• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 15652

Szpital Powiatowy w Wągrowcu

Szpital Powiatowy
w Wągrowcu


62-100 Wągrowiec, ul.Kościuszki 74, wielkopolskie
Centrala: (67) 26-81-500; fax: (67) 26-85-077;
Dyrekcja: (67) 26-85-078


Dodaj opinie o "Szpitalu Powiatowym w Wągrowcu". Twoja ocena może okazać się bezcenna przy procesie rekrutacyjnym, podjęciu decyzji o pracy lub nawiązaniu współpracy.


 

 

Komentarze   

Listonosz
+2 #69 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuListonosz 2023-11-15 20:34
Ja też dziękuję personelowi lekarzom i wszystkim zaangażowanym za szybki i bezstresowy poród.
Dorota Jedlińska
+3 #68 PodziękowanieDorota Jedlińska 2023-11-15 20:11
Bardzo dziękuje personelowi oddziału ginekologicznego oraz lek. Robert Meyer za wspaniałą opiekę ogromnie życzliwi i pomocni, godni naśladowania. Oddział perfekcyjny .
Wyżywienie bardzo smaczne i wystarczające ,co do czystości to inne Szpitale powinny brać przykład . Dziękuje bardzo pacjentka Dorota Jedlińska
Profesor baltazar
+5 #67 Do autora postu 65Profesor baltazar 2021-07-30 13:22
Olas i jemu podobni nauczcie się, że liczbę mnogą wyrazów piszemy z końcówką -OM a nie - Ą,!!!!!! Czytać się nie da tych wypocin, kiedy zamiast MIESZKAŃCOM piszesz MIESZKAŃCĄ! Zamiast KOBIETOM piszesz KOBIETĄ. Tak samo jeśli piszesz o wielu osobach należy napisać OSOBOM a nie osobą. Jesli piszesz o jednej kobiecie używasz końcówki -ą , tak samo jeśli piszesz o jednej osobie używasz końcówki -ą np. z tą osobą. Jak ty chcesz dawać komuś rady jeśli nie znasz polskiej gramatyki i ortografii? To samo dotyczy wszystkich, którzy mieli problemy z nauką w szkole, czyli z myśleniem.
Marlena
+2 #66 PodziękowanieMarlena 2021-07-30 10:46
Składam serdeczne podziękowania za wspaniałą opiekę na oddziale ginekologii lekarzom , położnym .Wspaniali ludzie ,ogromnie życzliwi i pomocni ,godni polecenia 😄😄😄. Marlena Nowak
olas
+2 #65 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcuolas 2020-01-07 21:12
Panie Starosto zapraszamy w niedziele do szpitala wytłumaczy pan mieszkańcą powiatu dlaczego muszą cały dzień czekać pod drzwiami gabinetu. Nie każdy zarabia tyle co pan żeby leczyć się prywatnie .Skoro nie potrafi pan zadbać o poprawną prace szpitala to na bruk.
PIS-Janowy
-5 #64 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuPIS-Janowy 2020-01-07 18:11
Marianku przycięzki - zamiast wydawać kasę na pierdoły niepotrzebne miastu to niech na szpital powiat ja przeznaczy - proste jak drut. W Wagrowcu kiedy zaszła ta zmiana dokładnie? W tym szpitalu ...? Moze wyjaśnisz kolego jahiry golema...? Od 33 lat ci sami tym pcimiem rzadzą - do nich pretensje kieruj.
Inflacja: Inflacja za PO - 2008 - 4,2 % (podwyzek zero, 500 plus nie było) , 2011 - 4,3 % (podwyzek zero, 500 plus brak), 2012- ,7% (paliwo po 6 zł,500 plus i wsparcia dla emerytów brak). Inflacja za PIS -
2016 -0,6%
2017 2,0%
2018 1,6%
2019 - 2,4 - 2,5 % (zgodnie z załozeniami)
Twoje 4 % to skąd wziałeś ... - tak z ciekawości spytam? Na razie mamy dane za grudzien - 3,4 ? Z Marsa czy od Golema przygłupiego? Przy czym za 4 lata PIS masz podwyzki nieporównywalnie większe od tych danych ludziom przez 8 lat PO, o 500 plus, podniesieniu emerytur, trzynastek dla seniorów, płacy minimalnej nawet nie wspomnę. I tutaj , ekonomisto POwski, uwaga - podwyzki pensji, bogatsza kieszen ludzi ZAWSZE rodzi inflację. Jest to normalna prawidłowość. Za PO nie było podwyżek i inflacja tez szła do góry - zgadza się?
pancerny Marian
+7 #63 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcupancerny Marian 2020-01-07 16:20
Tak, tak dojna zmiana nie odpowiada za szpitale bo one są finansowane ze budżetu marsjan, a poza tym to na pewno wina Tuska. Gonisz w piętkę kretynie i nawet o tym nie wiesz. Już nawet eksperci PKO BP twierdzą, że inflacja jest na poziomie 4% po wyłączeniu cen żywności i energii czyli tak naprawdę jest więcej, a są to eksperci z państwowego banku zatrudniani przez dojną zmianę.
PIS-Janowy
-5 #62 [email protected]PIS-Janowy 2020-01-07 14:56
Pancerny Marian - ty jestes jednak przyciężkawy umysłowo też - jak Komórkowski podobnie. Od kiedy to za szpitale powiatowe odpowiada dobra zmiana. A jesli nawet ( a na pewno nie) to kiedy ta dobra zmiana zawitała do Wagrowca? Z kopacz czy Berendt z PO? A moze z renem w Miescisku z PO? Tutaj wlsnie nie było nnigdy dobrek zmainy - ten dam beton od 30 lat. Ciesz sie z nowych rowerów miejskich i wiat autobusowych, 6100 zł kazda czy osrdola sprawnosci sportowej (czy jakos tak) w wioskach powiatowych - efektów rządów starej zmiany wągrowieckiej ...
pancerny Marian
+3 #61 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcupancerny Marian 2020-01-07 13:44
To się nazywa dobra zmiana. Dostałeś człowieku 500+ to sobie zapłać za lekarza, prąd, jedzenie itd, itp. Ciemny lud sprzedał się za pięć stów, a najlepsze, że to nasze pieniądze bo przecież Kaczyński nie dał ze swojej kiesy. Kolejny raz powtarzam, że ludzie muszą dostać w dupę aby sensownie głosować.
Marek123
+3 #60 ŻenadaMarek123 2020-01-07 12:43
Choroba rozlozyla mnie w niedzielę. Pomyślałem ufam się do szpitala w Wągrowcu w celu udzielenia mi pomocy. Na miejscu okazało się że jestem 18 !!! W kolejce do lekarza. Ludzie to jest jakiś absurd!! Wszyscy musimy płacić obowiązkowe ubezpieczenie A gdy przychodzi sytuacja kiedy potrzebujesz pomocy tracisz cały dzień aby Cię łaskawie lekarz przyjął!! Jeden lekarz na tyle osób ?? To jest chore !! Ciekawe na co idą Nasze pieniądze ??!! Żenada !!!
Klotylda
-8 #59 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuKlotylda 2019-03-13 06:34
Cytuję hgv ok:
Ile zarabiają nauczyciele to można zobaczyć w oświadczeniach majątkowych tutejszych radnych którzy wykonują ten zawód. Także proszę nie skomleć i nie opowiadać bajek o ostatniej pensji tylko pokazać roczne zeznanie podatkowe . Wy je4szcze nie wiecie co to znaczy uczciwa 8 godzina praca.


