• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4669

SW 2000 prezentuje program wyborczy

Samorządność Wągrowiecka 2000 to pierwszy komitet wyborczy, który zaprezentował swój program wyborczy. Na spotkanie zaproszeni zostali dziennikarze Portalu WRC oraz prasy lokalnej Głosu Wągrowieckiego i Tygodnika Wągrowieckiego.

"Nadal wspólnie zmieniajmy naszą Małą Ojczyznę" pod takim hasłem członkowie SW 2000 wystartują w zbliżających się wyborach samorządowych do rad miasta i powiatu. Stowarzyszenie, któremu przewodniczy Stanisław Wilczyński, zapewnia, że już niebawem Wągrowiec będzie nowoczesnym, rozwijającym się gospodarczo miastem, zaspokajającym większość potrzeb swoich mieszkańców.

Samorządność Wągrowiecka 2000 w swoim programie prezentuje 5 pakietów, które mają być realizowane w trakcie kadencji 2014-2018.

1. Pakiet zadań pn. "Rozwój gospodarczy"
2. Pakiet zadań pn. "Rozwój usług elektronicznych (e-usług) oraz infrastruktury internetowej"
3. pakiet zadań pn. "Infrastruktura i środowisko"
4. Pakiet zadań pn. "Edukacja, kultura, sport i rekreacja"
5. Pakiet zadań pn. "Opieka społeczna, bezpieczeństwo i ochrona zdrowia"

W załączniku prezentujemy szczegółowy opis wymienionych pakietów - KLIKNIJ TUTAJ.

Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada, a ich druga tura – tam, gdzie będzie to konieczne - 30 listopada. Konieczność przeprowadzenia wyborów uzupełniających narzuca zmieniona ordynacja wyborcza.

Nowa ordynacja wyborcza, to przejrzyste zasady i promocja ludzi sukcesu, a nie partyjnych szyldów. Duże okręgi, z których mandaty zdobywało kilka osób, zostaną podzielone na mniejsze, a mieszkańcy każdego z nich wybiorą po jednym radnym. Decydować będzie więc liczba głosów oddanych na osobę. Dotąd, najpierw dzieliło się mandaty z każdego okręgu między listy kandydatów, proporcjonalnie do sumy głosów oddanych na listę. Po zmianie ordynacji, większe szanse na zdobycie mandatu, będą mieć ludzie aktywni, znani w swoim okręgu.

Wągrowiec podzielony zostanie na 21 okręgów wyborczych, mieszkańcy wybiorą po jednym kandydacie z każdego okręgu. Do Rady Miejskiej wejdą tylko ci z największą liczbą głosów.

SW 2000 ma już gotowe listy, niestety podczas wczorajszego spotkania nie poznaliśmy nazwisk kandydatów do rad. Grzegorz Kamiński stwierdził, że obecnie trwa zbieranie podpisów przez kandydatów a nazwiska zostaną podane po oficjalnej rejestracji kandydatów.

Wiadomo, że SW 2000 postawiło na nowe osoby. Wśród radnych, którzy będą ubiegać się o mandat radnego są m.in. przedsiębiorcy, nauczyciele. Część osób, które wystartuje w zbliżających się wyborach będzie na listach po raz pierwszy.

Kilku obecnych radnych SW 2000 nie będzie ubiegać się ponownie o mandat. Wśród osób, które zrezygnowały z walki o mandat jest m.in. Barbara Linetty, Władysław Purczyński oraz Romulad Werda. Na listach nie zobaczymy też Grzegorza Kamińskiego, który będzie obserwatorem a po ewentualnej wygranej Stanisław Wilczyńskiego będzie do jego dyspozycji.

Tegoroczne wybory mogą przynieść wiele zmian, może być tak, że w radzie zobaczymy zupełnie nowe osoby, które do tej nie były kojarzone z polityką.

Co do burmistrza to wynik jest raczej przesądzony, zabrakło kandydata, który mógłby "stanąć w szranki" ze Stanisławem Wilczyńskim. Krzysztof Poszwa, największy rywal Wilczyńskiego, najprawdopodobniej nie będzie wstanie zmienić tegorocznego wyniku.


 

 

Komentarze   

anty
0 #47 radośćanty 2014-12-01 00:31
Jak się cieszę , że takie postacie z SW znikną z naszego życia samorządowego i urzędowego .Mam nadzieję , że nowy burmistrz w. K.T. , P.H. , Z-cę i wielu innych . Chętnie pomogę w dostarczeniu informacji o wyczynach klanu.
-
+2 #46 -- 2014-09-28 12:21
Cytuję zenobiusz:
Żeby to miasto miało szansę na rozwój trzeba radykalnych kroków. Tu trzeba wymienić nie tylko obsadę na najwyższych stanowiskach, ale najlepiej wszystkich urzędników. Ale to chyba tylko moje marzenie.


