• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 49789

MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.

MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.

ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec
tel. (67) 26-22-661, (67) 26-85-086

Dodaj opinie o "MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o." Twoja ocena może okazać się bezcenna przy procesie rekrutacyjnym, podjęciu decyzji o pracy lub nawiązaniu współpracy.


 

Komentarze   

Piatek z Cytatem
+37 #541 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Piatek z Cytatem 2023-12-15 09:39
„Ktoś kto karmi innych kłamstwem, prędzej czy później udławi się smakiem prawdy.”
Autor nieznany.
Kołtoń
-12 #540 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Kołtoń 2023-12-14 00:00
Do poprzednika a co mają napisać skoro Garnek jest tam udziałowcem
Korpus tekstów
+37 #539 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Korpus tekstów 2023-12-13 23:13
Czytam na portalu "Okno na Wągrowiec" kolejny artykuł zatytułowany "Garnetz na poniedziałek......"
Cytuję: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Wągrowcu została zakończona”. „Mimo tego projekt został zakończony z sukcesem”.
Biorąc pod uwagę pkt 1 komentarza #536 (CyberWariat) widzę rozbieżności pomiędzy tym co zamieścił Garnetz a komentarzem. Czytając dalej artykuł na Portalu WRC zatytułowany „Czy były prezes MPWiK mija się z prawdą” nie wiem czy nie powinienem mieć wątpliwości co sukcesu Pana Garnetza???
Miłośnik trunków
+42 #538 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Miłośnik trunków 2023-12-13 20:13
Czytam na portalu "Okno na Wągrowiec" artykuł zatytułowany "Garnetz na poniedziałek......" a tam w podpisanym artykule przez cytuję: " Krzysztof Garnetz, Prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Wągrowcu, wągrowczanin z optymizmem patrzący w przyszłość", stwierdzenie cytuję: "Pomysł zabetonowania wągrowieckiego Rynku był głupi". Tyle "tytułów" a w stosunku do cudzego pomysłu używa słowa "głupi"??? O czym to świadczy???
Piątek z Cytatem
+48 #537 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Piątek z Cytatem 2023-12-08 19:06
Polskie przysłowie: „I ten złodziej, co kradnie, i ten co złodziejowi drabinę trzyma”.
CyberWariat
+141 #536 FaktyCyberWariat 2023-11-30 09:12
Zamieściłem komentarz pod innym artykułem, ale myślę, że właściwe miejsce jest tutaj, zatem wklejam.

Kilka faktów o MPWiK:

1. Miasto jest zażenowane inwestycją, o której piszesz. Inwestycja, która miała być ukończona 31 grudnia 2022 roku nadal w powijakach i nie zanosi się na to, aby coś się poprawiło. Wybudowano "gniota", który nie może utrzymać norm. Taka sytuacja stwarza realne zagrożenie na zwrot dofinansowania! W takim przypadku spółka idzie w stan upadłości.

2. Główny wykonawca zamierza, albo już pozwał MPWiK, w przypadku przegranej proces będzie kosztował spółkę ponad milion złotych.

3. Utylizacja zwierząt na terenie MPWiK przy ulicy Rzecznej.

4. Awarie na mieście usuwane przez podwykonawców, mimo że MPWiK ma swoje ekipy remontowe — to zakrawa na niegospodarność.

5. Ścieki odbierane z Mieściska i spuszczane u nas, dodam ścieki chemiczne, według mojej wiedzy dziennie idą dwa transporty po 250 m3 każdy.

6. Brak zysku, poczekajmy do 30 czerwca, kiedy to spółka złoży sprawozdanie, wtedy zobaczysz jakim zajebistym prezesem jest Garnetz. Ciekawe jest to, że bez niego spółka generowała zyski, ba nawet przekazywała dywidendę na poziomie około 700 tys. do miasta, teraz tylko straty. Mimo, że MPWiK dostaje dodatkowe zlecenia: remont rynku, odśnieżanie.

