• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7331

Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły Muzycznej

Ciągle jestem nagrywany albo prowokowany, nie chce do tego oszusta wchodzić. Tak swoje zwolnienie komentuje Maciej Zieliński.

Nauczyciel Maciej Zieliński po 35 latach pracy został zwolniony ze Szkoły Muzycznej w Wągrowcu. W latach 90 zbudował od podstaw klasę fletu i saksofonu oraz reaktywował klasę klarnetu. Ma też bardzo duży wkład w rozbudowę Szkoły Muzycznej.

Teraz został zwolniony. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że zwolniono nauczyciela dyplomowanego na rok przed emeryturą.

Jak całą sytuację ocenia sam Maciej Zieliński? Zobacz materiał wideo pod artykułem.

W materiale pada sporo zarzutów pod adresem obecnego dyrektora Państwowej Szkoły Muzycznej w Wągrowcu Marka Rybarczyka. Zieliński już zapowiedział szereg procesów, jakie zamierza wytoczyć dyrektorowi Markowi Rybarczykowi, którego w materiale nazywa oszustem.

Oberwało się też burmistrzowi Jarosławowi Berendtowi, który zdaniem Macieja Zielińskiego jest w układzie z dyrektorem szkoły muzycznej.

Dzisiaj spotkaliśmy się z dyrektorem PSM Markiem Rybarczykiem, jednak po zapoznaniu się z naszym materiałem i wypowiedzią Macieja Zielińskiego, nie chciał odnieść się do sprawy, być może zrobi to później.


Materiał wideo

 


