• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6267

Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańców

Kilkumetrowy krzyż stanął przy skrzyżowaniu ulic Polnej z Piaskową w Wągrowcu. Krzyż ma przypominać o obecności Boga w naszym codziennym życiu.

Wczoraj wstawiliśmy na naszym FanPage na Facebook'u informację o krzyżu. Pod zdjęciem pojawiło się sporo komentarzy. Krzyż podzielił mieszkańców. Jedni uważają, że to bardzo dobry pomysł, inni, że miejsce krzyża jest w kościele.

Jak udało nam się ustalić, Wspólnota Odnowy w Duchu Świętym "Skała" działająca przy Parafii Rzymskokatolickiej pw. Bł. Michała Kozala w Wągrowcu tym wymownym znakiem postanowiła uczcić swoją 20. rocznicę powstania. Krzyż ma nam przypominać o obecności Boga w naszym codziennym życiu.


 

 

Komentarze   

January
-51 #52 Krzyż przy piaskowej !.January 2021-11-03 18:52
Obudź się kościele Jezus wraca .
raksa
+42 #51 kosciółraksa 2021-11-03 15:17
na mejscu krzyża powstanie kościół. I nikt nic nie bedzie miał do gadania.Więc należy to zlikwidować !
January
-23 #50 Krzyż przy piaskowej .January 2021-11-03 13:29
Mamy sojusz Tiary i (Korony ) ,obywatel czy firma energetyczna musiała by mieć zezwolenie podpisane przez wielu ważnych urzędników ,a tu proszę jest krzyż a będzie kościół Zobaczycie uwierzycie mi nie przeszkadza .
Rys
+44 #49 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówRys 2021-11-02 15:01
O ile pamiętam to ścieżka rowerowa jest w planach po tej stronie także prędzej czy później albo będzie przesunięcie albo zmiana miejsca.
Yyy
+50 #48 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówYyy 2021-11-02 13:28
VVV-masz rację bo csle Straszewo to są same bambry z wiosek co udają wielkich miastowych panow
Do PIS Janowy
+47 #47 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówDo PIS Janowy 2021-11-02 08:11
Ruski troll i sprzedawczyk. Nowy miesiąc, nowa pensja.
Cghbvcffrtuijj GWO
-46 #46 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówCghbvcffrtuijj GWO 2021-11-02 06:51
A mnie osobiście nie przeszkadza żaden krzyż, ktory jest postawiony w szczytnym celu. Natomiast przeszkadzają mi różance noszone na szyi zamiast biżuterii przez Karyny i Sebiksów, ktorzy nawet nie wiedzą czego on jest symbolem! Przeszkadzają mi wytatuowane dla kpiny krzyże na cielskach mięśniaków ! Nie jestem osobą nawiedzoną ale to akurat mi przeszkadza. Wiec zaninim założysz różaniec na szyi najpierw rusz głową, bo ona nie tylko jest od botoksu, napompowanych ust, sztucznych rzęs i namalowanych brwi i by gębę zarastała ruda broda ale głowa jest po to by myślała.