Z pustego nikt nie naleje. Decyzja o otwarciu aquaparku, który przynosi straty i zadłuża miasto była błędna. Powinni otworzyć zakład pracy i dać ludziom pracę.
Danka
+2 #45 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyDanka 2014-09-27 16:07
Cytuję Swojak:
zna ktos listę Stasia do wyborów....?


Z tego co ludzie gadają, to Bąk strasznie się poróżnił z Jessą, wystąpił z SW2000 i będą startować z jednego okręgu.
Swojak Wągrowiecki
+1 #44 lista wyborczaSwojak Wągrowiecki 2014-09-27 00:24
.... z tego co słyszałem to "po mieście" biegają kandydaci z listami wyborczymi....?
KW Portal WRC
+2 #43 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyKW Portal WRC 2014-09-26 23:03
Swojak na obecną chwilę zarejestrowane są tylko komitety wyborcze, kandydaci dopiero będą rejestrowani
Swojak Wągrowiecki
+1 #42 lista wyborczaSwojak Wągrowiecki 2014-09-26 22:58
zna ktos listę Stasia do wyborów....?
Baca
+6 #41 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyBaca 2014-09-24 22:55
Cytuję Paweł Stachowski:
Zakładając dwie kandydatury Wilczyński - Poszwa to dla mnie lepszy jest Wilczyński, mimo, że go nie popieram to i tak zagłosuję na niego - na złość, nie będę popierał PO, partii, która ministrem MSW nominuje katechetkę i karierowicza, który nie robi nic poza tym, że co 4 lata widać go na listach.

To miasto i kraj jest zniszczony nie przez kogoś z zewnątrz, ale przez wyborców,. takich jak ty. Chcesz coś zmienić, zacznij od siebie. Na kogo głosowałeś? Z jakiego powodu?
Połowa narodu to bezwolne bydło, które można dowolnie zgnoić a i tak nie ruszy do urn. 98% reszty głosuje od 25 lat tak samo. Na tych którzy obiecają sprzedać co się da, pożyczyć ile zdołają i zgnoić istniejące firmy byle były igrzyska. Dużo i darmo.
Skutki widać.
DEL
0 #40 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyDEL 2014-09-23 14:14
Cytuję ~Jakubek:


Chyba chłopie nie byłeś na debacie, ponieważ każdy z kandydatów miał czas na zaprezentowanie siebie i przedstawienie swojego programu wyborczego. Tylko Pan W. nie przedstawiał siebie, ponieważ od lat siedemdziesiątych XX wieku jest na piedestale (z pominięciem lat 1990-1998) i przedstawił obszernie tylko swój program wyborczy. A jak byłeś to tylko świadczy o Tobie jak mało wynosisz z takich spotkań. Szkoda Twojego czasu na takie spotkania, bo one nic nie wnoszą do Twojej świadomości. :lol:

Byłeś, byłeś. Owszem kandydaci mieli przedstawić siebie, ale info o tym kto miał jakiego dziadka, ciotkę czy babcie, mnie nie interesuje. Za to istotne są kwestie związane z wykształceniem, wiedzą o samorządzie, przygotowanie do pełnienia funkcji.
Było minęło.
Pani Dzikowska też nie przyciągnie głosów. Mamy koniec września, a PiS nawet nie zaprezentowało jaki mają pomysł na Wągrowiec. PO podobnie. Żal tego miasta.
zakupowicz
+7 #39 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyzakupowicz 2014-09-23 13:54
Ten, kto obieca w swoim programie wyborczym wybudowanie nowoczesnej GALERII HANDLOWEJ otrzyma mój głos! Czekam z niecierpliwością na prawdziwą wielkomiejską galerię, by móc polansować się z papierowym kubkiem kawy z kawiarni. Żadnych pseudosklepów w stylu biedry, czekam na galerię handlową z kinem, fontanną i sklepami z najwyższej półki (z odzieżą z Chin). Ewentualnie, możecie przebudować Aqauapark na taką galerię handlową z basenem gratis.
~Jakubek
0 #38 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczy~Jakubek 2014-09-23 13:46
Cytuję DEL:
Wybory samorządowe są od tego, by głosować na ludzi, nie na partie. Nie jestem zwolennikiem PO i Poszwy, PiS w Wągrowcu to też porażka. Pamiętam kompromitacje Eitnera na debacie z kandydatami na burmistrza jak opisywał obszernie swoje rodzinne powiązania.
Miastu potrzeba ludzi młodych, energicznych. Te wszystkie osoby co były i się nie sprawdziły powinny pójść w odstawkę.
Ale wybór jest jak zwykle między mniejszym i większym złem. Obecny burmistrz już pokazał co potrafi. Mojego głosu nie dostanie.


