• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7611

Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowca

Mieszkańcy Wągrowca poznali swoich kandydatów na stanowisko Burmistrza Miasta Wągrowca nowej kadencji. W trakcie debaty każdy z nich przedstawił swój program wyborczy i odpowiadał na pytania zadawane bezpośrednio przez wyborców.

Kandydat Porozumienia Społecznego Dariusz Eitner stwierdził, że swój program wyborczy  jest w stanie zrealizować w trakcie nie jednej, ale dwóch kadencji  a fotel burmistrza Wągrowca chciałby piastować przez 8 lat. Twierdzi, że wągrowiecki rynek został przebudowany niezgodnie z prawem. Jak sam powiedział - Choć ma kontakty z kupcami działającymi przy rynku  szczegółów tej nielegalności nie zna. W Wągrowcu chce pobudować bary mleczne i sprawić by wszystkie przedszkola były bezpłatne. Na razie nie ma pomysłu skąd na to wziąć dodatkowe pieniądze. Wie jednak, że miejska kasa ma tyle różnych szufladek, że w razie braków, pieniądze można poprzerzucać z jednej szufladki do drugiej.

Kandydat Platformy obywatelskiej Krzysztof Poszwa chce z Wągrowca zrobić  turystyczny kurort. Jego zdaniem mają w tym pomóc źródła wód geotermalnych znajdujące się dwa kilometry pod miastem. Zasiarczonymi wodami geotermalnymi chce ogrzewać miasto i pobudować baseny termalne. By poprawić jakość życia mieszkańców będzie obniżał podatki, a co za tym idzie chce zmniejszyć wpływy do kasy miasta. Krzysztof Poszwa nie wie jak poprawić stan czystości wód w okolicznych jeziorach i rzekach. Jeśli zostanie burmistrzem będzie budował profesjonalne szlaki kajakowe.

Obecny  burmistrz i kandydat Samorządności Wągrowieckiej  2000 Stanisław Wilczyński nie obniży cen za wodę i ścieki po to, by pod koniec roku nie rekompensować deficytu spółki wodnej pieniędzmi przeznaczonymi na wypłaty dla nauczycieli. Stanisław Wilczyński chce zrównoważonego  rozwoju miasta. W przyszłej kadencji Aquaparkiem i innymi atrakcjami turystycznymi będzie zachęcał inwestorów, by Ci w mieście budowali nowe firmy i dali mieszkańcom Wągrowca nowe miejsca pracy.

Po debacie z wyborcami -  nasza redakcja -  itvwągrowiec też zadała wszystkim kandydatom istotne dla mieszkańców Wągrowca pytania:

1. Jeśli zostanie Pan burmistrzem Wągrowca, to w jakim kierunku będzie Pan chciał aby Wągrowiec się rozwijał ? W kierunku turystycznym, przemysłowym, czy może w sposób zrównoważony ?

2. W jaki sposób chce Pan nakłonić inwestorów by wybudowali w mieście nowe firmy a co za tym idzie stworzyli mieszkańcom nowe miejsca pracy.

Autor: itvWagrowiec

 

 

Komentarze   

zenobi
-4 #51 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcazenobi 2018-08-16 18:48
Poszwa na burmistrza
Antek
+7 #50 Prawdziwe problemyAntek 2018-08-16 16:36
Za kadencji Poszwy zakorkowana została obwodnica na wysokości Osiedla Wschód i Straszewa, bowiem rozrastają się osiedla i jest to praktycznie większa ulica osiedlowa. Wilczyński miał projekt zrobienia małej obwodnicy przez Piaskową i skrzyżowanie rzek, co nie spodobało się mieszkańcom. Ale żaden z radnych nie pomyśli, aby zrobić podobną drogę wzdłuż torów kolejowych, koło cmentarza nowofarnego. Nie trzeba by wtedy burzyć żadnych domów, jedyny większy problem to dwa mosty przez rzeki. A tymczasem Poszwa zafundował wszystkim ścieżkę rowerową :oops:
RKm
+3 #49 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaRKm 2018-08-16 15:09
Cytuję kotunye:
Co zrobił Poszwa przez 4 lata Zapewne spłacił czesć swojego kredytu , kupił tanio działke od pkp to zrobił dla siebie a co dla Nas ? zaciągnął 10 mln kredytu na Nasze konto

