• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3385

Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018

W ubiegłym roku USC zarejestrował 493 akty urodzenia i sporządził 545 aktów zgonu. Dzieci najczęściej otrzymywały imiona Zosia i Antoni.

Wągrowiecki Urząd Stanu Cywilnego zarejestrował przez cały 2018 rok 493 akty urodzenia. Jest to aż o 91 urodzeń mniej niż w roku 2017. Sporządzono także 545 aktów zgonu (23 więcej niż rok wcześniej).

W roku 2018 najczęściej rodzice najchętniej nadawali dziewczynkom imię Zofia (17 razy). Nieco mniej, bo 14 razy, wybierano w ubiegłym roku imię Maja, a dominująca przez ostatnie lata Lena znalazła się na trzecim miejscu (13 razy).

Wśród chłopców nadal popularnym imieniem jest Antoni, które wraz z Aleksandrem rodzice nadali swoim pociechom po 10 razy. Popularnym imieniem był także Nikodem (9 razy).

Najrzadziej nadawanymi imionami wśród dziewcząt były Jaśmina, Ines i Mia (po 1 razie), a wśród chłopięcych Diego, Krzesimir i Iwo (również po 1 razie).

W Wągrowcu na koniec 2018 roku było zameldowanych 25 417 mieszkańców (w tym 911 osób zameldowanych czasowo). Rok wcześniej mieliśmy łącznie 25 141 mieszkańców (w tym 555 zameldowanych tymczasowo).


 

 

Komentarze   

Kuba
0 #68 Mia KhalifaKuba 2019-01-17 01:09
Już wiem skąd pomysł na takie imię ;))
Janowy
-7 #67 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-09 16:18
Cytuję ny f\sv:
Janowy -piątka dzieci to pięć pogrzebów

No i ...?? Za glupi jestem , zeby zrozumiec o co co chodzi? Masz jeszcze jakies inne minusy posiadania dzieci?
Janowy
-5 #66 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-09 16:15
Cytuję antyhape:
Janek wiesz jaki jest twój problem?
Widzę że za mocno Cię bolą inne poglądy niż twoje, zamknij przeglądarkę i idz sie pobaw z piątka Twoich szczęsliwych dzieci.
a wiesz co jest najlepsze? Że mam to calkowicie w dupie... każdy robi to co chce, jak dla mnie możesz mieć ich dwadzieście i robić slodkie zdjęcia na instagram.
Nie oceniaj, żyj i daj zyć innnym.

Masz wszystko w du..e, nie zauważasz, ze to moje, konserwatywne poglady sa niedopuszczlne w waszym "tolerancyjnym swiecie" i co zdanie sobie zaprzeczasz. Spójrz co napisałeś. Poza tym - gdybys czytal ze zrozumieniem, to wiedziałbys , ze wole zabawe w dzieci niz taplanie się w błocie jakim jest facebook czy ten twoj instagram. A piatke dzieci to chciałbym mieć, ale nawet z mniejsza iloscia zabawa jest przednia z i pozniej jest z kim porozmawiac, jest do kogo pojechać - to jest prawdziwe zycie a nie "przyjaciele z fejsa", he, he, he ...
ny f\sv
+2 #65 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018ny f\sv 2019-01-09 13:50
Janowy -piątka dzieci to pięć pogrzebów
antyhape
+3 #64 okejantyhape 2019-01-09 13:00
Janek wiesz jaki jest twój problem?
Widzę że za mocno Cię bolą inne poglądy niż twoje, zamknij przeglądarkę i idz sie pobaw z piątka Twoich szczęsliwych dzieci.
a wiesz co jest najlepsze? Że mam to calkowicie w dupie... każdy robi to co chce, jak dla mnie możesz mieć ich dwadzieście i robić slodkie zdjęcia na instagram.
Nie oceniaj, żyj i daj zyć innnym.
Luiza
+5 #63 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Luiza 2019-01-08 23:29
Nie karmić trola Janowego!
Janowy
-4 #62 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-08 22:29
Cytuję kinia:
Cytuję iza:
kinia - moja darmowa rada. Nie czekaj w kolejce na NFZ tylko jak najszybciej idż prywatnie do lekarza bo pomału będzie za póżno o ile już nie jest , Zabierz ze sobą życiową partnerke


Ja nigdzie nie pisałam, że to ja mam partnerkę napisałam ogólnie na podstawie literatury i mediów.Nic poza tym.Radzę wrócić na wcześniejsze etapy edukacji by nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Problem to raczej masz ty iza ponieważ facet o pseudonimie janowy w niewybredny sposób pisze o kobietach, wręcz zniża je do poziomu maszynki do produkcji dzieci, co absolutnie ci nie przeszkadza, wulgaryzmy i porównywanie kobiet do prosiąt żrących podczas ciąży również nie ubodło cię jako człowieka i kobiety ale to, że kobiety tworzą związki na tyle cię zbulwersowało, że postanowiłaś wtrącić swoje dyskryminacyjne 3 grosze. Na podstawie twojej reakcji twierdzę, że to same kobiety postawą podobną do twojej sprawiają, że kobiety wg.mężczyzn zawsze będą kimś gorszym, sama też dałaś na to przyzwolenie.

Ty nawet nie wiesz co napisałaś, dzidzia .I tutaj jest twoj problem - wyszczekujz to co ci wtłoczyła "literatura i media". A to co ja pisze to wieloletnie obserwacje. O tym, zeby nie obzerac sie w ciazy jak maciory (nie napisałem prosie - to byłoby za łagodne), co robicie nagminnie - to pisze kazda fachowa literatura - zarówno ta pisana ręką faceta jak i kobiety. Uzyłem tylko prostego języka i widzę że dotarł on do ciebie. Ciesze się z tego.
I na koniec, dziuniu - ja uwielbiam kobiety. Kocham je! Bez nich swiat byłby jak swiat bez dzieci - pisty, smutny i bez sensu. Podkreslałem nie raz, ze mój szacunek wzrasta bezgranicznie dla "maszynek dla robienia dzieci" (co za lewacki bełkot) - matek z trójką i więcej dzieci bo znam ten wysiłek jaki włożyły w ich urodzenie i wychowanie. Dla takich napełnionych roszczeniami o wszystko, wrzeszczacymi o swiecie pełnym złych facetów takiego szacunku nie mam. A kobiety ktore wolą zyc w zwiazku z kobietą, czy jakies Grodzki Conchity to nie sa kobiety - nazywajmy sprawy po imieniu. To sa odchyłki które w naturze tez sie przydarzaja, ale znów madra natura zrobiła tak, że szybko one usychają. Na szczescie, normalnych fajnych dziewczyn które lubia facetów z ich wadami, chca mieć te niedoskonałe, szowinistyczne świnie za meżów, tworzyć rodzine i miec dzieci, jest na szczęście z 95 %. A ty skupiaj sie dalej na podziwianiu idealności lesbijek, pedałów i transwerstytów, bo tak media i jakies pisemka przekazują ...
kinia
+4 #61 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018kinia 2019-01-08 21:44
Cytuję iza:
kinia - moja darmowa rada. Nie czekaj w kolejce na NFZ tylko jak najszybciej idż prywatnie do lekarza bo pomału będzie za póżno o ile już nie jest , Zabierz ze sobą życiową partnerke


Ja nigdzie nie pisałam, że to ja mam partnerkę napisałam ogólnie na podstawie literatury i mediów.Nic poza tym.Radzę wrócić na wcześniejsze etapy edukacji by nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Problem to raczej masz ty iza ponieważ facet o pseudonimie janowy w niewybredny sposób pisze o kobietach, wręcz zniża je do poziomu maszynki do produkcji dzieci, co absolutnie ci nie przeszkadza, wulgaryzmy i porównywanie kobiet do prosiąt żrących podczas ciąży również nie ubodło cię jako człowieka i kobiety ale to, że kobiety tworzą związki na tyle cię zbulwersowało, że postanowiłaś wtrącić swoje dyskryminacyjne 3 grosze. Na podstawie twojej reakcji twierdzę, że to same kobiety postawą podobną do twojej sprawiają, że kobiety wg.mężczyzn zawsze będą kimś gorszym, sama też dałaś na to przyzwolenie.
iza
-5 #60 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018iza 2019-01-08 20:53
kinia - moja darmowa rada. Nie czekaj w kolejce na NFZ tylko jak najszybciej idż prywatnie do lekarza bo pomału będzie za póżno o ile już nie jest , Zabierz ze sobą życiową partnerke
Janowy
-9 #59 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-08 16:48
Cytuję kinia:
Cytuję Janowy:
Cytuję babka:
Cytuję Janowy:
Cytuję kobieta z krwi i koś:
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.

Nie - jej i męża, bo razem tworza rodzinę. Jesli wam się da wolną rękę to najchetniej zero dzieci i noszenie na rekach. Lata obserwacji. A jak nie chcesz miec dzieci to zostan panną i nie oczekuj od normalnego faceta, ze będzie zz toba. Jasne?
Głowny wysiłek wychowania spade na kobietę - zgadza się w 100%. Absolutny szacunek dla kobiet które maja 3 wiecej dzieci. Absolutny.
"...Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! ..." - tak jak wspomniałem - mąż ma takie prawo. Chyba, ze mu przed slubem / wejsciem w partnerstwo tak powiedziałaś i wiedział o tym. Wtedy tak. Powiedziałaś mu?
4-5 dziecko naraza na utrate zycia i zdrowia? To ciekawe - te informcje to skąd? Przy dziejszej medycynie? Wynika na to, ze nasze matki narazały wielokrotnie swe życie posidając 4-8 dzieci....Ja to raczej stwierdziłbym, ze kompletny brak dziecka to utrata zycia. Natura dała wam mozliwość posiadania 3 dzieci ot tak. Bez problem. Od 18 do 35 lat...4-5 wymaga juz więcej wysiłku. Znane są liczniejsze rodziny. Zal mi ciebie, ze masz wokół samych mężczyzn oprawców ? W Wagrowcu tacy są głownie? A czy ty nie dostrzegasz uroków posiadania 3-4 dzieci? Tego życia tętniącego? Smiechu, kłótni, przekomarzania się? Jaki model dla ciebie jest worcowyc - 2 + 1 plus pies? Naprawdę?