Nie wiedzą, bo pracują 24 na dobę. Wiec za tak katorżniczą pracę należy im się godziwa pensja.
hgv ok
+10 #58 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcuhgv ok 2019-03-12 22:52
Ile zarabiają nauczyciele to można zobaczyć w oświadczeniach majątkowych tutejszych radnych którzy wykonują ten zawód. Także proszę nie skomleć i nie opowiadać bajek o ostatniej pensji tylko pokazać roczne zeznanie podatkowe . Wy je4szcze nie wiecie co to znaczy uczciwa 8 godzina praca.
myślący
-3 #57 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcumyślący 2019-03-12 22:31
Cytuję ola:
Do poprzednika -proszę nie porównywać tych wiecznie niezadowolonych, którzy pracują 4 godziny dziennie za 3 tyś ,z pielęgniarkami My nawet za 8godz pracy nie mamy 3 tyś i niestękamy jak ci wiecznie roszczeniowi belfry

Ola poprzednim napisał 2 tysiące, a nie 3. To oznacza że zarabiasz więcej niż belfer, jak gonazwalaś tylko źle odmieniłaś.A dzięki komu wykształciłaś się? Czy czasami nie dzięki belfrom? Kto nauczył was wszystkich pisać, żebyście mogli tu pisać obraźliwe komentarze? Litości ludzie, trochę myślenia!
Beata
-3 #56 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBeata 2019-03-12 13:15
Wszyscy czepiają się zarobków a nikt nie zauważył że muszą przewinąć podać posuwa że i opróżniać być na każdy dzwonek czasami o błahostki wzywane bo waszym zdaniem po to są a gdzie ludzkość my byłyśmy 3na sali i każda z nas sobie pomagała nie usłyszałam zadzwoń sobie...nie leży się odłogiem samemu... ...Są takie czasy że zwykły pracownik zarabia po 7tyś i ciągle im mało za 3 tyś się śmieją w twarz a one muszą wynosić wasze odchody być na piernięcie i ciągle źle to dlaczego sami się nie opiekujecie się takimi ludźmi .... Bo każdy wie że jest ciężko 😥 😥 A nie po to kształciły się żeby zarabiać mniej niż zwykły pracownik a jeszcze ciągłe skargi jakie to są złe i nie dobre.... Tak samo lekarz ratuje ci życie leczy a po wszystkim jest zły.... DLA CIEKAWYCH NIE JESTEM I NIE MAM NIC WSPÓLNEGO Z ICH PRACĄ WIĘC NIE BRONIĘ ICH DLATEGO...TYLKO POPROSTU ROZUMIEM...
Beata
-5 #55 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBeata 2019-03-12 12:47
Cytuję pipi:
Cytuję Beata:
Przepraszam za złą nazwę doktora jest to chirurg ogólny unaczyniony Michał Grzeszczak który od początku do samego końca prowadzi swojego pacjenta do tego przejmujący się jego zdrowiem . Przepraszam ale ja na swojej drodze nie spotkałam takiego lekarza jeszcze raz dziękuję


