• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5321

Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do kosza

Parkingu dla petentów Urzędu Miejskiego nie będzie. Wniosek radnego Jakuba Zadrogi trafił do kosza.

Radny Rady Miejskiej w Wągrowcu złożył wniosek o wyznaczenie miejsc parkingowych przy Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, które miałyby służyć tylko petentom urzędu.

- Mając na uwadze liczne głosy niezadowolenia wynikające z braku wolnych miejsc parkingowych przy Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, 23 września złożyłem wniosek o wyznaczenie strefy parkowania dla petentów Urzędu Miejskiego - tłumaczy radny Jakub Zadroga.

Wnioskowana strefa miała być wydzielona na istniejącym już parkingu przy Urzędzie Miejskim. Jak wnioskował radny, miała ona dotyczyć przynajmniej 10 miejsc parkingowych w tym dwóch miejsc dla osób niepełnosprawnych. Jakub Zadroga wnioskował też o wprowadzenie limitu na postój w strefie, który miał sprawić, że będzie tam rotacja pojazdów i szansa na wolne miejsca nawet o 13:00.

Burmistrz Krzysztof Poszwa choć sam ma problemy z parkowaniem i zostawia swój samochód pod lokalem "Neptun" twierdzi, że problemu nie ma.

- Z przeprowadzonych obserwacji parkingu "zielonego" wynika, że pracownicy Urzędu i Starostwa zajmują ok. 50-60% miejsc postojowych, co oznacza, że dla osób spoza ww. instytucji pozostaje do dyspozycji co najmniej 20 miejsc - tłumaczy burmistrz Krzysztof Poszwa. - W wyniku wybudowanego parkingu przy dworcu oraz przyszła planowana budowa ok. 171 przy ulicy Średniej i 122 miejsc postojowych "za sądem" dodatkowo poprawi możliwość parkowania w tej części miasta - dodaje burmistrz.

Innego zdania jest sam wnioskujący.

- Jeśli według burmistrza 60% miejsc parkingowych zajmują pracownicy, to co za problem wyznaczyć strefę 10 miejsc z których korzystać będą interesanci. Burmistrz Krzysztof Poszwa rozwiązanie problemu parkowania widzi w planowanej budowie parkingu "za sądem" oraz na ulicy Średniej. Ważne podkreślenia jest fakt, że są to planowane budowy i nie do końca wiadomo kiedy i czy w ogóle zostaną wykonane. Jak zapowiadał burmistrz, Urząd Miejski miał być dostępny dla mieszkańców, stał się jednak twierdzą w której na spotkanie z burmistrzem trzeba się umawiać z dużym wyprzedzeniem - tak decyzję burmistrza komentuje radny Jakub Zadroga.

Obserwują parking przy urzędzie w godzinach 9-14 trudno nie zgodzić się z wnioskiem złożonych przez radnego, zaparkowanie auta graniczy tam z cudem. Kierowcy pojazdy zostawiają wszędzie nawet na trawnikach. Podobnego zdania są sami urzędnicy, którzy pozytywnie wypowiedzieli się na temat złożonego wniosku.

Odmowa była do przewidzenia, bo nie od dziś wiadomo, że współpraca z burmistrzem nie układa się dobrze. Burmistrz Krzysztof Poszwa faworyzuje tylko swoich radnych a tych z odmiennym zdaniem i z innych klubów lekceważy.

Takie podejście i brak dialogu z radnymi sprawia, że przez 12 miesięcy burmistrz nie zrobił nic, poza dokończeniem inwestycji rozpoczętych przez poprzednią władzę.