NIE MOJ DROGI KOBIETA DECYDUJE O TYM CZY I ILE DZIECI MA URODZIĆ, MĘŻCZYZNA MOŻE DAĆ NASIENIE LUB NIE. TAKA JEGO ROLA. BO I TAK NIE BEDZIE NIGDY NOSIL W SOBIE TEGO DZIECKA ANI SIE NIM ZAJMOWAŁ. TACY WYGLDNI FACECI, RZAD DAŁ IM MOŻLIWOSC POJSCIA NA URLOP, I KTO BIERZE URLOP, KOBIETY, A FACECI ZBIERAJA MANATKI I NA ZMYWAK DO UK POD PRETEKSTEM ZAROBIENIA KASY, A TAK NAPRAWDE TO GŁĘBOKO MAJĄ RYCZĄCE DZIECKO I ZDEFORMOWANA CIĄŻĄ KOBIETE. PO PROSTU TYLKO DAWCY

Moja drogo kobietko - niestety, natura nas stworzyła tak, ze to wy te dziecko musicie wychowac i ty musicie wziąśc na barki głony ciezar jego wychowania. Facet jest od tego aby własnie zapewnic wam dach nad głową i warunki do tego wychowania. Dlatego jedzie na saksy bo to ma w genach. I nie jedzie tam z radościa , jak twierdzisz - chyba , ze ma taka jędzę wyrażającą poglady podobne do twoich. Jesli uwazasz figure kobiety w ciaży za zdeformowaną to zastanów sie na sobą co nieco bo cos nie do końca masz tam pod kopułką. Deformujecie się po ciązy bo sie obzeracie jak swinie w trakcie jej trwania i nie dbacie o siebie. Nie ma innego wytłumaczenia. Po takim zdeformowaniu wynikającym głwnie z waszego lenistwa (a nie ciąży) to faktycznie facet spieprza z domu i nawet on nie ma ochoty na dziecko z kaszlotem. To prawda.
Na koniec moja droga - tak nasz natura zrobiła, ze facet jest normalnie silniejszy od kobiety (facet a nie gej dzisiejszy) i to w zasadzie on decyduje czy dac ci nasienie czy nie. Bo jet po prostu silniejszy. Rozumiesz to? Tak nas zrobiła mądra natura i temu całym swoim lewackim belkotem zaprzeczyc nie mozesz. A teraz idz wyprowadz swoje trzy pieski i nie zapomnij im zalozyc bucików na łapki.



I właśnie dlatego ze natura dała kobietom możliwość rodzenia, to one decydują czy urodzą, czy nie. Całe szczęście, ze jest coraz więcej kobiet, które nie dają się patryjarchatowi i nie rodzą wcale lub tylko tyle ile uważają za słuszne. Era ciemnoty, kiedy co rok był prorok minęła. Coraz więcej kobiet by uniknąć płodzenia i uzależnienia od facetów decyduje się na samotność lub związki z kobietami. Co jest tego przyczyną? Nie choroba, nie dewiacja, a złość i bunt przeciw uprzedmiotowieniu kobiet. I to będzie narastać, na nic sprawianie, by narod był ciemny, kobiety maja swój rozum.

"...Coraz więcej kobiet by uniknąć płodzenia i uzależnienia od facetów decyduje się na samotność lub związki z kobietami...." - co ja moge teraz napisac...? I ten zwiazek kobiety z kobieta (idealny zapewne?) bez dzieci to jest to szczęście...? Oj, zagubiłas sie kobieto gdzies w tym zyciu - żal mi cie wtedy strasznie,albo jeste tak młoda i tak głupiutka jak but wielgus, ze dalsze moje pisanie jest tylko moja głupotą.
fwe
+4 #58 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018fwe 2019-01-08 12:32
Janowy za chwile Nowacka weżmie się za Twoje poglądy
kinia
+6 #57 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018kinia 2019-01-08 10:04
Cytuję Janowy:
Cytuję babka:
Cytuję Janowy:
Cytuję kobieta z krwi i koś:
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.

Nie - jej i męża, bo razem tworza rodzinę. Jesli wam się da wolną rękę to najchetniej zero dzieci i noszenie na rekach. Lata obserwacji. A jak nie chcesz miec dzieci to zostan panną i nie oczekuj od normalnego faceta, ze będzie zz toba. Jasne?
Głowny wysiłek wychowania spade na kobietę - zgadza się w 100%. Absolutny szacunek dla kobiet które maja 3 wiecej dzieci. Absolutny.
"...Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! ..." - tak jak wspomniałem - mąż ma takie prawo. Chyba, ze mu przed slubem / wejsciem w partnerstwo tak powiedziałaś i wiedział o tym. Wtedy tak. Powiedziałaś mu?
4-5 dziecko naraza na utrate zycia i zdrowia? To ciekawe - te informcje to skąd? Przy dziejszej medycynie? Wynika na to, ze nasze matki narazały wielokrotnie swe życie posidając 4-8 dzieci....Ja to raczej stwierdziłbym, ze kompletny brak dziecka to utrata zycia. Natura dała wam mozliwość posiadania 3 dzieci ot tak. Bez problem. Od 18 do 35 lat...4-5 wymaga juz więcej wysiłku. Znane są liczniejsze rodziny. Zal mi ciebie, ze masz wokół samych mężczyzn oprawców ? W Wagrowcu tacy są głownie? A czy ty nie dostrzegasz uroków posiadania 3-4 dzieci? Tego życia tętniącego? Smiechu, kłótni, przekomarzania się? Jaki model dla ciebie jest worcowyc - 2 + 1 plus pies? Naprawdę?

NIE MOJ DROGI KOBIETA DECYDUJE O TYM CZY I ILE DZIECI MA URODZIĆ, MĘŻCZYZNA MOŻE DAĆ NASIENIE LUB NIE. TAKA JEGO ROLA. BO I TAK NIE BEDZIE NIGDY NOSIL W SOBIE TEGO DZIECKA ANI SIE NIM ZAJMOWAŁ. TACY WYGLDNI FACECI, RZAD DAŁ IM MOŻLIWOSC POJSCIA NA URLOP, I KTO BIERZE URLOP, KOBIETY, A FACECI ZBIERAJA MANATKI I NA ZMYWAK DO UK POD PRETEKSTEM ZAROBIENIA KASY, A TAK NAPRAWDE TO GŁĘBOKO MAJĄ RYCZĄCE DZIECKO I ZDEFORMOWANA CIĄŻĄ KOBIETE. PO PROSTU TYLKO DAWCY

Moja drogo kobietko - niestety, natura nas stworzyła tak, ze to wy te dziecko musicie wychowac i ty musicie wziąśc na barki głony ciezar jego wychowania. Facet jest od tego aby własnie zapewnic wam dach nad głową i warunki do tego wychowania. Dlatego jedzie na saksy bo to ma w genach. I nie jedzie tam z radościa , jak twierdzisz - chyba , ze ma taka jędzę wyrażającą poglady podobne do twoich. Jesli uwazasz figure kobiety w ciaży za zdeformowaną to zastanów sie na sobą co nieco bo cos nie do końca masz tam pod kopułką. Deformujecie się po ciązy bo sie obzeracie jak swinie w trakcie jej trwania i nie dbacie o siebie. Nie ma innego wytłumaczenia. Po takim zdeformowaniu wynikającym głwnie z waszego lenistwa (a nie ciąży) to faktycznie facet spieprza z domu i nawet on nie ma ochoty na dziecko z kaszlotem. To prawda.
Na koniec moja droga - tak nasz natura zrobiła, ze facet jest normalnie silniejszy od kobiety (facet a nie gej dzisiejszy) i to w zasadzie on decyduje czy dac ci nasienie czy nie. Bo jet po prostu silniejszy. Rozumiesz to? Tak nas zrobiła mądra natura i temu całym swoim lewackim belkotem zaprzeczyc nie mozesz. A teraz idz wyprowadz swoje trzy pieski i nie zapomnij im zalozyc bucików na łapki.



I właśnie dlatego ze natura dała kobietom możliwość rodzenia, to one decydują czy urodzą, czy nie. Całe szczęście, ze jest coraz więcej kobiet, które nie dają się patryjarchatowi i nie rodzą wcale lub tylko tyle ile uważają za słuszne. Era ciemnoty, kiedy co rok był prorok minęła. Coraz więcej kobiet by uniknąć płodzenia i uzależnienia od facetów decyduje się na samotność lub związki z kobietami. Co jest tego przyczyną? Nie choroba, nie dewiacja, a złość i bunt przeciw uprzedmiotowieniu kobiet. I to będzie narastać, na nic sprawianie, by narod był ciemny, kobiety maja swój rozum.
Janowy
-7 #56 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-08 09:49
Cytuję kóniec:
Dyskusji .Nawiedzonego Janowego nie nawrocimy. Amen.

Nie wiem czy to cie ucieszy czy wystraszy, ale Janowy jeszcze 25 lat temu myslał praktycznie tak samo jak ci tutaj mnie minusujący. Ale z wiekiem sie mądrzeje i zaczyna na pewne sprawy patrzec inaczej (choc nie musi to dotyczyć każdego - widac to np. po tych wrzeszczzących staruszkach z parasolkami).
Janowy
-11 #55 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 19:00
Cytuję babka:
Cytuję Janowy:
Cytuję kobieta z krwi i koś:
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.

