• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6842

Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynki

Burmistrz Krzysztof Poszwa nie chce współpracy ze Szkoła Muzyczną. Maciej Zieliński uważa, że miasto Wągrowiec zasłużyło na kogoś o bardziej uczciwych zamiarach.

Materiał wideo przygotowany przez Portal WRC

Maciej Zieliński przechodzi do opozycji. Mimo, że głosował na obecnego burmistrza Krzysztofa Poszwę, po 3 miesiącach stwierdził, że został oszukany przez włodarza.

Nie zamierza prowadzić dalej rozmów z obecnym burmistrzem i jasno deklaruje, że chce referendum. Wszystko przez decyzję jaka została wydana. Chodzi o budynki przy ulicy Berdychowskiej 54, więcej w przygotowanym materiale filmowym.


 

 

Komentarze   

Mariusz Max
+17 #43 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiMariusz Max 2015-03-03 18:23
Macieju, czy ci nie żal? Taki był z ciebie fajny weterynarz, zanim postanowiłeś zostać muzykiem! Moje krowy do dziś muuuczą jak im o tobie opowiadam... Koza Pola ciebie nie pamięta, ale też kręci łbem z zainteresowaniem. Wracaj do fachu, rób to umiesz najlepiej. Wiem, ze teraz robisz prawdziwe pieniądze, ale gdybyś ty widział te stęsknione ślepia moich krów!
Obserwujący Portal
+1 #42 Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiObserwujący Portal 2015-03-02 23:52
Cytuję absolwent muzycznej:
Wielkie brawa dla Burmistrza! Może w końcu zrobi ktoś porządek z Zielińskim

A powiązanie ma z jakimś sierżantem ?
Flecik
+4 #41 Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiFlecik 2015-03-02 23:48
Radni życzę Wam wszystkiego najlepszego w Dniu święta Kobiet :)
Andziu
+27 #40 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiAndziu 2015-03-02 14:48
Panie Zieliński, masz pan szczęście że burmistrz Poszwa jest tak wyrozumiały. Ja bym nie był.Wylądowałbyś pan w sądzie za te słowa łącznie z zarzutem o podżeganie do niepokojów społecznych.
zawiedziony
+30 #39 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkizawiedziony 2015-03-02 06:28
Kurde na wrc jest coraz mniej wartościowych materiałów? Admini, co się z wami dzieje? Kopiuj - wklej z innych stron to nie jest twórczość. Kiedyś to aż miło było tu wejść, a teraz to żal normalnie. Same pierdoły jak na pudelku. Z panem "Z" daliście się nieźle podpuścić, wstyd normalnie panie. :D
Florian
+34 #38 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiFlorian 2015-03-01 19:43
Ci którzy tak naprawdę go znają, to będą wiedzieć, że jego największym marzeniem zawsze było, aby Wągrowiec tętnił muzyką. Jednak zawsze miała to być jego wizja - tylko taka była słuszna - a reszta jak to mi kiedyś powiedział, to ciemnogród. Jak ktoś miał inne zdanie i wizję to miał zarzucane brak kompetencji, gdyż najważniejszą sprawą dla Wągrowca jest oczywiście Pałucka Wiosna Muzyczna. Będąc jego uczniem - dopóki realizowało się materiał ponad program, konkursy, przywoziło nagrody i wyróżnienia z konkursów, to było ok (jako wspaniały nauczyciel mógł się pochwalić swoją pracą pedagogiczną), ale jak już zmieniły się moje priorytety, to było do widzenia.
gdzie orkiestra? co się stało z nakładem pieniędzy? Dzisiaj nie ma problemu z dostępem do kultury wysokiej (wystarczy chcieć), nie potrzeba na to takich nakładów, jak pan Maciej sobie wyobraża. W końcu znalazł się pan Poszwa który mu to wygarnął, no i cóż... na skargę do portalu WRC. Panie Macieju, to że ktoś ma inne priorytety nie znaczy że jest niekompetentny. Chyba pierwszy wpis na tym portalu nie anonimowy, a moje nazwisko - czysta zbieżność.
hmmmmmmmmmm
+16 #37 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkihmmmmmmmmmm 2015-03-01 17:35
żeby jak najlepiej posprzątać, trzeba najpierw zrobić jeszcze większy bałagan. Czas pokaże czy Pan Burmistrz da radę to uporządkować jak należy.
sami joe
+25 #36 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkisami joe 2015-03-01 15:56
Cytuję Urzędas:
Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.