Fakt, to są największe zasługi tej jego kadencji. Jakoś mało ich, ale pensja duża i pewnie na spłacenie prywatnego kredytu wystarczyło. Jeśli nie to już koryto powoli, ale wysycha... bo szanse na reelekcję żadne. Wtedy to mamienie wyborców przeszło, bo znudzenie "czrwonymi" u władzy sięgnęło zenitu, a teraz już są inne czasy po 4 latach. Warto poczytać, co obiecał i co zrobił z tego. NIC, kompletnie nic ZERO, nie mówiąc już o ściąganiu inwestorów, to mniej niż ZERO !!! Cytuję "Kandydat Platformy obywatelskiej Krzysztof Poszwa chce z Wągrowca zrobić turystyczny kurort. Jego zdaniem mają w tym pomóc źródła wód geotermalnych znajdujące się dwa kilometry pod miastem. Zasiarczonymi wodami geotermalnymi chce ogrzewać miasto i pobudować baseny termalne. By poprawić jakość życia mieszkańców będzie obniżał podatki, a co za tym idzie chce zmniejszyć wpływy do kasy miasta. Krzysztof Poszwa nie wie jak poprawić stan czystości wód w okolicznych jeziorach i rzekach. Jeśli zostanie burmistrzem będzie budował profesjonalne szlaki kajakowe." Ale się nabudował, aż strach patrzyć :D
Wyborca p
+5 #48 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaWyborca p 2018-08-16 12:26
To co tym razem obieca Poszwa? Kurortu nie zrobił i plaża miejska przypomina zapomnianą,zaniedbaną i niebezpieczną już strefę " kurortową" .Możliwe,że teraz obieca nam plażę jak na Hawajach z wyspą na środku jeziora.
piniu
0 #47 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapiniu 2018-08-16 12:05
Artykuł z 2014 a komentarze o debacie w 2018r?Trudno zrozumieć. Przecież Berendt nie startuje.
Juruś
0 #46 Debata jest koniecznaJuruś 2018-08-16 11:39
Tylko debaty nie może organizować Głos Wągrowiecki ani Portal WRC, bo nie wszyscy kandydaci mogą przyjść. Może niech ją zorganizuje Milenium, albo któraś z organizacji emeryckich, a więc ktoś taki, kto nie będzie podejrzewany o stronniczość.
kotunye
+3 #45 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcakotunye 2018-08-14 22:03
Co zrobił Poszwa przez 4 lata Zapewne spłacił czesć swojego kredytu , kupił tanio działke od pkp to zrobił dla siebie a co dla Nas ? zaciągnął 10 mln kredytu na Nasze konto
Pepa
+4 #44 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaPepa 2018-08-14 21:59
Cytuję Michu:
4 lata temu Poszwa nie przyszedł na debatę i wygrał wybory. Ciekawe co zrobi teraz? Może mieć problem, bowiem Berendt rozjedzie go merytorycznie.

Obecny burmistrz nie ma szans z Berendtem. Za dużo ludzi do siebie zraził.
Michu
+4 #43 Ciekawe czy Poszwa znowu nie przyjdzie?Michu 2018-08-14 21:10
4 lata temu Poszwa nie przyszedł na debatę i wygrał wybory. Ciekawe co zrobi teraz? Może mieć problem, bowiem Berendt rozjedzie go merytorycznie.
poloki
+6 #42 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapoloki 2018-08-14 19:06
Forma debaty koniecznie z pytaniami od mieszkańców na żywo,bez możliwości przygotowania,ściemniania i innych cwaniackich kombinacji.
poloki
+6 #41 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapoloki 2018-08-14 19:03
Chciałbym wysłuchać przed wyborami debatę kandydatów na burmistrza,więc proszę media już o rozpoczęcie przygotowań,bo czasu mało.
Kandydat,który nie weźmie udziału w debacie wyborczej ze społeczeństwem nie powinien być poważnie traktowany.Czekam na rozliczenie obecnego burmistrza z obietnic jakie złożył .
poloki
+5 #40 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapoloki 2018-08-14 18:55
Dzisiaj ogłoszono 21.10.2018r kolejne wybory do samorządu wągrowieckiego.Warto przeczytać co mówił obecny burmistrz !1!
Wykorzysta wody geotermalne !!?? Kurort zrobi z Wągrowca??? W tedy było to OGROMNIE DROGIE i miasta nie było stać na taki wydatek !!!
Dzisiaj mniejsze gminy wykorzystały szansę jaką dało państwo finansując w 100% geotermię,ale nie nasz burmistrz,co kurort chciał robić z Wągrowca,bo jak stwierdził to nie jest takie proste.Dzisiaj trzeba zadłużać miasto bo to jest proste.
ania
+4 #39 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcaania 2010-11-19 21:52
Cytuję pitupitu:
Pani Aniu, skoro Pani znajomi i tym podobni mają być targetem dla Wągrowca - to burmistrzem może zostać totalny leniuch i nierób - bo ciszę i spokój mamy. Akurat tacy turyści wielkich inwestycji nie potrzebują. Myślę, że dla nich nasze jeziora, lasy, dobra kawa w Willischu, rowery wodne,trasa kajakowa Rogoźno -Wrc, trasy rowerowe, Ostrowo Młyn i konie ..starczą. Więc nie zgadzam się, że miasto w tej chwili nie ma czym przyciągnąć turystów ceniących spokojny wypoczynek. Poza tym poszperałam i widzę, że pan Poszwa ma fajne, realne plany dla Wągrowca jak modernizacja ulicy Kościuszki, czy rozbudowa bazaru na Kasprowicza. Zastanawiam się jednak po co w czasie debaty budować swoją pozycję na tematach które są jakieś kosmiczne: źródła termalne i spółka skoro można porozmawiać o konkretach. Nadal nie wiem, a to już jutro..