Nie - jej i męża, bo razem tworza rodzinę. Jesli wam się da wolną rękę to najchetniej zero dzieci i noszenie na rekach. Lata obserwacji. A jak nie chcesz miec dzieci to zostan panną i nie oczekuj od normalnego faceta, ze będzie zz toba. Jasne?
Głowny wysiłek wychowania spade na kobietę - zgadza się w 100%. Absolutny szacunek dla kobiet które maja 3 wiecej dzieci. Absolutny.
"...Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! ..." - tak jak wspomniałem - mąż ma takie prawo. Chyba, ze mu przed slubem / wejsciem w partnerstwo tak powiedziałaś i wiedział o tym. Wtedy tak. Powiedziałaś mu?
4-5 dziecko naraza na utrate zycia i zdrowia? To ciekawe - te informcje to skąd? Przy dziejszej medycynie? Wynika na to, ze nasze matki narazały wielokrotnie swe życie posidając 4-8 dzieci....Ja to raczej stwierdziłbym, ze kompletny brak dziecka to utrata zycia. Natura dała wam mozliwość posiadania 3 dzieci ot tak. Bez problem. Od 18 do 35 lat...4-5 wymaga juz więcej wysiłku. Znane są liczniejsze rodziny. Zal mi ciebie, ze masz wokół samych mężczyzn oprawców ? W Wagrowcu tacy są głownie? A czy ty nie dostrzegasz uroków posiadania 3-4 dzieci? Tego życia tętniącego? Smiechu, kłótni, przekomarzania się? Jaki model dla ciebie jest worcowyc - 2 + 1 plus pies? Naprawdę?

NIE MOJ DROGI KOBIETA DECYDUJE O TYM CZY I ILE DZIECI MA URODZIĆ, MĘŻCZYZNA MOŻE DAĆ NASIENIE LUB NIE. TAKA JEGO ROLA. BO I TAK NIE BEDZIE NIGDY NOSIL W SOBIE TEGO DZIECKA ANI SIE NIM ZAJMOWAŁ. TACY WYGLDNI FACECI, RZAD DAŁ IM MOŻLIWOSC POJSCIA NA URLOP, I KTO BIERZE URLOP, KOBIETY, A FACECI ZBIERAJA MANATKI I NA ZMYWAK DO UK POD PRETEKSTEM ZAROBIENIA KASY, A TAK NAPRAWDE TO GŁĘBOKO MAJĄ RYCZĄCE DZIECKO I ZDEFORMOWANA CIĄŻĄ KOBIETE. PO PROSTU TYLKO DAWCY

Moja drogo kobietko - niestety, natura nas stworzyła tak, ze to wy te dziecko musicie wychowac i ty musicie wziąśc na barki głony ciezar jego wychowania. Facet jest od tego aby własnie zapewnic wam dach nad głową i warunki do tego wychowania. Dlatego jedzie na saksy bo to ma w genach. I nie jedzie tam z radościa , jak twierdzisz - chyba , ze ma taka jędzę wyrażającą poglady podobne do twoich. Jesli uwazasz figure kobiety w ciaży za zdeformowaną to zastanów sie na sobą co nieco bo cos nie do końca masz tam pod kopułką. Deformujecie się po ciązy bo sie obzeracie jak swinie w trakcie jej trwania i nie dbacie o siebie. Nie ma innego wytłumaczenia. Po takim zdeformowaniu wynikającym głwnie z waszego lenistwa (a nie ciąży) to faktycznie facet spieprza z domu i nawet on nie ma ochoty na dziecko z kaszlotem. To prawda.
Na koniec moja droga - tak nasz natura zrobiła, ze facet jest normalnie silniejszy od kobiety (facet a nie gej dzisiejszy) i to w zasadzie on decyduje czy dac ci nasienie czy nie. Bo jet po prostu silniejszy. Rozumiesz to? Tak nas zrobiła mądra natura i temu całym swoim lewackim belkotem zaprzeczyc nie mozesz. A teraz idz wyprowadz swoje trzy pieski i nie zapomnij im zalozyc bucików na łapki.
Janowy
-13 #54 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 18:47
Cytuję nmkljop:
Cytuję Janowy:
Cytuję PiotruśPan:
Janowy nie będę tu przytaczać bredni które piszesz lecz wyjaśnię ci, bo twoje myślenie nie wykracza dalej niż wyro.Po pierwsze jedynak nie musi wyjeżdżać na zmywak, po drugie wszyscy ci których przytaczasz, którzy "wyszl na ludzi" a byli z wielodzietnych rodzin owszem wyszli na ludzi, ale ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy a poza tym rodziców nie było stać by wykształcic wszystkie dzieci, wiec przeważnie jedno w takiej rodzinie zdobyło wyksztalcenie. Inne czasy mój drogi, dziś każdy ma dostęp do edukacji i każdy może zdobyć wykształcenie, tylko jest jeden problem.NIE KAZDE DZIECKO MOŻE ODZIEDZICZYC MĄDROŚĆ PO RODZICACH, BO PO PROSTU RODZICE TEZ NIE GRZESZĄ ROZUMEM. CÓŻ GENY, A NIE PIENIADZE I CWANIACTWO STARUSZKOW DECYDUJA O INTELIGENCJI

Piotrus, dorosnij w koncu!
Jedynak nie musi wyjezdzac ale go "nowoczesni rodzice sami wypchna " bo przeciez w katolandzie nie ma co zyc. Widze to wokół - nie zgadza się? A z tych wielodzzietnych moze z dwoch wyjedzie a reszta zostanie.
"...ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy ..." - co ty tutaj wypisujesz? Do czasów feudalnych się cofasz? W latach 50-80 dostep do edukacji byl powszechny. Praktycznie w kazdej wiosce była szkoła podstawowa a poziom nauczania byl wyzszy niz dzisiaj! To ci powie kazdy nauczyciel!! Hej, wyjrzyj poza dupe Michnika!
Dzis kazdy moze zdobyc "wykształcenie" (a jak - gdy stary ma kase na jedynaka to nie ma problemu) ale wartosc inteligenta po dzisiejszych studiach "politologi i dziennikarstwie czy czy historii I zarzadzzania" jest mniejsza niz po szkole sredniej we wspomnianym okresie! Dzis absolwenci tych szacownych studiów nie potrafia wyliczyć nawet układu równań z dwiema niewiadomymi!! Znają sie głównie na czytaniu gówna z szajsfona.
Rodzice rodzin wielodzietnych nie grzzesza rozumem, co? Ty widze jestes jednak jednym z tych wykształciuchów? Czyli rodzie Trumpa, Obamy, Sklodowskiej, Einsteina, Gatesa to przygłupy były ...? A znasz jakis super madrych rodziców z jedynakiem który nagle odziedziczył wszelkie talent po nich i błyszczy? Kto to? Kasia tusk czy michał vel Jozef Bak? Czy dzieci Graff i Aggasi sa super tenisistami?
Poza tym mądrość sie nabywa - ona nie przechodzi w genach a o wartosci człowieka nie swiadzcy to co mu geny dały ale głównie ile pracy włoży w rozwój siebie. Znasz takie powiedzenie - "geniuszem nikt sie nie rodzi"? Moze da ci to cos pomyślenia...

Inteligencję się dziedziczy od rodziców a dobre maniery wynosi się z domu rodzinnego. Niestety 5 dzieci trudno ogarnąć samej kobiecie, podczas gdy tatuś rozplodowy baluje na saksach zagranicznych. Już widać efekty takiego stanu rzeczy. Brak norm, zasad , reguł i czasu dla dzieciaków, brak właściwej opieki medycznej i psychologicznej i mamy to co mamy. Rozpuszczone dzieciaki i mlodziez targajacą nie na swoje życie. Na razie na swoje.niedlugo będzie tak jak w Ameryce.

POjebcze -zacznijmy od tego, ze na palcach jednej reki moge policzyc rodziny wokol siebie gdzie jest 5 dzieci... o 4 ciezko nawet. Podejrzewam, ze u ciebie jest podobnie. Tam gdzie stary "na saksach" nie ma najczesciej dzieci tylko rozpad rodziny po jakims czasie (bo sie baba nudziła bez dzieciaka i inny "dzentelman" sie spodobał). Dla policzenia takich przykładów to potrzebuje jeszcze dwóch rak. Znam mnóstwo kobiet starszej daty co radziły sobie z wiecej niz z 5 dziecmi i wychowały je wzorcowo. Dzisiejsze damy od fajsów i instagramów na pewno tego nie potrafią. A juz szczególnie tzw. celebrytki pustomózgie. Bo skad te wzorce maja niby brazc .... twoje pisanie jest dokładnie kopiowaniem ich myslenia.
kóniec
+14 #53 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018kóniec 2019-01-07 16:34
Dyskusji .Nawiedzonego Janowego nie nawrocimy. Amen.
nmkljop
+10 #52 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018nmkljop 2019-01-07 16:33
Cytuję Janowy:
Cytuję PiotruśPan:
Janowy nie będę tu przytaczać bredni które piszesz lecz wyjaśnię ci, bo twoje myślenie nie wykracza dalej niż wyro.Po pierwsze jedynak nie musi wyjeżdżać na zmywak, po drugie wszyscy ci których przytaczasz, którzy "wyszl na ludzi" a byli z wielodzietnych rodzin owszem wyszli na ludzi, ale ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy a poza tym rodziców nie było stać by wykształcic wszystkie dzieci, wiec przeważnie jedno w takiej rodzinie zdobyło wyksztalcenie. Inne czasy mój drogi, dziś każdy ma dostęp do edukacji i każdy może zdobyć wykształcenie, tylko jest jeden problem.NIE KAZDE DZIECKO MOŻE ODZIEDZICZYC MĄDROŚĆ PO RODZICACH, BO PO PROSTU RODZICE TEZ NIE GRZESZĄ ROZUMEM. CÓŻ GENY, A NIE PIENIADZE I CWANIACTWO STARUSZKOW DECYDUJA O INTELIGENCJI

Piotrus, dorosnij w koncu!
Jedynak nie musi wyjezdzac ale go "nowoczesni rodzice sami wypchna " bo przeciez w katolandzie nie ma co zyc. Widze to wokół - nie zgadza się? A z tych wielodzzietnych moze z dwoch wyjedzie a reszta zostanie.
"...ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy ..." - co ty tutaj wypisujesz? Do czasów feudalnych się cofasz? W latach 50-80 dostep do edukacji byl powszechny. Praktycznie w kazdej wiosce była szkoła podstawowa a poziom nauczania byl wyzszy niz dzisiaj! To ci powie kazdy nauczyciel!! Hej, wyjrzyj poza dupe Michnika!
Dzis kazdy moze zdobyc "wykształcenie" (a jak - gdy stary ma kase na jedynaka to nie ma problemu) ale wartosc inteligenta po dzisiejszych studiach "politologi i dziennikarstwie czy czy historii I zarzadzzania" jest mniejsza niz po szkole sredniej we wspomnianym okresie! Dzis absolwenci tych szacownych studiów nie potrafia wyliczyć nawet układu równań z dwiema niewiadomymi!! Znają sie głównie na czytaniu gówna z szajsfona.
Rodzice rodzin wielodzietnych nie grzzesza rozumem, co? Ty widze jestes jednak jednym z tych wykształciuchów? Czyli rodzie Trumpa, Obamy, Sklodowskiej, Einsteina, Gatesa to przygłupy były ...? A znasz jakis super madrych rodziców z jedynakiem który nagle odziedziczył wszelkie talent po nich i błyszczy? Kto to? Kasia tusk czy michał vel Jozef Bak? Czy dzieci Graff i Aggasi sa super tenisistami?
Poza tym mądrość sie nabywa - ona nie przechodzi w genach a o wartosci człowieka nie swiadzcy to co mu geny dały ale głównie ile pracy włoży w rozwój siebie. Znasz takie powiedzenie - "geniuszem nikt sie nie rodzi"? Moze da ci to cos pomyślenia...

