• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8975

Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚP

Dzisiaj odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W Wągrowcu kolejny raz pobito rekord.

Udało się. Pobiliśmy kolejny rekord. Wągrowiecki sztab WOŚP zebrał łącznie 109 195,44 PLN.

Brawo dla wszystkich osób, które wrzucały pieniądze do puszek i brały udział w licytacjach na hali OSiR.



 

Komentarze   

GOLEM
+1 #57 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-21 21:31
Mis, waca, scdfwqdf - nie oceniajcie mnie po sobie. Jesteście typowymi fanatycznymi PiSdzielcami, którzy potrafią tylko pluć jadem, rzucać bezpodstawne oskarżenia i wyśmiewać. To typowe działąnie wyznawców PiSdzielców, którym brakuje rzeczowej i sensownej argumentacji. Od PiSdzielców głupsi są tylko ich wyborcy. Co was tak cieszy w obrażaniu innych? Komu wy robicie na złość? Tylko sobie. Niech ten wasz PiS rządzi przez kolejne 40 lat, jak komuna. Tylko jak będziecie biedować, to miejcie do siebie pretensje. To że dali 500+, to nie jest jakieś wielkie osiągnięcie. Wystarczy spojrzeć jak obecnie wszystko drożeje. To że alkohol zdrożał to nie problem dla mnie, a raczej dla patologii głosującej na PiSdzielców. Głosują na nich, bo propaganda PiSdzielców wmawia im, że jak inni przyhdą do władzy to zabiorą im 500+. To taki przekaz dla ograniczonych intelektualnie. Ja przynajmniej nie jestem sprzedajnym matołem, który głosuje na tych, którzy coś mi dadzą. Oczekuję, że Polską będą w końcu rządzić ludzie, którzy zapewnią mi wolność i swobodę, a nie będą wprowadzać ciągłe ograniczenia.
Mis
-9 #56 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPMis 2020-01-18 17:53
Golem to esbecki pomiot
scdfwqdf
-12 #55 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPscdfwqdf 2020-01-18 12:16
Jestem ciekaw dlaczego golem tak nienawidzi wybranego demokratycznie rządy , czyżby przezto że esbekom zmniejszyli emerytury / czy nie otrzymuje 500 plus a może przez to że alkohol drożeje ?
PIS-JANOWY
+13 #54 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-JANOWY 2020-01-17 21:17
te pisiorskie smierdziele tu nie pownny wchodzic wcale,dla nich jest kurwizja
waca
-16 #53 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPwaca 2020-01-17 20:16
Golem esbecki synu nie ładnie nazywać 8 mln osób głosujących za pisem prostakami chamami itd. Widze że tatuś kultury cię nie nauczył bo sam był esbecką świnią.
GOLEM
+12 #52 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 16:43
PiS-Janowy wcześniej miałeś podobny przekaz we wszystkich mediach. PiS nie mógł znieść ciągłej krytyki i przejął kontrolę nad TVPiS i teraz wychwala siebie tam. Można być pod wrażeniem obiektywizmu TVPiS. A nie lepiej postępować z ogólnie przyjętymi normami i wtedy móc usłyszeć pochwalne o sobie opinie? Najwidocznie dla Pidzielców to zbyt trudne. Komuchy też nie chcieli słyszeć o sobie słów krytyki, dlatego kontrolowali TVP i PR.
PiSdzielce i ich wyborcy to tylko prostacy, chamy, oszuści i hipokryci. Trudno po takich ludziach spodziewać się uczciwego postępowania i uczciwego przekazu. Przykład mamy tutaj, czytając rzekomo uczciwe i obiektywne peany pochwalne obecnej władzy, wypisywane przez PiS-Janowego.
GOLEM
+12 #51 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 16:32
PiS-Janowy wśród partii opozycyjnych jest lewica, w której szeregach mogą być osoby z przesżłością w PZPR, o czym każdy Polak wie. Tak więc Ameryki nie odkryłeś. Z kolei, jak to możliwe, żeby w tak patriotycznej i katolickiej parti jak PiS były takie komuchy jak Piotrowicz, Kryże, Pawlowicz, Jasiński, Karski. Można by jeszcze dożucić naczelnych kpiarzy z Polaków mających odmienne poglądy jak Pietrzak i Wolski. Czyżby teraz te komuchy zostały wyświęcone, wymyte w wodzie święconej, wygumkowano im przeszłość i teraz są patriotami na miarę PiSdzielców? Twoja pokrętna logika, czyli brak logiki pokazuje, że komuchy w PiS to dobre komuchy, natomiast komuchy z opozycji to złe komuchy. Logika Kalego, to dewiza PiS-Janowego!!!