7. Skoro piszesz, że jest tak dobrze, to dlaczego MPWiK podniosło miastu opłatę za wody opadowe o blisko 100%?

Tylko te siedem punktów pokazuje, jak funkcjonuje MPWiK.
Biniu
+5 #535 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Biniu 2023-10-20 13:41
Zapewne prezes to czyta to wyjasni to vo jest w komentarzach .W zasadzie już powinien to xglosic do odpowiednich dłużej Chyba że wodociągi też mają dywan jak w um
Do #528
+33 #534 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Do #528 2023-10-20 13:31
We wrześniu 2022 z terenu wodociagów wyjechały panele fotowoltaiczne na prywatną posesję przy ul. Taszarowskiej. Może dlatego są podwyżki? Musimy zrozumieć.
Do #528
+42 #533 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Do #528 2023-10-20 11:33
Pracownicy wodociągów podczas naprawy nawierzchni na ulicy Taszarowo 10 października 2023 wysypali kruszywo na prywatnej działce na ulicy Marcinkowo.
Ładowarka wjechała na prywatny teren i trzech ludzi rozgarniało tam materiał, który miał być na ulicy do poprawy stanu nawierzchni ulicy Taszarowo, materiał miał służyć wszystkim. Na konic przyszedł jeszcze piąty pracownik i utwardził kruszywo na tej prywatnej posesji zagęszczarką.
Może dlatego są podwyżki? Musimy to zrozumieć.
Genia
+16 #532 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Genia 2023-10-20 09:41
Woda śmierdzi chlorem szczególnie w nocy.
pela
+25 #531 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.pela 2023-10-20 09:11
woda w mieście jest tak ohydna, że nawet najlepszy filtr nie pomaga ! Czajnik zamieniony po jednym dniu gotowania.
Rei
+55 #530 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Rei 2023-10-20 09:01
Czy Garnetz to najgorszy prezes w historii wodociągów?????????
Temida
+43 #529 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Temida 2023-09-29 09:37
Czy Prezes dba tylko i wyłącznie o dobro społeczeństwa??? Oceńcie sami po przeczytaniu na Portalu WRC artykułu pod tytułem „Czy były prezes MPWiK mija się z prawdą?” link: https://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/11075-czy-byly-prezes-mpwik-mija-sie-z-prawda
Os wschod
+38 #528 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Os wschod 2023-09-28 19:59
Panie prezesie kto zapłaci za wodę która od kilku dni leci z węża położonego pomiędzy obwodnica a droga przy Galeri Karuzela Jakoś w innych miastach potrafią nawet wode z miejskich basenów wykorzystywać a tu się wylewa na droge Teraz już
Wiemy dlaczego musimy wiecznie foplacac do wody bo licznik główny wskazuje więcej jak powinien .
Kolo
+30 #527 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Kolo 2022-12-02 12:49
Może mi ktoś wyjaśni temat podwyżki oplat za deszczówki skoro od lat trąbią wszędzie że klimat się ociepla i w Polsce mamy coraz mniej opadow Panie Garnetz coś tu nie pasuje ?
KULA
+18 #526 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.KULA 2021-11-20 19:42
Do poprzednika , widocznie listonosz podpisał za Ciebie po drugie robią sobie z ludzi jaja Przysla pismo beż podania najważniejszej rzeczy czego to pismo dotyczy .Ludzie kogo my utrzymujemy za Nasze podatki - miernoty którym ktoś załatwił robotę i siedzą po urzędach bo do niczego się nie nadają
xcz
+12 #525 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.xcz 2021-11-20 17:56
