• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8661

Dr Roman Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświaty

Roman Pawłowski wygrał konkurs na stanowisko Kierownika Wydziału Oświaty w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.

- W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego Roman Pawłowski uzyskał pozytywną ocenę o przydatności zawodowej na ww. stanowisko. Poziom wiedzy merytorycznej kandydata, związanej ze specyfiką stanowiska pracy oraz posiadane kwalifikacje gwarantują prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków — czytamy w uzasadnieniu komisji konkursowej.

Roman Pawłowski ma tytuł doktora. Pracuje na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Studiów Edukacyjnych, teraz uczelnię zamieni na Urząd Miejski w Wągrowcu.

Wybór dr. Romana Pawłowskiego na stanowisko kierownika Wydziału Oświaty to cios w Samorządność Wągrowiecką 2000.

Jak udało nam się ustalić radny Grzegorz Kamiński wskazywał na to stanowisko i jednocześnie lobbował za radną powiatową Justyną Michalską. Komisja konkursowa była jednak innego zdania i nie wybrała kandydatki SW 2000.

Takie rozstrzygnięcie konkursu może doprowadzić do zerwania koalicji zawartej pomiędzy klubem burmistrza "Bliżej Ludzi" a SW 2000.

Nie jest tajemnicą, że zachowanie radnego Kamińskiego w ostatnich tygodnia jest bardzo dziwne. Ktoś, kto przegrywa walkę o fotel burmistrza z Jarosławem Berendtem i byłym burmistrzem Krzysztofem Poszwą ciągle ma aspiracje do tego, aby rządzić miastem.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Justyna Michalska to nie jedyna osoba, którą SW 2000 chciało zatrudnić w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu lub na kluczowych stanowiskach w spółkach miejskich.


 

 

Komentarze   

hgfds
+5 #44 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyhgfds 2018-12-21 06:48
Kolejna akcja w fikcyjnej grze komputerowej. Zobaczymy jak teoria przełoży się na praktykę. Za darmo to i wizja nie pomoże. A misja to w kościółku. Misek rodzinie się nie zapełni za nędzne grosze. Nie ma opcji, by za darmo spełniać cudze zachcianki
Yyy
+2 #43 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyYyy 2018-12-21 06:17
Cytuję Yoociu:
Cytuję Miszcz:
Cytuję MIESZKANIEC II:
Cytuję ...:
Zaczęło się ... :-x

Po Czelnej Dotka,kto następny?
Jak kto, Garnetz i kolesie z MPWiK

Porządny audyt w tej firmie zrobić.


Trochę tych kolesi ściągnął i rodziny, oni rządzą firma dlatego trudno o prawdziwy obraz spółki i rzetelny audyt .
Yoociu
+9 #42 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyYoociu 2018-12-21 05:57
Cytuję Miszcz:
Cytuję MIESZKANIEC II:
Cytuję ...:
Zaczęło się ... :-x

Po Czelnej Dotka,kto następny?
Jak kto, Garnetz i kolesie z MPWiK

Porządny audyt w tej firmie zrobić.
Miszcz
+10 #41 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyMiszcz 2018-12-20 22:32
Cytuję MIESZKANIEC II:
Cytuję ...:
Zaczęło się ... :-x

Po Czelnej Dotka,kto następny?
Jak kto, Garnetz i kolesie z MPWiK
MIESZKANIEC II
+6 #40 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyMIESZKANIEC II 2018-12-20 21:31
Cytuję ...:
Zaczęło się ... :-x

Po Czelnej Dotka,kto następny?
Maciek
-5 #39 ZnajomościMaciek 2018-12-20 14:18
Cytuję Kacha:
Świetnie... XD
A teraz pytanie co z osobami które są po studiach które się uczyły są świetnymi magistrami doktorami w swojej nauce a zapierd..alaja z mopem?! Kto im da znajomosci żeby wbić się do urzędu? Taka prawda dziś bez znajomosci nie ma nic!!!!