Nie tylko radni źle oceniają pracę burmistrza, również mieszkańcy w sondzie przeprowadzonej przez Tygodnik Wągrowiecki dali obecnemu burmistrzowi czerwoną kartkę.

samochody blokują nawet ścieżki dla pieszych

 

 

Komentarze   

PiS
+5 #44 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaPiS 2015-10-15 08:00
Polityczna sprawa, burmistrz rzuca kłody pod nogi Zadrogi, jednak zapomina, że to Zadroga rozdaje karty, bo jest w większości.
Panie burmistrzu za chwilę głosowanie budżetu, nie obawia się Pan, że takie ruchu mogą Panu zaszkodzić? Pan nie jest burmistrzem PO tylko wszystkich mieszkańców. za chwilę stery w Polsce obejmie PiS - szybko ustawią Pana w szeregu.
Proszę, żeby również inne media pokazały problem. Na Głos nie liczę ale Tygodnik, Panie Czapul proszę przestać ślepo wierzyć i maślić burmistrzowi, który wszystkich traktuje z góry i torpeduje wszystko co dobre.
taaaaaa
+5 #43 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszataaaaaa 2015-10-13 20:20
Cytuję Veto:
Cytuję dzialkowiec:
Jestem zwyklym mieszkancem miasta, nie interesuje sie polityka, lekko mi ona zwisa, ale nawet dla takiego laika jak ja aktywnosc Zadrogi jest widoczna. Co wiecej na swiecie dzialkowcow byl fundatorem nagrod, bardzo mi sie ten gest podobal. A pan burmistrz co? przyszedl domyslcie sie z czym? Chlopak ma wizje, duzo energi. Latwo nawizauje kontak i z mlodymi i z starszymi. To moze denerwowac tych co mu zazdroszcza. Uczcie sie od mlodego.

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wizje to można mieć po narkotykach albo czymś takim. Dziwne bo jakoś trudno odczuć aby łatwo nawiązywał kontakty z ludźmi starszymi i młodszymi. Denerwować to może sposób bycia tego pana. Nie ma czego mu zazdrościć. Prawda jest taka, że będąc na stażu w starostwie większości pracownikom nawet dzień dobry nie powie (może to nie ludzie), a może to starsi ludzie mają kłaniać się radnemu! Gdzie kultura osobista? Pewnie została na parkingu i czeka na miejce parkingowe, które wydzieli burmistrz. Niby czego mamy się od młodego uczyć i co naśladować? Został wybrany radnym to niech działa i tyle. Taka jest jego rola.

Zazdrość to rzecz naturalna, niektórzy mają to wypisane na twarzy. Komuś się coś udaje, wyróżnia się od innych to zaraz trzeba mu dorobić rogi. Bardzo niski poziom, taki wągrowiecki.
Veto
-8 #42 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaVeto 2015-10-13 19:02
Cytuję dzialkowiec:
Jestem zwyklym mieszkancem miasta, nie interesuje sie polityka, lekko mi ona zwisa, ale nawet dla takiego laika jak ja aktywnosc Zadrogi jest widoczna. Co wiecej na swiecie dzialkowcow byl fundatorem nagrod, bardzo mi sie ten gest podobal. A pan burmistrz co? przyszedl domyslcie sie z czym? Chlopak ma wizje, duzo energi. Latwo nawizauje kontak i z mlodymi i z starszymi. To moze denerwowac tych co mu zazdroszcza. Uczcie sie od mlodego.

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wizje to można mieć po narkotykach albo czymś takim. Dziwne bo jakoś trudno odczuć aby łatwo nawiązywał kontakty z ludźmi starszymi i młodszymi. Denerwować to może sposób bycia tego pana. Nie ma czego mu zazdrościć. Prawda jest taka, że będąc na stażu w starostwie większości pracownikom nawet dzień dobry nie powie (może to nie ludzie), a może to starsi ludzie mają kłaniać się radnemu! Gdzie kultura osobista? Pewnie została na parkingu i czeka na miejce parkingowe, które wydzieli burmistrz. Niby czego mamy się od młodego uczyć i co naśladować? Został wybrany radnym to niech działa i tyle. Taka jest jego rola.
Obserwatorka
-5 #41 Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaObserwatorka 2015-10-13 18:13
Psy szczekają - karawana jedzie dalej :lol::-*:eek:
etro
+7 #40 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaetro 2015-10-13 17:18
Kilka osob z klubu Poszwy szanowalem i uwazalem ze to wartosciowe osoby. Dzis zastanawiam sie co oni robia? Panie Drobik, Bak, Kielbasiewicz? Na co wy czekacie? Nadal bedzie tonac na tym statku?
PRL
-1 #39 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaPRL 2015-10-13 14:47
Cytuję Yello:
To nie Zadroga podzielił radę, tylko Poszwa, zaczął od konfliktu z Nielbą, potem przyszły kolejne decyzje. Poszwa miał po wyborach większość, należy zapytać dlaczego jej dziś nie ma?
Skończcie najeżdżać na Zadroge, założę się że to piszę jedna lub dwie osoby, którym on przeszkadza. Chłopak jest młody i pracuje na swój wizerunek. Ja osobiście bardzo pozytywnie go oceniam. Inni radni nie wykazują się żadnymi działaniami. Jakub próbuje, składa wnioski, jest widoczny. Ludzie potrafią ocenić i na komentarze nie zwracają uwagi.