Komentarze   

Olo
+22 #48 RacjaOlo 2021-07-02 19:05
Miałem nieprzyjemność spotkać pana z dwukrotnie, i muszę przyznać że opinie o tym panu rzeczywiście są słuszne a są jak najgorsze , i to że jest aktualnie zwolnionym to uważam że to o jakieś 16 lat za pózno !!!! Z racji tej że również jestem muzykiem to opinie i to w szerokich kręgach o tym człowieku są jak najgorsze!!!!
Dyrygent
+28 #47 Z i RDyrygent 2021-06-22 22:25
Na myśl przychodzi tylko jedno... Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie... Pan R zrobił Panu Z to samo co "oni" jemu. Zapewne historia zatoczy koło bo tak jak Pan R odwołał się do Sądu Pracy i musiał być przywrócony pp bezpodstawnym zwolnieniu kilka lat wstecz, tak pewnie teraz Pan Z się odwoła i wróci...
RENIA
+23 #46 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejRENIA 2021-06-22 14:15
Janowy, wykształcenie ma to do siebie że zadany tekst czyta się ze zrozumieniem a tekst pisany ma sens a nie bełkot.
Yyyyyyyyy
-8 #45 Odp do postu 43Yyyyyyyyy 2021-06-22 13:03
Miało być do postu 43
Yyyyyyyyy
+5 #44 Odp do postu 12Yyyyyyyyy 2021-06-22 13:00
Wracaj waść do Kopytkowa...
Jacek12
-22 #43 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejJacek12 2021-06-22 12:55
a osoby które dają minusy to osoby dla których dobro dzieci nie liczy sie tylko żeby pograżyć innych. Ręce opodają jak sie pomyśli, że tacy ludzie mieszkają w naszym mieście.
Jacek12
+28 #42 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejJacek12 2021-06-22 10:10
Ludzie, przecież Ci rodzice/ uczniowie co piszą że p. Z. krzyczał, rzucał kluczami, płacz dzieci, strach,..... przecież to ewidentne formy przemocy wobec dzieci. Dlaczego nikt tego nie widzi.??? Nikt nie zgłosił wcześniej tych problemów... pewno jak Państwo Z. rządzili w szkole to ludzie się bali. Szkoda, że tak długo trwało aby osoba pokroju Pana Z. uczyła nasze dzieci. Opamiętajcie się z tymi negatywnymi komentarzami i lepiej skupcie się na faktach. nauczyciel tego pokroju nie może uczyć dzieci, wymaga pomocy specjalisty i tyle.
Oli
+19 #41 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejOli 2021-06-22 09:45
Ależ mi afera. Pan Z nie zgodził się na to żeby pracować 14 godzin to do widzenia i bardzo dobrze! Jak się nie umie pogodzić z porażka i współpracować z otoczeniem to później wszystko przenosi się na niekorzyść dzieci. Przynajmniej spokój będzie, a nie wieczne zgrzyty ze strony tego pana. A Pana Marka pozdrawiam serdecznie! Człowiek szczery jak mało kto! Byłem uczniem w I i II stopniu i to dzięki Panu Markowi i jego bardzo dobrym podejściu! Pamietam nawet jak ćwiczyłem do konkursu to Pan Marek potrafil przyjść w niedziele żeby mnie przygotować. Szacun
PIS-Janowy
-42 #40 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejPIS-Janowy 2021-06-22 03:40
Olo - a jakie ma znaczenie wyksztalcenie w tym kraju? Licealista czerwony owsik jest najwiwkszym "filantropem" w teczowej Polsce, inny niedo[wpis niecenzuralny] licealista wojewodzka kreuje inteligencje w teczowym Polinie, inny licealista Chojownia ratuje platforme i moze plemielem niedlugo bedzie a profesro Gut z jakims Szurzynskim czy jakos tak sieja takie idiotyzmy , ze jeszcze dwa lata temu student medycyny wylecialby na kopach z egzaminu za takie bzdury a indeks zaraz za nim .... Juz od jakiegos czasu mam wtrazenie, ze najwiecej inteligencji mozna spotkac na budowach - moze i wiecej kurew sie sypie ale nogi stoja mocno na ziemi ...
olo
-16 #39 wykształcenieolo 2021-06-21 23:32
Jakie ma wykształcenie ten nowy dyrektor?
Volfgang
+19 #38 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejVolfgang 2021-06-21 21:16
Świadomy odbiorca muzyki nie musi mieć wykształcenia muzycznego. Kto to pisze? Typowe dla osoby lubiącej plotkarstwo i sianie zamętu. Dla takiej osoby nie ważna jest treść tylko kto to powiedział. Wyjaśniam :mówię to ja, świadomy odbiorca muzyki klasycznej bez wykształcenia muzycznego i umiejętności gry na instrumencie.
Marcin
+3 #37 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejMarcin 2021-06-21 21:01