#@#$&
+54 #45 Do #44#@#$& 2021-11-02 06:21
Olo mamy XXI wiek, dziś nie trzeba mieć co rok proroka . Większosć społeczenstwa jest światła, bo jest nieograniczony dostęp do oświaty, wszyscy wiedzą jak się zapobiega niepożądanej ciąży, więc nikt nie musi płodzić 4 dzieci jeśli go na to nie stać. Co innego nieograniczony dostęp do treści, ktore wzmagają prymitywne popędy człowieka ale jesli tak jest, to trzeba to leczyć, a nie robić kolejne dzieci. W XXI wieku wielodzietność niestety albo świadczy o ciemnocie ludzkiej albo o chorobie , ktorą się leczy. Nie cieszy mnie fakt, by społeczeństwo z własnej pracy- podatkow miało utrzymywać cudze dzieciaki, tylko dlatego, że ich rodzice nie mają głowy do myślenia, a to czym myślą jest tylko prymitywnym zwierzęcym instynktem
olo
-49 #44 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówolo 2021-11-01 20:11
Do # 39 - wiesz dlaczego mi pasuje 500 plus na dzieci bo gdy ja byłem dzieckiem to ojciec sam pracował na nas a matka zajmowała się naszą czwórką i w domu się nie przelewało ,jedzenie zawsze mieliśmy ale już ubrania , własne pokoje czy wakacje to już nie . Także nie jestem zazdrosny że ktoś ma teraz lepiej jak ja miałem i to ze z moich podatków idzie na 500 plus to mnie cie4szy Może ty zazdrościsz innym ale ja nie
z
-41 #43 zz 2021-11-01 17:13
Na Krzyżu Pan Jezus pokonał grzech, śmierć i szatana a krew Jezusa przelana na Krzyżu uwalnia, oczyszcza i zbawia i nie ma dla człowieka cenniejszego daru jak KREW JEZUSA
PIS Janowy
-62 #42 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówPIS Janowy 2021-11-01 17:11
Franek - jeczy na inflancje a nie zdaje sobie sprawy, ze jest ona wynikime farsy na covidzie. Jak myslisz baranie - skad sie wzielo 1 mln zlotych pensji rocznej dla lekarxa kontraktowego? Skad wzieto kase na MILIARDY dodtakow covidowych? Skad wzieto MILIARDY na setki milionow szczepionek dla thedhili? Skad bierze sie kase na szczepionkobusy na kazdy dozynkach i przy cmentarzach? Skad wzieto kase (miliardy) na stawianie szpitali covidowych, oplacanei lekarzom tam pracujacym hoteli 5 gwiazdkowych? Skad wzieto setki milionow na promowanie gowna szczepionkowego ? Skad ma byc kasa jesli zamknieto mnostwo zakladow (pomimo, ze iklosc zakazen wsrod robotnikow jest mniejsza niz w przypadku grypy)? Potrafisz polaczyc dwa fakty, glabie wagrowiecki?
Madrzy ludize mowili juz na pocztatku farsy z covidkiem (przypomne - moze do tych tepow lbow dotrze - 0,2 % smiertelnosci, srednia wieku zgonow 76 lat, smiertelnosc Polakow do 30 lat - ZEROWA!!). Madrzy ludzie mowili - wiecej ludzi umiera z refguly z powodu efektow zamykania wszystkiego niz w wyniku samej epidemi. Nie , ku...a! Zwyciezylo lobby kitlarzy , ktorzy powyszczepiani do dzis lecza zdalnie i tylko mordy dra o wiecej kasy.
Franek- ty fanie tuska i lempart - najgorsze jeszcze przed nami!
A temu swojemu kalekiemu kumplowi, Golemowi, to wyjasnij, ze Polska nic jeszcz teczowo-osranej UE nie placi i mam nadzieje, ze nie zaplaci. Mam nadzieje, ze w koncy Morawiceki sie obudzi - ludzie mowili mu - nie uginaj sie przed presja pedalow na wiazanei kasy z praworzadnoscia!! Ku..a, zgodzil sie na to. Belkoczac cos o konkuzjach. Ile trwalo zanim wykorzystano to? Rok czy mniej?
W dupe z ta UNIA! Srac na jej pieniadze - i tak ida na ogridki sreco i przystanki zielone czy bransoletki zycia! Nie ma absolutnie zadnego sensu siedzeic w tworze ktory nie pozwala Polskim sadom, sadzic polakow. Czy naprawde wagrowiec jest pelen takich kalek golemowatych, ze tego nie rozumieja?
999
+39 #41 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańców999 2021-11-01 16:03
To juz krzyzyk na piersi wierzacych nie wystarczy.Trzeba ludziom przed okna wielgachne stawiac.W imie czego ??
Faceci chcac ego podwyzszyc i nadrobic co nieco duze samochody sobie kupuja a tu to oznaka nie liczenia sie z parafianami jak i z tymi ktorzy nimi nie sa.
Cale szczescie ze na pomysl pomnika nie wpadli bo to dopiero byla by wioska .
