• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6051

Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!

Kabaret LIMO kończy swoją działalność. Podczas pożegnalnej trasy koncertowej kabaret odwiedzi Wągrowiec.

31 grudnia 2014 roku Kabaret Limo kończy swoją działalność. Z tej okazji, by pożegnać się z widzami, grupa wyrusza w swoją ostatnią trasę koncertową. Na koncertowej mapie znalazł się również Wągrowiec.

W programie znajdą się najbardziej popularne skecze i piosenki w historii kabaretu oraz tzw. piwniczniaki - takie, które ostatni raz widziały człowieka ponad dziesięć lat temu. Nie zabraknie także numerów powstałych w ostatnim okresie, które nie były dotąd prezentowane w telewizji i internecie. Wszystko to okraszone improwizacją, głupawką i seksapilem.

Jeśli więc chcesz zobaczyć łysiejącego Blachę albo Hitlera na żywo, bądź po prostu spędzić dwie godziny z Kabaretem Limo - przyjdź, bo to ostatnia taka szansa.

Kabaret LIMO wystąpi w Wągrowcu 17.07.2014 roku o godz. 20:00 w Miejskim Amfiteatrze. Bilety w cenie 40 złotych do nabycia w Kasie Kina MDK w Wągrowcu, Punkcie IKT na Rynku oraz elektronicznie TUTAJ.

Tego nie można przegapić. Wśród osób, które polubią i polecą nas FanPage na Facebooku swoim znajomym rozlosujemy darmowe wejściówki.

Co należy zrobić?

Polubić nas FanPage na Facebooku (kliknij LUBIĘ TO!), polecić go swoim znajomym i przesłać maila na nasz adres w temacie wpisując: POLECIŁEM/POLECIŁAM a w treści swoje dane: imię, nazwisko i telefon. Polecać możecie do 10 lipca. Dzień później, 11 lipca opublikujemy listę zwycięzców.


 

 

Komentarze   

Administrator
0 #8 LIMO w Kinie MDKAdministrator 2014-07-15 13:30
Lista nie została zamieszczona, ponieważ występ kabaretu LIMO, stał pod znakiem zapytania, ze względu na małe zainteresowanie. Organizator postanowił, że występ kabaretu zostanie przeniesiony z Amfiteatru do sali Kina MDK. Zmienia uległa też godzina.

Kabaret LIMO wystąpi w Wągrowcu 17.07.2014 roku o godzinie 21:00 w sali Kina Miejskiego Domu Kultury. Mając pewną informacje co do występu w dniu dzisiejszym rozlosujemy wejściówki. Zwycięzcy zostaną powiadomieni telefonicznie, a dopiero wtedy pojawi się lista.
Talka
0 #7 listaTalka 2014-07-15 13:15
Ukaże się w końcu ta lista? Trochę długo to trwa.
Ania
0 #6 RE: Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!Ania 2014-07-13 10:30
No i gdzie ta lista zwycięzców? Już po terminie.

Z przyczyn technicznych listę zwycięzców opublikujemy dzisiaj wieczorem lub jutro tj. 14 lipca.
Pozdrawiam, Łukasz.
Bolo
0 #5 RE: Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!Bolo 2014-06-24 23:32
Cytuję rysiu z wapna:
WÓJT GMINY WAPNO

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

I. Ogłaszam, że z dniem 29 października 2014 r. wolnym staje się stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

II. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Wapno ul. Świerczewskiego 1A, 62 – 120 Wapno

III. Określenie stanowiska urzędniczego:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Zgodnie Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Wapno, stanowisko to podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.

IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

1. Wymagania niezbędne:
Na stanowisku Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego może być zatrudniona osoba, która:
1) ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne;
3) cieszy się nieposzlakowana opinią;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) ukończyła:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
7) umiejętność obsługi komputera i programów: MS Office, APUSC oraz obsługa przeglądarek internetowych,
8)umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień
9) znajomość przepisów:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
d) Kodeksu cywilnego,
e) Kodeks postępowania cywilnego,
f) Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
g) Ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego,
h) Ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
i) Ustawy – Prawo prywatne i międzynarodowe,
j) Konkordatu między Stolicą Apostolską i Rzeczypospolita Polską podpisany w Warszawie 28 lipca 1993 r.,
k) Konwencji Nr 3 dotyczącej międzynarodowej wymiany informacji z zakresu stanu cywilnego, sporządzonej w Stambule 4 września 1958 r.,
l) Konwencji nr 16 dotyczącej wydawania wielojęzycznych odpisów skróconych aktów stanu cywilnego, sporządzonej w Wiedniu 8 września 1976 r.,
m) Konwencji Nr 17 w sprawie zwolnienia od legalizacji niektórych aktów i dokumentów, sporządzonej w Atenach 15 września 1977 r.
n) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 26 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokółów

2. Wymagania dodatkowe;
1) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku
2) umiejętność planowania pracy,
3) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
4) umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień
5) komunikatywność,
6) rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność,
7) motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,
8)umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Rejestracja stanu cywilnego (rejestracja urodzi, małżeństw, zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny).
2. Prowadzenie wszystkich czynności poprzedzających zawarcie małżeństwa.
3. Prowadzenie uroczystości zawarcia małżeństwa, a także uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego i 100 – lecia urodzin z udziałem Wójta Gminy Wapno.
4. Wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.
5. Prowadzenie spraw związanych z międzynarodową wymianą informacji.
6. Prowadzenie postępowań w sprawach uznawania orzeczeń zagranicznych.
7. Wydawanie odpisów zupełnych, skróconych i odpisów wielojęzycznych z aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku.
8. Wydawanie decyzji i postanowień w sprawach aktów stanu cywilnego.
9. Kompletowanie dokumentacji stanowiącej akta zbiorowe.
10. Przechowywanie, zabezpieczanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
11. Prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów.
12. Powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego oraz prowadzenie korespondencji z innymi organami w sprawach stanu cywilnego.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wapno na koniec maja 2014 r. wynosił 27,6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy:
1. Wymiar czasu pracy – ¼ etatu
2. Miejsce pracy – Urząd Gminy Wapno, ul świerczewskiego 1A – piętro – budynek bez windy.
3. Praca przy stanowisku komputerowym , wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, częste kontakty z interesantami.
4. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa na czas określony. Po umowie na czas określony przewiduje się możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

VIII. Wskazanie wymaganych dokumentów:
1) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane ww. wykształcenie,
3) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach i szkoleniach,
4) życiorys (CV) – odręcznie podpisany z opisem dotychczasowej działalności zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adresu e – mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania ,
5) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko – odręcznie podpisany,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany ww. staż pracy
7) podpisane oświadczenie kandydata, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni z praw publicznych,
8)podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
9) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia),
10) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.)

IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wapno (sekretariat, pok. nr 8)lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem, nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” na adres: Urząd Gminy Wapno, ul. Świerczewskiego 1A, 62 – 120 Wapno do dnia 23 czerwca 2014 r., decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata za zgodność z oryginałem poprzez złożenie podpisu na dokumencie.
3) Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach:
 I etap polegający na analizie formalnej dokumentów – otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Wapno w dniu 25 czerwca 2014 r. ,
 II etap będzie stanowił test lub rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie telefonicznie,
4) Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa na czas określony.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wapno (www.bip.wapno.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wapno, ul. Świerczewskiego 1A.
6) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: art. 13 ust.4 ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
7) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 067 26 11 459.
8)Wójt Gminy zastrzega, iż nabór może zostać odwołany lub może odstąpić od zatrudnienia wyłonionego kandydata z ważnej przyczyny (w tym w związku ze zmianą przepisów).



Wójt
Gminy Wapno

/-/ Andrzej Bąk


Dobrze widzę 1/4 etatu??? WTF???
kukulka
+1 #4 RE: Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!kukulka 2014-06-22 09:00
Cytuję rysiu z wapna:
WÓJT GMINY WAPNO



Wójt
Gminy Wapno

/-/ Andrzej Bąk

Jeśli ktoś ma takie kwalifikacje to nie siedzi na takim zadupiu jak Wapno.
rysiu z wapna
-2 #3 PRACArysiu z wapna 2014-06-21 17:26
WÓJT GMINY WAPNO

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

I. Ogłaszam, że z dniem 29 października 2014 r. wolnym staje się stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

II. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Wapno ul. Świerczewskiego 1A, 62 – 120 Wapno

III. Określenie stanowiska urzędniczego:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Zgodnie Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Wapno, stanowisko to podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.

IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

1. Wymagania niezbędne:
Na stanowisku Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego może być zatrudniona osoba, która:
1) ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne;
3) cieszy się nieposzlakowana opinią;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) ukończyła:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
7) umiejętność obsługi komputera i programów: MS Office, APUSC oraz obsługa przeglądarek internetowych,
8)umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień
9) znajomość przepisów:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
d) Kodeksu cywilnego,
e) Kodeks postępowania cywilnego,
f) Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
g) Ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego,
h) Ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
i) Ustawy – Prawo prywatne i międzynarodowe,
j) Konkordatu między Stolicą Apostolską i Rzeczypospolita Polską podpisany w Warszawie 28 lipca 1993 r.,
k) Konwencji Nr 3 dotyczącej międzynarodowej wymiany informacji z zakresu stanu cywilnego, sporządzonej w Stambule 4 września 1958 r.,
l) Konwencji nr 16 dotyczącej wydawania wielojęzycznych odpisów skróconych aktów stanu cywilnego, sporządzonej w Wiedniu 8 września 1976 r.,
m) Konwencji Nr 17 w sprawie zwolnienia od legalizacji niektórych aktów i dokumentów, sporządzonej w Atenach 15 września 1977 r.
n) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 26 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokółów

2. Wymagania dodatkowe;
1) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku
2) umiejętność planowania pracy,
3) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
4) umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień
5) komunikatywność,
6) rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność,
7) motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,
8)umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Rejestracja stanu cywilnego (rejestracja urodzi, małżeństw, zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny).
2. Prowadzenie wszystkich czynności poprzedzających zawarcie małżeństwa.
3. Prowadzenie uroczystości zawarcia małżeństwa, a także uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego i 100 – lecia urodzin z udziałem Wójta Gminy Wapno.
4. Wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.
5. Prowadzenie spraw związanych z międzynarodową wymianą informacji.
6. Prowadzenie postępowań w sprawach uznawania orzeczeń zagranicznych.
7. Wydawanie odpisów zupełnych, skróconych i odpisów wielojęzycznych z aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku.
8. Wydawanie decyzji i postanowień w sprawach aktów stanu cywilnego.
9. Kompletowanie dokumentacji stanowiącej akta zbiorowe.
10. Przechowywanie, zabezpieczanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
11. Prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów.
12. Powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego oraz prowadzenie korespondencji z innymi organami w sprawach stanu cywilnego.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wapno na koniec maja 2014 r. wynosił 27,6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy:
1. Wymiar czasu pracy – ¼ etatu
2. Miejsce pracy – Urząd Gminy Wapno, ul świerczewskiego 1A – piętro – budynek bez windy.
3. Praca przy stanowisku komputerowym , wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, częste kontakty z interesantami.
4. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa na czas określony. Po umowie na czas określony przewiduje się możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

VIII. Wskazanie wymaganych dokumentów:
1) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane ww. wykształcenie,
3) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach i szkoleniach,
4) życiorys (CV) – odręcznie podpisany z opisem dotychczasowej działalności zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adresu e – mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania ,
5) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko – odręcznie podpisany,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany ww. staż pracy
7) podpisane oświadczenie kandydata, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni z praw publicznych,
8)podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
9) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia),
10) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.)

IX. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wapno (sekretariat, pok. nr 8)lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem, nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” na adres: Urząd Gminy Wapno, ul. Świerczewskiego 1A, 62 – 120 Wapno do dnia 23 czerwca 2014 r., decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata za zgodność z oryginałem poprzez złożenie podpisu na dokumencie.
3) Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach:
 I etap polegający na analizie formalnej dokumentów – otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Wapno w dniu 25 czerwca 2014 r. ,
 II etap będzie stanowił test lub rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie telefonicznie,
4) Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa na czas określony.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wapno (www.bip.wapno.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wapno, ul. Świerczewskiego 1A.
6) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: art. 13 ust.4 ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
7) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 067 26 11 459.
8)Wójt Gminy zastrzega, iż nabór może zostać odwołany lub może odstąpić od zatrudnienia wyłonionego kandydata z ważnej przyczyny (w tym w związku ze zmianą przepisów).



Wójt
Gminy Wapno

/-/ Andrzej Bąk
Kinia
0 #2 RE: Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!Kinia 2014-06-21 11:57
jest napisane, że FanPage jako całość
Malgosia
0 #1 RE: Kabaret LIMO - ostatni raz w Wągrowcu!Malgosia 2014-06-21 11:42
Aby wziąć udział w losowaniu trzeba polecić ten konkretny artykuł o kabarecie Limo czy ogólnie funpage PortalWRC?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.