Ciekawe kto to pisze - "kolejna mamunia mająca wysokie aspiracje wobec dziecka..." I jeszcze tyle łapek w górę? Przecież to uczniowie, to dla nich jest ta szkoła a nie dla niespełnionych zawodowo muzyków... Mają prawo być zdolni, średnio zdolni i słabi, po to jest skala ocen. I nie wszyscy
muszą być muzykami, szkoła muzyczna kształci też-( dla pana czy pani bez szacunku dla uczniów) świadomych odbiorców kultury i sztuki, proszę pamiętać.
Ośmiornica
+73 #36 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejOśmiornica 2021-06-21 20:58
Tak to jest jak weterynarz zabiera sie za muzykę... to nie mogło sie dobrze skończyć.
Helo
+1 #35 Odpowiedz do #33Helo 2021-06-21 20:08
Zwolniony ma rację, rok przed emeryturą nie można go zwolnić. Koniec tematu. Po zajadłych wypowiedziach na tym forum twierdzę, że faktycznie to jakaś zmowa.
Helo
+1 #34 Odpowiedz do #33Helo 2021-06-21 20:05
Kolejna mamunia mająca wysokie aspiracje wobec dziecka, które nie ma talentu. Dzieci płaczą, bo boją się że nie sprostają wymaganiom mamusi która przestanie je przez to kochać.
Danka
+15 #33 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejDanka 2021-06-21 19:58
Niejednokrotnie byłam świadkiem jak Pan Zieliński zbiegał ze schodów, ze aż się trzęsły, taka miał złość w sobie, a później dzieci z płaczem wychodziły! Jedna mama nawet była przerażona zachowaniem nauczyciela, rzucił kluczami jej syna! Poszła z pretensjami to również została wyzwana i powiedział, ze syn wymyśla by się nie uczyć! Drugi raz był rzucony ustnikiem i wywalony za drzwi, więcej do szkoły nie chciał wrócić! Pan Z na pewno jest świetnym grajkiem ale nauczyciel z Niego żaden! Brak cierpliwości spowodowało, ze nie ma chętnych na jego instrumenty i wcale to niedziwi. Wagrowiec małe miasto kto chciał posłać dziecko do PSM wywiad zrobił. Z szacunku Panie Z odpuść Pan!
Eivon
-12 #32 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejEivon 2021-06-21 19:54
Rok przed emeryturą mści się.To on nie wie, że taki nauczyciel ma ochronę?! Jak tak można!? Taki dyr powinien mieć zaraz wylot, tak samo każdy inny, który dopuszcza się podobnych zagrywek wobec podwładnego. Niedopuszczalne zachowanie!
Zserw
+7 #31 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejZserw 2021-06-21 19:34
A ten jak mu tam od Yamahy. Prywatna szkółka i państwowa posada???? A to tak można?
Hgfdrtyj
-12 #30 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejHgfdrtyj 2021-06-21 19:31
Nie daj się panie Z. Co się porobiło z tym miastem, to woła o pomstę do nieba. Ma pan za duże zasługi, żeby pozwolić sobie na to.
Kropla
+5 #29 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejKropla 2021-06-21 17:44
Bo jak sie przez tyle lat razem z zona dyrektoruje to degradacja finansowa i dysydencka boli oj boli.
Waldi
+6 #28 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejWaldi 2021-06-21 15:23
A co ma Burmistrz do szkoły muzycznej ? Nic bo to organ inny jest nad Szkola wiec powiązań żadnych. Wiec naprawdę szukanie jakiś dziwnych powiązań i rzucanie oskarżeń jest bezpodstawne .
Adamo
+8 #27 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejAdamo 2021-06-21 10:01
emocjonalnie to właśnie pan Z. podchodzi bo gdyby zależało mu na szkole i dzieciach to przyjałby zmiane warunków i spokojnie do emerytury pracował. Wiec gdzie tu okazał, że zależy mu na szkole i uczniach. Sorry ale państwo Z. nie potrafia pogodzić sie z faktem, że kto inny może dobrze prowadzić szkołę. I mysle, że czy to jest obecny Dyrektor czy kto inny to i tak byłby zły tylko dlatego że obydwoje Z . zostali odsunięci od władzy. taka kolej rzeczy i czas pogodzic sie z tym.
Uli
+14 #26 Re#21Uli 2021-06-21 09:52
To nie był folwark państwa Z. A ten Pan zasługuje na godne pożegnanie z zawodu, któremu poświęcił całe życie. Dzięki niemu i jego żonie ta szkoła istnieje, wiele dobrego uczynili obydwoje dla tego, by dzieci i młodzież z miasta i okolic mogła rozwijać się muzycznie! I szlag mnie trafia, kiedy pamięć ludzi zaczyna szwankować i nie pamiętają już nic dobrego, bo już nie potrzebują tej znajomości. A ukłony przenoszą tam gdzie będą kolejne korzyści. To chore, nie sądzicie? Jestem zupełnie postronną osobą wobec tej sprawy i uważam, że Pan Z.i jego żona z racji tego co zrobili od początku istnienia tej szkoły zasługują na szacunek oraz godne zakończenie kariery zawodowej.Jesli chodzi o pana R.to jest zagranie poniżej pasa i nie życzę, by kiedyś jego tak potraktowano. W placówce edukacyjnej nie powinno być miejsca na zagrania wynikające z osobistego stanu emocjonalnego.