Inteligencję się dziedziczy od rodziców a dobre maniery wynosi się z domu rodzinnego. Niestety 5 dzieci trudno ogarnąć samej kobiecie, podczas gdy tatuś rozplodowy baluje na saksach zagranicznych. Już widać efekty takiego stanu rzeczy. Brak norm, zasad , reguł i czasu dla dzieciaków, brak właściwej opieki medycznej i psychologicznej i mamy to co mamy. Rozpuszczone dzieciaki i mlodziez targajacą nie na swoje życie. Na razie na swoje.niedlugo będzie tak jak w Ameryce.
babka
+12 #51 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018babka 2019-01-07 16:15
Cytuję Janowy:
Cytuję kobieta z krwi i koś:
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.

Nie - jej i męża, bo razem tworza rodzinę. Jesli wam się da wolną rękę to najchetniej zero dzieci i noszenie na rekach. Lata obserwacji. A jak nie chcesz miec dzieci to zostan panną i nie oczekuj od normalnego faceta, ze będzie zz toba. Jasne?
Głowny wysiłek wychowania spade na kobietę - zgadza się w 100%. Absolutny szacunek dla kobiet które maja 3 wiecej dzieci. Absolutny.
"...Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! ..." - tak jak wspomniałem - mąż ma takie prawo. Chyba, ze mu przed slubem / wejsciem w partnerstwo tak powiedziałaś i wiedział o tym. Wtedy tak. Powiedziałaś mu?
4-5 dziecko naraza na utrate zycia i zdrowia? To ciekawe - te informcje to skąd? Przy dziejszej medycynie? Wynika na to, ze nasze matki narazały wielokrotnie swe życie posidając 4-8 dzieci....Ja to raczej stwierdziłbym, ze kompletny brak dziecka to utrata zycia. Natura dała wam mozliwość posiadania 3 dzieci ot tak. Bez problem. Od 18 do 35 lat...4-5 wymaga juz więcej wysiłku. Znane są liczniejsze rodziny. Zal mi ciebie, ze masz wokół samych mężczyzn oprawców ? W Wagrowcu tacy są głownie? A czy ty nie dostrzegasz uroków posiadania 3-4 dzieci? Tego życia tętniącego? Smiechu, kłótni, przekomarzania się? Jaki model dla ciebie jest worcowyc - 2 + 1 plus pies? Naprawdę?

NIE MOJ DROGI KOBIETA DECYDUJE O TYM CZY I ILE DZIECI MA URODZIĆ, MĘŻCZYZNA MOŻE DAĆ NASIENIE LUB NIE. TAKA JEGO ROLA. BO I TAK NIE BEDZIE NIGDY NOSIL W SOBIE TEGO DZIECKA ANI SIE NIM ZAJMOWAŁ. TACY WYGLDNI FACECI, RZAD DAŁ IM MOŻLIWOSC POJSCIA NA URLOP, I KTO BIERZE URLOP, KOBIETY, A FACECI ZBIERAJA MANATKI I NA ZMYWAK DO UK POD PRETEKSTEM ZAROBIENIA KASY, A TAK NAPRAWDE TO GŁĘBOKO MAJĄ RYCZĄCE DZIECKO I ZDEFORMOWANA CIĄŻĄ KOBIETE. PO PROSTU TYLKO DAWCY
Janowy
-13 #50 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 15:56
Cytuję qw2e3rt:
Tak najlepiej mieć np czworo dzieci i wychowywać je kawalerce w jak kurczaki

Zrozum - ja nie piszę o skrajnościach. Takie sytuacje rozumiem. Ja pisze o ludziach ktorzy mają kasy jak lodu i wielkie domy a dziecko jedno , w porywach dwa. Sa takich tysiące. I oni własnie najwiecej krzyczą o tym, ze nie moga zapewnic "godnego życia" swoim pociechom żeby zamaskowac po prostu swoje lenistwo czy wygodnictwo Bo nie wiem co innego ...
qw2e3rt
+14 #49 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018qw2e3rt 2019-01-07 14:54
Tak najlepiej mieć np czworo dzieci i wychowywać je kawalerce w jak kurczaki
Janowy
-12 #48 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 13:43
Cytuję podejrzliwy wyborca:
Portugalscy właściciele sklepów z owadem w nazwie też już zapewne zacierają ręce, ile to kasy z 500 plus zostanie u nich wkrótce wydane na pyszne tanie jedzenie:
- pełne konserwantów,
- dodatków typu E,
- benzoesanu sodu,
- aspartamu,
- acesulfamu,
- oleju palmowego,
- syropu glukozowo-fruktozowego,
- tłuszczów utwardzonych.

Smacznego!

Nauczcie się czytać etykiety, to nie boli! A przy okazji dowiecie się, co zjadacie Wy i co dajecie do jedzenia dzieciom! Czasami nawet mając mało pieniędzy lepiej kupić mniej, i wrzucić do koszyka minimalnie droższy towar mający mniej szkodliwy skład.

To gdzie kupować? Oswieć nas? W droższym Piotrze i Pawle te same artykuły co w Biedronce ... sprawdzalem nie raz. Nawet zalecane przez sznownego POsła Niesiołowskiego przydrozne mirabelki i szczaw zasyfione dzis spalinami ...
Janowy
-15 #47 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 13:39
Cytuję kobieta z krwi i koś:
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.

Nie - jej i męża, bo razem tworza rodzinę. Jesli wam się da wolną rękę to najchetniej zero dzieci i noszenie na rekach. Lata obserwacji. A jak nie chcesz miec dzieci to zostan panną i nie oczekuj od normalnego faceta, ze będzie zz toba. Jasne?
Głowny wysiłek wychowania spade na kobietę - zgadza się w 100%. Absolutny szacunek dla kobiet które maja 3 wiecej dzieci. Absolutny.
"...Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! ..." - tak jak wspomniałem - mąż ma takie prawo. Chyba, ze mu przed slubem / wejsciem w partnerstwo tak powiedziałaś i wiedział o tym. Wtedy tak. Powiedziałaś mu?
4-5 dziecko naraza na utrate zycia i zdrowia? To ciekawe - te informcje to skąd? Przy dziejszej medycynie? Wynika na to, ze nasze matki narazały wielokrotnie swe życie posidając 4-8 dzieci....Ja to raczej stwierdziłbym, ze kompletny brak dziecka to utrata zycia. Natura dała wam mozliwość posiadania 3 dzieci ot tak. Bez problem. Od 18 do 35 lat...4-5 wymaga juz więcej wysiłku. Znane są liczniejsze rodziny. Zal mi ciebie, ze masz wokół samych mężczyzn oprawców ? W Wagrowcu tacy są głownie? A czy ty nie dostrzegasz uroków posiadania 3-4 dzieci? Tego życia tętniącego? Smiechu, kłótni, przekomarzania się? Jaki model dla ciebie jest worcowyc - 2 + 1 plus pies? Naprawdę?
Janowy
-11 #46 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 13:02
Cytuję PiotruśPan:
Janowy nie będę tu przytaczać bredni które piszesz lecz wyjaśnię ci, bo twoje myślenie nie wykracza dalej niż wyro.Po pierwsze jedynak nie musi wyjeżdżać na zmywak, po drugie wszyscy ci których przytaczasz, którzy "wyszl na ludzi" a byli z wielodzietnych rodzin owszem wyszli na ludzi, ale ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy a poza tym rodziców nie było stać by wykształcic wszystkie dzieci, wiec przeważnie jedno w takiej rodzinie zdobyło wyksztalcenie. Inne czasy mój drogi, dziś każdy ma dostęp do edukacji i każdy może zdobyć wykształcenie, tylko jest jeden problem.NIE KAZDE DZIECKO MOŻE ODZIEDZICZYC MĄDROŚĆ PO RODZICACH, BO PO PROSTU RODZICE TEZ NIE GRZESZĄ ROZUMEM. CÓŻ GENY, A NIE PIENIADZE I CWANIACTWO STARUSZKOW DECYDUJA O INTELIGENCJI