Zgadza się, że jakieś tam atrakcje mamy. Ale mi osobiście brakuje np. solidnej bazy noclegowej, bo akurat w tej dziedzinie niewiele mamy do zaoferowania - no jest Pietrak, ale on jest dość drogi , a poza tym niewiele więcej.
Jeśli chodzi o to dlaczego właśnie te punkty programu Pan Poszwa użył podczas debaty to niestety nie wiem.
Podoba mi się natomiast również plan przebudowy i modernizacji bazaru i z tego co słyszałam to akurat ten punkt programu Pan Poszwa chciałby realizowany priorytetowo.
Podoba mi również pomysł z oceną kandydatów podczas zatrudniania przez zewnętrzne firmy rekrutacyjne. Wtedy będzie uczciwie i bez kolesiostwa.
Proszę też spojrzeć na inny punkt programu. Pan Poszwa chciałby pomóc parafii poklasztornej w modernizacji opustoszałych obiektów.
Ja więc sądzę, że władzę czas w tym mieście należy wymienić na nowszy model.
pitupitu
-1 #38 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapitupitu 2010-11-19 20:31
Pani Aniu, skoro Pani znajomi i tym podobni mają być targetem dla Wągrowca - to burmistrzem może zostać totalny leniuch i nierób - bo ciszę i spokój mamy. Akurat tacy turyści wielkich inwestycji nie potrzebują. Myślę, że dla nich nasze jeziora, lasy, dobra kawa w Willischu, rowery wodne,trasa kajakowa Rogoźno -Wrc, trasy rowerowe, Ostrowo Młyn i konie ..starczą. Więc nie zgadzam się, że miasto w tej chwili nie ma czym przyciągnąć turystów ceniących spokojny wypoczynek. Poza tym poszperałam i widzę, że pan Poszwa ma fajne, realne plany dla Wągrowca jak modernizacja ulicy Kościuszki, czy rozbudowa bazaru na Kasprowicza. Zastanawiam się jednak po co w czasie debaty budować swoją pozycję na tematach które są jakieś kosmiczne: źródła termalne i spółka skoro można porozmawiać o konkretach. Nadal nie wiem, a to już jutro..
ania
+1 #37 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcaania 2010-11-19 11:22
Cytuję pitupitu:
. Turystyka, to też jakiś kolejny mit. W Polsce są 3 kierunki turystyczne: morze i góry i Mazury. Cała reszta, choćby i piękna raczej nie przyciąga. Kiedy ktoś z nas był na wczasach w Grudziądzu? Mają tam basen termalny, zachował się u nich średniowieczny plan zabudowy i są pozostałości zamku krzyżackiego. No i co z tego. Bądźmy realistami. Eeetam nie ma dla mnie kandydata..


