• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4362

Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?

Zakończyła się miesięczna sonda "Wybieramy burmistrza Wągrowca 2014-2018". Waszym zdaniem burmistrzem w następnej kadencji powinien zostać Jarosław Wilk.

Do sondy wytypowaliście 12 nazwisk. W trakcie jej trwania od 2 października do 1 listopada oddaliście łącznie na wszystkich kandydatów 12.399 głosów.

Najwięcej 2390 głosów zdobył Jarosław Wilk, obecny radny Rady Miejskiej w Wągrowcu. Na drugim miejscu tuż za wygranym znalazł się Krzysztof Poszwa zdobywając 2288 głosów. Tuż za nimi na trzeciej pozycji uplasował się obecny Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński zdobywając 2058 głosów.

Wiadomo, że sonda internetowa to nie to samo co wybory, ale widać jasno, że poparcie obecnego burmistrza ostro spada.

Wyniki pozostałych kandydatów

 

 

Komentarze   

J-23
+4 #31 TAK czy NIEJ-23 2013-11-16 15:18
Czysto hipotetycznie:
Jeżeli Wilk zostałby burmistrzem czy ludziom w Wągrowcu żyłoby się lepiej?
Czy ściągnąłby przemysł do Wągrowca?
Czy absolwenci mieliby pracę?
Czy Miasto związałoby koniec z końcem?

Jeżeli uważasz, że za kadencji Wilka ludziom w Wągrowcu żyłoby się lepiej niż za kadencji Wilczyńskiego to kliknij zieloną łapkę, jeżeli uważasz, że nic się nie zmieni wręcz będzie jeszcze gorzej to kliknij czerwoną łapkę.
:P
haxhan
+10 #30 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?haxhan 2013-11-07 18:33
Podniecacie cię nie wiadomo czym. Niech redakcja WRC napisze do poszczególnych kandydatów i zapyta się czy startują na burka czy nie, a odpowiedzi opublikuje. Wtedy będziemy wiedzieli. Być może niektórzy nawet nie wiedzą,że są na tej liście.
jaaa
+5 #29 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?jaaa 2013-11-07 18:31
Proponuję spojrzeć na projekt budżetu państwa na przyszły rok... Skoro w Polsce tak przyjemnie i fajnie to dlaczego wzrost akcyzy, utrzymaniu podatku Vat na dotychczasowym wyższym poziomie (stawka Vat miała wrócić do niższego poziomu), a podniesienie wieku emerytalnego, a emerytury, które będą raczej znikome... Więc z całym szacunkiem ale jeśli w Polsce miało być lepiej no to nie jest bynajmniej według mnie... a co do bezrobocia, to może niech Rząd obniży koszty pracy a wtedy znajdą się miejsca pracy! Przecież nie Burmistrz decyduje o wysokości składek ZUS, podatkach dotyczących działalności tylko Sejm... no więc wniosek jest jeden... Dlatego nie dziwi brak konstruktywnej krytyki ponieważ chyba nie ma pomysłów..
krótka pamięć
+5 #28 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?krótka pamięć 2013-11-07 06:54
Za to SW2000 z Wilczyńskim na czele tak umie zarządzać, że należymy do najbiedniejszych miast w Polsce, z największym bezrobociem i największymi podatkami. Przez ostatnie lata spadliśmy na samo dno, które niedługo przebijemy i polecimy dalej. Tak się dziwicie, ale kto w większości pracuje w UM i urzędach powiatowych?
gogo
+6 #27 Szukają naiwnychgogo 2013-11-06 22:24
Jak ktoś jest naiwny niech wierzy w takie sondy. Opanowali te strony działacze z Platformy i chcą zamydlić wszystkim oczy jacy są wspaniali i jak duże mają poparcie. Ja dostrzegam u nich tylko głód posad, U nas na ich nieszczęście nie ma KGHM, to pozostają tylko urzędy, szkoły i szpital. Czekać tylko jak obejmą rządy, zaczną dzielić stołki i .... się kłócić. To lubią najlepiej, bo rządzić w ogóle nie potrafią.
J21
+12 #26 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?J21 2013-11-04 10:24
Cytuję Ja:
Wilk Burmistrzem , Dyziu Wice .... :-)

Pier.....sz ? No to super ! :lol:
Ja
-3 #25 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Ja 2013-11-03 22:01
Wilk Burmistrzem , Dyziu Wice .... :-)
grom
+10 #24 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?grom 2013-11-03 21:43
Cytuję obiektywny:
Gdyby był taki dobry to by nie siedział na garnuszku miasta,tylko swój biznes prowadził,który ma na pół etatu