Piotrus, dorosnij w koncu!
Jedynak nie musi wyjezdzac ale go "nowoczesni rodzice sami wypchna " bo przeciez w katolandzie nie ma co zyc. Widze to wokół - nie zgadza się? A z tych wielodzzietnych moze z dwoch wyjedzie a reszta zostanie.
"...ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy ..." - co ty tutaj wypisujesz? Do czasów feudalnych się cofasz? W latach 50-80 dostep do edukacji byl powszechny. Praktycznie w kazdej wiosce była szkoła podstawowa a poziom nauczania byl wyzszy niz dzisiaj! To ci powie kazdy nauczyciel!! Hej, wyjrzyj poza dupe Michnika!
Dzis kazdy moze zdobyc "wykształcenie" (a jak - gdy stary ma kase na jedynaka to nie ma problemu) ale wartosc inteligenta po dzisiejszych studiach "politologi i dziennikarstwie czy czy historii I zarzadzzania" jest mniejsza niz po szkole sredniej we wspomnianym okresie! Dzis absolwenci tych szacownych studiów nie potrafia wyliczyć nawet układu równań z dwiema niewiadomymi!! Znają sie głównie na czytaniu gówna z szajsfona.
Rodzice rodzin wielodzietnych nie grzzesza rozumem, co? Ty widze jestes jednak jednym z tych wykształciuchów? Czyli rodzie Trumpa, Obamy, Sklodowskiej, Einsteina, Gatesa to przygłupy były ...? A znasz jakis super madrych rodziców z jedynakiem który nagle odziedziczył wszelkie talent po nich i błyszczy? Kto to? Kasia tusk czy michał vel Jozef Bak? Czy dzieci Graff i Aggasi sa super tenisistami?
Poza tym mądrość sie nabywa - ona nie przechodzi w genach a o wartosci człowieka nie swiadzcy to co mu geny dały ale głównie ile pracy włoży w rozwój siebie. Znasz takie powiedzenie - "geniuszem nikt sie nie rodzi"? Moze da ci to cos pomyślenia...
kobieta z krwi i koś
+14 #45 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018kobieta z krwi i koś 2019-01-07 12:38
Janowy to czy i ile kobieta chce mieć dzieci powinno być jej decyzją, tylko i wyłącznie. Bo to ona dźwiga ciężar przez 9 miesięcy, to jej ciało, organizm ponosi konsekwencje tworzenia nowego życia, to głównie na kobiety spada ciężar wychowania dzieci itp. Więc żaden, ale to żaden facet nie ma prawa decydować w tej kwestii za kobiety! Mężczyzna który robi kobiecie 4,5 i kolejne dziecko narażając ja na utratę zdrowia i życia, a tym samym zabierajac matkę pozostałym dzieciom zwyczajnie jej nie szanuje, wręcz znęca się nad nią, taki facet to zwyczajnie oprawca.
podejrzliwy wyborca
+15 #44 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018podejrzliwy wyborca 2019-01-07 12:30
Portugalscy właściciele sklepów z owadem w nazwie też już zapewne zacierają ręce, ile to kasy z 500 plus zostanie u nich wkrótce wydane na pyszne tanie jedzenie:
- pełne konserwantów,
- dodatków typu E,
- benzoesanu sodu,
- aspartamu,
- acesulfamu,
- oleju palmowego,
- syropu glukozowo-fruktozowego,
- tłuszczów utwardzonych.

Smacznego!

Nauczcie się czytać etykiety, to nie boli! A przy okazji dowiecie się, co zjadacie Wy i co dajecie do jedzenia dzieciom! Czasami nawet mając mało pieniędzy lepiej kupić mniej, i wrzucić do koszyka minimalnie droższy towar mający mniej szkodliwy skład.
Jaaaaaaaaaaaa
+16 #43 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Jaaaaaaaaaaaa 2019-01-07 12:15
Cytuję Janowy:
Cytuję nananananana:
Cytuję Janowy:
Cytuję Harry:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

To pińcet po ostatniej drożyznie jest już warte około 350zl, ludzie nie są tak głupi, wbrew temu co myślą rządzący i potrafią liczyć. Mało tego prawdziwa drożyzna dopiero nadchodzi, w 2020 będzie już po wyborach i wtedy PISdzielcy oleją ciepłym moczem suwerena podwyższając ceny wszystkiego co się da. Ciężkie czasy nadchodzą, trzymajcie się ludzie za kieszeń bo dojna zmiana nie liczy się z nikim i z niczym.

Ciepłym moczem, synek, to ci olewało państwo SLD/ PO/PSL przez 27 lat - nawet 500 plus mnie dostałeś i piłeś ten mocz szczęśliwy jak świnia przed rzeźnią. To, ze ty nie masz dzieci (albo rozpuszczonego jedynaka) i wylewasz tutaj swoje żale nie świadczy o tym ze 500 to jest 350. Ojciec Adam w TVN-ie tak ci kazał powtarzać? Bo z tego co ja wiem, 500 plus pomogło wielu rodzinom z dziećmi, artykuły żywnościowe podrożały tylko o tyle samo co drożało za PO, wyniki gospodarze kraju są zajebiste, przepowiednie twoich POsranych guru co do podwyżek prądu wysypały się na całej lini (znów błazna z ciebie zrobili, co nie?), państwo PIS myśli o podniesieniu kryterium na 500 plus, weszły emerytury dla matek z 4 więcej dzieci.. Wróżysz drożyznę w 2020 roku jak niejaki przygłup Petru wróżył swego czasu PIS-owi odnosnie wprowadzenia 500 plus - "nie dacie rady, nie dacie rady". Na pewno drozyzna bedzie jak PO dorwie sie do władzy - zreszta sam piszesz, ze w POwskim Wągrowcu jest drogo jak w POwskiej warszafce. Nic nie dziwi. A brak dzieci to efekt lewackiej propagandy i po prostu lenistwa kobiet - łatwiej mieć wolne weekendy i popołudnia niż poświęcić się wychowaniu dzieci. Innego wytłumaczeni nie ma. No ale cóż - ich wybór - na starość zostanie pusta wielka chata i kilkoma pieskami zamiast dzieci czy wnuków ...

Na starość, to każdy z obecnych młodych rodziców będzie miał tylko pustą chatę, niezależnie od liczby dzieci. A wiesz dlaczego? Bo zamiast poświęcać czas dzieciom, poświęcacie go na bicie kasy, natomiast nie pracujace matki wolą czas poświęcać na bieganie po marketach, na spotkanka towarzyskie, na pazury, na kosmetyczki, na smartfony- i nazywacie to rozwojem osobistym, a dzieci podrzucane są gdzie się da, najlepiej do darmowego żłobka, przedszkolna, czy szkółki nie ważne byle daleko. Dziecko w sumie małe, głupiutkie wyrasta w przekonaniu że tak musi być, nie wie że to najbliżsi powinni się nim opiekować, dobry czas dają mu instytucje. Wiec jak myślicie, co zrobi ze swoimi rodzicami, kiedy juz ci będą wymagali opieki? Tez odda do jakiejś przechowalni, jak je kiedy było małe i jedyne czego potrzebowało to miłości i opieki rodziców, a nie podrzucania go obcym, by go wyreczyli w wychowaniu

Zgadzam sie w 100%. Co do słowa. Żaden złobek nie zastapi rodziców, zadna kasa nie zrekompensuje ci skrzywionego dziecka. Dlatego tak jak napisałem - podziwiam i bardzo szanuje kobiety które podjeły się urodzenia i wychowania sie kilku dzieci bo jest to o wiele większa orka od "robienie kariery" i wymądrzania się nad matkmi wielodzietnymi.
Co najciekawsze - bardzo często te "wyemancypowane", super madre kobiety maja tak spieprzone zycie, ze az żal patrzec.

JANOWY może wreszcie zajmij się dziećmi, pomóż kobiecie skoro to orka, a nie leż w wyrze ze smartfonem. Pamiętasz w ogóle imiona i daty urodzin, bo z reguły tacy jak ty nie pamiętają, no a jeśli dochodzą do tego dzieci partnerki i te z innymi kobietami to dopiero mają problem tacy panowie
PiotruśPan
+12 #42 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018PiotruśPan 2019-01-07 12:06
Janowy nie będę tu przytaczać bredni które piszesz lecz wyjaśnię ci, bo twoje myślenie nie wykracza dalej niż wyro.Po pierwsze jedynak nie musi wyjeżdżać na zmywak, po drugie wszyscy ci których przytaczasz, którzy "wyszl na ludzi" a byli z wielodzietnych rodzin owszem wyszli na ludzi, ale ich rodzice żyli w czasach, kiedy dostęp do edukacji był znikomy a poza tym rodziców nie było stać by wykształcic wszystkie dzieci, wiec przeważnie jedno w takiej rodzinie zdobyło wyksztalcenie. Inne czasy mój drogi, dziś każdy ma dostęp do edukacji i każdy może zdobyć wykształcenie, tylko jest jeden problem.NIE KAZDE DZIECKO MOŻE ODZIEDZICZYC MĄDROŚĆ PO RODZICACH, BO PO PROSTU RODZICE TEZ NIE GRZESZĄ ROZUMEM. CÓŻ GENY, A NIE PIENIADZE I CWANIACTWO STARUSZKOW DECYDUJA O INTELIGENCJI
Janowy
-16 #41 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:41
Cytuję ciemnota:
Cytuję Janowy:
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

Cytuję normalny#€@:
Cytuję Janowy:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Bzdury walisz, ze az szczypie - rozejrzyj sie wokół - najbogatsi ludzie w Polsce maja po jednym , dwoch dzieci. Trzy to juz "patologia". Stac ich na pewno i na piatkę ale sie po prostu nie chce podająć tego obowiązku. Rozstepy będą, trzeba będzie pieluchy przebierac, w nocy wstawac. Nie ma innego powodu. Patologia, moja droga Krysiu, to rodzina dwa plus jeden, plus trzy psy. Patologia to tacy Kwasniewscy z jedna Olka, Tusk z dwoma rozkaproszynymi bachorami, syn Martyniuka czy syn lub córka Millera ... Kupa kasy włozona i gówno z tego jest. Patologia to para pedalów domagająca sie dzieci do adopcji. Rodzina wielodzietna , nawet biedna i z pijacymi czasami rodzicami to nie patologia - to zycie, dzieci znające twarde realia od najmłodszych lat, to sol ziemi. Wbij to sobie do tej bańki i nie powtarzaj tych lewackich bzdur bo az mdli ...