Jeśli płacił to ok. Nie znam wszystkich realiów. Ale miasto ma chyba prawo wypowiedzieć umowę najmu, nie była ona przecież dożywotnia?
Kira
-26 #35 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiKira 2015-03-01 15:02
Cytuję LUSIA:
Krzysztof robi w końcu porządki z syfem jaki zostawil były burmistrz,mam nadzieje ,ze wyjebie wszystkich niepotrzebnych urzędasow,Na szczęście największe dupowlazy i nieroby poprzedniej kadencji odchodzą sami ,boja się pracy,O TO chodzilo Krzysiu,jesteśmy z TOBĄ, precz z PIS i mocherem

Precz z pisem, precz z moherami a przede wszystkim precz z POSZWĄ! Jaki on porządek robi? Jeszcze większy syf niż poprzednik!
Zwykły O.
+36 #34 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiZwykły O. 2015-03-01 13:45
Choć nie mam wątpliwości, że Maciej pobiegnie z lamentem na Policję, skarżąc się, że "brzydko" o nim na portalu piszą, a będący w obozie politycznym poprzedniego burmistrza redaktor naczelny z ochotą i bez zwłoki wszelkie adresy IP tych, co piszą, że Poszwa ma rację, udostępni, to i ja muszę coś dodać w temacie. Wiem o finansowej stronie działalności Macieja ZIelińskiego nieco więcej i zdecydowanie twierdzę, że ten jegomość nie powinien dostać już żadnej złotówki ze środków publicznych. Dość już naszych pieniędzy zmarnotrawiono na jego pseudoaktywność. A kto za to zapłacił? Ja, Pan, Pani...
ucho od śledzia
+24 #33 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiucho od śledzia 2015-03-01 12:53
Cytuję Ty:
PO ...100 dniach oszukani .... Szkoła Muzyczna , Nielba , Straż miejska , za chwilę mieszkańcy ( chodzi o podatki , pójdą w górę ) nie bedzie komunikacji darmowej ...
Ludziom , którym zawdzięcza fotel burmistrza do dzis nie potrafi podziękować.
Kto następny ??

Ale Ty jesteś oszukany biedaczku, aja,aja. Może jakąś bajeczkę na dobranoc dzidziusiowi?
JacekBr
+30 #32 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiJacekBr 2015-03-01 11:52
Dokładnie dlatego głosowałem na Poszwę - miały być walka z patologiami i szukanie oszczędnośći. Tak trzymać.
a to ci!
+34 #31 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkia to ci! 2015-03-01 11:26
Cytuję Kisiel Adolf:
Największy ściemniacz ZIELIŃSKI wkręca redaktora :) Nie pierwsza to jego akcja. Zieliński wqrwia jak mało kto.
"jesteśmy gotowi mu doradzać" Za ile te rady chciał udzielać?
Panie Zieliński. Wkuty jesteś bo ze Stachem to się lody kręciło ? :) A te klamoty przenieś do budynku nowej szkoły. I przestań ściemniać.

Współczuję autorowi, że tak dał się podejść. Ten pan o swoich "zasługach" i licznych "wrogach" może rozprawiać godzinami. Ja uciekam jak go tylko gdzieś zobaczę.
Ty
+2 #30 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiTy 2015-03-01 09:10
Czy Pan Smykowski wiceburmistrz wspiera burmistrza w tych działaniach ?
Czy też o wielu sprawach dowiaduje się z medióiw ?
...
-26 #29 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynki... 2015-03-01 08:58
Ty masz rację, widać, że wpisy zamieszczają ludzie burmistrza, którzy tkwią w przekonaniu, że są najlepsi, krytykują i negują wszystko. Pan Zieliński to mieszkaniec Wągrowca, który zmienił zdanie, Krzysztof Poszwa ma jeden głos mniej, warto dodać, że takich ludzi, zawiedzionych jest więcej. Referendum pokaże, czy mieszkańcy chcą zmiany czy nie.
Ty
-19 #28 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiTy 2015-03-01 08:55
PO ...100 dniach oszukani .... Szkoła Muzyczna , Nielba , Straż miejska , za chwilę mieszkańcy ( chodzi o podatki , pójdą w górę ) nie bedzie komunikacji darmowej ...
Ludziom , którym zawdzięcza fotel burmistrza do dzis nie potrafi podziękować.
Kto następny ??
tak pytam
+20 #27 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkitak pytam 2015-03-01 08:19
Cytuję Urzędas:
Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.

Płacił? A ile i za ile m2? Za budynki i plac? Czy za same budynki? Na jak długo była zawierana umowa?
pako
+35 #26 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkipako 2015-03-01 08:10
Brawo Burmistrzu ! W tym temacie radzę nic nie pisać. Podejrzewam, że poziom agresji u Macieja jest znacznie wyższy niż u Miecia :D
Erazm
+32 #25 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiErazm 2015-03-01 00:05
Cytuję loki:
[quote name="heh"][quote name="Urzędas"]Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.