Nie znam nikogo, kto był na wczasach w Grudziądzu, ale znam osoby z Poznania, które wyjeżdżają kilka razy w roku (nie tylko latem) w okolice Tucholi. Nie chcą jechać nad morze czy w góry gdzie jest wiecznie tłoczno i drogo. Chcą po prostu spokoju i ciszy. Chcą odpocząć od miasta, tłoku, spalin i blokowisk. Więc nie sądzę, że pójście w kierunku turystyki jest tylko mitem i jest to tylko działalność sezonowa. Oczywiście nasze miasto w tej chwili nie ma czym przyciągnąć takich osób, ale myślę że pójście w kierunku turystyki jest szansą dla Wągrowca. Co więcej myślę, że to jest jedyny kierunek w którym może pójść Wągrowiec. Bzdurą jest, że nagle zjawią się tu inwestorzy i dadzą pracę wszystkim. Wągrowiec nigdy nie będzie moim zdaniem miastem przemysłowym. Inwestorów na pewno nie przyciągnie do nas Aquapark jak twierdzi Pan burmistrz.
P
+3 #36 Nie wiem kto wygrałP 2010-11-19 10:09
Nie wiem kto wygrał debatę bo czytałem tylko w gazecie dziwny skrót debaty, ale obecny burmistrz chwali się osiągnięciami na które sam nie pracował. Ja uważam ze czas zmienić już burmistrza zasiedział się na tym fotelu i nic nowego już nie wniesie. Ludzie zastanówcie się i nie podejmujcie decyzji o glosowania na burmistrza w sposób "bo nic złego mi nie zrobił to niech tam siedzi dalej"
Bibelot
+2 #35 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaBibelot 2010-11-19 02:41
Popatrzcie na wypowiedzi naszych kandydatów
Poszwa - bajerant i teoretyk
Eintner - zagubiony
Wilczyński - powinien iść już na emeryturę
Nie ma kandydata.
I tak jak w wyborach prezydenckich. Trzeba wybrać mniejsze zło :) Wągrowczanie !!! Idźcie na WYBORY
Iza
+3 #34 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaIza 2010-11-19 00:08
Cytuję Michał Gapiński:
Cytuję Zdecydowana:
Ciekawe, kiedy Pan Burmistrz był ostatnio w jakimś przedszkolu, hehehehe ;-)Chyba nie czułby się tam zbyt pewnie.

Mam dziecko w wieku przedszkolnym i mogę tylko potwierdzić poniższe słowa,


Pańskie wypowiedzi są po prostu genialne - dziękuję za takiego radnego bez doświadczenia, który potrafi pisać niewiele warte komentarze. Odnoszę wrażenie, że promuje się Pan "na siłę", wpisując byle co, byle tylko zaistnieć na tymże portalu.
Michał Gapiński
-3 #33 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMichał Gapiński 2010-11-18 23:07
Cytuję Zdecydowana:
Ciekawe, kiedy Pan Burmistrz był ostatnio w jakimś przedszkolu, hehehehe ;-)Chyba nie czułby się tam zbyt pewnie.

Mam dziecko w wieku przedszkolnym i mogę tylko potwierdzić poniższe słowa,
Zdecydowana
+6 #32 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaZdecydowana 2010-11-18 23:02
Ciekawe, kiedy Pan Burmistrz był ostatnio w jakimś przedszkolu, hehehehe ;-)Chyba nie czułby się tam zbyt pewnie.
Titu
+2 #31 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaTitu 2010-11-18 22:27
Cytuję Lerik:
Nie rozumiem dlaczego Poszwa, jak już część internautów napisała - to kandydat mówiący dużo, bez konkretów.


Czego nie rozumiesz? Spójrz na stronę Poszwy, a tam znajdziesz całkiem sporo konkretów (np. działania w sprawie drogi do Poznania).Ostatni przykład choćby z dnia dzisiejszego. Dzięki jego staraniom i kontaktom do dwóch przedszkoli wągrowieckich (nr 6 i nr 3) trafiły zestawy do nauki przechodzenia przez pasy ze światłami i matą.
Stawiam na Poszwę i mam nadzieję, że takich działań po wyborach będzie więcej!!!
Lerik
0 #30 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaLerik 2010-11-18 22:00
Nie rozumiem dlaczego Poszwa, jak już część internautów napisała - to kandydat mówiący dużo, bez konkretów.
Jeżeli ma wybrać Poszwa to Wolę Wilczyńskiego, jest jeszcze 3 kandydat, którego kompletnie nie znam ale zagłosuję na niego, niech chłop przestanie dojezdzać do Poznania i się męczyć, mój głos tak z przekory wszystkim, bunt przeciwko Wilczyńskiemu.

Ps A Pan Panie Gapiński kiedy na burmistrza, bo widzę, że zapędy ma Pan ostre, szkoda, że słomiane (czytaj krótkie) już Pan nie stacjonuje na Straszewie?
Michał Gapiński
-3 #29 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMichał Gapiński 2010-11-18 21:51
Cytuję Zdecydowana:
Do diaska, idźmy na te chol... ne wybory i pokażmy, że wcale tak nie musi być!