Chirurg ogólny unaczyniony.........o ludzie!!!! Takie perełki to tylko w tym miescie- wsi. Społeczeństwo niekumate, ale auta i psy coraz większe za kaske ze zmywaka




Szanowny/a pipi no tak rozumiem że ktoś złośliwy i z problemami w całym wątku znajdzie jedno słowo z błędami SPECJALISTA CHIRURGII
OGÓLNEJ I NACZYNIOWEJ ...teraz dobrze??? Ale na szczęście ten szpital nie leczy tylko mądrych wykształconych i bogatych lecz tak zwykłych i prostych jak ja.... Pozdrawiam
ola
-2 #54 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcuola 2019-03-11 16:23
Do poprzednika -proszę nie porównywać tych wiecznie niezadowolonych, którzy pracują 4 godziny dziennie za 3 tyś ,z pielęgniarkami My nawet za 8godz pracy nie mamy 3 tyś i niestękamy jak ci wiecznie roszczeniowi belfry
notoco
-2 #53 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcunotoco 2019-03-11 07:34
Cytuję Bobo:
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

"jest ich za malo" to dlaczego strajkuja o podwyżkę wyplaty a nie zwiekszenie zatrudnienia. Jak beda mialy wiecej kasy to beda wiecej robic?????? a pacjet nadal bedzie poszkodowany????

Bo nie ma nowych pielęgniarek, za chwilę nie bedzie lekarzy i nauczycieli. Kraczcie więcej, a na pewno ci którzy zostali, a sa w wieku emerytalnym pójdą na nia wczesniej bo ile można znosić ciągłych roszczeń dorobkiewiczów za 2 tys netto. Nowych kandydatów brak.
pipi
+1 #52 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcupipi 2019-03-11 07:26
Cytuję Beata:
Przepraszam za złą nazwę doktora jest to chirurg ogólny unaczyniony Michał Grzeszczak który od początku do samego końca prowadzi swojego pacjenta do tego przejmujący się jego zdrowiem . Przepraszam ale ja na swojej drodze nie spotkałam takiego lekarza jeszcze raz dziękuję


Chirurg ogólny unaczyniony.........o ludzie!!!! Takie perełki to tylko w tym miescie- wsi. Społeczeństwo niekumate, ale auta i psy coraz większe za kaske ze zmywaka
Beata
-6 #51 PacjentBeata 2019-03-10 22:30
Przepraszam za złą nazwę doktora jest to chirurg ogólny unaczyniony Michał Grzeszczak który od początku do samego końca prowadzi swojego pacjenta do tego przejmujący się jego zdrowiem . Przepraszam ale ja na swojej drodze nie spotkałam takiego lekarza jeszcze raz dziękuję
Beata
+1 #50 PacjentBeata 2019-03-10 22:15
Miałam okazję leżeć w tym tygodniu w tym szpitalu i naprawdę polecam oddział chirurgii wspaniałe pielęgniarki oddane pocjentowi i do tego uśmiechnięte i bardzo uczynne a przede wszystkim doktor który przejmuje się każdym pacjentem podkreślam każdym i szanujący starsze osoby mający serce na dłoni dla pacjentów ktöry mnie także operował doktor chirurg ortopeda i naczyniowy Michał Grzeszczak... Szczerze dziękuję za tak sympatyczny pobyt i bardzo udany zabieg.
Ja tam
+12 #49 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuJa tam 2018-02-25 22:05
A ja 12 dni chodziłem na zastrzyki; pełen profesjonalizm. Wszystko zależy od nas samych i to w każdym zawodzie i na każdym stanowisku. Pielęgniarkom z punktu dyżurnego DZIĘKUJĘ>
Witold5
-1 #48 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuWitold5 2017-05-13 08:25
Cytuję A:
Cytuję Jarek:
To nie szpital ma problem tylko cała służba zdrowia owrzodziała. Dla porównania, dyplomowana pielęgniarka studiuje 5 lat, z czego trzy lata razem z przyszłymi lekarzami, po trzech latach ich drogi się rozchodzą, Pielęgniarka po dwóch następnych latach dostaje dyplom, a młody Pan lekarz musi jeszcze odstawić praktyki, najczęściej u rodzica/ów. Przykłady macie w Wągrowieckim szpitalu. Wspomniana wcześniej Pielęgniarka otrzymuje na umowę 2tyś zł na rękę, ale Pan już doktor po praktykach u rodziców i wstawiennictwu góry otrzymuje od 35 do 60 tyś zł na miesiąc.