Jakby byli świetnymi mgr i dr to by na mopie nie jeździli. więc lepiej niech robią to dalej , bo widocznie tam się spełniają.
...
+7 #38 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświaty... 2018-12-20 11:33
Zaczęło się ... :-x
Kaśka
+2 #37 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyKaśka 2018-12-20 10:16
Cytuję G:
Ok kto na vc ? Pszczyński przecież jest .....Nie dziewczyny

Nie pozwólmy żeby Wągrowiec był znany z takich rzeczy. Powiedzmy głośno STOP
Kicek
-19 #36 Kandydat na wiceburmistrza jest jedenKicek 2018-12-20 09:17
Tylko Wiesław Zając nadaje się na wiceburmistrza! Kultura, klasa, elokwencja, dorobek zawodowy, sprawny samorządowiec, były przewodniczący rady miejskiej, to wszystko za nim przemawia! Zresztą w szkole na Kcyńskiej był zastępcą Berendta i współpracowali bez zarzutu. Czas wrócić do sprawdzonego schematu!
Lechu
+10 #35 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyLechu 2018-12-20 08:28
Tak! Nie chcemy dwóch wice, a tymbardziej radnych. Chcemy profesjonalistów!!! Kto jest za? Razem mamy moc
?
+2 #34 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświaty? 2018-12-20 08:16
A może portal wrc pomoże w zorganizowaniu takiej debaty?
Zosia
+7 #33 Kto na WiceZosia 2018-12-19 21:38
Boże [wpis niecenzuralny] i taka funkcja.
Pytanie kto zostanie Wice. Pan Kamiński czy Pałczyński. Bo ani jeden ani drugi nie nadaje się na tą funkcję. Kamiński parcie na szkło a Pałczynski brak jakiegokolwiek doświadczenia. 4 lata temu nawet nie dostał mandatu radnego a teraz zasiada w radzie i pcha się na Wice. Panie Pałczyński po co to Panu? Może warto spojrzeć w lustro. Nie dorosl Pan do tej funkcji. Mam nadzieję, że Berendt się ogarnie i zauważy jacy ta są ludzie. Proszę zrobić debatę tych kandydatów niech my mieszkańcy mamy prawo wyboru. Proszę również ogłosić konkurs na Wice a nie bo wy sobie wybieracie ludzi na fotel. My mieszkańcy chcemy mieć prawo głosu. Pan Pałczyński nie nadaje się na tą funkcję. A przede wszystkim czas Panie Berendt się ogarnąć i dać nam prawo głosu. A na debacie ludzie swoje powiedzą co wiedzą.
H
+10 #32 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyH 2018-12-19 20:35
Piotras miły fajny ale. .... Chłopaki
H
+9 #31 GfH 2018-12-19 20:33
Niech sie Jarek zorganizuje mało Przygotowanch Ludzi. Fachowców. Po co problemy i opinią publiczną szok. Biedroń ?!
J
+6 #30 TJ 2018-12-19 20:32
No wiadomo. To jeszcze potrzebne. Mało w tym miescie
G
+6 #29 YG 2018-12-19 20:30
Ok kto na vc ? Pszczyński przecież jest .....Nie dziewczyny
Obiektywny
+5 #28 Kierownik oświatyObiektywny 2018-12-19 19:09
Skoro artykuł jest o nowym kierowniku Wydziału Oświaty, to nie rozumiem tych przytyków do pana Grzegorza Kamińskiego. Czyżby antypatia portalu do byłego wiceburmistrza była aż tak duża, że nie może obejść się bez tych złośliwości? Myślę, że obecny Burmistrz wie, z kim chciałby pracować i sam dokona wyboru.
Panu [wpis niecenzuralny]owi Pawłowskiemu gratuluję i życzę powodzenia na nowym stanowisku.
grajol
+4 #27 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatygrajol 2018-12-19 18:55
Cytuję Kacha:
Świetnie... XD
A teraz pytanie co z osobami które są po studiach które się uczyły są świetnymi magistrami doktorami w swojej nauce a zapierd..alaja z mopem?! Kto im da znajomosci żeby wbić się do urzędu? Taka prawda dziś bez znajomosci nie ma nic!!!!

No
Krystian
+10 #26 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyKrystian 2018-12-19 15:39
Dobre wieści. Oby kompetencje pomogły naszej oświacie
Ewka
+5 #25 BrawoEwka 2018-12-19 14:49
Brawo Panie [wpis niecenzuralny]ie. Trzymam kciuki za owocną pracę i życzę powodzenia. 😁
D
-16 #24 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyD 2018-12-19 12:21
Alr pan Grzegorz zostanie wice?
ula
+7 #23 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyula 2018-12-19 11:59
To się kumple z facebook spotkali w jednej firmie
Gosc
+20 #22 OnaGosc 2018-12-19 10:04
To ta Justysia która w Mieścisku zapomniała wypełnić wniosek o dotacje.
beton
+2 #21 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatybeton 2018-12-19 08:47
Cytuję moltobene:
To się koalicja posypie i bardzo ciekawie zapowiada się Rok 2019.
Na razie podoba mi się postępowanie nowego Burmistrza,oby tak dalej-fachowców zatrudniać i rozmawiać z ludzmi.