Beda pod czym pieski wypita wode zostawiac.
PIS Janowy
-50 #40 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówPIS Janowy 2021-11-01 15:47
Fryzia - problem jest taki, ze Olo chyba rozumie jak wazne sa dzieci i ze nie ma lepszej inwestycji niz one. W przeciwienstwie do ciebie, ktory za lempart chcialbys miec za panstwowa kase klinike aborcyjena na kazdym rogu i dzieci oddawac pedalom. Ja tez widze wiekszy sens i lepsza przyszlosc w tym pierwszym ..
Fryzia
+16 #39 #37oloFryzia 2021-11-01 15:18
Olo pierwsze słysze, żeby komuś, kto niby nie korzysta z 500 podobało się to, głupiemu to mów. Kolejny srajportek ktory boi się, że jego baba i bomble stracą utrzymanie na koszt podatników. Chcesz socjal to przynajmniej jedno do roboty w kraju, a nie ciągniecie socjal skąd się da.
rychui
-14 #38 sprzedawczykrychui 2021-11-01 14:32
Golem widze że ty może4sz być podnóżkiem niemców i reszty za pieniadze to byś ojca sprzedał Najpierw piszesz że rząd nie ma swoich pieniędzy a póżniej że produkuje prąd, paliwo i wode .Za chwile powiesz że wągrowieckie wodociągi należą do pisu .Ciesz się że rządzi pis bo dosyć że musisz zapierdalać dla niemców to jeszcze byś płacił podatki na lekarzy i inżynierów co stoją przy granicy wschodniej . Chłopie powstań z kolan nie po to nasi dziadowie walczyli z niemcami żebyś dziś przy nich klęczał . Jak ci żle to granica otwarta.
olo
-19 #37 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówolo 2021-11-01 14:24
Daras matole beneficjentami zasiłków itd . są ludzie którzy mają różne poglądy i wyznania Nawet takiemi idiocie jak ty też się może należeć Sam nic nie biore ale nie oprzeszkadza mi np 500 plus
January
+45 #36 Krzyż przy Parkowej .January 2021-11-01 13:33
Kler zawłaszczył nowy teren !!!.
kempa niemyta
+47 #35 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówkempa niemyta 2021-11-01 13:29
zlikwidować krzyż i zniszczyć go, bo oni znowu go postawią !
bux
+44 #34 likwidacjabux 2021-11-01 10:52
zlikwidować krzyż i koniec ! Bezdyskusyjnie!
Ooo
+34 #33 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówOoo 2021-11-01 10:19
Że też nie natchnał ich ten Duch Świety by zamiast stawiac krzyza zebrane pieniadze przeznaczyc na pomoc żywym ludziom w potrzebie czy nawet tym ktorych światlo juz gaśnie w hospicjum.
Przykre zamiast łaczyc symbolami dziela .
Jaga
+50 #32 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówJaga 2021-11-01 09:54
Przeciez kazdy z tej wspólnoty mógł uczcic to 20 lecie stawiajac taki krzyz u siebie w ogrodzie -obejsciu.
skoro az tak na symbolach im zalezy .
Ilu z nich mieszka w tych blokach??
To juz chore jest.
Mieszk 4
+41 #31 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówMieszk 4 2021-11-01 09:49
Na siłę narzuca sie otoczeniu te krzyze ktorych miejsce jest w kosciołach lub domach wyznawcow danej wiary.
W Polsce mieszkaja obywatele różnych wyznan i jakos one nachalnie nie wychodza z symbolami wiary na pola ,szkoły panstwowe .Fakt monopol i przyzwolenie wladz ma jedna religia ale to jawna dyskryminacja .
Wiec z calym szacunkiem dajcie juz spokoj z ta manifestacja wiary bo to tylko zniecheca ludzi by do kosciolow chodzic .
Wiara jest w nas a nie w pokazówkach .
Franek
+34 #30 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówFranek 2021-11-01 08:02
Zgadzam się, ludzie muszą docenić w końcu co to znaczy zjednoczona Europa, jakie możliwości daje. Muszą też zapamiętać co znaczy "demokracja Putinowska" w wykonaniu PIS. Młode pokolenie komuny nie zna, ale za sprawą PIS szybko nadrobi braki w wykształceniu.
