• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 22498

Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudy

Prezydent Andrzej Duda odwiedził dzisiaj Wągrowiec. O godzinie 18:40 spotkał się na wągrowieckim Rynku z mieszkańcami.

Dzisiaj Prezydent Rzeczypospolitej Andrzej Duda gościł w Wągrowcu. Według BOR w wydarzeniu uczestniczyło około tysiąc wągrowczan, a relacjonowało je kilkudziesięciu dziennikarzy.

Wągrowczanie mieli okazję wysłuchać wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy,  który zaskoczył zgromadzonych swoją wiedzą na temat historii Wągrowca, kierując pod adresem mieszkańców wiele ciepłych słów.

- Jest dla mnie niezwykle ważne oddać Państwu ten szacunek za budowanie Polski i polskości, tutaj w Wielkopolsce, w Wągrowcu, przez wszystkie te lata, przez wszystkie kolejne pokolenia – powiedział Prezydent RP Andrzej Duda.

Po przemówieniu Andrzej Duda wyszedł do zgromadzonych mieszkańców. Nie zabrakło krótkich rozmów i wspólnych zdjęć, które z pewnością dla wielu będą wspaniałą pamiątką.

Następnie kolumna z Prezydentem udała się do Ratusza, w którym odbyło się spotkanie z samorządowcami i zaproszonymi gośćmi. Spotkanie miało charakter nieoficjalny.

W kuluarach Duda rozmawiał m.in. z radnymi i przedstawicielami organizacji społecznych o ich pracy, czekających wyzwaniach i dziękował za to, co do tej pory zrobili dla naszej wspólnoty.

Burmistrz Krzysztof Poszwa wręczył prezydentowi Andrzejowi Dudzie reprint pierwszego wydania Biblii w tłumaczeniu ks. Jakuba Wujka na pamiątkę jego wizyty w Wągrowcu.


 

 

Komentarze   

proste
+6 #119 pytanieproste 2017-06-13 18:34
Pytanie kieruję do ludzi, którzy zachowali jeszcze rozum i zdrowy rozsądek. W kontekście dzisiejszej szaleńczej decyzji KE pytam: czy chcesz aby imigrant z automatu dostawał 3 x tyle na co Ty musisz charować do 67 roku życia? Napisałem do 67 roku, bo jak dojdzie do władzy nowoczesne PO z PSL to na pewno będziesz musiał tyrać do tego wieku, jak nie dłużej, a owoce Twojej pracy zeżre ktoś inny. W Niemczech już imigranckie 20-30 latki są na EMERYTURZE. Zanim się zgodzisz na cokolwiek i będziesz w czambuł potępiał PiS POMYŚL troszkę. To naprawdę nie boli.
olekk
+3 #118 wizyta prezydenta RPolekk 2017-06-13 17:25
Cytuję Justyna78:
Czy tylko ja zauważyłam, że na spotkanie z Dudą przyszło wyjątkowo mało mieszkańców? Gdyby nie liczyć służb i działaczy partyjnych, to było tylko kilka osób. Na zdjęciach to ładnie wygląda, ale ja tam byłam i mocno mnie to zaskoczyło.


Jak na miasto gdzie przewagę zawsze mieli komuchy i PO to przyszło dużo osób. Na zdjęciach to wygląda tak samo ładnie jak na żywo. Prezydent ma duże poparcie i wspaniale, że odwiedził nasze miasto :)
...
0 #117 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudy... 2017-06-13 14:41
Cytuję tomaszz:
Cytuję opiner:
Cytat:
Przecież to już żadna tajemnica że za Prezydentem podążają autobusy z debilami z KOD-u tylko po to żeby wstydu narobić...widać to po komentarzach, Ubeki dostają tablety i mają siedzieć cały dzień i szkalować...cho ciaż i w Wągrowcu nie brakuje takich oszołomów.


Słuszna uwaga, ale dla pewności zadaję pytanie otwarte:
1. Czy dzisiejsi kodziarze musieli uzyskać zgodę na demonstrację?
2. Czy ktoś rozpoznał wśród nich mieszkańców Wągrowca? Jeśli tak to piszcie kto był. Decydując się na demonstrację stają się osobami w pewnym sensie publicznymi.
Mają prawo do wyrażania opinii, ale niech nie zasłaniają twarzy kartonikami z wizerunkami członków rządu. Zdaje się, że na meczach też obowiązuje zakaz zakrywania twarzy.