Radę dzieli pewien stary człowiek siedzący na fotelu z telefonem w reku.
Kra-Kra
0 #38 Zadrogi KosztKra-Kra 2015-10-13 12:08
Żygać się chce jak czytam KPZPR na WRC
Ręce opadają
-9 #37 Wągrowiecka mentalnośćRęce opadają 2015-10-13 10:36
Cytuję dzialkowiec:
Jestem zwyklym mieszkancem miasta, nie interesuje sie polityka, lekko mi ona zwisa, ale nawet dla takiego laika jak ja aktywnosc Zadrogi jest widoczna. Co wiecej na swiecie dzialkowcow byl fundatorem nagrod, bardzo mi sie ten gest podobal. A pan burmistrz co? przyszedl domyslcie sie z czym? Chlopak ma wizje, duzo energi. Latwo nawizauje kontak i z mlodymi i z starszymi. To moze denerwowac tych co mu zazdroszcza. Uczcie sie od mlodego.

Tak jest, od fundowania nagród i nawiązywania kontaktów w tym mieście zaraz wszystko się zmieni. Pan Byczyński przez całe życie łatwo nawiązywał kontakty i dzięki temu był pierwszym sekretarzem PZPR w Wągrowcu nawet! Niech pan Zadroga spróbuje rozwiązać realne problemy tego miasta, a więc: niech przekona właścicieli Polinovy, aby lepiej traktowano tam pracowników, niech wniesie na sesji rady miejskiej projekt budowy parkingów (zwłaszcza w okolicach rynku oraz osiedli Jeżyka, Lipowa, Mickiewicza), niech przekona urzędników i policję do zmiany organizacji ruchu pojazdów w mieście. To są realne problemy, a nie pierdoły, którymi na razie radny Zadroga się zajmuje!!!
dzialkowiec
+27 #36 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszadzialkowiec 2015-10-12 23:18
Jestem zwyklym mieszkancem miasta, nie interesuje sie polityka, lekko mi ona zwisa, ale nawet dla takiego laika jak ja aktywnosc Zadrogi jest widoczna. Co wiecej na swiecie dzialkowcow byl fundatorem nagrod, bardzo mi sie ten gest podobal. A pan burmistrz co? przyszedl domyslcie sie z czym? Chlopak ma wizje, duzo energi. Latwo nawizauje kontak i z mlodymi i z starszymi. To moze denerwowac tych co mu zazdroszcza. Uczcie sie od mlodego.
olas
+17 #35 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaolas 2015-10-12 22:55
Najlepszy radny to jest człowiek orkiestra Pan Kiełbasiewicz Przed wyborami był taki głośny a teraz zaczynam czytać nekrologi czy czasem już nie żyje
Mieszkaniec12
+19 #34 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaMieszkaniec12 2015-10-12 22:42
Radni pracują hahahahahaha dobre, jeżeli spijanie kawek to praca to OK. Zadroga Was wkur.... i tyle. Chłopak robi więcej niż cały klub Poszwy, dodatkowo dogaduje się z gazetami i portalem to Was boli lizusy. Poczekajcie przyjdzie czas na rozliczenie waszej niby pracy.
Wymień jeden z drugim co zrobiliście. Pomogę wam NIC, totalne ZERO.
bondow
-8 #33 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszabondow 2015-10-12 21:34
Cytuję Yello:
To nie Zadroga podzielił radę, tylko Poszwa, zaczął od konfliktu z Nielbą, potem przyszły kolejne decyzje. Poszwa miał po wyborach większość, należy zapytać dlaczego jej dziś nie ma?
Skończcie najeżdżać na Zadroge, założę się że to piszę jedna lub dwie osoby, którym on przeszkadza. Chłopak jest młody i pracuje na swój wizerunek. Ja osobiście bardzo pozytywnie go oceniam. Inni radni nie wykazują się żadnymi działaniami. Jakub próbuje, składa wnioski, jest widoczny. Ludzie potrafią ocenić i na komentarze nie zwracają uwagi.