Wczoraj otrzymałem list polecony do skrzynki z MPWi K niewiem jak on tam został zostawiony skoro musiałem podpisać odbiór , kto go tam zostawił bez podpisu odbiorcy . W liście tym jest informacja o obowiązywaniu nowej taryfy od 14 pażdziernika Najlepsze jest to że przysłali list o nowych taryfach ale jak chce zobaczyć te nowe taryfy to mam sobie poszukać w internecie lub odwiedzić biuro spółki . Moje pytanie czy zaraz nie mozna było w tym piśmie wydrukować jakie są taryfy , czy posiadanie internetu to obowiazek Ktoś w tej firmie ma jeszcze troche mózgu , wyslą jedną kartke,, jakby nie mogli wysłać w tym samym liście dwóch , lub zmuszają petenta zeby do nich szedł Czemu ma słuzyć to zatajenie taryf Po drugie w liście jest umowa zwrotna którą trzeba podpisać i zwrócić do MPWiK .Oczywiście mam Was w dupie tak jaki wy nas i tej umowy wam nie odeśle bo przyjdzcie sobie po nią sami Myśle ze teraz klientą odbije się czkawką sponsoring Nielby . Berent i spółka sponsorujcie sobie z własnej kieszeni tych pseudozawodowców .
sdfz
+3 #524 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.sdfz 2021-11-20 12:56
czy ja dziś dobrze słyszałem w miescie ze nasz wspaniały burmistrz podniósł cene za wode i scieki ? czy ktoś cos wie ?
xzxzxzx
+10 #523 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.xzxzxzx 2020-01-29 19:59
Nie martwcie się o pieniadze na oczyszczalnie za chwile tak wam podwyższymy cene za wode i ścieki że starczy na oczyszczalnie i na premie dla nas
Pere
+12 #522 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Pere 2020-01-29 18:58
Z zapytaniem na jakim etapie mamy budowę nowej oczyszczalni??gdzie podziały się środki które Pan Garnetz pozyskał ( nawet sztabem ludzi ) ale Wagrowiec te środki jednak otrzyml. A co obecny Prezes ze skarbówki zrobił?? Jest prezesem ponad rok jak posunął inwestycje?? Jest rok aby zrobić modernizacje oczyszczalni .Brawo Panie burmistrzu za dobieranie osób na dane stanowiska.
Tores
+21 #521 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Tores 2019-12-04 08:17
Żadne kwalifikacje na w/w stanowisko nie były potrzebne. Chyba już wszyscy w Wągrowcu wiedzą ,że aby otrzymać stołek w Wągrowcu wystarczy być kolegą Bereta.
Mgr rachunkowości
+24 #520 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp.z o.o.Mgr rachunkowości 2019-12-03 22:49
Gdzie i kiedy był ogłoszony Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac w MPWiK?
Jakie standardy na to stanowisko pracy należało spełnić?
Tores
+25 #519 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Tores 2019-12-03 08:46
Kapałczyński weż się może za robotę a nie przestawiaj mebli w firmie. Chociaż nie właściwie tylko do tego się nadajesz
Golem
+7 #518 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-29 01:58
PiS-Janowy - dlaczego tak bardzo boisz sie Jahciry? To tylko młoda aktorka, która celnie obnaża hipokryzję obecnej władzy. Dlaczego jej si ę tak uczepiłeś. Chcesz przykryć, tymi błazeństwami, przykryć swoją własną nieudolność i brak własnych argumentów?! Może wspomnij o Basiu. No chyba, że w Krakowie sam wynajmowałeś od Banasia w Krakowie, pokoje na godziny. Udowodnij tutaj czytającym, że w Krakowie jest wiele takich miejsc, Czkam na twoje partyjne i propagandowe wynaturzenia.
Golem
+9 #517 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-29 01:43