Pan Wilk jest bebe, za to pan Kocoń i Zdrzałka są super :lol:.
Według ciebie w RM powinni zasiadać tylko nauczyciele, urzędnicy i emeryci ? Oj! Do mądrych to ty z pewnością nie należysz. Na burmistrza może startować każdy, kto ma czynne prawo wyborcze, więc wystartuj. Nikt ci tego nie może zabronić, ani ty nie możesz zabronić tego innym.
Krina
+2 #23 adwerKrina 2013-11-03 19:59
Cytuję Zbyszek***:
Znam Jarka osobiście i powiem wam jedno. Wszystkie przekręty, machloje i nadużycia znalazłyby jedno miejsce u prokuratora.

A może Zbyszko .
Tomcio
+10 #22 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Tomcio 2013-11-03 17:46
Cytuję biedronek:
Cytuję Tomcio:
hmm uważam, że ten sondaż jest daleki od wiarygodności ponieważ z każdego adresu IP można było kliknąć 31 razy (codziennie jeden głos).


Każdy miał równe szanse - mógł klikać do bólu, przynajmniej tak mi się wydaje, więc o co kaman?

wiarygodność a równość szans to troszkę co innego;) odnośnie wiarygodności chodzi o to, że powinien to być sondaż przeprowadzony w ramach wyłącznie mieszkańców Wągrowca (teoretycznie mogły głosować osoby z całego świata), powinny głosować osoby, które ukończyły 18 lat (teoretycznie mogły głosować nawet dzieci), a jeśli w gospodarstwie domowym mieszka więcej niż jedna osoba no to pozostałe głosu już oddać nie mogły... Poza tym czy internet jest powszechny w kraju? Niestety nie wszyscy korzystają z różnorakich względów... tak więc wiarygodność tego typu sondy jest niska o ile można mówić o jakiejkolwiek wiarygodności biorąc pod uwagę wszystkie aspekty.. No i polemika też jest zbędna.. Za rok wybory i wtedy się okaże jak to będzie;)
peowiak
0 #21 ?peowiak 2013-11-03 16:13
Ostro spada ?
haha
-11 #20 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?haha 2013-11-03 16:04
Cytuję Zbyszek***:
Znam Jarka osobiście i powiem wam jedno. Wszystkie przekręty, machloje i nadużycia znalazłyby jedno miejsce u prokuratora.


Ale się uśmiałem, haha
biedronek
+2 #19 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?biedronek 2013-11-03 15:48
Cytuję Tomcio:
hmm uważam, że ten sondaż jest daleki od wiarygodności ponieważ z każdego adresu IP można było kliknąć 31 razy (codziennie jeden głos).


Każdy miał równe szanse - mógł klikać do bólu, przynajmniej tak mi się wydaje, więc o co kaman?
K
+23 #18 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?K 2013-11-03 11:42
jedno jest pewne... kolejny burmistrz bedzie mial konkretne bagno do ogarniecia...
Olo
+1 #17 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Olo 2013-11-03 11:00
Cytuję Olo:
Można było oddać tyle głosów ile się chce. Wystarczyło skasować ciasteczka z przeglądarki, odświeżyć stronę i oddać ponownie głos. Taka zabawa dla głupich. Dobrze, ze rządzący nie zawracali sobie gitary tym pseudo głosowaniem i nie forsowali zwycięstwa obecnego burmistrza na siłę. Ale dla szczekaczy z portalu Wilk już niemal burmistrzem jest. Nie będziemy wyprowadzać ich z tego, jakże pięknego dla nich ............... snu.

Tak, tak ....... minusujcie portalowcy. Minusujcie :P
Olo
+13 #16 Cała prawda o sondzieOlo 2013-11-03 10:01
Można było oddać tyle głosów ile się chce. Wystarczyło skasować ciasteczka z przeglądarki, odświeżyć stronę i oddać ponownie głos. Taka zabawa dla głupich. Dobrze, ze rządzący nie zawracali sobie gitary tym pseudo głosowaniem i nie forsowali zwycięstwa obecnego burmistrza na siłę. Ale dla szczekaczy z portalu Wilk już niemal burmistrzem jest. Nie będziemy wyprowadzać ich z tego, jakże pięknego dla nich ............... snu.
znamie
+3 #15 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?znamie 2013-11-03 00:19
Cytuję Bartek154:


I tego się boją najbardziej.


Zapomnijcie. Nikt bez błogosławieństwa góry, ani nikt bez przyzwolenia pewnych sił nie będzie burmistrzem, ani nikim znaczącym. Świadomi wiedzą o czym mowa.
Bartek154
+21 #14 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Bartek154 2013-11-03 00:12
Cytuję Zbyszek***:
Znam Jarka osobiście i powiem wam jedno. Wszystkie przekręty, machloje i nadużycia znalazłyby jedno miejsce u prokuratora.