On jest w konflikcie Z WSZYSTKIMI :-)

Portal jak widać już dawno ryje twarzą w błocie. Ciekawe jak głęboko się w nim zakopie? To kim jest i jaki jest pan Zieliński nikomu tłumaczyć nie trzeba. Mam nadzieję, że pracownicy szkoły muzycznej wygrają z nim w sądzie. Brawo Panie Burmistrzu. Tnie Pan jak brzytwą wszystkie stare układy i czyści zaniedbania. Trzymam kciuki. Oby tak dalej.
Portal juz odcięty od loklnych newsów - wczoraj było poważne zanieczyszczenie rzeki Nielby - a na wrc ani słowa..
LUSIA
+30 #24 reLUSIA 2015-02-28 23:59
Krzysztof robi w końcu porządki z syfem jaki zostawil były burmistrz,mam nadzieje ,ze wyjebie wszystkich niepotrzebnych urzędasow,Na szczęście największe dupowlazy i nieroby poprzedniej kadencji odchodzą sami ,boja się pracy,O TO chodzilo Krzysiu,jesteśmy z TOBĄ, precz z PIS i mocherem
alekk
-21 #23 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkialekk 2015-02-28 23:50
NO tak ale nadal nie wiemy co burmistrz chce zrobić z tym budynkiem, co się stało że w takim nagłym trybie wywala Zielińskiego, jakie ma plany, po co chce łączyć dobrze działające jednostki jak ndk, bibliotekę i muzeum? Coś mocno szwankuje w polityce informacyjnej obecnej ekipy!!!
loki
+34 #22 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiloki 2015-02-28 23:43
Cytuję heh:
Cytuję Urzędas:
Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.

On jest w konflikcie Z WSZYSTKIMI :-)

Portal jak widać już dawno ryje twarzą w błocie. Ciekawe jak głęboko się w nim zakopie? To kim jest i jaki jest pan Zieliński nikomu tłumaczyć nie trzeba. Mam nadzieję, że pracownicy szkoły muzycznej wygrają z nim w sądzie. Brawo Panie Burmistrzu. Tnie Pan jak brzytwą wszystkie stare układy i czyści zaniedbania. Trzymam kciuki. Oby tak dalej.
Urban
+45 #21 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiUrban 2015-02-28 23:20
Boże broń przed takimi działaczami jak Zieliński! Jego wszelka aktywność sprowadza się do jednego - jak własną kabzę napchać publicznymi pieniędzmi! Panie burmistrzu, szacunek, że Pan poświęcił czas na rozmowy z tym wyłudzaczem, trzeba mieć cierpliwość. Ja bym odrazu wypier*** darmozjada przez drzwi!
a to ci!
+33 #20 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkia to ci! 2015-02-28 23:09
A cóż z niego za FIGURA, że będzie w opozycji chce referendum? Burmistrz pewnie z tego powodu powinien być wystraszony i w szoku?
absolwent muzycznej
+50 #19 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiabsolwent muzycznej 2015-02-28 21:57
Wielkie brawa dla Burmistrza! Może w końcu zrobi ktoś porządek z Zielińskim
heh
+44 #18 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiheh 2015-02-28 21:45
Cytuję Urzędas:
Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.

On jest w konflikcie Z WSZYSTKIMI :-)
ali
+29 #17 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiali 2015-02-28 21:42
Nareszcie ktoś robi porządki
Urzędas
0 #16 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiUrzędas 2015-02-28 21:29
Zieliński byl w konflikcie z Wilczyńskim, każdy kto śledzi sytuacje w mieście wie o tym doskonale, więc widać, że sami joe interesuje się polityką od wyborów. Dodatkowo Zieliński płacił za te pomieszczenia i są na to dowody w postaci przelewów, Poszwa doskonale o tym wie.
Ty
-30 #15 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiTy 2015-02-28 21:28
Mam pytanie ... Czy ta Poszwa ma rodzinę ..? Jeśli tak to jak on może spojrzeć jej w oczy .... Żona , matka , ojciec , syn , córka !!!???
sami joe
+39 #14 budynki na Berdychowskiejsami joe 2015-02-28 21:17
Teraz krzywda się dzieje, skoro trzeba zwrócić budynki. Zajmowane za darmochę jako rupieciarnia- to był biznes. Wilczyński na takie coś pozwalał a tera jest krzywda, że miasto ma odwagę upomnieć się o swoje.
heh
+33 #13 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiheh 2015-02-28 20:52
Ciekawe co- w kontekście słowa "uczciwość" powiedzieliby o tym panu członkowie wspólnoty mieszkaniowej z Berdychowskiej...
csv
+35 #12 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkicsv 2015-02-28 20:50
Cytuję muzyk:
Panie Zieliński, tak wiele Pan z małżonką robi dla naszego miasta, wybudował Pan piękny obiekt, który będzie służył kilku pokoleniom, kochamy muzykę, dlatego niech Pan spróbuje startować na Burmistrza, z pewnością otrzyma Pan poparcie od wszystkich kochających muzykę.
Cytować