Chyba chłopie nie byłeś na debacie, ponieważ każdy z kandydatów miał czas na zaprezentowanie siebie i przedstawienie swojego programu wyborczego. Tylko Pan W. nie przedstawiał siebie, ponieważ od lat siedemdziesiątych XX wieku jest na piedestale (z pominięciem lat 1990-1998) i przedstawił obszernie tylko swój program wyborczy. A jak byłeś to tylko świadczy o Tobie jak mało wynosisz z takich spotkań. Szkoda Twojego czasu na takie spotkania, bo one nic nie wnoszą do Twojej świadomości. :lol:
Ja
+2 #37 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyJa 2014-09-23 12:28
SW NIE PLANUJE BUDOWY UL. KONWALIOWEJ A TYLA RADNA NA OBIECYWAŁA , NIE ŁADNIE !!!
DEL
+1 #36 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyDEL 2014-09-23 11:59
Wybory samorządowe są od tego, by głosować na ludzi, nie na partie. Nie jestem zwolennikiem PO i Poszwy, PiS w Wągrowcu to też porażka. Pamiętam kompromitacje Eitnera na debacie z kandydatami na burmistrza jak opisywał obszernie swoje rodzinne powiązania.
Miastu potrzeba ludzi młodych, energicznych. Te wszystkie osoby co były i się nie sprawdziły powinny pójść w odstawkę.
Ale wybór jest jak zwykle między mniejszym i większym złem. Obecny burmistrz już pokazał co potrafi. Mojego głosu nie dostanie.
~Jakubek
+1 #35 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczy~Jakubek 2014-09-23 11:42
Cytuję total recal:
Cytuję ~Jakubek:

Hm... No Pan Poszwa ma naprawdę ogromne doświadczenie samorządowe: praca w starostwie jako "człowiek od syren" oraz radny-bezradny(bez KJJ) ostatniej kadencji Rady miejskiej. Co dobrego przeforsował dla miasta ze swojego programu wyborczego z ostatniej kampanii? NIC!!!! Nikt w UM i Radzie miejskiej się z jego opinią i głosem nie liczy. Dla mnie taki kandydat to żaden kandydat. Układa się z SLD, łazi do nich non-stop w godzinach pracy, kiedy powinien siedzieć za biurkiem w Starostwie. Dlaczego nie dać szansy kobiecie na stanowisku Burka? Tego jeszcze nie było w Wągrowcu. Co do wiedzy Burka-ona powinna być ogólna samorządowa. Najważniejszą rzeczą jest stworzenie sobie mocnego i doświadczonego zaplecza, które będzie swoją pracę wykonywało rzetelnie, odpowiedzialnie, terminowo i z pełną wiedzą o konsekwencjach złych decyzji. Brek jest od reprezentowania Miasta w końcowym etapie, a nie od "czarnej roboty". :oops:

Widać osio nie znasz realiów tej rady. Wilczyńskiemu jak nie przystawisz przysłowiowej spluwy do łba to nic nie przeforsujesz, bo liczą się tylko jego pomysły. Powiedz mi co takiego przeforsował Byczyński, Zdrzałka, Linetty, Bąk, Jessa i inni ? NIC ! Podnosili tylko grzecznie łapki nie patrząc absolutnie na interes mieszkańców np. mała obwodnica, podatki i dali burmistrzowi wolną rękę w kreowaniu opłat np. czynszów, czy opłat za cmentarz. Masz naprawdę krótką i wybiórczą pamięć. Ja głosuję na Poszwę.


Chyba ty osio nie znasz realiów tej rady. Szkoda mi czasu na dyskusję z osobą, która nie wie, że Ci Panowie to koalicja rządząca, opłaty wynikają z ustaw(prognozy przychodów i rozchodów), a za wodę i śmieci oraz miejsce na cmentarzu każdy musi zapłacić, chyba, że ty wyrzucasz śmieci na koszt swojego sąsiada lub miasta do pojemników miejskich , a sikasz do rur sąsiada na koszt jego. Tym samym okradasz swojego sąsiada lub miasto powodując, że ja muszę za to zapłacić. Zresztą PO tylko potrafi gadać i nic nie robić, typowa "nocna zmiana". :P
total recal
+2 #34 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczytotal recal 2014-09-23 10:48
Cytuję ~Jakubek:

Hm... No Pan Poszwa ma naprawdę ogromne doświadczenie samorządowe: praca w starostwie jako "człowiek od syren" oraz radny-bezradny(bez KJJ) ostatniej kadencji Rady miejskiej. Co dobrego przeforsował dla miasta ze swojego programu wyborczego z ostatniej kampanii? NIC!!!! Nikt w UM i Radzie miejskiej się z jego opinią i głosem nie liczy. Dla mnie taki kandydat to żaden kandydat. Układa się z SLD, łazi do nich non-stop w godzinach pracy, kiedy powinien siedzieć za biurkiem w Starostwie. Dlaczego nie dać szansy kobiecie na stanowisku Burka? Tego jeszcze nie było w Wągrowcu. Co do wiedzy Burka-ona powinna być ogólna samorządowa. Najważniejszą rzeczą jest stworzenie sobie mocnego i doświadczonego zaplecza, które będzie swoją pracę wykonywało rzetelnie, odpowiedzialnie, terminowo i z pełną wiedzą o konsekwencjach złych decyzji. Brek jest od reprezentowania Miasta w końcowym etapie, a nie od "czarnej roboty". :oops:

Widać osio nie znasz realiów tej rady. Wilczyńskiemu jak nie przystawisz przysłowiowej spluwy do łba to nic nie przeforsujesz, bo liczą się tylko jego pomysły. Powiedz mi co takiego przeforsował Byczyński, Zdrzałka, Linetty, Bąk, Jessa i inni ? NIC ! Podnosili tylko grzecznie łapki nie patrząc absolutnie na interes mieszkańców np. mała obwodnica, podatki i dali burmistrzowi wolną rękę w kreowaniu opłat np. czynszów, czy opłat za cmentarz. Masz naprawdę krótką i wybiórczą pamięć. Ja głosuję na Poszwę.
~Jakubek
+1 #33 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczy~Jakubek 2014-09-23 09:47
Cytuję żuber:
Cytuję Pani N.Z:
Uważam,że program Pana Wilczyńskiego to jakaś żenada,ponieważ skupia się na rzeczach mało ważnych.A jeżeli uważacie,że nie ma odpowiedniego kandydata który mógłby wygrać z Panem W to oznacza,że nie czytacie gazet i nie interesujecie się tym co się dzieje w mieście tylko słuchacie plotek i komentujecie to co się ogólnikowo dowiadujecie.Pani Irena Stachowiak-Dzikowska nie urządza moim zdaniem żadnej prywaty tylko walczy o to co jest najlepsze dla Wągrowca i jego mieszkańców!!!

Z tym programem pana W to fakt. Jest mizerniutki. Natomiast pani Dzikowska ( z całym szacunkiem) nie ma zielonego, co tam zielonego - nie ma żadnego pojęcia o rządzeniu miastem. Jakie ma np. doświadczenie samorządowe? Żadnego. Nam nie potrzeba burmistrza, który będzie się dopiero uczył i rozpieprzy przy okazji całe miasto do końca. Wilczyński ma ogromne doświadczenie i układy, dlatego się już zgrał. Gość nie ma już żadnego pomysłu na miasto, o czym świadczy ten śmieszny program, natomiast Poszwa, jest młody, ambitny, wykształcony, ma doświadczenie samorządowe, więc jest naturalnym i najlepszym kandydatem na to stanowisko. Takie jest moje zdanie i będę z rodziną na niego głosował.