PIS-Janowy
-11 #50 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-17 13:28
Z USA - a moglbys mi wytłumczyc dlaczego chce mi sie wymiotowac gdy widzę twarz Gersdorf czy Tuleji. I jest odruch bezwarunkowy, dotyczący każdego normalnego Polaka. A wiesz , przyjacieluz USA, ze taka Gersdorf to miała mausie tez Gersdorf a jej synek jest kim ....no, no ..? Zgaduj! I bardzo dobrze ! Prawnikiem! Jak widać talent do skurwey...twa idzie wraz krwią. Rodzinny biznes na togach i o to tutaj chodzi a nie o zadną sprawiedliwość i konstytucję. A wiesz kim była mamusia Tuleji kanciastego? No, no...? Nie sędziną - towarzyszka w MO a stary w Moskwie pracował. Teraz Tuleja jest tym który jest największym demokratą wg. opozycji i walczy o prawo ... ten sam który Sawicką i doktoa G uniewinnił i lustrował towarzyszy. Chore na wskroś ale na to się pewnie nie porzygasz ...
PIS-Janowy
-14 #49 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-17 08:10
From USA - jesli to jest PZPR to czym jest oPOzycja z prawdziwym pełnum demokratą Millerem, Cimoszweiwczem, Bonin , Buzek, Lewandowski...? To jest "nowoczesnosć" i nowe? Widać dzzis wyraznie zz kim przy stole PZPR stoi , oj widać . Pytanie tylko, dlaczego ty tego nie dostrzegasz?
PIS-Janowy
-16 #48 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-17 08:06
Kryształ - jesli chodzi o rynsztok to spojrz na teksty Golema. Ale tam jest coś jeszcze - opróczz rynsztoku totalna głupota i intelektualne dno. Przeraz to, bo ten pan dokładnie odzwierciedla poziom myslenia oPOzycji totalnej. Dla niego jest zle gdy istnieje TVP która pokazuje syf oPOzycji dzieisjeszej i wszystkie pozostale komercyjne walące od zaawsze w PIS. Żle! Lepiej bylo gdy bylo jak za komuny lub tuska - wszystkie media trabiace w jedna trąbę. Potępia szlachetna paczkę czy jeszcze przdewojenny Caritas,które robia o wiele wiekszą i trudniejszą robotę po cichu i o w niz wyjec Owsik (z zarzutami i niewykonanymi wyrokami) ze wsparciem wszelkich sil lewackich. Nie dostrzega, ze w koncu w tym kraju ktoś zajmuje sie przewalkami na miliardy, zakłada kaganiec na bezkarne, bezczelne i zepsute do dna srodowisko prawniczo-sędziowskie (o którym kazdy Polak stykający sie z nim moze powiedziec tylko złe słowa), a nie zajmuje się babciami sprzedającymi pietruszkę na chodnikach. Nie widzi jak potezną kasę dostali Polacy od tego rządu przy najlepszych, rekordowych wynikach gospodarczych jakie Polska nie notowął nigdy. A wystarcztyło tylko nie pozwolić kraść. Nie dostrzega ułom kalsy swego prezydenta Bolka, ze dzisejsze afery typy stodoła Szyszki, austriacki byznesmyn, maile emilki to jest pikus i naciaganie rajstop na głowę przez oPozycję (to jest - TVN dokadnie - bo to jest dziś opozycja a nie przygłupi Budka czy podjarana jahira) i zero absolutne przy aferac PO, gdzi Polska traciła miliardy. Dalej juz nie chce mi sie pisać - ty tez tego nie zrozumiesz bo ta sama poka co jahira pewnie (jak wiekszość ogromna w tym ateczniku SLD/PO) ale moze z dwie - trzy osoby zastanowi się nad tym co nabazgrałem. Z lietrówkami ale z kilkudziesiącieletnimi obserwacjami . A byłem tam gdzzi jest teraz Golem - oj byem. Tylko zaczalem czytac i patrzec uwaznie i teraz jest mi wstyd, ze tam byłem. Wystarczyło np. nie słuchac TVN-u tylko samodzilnie przeczytać tekst napisany przez Kaczyńskiego, nie słuchać Michnika tylko samemu dokładnie wysłuchać wypowiedzi kamińskiego. Nie oglądać wycinków z usmieszkami Tuska tylko usiąć i dokładnie obejrzeć progarm z nim, posłuchąć tych płaskich , łatwych pytan redaktorków, popatrzec na ich przymilne usmieszki, poobserwować te odpowiedzi klasy zula, te usmieszki przygłupie, ten widoczny brak wiedzy. Oj - otwieraja się wtedy oczy, Otwieraja bardzo mocno.
From USA
+13 #47 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPFrom USA 2020-01-17 04:44
Rzygac sie chce czytajac te brednie pupilkow obecnej wladzy. Jak ten PZPR-bis sie skonczy trzeba bedzie takich szmalcownikow powsadzac do paki lub wyslac na wschod gdzie czuliby sie jak u siebie.
Trzymajcie sie ludzie Trump i dobra zmiana za chwile sie skoncza.
GOLEM
+17 #46 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 01:18
xzxz - postaraj się, bo jak widzę nie potrafisz przeczytać krótkiego tekstu ze zrozumieniem. Razę odstawić dragi, bo kręcisz się w kółko jak kataryna. Chcesz zaistnieć, a robisz z siebie błazna. Jutro będzie trudno pochwalić się przed kolegami, swoimi idiotycznymi mało poważnymi wpisami. Dobranoc. Polityka, to zbyt trudny temat dla dzieci.