AHAHAHAHAH, zaraz umrę ze śmiechu. Chyba KTOŚ pisze sam do siebie....
muzyk
-38 #11 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkimuzyk 2015-02-28 20:42
Panie Zieliński, tak wiele Pan z małżonką robi dla naszego miasta, wybudował Pan piękny obiekt, który będzie służył kilku pokoleniom, kochamy muzykę, dlatego niech Pan spróbuje startować na Burmistrza, z pewnością otrzyma Pan poparcie od wszystkich kochających muzykę.
Cytować
Kisiel Adolf
+7 #10 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiKisiel Adolf 2015-02-28 20:26
Cytuję Ty:
Do Referendum jeden krok , jeden jedyny ......;)
Ale najpierw obniżka pensji burmistrza i odwołanie Wice przewodniczących rady ....!!!! I to na najbliższej sesji ...)

Jakie referendum ? Wągrowczanie są zbyt tchórzliwi. Cwaiakują tylko w necie. Też mi się ta Poszwa nie podoba. Ale kto za niego ? Nikt normalny nie chce burkować Wągrowcem. Zauważyłem też że "odpierdzielanie palmy" jest nawet w radzie miasta zarażliwe. Dwóch radnych zanim zostało radnymi to nawet szło z nimi pogadać. Dziś im tak sadówa odwaliła jakby rządzili co najmniej państwem a nie jakąś dziurą w północnej wielkopolsce.
pianista
-25 #9 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkipianista 2015-02-28 20:26
Panie Zieliński, tak wiele Pan z małżonką robi dla naszego miasta, wybudował Pan piękny obiekt, który będzie służył kilku pokoleniom, kochamy muzykę, dlatego niech Pan spróbuje startować na Burmistrza, z pewnością otrzyma Pan poparcie od wszystkich kochających muzykę.
Popieram
-21 #8 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiPopieram 2015-02-28 20:23
bardzo odważne stwierdzenia, BRAWO Panie Macieju.
jarosław
-4 #7 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkijarosław 2015-02-28 20:22
mamy tylko jedno pragnienie, referendum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ty
+5 #6 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiTy 2015-02-28 20:18
Do Referendum jeden krok , jeden jedyny ......;)
Ale najpierw obniżka pensji burmistrza i odwołanie Wice przewodniczących rady ....!!!! I to na najbliższej sesji ...)
walenty
+11 #5 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiwalenty 2015-02-28 20:11
Panie Zieliński, poprzedni Burmistrz chciał Panu odebrać garaż i tylko garaż dla potrzeb miasta. Obecny zabiera Panu wszystko, trzeba było szanować poprzednika, chyba, że po referendum poprzedni burmistrz znowu wystartuje i może nie będzie już Pan miał problemów.
Koral
+18 #4 spokojnieKoral 2015-02-28 20:04
Chcieliście zmian to teraz nie narzekać. A co ma robić siedzieć i pachnieć na fotelu... to wtedy każdy by pisał, że leń.
MIESZKAMTU
+23 #3 śmiechu warteMIESZKAMTU 2015-02-28 19:59
Zaczyna się jak za Czasów Tuska... co nie zrobi to wina Tuska :) Tak samo widzę zaczyna być w Wągrowcu. Dajmy chłopu jeszcze rok... będzie się można później wypowiedzieć czy jest dobrym burmistrzem czy nie.
Kisiel Adolf
+39 #2 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiKisiel Adolf 2015-02-28 19:56
Największy ściemniacz ZIELIŃSKI wkręca redaktora :) Nie pierwsza to jego akcja. Zieliński wqrwia jak mało kto.
"jesteśmy gotowi mu doradzać" Za ile te rady chciał udzielać?
Panie Zieliński. Wkuty jesteś bo ze Stachem to się lody kręciło ? :) A te klamoty przenieś do budynku nowej szkoły. I przestań ściemniać.
Brzozowa
-19 #1 RE: Towarzystwo Edukacyjno-Muzyczne traci budynkiBrzozowa 2015-02-28 19:37
Kolejna osoba oszukana przez Poszwę? Co burmistrz wyprawia ? Coraz bardziej przekonuje się, że referendum nieuniknione

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.