Co do fachowców - czas pokaże. Ja mam mieszane odczucia. Gadanego ma(tym nic nie zbuduje), a zobaczymy jak sprawdzi się w robocie.
beton
-2 #20 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatybeton 2018-12-19 08:45
Cytuję vxv28:
Ha, ha, ha... i się zaczynają podjazdowe wojenki. Obecna koalicja nie przetrwa a burek dogada się z WW żeby móc dalej rządzić. Poszwa z Kamińskim na boczny tor. A potem jeszcze z klubów powyciągają im jeszcze radnych. Co najmniej po jednym z SW i od Poszwy. Tylko tak mi się wydaje, że to WW będzie rosło w siłę a ni BL bo z tego ostatniego do WW też jeszcze ktoś na bank przejdzie.

Szczera prawda. BL+WW większość w radzie i po układziku. Czekam na to- Panie Burmistrzu.
Obserwator WRC
+22 #19 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyObserwator WRC 2018-12-19 00:21
Cytuję Ninka:
Wygląda na to , że Grześ chciałby być głównym rozgrywającym w Wągrowcu.
Strzelił sobie w kolano, bo ma źle ustawionych radnych: Strzelecka-Purczyńska, Kaniewska, Patelski to nauczyciele, nikt się burkowi nie postawi, bo robota ważniejsza niż jakieś tam SW2000. Co do Patelskiego to też musi uważać, bo Berendt ma dobry kontakt ze starostą a właśnie pod niego ten radny podlega.
Jak Kamiński zacznie fikać, to żona też może mieć mało godzin, bo pracuje w szkole pod burmistrzem.
Tak to właśnie "super fachowiec" zaprowadził się w kozi róg!!! Brawo Panie Kamiński, zawsze był Pan słaby jako urzędnik i polityk, teraz nadal Pan to potwierdza.
vxv28
+3 #18 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyvxv28 2018-12-18 23:45
Ha, ha, ha... i się zaczynają podjazdowe wojenki. Obecna koalicja nie przetrwa a burek dogada się z WW żeby móc dalej rządzić. Poszwa z Kamińskim na boczny tor. A potem jeszcze z klubów powyciągają im jeszcze radnych. Co najmniej po jednym z SW i od Poszwy. Tylko tak mi się wydaje, że to WW będzie rosło w siłę a ni BL bo z tego ostatniego do WW też jeszcze ktoś na bank przejdzie.
Ninka
+1 #17 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyNinka 2018-12-18 23:40
Wygląda na to , że Grześ chciałby być głównym rozgrywającym w Wągrowcu.
kwasystasy
+2 #16 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatykwasystasy 2018-12-18 23:35
Cytuję Razem:
Cytuję moltobene:
To się koalicja posypie i bardzo ciekawie zapowiada się Rok 2019.
Na razie podoba mi się postępowanie nowego Burmistrza,oby tak dalej-fachowców zatrudniać i rozmawiać z ludzmi.

Jeśli koalicja się posypie to z kim Zadroga chce współpracować??? Z Poszwą?? Bo chyba tylko ten klub gwarantuje większość w radzie...

Nie bój żabki,żabka dupki da będą kijanki.
Kacha
+7 #15 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyKacha 2018-12-18 23:33
Świetnie... XD
A teraz pytanie co z osobami które są po studiach które się uczyły są świetnymi magistrami doktorami w swojej nauce a zapierd..alaja z mopem?! Kto im da znajomosci żeby wbić się do urzędu? Taka prawda dziś bez znajomosci nie ma nic!!!!
Wicher
+5 #14 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyWicher 2018-12-18 22:48
Zadroga ma 8, Andrzej 3 więc już jest koalicja, więc w czym problem?
Jako
-1 #13 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyJako 2018-12-18 22:36
Cytuję Razem:
Cytuję moltobene:
To się koalicja posypie i bardzo ciekawie zapowiada się Rok 2019.
Na razie podoba mi się postępowanie nowego Burmistrza,oby tak dalej-fachowców zatrudniać i rozmawiać z ludzmi.