GOLEM
+14 #45 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 01:14
@@@@@@@@@ - o jakim nurkowaniu autem ty tutaj wypisujesz. Masz jakieś zawodowe zboczenie strażku? Poza tym jeżeli chodzi o przedawnienie znieważenie, to nie ma czegoś takiego. Takie oskarżenia podlegają art. 216 kk i Barkowiak może je ścigać z powódzwa prywtnoskarbowego. Problem w tym, że wtedy sam wnosi akt oskarżenia do Sądu i sam pełni rolę oskarżyciela prywatnego bez udziału prokuratora. Czyli Ziobro mu nie pomoże sterując ręcznie prokuraturą. No chyba, że do tego czasu PiSdzielce przejmą sądy, wmawiając wam, że to dla waszego dobra i bezpieczeństwa, ciągle ględząc o sędzim, który ukradł części do wiertarki. Czyżby wam wszyskim wierzącym w PiSdzielców brakowało w domu wiertarek, że tak was to jara? Od blisko 5 lat słychać tą samą argumentację. A może warto by tak spojrzeć realnie, co się działo przez ostatnie 5 lat w Polsce, a nie tylko wierzyć w propagandowy przekaz. Może czasami warto obejrzeć i poczytać niezależne od parti rządzącej media.
Poza tym sejm i senat nie składa się tylko z PiS i PO. Sejm i senat to takrze PSL, Lewica, Konfederacja i senatorowie niezależni. Sumując ich wszystkich jako opozycję wobec PiSdzielców okazuje się, że PiSdzielce reprezentują mniejszą część Polaków. Wiem, że karmisz się wiedzą z reżimowych mediów i wierzysz w nieomylność jedynie nam słusznie panującej i rządzącej partii PiSdzielców. Gratuluję, właśnie dołączyłeś do opóźnionych intelektualnie. Możesz być z siebie dumny. Dla Polski i Polaków jesteś tylko wstydem, który nie rozumie prawa, ekonomii, a wypisuje brednie.
GOLEM
+13 #44 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 00:38
Colombo - zarówno ja jak i Bartkowiak znamy Czapula, ale nie tego o którym myślisz. Znamy Rafała, który tylko przez około 3 lata chodził do SP2, podobnie jak jego brat. Nie wiem dlaczego akurat mam być Czapulem. Szczerze, to troszkę mnie obraziłeś, bo akurat Krzysztof nie jest moim idolem. Jego Tygodnik Wągrowiecki, również nie osiąga wysokich lotów. Ostatnio zaangażował się w portal Okno na Wągrowiec i to wielu ludzom, poobnie jak mnie zaczyna się podobać. Co do Bartkowiaka, to naprawde się boję. Kiedy będzie wracać do Wągrowca, to będzie oznaczać, że PiSdzielców odsunęli od władzy lub naraził się PiSdzielcom, a wtedy niewiele będzie mógł. Ciekawe gdzie wtedy będą kolesie ze straży pożarnej, którzy tak gremialnie tutaj wypisują swoje debilne i infantylne teksty. Zdradza was argumentacja, z zakresu pracy. Tak bywa kiedy człowiek żyje pracą, a nie rodziną i przyszłością rodziny. To się Bartuś ośmiesza, angażując kolegów ze swojej byłej już pracy. Może powinien się postarać zaangażować bardziej lotne i inteligentne osoby. Poprosił was strażaków, abyście trolowali na wrc, a wy jak te barany wykonujecie to co wam powiedział. Nic dziwnego, że doszedł tak wysoko, skoro miał tak ograniczonych intelektualnie podkomendnych. Zajmijcie się ratowaniem ludzi i gaszenie pożarów, a nie polityką. Jak widać to za trudne dla ograniczników, których można wozić za nos.
xzxz
-13 #43 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPxzxz 2020-01-17 00:31
Golem wiem że trudno ci się przyznać, że zostałeś rozpracowany i teraz kombinujesz co tu zrobić abyśmy o tym zapomnieli kim jesteś ..Jesteś spalony. To że, wypierasz się ojca esbeka to normalne bo kto by chciał być synem esbeckiej świni . Akurat w ty Cię popieram .
GOLEM
+8 #42 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-17 00:23
xzxz - każdy ocenia sam po sobie. Ja znam sój roowód i pochodzenie. W mojej najbliższej rodzinie nie było esbeków i komuchów. Nie wciskaj drugiemu swoich wad i życiowego wstydu. Tylko ludzie mający w swoim rodowodzie rodzinnym komuchów mogą dziś popierać PiSdzielców. Za komuny to prokurator miał decydujące zdanie, a sędziowie byli nikim. Dziś znowu to przerabiamy. Na siłę chcą nam przwrócić dawny system, a opóźnienii intelektualnie łykają to co im wciskają. Gratuluję wiedzy i pochodzenia.
Kryształ
+14 #41 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPKryształ 2020-01-16 23:47
Janowy i koledzy Janowego (można poznać po rynsztokowym języku), wiecie, że PIS, pod którego parasolem jesteście nie będzie rządził wiecznie? Do jakiej nory się schowacie by przeczekać do nadejścia Putina? W internecie nic nie ginie.