Adamo
+4 #25 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejAdamo 2021-06-21 09:38
szok! nauczyciel zwolniony i co z tego. Ci nauczyciele myslą że sa nietylkalni a tu jednak się zdziwią- nie ma godzin, Pan nie zgadza sie na zmianę warunków pracy wiec do widzenia. Nie rozumiem tej całej niby afery. Dyrektor juz dawno powinien zrobić czystki w tej szkole. a była pani dyrektor-skoro taka fajna to czemu nadal nie kieruje szkołą? Widocznie państwo Z. juz dość złego narobili i w końcu ktoś sie odważył na zmianę. Uważam, że ta zmiana na dobre wyszła szkole. Dzieci chętnych dużo-widać po listach wywieszonych na drzwiach szkoły. Koncert online itp. A państwo Z.- "czas już zejść ze sceny". A takimi wystąpieniami przynosi się wstyd szkole i miastu.
Uli
+44 #24 Re#21Uli 2021-06-21 09:34
To do pracy chodzi się po to, żeby mieć kolegów czy pracować? Przede wszystkim praca, a nie pierdu pierdu o pazurkach i ukladziki typu ja mam to, ty masz tamto ok.mozesz być moim kumplem . W pracy nie ma miejsca na kumplowanie się, zwłaszcza jeśli jest się dyrektorem.
Fagot
+6 #23 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejFagot 2021-06-20 23:53
No dobra folwark panstwa Z juz nie ma racji bytu i duma urazona.Skoro tyle lat współrzadzil wraz z żona to ma sie za .....no wlasnie kolejnego niezastąpionego wągrowczanina.
Śmiechu warte.Tylko od koryta oderwac i juz lament.A uczyć kilkanascie godzin to obruszenie na caleg .
Pamietam jak o szkole muzyczne mówiło sie że to Szkoła Państwa Z.
A moze i dobrze ze dzieciaki odetchna od krzykliwego mentora.
Vgytfc
+27 #22 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejVgytfc 2021-06-20 22:26
Jak zwykle wypowiadają się uczniowie, którzy zielonego pojęcia o muzyce nie mieli, tylko rodzicom wydawało się, że mają geniusza i niestety nic z tego nie wyszło. Zawiedzeni brakiem zdolności, kogo obwinią ? Oczywiście nauczyciela, bo przecież nie siebie.
FV
-4 #21 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejFV 2021-06-20 22:03
Stek bzdur, pomówień, insynuacji, półprawd i arogancji... Cały Z.
Problemy personalne w tej szkole sięgają lat 2000, wtedy nikogo ze współczesnych nauczycieli nie było poza państwem Z. Popytajcie emerytowanych nauczycieli jakim wspanialym kolegą był Z.
Kto by nie rządził, to jeśli to nie pan Z. - wojenka musi trwać.
#20
+6 #20 Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły Muzycznej#20 2021-06-20 21:49
Moj syn był uczniem pana Rybarczyka i nigdy podczas pobytu w szkole nie zauważyłam cwaniactwa itd ze strony tego nauczyciela. Również byłam na wszystkich koncertach związanych z obochodsmi 40 lecia szkoły i zawsze była pełna sala wiec co można złego powiedziec ten temat. Szkola działa, na drzwiach budynku widać listę uczniów zdających do szkoły i nie w małej ilosci, zreszta reklama rekrutacji pojawiała mi się przynajmniej raz dziennie. Ciekawe kto pisał pierwsze komentarze? Panie Marku trzymamy za pana kciuki !!!
.
+16 #19 .. 2021-06-20 19:57
Chodziłam do p.Zielińskiego na flet poprzeczny przez 3 lata, był to nauczyciel który zawsze się rządził i uważał że wszystko mu wolno przez to , że jego żona była dyrektorką. Brał mój ustnik od fletu bez pytania i nie był nic higieniczny. Krzyczał jeśli czegoś nie potrafiłam a miałam w tedy zaledwie 10 - 11 lat. Zawsze mnie chwalił a gdy mówił że mam poczekać na mamę za drzwiami zawsze mówił jej że czegoś nie potrafię i to chyba czas na zrezygnowanie. Było mi wtedy bardzo przykro. Pewnego dnia gdy miałam gorszy dzień powiedział mi, że idzie już lepiej i widzi postęp, kazał mi znów wyjść za drzwi, wszystko słyszałam co mówił. Powiedział mojej mamie, że to nie ma sensu żebym kontynuowała naukę, lepiej żebym sama zrezygnowała, (przypominam że gra na flecie była moją ogromną pasją), słyszałam jak mówi że to raczej nie instrument dla mnie, lepiej żebym wróciła za pare lat i może na coś innego bo na ten flet nie widzi sensu. Pamiętam jak mnie to wtedy bolało gdy on był taki ,,fałszywy". Serdecznie NIE pozdrawiam pana.