Oczywiście realia szpitali w Polsce są takie że pielęgniarek brakuje, dlaczego? Bo rzadko kto zdecyduje się na studia, gdzie przyjmuje ogrom wiedzy i ogrom odpowiedzialności za gówniane w porównaniu z w/w pieniądze. W Polsce 2tyś zł (bez dyżurów w innych szpitalach) a np.w Szwajcarii, Norwegii czy USA (wizę pracownicza dla pielęgniarki dyplomowanej dostaje się od ręki), wynagrodzenie to około 15-20 tyś zł na miesiąc. Nie wspominając o SZACUNKU ze strony współpracowników czego w Polskich szpitalach nie uświadczysz.

Reasumując...w Polsce pielęgniarek brakuje, one uciekają na zachód za pieniędzmi wprost proporcjonalnymi co do odpowiedzialności. Rząd od dawien dawna i dziś też ma to w du*ie. Za 10-15 lat będzie tych Pań o połowę mniej. I niech wtedy nikt nie beczy że mu szklanki wody nie podano, bo Wągrowiecki szpital powinien mieć dwa razy!!! tyle pielęgniarek zgodnie z przepisami !!

Problemu tego nie zauważą rządzący, bo oni będą leczyć się w Wiedniu gdzie z lekarzem i pielęgniarkami porozmawiają po polsku, bo te ciule z góry nie znając innego jeżyka.

Naprawdę, proszę was, przestańcie psioczyć na pielęgniarki, one są zrzędliwe, ale gdyby was olewano tyle lat, obiecywano podwyżki ażeby chociaż połowa kobiet została a nie uciekała na emigracje, to zrozumielibyście że problem nie tkwi w pracownikach, tylko w systemie jaki się wykluł w tym kraju, dotyczy to tak samo Policji, Straży, Służbie Zdrowia,oraz Palestrze....z ojca na syna, My i Wy.

a rząd i tak ma to w du*ie. zarówno PiS jak i PO.

Wybacz ale to nie tylko problem pielęgniarek większość ludzi pracujących w wc zarabia takie pieniądze i na swoim stanowisku za granica zarabialby więcej

A o jakich pieniądzach marzysz?
A
-1 #47 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuA 2017-05-12 23:02
Cytuję Jarek:
To nie szpital ma problem tylko cała służba zdrowia owrzodziała. Dla porównania, dyplomowana pielęgniarka studiuje 5 lat, z czego trzy lata razem z przyszłymi lekarzami, po trzech latach ich drogi się rozchodzą, Pielęgniarka po dwóch następnych latach dostaje dyplom, a młody Pan lekarz musi jeszcze odstawić praktyki, najczęściej u rodzica/ów. Przykłady macie w Wągrowieckim szpitalu. Wspomniana wcześniej Pielęgniarka otrzymuje na umowę 2tyś zł na rękę, ale Pan już doktor po praktykach u rodziców i wstawiennictwu góry otrzymuje od 35 do 60 tyś zł na miesiąc.

Oczywiście realia szpitali w Polsce są takie że pielęgniarek brakuje, dlaczego? Bo rzadko kto zdecyduje się na studia, gdzie przyjmuje ogrom wiedzy i ogrom odpowiedzialności za gówniane w porównaniu z w/w pieniądze. W Polsce 2tyś zł (bez dyżurów w innych szpitalach) a np.w Szwajcarii, Norwegii czy USA (wizę pracownicza dla pielęgniarki dyplomowanej dostaje się od ręki), wynagrodzenie to około 15-20 tyś zł na miesiąc. Nie wspominając o SZACUNKU ze strony współpracowników czego w Polskich szpitalach nie uświadczysz.

Reasumując...w Polsce pielęgniarek brakuje, one uciekają na zachód za pieniędzmi wprost proporcjonalnymi co do odpowiedzialności. Rząd od dawien dawna i dziś też ma to w du*ie. Za 10-15 lat będzie tych Pań o połowę mniej. I niech wtedy nikt nie beczy że mu szklanki wody nie podano, bo Wągrowiecki szpital powinien mieć dwa razy!!! tyle pielęgniarek zgodnie z przepisami !!

Problemu tego nie zauważą rządzący, bo oni będą leczyć się w Wiedniu gdzie z lekarzem i pielęgniarkami porozmawiają po polsku, bo te ciule z góry nie znając innego jeżyka.

Naprawdę, proszę was, przestańcie psioczyć na pielęgniarki, one są zrzędliwe, ale gdyby was olewano tyle lat, obiecywano podwyżki ażeby chociaż połowa kobiet została a nie uciekała na emigracje, to zrozumielibyście że problem nie tkwi w pracownikach, tylko w systemie jaki się wykluł w tym kraju, dotyczy to tak samo Policji, Straży, Służbie Zdrowia,oraz Palestrze....z ojca na syna, My i Wy.

a rząd i tak ma to w du*ie. zarówno PiS jak i PO.

Wybacz ale to nie tylko problem pielęgniarek większość ludzi pracujących w wc zarabia takie pieniądze i na swoim stanowisku za granica zarabialby więcej
A
+9 #46 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuA 2017-05-12 22:59
Cytuję Zyga:
wszyscy narzekają na ten szpital, ale jak przyjdzie co do czego to proszę zobaczyć te tłumy na izbie przyjęć.
A mają tyle innych szpitali do wyboru.
Żenujące.