Dokładnie ja również stawiam na K.Poszwę; jednak dla mnie najważniejsze jest zeby jak najwiecej ludzi POSZŁO na wybory, zeby wyor jaki sie dokona jakikolwiek bedzie, bedzie wyborem swiadomym
Zdecydowana
+4 #28 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaZdecydowana 2010-11-18 21:30
Jeśli będziemy tak kwękać (olaboga, znów wygra Wilczyński, pora umierać, a przynajmniej się wynosić...), to tak się stanie. To samospełniająca się przepowiednia. Do diaska, idźmy na te chol... ne wybory i pokażmy, że wcale tak nie musi być!
Stawiam na zmianę pokoleniową. Jeśli chcecie wybrać sobie rutyniarza o PRL-owskim rodowodzie lub bezpłciowego kolesia, ustawianego zza kadru przez aktywną niegdyś na tym portalu internautkę o zmiennym kolorze włosów - Wasz problem. Sama postawię krzyżyk przy nazwisku POśrodku :-D
Obywatel
0 #27 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaObywatel 2010-11-18 21:24
Cytuję Youlek:
Mam nadzieję, że w przyszłych wyborach w 2014 faworytem nie będzie Kamiński Grzegorz bo chyba wyprowadzę się z Wągrowca na stałe.

Youlek chcę Cię uspokoić. Kamiński już się pakuje, więc Tobie przeprowadzka racze nie grozi.
Kamiński może byłby i faworytem, ale miasto by opustoszało!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Youlek
+1 #26 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaYoulek 2010-11-18 20:20
Droga Matko przedszkolaka,
Wilczyński wie już teraz, że pieniądze trzeba oddać, a czy rodzice się zbroją???
Raczej nie, to przecież jest WRC a w tym mieście nie warto się wychylać, rodzice się boją, więc pozwów nie będzie dużo.

Co do kandydatów, wygra Wilczyński i to będzie kolejne 4 lata stagnacji, zero zmian i zero perspektyw.

Jeżeli z tej trójki miałbym wybrać burmistrza (każdy wybór zły!) to postawię na Eitnera, bo Poszwa to teoretyk i dobry kaznodzieja nic więcej.

Przyznam, że czekam na kolejne, bo te są przesądzone, chciałbym się mylić.

Mam nadzieję, że w przyszłych wyborach w 2014 faworytem nie będzie Kamiński Grzegorz bo chyba wyprowadzę się z Wągrowca na stałe.
matka przedszkolaka
-2 #25 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcamatka przedszkolaka 2010-11-18 20:11
Wg mnie żaden z kandydatów nie jest godny aby go nazywać "Burmistrzem Wągrowca". Boję się tylko, że wygra Wilczyński ale zarazem jestem ciekawa jego miny kiedy będzie trzeba oddać pieniążki za nie prawne pobieranie opłaty stałej w przedszkolach. Niech już się boi ponieważ rodzice jak armia zaczynają się "zbroić"! :-)
lol
+2 #24 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcalol 2010-11-18 11:22
Naruszenie REGULAMINU pkt.9, komentarz skasowany.
Administrator
Bibelot
-8 #23 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaBibelot 2010-11-17 21:45
Cytuję Livia:
Zgadza się wywalić Dykbana z tego Portalu, niech sobie publikuje na swojej stronie, widać spada mu oglądalność skoro reklamuje się na Portalu WRC lub boli go konkurencja.
Ciekawi mnie jeszcze jedno, ile za ten artykuł zapłacił pan Paweł Dykban Portalowi WRC, bo ten artykuł to reklama jego osoby i telewizji, a jak sam twierdzi "NIC ZA DARMO"