Nauczyciel
+6 #18 godzinyNauczyciel 2021-06-20 19:14
No i co z tego, że tylko 14 godzin tygodniowo mu zostawiono, jeśli by mu zależało na jego uczniach to by nie zostawił, tych których prowadzi obecnie. Co ci uczniowie teraz muszą czuć? Rekrutacja może przecież wypaść inaczej na dęte w przyszłym roku. A tak poza tym, mógł też do promocji szkoły i rekrutacji swoją cegiełkę dołożyć, uczniów do instrumentów zachęcić, dyrektor wszystko organizował sam, filmy promocyjne, banery, ogłoszenia w prasie i mediach internetowych. Gdzie był, żeby zachęcać? Takie czasy, trzeba teraz dzieciom wychodzić na przeciw, świat do edukacji nie zachęca.
Uczeń
+7 #17 ostre-zarzuty-pod-adresem-dyrektora-szkoly-muzycznejUczeń 2021-06-20 14:39
Jak wielu wychowanków Pana Marka mile wspominam prowadzone zajęcia przez łącznie 12 lat. Udziały w wielu konkursach (także we wspomnianej Słupcy) i liczne nagrody, wyjazdy na koncerty innych artystów oraz organizowane koncerty charytatywne. Zajęcia zazwyczaj trwały dłużej niż powinny ale świadczyło to o tym, że nie jest to kwestia zarobku ale wielkiej pasji. Pan Zieliński zawsze był słyszany w całej szkole jak wydzierał się na swoich uczniów i nie jeden wychodził z płaczem. Pan Maciej jest nieprzeciętnym artystą ale tacy ludzie powinni mieć zakaz prowadzenia zajęć z dziećmi. Brawo Panie Marku !
Lll
+15 #16 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejLll 2021-06-20 12:50
No i gówno burza sie rozpetala bo nauczyciel godzin obrazony oferowanych nie przyjął.To co za siedzenie na fotelu mieli mu placic.
Pracownik warunkow nie przyjmuje to niestety jdno wwyjscie tylko jest.Zasłogi zaslugami .Twarda żeczywistosc i kondycja finansowa szkoly sie licza.
Kilka tygodni byla bita piana nad kierowniczka Mdk Teraz to.
uczen szkoly
+40 #15 to jakis zartuczen szkoly 2021-06-20 12:42
każdy kto chodziło do szkoły muzycznej wie jaki jest p. Zieliński krzyki, awantury, wrzaski na uczniów totalny brak samokontroli, spór z każdym nauczycielem który miał jakiekolwiek inne zdanie niż on, ciężka atmosfera itd nadużywał swojego stanowiska nauczyciela kiedy żona była dyrektorem, prowodyr wszystkich sporów kłótni kłótni ciężkich sytuacji, fanatyk nad wyraz, p.Rybarczyk zrobil z nim to co powinno stać się z nim juz bardzo dawno temu. zwolnienie i brak możliwości nauczania dzieci. Człowiek nawet podstawowej higieny nie przestrzegał biorąc ustniki instrumentów uczniów a za zwrocienie uwagi od razu byly krzyki. ten czlowiek jest sam sobie winien i to ze się przyczynił do rozbudowy bo zona złożyla wniosek o kasę i ja dali to nic wielkiego. większość uczniów p.zielinskiego minimum kilka razy przez całą swoją naukę w szkole wychodziła z lekcji ąlbo w złości albo z płaczem. te osoby to wiedza i udowadniać nie trzeba. a ile dzieci zrezygnowało przez niego z lekcji to też te osoby wiedzą.
Marcin
+12 #14 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejMarcin 2021-06-20 12:28
Dla Pani- kto współpracował z Yamaha to wie że...
Co roku Szkoła Yamaha wysyła/przygotowuje do Państwowej Szkoły Muzycznej po kilku uczniów, więc gdzie ten interes osoby która zarządza zza pleców Yamahą?
Ania
+22 #13 AbsurdAnia 2021-06-20 11:26
To nie jest tak, że go zwolniono. Przecież mówi, że miał dostać 14 godzin tygodniowo, bo tyle dla niego było. Nie chciał się zgodzić na te warunki, więc konsekwencją jest zwolnienie.
Obiektywna
+14 #12 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejObiektywna 2021-06-20 11:18
Wg mnie to normalna procedura -nie ma godzin dla nauczyciela bo widocznie nie ma chętnych do niego wiec nikt nie będzie płacił nauczycielowi za brak etatu wiec zwolnienie jest normalnym etapem procedury. A co do innych zarzutów to pamiętamy jak obecny Dyrektor był jeszcze nauczycielem - jakie odnosił sukcesy jak jego uczniowie zdobywali nagrody. To coś znaczy a o Panu M.Z. Jakoś zawsze słychać w negatywnym sensie . Obecny Dyrektor robi świetna robotę .koncert Niepodległa - odbył się bez zarzutu . Szkola w pandemii działała , koncerty online przeprowadzane na wysokim poziomie gdzie inne szkoły tego typu niewiele robiły. Także nie rozumiem osób które krytykują i pisza te niefajne wpisy. Czasami trzeba odsunąć sympatie i antypatie i spojrzeć obiektywnie. Tego życzę wszystkim 🙂