PIS-Janowy
-15 #40 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-16 21:38
Mafia - ty musisz gdzies blisko golemowatej cipy siedzieć co? Bo takie same bzdury wypisujesz z TVN-u zdjete. Fakty dla siebie - TVP zya głownie z abonamentu gdzies tak do 2007-2008 roku. Wtedy to słynna cipa, najbogatszy emeryt Polski, donald kaszub ogłosił, ze abonamnetu najlepiej nie płacić. Jak podejrzewam, nie wiesz tego - ale tak to juz jest ze słuchaczami ojca Michnika. Od 2008 roku mamy więc zgodni wolą wytrzeszcza i jonasza totalny zjazd wpływów z abonamentu. I teraz pytanie dla ciebie - zagadka za 100 punktów - skąd TVP brała kasę skoro nie było jej z abonamnetu? Wspomnę jeszcze, ze dno na tym tle wypadło w latach 2010-2013. PIS daleko jeszcze do tak niskiego poziomu wpływu jaki był wtedy. Osobiscie jestem za tym, aby zdjąc TVP kaganiec na reklamy (takiego nie ma TVN czy Polsat). Wtedy sprawa dopłat sama by się rozwiązała.
xzxz
-11 #39 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPxzxz 2020-01-16 21:23
Po dekonspiracji golema zaczął on zmieniać trop raz pisał po niemiecku kierując trop na panią A . niby że to ona pisała .Teraz pisze że jego rodzina to sami patrioci. Golem wiemy że jesteś synem esbeka i tego nie zmienisz. Także zostaw te ojcowskie metody i wypie
@@@@@@@@@
-12 #38 GOLEM-gnido@@@@@@@@@ 2020-01-16 20:28
Ty Golem-przedawnienie Cię jeszcze nie obejmuje,więc nie obrażaj wyborców PIS-ponieważ jest ich 2xtyle co PO-paprańców.Co do Twojej nauki nurkowania autem w rzece-są adnotacje w PSP z tej interwencji.One nie gina.A Strażacy,którzy brali w niej nudział-żyją i pamiętają.
Colombo
-9 #37 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPColombo 2020-01-16 19:49
Golemowaty Krzysztofie Cz .twój stary za Solidarność to siedział na ul Kolejowej w esbeckim biurze .Także zamknij buzie i czekaj jak wróci z Warszawy A.B. i dobierze ci się do dupy za to że go obrażałeś .
modi
-8 #36 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPmodi 2020-01-16 19:36
Mafia masz racje za PO to było tv za darmo - donald dokładał ze swoich a w tv leciały tylko programy wychwalajace pis a po to w każdym programie było samokrytyczne.To były fajne czasy.
MAFIA
+10 #35 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPMAFIA 2020-01-16 18:20
Pisowcy, w grudniu TVP (TVPis) otrzymała jednym ruchem blisko 2 MILIARDY ZŁOTYCH. Owsiak przez 28 lat zebrał zaledwie 1,2 MILARDA.
Gdyby pieniądze z propagandy przeznaczyć na służbę zdrowia, to szpitale nie miałyby zaległości a Polacy czuliby się bezpieczniej.
PIS-Janowy
-9 #34 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-16 18:11
Ciekawe, czy golemowaty podczas kopiowania i wklejania i dodawania wyzwisk (tylko to jest tam jego - typowe dla wielbicieli intelektu Jahiry) ma założony sliniczek ...? W innym przypadku cała koszula zapluta z wsciekłości...No ale czas na podanie paru faktów. Pierwsze nasz dzielne POmedia (TVN jako wiodąca) przedstawia kwiki swin w togach jako wiodący problem w PE. Gdy tymczasem w czasie "debaty podpierdalającej swój własny kraj " na sali absolutne pustki a ci co obecni to gównie "intelektualiści klasy bolek z muru" z Polskiej oPOzycji - ( tak około 90%) plus paru parlamentarzystów przygotowanych do wypowiedzi przez polskich przedstawicieli partii rządzącej oraz kilku zagraniczniaków na siłę przyciagniety ch przez thunowatych. Warto zwrócić uwagę, że ci zagraniczni mówcy mówili niemal słowo w słowo to, co słyszymy w polskiej „debacie publicznej”, zresztą część z nich odczytała formułki z kartki. Jedynym akcentem nadającym jakąkolwiek rangę całemu wydarzeniu, była Věra Jourová wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej, ale jej obecność wynikała z tego, ze jej za to płacą - niczego więcej. Takie mamy tło najnowszego spektaklu zorganizowanego w PE przez przygłupią oPozycję. Takie dno, badziewie, a szanowna media golemowatych budują z tego nie wiadomo jakie wydarzenie. UE ma w dupie kwiki sędziów odciaganych od koryt i dyscyplinowanych (w końcu). 95% parlamentarzystów PE nie ma pojecia o systemie sądowniczym w Polsce - w wiekszości oni nie maja pojęcia o systemach we własnych krajach. Tutaj chodzi tylko o wpływy w Europie i przeszkadzanie rządowi Polski bo zbyt mocno na nogach stoi. A nasza oPOzycja tylko daje do reki broń wrogom silnej Polski. No ale cóz - w tym kraju zawsze były smiecie działające na jego szkodę. Kiedys za to sie wieszało, dziś za to płaci ciężką kasę podatników.