Jeśli koalicja się posypie to z kim Zadroga chce współpracować??? Z Poszwą?? Bo chyba tylko ten klub gwarantuje większość w radzie...

Dwóch z niby PiS jest do zagospodarowania i spoko mogą rozgrywać Poszwę i Kamińskiego z 11 wtedy radnymi na pokładzie.
Razem
-7 #12 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyRazem 2018-12-18 22:06
Cytuję moltobene:
To się koalicja posypie i bardzo ciekawie zapowiada się Rok 2019.
Na razie podoba mi się postępowanie nowego Burmistrza,oby tak dalej-fachowców zatrudniać i rozmawiać z ludzmi.

Jeśli koalicja się posypie to z kim Zadroga chce współpracować??? Z Poszwą?? Bo chyba tylko ten klub gwarantuje większość w radzie...
SIP
+14 #11 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatySIP 2018-12-18 22:04
Pogonić tego Kamińskiego. Co on ma tam do gadania. Tych 5 radnych w tym nieudacznik z dziwnymi aspiracjami. Niech pokaże ile zarobił w szumnie prowadzonym doradztwie, czekamy na oświadczenie... Komu doradzał i kto takiego doradztwa potrzebował??? Chyba kolejni nieudacznicy. Ot się pchają do koryta ryjki nieumyte...
yyyyyy
+1 #10 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyyyyyyy 2018-12-18 22:03
Cytuję gość:
Cytuję Super:
Może i dobrze, że ktoś nie z naszego środowiska. Bez układu. No chyba, że się mylę.


Mylisz się - np. zwróć uwagę na szanowną małżonkę - czym się zajmuje i gdzie/ z kim pracuje :-)


Kompletnie nie rozumiem w jaki sposób współmałżonka, a raczej to z kim pracuje miałaby wpływać na "przynależonść" do "układów". Ludzie zajmijcie się własnym życiem.
jo
+2 #9 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyjo 2018-12-18 21:50
A gdzie i z kim pracuje szanowna małżonka?
moltobene
+10 #8 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatymoltobene 2018-12-18 21:49
To się koalicja posypie i bardzo ciekawie zapowiada się Rok 2019.
Na razie podoba mi się postępowanie nowego Burmistrza,oby tak dalej-fachowców zatrudniać i rozmawiać z ludzmi.
gość
+2 #7 gratulacjegość 2018-12-18 21:41
Cytuję Super:
Może i dobrze, że ktoś nie z naszego środowiska. Bez układu. No chyba, że się mylę.


Mylisz się - np. zwróć uwagę na szanowną małżonkę - czym się zajmuje i gdzie/ z kim pracuje :-)
jola
-4 #6 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyjola 2018-12-18 21:37
Cytuję gość:
Cytuję Super:
Może i dobrze, że ktoś nie z naszego środowiska. Bez układu. No chyba, że się mylę.

Nawet nie wiesz jak się mylisz.

gosc, masz swoja do wepchniecia.
jola
-5 #5 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatyjola 2018-12-18 21:34
Kamik,krec swoje lody .
gość
-3 #4 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału Oświatygość 2018-12-18 21:33
Cytuję Super:
Może i dobrze, że ktoś nie z naszego środowiska. Bez układu. No chyba, że się mylę.

Nawet nie wiesz jak się mylisz.
Obserwatorka
+5 #3 Brawo REDAKTORObserwatorka 2018-12-18 21:31
Cytuję Miro-Maro Maro-Mero:
Świetny artykuł! Pełen akcji, intrygi i insynuacji. To lubię!

Ja też . Nie muszę się wysilać , intrygować , insynuować , mam wszystko już podane na tacy , ha ha ha . Mogę spokojnie pić kawkę ...
Miro-Maro Maro-Mero
+17 #2 RE: Dr [wpis niecenzuralny] Pawłowski kierownikiem Wydziału OświatyMiro-Maro Maro-Mero 2018-12-18 21:26
Świetny artykuł! Pełen akcji, intrygi i insynuacji. To lubię!
Super
+4 #1 CiekaweSuper 2018-12-18 21:21
Może i dobrze, że ktoś nie z naszego środowiska. Bez układu. No chyba, że się mylę.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.