Ale Cię żółć z zawiści zalewa. Kim Ty jesteś że na prawo i lewo szastasz nazwiskiem Dykbana i jeszcze w cudzysłowie wypisujesz ? Nikt Cię przecież nie zmusza do oglądania ani ITV ani czytania portalu. Ty na pewno jesteś z WUNGRÓWCA :) Od razu widać tą "wielkomiejską" kulturę :)
pitupitu
+7 #22 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcapitupitu 2010-11-17 20:57
Kurcze, a mnie namieszała ta debata. Zanim ją obejrzałam myślałam, że p. Poszwa to dobry wybór: młoda krew, solidnie wykształcony, poradzi sobie. A tu widzę, że p.Poszwa to fantasta. Źródła termalne i wielomilionowa inwestycja grzewczo- rozrywkowa z pieniędzy naszego grodu, w którym ich brakuje. To bajki są, a ja liczyłam na konkrety. Turystyka, to też jakiś kolejny mit. W Polsce są 3 kierunki turystyczne: morze i góry i Mazury. Cała reszta, choćby i piękna raczej nie przyciąga. Kiedy ktoś z nas był na wczasach w Grudziądzu? Mają tam basen termalny, zachował się u nich średniowieczny plan zabudowy i są pozostałości zamku krzyżackiego. No i co z tego. Bądźmy realistami. Eeetam nie ma dla mnie kandydata..
Edyta
+4 #21 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaEdyta 2010-11-17 20:44
Czytając te komentarze zastanawia mnie wynik wyborów, uważam że NIESTETY wygra Wilczyński, chociaż osobiście nie popieram tej kandydatury.
Tyle głosów przeciwko obecnej władzy a pewnie i tak przejdą, jeżeli faktycznie jest tak źle to macie szansę na zmianę.
anka
+6 #20 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcaanka 2010-11-17 19:12
czytając treśc artykułu zastanawiam sie czy byłam na tej samej debacie co autor, bo nic mi sie nie zgadza! Dobrze, że autor artykułu nie napisał o znakomitym przygotowaniu pana Wilczyńskiego do debaty bo chyba bym umarła ze śmiechu;) dziwi mnie to ze po 12 latach bycia burmistrzem pan Wilczyński nie potrafi powiedziec nic z głowy nawet swój program wyborczy czytał z kartki! zastanawiam sie co by było gdyby gdzieś sie zapodziała teczka panu burmistrzowi? pozostali kandydaci poradzili sobie zarówno z autoprezentacją jak i z pytaniami bez ściągawek! Co do treści artykułu nie komentuje bo nie ma czego, czysta manipulacja
Niezdecydowany wybor
+3 #19 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaNiezdecydowany wybor 2010-11-17 19:05
Komentarze jakie tutaj wypisujecie świadczą o tym, że mało obchodzą Was Wybory Samorządowe 2010, wolicie skupić się na ocenie pracy Pana Dykbana i publikacji na Portalu WRC.
jol
+1 #18 no ijol 2010-11-17 16:32
Cytuję tomas:
trzeba powiedziec sobie wprost wagrowiec to niestety jeden z ostatnich skansenow prl peerelowska niezalezna prasa peerelowski niezalezny burmistrz skad ta iwara ze pamiec wszystkim wyblakla no a moze wyblakla naprawde tylko ze problemy sa bardzo niepeerelowskie bezrobocie bieda nierownosci mozna spokojnie spac za 4 lata bedzie to samo niestety zal i zal i zal a to bylo naprawde piekne miejsce do mieszakania a nie do umierania to boli chyba kazdego w mediach jestesmy miastem samobojcow a to nasza bezradnosc szkoda nas i wyborow i nadziei 22 obudzimy sie w nowym satarym miescie szpital bedzie stal stolki beda staly problemy beda sie nierozwiazywaly bo peerelem nie da sie rozwiazac problemow kapitalizmu i nawet nielba jakas zaspana

A wiec prawde pisze t peerelowski burmistrz peerelowskie media
ze na da
jekby wybory mialy cos zmienic to bylyby zakazane
lol
-1 #17 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcalol 2010-11-17 13:35
a za tym wszystkim stoją pieniądze, kto da więcej ten wygra. Portal też się sprzedał dykbanowi żal!!!
Lordzisko
+10 #16 Byłem na tej debacie iLordzisko 2010-11-17 11:38
relacja z niej jest po prostu stronnicza i denna. Widać,że media wągrowieckie idą w stronę tvn24 i gazety wyborczej, czyli zamiast komentować obiektywnie rzeczywistość, oni ją tworzą wkładając w usta opozycyjnych kandydatów słowa, których nie powiedzieli. Wstyd i żenada. Tak się nie gra , bo to jest nie tylko nieuczciwe, ale po prostu podłe.
Marek T.
-3 #15 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMarek T. 2010-11-17 11:23
Miki piszesz bzdury pomyliłeś strony Dykban to itvwagrowiec.pl a ten portal należy do zupełnie kogoś innego.
miki
+1 #14 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcamiki 2010-11-17 10:59
Ależ właścicielem tego portalu jest właśnie Pan Paweł, więc raczej mało prawdopodobne, że siebie nie będzie publikował :lol:
Każmierczak
-5 #13 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaKażmierczak 2010-11-17 09:45
Cytuję Militia:
A co do debaty, to czekam na rzetelną relację prasową. Na telewizję internetową chyba nie mamy co liczyć ;(

Glos Wągrowiecki rzetelna gazeta - ale się uśmiałem, Dykban i Mianowski to jedna ekipa.
Dykban kręci dla miasta przychylne materiały (za to mu płacą), Mianowski pisze dobrze o władzy.
ITV i GW to dwa media, którze uważają się za liderów choć nimi nie są
Livia
+8 #12 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaLivia 2010-11-17 08:43
Zgadza się wywalić Dykbana z tego Portalu, niech sobie publikuje na swojej stronie, widać spada mu oglądalność skoro reklamuje się na Portalu WRC lub boli go konkurencja.
Ciekawi mnie jeszcze jedno, ile za ten artykuł zapłacił pan Paweł Dykban Portalowi WRC, bo ten artykuł to reklama jego osoby i telewizji, a jak sam twierdzi "NIC ZA DARMO"
Anna145
+16 #11 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaAnna145 2010-11-17 08:32
Popieram Michała,
Prośba do ADMINISTRATORA Portalu WRC.
Powinniście zabronić publikacji swoich stronniczych tekstów Panu Dykbanowi !!!

itv - dno, bardzo stronnicza telewizja
Michał Gapiński
+13 #10 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMichał Gapiński 2010-11-17 08:23
Cytuję Johny:
Już dawno nie czytałem tak nierzetelnego i stronniczego tekstu.