Ano właśnie. Ktoś zna osobiście obecnych na dzisiejszym spotkaniu kodowców?
To byli koledzy Kijowskiego i pana z linku http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bard-kod-u-konrad-m-handlowal-kobietami-uslyszal-wyrok/k2rp83v
Justyna78
-3 #116 Niska frekwencja u DudyJustyna78 2017-06-13 14:39
Czy tylko ja zauważyłam, że na spotkanie z Dudą przyszło wyjątkowo mało mieszkańców? Gdyby nie liczyć służb i działaczy partyjnych, to było tylko kilka osób. Na zdjęciach to ładnie wygląda, ale ja tam byłam i mocno mnie to zaskoczyło.
oko12
+4 #115 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyoko12 2017-06-12 23:58
KOLEC na BURMISTRZA- Krzychu sp.......j
loczek
+5 #114 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyloczek 2017-06-12 23:21
Cytuję Patryota:
Cytuję emeryt:
Patryota dobrze gadasz też nie wiem jak można dawać 500 zł na polskie dziecko Lepiej dać 7 tyś na utrzymanie islamisty Skąd tacy idioci jak TY się biorą to nie wiem

Nawet taki Janusz ja ty musi wiedzieć co to jest kredyt. 500+ jest w całości za kasę z kredytu, a kredyty trzeba kiedyś spłacić.

Jaki kredyt? Wystarczyło nie kraść.
***
+6 #113 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudy*** 2017-06-12 22:38
Cytuję kolec:
Cytuję Patryota:
Cytuję emeryt:
Wole spłacać 500+ na polskie dziecko jak 7000 tys na araba

O jakim płaceniu na Arabów piszesz? Bo ja słyszałem tylko o tym, że mieliśmy otrzymać 7 tys. euro na głowę. Byłoby to zresztą doskonałym interesem, bo ci wszyscy uchodźcy najbliższym pociągiem zwialiby do Niemiec, a my bylibyśmy bogatsi o ćwierć miliarda złotych. PiS woli jednak pokazać faka krajom, które o tę pomoc prosiły (Włochy i Grecja). Potem, jak to już wiele razy w historii bywało, będziemy się dziwić, że zostaliśmy wystawieni do wiatru kiedy znów znajdziemy się w opałach.

Ty Patryota, dziwnie pisany, jednak jesteś ćwierćwał intelektualny. Nie doczyta, nie dosłyszy a pier...li na całą wieś. Te 7tys euro to miało być tylko na przesiedlenie, a nie na utrzymanie. Polska utrzymać musiałaby ich za swoje i to na zachodnim standardzie . Twój guru Schetyna już zapowiedział, że jest gotów zabrać polskim dzieciom 500+ i dać 7000+ miesięcznie na imigranta. W sumie nie dziwię ci się, bo z Polską, moją ojczyzną masz niewiele wspólnego. Jesteś gotów ją zasrać za parę zdradzieckich srebrników. Wiesz jak ja takie indywiduała określam? Jednym słowem CHAM. A wiesz kto to jest cham? Przeciwieństwo słowa PAN. Tacy jak ty zwracają się do siebie: towarzyszu, obywatelu, w formie mnogiej – wy – bezosobowo lub też po nazwisku. Jesteście ograniczeni umysłowo, niezdolni do pracy wymagającej zaangażowania szarych komórek, żeby coś mieć, musicie to dostać lub ukraść. To dlatego tak bronicie esbeków, ubeków,donosicieli i złodziei. Chamy zajęły stanowiska, przejęły władzę wspomagani bagnetami armii czerwonej, spłodziły dzieci, rwą się do władzy i do telewizji, aby zajmować zwolnione przez rodziców i dziadków stołki i stanowiska. Jeśli ktoś w życiu codziennym zwraca się do ciebie np. proszę pana to robi straszny błąd. Do takich jak ty należy zwracać się poprzez WY, w domyśle chamie, bo broniąc innych chamów stawiasz się na równi z nimi.

Kolec, wymiatasz!
żuberek
+4 #112 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyżuberek 2017-06-12 22:11
Kolec, no nie mogę, jesteś niesamowity.
żuberek
+8 #111 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyżuberek 2017-06-12 22:10
Kolec, no nie mogę, jesteś niesamowity.
kolec
+14 #110 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudykolec 2017-06-12 21:39
Cytuję Patryota:
Cytuję emeryt:
Wole spłacać 500+ na polskie dziecko jak 7000 tys na araba

O jakim płaceniu na Arabów piszesz? Bo ja słyszałem tylko o tym, że mieliśmy otrzymać 7 tys. euro na głowę. Byłoby to zresztą doskonałym interesem, bo ci wszyscy uchodźcy najbliższym pociągiem zwialiby do Niemiec, a my bylibyśmy bogatsi o ćwierć miliarda złotych. PiS woli jednak pokazać faka krajom, które o tę pomoc prosiły (Włochy i Grecja). Potem, jak to już wiele razy w historii bywało, będziemy się dziwić, że zostaliśmy wystawieni do wiatru kiedy znów znajdziemy się w opałach.