Ludzie Mają 1 lub 2 dzieci, bo są odpowiedzialni za los drugiego człowieka, chcą zapewnić godne warunki życia dzieciom od dnia narodzin aż do dorosłości, a nie wyciągać łapę po socjal. Ludzie to nie kopulujace zwierzaki, kto ma trochę rozumu, to szczucie 500+do niego na pewno nie trafi

Bzdura kompletna! Rozejrzyj sie dookoła - ci których stac na kilka dzieci maja tylko jedno , moze dwa czasami - nie stac ich na wychowanie? Poza tym - zjakie goodmne warunki?! O czym ty pitolisz? Ile masz lat, zeby nie wiedziec, ze dajac dzieciakowi "godne warunki" tylko je psujesz do cna? Masz je nauczyć szacunku dla ludzi i życia, zmusić do nauki. I tyle I za tyle beda ci bardzo wdziećzni... (za kase dana im na szajsfony na pewno nie). O reszte niech sami walczą. Napisałem ci - o wiele wartościowsze najczęściej sa te dzieciaki z rodzin wielodzietnych które zaznały twardszego zycia i biedy niz te wylulane jedynaki. Nawet gdy jedno czy dwójka z nich się stoczy to I tak bilans jest dla kraju dodatni. Ludzie, gdy czasami czytam te wasze wypowiedzi to zastanawiam się kto wam takich bzdur w te głowy nakładł? Mieliscie braci siostry? Wam tez zapenino "godny byt " od kołyski (na pewno nawet jej nie pamietacie)?
I na koniec - dwójka dzieci to porazak dla społeczeństwo. Teoretyczne 2,3 na kobiete zapewnia tylko taki sam poziom populacji. Niech więc zyje patologia, bo dzieki niej moze bedziecie umierać jeszcze w Polsce ...


To ja już dziękuje za życie w takim kraju, a zwłaszcza w takim mieście- ciemnogród

A wypierdalaj! Ale przedtem wskaz nam ten raj "nowoczesny" gdzię tak mało dzieci? Zaczniesz od Rosji czy Japoni? A moze jakas wyspa z pedalami - to jest dopiero otwartosc i "nieciemnogórd"... Dasz jakis konkret?
Janowy
-19 #40 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:37
Cytuję ciemnota:
Cytuję Janowy:
Cytuję ...:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Cytuję gutek:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Baby w większości ogólnie są leniwe i roszczeniowe.

Szczególnie "samotne" matki, które rodzą ciągle nowe dzieci. Partenogeneza?

Zazdrościsz mi? Jesli opiekuja sie tymi dziecmi to wszystkiego najlepszego - one dają więcej temu panstwu niz bezdzietna, wymalowana pani mgr pracujaca w urzędzie.

Dają robotę tym wykształconym .Maja naprawiać to co ty spieprzyłeś.Naprawić jzepsutego już się nie da

Daje dzieci spoleceństwu - potencjalnych robotników, nauczycieli, naukowców. Taka Maria Curie Skłodowska była piatym dzieckiem, Rockefeller byl z rodziny wielodzietnej (6 dzieci) gdzie bieda kipiała. Obama ma chyba z 8 rodzenstwa ... Dzieci tej samotnej matki beda w przyszłosci pracowac na nią - kto będzie pracowal na tę paniusię z urzedu - jej jedynak zagranicą czy uchodzcy z Syrii moze?
Janowy
-17 #39 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:23
Cytuję jbnki:
Cytuję Janowy:
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

A jakis argument, "miłosniku księdzy" (jak po komentarzu widać)? Nie jest czyms gorszym od ku...y samica ktora zachodzi w ciaze I zabija swoje dziecko. A najczesciej jest tak, ze ma warunki aby je urodzic i wychowac ... Toz to nawet suki tak nie robią.


"księdzy" hahahaha widać żeś szkołę specjalną skończył, instykt pierwotny drzemie.zyr i płodzenie tylko w głowie

A u ciebie ten instynkt zanikł? Ha, ha, ha! Impotent sie odezwal ... I bardzo dobrze - wasza linia szybko sie skończy. Natura takich jak wy szybciutko wyeliminuje.
Janowy
-16 #38 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:20
Cytuję Do Janowego:
Czytam twoje komentaże, nie tylko pod tym artykułem i zastanawiam się kim ty jesteś człowieku, skąd się takie indywidua biorą? Są dwie możliwości: 1. Wypisujesz takie bzdury bo masz z tego korzyść (typowy płatny troll opłacany przez PIS, Putina), 2. Problemy natury psychicznej - jeżeli to ta opcja to sugeruję natychmiast udać się do lekarza, mamy XXI wiek i takie rzeczy można leczyć, to nie wstyd. Wstydem jest opluwać wszystkich na około.

A jakies konkrety panie Nemo? Gdzie nie mam racji? Podejrzewam, ze walę samą prawdę która cię dotyka w 100% a ta boli najbardziej? Tylke jedynaka sie dorobiles, dostrzegasz swoj błąd i jego wytykanie publiczne boli cię? Rozumiem to ...
Janowy
-13 #37 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:14
Cytuję nananananana:
Cytuję Janowy:
Cytuję Harry:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

To pińcet po ostatniej drożyznie jest już warte około 350zl, ludzie nie są tak głupi, wbrew temu co myślą rządzący i potrafią liczyć. Mało tego prawdziwa drożyzna dopiero nadchodzi, w 2020 będzie już po wyborach i wtedy PISdzielcy oleją ciepłym moczem suwerena podwyższając ceny wszystkiego co się da. Ciężkie czasy nadchodzą, trzymajcie się ludzie za kieszeń bo dojna zmiana nie liczy się z nikim i z niczym.

Ciepłym moczem, synek, to ci olewało państwo SLD/ PO/PSL przez 27 lat - nawet 500 plus mnie dostałeś i piłeś ten mocz szczęśliwy jak świnia przed rzeźnią. To, ze ty nie masz dzieci (albo rozpuszczonego jedynaka) i wylewasz tutaj swoje żale nie świadczy o tym ze 500 to jest 350. Ojciec Adam w TVN-ie tak ci kazał powtarzać? Bo z tego co ja wiem, 500 plus pomogło wielu rodzinom z dziećmi, artykuły żywnościowe podrożały tylko o tyle samo co drożało za PO, wyniki gospodarze kraju są zajebiste, przepowiednie twoich POsranych guru co do podwyżek prądu wysypały się na całej lini (znów błazna z ciebie zrobili, co nie?), państwo PIS myśli o podniesieniu kryterium na 500 plus, weszły emerytury dla matek z 4 więcej dzieci.. Wróżysz drożyznę w 2020 roku jak niejaki przygłup Petru wróżył swego czasu PIS-owi odnosnie wprowadzenia 500 plus - "nie dacie rady, nie dacie rady". Na pewno drozyzna bedzie jak PO dorwie sie do władzy - zreszta sam piszesz, ze w POwskim Wągrowcu jest drogo jak w POwskiej warszafce. Nic nie dziwi. A brak dzieci to efekt lewackiej propagandy i po prostu lenistwa kobiet - łatwiej mieć wolne weekendy i popołudnia niż poświęcić się wychowaniu dzieci. Innego wytłumaczeni nie ma. No ale cóż - ich wybór - na starość zostanie pusta wielka chata i kilkoma pieskami zamiast dzieci czy wnuków ...

Na starość, to każdy z obecnych młodych rodziców będzie miał tylko pustą chatę, niezależnie od liczby dzieci. A wiesz dlaczego? Bo zamiast poświęcać czas dzieciom, poświęcacie go na bicie kasy, natomiast nie pracujace matki wolą czas poświęcać na bieganie po marketach, na spotkanka towarzyskie, na pazury, na kosmetyczki, na smartfony- i nazywacie to rozwojem osobistym, a dzieci podrzucane są gdzie się da, najlepiej do darmowego żłobka, przedszkolna, czy szkółki nie ważne byle daleko. Dziecko w sumie małe, głupiutkie wyrasta w przekonaniu że tak musi być, nie wie że to najbliżsi powinni się nim opiekować, dobry czas dają mu instytucje. Wiec jak myślicie, co zrobi ze swoimi rodzicami, kiedy juz ci będą wymagali opieki? Tez odda do jakiejś przechowalni, jak je kiedy było małe i jedyne czego potrzebowało to miłości i opieki rodziców, a nie podrzucania go obcym, by go wyreczyli w wychowaniu

Zgadzam sie w 100%. Co do słowa. Żaden złobek nie zastapi rodziców, zadna kasa nie zrekompensuje ci skrzywionego dziecka. Dlatego tak jak napisałem - podziwiam i bardzo szanuje kobiety które podjeły się urodzenia i wychowania sie kilku dzieci bo jest to o wiele większa orka od "robienie kariery" i wymądrzania się nad matkmi wielodzietnymi.
Co najciekawsze - bardzo często te "wyemancypowane", super madre kobiety maja tak spieprzone zycie, ze az żal patrzec.
Janowy
-15 #36 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 10:09
Cytuję pustak beton:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy chce widzieć te twoje szcześliwe dzieci, rozstawiane po kątach, zamykane w jednej klitce, niedożywione, brudne, nie kumate, ze smarkiem do ziemi, płaczące po kątach bo inne dzieci mają wszystko, a one nie, bo inne dzieci się z nich śmieją itp. A ty pretensje do kogo wtedy będziesz miał? Oczywiście do innych nie do swojego nieposkromionego pierwotnego instynktu króliczego( może to określenie zrozumiesz)A ty co tak atakujesz kobiety? Wg ciebie to jakieś m....rozpłodowe. Dobrze, ze chociaż niektóre jeszcze mają rozum.