Gurrr
+32 #29 #28Gurrr 2021-11-01 07:56
Franek i bardzo dobrze, że inflacja idzie w górę. Matołami są ci, ktorzy myśleli, że pieniądz dany jest im na zawsze. Kredyciki, wystawne życie itp. Poradzą sobie starsi ludzie, ktorzy wiedzą, że papierek nic nie znaczy i przeżyli nie jedną biedę. A wystawne życie połączone z brakiem szacunku dla innych ludzi zawsze źle się kończy. Brawo znowu będzie tak jak być powinno, bo pieniążki przestawiły myślenie ludzi na złe tory. Pokora i szacunek dla drugiego człowieka! Szybciej psu dziś pomogą niż drugiemu człowiekowi. Chrzy ludzie z nadmiaru bezwartościowych papierków. Super niech idzie inflacja, bo inaczej nic nikt nie zrozumie.
Franek
+34 #28 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówFranek 2021-11-01 07:41
Infalacja tak wyje*ała w górę, że za chwilę ten "żelazny elektorat" wywiezie na taczkach tych bandytów z PiS. Właściwie to to jest bardzo pocieszająca wiadomość i niezbędna do życia nauka dla tych ludzi, którzy muszą się nauczyć, że socjalizm kosztuje. Ci na saksach sobie poradzą, a pseudo patrioci matoły zasmakują szamba, którego sami są autorami i które popierają.
Tytan
+16 #27 #26 DarasTytan 2021-11-01 07:41
Dlatego własnie jesli robią za granicą, to niech zabierają tam swoje nudzące się bezrobotne karyny i bomble i tam żyją, a nie z naszych podatkow. Ciekawe, że krzyż przy drodze takim przeszkadza.
Daras
+24 #26 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówDaras 2021-11-01 07:30
Z tego co jest powszechnie wiadomo to że beneficjentami socjalu są wyborcy PIS. Możesz sobie szczekać jeden z drugim, ale dojna zmiana suwerena nie ruszy i bez kasy na alko i szlugi nie zostawi, toć to wierny, żelazny elektorat.... póki jest kasa.
JurasJuras
+17 #25 #odp do golemaJurasJuras 2021-11-01 07:24
Chodzi o to, że przywożą złe zwyczaje i nawyki z saksów. Nie zastanawiają się czy dobre czy złe, po prostu im coś głupsze i niemoralne tym szybciej to podchycą i przenoszą to do naszej kultury. Trudno wymagać, by myśleli o jakichkolwiek wartościach, bo przecież wyjeżdzają tam ludzie, ktorzy oprocz kładzenia cegieł i szpachlowania niewiele potrafią. No może dobrze znają kurs ojro, ale bez papierka w ręce już przeliczać samych cyfr nie potrafią.Trudno jest im też zrozumieć, że inni ludzie żyjący w tym kraju też mają swoje prawa, mam na myśli postawienie krzyża.
Kasakass
+17 #24 Do GolemaKasakass 2021-11-01 06:54
Golem nic nie rozumiesz albo mało wiesz. Z naszych podatkow tez utrzymujemy bezrobotne partnerki zmywaków i gromade ich dzieciaków. Owszem maja firemki, ktore całe szczescie musieli zalozyc, to chociaz troche podatku płacą, bo zyski i tak wskazują zaniżone. Partnerki jako długotrwale bezrobotne żyją z 500 i wszelkich benefitów tu w PL z naszej kasy, a robol żyje tam od czasu do czasu przyjeżdżając po wałówę w słoikach. Podają zaniżone dochody zza granicy. Ich kobiety to niby samotne matki, a przez to wszystkie benefity im przysługują. Cwaniaczki tak naprawde mają cały zysk dla siebie, a podatnicy ich dzieciaki utrzymują i wychowują, bo opiekę i edukację maja tez darmową. Golem czy ty tego nie widzisz, czy nie chcesz? Niektore założenia obecnej partii sa dobre wbrew pozorom, po wnikliwym zastanowieniu się dopiero wiadomo o co chodzi.Dobre jest np.to, że wszelki socjal tylko po ślubie, a nie dla cwaniaków z dzieciakami od 5 ojców. Socjal tylko w jednym kraju, kiedys brali i tu i tam, Czekam jeszcze na jedno, by socjal na dzieciaki nie należał się jesli małżonkowie żyją w dwóch krajach. Tylko dla obydwojga rodzicow mieszkajacych i pracujących w PL. Tylko czekać, bo kaski brakuje.