Ty Patryota, dziwnie pisany, jednak jesteś ćwierćwał intelektualny. Nie doczyta, nie dosłyszy a pier...li na całą wieś. Te 7tys euro to miało być tylko na przesiedlenie, a nie na utrzymanie. Polska utrzymać musiałaby ich za swoje i to na zachodnim standardzie . Twój guru Schetyna już zapowiedział, że jest gotów zabrać polskim dzieciom 500+ i dać 7000+ miesięcznie na imigranta. W sumie nie dziwię ci się, bo z Polską, moją ojczyzną masz niewiele wspólnego. Jesteś gotów ją zasrać za parę zdradzieckich srebrników. Wiesz jak ja takie indywiduała określam? Jednym słowem CHAM. A wiesz kto to jest cham? Przeciwieństwo słowa PAN. Tacy jak ty zwracają się do siebie: towarzyszu, obywatelu, w formie mnogiej – wy – bezosobowo lub też po nazwisku. Jesteście ograniczeni umysłowo, niezdolni do pracy wymagającej zaangażowania szarych komórek, żeby coś mieć, musicie to dostać lub ukraść. To dlatego tak bronicie esbeków, ubeków,donosicieli i złodziei. Chamy zajęły stanowiska, przejęły władzę wspomagani bagnetami armii czerwonej, spłodziły dzieci, rwą się do władzy i do telewizji, aby zajmować zwolnione przez rodziców i dziadków stołki i stanowiska. Jeśli ktoś w życiu codziennym zwraca się do ciebie np. proszę pana to robi straszny błąd. Do takich jak ty należy zwracać się poprzez WY, w domyśle chamie, bo broniąc innych chamów stawiasz się na równi z nimi.
Patryota
-11 #109 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyPatryota 2017-06-12 19:25
Cytuję emeryt:
Wole spłacać 500+ na polskie dziecko jak 7000 tys na araba

O jakim płaceniu na Arabów piszesz? Bo ja słyszałem tylko o tym, że mieliśmy otrzymać 7 tys. euro na głowę. Byłoby to zresztą doskonałym interesem, bo ci wszyscy uchodźcy najbliższym pociągiem zwialiby do Niemiec, a my bylibyśmy bogatsi o ćwierć miliarda złotych. PiS woli jednak pokazać faka krajom, które o tę pomoc prosiły (Włochy i Grecja). Potem, jak to już wiele razy w historii bywało, będziemy się dziwić, że zostaliśmy wystawieni do wiatru kiedy znów znajdziemy się w opałach.
pamiętam niestety
+3 #108 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudypamiętam niestety 2017-06-12 18:32
Cytuję antykomuch:
Cytuję Donek:
Cytuję ...:
Czy chorągiewki pierwszomajowe, które pamiętam z dzieciństwa z pochodów, były wyjęte z jakiegoś starego magazynu PZPR?

Też mi się to rzuciło w oczy. Brudne i wyświechtane. Wstyd !!!

Do starych magazynów PZPR mają dzisiaj mentalnie dostęp wyborcy tzw. totalnej opozycji. Paradoks polega na tym, że najbardziej antykomunistyczną partię mainstreamu jaką jest PiS oskarża się o bycie jak PRL. Tymczasem cały creme de la creme komuchów głosuje i popiera dzisiaj PO i Nowoczesną... już nawet nie SLD co właśnie PO. Bez powodu się to nie stało...

Takie papierowe chorągiewki jakie rozdawali harcerzy trzymały w raczkach dzieci, którym kazano stać na trasie pochodów pierwszomajowych. Nic to że było po wybuchu w Czernobylu, albo padał śnieg. Dzieci musiały stać na ulicy a czerwone wieprze upajały się władzą.
guciu
+9 #107 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyguciu 2017-06-12 16:02
Patryota woli płacić Kijowskiemu na alimenty albo tym z PO na ośmiorniczki
emeryt
+10 #106 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyemeryt 2017-06-12 15:50
Wole spłacać 500+ na polskie dziecko jak 7000 tys na araba
Patryota
-8 #105 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyPatryota 2017-06-12 15:18
Cytuję emeryt:
Patryota dobrze gadasz też nie wiem jak można dawać 500 zł na polskie dziecko Lepiej dać 7 tyś na utrzymanie islamisty Skąd tacy idioci jak TY się biorą to nie wiem

Nawet taki Janusz ja ty musi wiedzieć co to jest kredyt. 500+ jest w całości za kasę z kredytu, a kredyty trzeba kiedyś spłacić.
emeryt
+5 #104 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyemeryt 2017-06-12 15:11
Patryota dobrze gadasz też nie wiem jak można dawać 500 zł na polskie dziecko Lepiej dać 7 tyś na utrzymanie islamisty Skąd tacy idioci jak TY się biorą to nie wiem
Patryota
-4 #103 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyPatryota 2017-06-12 14:55
Cytuję kolec:
Cytuję Derwin:

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.