Przykro mi , ale widac od razu widac, ze nie miałes do czynienia z typowa rodzina wielodzietną. Widzisz tylko jakies wyimaginowane, rozstawione po katach usmarkane dzieci (swoj a drogą, co jest złego w usmarkanym dzieciaku?) które ci wtloczono do banki poprze lewackie media. Gdzie ty takie coś dziś masz? W Wagrowcu??!Po pierwsze, dzis rodziny wilelodzietne mozna na placach reki jednej policzyć, po drugie te dzieci które mają wszystko na kichnięcie są o wiele gorsze od tych co maja mniej. Te co sie smieją z tych biednych to są te bachory jedynaki własnie, samolubne, egoistyczne,. wypaczone przez nadopiekunczych rodziców (przeciez im smark nie mozze kapnąć na ziemię, co?) i najczęściej gówno warte pózniej. Te rodziny w których sa te biedniejsze dzieci są moze biedniejsz, ale po prostu szczęsłiwsze bo maja samych siebie, mają się z kim bawić i dorastać!! Ja mialem kilku braci - za żadna komorkę, szmatę markową i pokoj dla siebie nie zamieniłbym czasu jaki spedziłem z nimi w dziecinstwie. Nidgy! Nic tego nie zastąpi. Widać, ze ty byles jakimś jedynaczkiem bo nawet nie wiesz co straciłeś. Troche mi cie żal ...Spójrz na dzieci dzisiejsze - one się garna instynktownie do innych dzieci, one nie chcą wózków po 3 tys zł, zabawek ze złota. One chcą się bawić z podobnymi dzieciakami! Moja córka 5 letnia gdy widzi inną dzecko to od razu rzuca wszystko i biegnie do niego! Czego ty, fanie Nowickiej i tuska nie rozumiesz?
Poza tym, jesli uwazasz, ze kobieta z czwórką czy piątka dzieci to "króliczyca" to wez się , kur..a, dobrze rozpędz i walnij w jakis mur. Moze cos tam ci sie przestawi... Dla mnie to człowiek przez duże C i kobieta godna najwyższego szacunku. Dlatego cieszę się np. ze PIS im emerytury przyznał. Należy się jak psu buda - szczególnie gdy sie widzi takie poglądy jak twoje.
A te twoje rozumne kobiety to nabywaja "właściwego rozumu" najczęściej gdy juz jest za pózno - wtedy jest ryk o "in vitro", pretensje do koscioła i finalnie zostaje te wspomniane juz kilkakrotnie pieski czy kotki zamiast wnuków .... Żyję juz tyle lat, ze widziałem to setki razy.
Do Janowego
+17 #35 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Do Janowego 2019-01-07 09:26
Czytam twoje komentaże, nie tylko pod tym artykułem i zastanawiam się kim ty jesteś człowieku, skąd się takie indywidua biorą? Są dwie możliwości: 1. Wypisujesz takie bzdury bo masz z tego korzyść (typowy płatny troll opłacany przez PIS, Putina), 2. Problemy natury psychicznej - jeżeli to ta opcja to sugeruję natychmiast udać się do lekarza, mamy XXI wiek i takie rzeczy można leczyć, to nie wstyd. Wstydem jest opluwać wszystkich na około.
pustak beton
+18 #34 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018pustak beton 2019-01-07 08:59
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy chce widzieć te twoje szcześliwe dzieci, rozstawiane po kątach, zamykane w jednej klitce, niedożywione, brudne, nie kumate, ze smarkiem do ziemi, płaczące po kątach bo inne dzieci mają wszystko, a one nie, bo inne dzieci się z nich śmieją itp. A ty pretensje do kogo wtedy będziesz miał? Oczywiście do innych nie do swojego nieposkromionego pierwotnego instynktu króliczego( może to określenie zrozumiesz)A ty co tak atakujesz kobiety? Wg ciebie to jakieś m....rozpłodowe. Dobrze, ze chociaż niektóre jeszcze mają rozum.
ciemnota
+19 #33 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018ciemnota 2019-01-07 08:46
Cytuję Janowy:
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

Cytuję normalny#€@:
Cytuję Janowy:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Bzdury walisz, ze az szczypie - rozejrzyj sie wokół - najbogatsi ludzie w Polsce maja po jednym , dwoch dzieci. Trzy to juz "patologia". Stac ich na pewno i na piatkę ale sie po prostu nie chce podająć tego obowiązku. Rozstepy będą, trzeba będzie pieluchy przebierac, w nocy wstawac. Nie ma innego powodu. Patologia, moja droga Krysiu, to rodzina dwa plus jeden, plus trzy psy. Patologia to tacy Kwasniewscy z jedna Olka, Tusk z dwoma rozkaproszynymi bachorami, syn Martyniuka czy syn lub córka Millera ... Kupa kasy włozona i gówno z tego jest. Patologia to para pedalów domagająca sie dzieci do adopcji. Rodzina wielodzietna , nawet biedna i z pijacymi czasami rodzicami to nie patologia - to zycie, dzieci znające twarde realia od najmłodszych lat, to sol ziemi. Wbij to sobie do tej bańki i nie powtarzaj tych lewackich bzdur bo az mdli ...



Ludzie Mają 1 lub 2 dzieci, bo są odpowiedzialni za los drugiego człowieka, chcą zapewnić godne warunki życia dzieciom od dnia narodzin aż do dorosłości, a nie wyciągać łapę po socjal. Ludzie to nie kopulujace zwierzaki, kto ma trochę rozumu, to szczucie 500+do niego na pewno nie trafi

Bzdura kompletna! Rozejrzyj sie dookoła - ci których stac na kilka dzieci maja tylko jedno , moze dwa czasami - nie stac ich na wychowanie? Poza tym - zjakie goodmne warunki?! O czym ty pitolisz? Ile masz lat, zeby nie wiedziec, ze dajac dzieciakowi "godne warunki" tylko je psujesz do cna? Masz je nauczyć szacunku dla ludzi i życia, zmusić do nauki. I tyle I za tyle beda ci bardzo wdziećzni... (za kase dana im na szajsfony na pewno nie). O reszte niech sami walczą. Napisałem ci - o wiele wartościowsze najczęściej sa te dzieciaki z rodzin wielodzietnych które zaznały twardszego zycia i biedy niz te wylulane jedynaki. Nawet gdy jedno czy dwójka z nich się stoczy to I tak bilans jest dla kraju dodatni. Ludzie, gdy czasami czytam te wasze wypowiedzi to zastanawiam się kto wam takich bzdur w te głowy nakładł? Mieliscie braci siostry? Wam tez zapenino "godny byt " od kołyski (na pewno nawet jej nie pamietacie)?
I na koniec - dwójka dzieci to porazak dla społeczeństwo. Teoretyczne 2,3 na kobiete zapewnia tylko taki sam poziom populacji. Niech więc zyje patologia, bo dzieki niej moze bedziecie umierać jeszcze w Polsce ...


To ja już dziękuje za życie w takim kraju, a zwłaszcza w takim mieście- ciemnogród
ciemnota
+17 #32 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018ciemnota 2019-01-07 08:41
Cytuję Janowy:
Cytuję ...:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Cytuję gutek:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Baby w większości ogólnie są leniwe i roszczeniowe.

Szczególnie "samotne" matki, które rodzą ciągle nowe dzieci. Partenogeneza?

Zazdrościsz mi? Jesli opiekuja sie tymi dziecmi to wszystkiego najlepszego - one dają więcej temu panstwu niz bezdzietna, wymalowana pani mgr pracujaca w urzędzie.

Dają robotę tym wykształconym .Maja naprawiać to co ty spieprzyłeś.Naprawić jzepsutego już się nie da
jbnki
+17 #31 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018jbnki 2019-01-07 08:37
Cytuję Janowy:
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

A jakis argument, "miłosniku księdzy" (jak po komentarzu widać)? Nie jest czyms gorszym od ku...y samica ktora zachodzi w ciaze I zabija swoje dziecko. A najczesciej jest tak, ze ma warunki aby je urodzic i wychowac ... Toz to nawet suki tak nie robią.


"księdzy" hahahaha widać żeś szkołę specjalną skończył, instykt pierwotny drzemie.zyr i płodzenie tylko w głowie
Janowy
-15 #30 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 07:26
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

A jakis argument, "miłosniku księdzy" (jak po komentarzu widać)? Nie jest czyms gorszym od ku...y samica ktora zachodzi w ciaze I zabija swoje dziecko. A najczesciej jest tak, ze ma warunki aby je urodzic i wychowac ... Toz to nawet suki tak nie robią.
Janowy
-14 #29 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 07:23
Cytuję ...:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Cytuję gutek:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Baby w większości ogólnie są leniwe i roszczeniowe.

Szczególnie "samotne" matki, które rodzą ciągle nowe dzieci. Partenogeneza?

Zazdrościsz mi? Jesli opiekuja sie tymi dziecmi to wszystkiego najlepszego - one dają więcej temu panstwu niz bezdzietna, wymalowana pani mgr pracujaca w urzędzie.
Janowy
-13 #28 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-07 07:20
Cytuję Maniu:
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.

Cytuję normalny#€@:
Cytuję Janowy:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Bzdury walisz, ze az szczypie - rozejrzyj sie wokół - najbogatsi ludzie w Polsce maja po jednym , dwoch dzieci. Trzy to juz "patologia". Stac ich na pewno i na piatkę ale sie po prostu nie chce podająć tego obowiązku. Rozstepy będą, trzeba będzie pieluchy przebierac, w nocy wstawac. Nie ma innego powodu. Patologia, moja droga Krysiu, to rodzina dwa plus jeden, plus trzy psy. Patologia to tacy Kwasniewscy z jedna Olka, Tusk z dwoma rozkaproszynymi bachorami, syn Martyniuka czy syn lub córka Millera ... Kupa kasy włozona i gówno z tego jest. Patologia to para pedalów domagająca sie dzieci do adopcji. Rodzina wielodzietna , nawet biedna i z pijacymi czasami rodzicami to nie patologia - to zycie, dzieci znające twarde realia od najmłodszych lat, to sol ziemi. Wbij to sobie do tej bańki i nie powtarzaj tych lewackich bzdur bo az mdli ...