Powiem tak... czy widzieliście kiedyć w itvwagrowiec zeby nasze obecne wladze byly ukazane w zlym swietle?
VARIETTE
-16 #9 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaVARIETTE 2010-11-17 00:51
Cytuję Johny:
Już dawno nie czytałem tak nierzetelnego i stronniczego tekstu. Byłem na tej debacie od początku do końca - w przeciwieństwie do autora tekstu, który zjawił się po połowie debaty.
Po pierwsze nie słyszałem, aby Pan Eitner mówił coś o otwieraniu barów mlecznych w Wągrowcu - no ale być może nie dosłyszałem.
Po drugie Pan Poszwa nie mówił o kurorcie tylko o mieście turystycznym, a to jednak jest różnica (może nie dla wszystkich). Jeśli chodzi o wody geotermalne to jest to porażka autora tekstu na całej linii. Siarka jest tylko jednym ze składników wód geotermalnych podobnie jak wody deszczowej. Zdaniem autora tekstu wody geotermalne miałyby zaszkodzić zbiorowo całemu miastu - tymczasem mają one właściwości lecznicze i są wykorzystywane w wielu uzdrowiskach i na basenach oraz aquaparkach m.in. w Zakopanem. Są też alternatywnym, tańszym źródłem ogrzewania (o tym akurat można poczytać). Pan Poszwa nie powiedział również, że nie wie jak poprawić jakość wód.
Po trzecie autor tekstu zapomniał dodać, że właściwie tylko wypowiedzi obecnego włodarza spotykały się z komentarzami i to niezbyt pochlebnymi mieszkańców, którzy przyszli na debatę. Zapomniał też napisać, że na pytanie o wymienienie swoich porażek, obecny włodarz odpowiedział, że w zasadzie żadnych większych porażek nie poniósł. PO PROSTU IDYLLA!!!
Moim zdaniem zwycięzcą tej debaty, której wysłuchałem od początku do końca jest Krzysztof Poszwa i to na niego właśnie zagłosuję!!!!!!