Zgadzam się, że w Wągrowcu zawsze lubili czerwonych. Najpierw tych spod loga PZPR a teraz PiSu. Bo w to że PiS to czysta komuna to już chyba nikt nie wątpi, a Duduś jest ich twarzą. Wszystkie ich postulaty to rozdawnictwo cudzych pieniędzych lub ograniczanie demokracji, czyli PRL bis. Piszesz o 500+? Te pozapłacowe, bezpośrednie transfery pieniężne za sam fakt posiadania dzieci zaszkodzą gospodarce, bo wypchną wiele kobiet z rynku pracy. Sam znam już dwie, które wolą siedzieć w domu z dziećmi niż w pracy. W zdrowej gospodarce te pieniądze powinny być częścią świadczenia płacowego, czyli wypłaty. To co teraz wprowadzamy, czyli kasa za dzieci, było przyczyną wielu problemów w Niemczech i państwach skandynawskich, bo wykształciło całe pokolenie ludzi, którym nie chce się uczyć czy pracować, a ich jedyny pomysł na życie to socjal. Tylko że tam od tego już odchodzą, a my dopiero zaczynamy. No i najważniejsza kwestia - 500+ jest w całości finansowane z kredytu. Co to sztuka wziąć kredyt i za niego poszaleć? Żaden z poprzednich rządów nie miał czelności zrobić takiego numeru, ale co to dla PiSu... Każde z tych dzieci będzie musiało ciężko odpracować pieniądze, jakie ich rodzice otrzymalia już teraz presja podatkowa staje się nie do zniesienia. Najgorsze, że wystarczy jeden słabszy rok w gospodarce, byśmy mieli drugą Grecję, bo naszych papierów dłużnych nie będzie chiał kupić pies z kulawą nogą! A ponieważ nie jesteśmy nawet w strefie euro, to nikt nie będzie się palił, by nam pomóc. Co wieku emerytalnego, to jesteśmy chyba jedynym państwem na świecie, które właśnie go obniża. Na emerytury przed 65-70 rokiem życia nie stać nawet Niemiec, Francji Czech, czy Norwegii, ale znów, co to dla PiSu... Co do bajek o 1 mln głodujących dzieci i innych Twoich urojeń to już nawet nie mam siły na komentarz. Widzę, że i tak wystarczy cię postraszyć gejami lub uchodźcami, byś w milczeniu przełknął ograniczanie praw i wysyp nowych podatków i opłat.
guciu
+8 #102 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyguciu 2017-06-12 12:59
Najlepsze to że siedzą w tym Wydziale Bezpieczeństwa i niby patrzą w monitoring który nie działa. Co Oni tam oglądają w tych monitorach cyfrowy Polsat ?
edward56
+14 #101 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyedward56 2017-06-11 21:34
Miasto na Straż miejską która była na ulicach wydawało 500 tyś Teraz wydaje 400 tyś na ludzi co siedzą za biurkiem w Wydziale Bezpieczeństwa To jakieś jaja , po ile oni tam zarabiają ?
edwardo
+4 #100 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyedwardo 2017-06-11 20:57
Dziś za Po to tęsknią tylko ci co mieli za nich korzyści np SOWA
1949
+7 #99 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudy1949 2017-06-11 20:55
Zobaczcie esbeków którzy tak nie nienawidzili zachodu jak teraz budują z unijnych pieniędzy
zenek
+3 #98 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyzenek 2017-06-11 20:52
Akurat kaczor to ma luksus jak on nie ma nawet karty do bankomatu a rydzyk co ma co jest imiennie na niego - nic
Polko
+5 #97 BandaPolko 2017-06-11 20:06
Cytuję biniu:
Zobaczcie wągrowieckich esbeków jak im się powodzi te świnie nadal pławią w luksusie

A zobacz kaczora i Rydzyka i całą i bandę to dopiero luxus o czym ty piszesz hehe
Black
+5 #96 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyBlack 2017-06-11 20:04
Wiadomo co się stało na Wschodzie okolo 16? Było nawet pogotowie lotnicze.
Derwin
-6 #95 odpDerwin 2017-06-11 19:06
Cytuję kolec:

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.

Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes klubu ...

Posłuchaj lewacki matole i może coś z tego zrozumiesz. Każda władza nie ma na celu robienia czegokolwiek dla ludzi, walczą o władzę albo z powodu napchania sobie kabzy albo z powodów ambicjonalnych. A dla ludzi robią coś teoretycznie dobrego tylko po to aby zapewnić sobie wybór na kolejną kadencję z powodów w/w. I tak robią wszyscy kolejno wybierani. Wszystkie partie po 89 roku tak robiły i będą robiły kolejne. Napchały się i ok, może w następnych uda się znowu dorwać do władzy.

Z pisem jest trochę niebezpiecznie bo gdzieś ma prawo, gdzieś ma konstytucję, gdzieś ma opinię instytucji międzynarodowych, przejmuje środki przekazu. Wykorzystuje straszną tragedię tylko dla celów otumanienia wyznawców. I zaczyna już kombinować przy samorządach (nocna ustawa o RIO), sądach (nie wspominając o trybunale), będą zmiany w ordynacji wyborczej, podporządkowanie sobie policji, jakieś własne wojsko. Zacznie się tworzenie bojówek (już w tyłek włażą kibolom i narodowcom). Tak się zaczyna dyktatura. Jak marszałek senatu o dyktatorze Łukaszence mówi, że to ciepły i miły człowiek to wiadomo kto jest dla pisu wzorem. Spotkania z Orbanem, który ma już to za sobą, spacyfikował opozycję, rozprawił się z mediami, pogrzebał w ordynacji wyborczej i niby ma wielkie poparcie.