GOLEM
+8 #23 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówGOLEM 2021-11-01 01:41
JurasJuras, co ty za brednie wypisujesz? Ci co wyjechali za granicę, to nie wyjechali na czarno, bo odkąd Polska należy do Unii Europejskiej, czyli od 2004 roku, wszyscy wyjeżdżający z Polski, wyjechali tam legalnie. Wynika to z przepisu o swobodnym przepływie m.in. osób wewnątrz państw UE. Założyli tam firmy lub zatrudnili się w firmach, gdzie płacą uczciwie podatki, a teraz z racji braku kasy w Polsce, bo PiSioiry rozdały całą kasę, chcą ich również opodatkować w Polsce. Co za gniot na potrzeby głąbów, wierzących w reżimowy przekaz TVPiS i TVP INFO. To jest podwójne opodatkowanie i skończy się tym, że Polska będzie musiała zwrócicć tym ludziom nielegalnie pobrane podatki. Kto za to zapłaci?! My wszyscy podatnicy mieszkający w Polsce. Już płacimy za Turów, za Izbę Dyscyplinarną SN, łącznie 1,5 mln. Euro dziennie. To my podatnicy mieszkający w Polsce za to płacimy, a nie rząd. Rząd dysponuje tylko pieniędzmi pochodzącymi z naszych podatków. Rząd nie ma swoich pieniędzy, bo skąd ma je mieć?! Rząd Polski niczego nie produkuje, niczego nie wytwarza. Jeżeli już wytwarza to produkty potrzebne podatnikom, czyli prąd, paliwo i wodę. Płacimy im za to plus podatki. Z tego opłacją nam marnie służbę zdrowia, szkolnictwo i wymiar sprawiedliwości. Śmieją się nam w oczy, a głąby wierzą w ich reżimowy przekaz w TVPiS, TVP INFO, TV REPUBLIKA oraz innych reżimowych mediach typu monej.pl i mediach braci Karnowskich.
Zbych
-4 #22 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówZbych 2021-10-31 22:49
Skoro miejsce krzyża jest w kościele, to miejsce przebierańcöw Halloween jest w krajach gdzie te przebieranki są tradycją a tych, ktorzy to robią w Pl na leczenie. Niby dorośli ludzie, a mentalność dzieci czyli jakiś niedorozwöj. Piaskowa zamieszkała głòwnie przez młodych imprezowiczöw kredytowych, z rozbuchanym ego, żyjących z kaski swoich staruszków. Jeszcze nie wyszli z fazy buntu. Hihihi
Basik
+18 #21 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówBasik 2021-10-31 21:32
A co ma krzyż do tego, co robili lub robią niektórzy księża czy biskupi? To tak samo jakby mówić, ze kazdy kto wyjechał robić za granicą to prostak, złodziej i zdrajca.Więc opanujcie się !