Twierdzi Pan/Pani, że inni radni nie wykazują się żadnymi działaniami.... a to ciekawe :) zapewniam Pana/Panią, że robią i to bez medialnego szumu. Nie mam pojęcia czy radny Zadroga zrobił cokolwiek w swoim okręgu, ale życzę mu powodzenia.
Yello
+10 #32 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaYello 2015-10-12 20:59
To nie Zadroga podzielił radę, tylko Poszwa, zaczął od konfliktu z Nielbą, potem przyszły kolejne decyzje. Poszwa miał po wyborach większość, należy zapytać dlaczego jej dziś nie ma?
Skończcie najeżdżać na Zadroge, założę się że to piszę jedna lub dwie osoby, którym on przeszkadza. Chłopak jest młody i pracuje na swój wizerunek. Ja osobiście bardzo pozytywnie go oceniam. Inni radni nie wykazują się żadnymi działaniami. Jakub próbuje, składa wnioski, jest widoczny. Ludzie potrafią ocenić i na komentarze nie zwracają uwagi.
jakies bzdury!
0 #31 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszajakies bzdury! 2015-10-12 20:28
Cytuję jakies bzdury!:
Moja informacja jest prawdziwa. Byłam w urzędzie ok 8. 30 we środę i po 12 w piątek. Można było zaparkować, w dodatku blisko wejścia.

Mimo że panu radnemu i minusującym to nie pasuje :-D
Niedowiara
+9 #30 BuumNiedowiara 2015-10-12 20:24
Jak zadroga nic nie zdobil, to wymien takiego radnego ktory cokolwiek probowal zrobic? Czytajcie ze zrozumieniem o co Zadrodze chodzi. Bo co niektorzy maja z tym ewidentny problem. Ktos sie w cos angazuje , wychodzi z jakas inicjatywa to zle, ktos nic nie robi tez zle. To czego wy oczekujecie ludzie?
Lewak
-7 #29 Ale polonistaLewak 2015-10-12 19:49
Cytuję Jakub Zadroga:
Cytuję vidmo:
Zadroga robi show. Proponuję udać się na parking o godz. 7.30, kiedy to Urząd Miasta zaczyna pracę i sprawdzić jak wiele jest pustych miejsc parkingowych. Z własnej obserwacji mogę powiedzieć że jest ich więcej niż 20.
Może by tak radny Zadroga zajął się czymś bardziej pożytecznym, bo ten temat ewidentnie mu nie wyszedł. Poza tym jako radny, niech zgłosi projekt aby wszyscy radni przybywali na sesje pieszo lub rowerem i nie blokowali miejsc parkingowych. Bardzo często zdarza się że radni przybywają autami do UM w godzinach urzędowania i blokują miejsca parkingowe. Przykład powinien iść od góry.

Chyba się nie rozumiemy, nie jest istotne ile miejsc zajętych jest o godzinie 7:30 lub 8:00. Interesanci przybywają w późniejszych godzinach. I mają poważny problem by zaparkować. Nie chodzi mi również o cały parking ale o jego część która byłaby strefą dla petentów i miała ograniczenie postoju do jednej godziny.
Proszę podać termin kiedy radni przybyli na sesje w godzinach pracy urzędu i zajęli miejsca parkingowe? Sesje Rady Miejskiej oraz wszystkie komisje po za komisjami rewizyjnymi odbywają się o godzinie 16 czyli po godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Ktoś tu pisze bzdury i jest niedoinformowany. Anonimowość sprzyja temu, proponuję również się przedstawić i podpisać pod czymś nieprawdziwymi informacjami.