Nie popieram żadnych partii, w części (ale tylko w części) było mi blisko do Korwina a cała reszta to jedno wielkie lewacto.

Teraz te Twoje punkty, to jest totalny bełkot i widać jak pis wyprał ci cały mały rozumek. Średnio rozwinięty nastolatek jest w stanie obalić te twoje punkty w pięć minut.
allo
+3 #94 PLallo 2017-06-11 18:45
Cytuję kolec:
Cytuję Derwin:

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.


Świetny komentarz. Wizyta prezydenta Dudy to powód do dumy. Na te chwilę rząd i prezydent realizują interesy narodowe Polski. Z nadzieją patrzymy na rozwój Polski. Oby tak dalej :)
biniu
+2 #93 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudybiniu 2017-06-11 17:49
Zobaczcie wągrowieckich esbeków jak im się powodzi te świnie nadal pławią w luksusie
emryt
-7 #92 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyemryt 2017-06-11 17:40
kolec myslę że można dodać - czy nadal chcecie być niewolnikami w swoim kraju i pracować za miskę ryżu na umowach śmieciowych jak za po
ABCD
+8 #91 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyABCD 2017-06-11 14:32
Cytuję kolec:
Cytuję Derwin:

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.

Brawo!!!
patriot
+8 #90 :)patriot 2017-06-11 13:58
Cytuję kolec:
Cytuję Derwin:

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.


Niesamowity komentarz. Dziękuję za te słowa i w pełni popieram. Totalna opozycja to pozostałość po latach zniewolenia komunistycznego, III rp kiedy rozkradano majątek państwa. Dzisiaj z ich ust zarzuty o tym, że niby PiS jest jak PZPR są niesamowicie śmieszne, z drugiej strony straszne, bo w głowie się nie mieści jak można tak odwrócić znaczenie pojęć.
Gratuluję komentarza i komentujmy dalej :)
MAB
+12 #89 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyMAB 2017-06-11 13:32
Kolec . Dzieki za bardzo madry komentarz.Oby wiecej ludzi ten sam sposob postrzegalo nasza ojczyzne.Pozdrawiam.
szary
+6 #88 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyszary 2017-06-11 13:10
Tak na chłodno, jak to jest że podczas marszy betonowej opozycji czy lewactwa, nie ma prowokacji, nie ma zagłuszania czy przeszkadzania ze strony prawicy, jeżeli zaś jest jakiś marsz, jakieś spotkanie, wizyta prezydenta w wykonaniu prawicy jest na odwrót, przeszkadzanie, zakłócanie, wyzwiska, prowokacje. Do tego jeszcze ta ciągle prowokująca strona mówi, że jest kulturalna, więc co się stanie jak zacznie być chamska ? Mnie osobiście już ta opozycja wq..wia,drażni i męczy. Moja tolerancja dla nich już się wyczerpała.
eda
+2 #87 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyeda 2017-06-11 12:23
Ci co gwizdali to były stare czerwone świnie i esbecy którym obcinają emerytury Nawet w Wrc. jest ich troche
kolec
+14 #86 Chwała Polscekolec 2017-06-11 12:22
Cytuję Derwin:

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.

Moi drodzy Rodacy. Nie przeszkadzało wam PZPR, nie przeszkadzały rządy ubeków,sbeków, nie przeszkadzały rządy zdrajców,złodziei,donosicieli i pijaków. Wadzi wam rząd PiS, któremu tak naprawdę nie można nic zarzucić. Zastanówcie się w końcu czego chcecie? Czyżbyście chcieli : 1. Zabrania dodatku na dzieci 500+. 2. Wieku emerytalnego do 70 lat. 3. Głodnych dzieci w szkołach, których było 1 milion. 4. Małżeństw gejowskich i gender w szkołach. 5.Polski bezbożnej i nijakiej bo ,, polskość to nie normalność'' 6. Nietykalnej kasty z sądami na telefon. 7. Stanowiskami ustalanymi i ,, Sowy ''. 8. Aferami zamiecionymi pod dywan.. 9 . Uwłaszczeń sbeckich i dzikich prywatyzacji kamienic i fabryk. 10. dalszej wyprzedaży nie tylko zakładów, ale lasów i jezior? 11. kilku milionów islamskich imigrantów? Ja takiej Polski nie chcę. Pragnę Polski dumnej, sprawiedliwej, patriotycznej dlatego popieram Prezydenta i PiS. Z całego serca życzę Jarosławowi Kaczyńskiemu zdrowia, wytrwałości bo jeśli jemu się uda skończyć z krajem Polin, to znaczy że Polska zawita tutaj na dobre. Znający temat doskonale będą wiedzieć o co chodzi.
Derwin
0 #85 odpDerwin 2017-06-11 00:43
Cytuję patriot:
Cytuję Derwin:
Jak opłacone pieski pisowskie ujadają to znaczy że poszło coś nie tak. A co? Wiadomo, frekwencja mizerna, więcej borowców, gapi, protestujących było (gdzie tych kilka tys. głosujących na niego) niż jego wielbicieli (wspomaganych ściągniętymi wyznawcami z sąsiednich powiatów), prezydent prawił dyrdymały o referendum na które nie wiadomo czy otrzyma zgodę, pewnie dadzą mu to referendum aby nie wyszło, że traktują go jak zero (chociaż tak go traktują).
Jak coś jest nie tak to trzeba jazgotać (pamiętamy powitanie premierki na lotnisku po sromotnej porażce w PE).
Tego nie da się zagłuszyć, wasze szczekanie nic nie da. Ciemny lud to jeszcze kupi ale normalni Polacy już nie.