A gdzie masz jechać 60 km do Poznania jak ci coś dolega boli krwawi nie zawsze sie da jechac.
Jarek
+2 #45 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuJarek 2017-05-03 00:34
To nie szpital ma problem tylko cała służba zdrowia owrzodziała. Dla porównania, dyplomowana pielęgniarka studiuje 5 lat, z czego trzy lata razem z przyszłymi lekarzami, po trzech latach ich drogi się rozchodzą, Pielęgniarka po dwóch następnych latach dostaje dyplom, a młody Pan lekarz musi jeszcze odstawić praktyki, najczęściej u rodzica/ów. Przykłady macie w Wągrowieckim szpitalu. Wspomniana wcześniej Pielęgniarka otrzymuje na umowę 2tyś zł na rękę, ale Pan już doktor po praktykach u rodziców i wstawiennictwu góry otrzymuje od 35 do 60 tyś zł na miesiąc.

Oczywiście realia szpitali w Polsce są takie że pielęgniarek brakuje, dlaczego? Bo rzadko kto zdecyduje się na studia, gdzie przyjmuje ogrom wiedzy i ogrom odpowiedzialności za gówniane w porównaniu z w/w pieniądze. W Polsce 2tyś zł (bez dyżurów w innych szpitalach) a np.w Szwajcarii, Norwegii czy USA (wizę pracownicza dla pielęgniarki dyplomowanej dostaje się od ręki), wynagrodzenie to około 15-20 tyś zł na miesiąc. Nie wspominając o SZACUNKU ze strony współpracowników czego w Polskich szpitalach nie uświadczysz.

Reasumując...w Polsce pielęgniarek brakuje, one uciekają na zachód za pieniędzmi wprost proporcjonalnymi co do odpowiedzialności. Rząd od dawien dawna i dziś też ma to w du*ie. Za 10-15 lat będzie tych Pań o połowę mniej. I niech wtedy nikt nie beczy że mu szklanki wody nie podano, bo Wągrowiecki szpital powinien mieć dwa razy!!! tyle pielęgniarek zgodnie z przepisami !!

Problemu tego nie zauważą rządzący, bo oni będą leczyć się w Wiedniu gdzie z lekarzem i pielęgniarkami porozmawiają po polsku, bo te ciule z góry nie znając innego jeżyka.

Naprawdę, proszę was, przestańcie psioczyć na pielęgniarki, one są zrzędliwe, ale gdyby was olewano tyle lat, obiecywano podwyżki ażeby chociaż połowa kobiet została a nie uciekała na emigracje, to zrozumielibyście że problem nie tkwi w pracownikach, tylko w systemie jaki się wykluł w tym kraju, dotyczy to tak samo Policji, Straży, Służbie Zdrowia,oraz Palestrze....z ojca na syna, My i Wy.

a rząd i tak ma to w du*ie. zarówno PiS jak i PO.
Zyga
-5 #44 obserwatorZyga 2017-05-02 23:49
wszyscy narzekają na ten szpital, ale jak przyjdzie co do czego to proszę zobaczyć te tłumy na izbie przyjęć.
A mają tyle innych szpitali do wyboru.
Żenujące.
Tak
+14 #43 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuTak 2016-06-24 23:00
Cytuję miśka:
jestem osobą schorowaną i zdarzało się, że leżałam w różnych szpitalach w wielkopolsce i nie tylko...oczywiście zdarzało się, że spotykałam nasze wągrowieckie pielęgniarki na oddziałach w poznaniu , kowanówku....dziwne, że " na wyjeździe" są miłe, usłużne i nie mają problemu z niczym, a w w-cu tylko siedzą na tyłkach i wody ci nie podadzą bo to powinna zrobić rodzina...śmiechu warte

Bo w wagrowcu odsypiaja tamte etaty. Zamknac ten przybytek albo wymienic cala kadrę.
miśka
+14 #42 ;)))miśka 2016-06-24 20:02
jestem osobą schorowaną i zdarzało się, że leżałam w różnych szpitalach w wielkopolsce i nie tylko...oczywiście zdarzało się, że spotykałam nasze wągrowieckie pielęgniarki na oddziałach w poznaniu , kowanówku....dziwne, że " na wyjeździe" są miłe, usłużne i nie mają problemu z niczym, a w w-cu tylko siedzą na tyłkach i wody ci nie podadzą bo to powinna zrobić rodzina...śmiechu warte
Bobo
+5 #41 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBobo 2016-06-13 17:31
Cytuję stary zgred:
No tak, jak nade mna nikt sie nie rozczula , to skad i dlaczego ja mialbym sie nad kims rozczulać? Mnie zle to kazdemu musi byc zle a nawet jeszcze gorzej. Trzeba walczyc z takimi obrazac ich sponiewierac i odsadzic od rozumu czci i wiary i to wszystkich bez wzgledu na zawod,wszystkich, ktorzy walcza o lepsze godne warunki pracy i lepsze wynagrodzenie. Oto mentalnosc Polaka cebulaka zadrosnikai zwyklego maluczkiego wredniaka.Jako sztandar narodu jesteśmy wspaniali bohaterscy patriotyczni, jako ludzie- świnie i padalce.