Ludzie Mają 1 lub 2 dzieci, bo są odpowiedzialni za los drugiego człowieka, chcą zapewnić godne warunki życia dzieciom od dnia narodzin aż do dorosłości, a nie wyciągać łapę po socjal. Ludzie to nie kopulujace zwierzaki, kto ma trochę rozumu, to szczucie 500+do niego na pewno nie trafi

Bzdura kompletna! Rozejrzyj sie dookoła - ci których stac na kilka dzieci maja tylko jedno , moze dwa czasami - nie stac ich na wychowanie? Poza tym - zjakie goodmne warunki?! O czym ty pitolisz? Ile masz lat, zeby nie wiedziec, ze dajac dzieciakowi "godne warunki" tylko je psujesz do cna? Masz je nauczyć szacunku dla ludzi i życia, zmusić do nauki. I tyle I za tyle beda ci bardzo wdziećzni... (za kase dana im na szajsfony na pewno nie). O reszte niech sami walczą. Napisałem ci - o wiele wartościowsze najczęściej sa te dzieciaki z rodzin wielodzietnych które zaznały twardszego zycia i biedy niz te wylulane jedynaki. Nawet gdy jedno czy dwójka z nich się stoczy to I tak bilans jest dla kraju dodatni. Ludzie, gdy czasami czytam te wasze wypowiedzi to zastanawiam się kto wam takich bzdur w te głowy nakładł? Mieliscie braci siostry? Wam tez zapenino "godny byt " od kołyski (na pewno nawet jej nie pamietacie)?
I na koniec - dwójka dzieci to porazak dla społeczeństwo. Teoretyczne 2,3 na kobiete zapewnia tylko taki sam poziom populacji. Niech więc zyje patologia, bo dzieki niej moze bedziecie umierać jeszcze w Polsce ...
normalny#€@
+16 #27 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018normalny#€@ 2019-01-07 06:42
Cytuję Janowy:
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Bzdury walisz, ze az szczypie - rozejrzyj sie wokół - najbogatsi ludzie w Polsce maja po jednym , dwoch dzieci. Trzy to juz "patologia". Stac ich na pewno i na piatkę ale sie po prostu nie chce podająć tego obowiązku. Rozstepy będą, trzeba będzie pieluchy przebierac, w nocy wstawac. Nie ma innego powodu. Patologia, moja droga Krysiu, to rodzina dwa plus jeden, plus trzy psy. Patologia to tacy Kwasniewscy z jedna Olka, Tusk z dwoma rozkaproszynymi bachorami, syn Martyniuka czy syn lub córka Millera ... Kupa kasy włozona i gówno z tego jest. Patologia to para pedalów domagająca sie dzieci do adopcji. Rodzina wielodzietna , nawet biedna i z pijacymi czasami rodzicami to nie patologia - to zycie, dzieci znające twarde realia od najmłodszych lat, to sol ziemi. Wbij to sobie do tej bańki i nie powtarzaj tych lewackich bzdur bo az mdli ...



Ludzie Mają 1 lub 2 dzieci, bo są odpowiedzialni za los drugiego człowieka, chcą zapewnić godne warunki życia dzieciom od dnia narodzin aż do dorosłości, a nie wyciągać łapę po socjal. Ludzie to nie kopulujace zwierzaki, kto ma trochę rozumu, to szczucie 500+do niego na pewno nie trafi
nananananana
+18 #26 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018nananananana 2019-01-07 06:28
Cytuję Janowy:
Cytuję Harry:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

To pińcet po ostatniej drożyznie jest już warte około 350zl, ludzie nie są tak głupi, wbrew temu co myślą rządzący i potrafią liczyć. Mało tego prawdziwa drożyzna dopiero nadchodzi, w 2020 będzie już po wyborach i wtedy PISdzielcy oleją ciepłym moczem suwerena podwyższając ceny wszystkiego co się da. Ciężkie czasy nadchodzą, trzymajcie się ludzie za kieszeń bo dojna zmiana nie liczy się z nikim i z niczym.

Ciepłym moczem, synek, to ci olewało państwo SLD/ PO/PSL przez 27 lat - nawet 500 plus mnie dostałeś i piłeś ten mocz szczęśliwy jak świnia przed rzeźnią. To, ze ty nie masz dzieci (albo rozpuszczonego jedynaka) i wylewasz tutaj swoje żale nie świadczy o tym ze 500 to jest 350. Ojciec Adam w TVN-ie tak ci kazał powtarzać? Bo z tego co ja wiem, 500 plus pomogło wielu rodzinom z dziećmi, artykuły żywnościowe podrożały tylko o tyle samo co drożało za PO, wyniki gospodarze kraju są zajebiste, przepowiednie twoich POsranych guru co do podwyżek prądu wysypały się na całej lini (znów błazna z ciebie zrobili, co nie?), państwo PIS myśli o podniesieniu kryterium na 500 plus, weszły emerytury dla matek z 4 więcej dzieci.. Wróżysz drożyznę w 2020 roku jak niejaki przygłup Petru wróżył swego czasu PIS-owi odnosnie wprowadzenia 500 plus - "nie dacie rady, nie dacie rady". Na pewno drozyzna bedzie jak PO dorwie sie do władzy - zreszta sam piszesz, ze w POwskim Wągrowcu jest drogo jak w POwskiej warszafce. Nic nie dziwi. A brak dzieci to efekt lewackiej propagandy i po prostu lenistwa kobiet - łatwiej mieć wolne weekendy i popołudnia niż poświęcić się wychowaniu dzieci. Innego wytłumaczeni nie ma. No ale cóż - ich wybór - na starość zostanie pusta wielka chata i kilkoma pieskami zamiast dzieci czy wnuków ...

Na starość, to każdy z obecnych młodych rodziców będzie miał tylko pustą chatę, niezależnie od liczby dzieci. A wiesz dlaczego? Bo zamiast poświęcać czas dzieciom, poświęcacie go na bicie kasy, natomiast nie pracujace matki wolą czas poświęcać na bieganie po marketach, na spotkanka towarzyskie, na pazury, na kosmetyczki, na smartfony- i nazywacie to rozwojem osobistym, a dzieci podrzucane są gdzie się da, najlepiej do darmowego żłobka, przedszkolna, czy szkółki nie ważne byle daleko. Dziecko w sumie małe, głupiutkie wyrasta w przekonaniu że tak musi być, nie wie że to najbliżsi powinni się nim opiekować, dobry czas dają mu instytucje. Wiec jak myślicie, co zrobi ze swoimi rodzicami, kiedy juz ci będą wymagali opieki? Tez odda do jakiejś przechowalni, jak je kiedy było małe i jedyne czego potrzebowało to miłości i opieki rodziców, a nie podrzucania go obcym, by go wyreczyli w wychowaniu
Maniu
+12 #25 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Maniu 2019-01-07 01:19
Cytuję Janowy:
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!

Janowy, ciebie to chyba jakiś ksiądz skrzywdził. Po twoich komentarzach widać, że masz spaczoną psychikę.
Janowy
-17 #24 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-06 22:37
Cytuję olek:
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.

Co to za matka którą stac na kilka dzieci a rodzi jedno a pozostałe poddaje aborcji...? Jest takich mnóstwo ...Toz to gorsze od kur..y!
Janowy
-12 #23 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Janowy 2019-01-06 22:35
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Bzdury walisz, ze az szczypie - rozejrzyj sie wokół - najbogatsi ludzie w Polsce maja po jednym , dwoch dzieci. Trzy to juz "patologia". Stac ich na pewno i na piatkę ale sie po prostu nie chce podająć tego obowiązku. Rozstepy będą, trzeba będzie pieluchy przebierac, w nocy wstawac. Nie ma innego powodu. Patologia, moja droga Krysiu, to rodzina dwa plus jeden, plus trzy psy. Patologia to tacy Kwasniewscy z jedna Olka, Tusk z dwoma rozkaproszynymi bachorami, syn Martyniuka czy syn lub córka Millera ... Kupa kasy włozona i gówno z tego jest. Patologia to para pedalów domagająca sie dzieci do adopcji. Rodzina wielodzietna , nawet biedna i z pijacymi czasami rodzicami to nie patologia - to zycie, dzieci znające twarde realia od najmłodszych lat, to sol ziemi. Wbij to sobie do tej bańki i nie powtarzaj tych lewackich bzdur bo az mdli ...
olek
+12 #22 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018olek 2019-01-06 20:43
Co to za matka która patrzy czy ma mieć dziecko ze względów finansowych to kurw.
???
+9 #21 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018??? 2019-01-06 20:34
Cytuję Falak z Wągrowca:
Przepraszam teraz na zachodzie popularne imiona to Abdulah, Dżamal , Nadżib, Dżamila Podobne imiona nadają swoim dzieciom polki np w Angli Także jak zaczną wracać to będzie tak orientalnie na ulicach

A Falak to imię izraelskie?
...
+3 #20 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018... 2019-01-06 20:32
Cytuję Krystyna:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Cytuję gutek:
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Baby w większości ogólnie są leniwe i roszczeniowe.

Szczególnie "samotne" matki, które rodzą ciągle nowe dzieci. Partenogeneza?
Krystyna
+7 #19 RE: Zosia i Antoni to najpopularniejsze imiona w 2018Krystyna 2019-01-06 19:49
Cytuję Janowy:
Cytuję Em:
Nie może być... Państwo dobrobytu, 500+ drenuje budżet, a niż demograficzny trwa w najlepsze... Co poszło nie tak? 😂

Zrozum w końcu, ze kasa na dzieci, własne dzieci nie jest zadnym dreanazem budżetu. Drenażem jest własnie oszukiwanie na VAT, czy takie reprywatyzacje jak w warszfce Posranej. W wyniku 500 plus znikło ubóstwo wśród dzieci - to jest już coś warte. A co poszło nie tak - po prostu - baby sa dziś tak leniwe, ze nie chce im się rodzic i wychowywać dzieci. Lepiej w weekend pojechać na malowanie pazurów czy innych tatuaży niż wyjść na spacer z dzieckiem.

Zgadzam się, że łożenie na swoje dzieci jest naturalne, więc pozwólmy ludziom godnie zarobić oraz dajmy zwolnienia z podatków ludziom, którzy mają dzieci i pracują. Absolutnie nie ma mojej zgody na dotowanie patologii z publicznych pieniędzy, ale każdy kto choć trochę interesuje się polityką widzi, że 500+ było łapówką za głos w wyborach.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.