Hm... No Pan Poszwa ma naprawdę ogromne doświadczenie samorządowe: praca w starostwie jako "człowiek od syren" oraz radny-bezradny(bez KJJ) ostatniej kadencji Rady miejskiej. Co dobrego przeforsował dla miasta ze swojego programu wyborczego z ostatniej kampanii? NIC!!!! Nikt w UM i Radzie miejskiej się z jego opinią i głosem nie liczy. Dla mnie taki kandydat to żaden kandydat. Układa się z SLD, łazi do nich non-stop w godzinach pracy, kiedy powinien siedzieć za biurkiem w Starostwie. Dlaczego nie dać szansy kobiecie na stanowisku Burka? Tego jeszcze nie było w Wągrowcu. Co do wiedzy Burka-ona powinna być ogólna samorządowa. Najważniejszą rzeczą jest stworzenie sobie mocnego i doświadczonego zaplecza, które będzie swoją pracę wykonywało rzetelnie, odpowiedzialnie, terminowo i z pełną wiedzą o konsekwencjach złych decyzji. Brek jest od reprezentowania Miasta w końcowym etapie, a nie od "czarnej roboty". :oops:
Prawda
+3 #32 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyPrawda 2014-09-23 05:23
Pier... jak zazdrosne dziecko, stwierdzili fakt, Poszwa jest za słaby na Wilczyńskiego, tutaj piszą młodzi, niestety 16 listopada do urn pójdą starsi, młodzi oleja wybory i wygra Wilczynski.
Mańka
0 #31 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyMańka 2014-09-22 22:55
Cytat:
Co do burmistrza to wynik jest raczej przesądzony, zabrakło kandydata, który mógłby "stanąć w szranki" ze Stanisławem Wilczyńskim. Krzysztof Poszwa, największy rywal Wilczyńskiego, najprawdopodobniej nie będzie wstanie zmienić tegorocznego wyniku.
Wygląda, że portal wrc już za nas wybrał. Szkoda. Miałam portal za obiektywne i bezstronne źródło informacji, a nie manipulacji. Pewnie SW sypnęło groszem za taką przychylność? Zawiodłam się na portalu. Okazała się kolejną tubą Wilczyńskiego. Z przykrością stwierdzam, że stoczyliście się do poziomu GW.
żuber
+1 #30 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyżuber 2014-09-22 22:24
Cytuję Pani N.Z:
Uważam,że program Pana Wilczyńskiego to jakaś żenada,ponieważ skupia się na rzeczach mało ważnych.A jeżeli uważacie,że nie ma odpowiedniego kandydata który mógłby wygrać z Panem W to oznacza,że nie czytacie gazet i nie interesujecie się tym co się dzieje w mieście tylko słuchacie plotek i komentujecie to co się ogólnikowo dowiadujecie.Pani Irena Stachowiak-Dzikowska nie urządza moim zdaniem żadnej prywaty tylko walczy o to co jest najlepsze dla Wągrowca i jego mieszkańców!!!

Z tym programem pana W to fakt. Jest mizerniutki. Natomiast pani Dzikowska ( z całym szacunkiem) nie ma zielonego, co tam zielonego - nie ma żadnego pojęcia o rządzeniu miastem. Jakie ma np. doświadczenie samorządowe? Żadnego. Nam nie potrzeba burmistrza, który będzie się dopiero uczył i rozpieprzy przy okazji całe miasto do końca. Wilczyński ma ogromne doświadczenie i układy, dlatego się już zgrał. Gość nie ma już żadnego pomysłu na miasto, o czym świadczy ten śmieszny program, natomiast Poszwa, jest młody, ambitny, wykształcony, ma doświadczenie samorządowe, więc jest naturalnym i najlepszym kandydatem na to stanowisko. Takie jest moje zdanie i będę z rodziną na niego głosował.
Pani N.Z
0 #29 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyPani N.Z 2014-09-22 22:17
Pani Dzikowska może i walczy o większy cmentarz ale tylko dlatego że niedługo większość ludzi na nim wyląduje jak będziemy jeździć po tych krzywych i dziurawych drogach...
andrus
+5 #28 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyandrus 2014-09-22 22:04
Cytuję Pani N.Z:
Uważam,że program Pana Wilczyńskiego to jakaś żenada,ponieważ skupia się na rzeczach mało ważnych.A jeżeli uważacie,że nie ma odpowiedniego kandydata który mógłby wygrać z Panem W to oznacza,że nie czytacie gazet i nie interesujecie się tym co się dzieje w mieście tylko słuchacie plotek i komentujecie to co się ogólnikowo dowiadujecie.Pani Irena Stachowiak-Dzikowska nie urządza moim zdaniem żadnej prywaty tylko walczy o to co jest najlepsze dla Wągrowca i jego mieszkańców!!!
O matko, ona walczy o większy cmentarz, czy to jest najlepsze dla Wrc i jego mieszkańców. ? To jest dopiero ŻENADA!!!
Pani N.Z
-8 #27 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyPani N.Z 2014-09-22 20:52
Uważam,że program Pana Wilczyńskiego to jakaś żenada,ponieważ skupia się na rzeczach mało ważnych.A jeżeli uważacie,że nie ma odpowiedniego kandydata który mógłby wygrać z Panem W to oznacza,że nie czytacie gazet i nie interesujecie się tym co się dzieje w mieście tylko słuchacie plotek i komentujecie to co się ogólnikowo dowiadujecie.Pani Irena Stachowiak-Dzikowska nie urządza moim zdaniem żadnej prywaty tylko walczy o to co jest najlepsze dla Wągrowca i jego mieszkańców!!!
zenobiusz
+5 #26 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyzenobiusz 2014-09-22 16:50
Cytuję cba:
I tak burmistrzem zostanie Wilczyński bo inni, porządni i inteligentni ludzie opuścili już to "zacne" miasto.
Może potrzeba kogoś z zewnątrz? Tak jak trener naszych siatkarzy. :) Ktoś świeży, który zrobi porządek w urzędzie i w całym mieście. Potrzebujemy zakładów pracy i to firm międzynarodowych, które dadzą nam przyszłość. Nam i naszym dzieciom, żeby nie musiały już wyjeżdżać za chlebem za granice.
Nie potrzebujemy juz wiecej rond i marketów.
Już teraz wiadomo po co burmistrz wybudował tyle marketów - teraz po nich chodzi i kłania sie mieszkańcom, którch tak na prawde nie zna i po wyborach już nie pozna. ŻENADA.