W szkole nie uczyli, że zwrot poza czymś tam piszemy razem?! A poza tym jest pan niewiarygodny! Co pan do tej pory zrobił dla tego miasta? Poza rozłamem w radzie miejskiej?
Jakub Porada
-8 #28 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaJakub Porada 2015-10-12 19:27
Panie Zadroga. Skończ Pan pitolić, boś sam kilka dni temu, około 11-12 przyjechał swoim zielonym wozem i bez problemu zaparkował niemal pod drzwiami wejściowymi. :) Do roboty, a nie duperelami się zajmować.
jakies bzdury!
-10 #27 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszajakies bzdury! 2015-10-12 18:36
Moja informacja jest prawdziwa. Byłam w urzędzie ok 8. 30 we środę i po 12 w piątek. Można było zaparkować, w dodatku blisko wejścia.
Jakub Zadroga
+13 #26 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaJakub Zadroga 2015-10-12 17:10
Cytuję vidmo:
Zadroga robi show. Proponuję udać się na parking...

Chyba się nie rozumiemy, nie jest istotne ile miejsc zajętych jest o godzinie 7:30 lub 8:00. Interesanci przybywają w późniejszych godzinach. I mają poważny problem by zaparkować. Nie chodzi mi również o cały parking ale o jego część która byłaby strefą dla petentów i miała ograniczenie postoju do jednej godziny.
Proszę podać termin kiedy radni przybyli na sesje w godzinach pracy urzędu i zajęli miejsca parkingowe? Sesje Rady Miejskiej oraz wszystkie komisje po za komisjami rewizyjnymi odbywają się o godzinie 16 czyli po godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Ktoś tu pisze bzdury i jest niedoinformowany. Anonimowość sprzyja temu, proponuję również się przedstawić i podpisać pod tymi nieprawdziwymi informacjami.
VIDMO
-8 #25 Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaVIDMO 2015-10-12 16:20
Zadroga robi show. Proponuję udać się na parking o godz. 7.30, kiedy to Urząd Miasta zaczyna pracę i sprawdzić jak wiele jest pustych miejsc parkingowych. Z własnej obserwacji mogę powiedzieć że jest ich więcej niż 20.
Może by tak radny Zadroga zajął się czymś bardziej pożytecznym, bo ten temat ewidentnie mu nie wyszedł. Poza tym jako radny, niech zgłosi projekt aby wszyscy radni przybywali na sesje pieszo lub rowerem i nie blokowali miejsc parkingowych. Bardzo często zdarza się że radni przybywają autami do UM w godzinach urzędowania i blokują miejsca parkingowe. Przykład powinien iść od góry.
jakieś bzdury1
+12 #24 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszajakieś bzdury1 2015-10-12 12:12
Cytuję obiektywnie:
Cytuję jakies bzdury!:
W tym tygodniu byłam kilkakrotnie w UM i nie miałam problemu z parkowaniem. Nie wiem o co chodzi panu radnemu?

Ja też nie miałem problemu. Mam nadzieję, że Zadroga poprze plany burmistrza dotyczące parkingu za sądem. Jak widzę tu nie chodzi o parkingi tylko o tanią sensację i nagonkę na burmistrza.

Heh, ale nas przydupasy panów W i K minusują :-)Ciekawe ile dostają za jeden minusik :-)
hehe
-5 #23 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszahehe 2015-10-12 12:09
Cytuję Marcelo:
jestem właśnie na parkingu prze Urzędem Miejskim i jak ktoś pisze, że nie ma problemu z parkowaniem to jest debilem. Komentarze przeciwko Zadrodze piszą pewnie przydupasy burmistrza.

