Nie słyszałem, aby obcy sobie ludzie byli zwolnieni z noszenia maseczek i braku dystansu! Skoro podobno wykształceni ludzie tak się zachowują, to co tu mówić o tych mniej światłych. Faktycznie to nadaje się do zgłoszenia. A za chwilę kwarantanna i L4 albo i gorzej . Teraz już słychać o zgonach coraz młodszych osób.
Graża
+29 #13 MandatGraża 2021-02-17 22:12
Sanepid mandat za zgromadzenia bez przestrzegania zasad reżimu sanitarnego.
.
Pani czereśniowa
+28 #12 SanepidPani czereśniowa 2021-02-17 22:07
Główny Inspektor sanitarny się kłania . Są obostrzenia. Ma być opieka nad dziećmi, a nie integracja rodziców z nauczycielami. Kto wyraził zgodę na coś takiego?
PIS-Janowy
-28 #11 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-17 22:00
A tutaj informacja z ostatniej chwili:"...Nowe mutacje zarazy mogą sprawić, że skuteczność szczepionek na koronawirusa spadnie - potwierdziła dziś Ursula von der Leyen. ..."
Co z tego wynika? Ano prosta rzecz- ci ktorzy sie zaszczepili w dalszym ciagu beda moglisie zarazic nowa odmiana swirowirusa. I znow szmata na morde i zamkniecie w kiblu. Tluka was jak dzieci jakies 5 letnie ... A wystarczy tylko wpierdalac czosenk, cebule kapuste, salate, rzadkiwke, zjesc kotleta i sie duuuuuzo ruszac. Na dworze, hartowac sie i robic oragnizm silnym!! Nie lsyszalem zeby jakis budolwaniec na COVID zmarl - slyszal ktos? I zadna franca was nie chwyci a jesli juz to nawet tego nie zauwazycie. A wy robicie odwrotnie do tego co mowi zdrowy rozsadek - pozmaykni w domu, na pigulach i fatsfoodach, wynedzniali z oslabionymi plucami w wyniku braku ruchu - dokad zmierzacie?
PIS-Janowy
-29 #10 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-17 21:33
Byk - ale na jaki cmentarz? Napisze jeszcze raz duzymi literami dla ciebie: W calym POWIECEI ZMARLO W CIAGU roku srajdemi 127 OSOB. Z TEGO OKOLO 10-11 NA CZYSTY COVID!!
Na cmenatrzach ktore odwiedzam nie lezy nikt zmarly na COVID od lutego 2020. Za to sa swieze groby zmarlych na nowotwory glownie, choroby serca i z powodu wieku (tych zaniedbano kompletnie - nieoplacalni w leczeniu byli) i wypadkow samochodowych. Tych zmarlych W ZWIAZKU Z COVID nie licze bo tych chorych ludzi (lub ze 100 kg nadwaga i wszelkimi zwiazanymi z tym chorobami) nie licze bo ich wykonczylaby normalna grypa. Normalna grypa, klasyczne zapalenie pluc za to znikly w tym roku. Odparowaly. Za to jest tylko COVID ...
Jhgfda
+27 #9 Do GISu zgłosić jak w Wągrowcu łamią z przepisyJhgfda 2021-02-17 21:25
A za to integracyjne przedstawienie dyrektorka powinna odpowiedzieć. DO Głównego Inspektora Sanitarnego podać tę mądrą panią i wszystkie kolejne nadgorliwe kierowniczki
Byk
+26 #8 Janowy zamilcz egoisto niedouczonyByk 2021-02-17 21:20
Bis Janowy jeszcze nikt ci nie umarł, to idź na cmentarz i powiedz to ludziom, którzy przez takich kapuściana czosnkowych egoistycznych bandytów stracili swoich najbliższych , są to już teraz coraz młodsze osoby 45, 49, 50, 60 latkowie, którzy spokojnie mogliby jeszcze żyć, gdyby nie takie egoistyczne dupki jak ty roznoszące zarazę. Wiele z tych osób nikt nie przebadał nawet na abo zwyczajnie kasy szkoda!!!!!!!
niki
-28 #7 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"niki 2021-02-17 20:51
Pani magister - delikatne określenie
PIS-Janowy
-30 #6 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"PIS-Janowy 2021-02-17 20:42
PIK - To ile w czasie calej pandemii bylo zgonow na czysty COVID .. Z 10? Czy mniej? Przez caly rok strasznej "srajdemii" ... Dane z wczoraj:
"...W związku z zakażeniem koronawirusem odnotowano w sumie 127 zgonów w powiecie wągrowieckim.." W POWIECIE! W ZWIAZKU!! Rozumiesz? Co 3-4 dni umiera jedna osoba w zwiazku z COVID. I nie wazne, ze ma 90 lat czy miala ciezka chorobe pluc, czy zlamana noge - pisze sie ze COVID i czesc. Ale biorac pod uwage, ze co najmniej 90% zgonow to z chorobami wspolistniejacymi, do ktorych prawdopodobnie doszloby nawet w przypadku normalnej grypy to na czystego swirowirusa w POWIECIE zmarlo z 12 osob. PRZEZ CALY ROK SRAJDEMII!! Co miesiac jedna! Ludzie drzyjcie i bijcie o szczepionki!! W jakims domie spokojnej starosci kolo Kalisza po szczepieniach 30 staruszkow 9 odjechalo do grobu od razu (w przeciagu tygodnia), a reszta byla bardzo blisko. Do tego stopnia, ze druga dawke sobie odpuszczono. O tym bez szperania po Internecie sie nie dowiecie.
A wystarczy tylko zadbac o swoje zdrowie - normalne jedzenie i duzo ruchu zamiast odpierdalania kosztowmnych szopek.
Hahahahahaha
+27 #5 Halo SanepidHahahahahaha 2021-02-17 20:22
Integracja w czasie pandemii? Ciekawe co na to GIS
Pik
+28 #4 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Pik 2021-02-17 20:19
Pandemia jest. Czy w Wągrowcu za mało zgonów? Co to ma w ogóle znaczyć! Która tam wymyśliła ten cyrk? Co na to SANEPID?
WIDZ
-27 #3 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"WIDZ 2021-02-11 21:16
Do PANI MAGISTER - Proszę spojrzeć na przedstawienie z większą życzliwością i odrobiną humoru. W amatorskich działaniach najważniejsze jest przecież integrowanie ludzi poprzez wspólną pracę i zabawę.
Pani Magister
+33 #2 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"Pani Magister 2021-02-11 17:30
co za syf!!!
WIDZ
-29 #1 RE: Przedszkole nr 7 w Wągrowcu - spektakl "Kopciuszek"WIDZ 2021-02-11 16:09
Duże brawa dla wszystkich realizatorów i wykonawców przedstawienia!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.