Podobnie jak tego, że PiS ma 42% poparcia w najnowszym sondażu :] a peoki 21...
Poza tym nikt tu nie ujada tylko stwierdzamy fakty jak żałosną grupą bezideowców są ci przytransportowani kodziarze. Bo jak dotąd nikt nie potwierdził czy to wiara z WRC. Stosunek zwolenników, którzy przyszli przywitać prezydenta do grupki kod-oszołomków to 99 do 1. Uwierz mi, że jak widzę tę baby z gwizdkami i tych dziadoków to śmiech mnie ogarnia. Miej więc tego świadomość, że my to komentujemy dla rozrywki, wiedząc że na szczęście większość społeczeństwa przejrzało już na oczy. A najważniejsze, że młodzi ludzie popierają obóz prawicy. Jakoś wśród kod-oszołomów próżno szukać młodych inteligentnych bystrych ludzi...

Nie bądź śmieszny, gdzie ty w pisie widzisz prawicę? Pis to partia populistyczno - lewicowa, wróć do szkoły i się doucz. I gdzie ty w pisie widzisz młodych i bystrych? Chyba, że o Misiewiczu myślisz.
patriot
+3 #84 odp.patriot 2017-06-10 23:43
Cytuję Derwin:
Jak opłacone pieski pisowskie ujadają to znaczy że poszło coś nie tak. A co? Wiadomo, frekwencja mizerna, więcej borowców, gapi, protestujących było (gdzie tych kilka tys. głosujących na niego) niż jego wielbicieli (wspomaganych ściągniętymi wyznawcami z sąsiednich powiatów), prezydent prawił dyrdymały o referendum na które nie wiadomo czy otrzyma zgodę, pewnie dadzą mu to referendum aby nie wyszło, że traktują go jak zero (chociaż tak go traktują).
Jak coś jest nie tak to trzeba jazgotać (pamiętamy powitanie premierki na lotnisku po sromotnej porażce w PE).
Tego nie da się zagłuszyć, wasze szczekanie nic nie da. Ciemny lud to jeszcze kupi ale normalni Polacy już nie.


Podobnie jak tego, że PiS ma 42% poparcia w najnowszym sondażu :] a peoki 21...
Poza tym nikt tu nie ujada tylko stwierdzamy fakty jak żałosną grupą bezideowców są ci przytransportowani kodziarze. Bo jak dotąd nikt nie potwierdził czy to wiara z WRC. Stosunek zwolenników, którzy przyszli przywitać prezydenta do grupki kod-oszołomków to 99 do 1. Uwierz mi, że jak widzę tę baby z gwizdkami i tych dziadoków to śmiech mnie ogarnia. Miej więc tego świadomość, że my to komentujemy dla rozrywki, wiedząc że na szczęście większość społeczeństwa przejrzało już na oczy. A najważniejsze, że młodzi ludzie popierają obóz prawicy. Jakoś wśród kod-oszołomów próżno szukać młodych inteligentnych bystrych ludzi...
Derwin
-3 #83 porażkaDerwin 2017-06-10 23:09
Jak opłacone pieski pisowskie ujadają to znaczy że poszło coś nie tak. A co? Wiadomo, frekwencja mizerna, więcej borowców, gapi, protestujących było (gdzie tych kilka tys. głosujących na niego) niż jego wielbicieli (wspomaganych ściągniętymi wyznawcami z sąsiednich powiatów), prezydent prawił dyrdymały o referendum na które nie wiadomo czy otrzyma zgodę, pewnie dadzą mu to referendum aby nie wyszło, że traktują go jak zero (chociaż tak go traktują).
Jak coś jest nie tak to trzeba jazgotać (pamiętamy powitanie premierki na lotnisku po sromotnej porażce w PE).
Tego nie da się zagłuszyć, wasze szczekanie nic nie da. Ciemny lud to jeszcze kupi ale normalni Polacy już nie.
pinek
+3 #82 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudypinek 2017-06-10 19:58
Cytuję Suweren:
Jeszcze się zdziwicie jak ten cały Drobik dostanie dzięki dobrej zmianie ciepłą posadkę i zmieni barwy klubowe.

Wolę 1000 razy Drobika przy władzy niż nowoczesnego kodowsko-pełowskiego skunksa.
hahaha
+11 #81 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudyhahaha 2017-06-10 18:21
Cytuję opiner:
Cytat:
A co, obudziły się w tobie sb'ckie nawyki i chcesz ścigać tych którzy mają inne zdanie?