I tego się boją najbardziej.
Zbyszek***
+13 #13 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Zbyszek*** 2013-11-03 00:03
Znam Jarka osobiście i powiem wam jedno. Wszystkie przekręty, machloje i nadużycia znalazłyby jedno miejsce u prokuratora.
tamira
-18 #12 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?tamira 2013-11-02 23:46
Cytuję sokrates:
Ale się podniecacie.Ja z wszystkich dostępnych mi urządzeń(komputery,laptopy,telefony,tablety itp)glosowałem ponad 200 razy na różnych kandydatów.Prostym zabiegiem można było oddać na każdego kandydata każdą ilość głosów np.:1 000 000.Panie Wilk pan nawet do pięt Panu Wilczyńskiemu.Tak było,jest i zawsze BĘDZIE!


zgadzam sie
tamira
-25 #11 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?tamira 2013-11-02 23:41
Cytuję obiektywny:
Z Wilka byłby taki burmistrz,jakim jest fachowcem,Gdyby był taki dobry to by nie siedział na garnuszku miasta,tylko swój biznes prowadził,który ma na pół etatu.A po za tym-sonda na tym portalu to zwykła kpina.Sam admin połowę głosów dołożył.Może mu się w ciężkich czasach posadka ciepła w ratuszu trafi?Taka chociaż jak kolegi z partii p.Poszwy?



taka prawda
michał80
+11 #10 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?michał80 2013-11-02 22:01
Zgadzam się z przedmówcami. Mimo, że nie jestem zwolennikiem Wilczyńskiego, uważam że ta ankieta nie odzwierciedla rzeczywistych poglądów wągrowczan. Więc nie ma się co podniecać.
sokrates
-12 #9 Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiegosokrates 2013-11-02 21:35
Ale się podniecacie.Ja z wszystkich dostępnych mi urządzeń(komputery,laptopy,telefony,tablety itp)glosowałem ponad 200 razy na różnych kandydatów.Prostym zabiegiem można było oddać na każdego kandydata każdą ilość głosów np.:1 000 000.Panie Wilk pan nawet do pięt Panu Wilczyńskiemu.Tak było,jest i zawsze BĘDZIE!
Tomcio
+20 #8 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Tomcio 2013-11-02 18:41
Cytuję Łukasz Malerowicz:
Tomcio zgadzam się z Tobą, ale weź pod uwagę jedną rzecz, każdy z kandydatów ma znajomych, każdy mógł głosować codziennie, a i tak wygrał Wilk, więc jakiś obraz jest, ludzie mają dość Wilczyńskiego, ja osobiście też.
Zawsze na niego głosowałem ale teraz nie zagłosuję już na nikogo z SW 2000.
Kiedyś nie było Portalu WRC, wiele rzeczy było tuszowane, gazety milczały teraz jest inaczej. Ukazuje się informacja na Portalu i gazety ciągną temat, bo zależy im na poczytności i sprzedanych egzemplarzach, więc nie mogą zostać w tyle. Dla nas mieszkańców to jest dobre, oni rywalizują między sobą a my mamy informację, które kiedyś nigdy by nie wyszły.

Ja nie neguję tego czy pan Wilk, czy pan Wilczyński czy ktokolwiek inny.. Jednak patrząc obiektywnie no to nie są to wiarygodne wyniki (mogły głosować osoby z całego świata nawet gdyby się uprzeć). A jednak pójdzie informacja, że wyniki sondy kształtowały się tak i tak i spoko, tylko przy okazji takiej informacji należy zaznaczyć, że głosował kto chciał i ile razy chciał, a większa część społeczeństwa lokalnego i tak nie wyraziła swojego zdania, bo skoro oddano troszkę ponad 12 tys głosów, a upraniownych do głosowania było pewno ok 25 tys? no to jak to się ma? aaa i zaznaczyć trzeba, że gospodarstwo domowe mogło oddać jeden głos dziennie itd.. tak więc dla mnie to niestety nie jest wiarygodna informacja ponieważ zbyt wiele niedoskonałości jest w takiej sondzie. Pomysł szczytny ale po prostu trudny obiektywnie i poprawnie do zrealizowania
Wojciech
+30 #7 Panie Obiektywny - zazdrość?Wojciech 2013-11-02 18:19
Cytuję obiektywny:
Z Wilka byłby taki burmistrz,jakim jest fachowcem,Gdyby był taki dobry to by nie siedział na garnuszku miasta,tylko swój biznes prowadził,który ma na pół etatu.A po za tym-sonda na tym portalu to zwykła kpina.Sam admin połowę głosów dołożył.Może mu się w ciężkich czasach posadka ciepła w ratuszu trafi?Taka chociaż jak kolegi z partii p.Poszwy?