PiS-Janowy - i ty mnie nazywasz kundlem?! Kundel na usługach PiSdzielców chce mnie obrazić i poniżyć. Zabawne. Obrazić mnie może ktoś normalny, a nie jakiś kundel i kacyk partyjnych PiSdzielców lub naroowców. Zapewne jako facet musisz się dowartościowywać chorą ideologią i wmawiać jakim to jesteś patriotą. Niczym nie różnisz się od kiboli i narodowców, czyli bandytów, którzy dali się złowić na patriotyczne hasła, bo są ci*ami bez wartości i potrzebującymi się dowartościować poprzez zadymy. To nie faceci, lecz zwykli zwyrodnialcy i bandyci. Normalny facet nie musi udowadniać swojej wartości poprzez krytykowania i obrażanie innych. Łysa pała czy mięśnie to nie facet, to tylko ci*a bez własnej wartości. Takich ludzi wspierasz i to są twoi wyznawcy. Może jestem kundlem, ale nie opowiadam się za konkretną opcją polityczną. Dla mnie ważne jest to, żeby Polską nie rządzili idioci, odwołujący się do najniższych instynktów i potrzeb, czyli do patriotyzmu i haseł narodowościowych. Polacy wiedzą kim są i mogą być z tego dumni. Obaliliśmy koumunę przed upadiem Muru Berlińskiego, uratowaliśmy Europę przed komuną w 1920, obroniliśmy Anglię przed Hitlerowcami, złamaliśmy Enigmę, pokonaliśmy państwo Osmańskie w 1673 roku oraz krzyżaków w 1410. Ile możemy żyć historią. To już było i co tym pseudo patriotyzmem budujecie?! Jaką historię wielkiej Polski budujecie, wy uważający się za patriotów lepszych od innych?!
Zapewne PiS-Janowy odpowie mi moimi słowami i będzie chciał wykazać, że to nie ja jestem patriotą i prawdziwym Polakiem. Być może jestem kundlem, który nie chce podziałów Polaków, który nie chce znaleźć się pod ostrzałem gradu kul. To nic przyjemnego, również dla tych pseudo patriotów, którzy chcą być bardzo męscy. Lepiej być facetem, zamiast go udawać, mając ogoloną pałę lub udowadniając sobie męskość na siłowni.
Siłownia to akurat dobra rzecz, dla dbających formę fizyczną, ale są tacy którzy poprzez sterydy orają sobie mózgi i stają się więcej męscy niż męscy mogą być. Mięśnie to nie tylko facet. Ogoloną pała to nie facet. Facet szanuje kobietę i jej wolę, facet nie boi się inności, face przede wszystkim ma jaja, a nie sprzedaje propagandowych kawałków!!!!!!!!!!!
PiS-Janowy - to zapewne nie facet, lecz kundel na usługach wybrańców. Jak zobaczycie wystarzy do PiS-Janiwego, zawołać "aport", "siad" lub " leżeć". A może " za Kaczyńskiego" :)
Golem
+7 #516 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-29 00:41
Tores - zgadzam się z Tobą, że ludzie dzielą się na mądrych i głupich. Ci głupi to wyznawcy PiSdzielców i Konfederacji, czyli parti odwołujących się do niby patriotycznych ideałów. W ten sposób przyciągają wszelkiej maści ciemnotę i głupich ludzi. Patriota to nie kibole i łyse pały, ponieważ ci luzie to zwykli zwyrodnialcy i przestępcy, którzy chcą się w ten sposób dowartościować. Patriota, to człowiek, który ma w sercu swój kraj i szanuje przynajmniej inne osoby tej samej narodowości. PiSdzielce i nacjonaliści jedyne co potrafią to dzielić Polaków. Jacy z nich patrioci?!