Druga rzecz - naczelny mysliciel, esteta i wujek golema zapewne, niejaki budka stwierdza, ze decentralizacja Polski to jest to co może sie najlepszego wydarzyć i gdy wybory wygra PO to POlacy mają to gwarantowane. Geniusz - nadaja sie absolutnie na szefa POKO czy SROKO (jak im tam teraz jest?).
Dalej odbyło się głosowanie w PE w sprawie dojebania Polsce (powiaznie kasy z ptraworządnoscią). Kto głosował za? Oczywiście cała oPOzycja. Nazwiska sie oczywiście powtarzają: „ZA” głosowali między innymi: Magdalena Adamowicz, Bartosz Arłukowicz, Jerzy Buzek, Tomasz Frankowski, Danuta Hubner, Jarosław Kalinowski, Ewa Kopacz, Janusz Lewandowski, Ewa Łukacijewska, Radosław Sikorski, czy Róża Thun. Wszyscy europarlamentarzyści Platformy Obywatelskiej poparli poprawkę dotycząca powiązania dostępu do funduszy unijnych z praworządnością, a także cały tekst rezolucji.
Z kolei europosłowie Polskiego Stronnictwa Ludowego zagłosowali przeciw poprawce o dostępie funduszy unijnych z praworządnością, lecz zagłosowali za całą rezolucją jako taką.
Posłowie SLD Bogusław Liberadzki oraz Marek Balt wstrzymali się od głosu. Czerwoni demokraci - Marek Belka, Włodzimierz Cimoszewicz oraz tęczowy myśliciel Robert Biedroń, , Sylwia Spurek oraz Łukasz Kohut poparli cały tekst rezolucji.
N.
-10 #33 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPN. 2020-01-16 08:40
Przydupasy wiadomo kogo nie chcą okazać szacunku mieszkańcom Wapna i minusują?
GOLEM
+14 #32 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-16 00:00
biniu - a co ma być ze sprawą tego sędziego?! Czego oczekujesz. Szybkiego wyroku? Szybkiego postawienia zarzutów?
Niestety PiSdzielce nie reformują systemu sądownictwa, a jedynie zajmują się personalnymi rozliczeniami z sędziami, tak więc nie oczekuj że coś się zmieniło i coś zreformowali. Podobnie było z nauczycielami i lekarzami. Nie reformowali systemu, a jedynie personalnie atakowali nauczycieli i lekarzy.
Ludzie inteligentni, to zagrożenie dla PiSdzielców i dlatego PiS-Janowy tak się uwija i wypisuje swoje rządowe przekazy.
PiS-Janowy, co będzie kiedy niby zreformujecie sądownictwo, uzależnicie sędziów od władzy ustawodawczej i wykonawczej, a następnie stracicie władzą. Będziesz szerzył tutaj brednie na temat zależnych sędziów o władzy?! T właśnie PiSdzielce organizują, wciskając ludziom, że chcą reformować sądownictwo.
Już tacy byli, co myśleli, że raz dana im władza nigdy nie zostanie im odebrana. Tak myślał Hitler i tak myśleli komuniści. Co prawda komuna znowu próbuje podnosić głowę dzięki PiSdzielcom. To tylko kwestia czasu kiedy stracicie władzę. Może to być nawet za 20-cia lat. Im dłużej tym gorzej dla was, bo nazbiera się więcej dowodów przeciwko wam. PiS- Janowy, zapamiętaj, że internet nie zapomina. Jeszcze będziesz skomleć. W sumie to już skomlisz, bo boisz się, kto zostanie prezydentem. Dla mnie i przeciwników PiSdzielców, to nie jest ważne, kto zostanie prezydentem, bo nikt przez ostatnie 30-ci lat nie robił takich wałków, jakie robią PiSdzielce. Ciekawe jak szybko zmienisz nick, kiedy dowiesz się, że twoii pupile tracą władzę?! Takie gnidy jak ty, będą ukrywać się i czekać na kolejny dogodny sposób, aby przywrócić komnę w Polsce. Z prokuraturą już wam się to udało i dlatego Polacy wiedzą, na czym polegają reformy sądownictwa wg PiSdzielców.
GOLEM
+10 #31 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-15 23:25
PiS-Janowy dlaczego obrażasz sędziów i prof. Gersdorf? Aż taka bezradność i brak argumentów ciebie dopadła. Nie ma przekazu z Nowogrodzkiej to bezmyślnie głabiesz jęzorem i obrażasz innych. Tylko tyle potrafisz? Krytykujesz sędziów, a nie system sądownictwa w Polsce. PiSdzielce nie reformują tego systemu sądowniczego, a jedynie robią sobie czystki kadrowe wśród sędziów i organizują nagonkę na sędziów poprzez takie intelektualne niemoty jak ty. Polacy chcą reformy systemu sądowniczego, a nie nagonki kadrowej na sędziów. Kiedy protestowali nauczyciele i lekarze podobnie postępowaliście organizując personalną nagonkę na osoby, a nie na system. Odblokuj się wiejski głupku i zacznij ruszać resztą szarych komórek, bo jak i te wykończysz, to zostaniesz warzywem intelektualnym.