Tylko debil taki jak ty nie potrafi zaparkować pod UM.
j33
+14 #22 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaj33 2015-10-12 11:42
Cytuję Witia:
Cytuję ulka:
Poszwa jest takim pracusiem że chętnie nie widziałby u siebie żadnego petenta Bo po co mają mu zawracać gitare jak i tak wypłata wciąż ta sama Jeszcze troche to zacznie urzędowanie w swoim biurze w pidżamie i kapciach

To podobnie jak dyrektor wodociągów. Ten musi tylko narzucić kurtkę na przejazd z Damasławka i może ubierać kapcie. Resztę wykonują sługusy i lizusy, wąska grupa. Inspiruje go tylko jedna sprawa. Nie przegrać w sadzie z pracownikiem i na tym wyłącznie się skupia! Wyciął sad teraz kolej na wyciecie jego. Kto to zrobi. Czas pokaże :-)Wyrzucił go wójt Szewczykowski, bo się do niczego nie nadawał i od razu poleciał do sądu, a teraz tu szuka szczęścia wsadzony na stołek przez "wilka" gnębi ludzi i obstawia się przydupasami premiując finansowo służalczość i oddanie sprawie, jego sprawie. Kompletny brak honoru slabego człowieka, który do walki o utrzymanie stołka zatrudnił zastraszonych, podwładnych mu ludzi. Zobaczymy ile się tak da lawirować!

Zwykły obywatel się tu też niczego nie dowie. Na zapisy trzeba i segregację przejść. Kto sie boi spotkan z ludzmi? Ten kto nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
ulka
+22 #21 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaulka 2015-10-12 09:18
Jak zajedziecie pod UM i nie będzie miejsca na parkingu natychymiast wołać Krzycha w kapciach niech wyjdzie i zobaczy.
Marcelo
+17 #20 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaMarcelo 2015-10-12 09:03
jestem właśnie na parkingu prze Urzędem Miejskim i jak ktoś pisze, że nie ma problemu z parkowaniem to jest debilem. Komentarze przeciwko Zadrodze piszą pewnie przydupasy burmistrza.
Darek 123
-18 #19 Piniacz bez pomysłuDarek 123 2015-10-12 07:51
Ale błysnął Pan Jakub Zadroga. :cry:bo nie na naprawdę czym sie popisać
obiektywnie
-16 #18 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaobiektywnie 2015-10-12 02:10
Cytuję jakies bzdury!:
W tym tygodniu byłam kilkakrotnie w UM i nie miałam problemu z parkowaniem. Nie wiem o co chodzi panu radnemu?

Ja też nie miałem problemu. Mam nadzieję, że Zadroga poprze plany burmistrza dotyczące parkingu za sądem. Jak widzę tu nie chodzi o parkingi tylko o tanią sensację i nagonkę na burmistrza.
ccc55
+24 #17 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaccc55 2015-10-11 23:00
Cytuję Witia:
Cytuję ulka:
Poszwa jest takim pracusiem że chętnie nie widziałby u siebie żadnego petenta Bo po co mają mu zawracać gitare jak i tak wypłata wciąż ta sama Jeszcze troche to zacznie urzędowanie w swoim biurze w pidżamie i kapciach

To podobnie jak dyrektor wodociągów. Ten musi tylko narzucić kurtkę na przejazd z Damasławka i może ubierać kapcie. Resztę wykonują sługusy i lizusy, wąska grupa. Inspiruje go tylko jedna sprawa. Nie przegrać w sadzie z pracownikiem i na tym wyłącznie się skupia! Wyciął sad teraz kolej na wyciecie jego. Kto to zrobi. Czas pokaże :-)Wyrzucił go wójt Szewczykowski, bo się do niczego nie nadawał i od razu poleciał do sądu, a teraz tu szuka szczęścia wsadzony na stołek przez "wilka" gnębi ludzi i obstawia się przydupasami premiując finansowo służalczość i oddanie sprawie, jego sprawie. Kompletny brak honoru slabego człowieka, który do walki o utrzymanie stołka zatrudnił zastraszonych, podwładnych mu ludzi. Zobaczymy ile się tak da lawirować!