Kasta
+19 #20 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówKasta 2021-10-31 21:23
Do Gutka, wiecej to potrzeba patroli na ulicach, zeby nauczyła takich jak ty zauważania innych ludzi wokół siebie, a nie tylko czubek własnego zachłannego nosa
na kase i rozrywkę.Szczepienie podczas pandemii- zabieranie im wolnosci, decydowania o sobie, lokdałn pozbawienie wolnosci, możliwości zbijania kasy i oszukiwania, kontrola załatwionych zwolnień lekarskich
z zakładu pracy , tylko po to by szlifować ściany na fuchach to ograniczanie swobód, trzymanie dystansu w kolejce w sklepie, to ograniczanie prawa do zboczonego ocieractwa, zakaz imprez z popijawą do rana i darciem się nie zważając na to, że inni śpią, to ograniczanie prawa do rozrywki itd. itp. wszyscy im coś ograniczają, jacy biedni...a gdzie widzicie innych ludzi oprócz swoich chorych pogladów na życie? Oni też mają prawa, oni chcą czegoś innego niż wy! Dlaczego narzucacie im swoje chore, złe poglądy ? Dlaczego imponuje wam zło? Pijaństwo, rozwydrzenie, zero wychowania dzieciaków, brak szacunku dla starszych, nawet własnych rodziców czy dziadków, brak poszanowania tradycji, kombinatorstwo i roszczeniowość, ciągłe dążenie do zabawy. Oczka się otworzą, jak wychowane w ten sposób latorośle zaczną przestawiać po kątach tych, ktorzy je tak wychowali. Zupełne rozpasanie, ktore doprowadzi tylko do jednego i to najgorszego. Ktoś chciał krzyż, to jest krzyż ! Inni dobrzy ludzie, też mają swoje prawa!
olo
-50 #19 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówolo 2021-10-31 21:19
Krystyna myśli że jak muslim koze przeleci to i nią nie pogardzi .
Krystyna
-66 #18 Do igaKrystyna 2021-10-31 21:04
Polecam poczytać o "dokonaniach" Matki Teresy z Kalkuty... Są takie same jak "prawdziwych" polskich katolików, księży i biskupów...
Hermenegilda
+24 #17 Odp#8Hermenegilda 2021-10-31 20:31
Gutek zmywak wyprał ci mózg. Zamiast oczu masz funty, marki, korony i euro, a w głowie##/#\|\/#/siano i %
JurasJuras
+21 #16 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówJurasJuras 2021-10-31 19:43
Jak zaczęli wyjeżdzać za granicę, przeważnie na czarno, to wszystko co tam działo się złego, to Poloczki, zlodziejstwa, pijaństwo bylo i jest ich domeną tyle, że dziś fiskus zabrał się za nich i musieli swoje firmy otworzyć, by w skarpetach nie okradać tez panstwa. Większość nadal okrada państwo zaniżając swoje dochody. Opłaca się im żyć na dwa domy, tu socjal, tam socjal, przekręty z podatkami, a przyjadą do kraju udając biznesmenów. Całe szczęście, że już niedługo tosię skończy, bo wyjechał najgorszy sort, ktory przywozi tu samo zło w tym używki, niemoralne prowadzenie się itp. Hitem są sztuczne rzęsy, napompowane usta i lateksowe ubrania. Wczoraj widziałem taką w lateksie , no hit przebojowości, inteligencji i szczyt bogactwa. Kultura az tryska od większości. Strach pomyśleć jakie będą ich dzieci. Zamknąć granice i to jak najszybciej. Przepraszam tych kulturalnych i z myślącą głową, was to nie dotyczy.
nik
-1 #15 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcównik 2021-10-31 19:34
Miejsce jest symboliczne - na uboczu .Dokładnie jak z wiarą . Potrzebny Bóg ,gdy poważnie zachoruję , starość i śmierć . Pogrzeb to już musi być ksiądz ( niejednokrotnie wcześniej obrzucony błotem ) choćby zmarły nie chodził do kościoła .