Aneta321
+62 #11 Firmy, firmyAneta321 2021-06-20 10:39
Ciekawe, że nikt nie zauważył prowadzonej firmy przepisanej na brata przez panią (pod wpływem) MDK. A niby skąd jechała, kiedy ją złapali? Z wczasów, czy z koncertowych interesów?
Michał75
-18 #10 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejMichał75 2021-06-20 08:52
Ania ty chyba nie masz pojęcia o filmach reklamowych, swoją drogą ja takiego nie widziałem - poproszę link
Ania
+34 #9 SmutneAnia 2021-06-20 07:41
Tutaj nie ma żadnej afery. Jeśli nie było chętnych na dane instrumenty to nie było i już. Kampania dotycząca rekrutacji była obszerna, na filmach reklamujących i promujących szkołę mnóstwo uczniów grało na saksofonie, klarnecie czy flecie - prezentowali się bardzo dobrze. Szkoda, że w PSM nie potrafią się dogadać. Druga sprawa, to należy się przyjrzeć jak traktuje się fachowców w tym mieście: w Aquaparku pracowało dwóch wykwalifikowanych trenerów pływania, po zmianie władzy ich zwolniono. Teraz są sami instruktorzy, którzy zakładają koszulki "Trener Aquapark Wągrowiec". Rządzący MDK - bez studiów - smutne. W takim trybie pozostaniemy grajdołkiem bez sukcesów, ale z układami.
Kkk
-8 #8 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejKkk 2021-06-20 00:51
Pis tez niewygodnych ze stanowisk wyrzuca wiec przyklad idzie z warszawki.
Haslo z dawnych ciezkich czasow powraca.Kto nie jest z nami,jest przeciw nam.....
O zgrozo.
?
-7 #7 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły Muzycznej? 2021-06-19 23:12
Przerażające to wszystko i bardzo smutne! Ciągłe konflikty,intrygi,procesy,nagrywanie, szukanie "haków"... Czy to jest placówka kultury i edukacji???
Iwka
-11 #6 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejIwka 2021-06-19 22:12
Pan Zieliński wymagającym ale zarazem najlepszym nauczycielem w tej szkole. W czasach pandemii z oddaniem i wielkim zaangażowaniem opiekował się swoimi uczniami. Zwalniając Pana bardzo dużo szkoła traci. Miasto Wągrowiec jak i gmina nie ma szczęścia do rządzącym. Dlaczego jest coraz mniej uczni? Może ktoś ma w tym jakiś interes. Może zlikwidować lub sprywatyzować? Rodzice również mają dość tego dyrektora ale nikt tego nie rozumie. Jednym słowem jedna wielka mafia rządzi i robią z mieszkańcami co chcą nie licząc się z ich zdaniem. A gdzie przepisy , ochrona przed emeryturą. Przykro na to patrzeć. Życzymy powodzenia i trzymamy za Pana kciuki
Absolwentka
-50 #5 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejAbsolwentka 2021-06-19 20:56
Każdy kto współpracował z Yamaha to wie.
Ja wiem jedno, zawsze szczyciłam się , że ukończyłam ŚM w Wągrowcu, ale po udziale w obchodach lecia szkoły jest mi wstyd , że ktoś tak mało inteligentny, arogancki, bez kultury osobistej i cwaniakowaty jest jej Dyrektorem. Panu Zielińskiemu można coś zarzucać jak pewnie każdemu , ale jest fachowcem i człowiekiem oddanym szkole i tego mu nikt nie zabierze. Cóż jak widać metody włodarzy wchodzą w krew też kolegom.
Mówię że ja dla Szkoły Muzycznej i szybkich zmian życzę dla dobra dzieci i miasta.
Kkk
+4 #4 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejKkk 2021-06-19 20:56
No cóz .Po ludzku to zwolnienie kogos rok przed emerytura to chamstwo i brak wyobraźni.
No ale z faktami dyskusje na pewnym etapie prawnicy rozpoczynaja.Wiec.Niech sie dzieje......
zosia
+28 #3 Postepowaniezosia 2021-06-19 20:52
A Pan Zielinski nie wspomniał, że właśnie zakończyło się postępowanie dyscyplinarne w jego sprawie?
zainteresowany
+5 #2 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły Muzycznejzainteresowany 2021-06-19 20:38
Niestety mimo, że Zieliński jest cholerykiem, to ma rację. Szkoła straciła dużo. Obecny dyrektor jeżeli faktycznie kieruje z tylnego fotela szkołami Yamaha, to powinien stracić stanowisko w szkole państwowej.
Ktoś coś więcej wie?
EkO
+11 #1 RE: Ostre zarzuty pod adresem dyrektora Szkoły MuzycznejEkO 2021-06-19 19:02
Grubo.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2019 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.