Nie uogulniaj pisze tak bo wiem jak pracuja te panie niech najpierw chociaż mile dla pacjet beda.mialem stycznosc z opieka czterech szpitali no zgadnij gdzie jest najgorsza.
stary zgred
-2 #40 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcustary zgred 2016-06-13 07:21
No tak, jak nade mna nikt sie nie rozczula , to skad i dlaczego ja mialbym sie nad kims rozczulać? Mnie zle to kazdemu musi byc zle a nawet jeszcze gorzej. Trzeba walczyc z takimi obrazac ich sponiewierac i odsadzic od rozumu czci i wiary i to wszystkich bez wzgledu na zawod,wszystkich, ktorzy walcza o lepsze godne warunki pracy i lepsze wynagrodzenie. Oto mentalnosc Polaka cebulaka zadrosnikai zwyklego maluczkiego wredniaka.Jako sztandar narodu jesteśmy wspaniali bohaterscy patriotyczni, jako ludzie- świnie i padalce.
Bobo
+4 #39 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBobo 2016-06-12 23:12
Nadal nie czytasz ze zrozumieniem. Jak im źle niech zmienią prace. Nademna nikt sie nie rozczula nie moge pracować na dwa moze trzy etaty bo jak przysne to mnie maszyna zje.
Anonim45
+5 #38 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-12 22:49
Cytuję Bobo:
Cytuję Anonim45:
Cytuję Bobo:
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.


Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

"jest ich za malo" to dlaczego strajkuja o podwyżkę wyplaty a nie zwiekszenie zatrudnienia. Jak beda mialy wiecej kasy to beda wiecej robic?????? a pacjet nadal bedzie poszkodowany????


Bo musze z czegoś żyć , dlatego chcą podwyżki . A nie że za swoją pracę nie mają dobrze nie raz 2000 zł na miesiąc . I nikt ich nie słuch że jest ich za mało . Jestem ciekawa w ogóle kto będzie kiedyś za nie pracować , bo proszę państwa nie ma młodych pielęgniarek. A dlaczego , bo widzą jak je traktują .

Wybacz ale wiekszosc pracownikow w wahrowcu zarabia okolo tej kwoty i nie moga strajkowac bo nie sa tak liczna grupa jak pielegniarki. One i tak dorabiaja sobie na recepcjach itp. Bo w nocy na dyżurze sie wyspaly a jak sie nie wyspaly to sa niemile dla pacjenta przychodni.

Szczerze żal się już wypowiadać , bo tylko narzekanie na nie . A niewyspane one są po pracuja po 12 godzin i są tylko 3 na 50 pacjentów . Powiem jedno należy im się szacunek , ale państwo tego nie widzą i nie mają pojęcia jak są pomiatane w szpitalu .
Bobo
+7 #37 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBobo 2016-06-12 11:13
Cytuję Anonim45:
Cytuję Bobo:
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.


Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

"jest ich za malo" to dlaczego strajkuja o podwyżkę wyplaty a nie zwiekszenie zatrudnienia. Jak beda mialy wiecej kasy to beda wiecej robic?????? a pacjet nadal bedzie poszkodowany????


Bo musze z czegoś żyć , dlatego chcą podwyżki . A nie że za swoją pracę nie mają dobrze nie raz 2000 zł na miesiąc . I nikt ich nie słuch że jest ich za mało . Jestem ciekawa w ogóle kto będzie kiedyś za nie pracować , bo proszę państwa nie ma młodych pielęgniarek. A dlaczego , bo widzą jak je traktują .

Wybacz ale wiekszosc pracownikow w wahrowcu zarabia okolo tej kwoty i nie moga strajkowac bo nie sa tak liczna grupa jak pielegniarki. One i tak dorabiaja sobie na recepcjach itp. Bo w nocy na dyżurze sie wyspaly a jak sie nie wyspaly to sa niemile dla pacjenta przychodni.
Anonim45
-1 #36 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-12 10:07
Cytuję Bobo:
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

"jest ich za malo" to dlaczego strajkuja o podwyżkę wyplaty a nie zwiekszenie zatrudnienia. Jak beda mialy wiecej kasy to beda wiecej robic?????? a pacjet nadal bedzie poszkodowany????


Bo musze z czegoś żyć , dlatego chcą podwyżki . A nie że za swoją pracę nie mają dobrze nie raz 2000 zł na miesiąc . I nikt ich nie słuch że jest ich za mało . Jestem ciekawa w ogóle kto będzie kiedyś za nie pracować , bo proszę państwa nie ma młodych pielęgniarek. A dlaczego , bo widzą jak je traktują .
Bobo
+8 #35 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuBobo 2016-06-11 15:30
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