Co do sytuacji w Wągrowcu to zgadzam się z Tobą w 100%. Obecnie w Wągrowcu mamy pełen nepotyzm i kolesiostwo. To co zrobił obecny burmistrz z wymianą kadry na stanowiskach kierowniczych, zakrawa o Himalaje nepotyzmu i kolesiostwa. Rozumiem, że może nie ufać ludziom na stanowiskach kierowniczych, bo ich nie znał. Nie wysilił się na poznanie kompetencji tych ludzi i zatrudnił na ich miejsca jeszcze większych dyletantów i to tylko dlatego, że tych których zatrudnił znał i im ufał. Zaczął zwalniać ludzi przed upływem 6 miesięcy. Czyli nie poznał skutków decyzji tych zarządców, którym nie ufał, czyli prezesów i kierowników. Bezwładność decyzji ludzi na stanowiskach kierowniczych wynosi minimum 6 miesięcy. Najwyraźniej kolesiostwo i nepotyzm były wpisane do programu BL (Bliżej Ludzi). Wybraliśmy na burmistrza najwyraźniej człowieka, który nie zasługuje na zaufanie mieszkańców.
Robię print screena, bo wiem, że na tym portalu komentarze niewygodne dla władzy znikają. Dla nie wtajemniczonych podpowiem, że można robić je po czasie i to w telefonie. Nie odświeżajcie ekranu, a zapis na urządzeniach z oprogramowaniem Android nie gubi zapisu na ekranie.
PIS-Janowy
-11 #515 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.PIS-Janowy 2019-11-28 12:28
Kibol - proponowałbym nie zwracac na Golema żadnej uwagi. Szkoda czasu. To jest coś pokroju Jahiry - jak ujadający kundelek którego ktoś szczuje.
kibol
-11 #514 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.kibol 2019-11-28 12:13
Golem czytając Twoje wypociny widać że jesteś jeszcze bardzo młody i dopiero teraz zauważyłeś jak jest zarządzany kraj Ja żyje już sporo lat także czy to rządziła komuna czy pozostali to co myślisz że to był kraj mlekiem i miodem płynący Skoro by któryś rząd tak wspaniale rządził to czy by przegrał wybory ? Obecnie w mieście rządzi Po i postkomuna i co mamy wielkie G Dopiero z nami pojadą od nowego roku podwyżka wody i opłata za parkowanie , pensje kolesiów kolejne etaty itd bo ktoś musi zapłacić za obietnice Berenta Jak narazie Berent nic nie zrobił żeby przyszedł nowy inwestor i płacił podatki do miasta Swoje obiecanki tak jak np rowery płaci z nASZYCH
Tores
-5 #513 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Tores 2019-11-28 10:26
Ludzie dzielą się na mądrych i głupich. Jakie ma znaczenie czy są z PO , PIS czy LEWICY . Szkoda tylko że rządzą teraz w Wągrowcu Ci drudzy. Wszędzie Beret powsadzał Kolesi Aguapark, TBS , MPWIK , OSIR , Ogrodnik Miejski , Astrolog Miejski , MDK teraz brakuje jeszcze tylko Straż Miejska i wszyscy kolesie będą mieli pracę . Szkoda tylko ,że za to wszystko musimy My jako mieszkańcy Wągrowca zapłacić. A miało być tak dobrze
Golem
+17 #512 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-28 01:32
PiS-Janowy i reszta jego wyznawców. Wyjaśnijcie ludziom jak to prezes PiS w wywiadzie dla brytyjskiej agencji, czyli Reutersa stwierdza, że jest w stanie zaakceptować spowolnienie wzrostu gospodarczego, jeżeli okaże się to kosztem, jaki trzeba zapłacić za przeforsowanie jego wizji Polski. Czyli za wizje konusa mają znowu zapłacić Polacy?! To chcecie nam wmówić Polakom?! Czysta hipokryzja w wydaniu PiSdzielców. Według Morawieckiego, najpierw mieliśmy przyspieszyć, następnie wzrost miał pozostać na dotychczasowym poziomie, a następnie okazało się, że spadnie! Dlatego prezes PiS widzi wszędzie wrogów, spiski przedsiębiorców i masy uciskanych Polaków. Czy za spowolnienie gospodarcze Polski mają odpowiadać dziennikarze, czy może wreszcie rządzący przestaną rozpowszechniać propagandę partyjną dla ciemnego ludu, poprzez media?! Kiedy skończycie z rozpowszechnianiem hejtu i propagandy, jak to było za komuny?! Co chcecie nam wmówić?!