Cieszysz się z nadwyżki eksportowej, tylko dziwnym trafem rośnie ona od 2016 roku, czyli od kiedy spadają inwestycje w Polsce. Inwestorzy nie inwestują w Polsce, nie ma więc potrzeby importu produktów do realizacji tych inwestycji. Poza tym wzrost tego eksportu dotyczy głównie produktów do państw UE. Dzięki temu że należymy do UE, produkty z Polski mogą być swobodnie eksportowane, bez dodatkowych ceł i formalności. Co gorsza większość tego eksportu trafia do Niemiec od których się domagacie reparacji i Francji, których z kolei uczyliście jeść nożem i widelcem. Hipokryzja i dwólicowość wyznawców PiSdzielców osiąga Himalaje tego. Wystarczy poczytać twoje wpisy, aby dowiedzieć się, że w zależności od sytuacji przypisujesz obecnym świnom przy korycie sukces. Ci którzy teraz są przy korycie, niestety tylko nas okłamują i okradają. Tylko ogranicznik intelektualny może wierzyć, że TVP to rzetelny i prawdziwy przekaz. Zapewne tak rzetelny i prawdziwy, jak w prasie braci Karnowskich, ską czerpiesz zapewne informacje.
PiS-Janowy, jesteś tylko rzałosną marionetką propagandową obecnej władzy. Obecnie będziesz tutaj wypisywał różne bzdury na potrzeby prezydenckiej kampani wyborczej. Niestety Duda to tylko marionetka zależna od Kaczyńskiego. Nie zadawaj mi ppytania czy Komorowski był niezależny. W Polsce mamy tylko jedną partię wodzowską, gdzie prezes ma stanowisko przypisane dożywotnio, podobnie jak Putin w Rosji. Nie ma innej takiej parti w Polsce. W pozostałych partiach w Polsce co kilka lat są wybory lidera danej partii. Tak jest w PO, SLD, Nowoczesnej, PSL, itd. Tylko Kaczor jest od początku wodzem swojej parti i jest nie usuwalny. A my Polacy nie chcemy tutaj drugiej Białorusi, Korei Płn. czy Rosji. Polacy chcą demokracji, a nie wodzostwa i rządów jednej partii. Mamy wybór i chcemy wybierać , a nie być skazanymi na rządy jednej partii, zależnej od jednego człowieka.
GOLEM
+8 #30 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-15 22:16
xacbx - a to ciekawe, że ja niby esbeckim potomkiem. Tak się skłąda, że cała moja rodzina w latach osiemdziesiątych należała do Solidarności. W czasie stanu wojennego aresztowano mojego ojca. Pamiętam jak w omu siostry mojej matki 13 grudnia 1981 palono opaski i ulotki Solidarności. Ciebie gówniażu wtedy nie było jeszcze na świecie i gówno wiesz co się działo kiedy komuniści wprowadzili stan wojenny. Nie wiesz jak to jest kiedy wojsko stoi na ulicach, a wielu z nas nie miało pewności po kogo przyjdą i kiedy zapukają do drzwi. To nie była gra komputerowa szczeniaku, lecz realne życie. Łykasz brednie PiSdzielców szczeniaku, jak pelikan ryby. TO właśnie teraz PiSdzielce uaktywniły uśpionych komuchów, a ograniczeni intelektualnie dają się nabrać tym komuchom na ich populistyczne hasła. Tylko przygłup może wierzyć w ich brednie i kłamstwa. Nie pamiętam aby w latach 80-tych pojawiło się kiedykolwiek nazwisko Kacyński. Teraz takim przygłupom propaganda PiSdzielców wtłacza w te puste głowy, że niby Lech Kaczyński kierował Solidarnością. Takie brednie to tylko u PiS-Janowego. Ten ogranicznik szerzy takie brednie i kłamstwa. Nazwiska które zwalczała komuna to Wałęsa, Frasyniuk, Kuroń, Michnik, Geremek, Bartoszewski, Mazowiecki, Borusewicz. O starym Morawieckim nie znajdziesz nic w archwiach medialnych TVP i PR oraz prasie z tamtych czasów.
Chcesz mnie spotkać na ulicy i napluć w twarz? Nie ma problemu. Z mojej strony możesz otrzymać to samo, a poza tym ludzie do okoła dowiedzą się dlaczego to zrobiłeś i kim jesteś. Jesteś tylko typowym PiSowskim agresywnym chamem.
Wera
-6 #29 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPWera 2020-01-15 21:49
PIS nie PIS, Totalna Opozycja szacunek dla mieszkańców GMINY WAPNO.
biniu
-8 #28 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPbiniu 2020-01-15 19:16
Co za cisza w temacie alkoholika sędziego ?
PIS-Janowy
-18 #27 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-14 23:42
Swinie w togach kwiczą, Gersdorf robi za klauna a tymczasem w PolSCE pis:"...Jak podaje GUS, Polska osiągnęła na koniec listopada 2019 r. nadwyżkę w obrotach towarowych handlu zagranicznego w wysokości 1,9 mld euro. To rekordowy wynik.