&+&$#@
-16 #14 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańców&+&$#@ 2021-10-31 19:24
Co wam krzyż przeszkadza bezbożnicy? Ale latac przebrani za diabły i czarownice ze zmywaka , to lepsza tradycja, co? Zjadac ciasto w ksztalcie kosciotrpa i parówy w cieście w kształcie uciętych palców, gęby malować na wampirów jest lepszą trafycją, co??? Bo podchwycine z pobytu na zmywaku. Cóż tak to jest jak prymityw wypuści się i zobaczy kawałek świata, wtedy im coś głupsze, to zaraz podchwyci. Ciekawe, ze kiedyś za granicę wyjezdzali ludzie wykształceni, mądrzy lekarze, politycy, naukowcy itp i nikomu do głowy nawet nie przyszlo by kultuwować plebejskie zagraniczne rozrywki, bo kazdy kraj ma swoją kulturę i jest jej wierny! Tylko parobki ze zmywaka, często ludzie bez honoru i własnej tozsamosci, wyrzutki społeczeństwa w kraju swoich przodków przyjmują bez przemyślenia kazdą głupiznę z innego państwa. Pora by znowu patologia podkuliła ogony, bo jest bardzo niewesoło.Nieogę wprost doczekac się, by znów zamknięto dla takich granice. Znowu wróci normalnosc! Jesli podoba ci sie zmywak, to zabieraj tam rodzine i żyj tam kultuwujac ich trafycje ale nie przenoś do tego kraju chorych nieakceptowanych przez większość kullturalnych i światłych Polaków zachowań.
Asd
+11 #13 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówAsd 2021-10-31 17:59
Do #11 niech jadą do bogatszego kraju też muzułmanskiego np Arabia Saudyjska itp . Ciekawe dlaczego tam ich nie chcą .
iga
+6 #12 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówiga 2021-10-31 17:57
Krystyna przecież mozesz im pomóc. Jedz na Białoruś i opiekuj się nimi albo wyslij im pieniadze .Możesz też ich legalnie zaprosić i utrzymywać. Znalazła się matka Teresa z Kalkuty Może byś tak zatroszczyła saię o lokalnych najubozszych ludzi
Krystyna
+26 #11 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówKrystyna 2021-10-31 16:24
Krzyże i kościoły na każdym rogu, a naukę kościoła o miłości bliźniego widać na wschodniej granicy... Smutne.
olqa
-14 #10 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówolqa 2021-10-31 15:52
Za chwile postawia wam meczet i wtedy zaden z was się nie odezwie
rolnik
-25 #9 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówrolnik 2021-10-31 13:37
dobrze ze idą nieodwracalne zmiany klimatu , może zrozumiecie jak niewiele od was zależy i padniecie przed tym krzyżem na kolana
Gutek
+20 #8 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówGutek 2021-10-31 12:52
W tych ciężkich czasach taki krzyż jest potrzebny jak świni gacie. Trzeba nam więcej sexu i wolności ale bez Solidarności, PIS i ePISkopatu. Amen.
123/321
-53 #7 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańców123/321 2021-10-31 11:32
26 października w Damasławku dokonano obrzydliwej profanacji figury Matki Boskiej, a na WRC cisza. Wiadomość podaje „Wągrowiec Moje Miasto”, i która upublicznia na całą Polskę portal „wpolityce”, a WRC przechodzi obok tego karygodnego wydarzenia, jakby się nic nie stało. Czy dla Pana, redaktorze, tak ohydny czyn nie jest godzien uwagi? Przecież to realizacja doktryny Nitrasa o opiłowywaniu katolików. Zapewne zna Pan powiedzenie: milczenie oznacza zgodę.
Polo
+26 #6 XyzPolo 2021-10-31 11:18
Jeśli krzyż został wkopany bez pozwolenia, to rozumiem, że każdy może wykopać w tym miejscu co chce? To do dzieła 🙂
Zenek
+26 #5 KrzyżZenek 2021-10-31 10:46
A do kogo należy grunt na którym stoi krzyż?
ali
+23 #4 RE: Krzyż przy Piaskowej podzielił mieszkańcówali 2021-10-31 10:38
ja bym postawil pomnik pedofila.
lol
+22 #3 lollol 2021-10-31 08:55
Może jestem jakiś skrzywiony, ale to nie jest ani najlepsze, ani nawet dobre miejsce na ten krzyż, ani też nie ma nic wspólnego z 20. rocznicą powstania wspólnoty "Skała". Wydaje mi się też, że stawianie krzyża przy łące gdzie srają psy samo w sobie powinno być traktowane jako profanacja symbolu religijnego, a jak ktoś jest wierzący, to raczej nie trzeba mu przypominać o obecności Boga, bo nosi go w sercu.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.