Dość już propagandy PiSdzielców, żerujących na dorobku innych. Kiedy wyznawcy PiSdzielców wezmą się za uczciwą pracę?! Spowolnienie gospodarcze, to utrata miejsc pracy, to powrót do rynku pracy pracodawcy i skazanie suwerena na problemy ze znalezieniem pracy!!!! Mnie to nie przeszkadza i ma to centralnie w d....
Zapewne wyznawcy PiSdzielców ogarnie furia i zaczną wypisywać hejterski przekaz jaki usłyszeli w TVPiS lub innych partyjnych mediach. Komuna i Goebels mogą pozazdrościć propagandy PiSdzielcom. Osiągnęli mistrzostwo w praniu mózgów ciemnemu ludowi wierzącemu w dojną zmianę!!!
Golem
+15 #511 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-28 00:50
PiS-Janowy łżesz jak bura s*ka, czyli jak zawsze. Całe szczęście, że ta twoja dojna zmiana nie dotarła do Wągrowca, bo kłamstwa i oszczerstwa osiągnęły by Himalaje absurdu i na stanowiskach poza MDK mielibyśmy całe zastępy Bartkowiaków, czyli wyznawców PiSdzielców. To nie przez to, że w Wągrowcu nie rządzą kacykowie z nadania PiSdzielców spadają inwestycje, lecz przez samych PiSdzielców. Wszystkim samorządom spadły dochody, dzięki PiSdzielcom. Obniżony został podatek PIT dla osób do 26 lat, co spowodowało drastyczny spadek dochodów samorządów, ponieważ dochody samorządów biorą się z podatku PIT, a dochody rządu z podatku VAT. Skoro tak bardzo podnieśli ściągalność VAT, tak dobrze walczą z mafiami VATowskimi, to dlaczego, z tego VATu nie rekompensują samorządom strat z obniżenia PIT. Chyba dlatego, że wyglądało by to tak, jak w przypadku subwencji oświatowej. Po obiecaniu przez PiSdzielców podwyżki dla nauczycieli przekazali tylko 25% subwencji oświatowej na te podwyżki. 75% musi dołożyć miasto Wągrowiec, czyli my mieszkańcy. Tak wyglądają obietnice PiSdzielców, okradają nas wszystkich z naszych realnych podatków i twierdząc, że to samorządy źle się gospodarują. Za chwilę to samorządy staną się nowym wrogiem, w kolejnych wyborach. To co tutaj wypisujesz, to dobre dla ciemnego ludu czyli ciebie, zyga v, gruby, miastowy. Całe szczęście, że takich ciemniaków jest mniejszość w Wągrowcu.
Bawi mnie to jak się wijecie i hejtujecie, kiedy obnażę prawdę. Jak chcecie to w następnym poście zamieszczę informacje z Reutersa, czyli czyta to cały zachód nie tylko Europy. Nie ośmieszajcie się! Jesteście zabawnymi ciemniakami. Ile wam płacą, bo ja robię to całkowicie bezinteresownie, ponieważ stać mnie na to i nie oczekuję niczego od państwa, a jedynie uczciwości!!! Jak zejdę do poziomu patologi wągrowieckiej, to może będę wypisywać takie bzdury, czyli jak mi zabraknie na Jacka Danielsa lub Finlanię. Celowo wypisuję marki alkoholu, bo do takich ciemniaków, tylko to trafia.
Nie złupicie ludzi tworzących dochód miast i Polski. Co najwyżej tacy ludzie wyjadą z Polski. Wprowadzicie ustawę zakazującą wyjazd z Polski i zamkniecie granice?! Mając pieniądze wielu myślących przetrwa ten PiSdzielcowy czas, a inni mający kontakty i znajomości (nie wśród PiSdzielców) wyjadą z Polski. Bartkowiak, to nazwisko, które nie załatwi wam pracę w Niemczech. Jeden z nich już tam był. Pytanie dlaczego tam był i dlaczego tak nagle wrócił!!!!
zyga v
-12 #510 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.zyga v 2019-11-27 23:29