Przyszłości i gwarancji pracy nie da ci firma międzynarodowa. Taka firma stawia fabrykę tam gdzie tania siła robocza, gdy gdzieś dostaną lepsze warunki zamkną fabrykę i pójdą w siną dal - choćby za granicę, na wschód. Rozwój dałyby POLSKIE fabryki z POLSKIMI właścicielami i POLSKIM kapitałem (i odpowiednimi pensjami). Kapitał gromadziłby się w Polsce w rękach Polaków, a to dałoby rozwój wszystkim i pozytywnie wpływało na polską gospodarkę. Ale w tym kraju, w którym niemalże wszystko wyprzedano ludziom z zagranicy, nie ma szans na realizację takiego marzenia...
zenobiusz
0 #25 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyzenobiusz 2014-09-22 16:45
Żeby to miasto miało szansę na rozwój trzeba radykalnych kroków. Tu trzeba wymienić nie tylko obsadę na najwyższych stanowiskach, ale najlepiej wszystkich urzędników. Ale to chyba tylko moje marzenie.
DEL
+3 #24 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyDEL 2014-09-22 16:25
Program bez konkretów.

Najpierw burmistrz wszystkie możliwe szkoły, przedszkola i inne miejskie obiekty podłączył do miejskiej ciepłowni, co było kosztowne, teraz sprzedaje Dalkii udziały w spółce, a jak wygra wybory, ma zamiar budować nową ciepłownię. Ciekawe czy by obniżyć koszty, czy może by znów ją komuś odsprzedać.

Wyposażenie szkół i przedszkoli jest tragiczne. Ale co tam, wiadomo, że jeśli na rodziców się wpłynie, to zasponsorują a to szafki, a to malowanie, a to sprzęt czy zabawki. A potem na stronie miasta można się chwaluć jak to pięknie.

Internet szerokopasmowy;). A większość radnych nie potrafi korzystać z komputera.

Ciekawe z czego chce burmistrz to sfinasować, skoro na wszystkim się oszczędza. Ulice toną w ciemnościach, albo świeci co druga lampa.
Burmistrz chce wspierać lokalnych przedsiębiorców. Ciekawe, że jednocześnie z roku na rok podnosi podatki i opłaty lokalne. Żenada!

A Portal zamiast obiektywnie przedstawiać fakty, programy kandydatów, już stwierdza kto wygra.
Brawo za głosowanie na FB, szczególnie za brak zdjeć wszystkich kandydatów. Profesjonalne;)
ALEX
-11 #23 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyALEX 2014-09-22 16:16
[Zapomnieliście jeszcze o jednej osobie,która będzie startowała z list PIS na burmistrza miasta.Pani Irena Dzikowska. Może ona będzie alternatywa dla naszego miasta.
Pani Irena bardzo dzielnie walczy, o to aby poszerzyć cmentarz farny i o zlikwidowanie planów małej obwodnicy, która miałaby zaasfaltować krzyżówkę rzek.
Nie jestem za PIS-em ale ta pni ma mój głos
Nidiasz
+2 #22 Kto to wie?Nidiasz 2014-09-22 16:06
Nie wiem czy Poszwa "wstanie", czy nie wstanie, ale wy już wiecie kto wygra? Ciekawe... Może to jednak ludzie zdecydują? Mój głos już ma, choćby z racji wieku. Starcom z rządzącej ekipy czas postawić tamę!
cba
+7 #21 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczycba 2014-09-22 15:46
I tak burmistrzem zostanie Wilczyński bo inni, porządni i inteligentni ludzie opuścili już to "zacne" miasto.
Może potrzeba kogoś z zewnątrz? Tak jak trener naszych siatkarzy. :) Ktoś świeży, który zrobi porządek w urzędzie i w całym mieście. Potrzebujemy zakładów pracy i to firm międzynarodowych, które dadzą nam przyszłość. Nam i naszym dzieciom, żeby nie musiały już wyjeżdżać za chlebem za granice.
Nie potrzebujemy juz wiecej rond i marketów.
Już teraz wiadomo po co burmistrz wybudował tyle marketów - teraz po nich chodzi i kłania sie mieszkańcom, którch tak na prawde nie zna i po wyborach już nie pozna. ŻENADA.
Gorg
+1 #20 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyGorg 2014-09-22 10:26
Cytuję LoL:
dobre podsumowanie, mimo, że program nie robi szału to Wilczyński i tak wygra cyt.: "zabrakło kandydata, który mógłby "stanąć w szranki" ze Stanisławem Wilczyńskim" - święta prawda.