Mamy to! Tak, mamy rekordową, największą nadwyżkę w handlu zagranicznym w historii! To zasługa przede wszystkim pracowitości i zaradności Polaków i nasz wspólny sukces. Mój rząd będzie robił wszystko, by rok 2020 był jeszcze lepszy, a polskie firmy kreatywnością, ciężką pracą i brakiem kompleksów zdobywały zagraniczne rynki. Jak wspominałem wielokrotnie - kapitał ma narodowość. Postarajmy się, by była to narodowość polska!
— skomentował na Facebooku premier...."
A pamięta jeszcze jakiś jahirowaty golem powiedzenie przygłupa balcerowicza, ze kapitał nie ma narodowości? Pewnie nie. Całe szczeście, ze jest TVP - dzięki niej można teraqz zauważyć w pełni, jak głupią mamy oPOzycje, jak beznadziejny jest tusk zulowaty, ktory dzis tylko zajmuje sie trolingiem politycznym, jakiego "mednrca" Bolka wcisnęła do głów golemowatych TVN, jakie lody kreci czerwonoportki juras na "dobroczynnosci". W końcu mamy normalność w mediach która przeraza oPOzycje i jej otumaniony elektorat
Polityczny
-9 #26 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPolityczny 2020-01-14 18:40
Wera nie ma powodów do radości Wapno = Totalna Opozycja, Damasławek = Prawo i Sprawiedliwość
Wera
-9 #25 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPWera 2020-01-14 14:06
Wapno 36 tysięcy Wapno a dwa razy większy Damasławek 16 tysięcy złotych. Szacunek dla mieszkańców gminy Wapno. A jest to najmniejsza gmina powiatu wągrowieckiego.
bleble
-10 #24 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPbleble 2020-01-14 10:24
Sylwia K - uderz w stół, a nożyce się odezwą. Kolejne "resortowe dziecko", które biegnie jak trwoga do BOGA. Beznadzieja.
Niczym nie odbiegasz ode mnie degeneratko, "prawdziwa Polko i katoliczko". :lol:
Sylwia K
-5 #23 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPSylwia K 2020-01-14 09:31
bleble - ty pewnie uważasz się za prawdziwego Polaka i katolika? Widać po twojej wypowiedzi, że jesteś jakimś degeneratem, ty i ten co wypowiedział się przed tobą. Pomyśl nad swoim życiem bo karma wraca.
bleble
-17 #22 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPbleble 2020-01-14 08:41
GOLEM tępa strzało, zdebilały kretynie - powiedz mi jak to się dzieje, że jak "kostucha" zagląda komuś w oczy np. "czerwonemu" komuniście, to on wtedy zapierdala do tego opluwanego Kościoła modlić się o zdrowie. Po co pytam się? Poczekam, aż ty także tam przyjdziesz po kolanach "resortowy czubku".
xaxbx
-7 #21 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPxaxbx 2020-01-14 08:25
Golem esbecki synu wiemy kim jesteś i nie zmienisz tego sugerując że znasz język potomków gebelsa i hitlera . Jak cię spotkam to z przyjemnością napluje ci w tą esbecką twarz .
GOLEM
+16 #20 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-14 03:01
PiS-Janowy, przytaczasz przykład Szlachetnej Paczki, która organizuje zbiórkę na kilka miesięcy prze Bożym Narodzeniem. Szlachetna Paczka nie zebrała ponad 116 mln. w jeden dzień, a przez kilka miesięcy WOŚP, może startował z uzbiranymi miesić wcześniej 20 mln. zł, ale uzberał w jeden dzień ponad 100 mln. zł. Poza tym Szlachetna Packa czy Caritas to organizacje kościelne, czyli obecnego okupanta Polski, czyli Watykanu!!!. Jak jesteś tak świętojebliwy, to idź do Fary lub do Klasztoru, rombnij gołą i jak zawsze pustą głową w cegiełkę, wywierć palcem dziurę w cegle, a może uchroni ciebie to przed czarną ospą. :)))) Jesteś śmieszny i swoimi poglądami chcesz nas pozostawić w średniowieczu. Wyjaśniam, że ludzie w średniowieczu wierzyli w to że robienie dziur w cegłach Fary, uchroni ich przed dżumą, cholerą, czy też czarną ospą. Być może teraz pojawi się nowa historia, podobnie jak w przypadku najnowszej historii Polski. PiSdzielce potrafią tworzyć nową historię, poobnie jak Putin chce tworzyć nową historię!!!!!!!!!!
GOLEM
+17 #19 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-14 02:45
PiS-Janowy, co ty wstawiasz tutaj? Wklejasz linki z propagandowej TVPiS? Nie ośmieszaj się. To medium, już dawno straciło na wiarygodności. Problem w tym, że my wszyscy płacimi na propagandę Kurskiego i jego wybrańców, jak Rachoń, Prejra, Ziemkiewicz czy Hołecka. Warto jeszcze popatrzeć i posłuchać prawicowego propagandzistę w Polsat, czyli Grzegorza Jankowski. Solorz musiał zatrudnić takich trutni jak on, aby utrzymać Polsat. Wystarczy posłuchać jego stronnniczych wypowiedzi. To kolejny dziennikarz, który reprezentuje obiektywny punkt widzenia dziennikarzy. Wystarczy obserwowac jego wypowiedzi i nastawienie do polityków innych od PiSdzielców. Dziś ten dziennikarz gościł Barbare Piwnik, czyli sędziego i byłą minister sprawieliwości. Nie doczekał się wypowiedzi jakiej oczekiwał, więc rzucił swoim jadem. Trzeba przyznać, że to naprawdę obiektywny dziennikarz, który potrafi obiektywnie i bez jadu wypowiedzieć się o opozycji. Nie przytaczaj mi tu Moniki Olejnik, która jest również mało obiektywna, jeżeli chodzi o PiSdzielców. Olejnik działa podobnie jak Jankowski, co też nie świadczy o biektywnym dziennikarstwie. Solorz tworząc media prywatne i nie zależne o polityków, zatrudniając Jankowskiego, pokazuje jak Polsat jest niezależny.