Póżniej tak jest że pijackie mordy w sądach uniewiniają takich Najsztubów czy innych celebrytów Jeszcze te zachlane ryje wzywaja ludzi żeby wyśli z nimi protestowac w niedziele na ulice . Przecież ta pijjacka patologia przynosi wstyd uczciwym , porzadnym pracowniką wymiaru sprawiedliwości .Zpewne patol się wywinie z tego tak jak niedawno pijany lekarz przyjmujący pacjentów bo to inna kasta jak Antek na rowerze mu nawet po roku udowodnią że jechał pijany
Janowy-PIS
-14 #509 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Janowy-PIS 2019-11-27 22:35
Gruby - zaciekawiłeś mnie swoim wpisem. Faktycznie z dystrybutora leciał sędzi alkohol? I to w Wagrowcu? Mógłbyś przybliżyć szczegóły?
Golem
+13 #508 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Golem 2019-11-27 21:51
miastowy - jeżeli uważasz że ja hejtuję to radzę sprawdzać co piszę. Zanim coś napiszę to sprawdzam i obnażam hejt i propagandę twojego idola PiS-Janowego, wyznawcę Banasia, który kumpluje się z przestępcami z Krakowa, braćmi K. Poza tym jego i twoim ulubieńcem jest Piotrowicz, prokurator stanu wojennego, który podobno był prześladowany za komuny tak bardzo, że dostał odznaczenie za wybitne zasługi i awansowany do prokuratury rejonowej. Ach ci wasi idole, są takimi samymi hipokrytami ja wy! Banda oszołomów, wyszukująca ciągle nowych wrogów.
gruby
-11 #507 trzeżwe sądygruby 2019-11-27 21:19
Drodzy mieszkańcy Wągrowca którzy protestowali przed sądem z świeczkami. Proszę przyjdzcie ponownie pod sąd i będziemy protestować przeciwko pomówienią że NASZ sędzia kierował pijany autem Ja jestem pewien że to była prowokacja służb i zamiast paliwa dystrybutor podawał alkohol a że sędzia wyczuł temat to sprawdził naocznie co leci z dystrybutora bo też chciał się upewnić za co ma zapłacić A teraz głupie okarżenia ż odejechał po pijanenu a takie rzeczy nadzwyczjnej kaście się nie zdarzają To jest sprawa polityczna Także zapraszam za 3 godziny pod sąd aby w ciemności było widać światełka świeczek A ja dzwonie po TVN pa
miastowy
+13 #506 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.miastowy 2019-11-27 20:43
Pis Janowy gdzie masz Golema czyżby przestali mu płacić za hejtowanie ?
kolo
+19 #505 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.kolo 2019-11-27 14:24
Tores nie pisz że zero inwestycji bo za chwile ogłoszą konkurs na wizualizacje i makiete oczyszczalni itp .i powiedzą że na tyle starczyło kasy w tej kadencj a jak chcecie więcej to nas wybierzcie na kolejną Jak narazie to tą kadencje to tylko robią wizualizacje i nic więcej
PIS-Janowy
-20 #504 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.PIS-Janowy 2019-11-27 12:17
Zien - zrozum chłopie w końcu - dobra zmiana do wagrowca NIE DOTARŁA!! Dlatego masz Kopacz na flagach, dlatego masz pirate Jokera Sznjfelda na płotach i w senacie, dlatego masz Millera witanego kwiatami i chlebem loraz idolkę jahirę w głowach elektoratu wągrowieckiego. Dlatego oPOzycja zidiociała wygrywa tutaj kazde wybory w cuglach i podziwia thun i adamowicz wdowe srające na Polskę i twierdzącą (wczoraj) w PE, ze w Polsce pedałów gwałcą i biją. Dlatego pod moim wpisem zaraz pojawi się seria minusików, he, he, he ...
Tores
+29 #503 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Tores 2019-11-27 11:26
Zero inwestycji . Całkowity brak pomysłu na rozwój Przedsiębiorstwa . Stagnacja i czekanie właściwie nie wiadomo na co. Branie Dużej KASY za siedzenie i pierdzenie w stołek . Może wystarczy Panie Burmistrzu kończ Waść i wstydu oszczędź .
zien