"jest ich za malo" to dlaczego strajkuja o podwyżkę wyplaty a nie zwiekszenie zatrudnienia. Jak beda mialy wiecej kasy to beda wiecej robic?????? a pacjet nadal bedzie poszkodowany????
S3
+2 #34 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuS3 2016-06-09 19:27
Cytuję stary zgred:
Twoja matka jak sie toba zajowala jak bylas dzieckiem srajacym w pieluchy I tez to wtedy rozpatrywala to w kategoriach- przyjemne, nieprzyjemne, pachnace- smierdzace? Czy myla ci dupsko bos jej dzieciak. Teraz ona lezy- wiec i ty i pielegniarki maja obowiazek myc jej dupe, ale wiekszy obowiazek jest twoj jak jestes przy niej i czujesz, ze ma gluta i jest to twoja MATKA. Czy ty na starosc bys chciala by tobie myla pupe calkiem obca obca , czy ktos bliski- dziecko? ŻENADA LUDZIE

Czytaj wczesniejsze wypowiedzi i to ze Zrozumieniem.
Anonim45
-1 #33 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-09 19:02
Cytuję stary zgred:
Twoja matka jak sie toba zajowala jak bylas dzieckiem srajacym w pieluchy I tez to wtedy rozpatrywala to w kategoriach- przyjemne, nieprzyjemne, pachnace- smierdzace? Czy myla ci dupsko bos jej dzieciak. Teraz ona lezy- wiec i ty i pielegniarki maja obowiazek myc jej dupe, ale wiekszy obowiazek jest twoj jak jestes przy niej i czujesz, ze ma gluta i jest to twoja MATKA. Czy ty na starosc bys chciala by tobie myla pupe calkiem obca obca , czy ktos bliski- dziecko? ŻENADA LUDZIE


Wkońcu ktos dobrze pisze.
stary zgred
-1 #32 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcustary zgred 2016-06-09 12:55
Twoja matka jak sie toba zajowala jak bylas dzieckiem srajacym w pieluchy I tez to wtedy rozpatrywala to w kategoriach- przyjemne, nieprzyjemne, pachnace- smierdzace? Czy myla ci dupsko bos jej dzieciak. Teraz ona lezy- wiec i ty i pielegniarki maja obowiazek myc jej dupe, ale wiekszy obowiazek jest twoj jak jestes przy niej i czujesz, ze ma gluta i jest to twoja MATKA. Czy ty na starosc bys chciala by tobie myla pupe calkiem obca obca , czy ktos bliski- dziecko? ŻENADA LUDZIE
S3
+9 #31 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuS3 2016-06-09 09:38
Cytuję Anonim45:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.

Tak po kolei. lezy z zaschnieta niedpodzianka od rana wez sobie tak spróbuj i zobacz czy będzie ci przyjemnie. A niestet my tez musimy iść do pracy a nie caly dzien siedzieć w szpitalu i zajmowac sie rodzicem.
Anonim45
+1 #30 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-08 20:53
Cytuję olas:
Ja też jak mam remont w domu to sam zapierdalam a fachowcy którym zleciłem remont popijają piwko i patrzą jak ja pracuje

To słabych fachowców pan zatrudnia i jak można pracę pielęgniarki do takiego czegoś porównać.
olas
+2 #29 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcuolas 2016-06-08 20:31
Ja też jak mam remont w domu to sam zapierdalam a fachowcy którym zleciłem remont popijają piwko i patrzą jak ja pracuje
Anonim45
+1 #28 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-08 19:47
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany


Ja rozumiem , ale skoro rodzina przychodzi do pacjenta to chyba może trochę przy nim pomoć i pielegniarki robią co moga , ale powtarzam jest ich za mało . Na przykład jest 54 chorych i prawie wszyscy są leżacy , a one są trzy to przepraszam , ale od razu każdy nie będzie przebrany , bo musza wszystkich po kolei przebrać.
S3
+11 #27 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuS3 2016-06-08 19:22
Cytuję Anonim45:
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .

No wlasnie liczą na rodzinę i wiele razy osoby w pampersie sa obsrane i nie przebrane to rodzina ma robic??????????????? robimy to w domu a jak oddajemy chorego do szpitala to chcemy aby byl zadbany
S3
+6 #26 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuS3 2016-06-08 19:18
Cytuję Anonim45:
[quote name="S3"]Kiedy byl reportarz ze strajku pielegniarek najniższa wymieniona kwota zarobkow to 2400 na reke. Ja pracuje w firmie w ktorej po starajku bylbym bez pracy. Na dodziale wewnętrznym jest zła obsługa i nie podlega to dyskusji.[/quo
Widze że ludzie tylko potrafią oczerniać pielęgniarki , a nie widza na przykład ile dobrego robią . I trochę szacunku im sie należy proszę państwa .

Wybacz ile mialem stycznosi z wewnętrznym to tak nie mysle
Anonim45
+3 #25 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-08 19:09
Cytuję cda:
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.