Nie chcemy nikogo ścigać tylko pytamy czy to były osoby z Wągrowca czy może faktycznie hejt-turyści.
Pisiory z Trzcianki czy Czarnkowa przyjechały z wyrazami szacunku na przyjacielskie rodzinne spotkanie a nie z gwizdkami i wuwuzelami w gębach ;) Mają do tego prawo, ale skoro manifertują to pytamy czy to wiara z Wągrowca czy objazdowi z centrali kodu.
Centrala kodu nie ma hajsu bo kupowała Kijowskiemu ajfony i płaciła lewą kasę, żeby mu komornik na alimenty nie zabrał. Oni sa tak POpaprani, ze jeżdżą za soje :-D
pytanie
+11 #80 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudypytanie 2017-06-10 18:18
Cytuję rockers:
Podpisuję się pod pytaniem czy ktoś może potwierdzić, że osoby wczoraj manifestujące niechęć do prezydenta poprzez knajacką manifę są w Wągrowca?
Nie chcę znać ich nazwisk. Chodzi mi tylko o to czy to są ludzie w Wągrowca czy faktycznie zadymiarze byli sprowadzeni? Jeśli tak to przez kogo i czy mieli zgodę na demonstrację wydawaną przez burmistrza?
Czy portal WRC może pomóc w ustaleniu genezy wczorajszej żenującej manifestacji, która hałasowała nawet podczas występów dzieci :////

Wiem że parę osób z Wągrowca uczestniczyło w kodziarskich zadymach w Warszawie. Dlaczego nie stanęli obok swoich przyjaciół we własnym mieście. Czyżby się KODu wstydzili?
Men of
+3 #79 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyMen of 2017-06-10 18:09
Cytuję rockers:
Cytuję Donek:
Wągrowiec się nie rozwija, ubożeje. Brak jest miejsc pracy, miasto stało się zaniedbane i można powiedzieć, że brzydkie. Stan dróg jest katastrofalny. Widać, że nie ma gospodarza. Jest tak wręcz ponuro, a po 18 tej życie kwitnie już tylko w marketach, a im dalej w godziny wieczorne kompletnie zanika. W ogóle nie ma się tu czym pochwalić.


celny opis stanu faktycznego. Poszwa to platformiany administrator. Wychodzi z założenia, że zarządzać miastem da się jak zrezygnują wszelcy jego przeciwnicy. Żadnych ambitnych planów i sporo zaniedbań w obszarze obowiązkowego zarządzania miastem. A to wszystko pomimo iż funduje sobie na nasze pieniądze wakat asystenta mimo, że posiada ustawowo zastępcę i radnych! Burmistrz małego miasta musi mieć asystenta? To już wystarczający powód, żeby mu nie dawać drugiej kadencji.

Smutne miasto nepotyzmu, popierania byle jakości, godzenia się z podłą władzą której nadanie to był wielki błąd wyborców. Trzeba to korygować i od nas zależy dalszy rozwój naszego miasta. Burmistrz niewypał, wiceburmistrz niewypał, Rudy 102 niewypał, ale jak wypali z sety to może dopiero być groźnie. To są ludzie ograniczeni, nie zdolni do sprawowania władzy. Wdrapali sie na półszczyt, a na szczyt ich już dowieziono. Przykre, ale prawdziwe w kontekście byle jakosci tych rządów :-(
antykomuch
+13 #78 precz z komunąantykomuch 2017-06-10 14:26
Cytuję Donek:
Cytuję ...:
Czy chorągiewki pierwszomajowe, które pamiętam z dzieciństwa z pochodów, były wyjęte z jakiegoś starego magazynu PZPR?

Też mi się to rzuciło w oczy. Brudne i wyświechtane. Wstyd !!!


Do starych magazynów PZPR mają dzisiaj mentalnie dostęp wyborcy tzw. totalnej opozycji. Paradoks polega na tym, że najbardziej antykomunistyczną partię mainstreamu jaką jest PiS oskarża się o bycie jak PRL. Tymczasem cały creme de la creme komuchów głosuje i popiera dzisiaj PO i Nowoczesną... już nawet nie SLD co właśnie PO. Bez powodu się to nie stało...
Donek
+13 #77 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyDonek 2017-06-10 13:24
Cytuję ...:
Czy chorągiewki pierwszomajowe, które pamiętam z dzieciństwa z pochodów, były wyjęte z jakiegoś starego magazynu PZPR?