Panie Obiektywny:
Każdy radnym może zostać jak mu odwagi i poparcia nie zabraknie, każdy pół etaciku może ciągnąć jak mu sił i czasu wystarczy.
Zazwyczaj najgłośniej krzyczy ten co nic nie robi i za wiele nie potrafi, przepraszam potrafi narzekać i krytykować innych, tych którzy coś swoją ciężką pracą próbują osiągnąć.
Fajnie mieć ciepły etacik od 7 do 15, a popołudniami na tapczanie pilotem w ciepełku manewrować. Nie każdemu jest to dane. Jakby radnymi byli tylko "za biurkami siedzący", "pół etacików nie mający" i "prawdziwego życia nie znający" to nie jestem sobie w stanie wyobrazić poziomu biedy, bezrobocia i wysokości podatków.
Pozdrawiam
Łukasz Malerowicz
+5 #6 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Łukasz Malerowicz 2013-11-02 17:16
Tomcio zgadzam się z Tobą, ale weź pod uwagę jedną rzecz, każdy z kandydatów ma znajomych, każdy mógł głosować codziennie, a i tak wygrał Wilk, więc jakiś obraz jest, ludzie mają dość Wilczyńskiego, ja osobiście też.
Zawsze na niego głosowałem ale teraz nie zagłosuję już na nikogo z SW 2000.
Kiedyś nie było Portalu WRC, wiele rzeczy było tuszowane, gazety milczały teraz jest inaczej. Ukazuje się informacja na Portalu i gazety ciągną temat, bo zależy im na poczytności i sprzedanych egzemplarzach, więc nie mogą zostać w tyle. Dla nas mieszkańców to jest dobre, oni rywalizują między sobą a my mamy informację, które kiedyś nigdy by nie wyszły.
obiektywny
-26 #5 "pełen obiektywizm"pozazdrościć tylko!!!obiektywny 2013-11-02 17:16
Z Wilka byłby taki burmistrz,jakim jest fachowcem,Gdyby był taki dobry to by nie siedział na garnuszku miasta,tylko swój biznes prowadził,który ma na pół etatu.A po za tym-sonda na tym portalu to zwykła kpina.Sam admin połowę głosów dołożył.Może mu się w ciężkich czasach posadka ciepła w ratuszu trafi?Taka chociaż jak kolegi z partii p.Poszwy?
Tomcio
+20 #4 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Tomcio 2013-11-02 17:09
hmm uważam, że ten sondaż jest daleki od wiarygodności ponieważ z każdego adresu IP można było kliknąć 31 razy (codziennie jeden głos). A w wyborach wiadomo, można oddać jeden głos. Należy zaznaczyć, iż jeśli w gospodarstwie domowym zamieszkuje więcej niż jedna osoba uprawniona do głosowania to pozostałe osoby nie mogły zagłosować, poza tym jak sprawdzić ile ze wszystkich głosów oddały osoby uprawnione do głosowania a ile osoby nieuprawnione. Nie chodzi mi o wynik tej sondy, ale o zasadę i sposób - po prostu no sonda internetowa nie jest obiektywnym źródłem informacji dotyczących sondaży lub preferencji ponieważ błąd statystyczny jest ogromny w tym przypadku.
szczerze
+9 #3 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?szczerze 2013-11-02 17:07
nie wierzę w tego typu sondy, bo wiadomo że są naciągane przez internautów - tak samo jak sonda o wągrowieckich restauracjach/barach , ale mniejsza o to, ten człowiek jest za dobry do polityki, Pana Wilka poprostu zjedzą owce i tu może być problem, ale może by się sprawdził... powodzenia w nadchodzących wyborach
Piotrek89
+9 #2 rePiotrek89 2013-11-02 17:04
nie głosowały tutaj osoby starsze ktore zagłosuja pewnie na Wilczyńskiego a czemu tak bo on juz jest gorzej byc nie moze kazdy z młodych wolał kogos bardziej energicznego a nie dbajacy o bogatych :)
Łukasz Malerowicz
+9 #1 RE: Czy Wilk zastąpi Wilczyńskiego?Łukasz Malerowicz 2013-11-02 16:57
Wygrał mój kandydat, bardzo się cieszę, mam nadzieję, że wynik wyborów na burmistrza w 2014 będzie podobny.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.