GOLEM
-2 #18 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPGOLEM 2020-01-14 02:31
Hans Joachim - Hier ist Polen und hier sprechen wir Polnisch. Polen über alles !!!! :))))
Hans Joachim
-17 #17 Kolejny rekord wagrowieckiego sztabuHans Joachim 2020-01-13 23:06
Bravo Golem, ich bin Deiner Meinung. In Polen kann Frau/Mann sich aufhängen oder um Gerechtigkeit kämpfen. Denken wir an die Zukunft, ohne Pisse.
Hrabia
-18 #16 TaHrabia 2020-01-13 20:48
Owsiak kupi se nowy helikopter.
Brawo Wągrowiec!!!
PIS-Janowy
-28 #15 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-13 12:24
Przycięzkawy marinaku - masz rację - takie chochtaplery jak owsik znajda zawsze takich naiwiaków jak ty do golenia pod pozorem pieknych hasełek. Naiwniacy zawsze będą - to jest nieuniknione. Poczytaj sobie o owsiku :
https://www.tvp.info/46151555/w-ciagu-10-lat-owsiak-jako-prezes-zm-rozdysponowal-ponad-90-milionow-w-uslugach-obcych

a potem zobacz komentarze pod tym artykułem - az kipie jadem )sorru - jężzykiem miłosci fanów owsika) - Wielgucki to musiałby miec już jakąś ochronę faktyczznie bo z tych wpisów wynika, ze Cybów mamy ogromne ilości wśeród elektoratu oPozycji...
Radas
-13 #14 WospRadas 2020-01-13 11:39
A wies Budzyń zebrala okolo 92 tys... 10 razy mniejsza niz Wągrowiec
pancerny Marian
+29 #13 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPpancerny Marian 2020-01-13 10:30
Janowy - PISu już nie będzie, a orkiestra nadal będzie grać, wtedy zadławisz się swoin jadem bydlaku.
PIS-Janowy
-37 #12 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPPIS-Janowy 2020-01-13 08:31
Widać, ze ludzie w Wagrowcu mądrzeją i nie daja juz sie tak łatwo łapać w sidła propagandy owsika. Cieszy to bardzo, bo naprawdę sa inne, o wiele przejrzyste metody pomagania niż te z owsikiem na jachcie czy w F16. Bedzie jakies porównanie kosztów (wynajem obietów, zwroty za dojazdy, opłaty za prąd, reklamy, itd) do wyników gdzieś opublikowane. Szlachetna paczka któa zebrała ponad 116 mln w zeszłym roku w Wagrowcu (sprawdzić to potrafi każdy gość z IQ nieco powyzej kurzego) chyba nie ma takich imprez i pompowania jak WOŚP - w OSIR, reklamy w TV, bankach, Allegro, RMF FM i setkach innych , straszących czerownym pyskiem owsika) - mylę się? Bo reklama owsika jest nachalna do bólu - jak cygana nakłaniającego do kupienia "złota". Z reklamą SZ.P. spotykam się bardzo rzadko a i to z reguły przypadkiem ...
123
+20 #11 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚP123 2020-01-13 08:14
Takie Wapno (najbiedniejsza gmina w powiecie) 3 tys mieszkańców zebrało 1/3 tego co Wągrowiec 10x większy ! Wielki szacun dla mieszkańców Wapna.
Jurij
+17 #10 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPJurij 2020-01-13 08:08
Tak czytam! Podziwiam i oczom nie wierzę!!! Gdzie jest nasza skromna i kochana pani dyrektor MDK-u??? Nasza szefowa sztabu. Tylko jedno zdjęcie i to gdzies tam w tłumie ludzi, kochanych wolontariuszy. Pani dyrektor z panią tak jak z Jurkiem „Do końca Świata i jeden dzień dłużej...” Niestety widać kto się ogrzewa w blasku świateł, kadencja jeszcze tylko 2 lata i oby tylko tyle!!!
Ekoludek z W.
+11 #9 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPEkoludek z W. 2020-01-13 08:04
To był dzień przyzwoitych ludzi.
Realnie
+11 #8 RE: Kolejny rekord wągrowieckiego sztabu WOŚPRealnie 2020-01-13 06:38
Pomaga się dla samej pomocy, a nie rozgłosu. Wśród wielu, którzy to robią są tacy, którzy na co dzień mijają się z człowieczeństwem. Smutne czasy.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.