Zgadzam się że sa zmuszane do ciężkiej pracy , bo na zmianie jest za mało pielęgniarek , ale niektórzy twierdza że jest ich za dużo na tak naprawdę jest ich za mało. A nie raz jak rodzina przyjdzie to nic nie robi przy chorym tylko patrza i potem mówią jakie to pielęgniarki są nie czułe dla nich. I robia to także dla pieniędze , bo chyba musza z czegoś żyć jak każdy , ale nie które naprawdę lubią to zajęcie mimo że jest ciężko .
cda
+6 #24 RE: Szpital Powiatowy w Wągrowcucda 2016-06-08 17:44
Problem polega na tym, że ich kasa i komfort, to jest równoznaczne z naszym bezpieczeństwem.
Wszyscy są winni,którzy zmuszają pielęgniarki do niewolniczej pracy,ponad ich siły fizyczne i psychiczne.W końcu kazdy robi dla kasy a nie chwaly. Niedługo jedynym pomocnym w szpitalu bedzie pleban. Inni spieprzą za granice.
Anonim45
+2 #23 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-08 17:33
[quote name="S3"]Kiedy byl reportarz ze strajku pielegniarek najniższa wymieniona kwota zarobkow to 2400 na reke. Ja pracuje w firmie w ktorej po starajku bylbym bez pracy. Na dodziale wewnętrznym jest zła obsługa i nie podlega to dyskusji.[/quo
Widze że ludzie tylko potrafią oczerniać pielęgniarki , a nie widza na przykład ile dobrego robią . I trochę szacunku im sie należy proszę państwa .
S3
+5 #22 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuS3 2016-06-08 16:14
Kiedy byl reportarz ze strajku pielegniarek najniższa wymieniona kwota zarobkow to 2400 na reke. Ja pracuje w firmie w ktorej po starajku bylbym bez pracy. Na dodziale wewnętrznym jest zła obsługa i nie podlega to dyskusji.
Malwina
+6 #21 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuMalwina 2016-06-08 15:51
Czytam te komentarze i nasuwa mi się jedna myśl, że ci wszyscy, którzy tak biadają nad marną opieką w szpitalach, nie kochają ani siebie,ani swoich rodzin,pozostawiając bliskich pod opieką , jak piszą, leniwych, opryskliwych, wrednych ,niewydolnych pielęgniarek, a ich odwiedziny w szpitalu koncentrują się nie na bliskim chorym by go nakarmić,wyprowadzić na spacer, tylko na szukaniu dziury w całym i pyszczeniu anonimowym w necie. Bywałam wielokrotnie w szpitalu z racji wieku i powiem tak- nie jest to Leśna Gora, ani prywatna klinika, ale postawiono mnie tam na nogi i nie narzekałam ani na lekarzy, ani na pielegniarki ani na sprzątaczki
Anonim45
+1 #20 RE: Szpital Powiatowy w WągrowcuAnonim45 2016-06-08 13:43
Cytuję hahaha:
Cytuję S3:
Cytuję Anonim45:
Cytuję Bea:
Cytuję Zaneta123:
W wagrowcu na oddziale wewnetrznym chorzy ktorzy wogole nie chodza bo sa po udarach tak jak moja mama musza prosic sie o podanie picia wolaja pielegniarki niereaguja obcy ludzie reaguja podchodza podawaja pic dostalam wczoraj informacje od pewnego pana ze moja mama wolala wielokrotnie pic nie podeszla zadna zolza tyle ile wody jej kupuje przynosze tyle samo jest nawet nie zmieniaja jej na swieza obiadek przynioslam stal 3 dni nie ruszony mama ma stan lezacy jak moze sama sobie podac jestem tak codziennie i widze co sie tam wyrabia to karygodne wczoraj juz nie wytrzymalam zrobilam halas jak mozna tak traktowac starych schorowanych ludzi na dodatek w pampersie lezala nie przebrana zrobie takie pieklo podam to do mediow gdziekolwiek opieka pielegniarek jest naganna i jeszcze nie przyjemna a one jeszcze wychodza na ulice z transparentami i rzadaja podwyzek za co pytam sie ? Za spijanie kawek i jedzenia ciasta z krolewskiej cukierni narobily sobie problemow ja tego tak nie zostawie

Jestes codziennie i obiadek stal 3 dni?? ile wody kupisz tyle stoi? to chyba z Twojej strony tez niewiele mama doznaje pomocy..
Faktem jednak jest ze na tym oddziale jest baaardzo zle!

Na tym oddziale leżał mój tata wielokrotnie i był zadowolony z opieki . A co do pani to chyba nie wie pani jaka ciężka pracę one wykonują i raczej niepija kawki co chwilę i nie jedzą ciastek od królewskiej. Zresztą mało kto teraz szanuje pielęgniarki . Powiem jedno niech pani pomyśli za nim co napisze , bo szacunek im się należy. I ciekawe jaka opiekę ma pani mama z pani strony.

Niech popracuja u prywaciarza Zobaczą co to ciezka praca. Byl kiedys reportarz ze strajku i bylo podawane ile zarabiają

Jeżeli praca pielęgniarki jest taka łatwa i lekka to dlaczego większość pielęgniarek jest w średnim wieku? Młode laski powinny pchać się drzwiami i oknami do tego zawodu.

Pan od prywaciarza , skoro jest pan taki mądry to niech pan idzie pracować na jedną zmianę nocna na oddział wewnętrzny i zobaczymy czy to taka lekka praca.









. I właśnie dlaczego pielęgniarki są w średnim wieku , a nie młodsze. I wcale dużo nie zarabiają .

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.