Kto się odważy stanąć w szranki z panem W może stracić coś :-xa pan w nie puści stołka bo do emeryturki musi dotrwać, już ponownie nie zamieni się na stołki z kierownikiem UP aby wziąć kilkadziesiąt tysięcy odprawy dwukrotnie
Gorg
+2 #19 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyGorg 2014-09-22 10:23
Cytuję zenobiusz:
Czy rozwój gospodarczy =
a) Tesco, Auchan, Biedra?
b) dojazd za pracą do Poznania/Czerwonaka/Budzynia/Obornik (niepotrzebne skreślić)?

Jeszcze TESCO niedługo będzie w Wągrowcu :D:D:DPrzynajmniej tak słyszałem :D
zenobiusz
+4 #18 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyzenobiusz 2014-09-22 10:17
Czy rozwój gospodarczy =
a) Tesco, Auchan, Biedra?
b) dojazd za pracą do Poznania/Czerwonaka/Budzynia/Obornik (niepotrzebne skreślić)?
obiektywny
+4 #17 FAKTYobiektywny 2014-09-22 01:00
Pod względem zamożności Wągrowiec jest na 226 miejscu na 267 miast powiatowych.
W ciągu ostatnich 10 lat tylko w razy udało się nam dostać do pierwszej dwusetki. Najwyższa pozycja to 187 w 2008r.
Szczegóły metodyki na wspolnota.org.pl w zakładce RANKINGI.
Takie są efekty działań Pana Wilczyńskiego i SW 2000, którzy decydują o wszystkim od 16 lat!!!
To zaskakująco słaby wynik jak na miasto w Wielkopolsce.
Do tego mamy najwyższe bezrobocie w całym województwie. Mamy ponad 2 razy wyższą stopę bezrobocia niż średnia dla naszego województwa.
Wyborca PO
+7 #16 Ciekawe, ciekaweWyborca PO 2014-09-21 23:40
Całkiem rozsądna decyzja Poszwy. W PO nie wszyscy są za Poszwą. Swoją politykę prowadzi ekipa związana z jedną ze szkół, w której dyrektor jest radnym na najwyższym szczeblu, wicedyrektor na najniższym szczeblu, a jeden z nauczycieli na średnim szczeblu. Tak więc Poszwa musi uważać, bo może zostać ograny przez niezłych szachistów.
Administrator
-3 #15 GłosujemyAdministrator 2014-09-21 21:48
Ruszyło głosowanie na kandydatów, Dla głosujących przewidziano nagrody.

Głosowanie na Facebooku - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.751102171616545.1073741861.106842379375864&type=3
POkier
-6 #14 2 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczy —POkier 2014-09-21 20:17
Cytuję Firter:
Wilk faktycznie mógłby wygrać z Wilczyńskim, ale Poszwa tego mógłby nie przeżyć, bo jest zakompleksionym typem, chorym na władze i nie pozwolił startować Wilkowi.

POszwa olał PO Wilk ma wolną ręke-bez szans
filter
+7 #13 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyfilter 2014-09-21 19:45
Cytat:
Co do burmistrza to wynik jest raczej przesądzony, zabrakło kandydata, który mógłby "stanąć w szranki" ze Stanisławem Wilczyńskim. Krzysztof Poszwa, największy rywal Wilczyńskiego, najprawdopodobniej nie będzie wstanie zmienić tegorocznego wyniku.
Ani Wilczyński taki mocny, ani Poszwa taki słaby. może być niespodzianka, bo dużo ludzi ma serdecznie dość tych mafijnych układów i przekrętów.
ali
+14 #12 .ali 2014-09-21 19:03
Niech w pakiet wrzucą rozwiązanie Straży Miejskiej tych obiboków i zobaczycie ile głosów zgarną. Ja sam bym ten glos oddał
andrus
+10 #11 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyandrus 2014-09-21 18:15
Cytuję Andru:
Zapomnieliście jeszcze o jednej osobie,która będzie startowała z list PIS na burmistrza miasta.Pani Irena Dzikowska. Może ona będzie alternatywa dla naszego miasta.
Pani Irena bardzo dzielnie walczy, o to aby poszerzyć cmentarz farny i o zlikwidowanie planów małej obwodnicy, która miałaby zaasfaltować krzyżówkę rzek.