Tyle ile burmistrz będzie spał w tej sprawie, ale może niedługo się obudzić sam, albo coś go potężnie obudzi :-);-)
Leoo
-9 #16 Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaLeoo 2015-10-11 21:43
Jest przeciw zadłużaniu miasta , a popiera SW , które je zadłużyło he he he :lol:;-):D:P
fifi
-9 #15 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszafifi 2015-10-11 20:52
Cytuję Jakub Zadroga:
Cytuję obserwatorka:
Czy to nie ten radny,który robił hałas o zadłużanie miasta , a pużniej podnosił ręce za projektami Burmistrza .
Teraz też robi coś żeby zaistnieć medialnie?

Szanowna Pani Obserwatorko - Nie jest prawdą że podniosłem rękę za zadłużaniem miasta, w głosowaniu nad WPF się wstrzymałem. Niektóre propozycje Burmistrza są słuszne, nie zamierzam tego uniemożliwiać, jednak nie popieram zadłużania miasta.

To Wilczyńskiemu było wolno zadłużać, a Poszwie nie? Tamten miał kasę z kredytów i się obnosił z tym i pokazywał jak to niby prężnie działa, a teraz Poszwa ogołocony z kasy jak gołąb z piór, zablokowany jest narażony tylko na ciągłe ataki. Ty Jakub też zdradziłeś wspólne ustalenia, które miały miasto pchać do przodu i rzuciłeś w owym czasie kłody pod nogi. Wtedy opcja komuchów doszła do głosu i tak kamol został znowu radnym, który tylko pracuje nad swoim wizerunkiem, a nie wizerunkiem miasta. Do tego inne komusze opcje się utrzymały i utrzymują do teraz. Po co to było???
oj
-3 #14 Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaoj 2015-10-11 20:37
Kolejny radny niedoinformowany :sigh:
Bicie piany i nic więcej :sigh:
do rzeczy
-8 #13 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszado rzeczy 2015-10-11 20:21
Cytuję LoL:
problem właśnie w tym, że burmistrz nie wykonuje uchwał, które rada głosuje, jest już kilka takich które czekają na realizację od kilku miesięcy, to jest główny problem. Poszwa myśli, że jest carem?

Konkrety proszę, bez tego to są pomówienia.
Poza tym burmistrz jest zobligowany prawnie do wykonywania uchwał rady i jest właśnie do tego powołany. Taki stan rzeczy należy zgłosić chociażby do RIO. No chyba, że nie był w stanie wykonać takiej uchwały np. przez procedury lub z braku środków. Nie sądzę, żeby realizacja tej konkretnej uchwały nastręczała jakiś wielkich trudności. Wyczuwam tu lans i nic więcej.
jakies bzdury!
-9 #12 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszajakies bzdury! 2015-10-11 19:54
W tym tygodniu byłam kilkakrotnie w UM i nie miałam problemu z parkowaniem. Nie wiem o co chodzi panu radnemu?
LoL
+18 #11 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaLoL 2015-10-11 19:54
problem właśnie w tym, że burmistrz nie wykonuje uchwał, które rada głosuje, jest już kilka takich które czekają na realizację od kilku miesięcy, to jest główny problem. Poszwa myśli, że jest carem?
do rzeczy
-9 #10 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszado rzeczy 2015-10-11 19:45
Nie rozumiem w czym problem? Moim skromnym zdaniem pan Zadroga bije medialną pianę. Mnóstwo krzyku i hałasu o nic. Przecież mają większość w radzie tak? Niech pan Zadroga napisze odpowiednią uchwałę, rada przegłosuje i burmistrz musi ją wykonać. Proste? Zamiast tak usilnie udzielać się w mediach i tracić czas już dawno właśnie w podany wyżej sposób mógł to przeprowadzić. No chyba, że się nie umie pisać uchwał i ich przeprowadzać przez legislację, ale to już chyba inna bajka.
szok
+14 #9 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaszok 2015-10-11 19:39
Cytuję obserwatorka:
Czy to nie ten radny,który robił hałas o zadłużanie miasta , a pużniej podnosił ręce za projektami Burmistrza .
Teraz też robi coś żeby zaistnieć medialnie?

szoook! słownik ortograficzny się kłania. piszemy -później!!!!!!!!
Jakub Zadroga
+14 #8 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaJakub Zadroga 2015-10-11 19:37
Cytuję obserwatorka:
Czy to nie ten radny,który robił hałas o zadłużanie miasta , a pużniej podnosił ręce za projektami Burmistrza .
Teraz też robi coś żeby zaistnieć medialnie?