Też mi się to rzuciło w oczy. Brudne i wyświechtane. Wstyd !!!
rockers
+12 #76 diagnoza miastarockers 2017-06-10 13:15
Cytuję Donek:
Wągrowiec się nie rozwija, ubożeje. Brak jest miejsc pracy, miasto stało się zaniedbane i można powiedzieć, że brzydkie. Stan dróg jest katastrofalny. Widać, że nie ma gospodarza. Jest tak wręcz ponuro, a po 18 tej życie kwitnie już tylko w marketach, a im dalej w godziny wieczorne kompletnie zanika. W ogóle nie ma się tu czym pochwalić.


celny opis stanu faktycznego. Poszwa to platformiany administrator. Wychodzi z założenia, że zarządzać miastem da się jak zrezygnują wszelcy jego przeciwnicy. Żadnych ambitnych planów i sporo zaniedbań w obszarze obowiązkowego zarządzania miastem. A to wszystko pomimo iż funduje sobie na nasze pieniądze wakat asystenta mimo, że posiada ustawowo zastępcę i radnych! Burmistrz małego miasta musi mieć asystenta? To już wystarczający powód, żeby mu nie dawać drugiej kadencji.
Donek
+10 #75 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja DudyDonek 2017-06-10 13:10
Wągrowiec się nie rozwija, ubożeje. Brak jest miejsc pracy, miasto stało się zaniedbane i można powiedzieć, że brzydkie. Stan dróg jest katastrofalny. Widać, że nie ma gospodarza. Jest tak wręcz ponuro, a po 18 tej życie kwitnie już tylko w marketach, a im dalej w godziny wieczorne kompletnie zanika. W ogóle nie ma się tu czym pochwalić.
rockers
+13 #74 kim byli wczorajsi kodziarze?rockers 2017-06-10 12:57
Podpisuję się pod pytaniem czy ktoś może potwierdzić, że osoby wczoraj manifestujące niechęć do prezydenta poprzez knajacką manifę są w Wągrowca?
Nie chcę znać ich nazwisk. Chodzi mi tylko o to czy to są ludzie w Wągrowca czy faktycznie zadymiarze byli sprowadzeni? Jeśli tak to przez kogo i czy mieli zgodę na demonstrację wydawaną przez burmistrza?
Czy portal WRC może pomóc w ustaleniu genezy wczorajszej żenującej manifestacji, która hałasowała nawet podczas występów dzieci :////
rockers
-3 #73 WTF?rockers 2017-06-10 12:52
Cytuję Derwin:
Trzeba PISuarom oddać, że pijar mają dopracowany do perfekcji. Rzuciłem okiem na komentarze w lokalnych portalach tam gdzie PAD się pojawiał. Mechanizm jest taki sam. Z jednej strony zaciekły hejt w stylu PO, KOD, Wałęsa to złodzieje, rozkradali, ścierwa itp czyli typowa gadka dla prymitywów grająca na emocjach w stylu tabloidów
a z drugiej strony - jakie piękne przemówienie, jaki wspaniały nasz prezydent, dziękujemy ci panie i inne wpadanie w zachwyt.
Każdy reżim dostrzega potrzebę i ładuje dużą kasę (ciekawe ile płacą za post) w propagandę (znamy to z komuny, Białorusi, Rosji, Korei Płn).
Prawda nie ma żadnego znaczenia (ciemny lud to kupi), liczy się tylko przejęcie władzy i pościelenie sobie ciepłych posadek.
Opozycja tego nie robi i dlatego przegrywa i być może przegra kolejne wybory.


Tej a ty nie zauważyłeś jaki czarny marketing odpierdalali zwolennicy kodu pod artykułami nt prezydenta? Tylko z tej nienawiści nic wam nie wyjdzie.
dinozaur
-12 #72 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudydinozaur 2017-06-10 12:50
BRAWO ORKIESTRA DĘTA z ROGOŹNA PEŁEN SZACUN I HONOR. WSTYD DLA WYSTĘPUJĄCYCH WSTYD. NIE WIEM SKĄD JESTEŚCIE ALE WSTYD. NA ZAWSZE.
rockers
+10 #71 kilka slów o Komorowskimrockers 2017-06-10 12:49
Cytuję tom112:
Komorowski spedzil wiekszosc zycia na walce z takimi bolszewikami jak PIS i,nie porownuj dlugopisa do Bronka..to dwa swiaty..To Komorowski stworzyl Polske taka ,dzieki czemu Duda mogl kariere zrobic i Polakom sluzyc a nie PISowi wylacznie ..Takich aparatczykow partyjnych jak Duda,Komorowski zwalczal jak robactwo nikomu niepotrzebne..


Komorowski to człowiek uwikłany w powiązania ze służbami postkomunistycznymi. Poza tym ma on ogromne intelektualne braki i skompromitował urząd prezydenta. Proszę się zaznajomić z tzw. aferą marszałkową (polecam książkę Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego).
Co do kariery Dudy to cieszę się, że oboje uznajemy jego drogą jako karierę, bo rzeczywiście jego sylwetka to duma dla Polski.
tom112
-14 #70 RE: Przemówienie Prezydenta RP Andrzeja Dudytom112 2017-06-10 12:44
Komorowski spedzil wiekszosc zycia na walce z takimi bolszewikami jak PIS i,nie porownuj dlugopisa do Bronka..to dwa swiaty..To Komorowski stworzyl Polske taka ,dzieki czemu Duda mogl kariere zrobic i Polakom sluzyc a nie PISowi wylacznie ..Takich aparatczykow partyjnych jak Duda,Komorowski zwalczal jak robactwo nikomu niepotrzebne..

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.