+28 #502 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.zien 2019-11-27 10:27
Panie Burmistrzu pora przyznać się ,że Starzyński to kompletna porażka i kompromitacja. Zero kompetencji brak podstawowej wiedzy o branży do tego sterowany z tylnego siedzenia . Dobra zmiana dotarła też do Wągrowca
kolo
+30 #501 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.kolo 2019-11-04 21:30
Jako że miasto traci co chwile kolejne dofinaania stąd od stycznia podwyżka cen za wode i opłata za parkowanie Także to my mieszkańcy zapłacimy za nieudolność władz
Ares
+31 #500 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Ares 2019-11-04 18:00
A może zapytamy jak oczyszczalnia?? Co robi w tej sprawie Pan Dyrektor K....
Ucho
+36 #499 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Ucho 2019-10-28 10:51
Po wnikliwej analizie i konsultacjach Prezes podjął decyzję o nie kupowaniu do MPWIK używanego samochodu za milion złotych. Jaka szkoda tyle konsultacji poszło na marne …..
Ares
+45 #498 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Ares 2019-10-23 16:55
Prezes jak trzeba zero inwestycji. Zero pojęcia o spółce tak nam burmistrz zmienił miasto powstawał kolesi i tak będzie przez kolejn 4 lata.
TTT
+48 #497 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.TTT 2019-10-22 10:01
Jest przecież teraz nowy Super Prezes Starzyński , który to wszystko ogarnia. Kupi nowy ( stary) samochód z milion. Wybuduje super Oczyszczalnie ( jeżeli wie co to jest) i do tego zatrudnił Ogrodnika Miejskiego ( najbardziej potrzebny etat w MPWIK) . Brakuje jeszcze tylko jako Głównego Fachowca i Konsultanta od wszystkiego Romka T. ( Ps. ….) i jest SUPER.
Mpwik!!!
-6 #496 LegendaMpwik!!! 2019-10-21 22:56
Ziółkowski to prawdziwy fachowiec i praktyk , ikona firmy na zawsze !! dworrakowsski to jedyny godny następca ziółka jednak bez szans wśród celebrytów.
Sinpo
+49 #495 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Sinpo 2019-10-21 22:25
Dzisiaj rano ok 9 jak jechałem do pracy widziałem dwie Panie, które podjechały tym śmiesznym samochodemn wodociągowym z opisem, że są fachowcami jedynymi w swoim rodzaju... na Cysterskiej były... i z miotłami latały z napisem na plecach wodociągi zamiatały ulicę, żenujące :DPomyślałem, gdzie czasy Ziółkowskiego i ta kompetentna, kompletna ekipa, co nadawała ton każdej awarii, zapotrzebowaniu mieszkańców na pomoc w sprawie wody i ścieków. Teraz to tam jest syf, kiła i mogiła, bo nigdzie w Polsce nie spotkałem się z tym, żeby wodociągi zamiast dbać o infrastrukturę sieci i urządzeń zajmowały się sprzątaniem miasta i zielenią. Pan Prezes to co0 tępogłowy... wiem nie rozumie struktury i specyfiki działania tych przedsiębiorstw, ale jak bez kionkursu przywieziony w teczce to tak jest. Panie Beret czas na refleksję, no chyba, że teraz Pan jak Poszwa wyprowadza pieniądze ze spółki na spółkę z kolesiem :lol:
Mixxim
+51 #494 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Mixxim 2019-10-21 22:10
Na żadnym... Jak abnegaci i debile mogą budować oczyszczalnię. Każdy wykonawca lżej ogarnięty zrobi ich w ch... :D
Zorientowany
+48 #493 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Zorientowany 2019-10-21 20:55
Na etapie lat '90.
Ares
+45 #492 RE: MPWiK w Wągrowcu Sp. z o.o.Ares 2019-10-21 19:41
Na jakim etapie mamy budowę oczyszczalni ???

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.