Szanowna Pani Obserwatorko - Nie jest prawdą że podniosłem rękę za zadłużaniem miasta, w głosowaniu nad WPF się wstrzymałem. Niektóre propozycje Burmistrza są słuszne, nie zamierzam tego uniemożliwiać, jednak nie popieram zadłużania miasta.
Witia
+16 #7 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaWitia 2015-10-11 19:24
Cytuję ulka:
Poszwa jest takim pracusiem że chętnie nie widziałby u siebie żadnego petenta Bo po co mają mu zawracać gitare jak i tak wypłata wciąż ta sama Jeszcze troche to zacznie urzędowanie w swoim biurze w pidżamie i kapciach

To podobnie jak dyrektor wodociągów. Ten musi tylko narzucić kurtkę na przejazd z Damasławka i może ubierać kapcie. Resztę wykonują sługusy i lizusy, wąska grupa. Inspiruje go tylko jedna sprawa. Nie przegrać w sadzie z pracownikiem i na tym wyłącznie się skupia! Wyciął sad teraz kolej na wyciecie jego. Kto to zrobi. Czas pokaże :-)Wyrzucił go wójt Szewczykowski, bo się do niczego nie nadawał i od razu poleciał do sądu, a teraz tu szuka szczęścia wsadzony na stołek przez "wilka" gnębi ludzi i obstawia się przydupasami premiując finansowo służalczość i oddanie sprawie, jego sprawie. Kompletny brak honoru slabego człowieka, który do walki o utrzymanie stołka zatrudnił zastraszonych, podwładnych mu ludzi. Zobaczymy ile się tak da lawirować!
obserwatorka
-4 #6 Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaobserwatorka 2015-10-11 18:40
Czy to nie ten radny,który robił hałas o zadłużanie miasta , a pużniej podnosił ręce za projektami Burmistrza .
Teraz też robi coś żeby zaistnieć medialnie?
Danny
+18 #5 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaDanny 2015-10-11 13:54
Nalezy sie spotkac z Panem Zadroga, poprosic rowniez Portal Wrc i Tygodnik Wagrowiecki i wspolnie zrobic wniosek obywatelski. Poparty podpisami. Mieszkancy nie moga cierpiec, ze maja takiego Burmistrza-polityka.
ulka
+19 #4 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaulka 2015-10-11 12:05
Poszwa jest takim pracusiem że chętnie nie widziałby u siebie żadnego petenta Bo po co mają mu zawracać gitare jak i tak wypłata wciąż ta sama Jeszcze troche to zacznie urzędowanie w swoim biurze w pidżamie i kapciach
olo
+27 #3 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaolo 2015-10-11 11:04
I wszystko w temacie jak platforma traktuje obywateli tego kraju i mieszkańców naszego miasta w szczególności. 25 października wam za to serdecznie podziękujemy przy urnach wyborczych. Również za obwieszenie miasta jak choinki plakatami wyborczymi głównie platformy (80%) wszystkich plakatów to platforma.
Darek23
+23 #2 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaDarek23 2015-10-11 10:57
Poszwa myslal ze sie odegra na Zadrodze uwalajac jego wniosek. Odegral sie na wyborcach i my tego nie zapomnimy. Rok temu ludzie zrobili blad, w 2018 sie nie pomylimy.
Bruno
+22 #1 RE: Parkingu nie będzie, wniosek Zadrogi trafił do koszaBruno 2015-10-11 10:43
Po Ty robisz Panie Poszwa? Jesli ten wniosek jest dla Ciebie polityczny to brak mi slow. Zadroga slusznie chcial rozwiazac problem, znalazl dobre rozwiazanie. A Poszwa doszukal sie polityki. Tracisz kazdego dnia poparcie. Gdzie ten przyjzadny urzad, gdzie to przyjazdne miasto?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.