....I przede wszystkim przechodzić przez jej podwórko. Jeszcze nie zaczęła, a już odstawia prywatę
Kinia
+11 #10 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyKinia 2014-09-21 17:19
Andru a kto to jest Dzikowska? Jaja chyba sobie robisz, jak ona ma wygrać jak mało kto wie, kim ona jest i jak wygląda.
Andru
-14 #9 Precz z SWAndru 2014-09-21 17:03
Zapomnieliście jeszcze o jednej osobie,która będzie startowała z list PIS na burmistrza miasta.Pani Irena Dzikowska. Może ona będzie alternatywa dla naszego miasta.
Pani Irena bardzo dzielnie walczy, o to aby poszerzyć cmentarz farny i o zlikwidowanie planów małej obwodnicy, która miałaby zaasfaltować krzyżówkę rzek.
Maras
+3 #8 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyMaras 2014-09-21 15:38
Przypomnę sytuację z przed 4 lat:

1. Stanisław Wilczyński: 5261 głosów (60,81%)

długo, długo nic i

2. Krzysztof Poszwa: 2371 (27,40%)
3. Dariusz Eitner: 1020 (11,79%)

dzisiaj sytuacja wygląda podobnie, Wilczyński może nie zrobił nic, ale Poszwa też nic, więc układ będzie taki sam - wygra Wilczyński, Poszwa zostanie zmieciony, to będzie jego polityczny koniec.
Firter
+8 #7 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyFirter 2014-09-21 15:29
Wilk faktycznie mógłby wygrać z Wilczyńskim, ale Poszwa tego mógłby nie przeżyć, bo jest zakompleksionym typem, chorym na władze i nie pozwolił startować Wilkowi.
Wojciech
+9 #6 SzrankiWojciech 2014-09-21 13:26
No i uczciwie będzie.
Na radnego do Rady Miasta wygrywa kandydat o największej liczbie głosów.
Kto stanie w szranki z Jarosławem Wilkiem?
Cytuję: "Wągrowiec będzie nowoczesnym, rozwijającym się gospodarczo miastem, zaspokajającym większość potrzeb swoich mieszkańców."
Jakoś po 16 latach polityki obecnego burmistrza Wągrowiec grzeje tyły (nie we wszystkim - czołówka bezrobocia) a tu nagle za chwilkę ma być w czołówce? CUD?
Cuda dzieją się tylko w kaszance wyborczej.
:-x
zajer
+10 #5 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyzajer 2014-09-21 12:50
Ten program to mało maślane. Nie bedę popierał patologii. Głosuję na Poszwę.
Paweł Stachowski
-11 #4 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyPaweł Stachowski 2014-09-21 11:57
Zakładając dwie kandydatury Wilczyński - Poszwa to dla mnie lepszy jest Wilczyński, mimo, że go nie popieram to i tak zagłosuję na niego - na złość, nie będę popierał PO, partii, która ministrem MSW nominuje katechetkę i karierowicza, który nie robi nic poza tym, że co 4 lata widać go na listach.
wrcmieszkaniec
+21 #3 nicnierobicwrcmieszkaniec 2014-09-21 11:55
Obiecanki
cacanki. I tak przez minone 3 lata sie nie dzialo. Raptem teraz caly
Wagrowiec przezywa zloty wiek odrodzenia? Dlaczego? Bo nadchodza wybory.
Wagrowiec potrzebuje osobe reprezentatywna a nie mezczyzne na
emeryturze. Mi by sie juz nie chcialo.
LoL
-10 #2 RE: SW 2000 prezentuje program wyborczyLoL 2014-09-21 11:46
dobre podsumowanie, mimo, że program nie robi szału to Wilczyński i tak wygra cyt.: "zabrakło kandydata, który mógłby "stanąć w szranki" ze Stanisławem Wilczyńskim" - święta prawda.
pan
+17 #1 tomekpan 2014-09-21 11:39
Co za program d... mi normalnie urwało. Dno ten program nic specjalnego pan żeś nie wymyślił ale nie ma się co dziwić po tylu latach siedzenia na stołku to pomysły się skończyły.czas na emeryturę.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.