A ja nie widziałem bardziej stronniczego komentarza. Też byłem na tej debacie.
Wiem,że wody geotermalne pod Wągrowcem są bardzo głęboko. Ich jakość a co najważniejsze temperatura nie napawa optymizmem. Nie wspomnę o wysokich kosztach odwiertów próbnych.
W trakcie debaty Pan Spychaj poinformował kandydatów o złym stanie wód w wągrowieckich jeziorach. Zadał tez bezpośrednio pytanie Panu poszwie czy jako burmistrz zamierza coś z tym problemem zrobić . W odpowiedzi usłyszeliśmy stwierdzenie, że poza klasowość wód powierzchniowych jest problemem , po czym dodał, ze w programie PO uwzględniliśmy budowę szlaku kajakowego. Zresztą fragment tej odpowiedzi słychać w materiale na itvwagrowiec. Jeśli ktoś ma wątpliwości to mogę udostępnić cały zapis audio debaty by nie było. Nagrałem sobie na pamiątkę by po czterech latach skonfrontować.
Więc Panie Jonny. Głosuj Pan na kogo chcesz, ale nie ściemniaj.
Militia
+13 #8 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMilitia 2010-11-17 00:51
Też byłam na debacie i muszę podpisać się pod słowami Johnyego. Być może przedstawiciel itv niewiele z dyskusji zrozumiał (może to dla niego za trudne?), ale cóż się dziwić, skoro wpadł na końcówkę jak po ogień. Osobiście sądzę jednak, że to chyba nie przypadek, że wypowiedzi dwóch kandydatów opozycyjnych zmanipulowano i sprowadzono do karykatury, a słowa obecnego gospodarza miasta przedstawiono tak, aby wyglądał na "zrównoważonego" męża stanu (kto był, ten wie, jak było naprawdę). Wystarczy prześledzić wcześniejsze materiały, np. o przedszkolach, gdzie ani słowa o inicjatorce zaskarżenia bezprawnych uchwał, za to długaśna tyrada burmistrza broniącego własnych czterech liter (bo przecież nie miejskiej kasy - o nią już tak mocno nie dba; patrz pamiętna sprawa sporego ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odprawa dla "jednodniowo bezrobotnego" wiceburmistrza itd.). A za ten mityczny "zrównoważony rozwój" płacimy od lat drożyzną, zadłużeniem miejskiej kasy, bezrobociem i... dobrym samopoczuciem rządzącej ekipy.
A co do debaty, to czekam na rzetelną relację prasową. Na telewizję internetową chyba nie mamy co liczyć ;(
Xxl
+1 #7 DXxl 2010-11-17 00:00
Dobrze że wygra Staś , będzie miał co robić przez te 4 latka , przedszkola - zwroty , basenik - milion rocznie w plecy itp. Po co nowy ma odpowiadać za błędy na górze !?
Johny
+14 #6 debataJohny 2010-11-16 23:57
Już dawno nie czytałem tak nierzetelnego i stronniczego tekstu. Byłem na tej debacie od początku do końca - w przeciwieństwie do autora tekstu, który zjawił się po połowie debaty.
Po pierwsze nie słyszałem, aby Pan Eitner mówił coś o otwieraniu barów mlecznych w Wągrowcu - no ale być może nie dosłyszałem.
Po drugie Pan Poszwa nie mówił o kurorcie tylko o mieście turystycznym, a to jednak jest różnica (może nie dla wszystkich). Jeśli chodzi o wody geotermalne to jest to porażka autora tekstu na całej linii. Siarka jest tylko jednym ze składników wód geotermalnych podobnie jak wody deszczowej. Zdaniem autora tekstu wody geotermalne miałyby zaszkodzić zbiorowo całemu miastu - tymczasem mają one właściwości lecznicze i są wykorzystywane w wielu uzdrowiskach i na basenach oraz aquaparkach m.in. w Zakopanem. Są też alternatywnym, tańszym źródłem ogrzewania (o tym akurat można poczytać). Pan Poszwa nie powiedział również, że nie wie jak poprawić jakość wód.
Po trzecie autor tekstu zapomniał dodać, że właściwie tylko wypowiedzi obecnego włodarza spotykały się z komentarzami i to niezbyt pochlebnymi mieszkańców, którzy przyszli na debatę. Zapomniał też napisać, że na pytanie o wymienienie swoich porażek, obecny włodarz odpowiedział, że w zasadzie żadnych większych porażek nie poniósł. PO PROSTU IDYLLA!!!
Moim zdaniem zwycięzcą tej debaty, której wysłuchałem od początku do końca jest Krzysztof Poszwa i to na niego właśnie zagłosuję!!!!!!
Moncia
-6 #5 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMoncia 2010-11-16 22:48
Patrząc na wypowiedzi internautów popierających Wilczyńskiego nasuwa się pytanie: Dlaczego inni te wypowiedzi oceniają negatywnie, uważają, że to zły Burmistrz, skoro i tak 21 listopada większość na niego zagłosuje i wygra te wybory?
Popieram Wilczyńskiego - czekam na ocenę mojego komentarza - NEGATYWNĄ
Marta
-1 #4 RE: Debata kandydatów na Burmistrza WągrowcaMarta 2010-11-16 22:38
jeżeli chodzi o debatę i realne szanse to wygra Wilczyński
ech
-1 #3 RE: Debata kandydatów na Burmistrza Wągrowcaech 2010-11-16 22:30
Cytuję Waldek12:
Wilczyński wygrał debatę. Panie Stanisławie ma Pan mój głos.

ale jaja naprawde
no to czas spieprzac
tomas
+6 #2 realtomas 2010-11-16 22:27
trzeba powiedziec sobie wprost wagrowiec to niestety jeden z ostatnich skansenow prl peerelowska niezalezna prasa peerelowski niezalezny burmistrz skad ta iwara ze pamiec wszystkim wyblakla no a moze wyblakla naprawde tylko ze problemy sa bardzo niepeerelowskie bezrobocie bieda nierownosci mozna spokojnie spac za 4 lata bedzie to samo niestety zal i zal i zal a to bylo naprawde piekne miejsce do mieszakania a nie do umierania to boli chyba kazdego w mediach jestesmy miastem samobojcow a to nasza bezradnosc szkoda nas i wyborow i nadziei 22 obudzimy sie w nowym satarym miescie szpital bedzie stal stolki beda staly problemy beda sie nierozwiazywaly bo peerelem nie da sie rozwiazac problemow kapitalizmu i nawet nielba jakas zaspana

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.