• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3690

List otwarty do MKS Nielba

W związku z wiadomością jaką dostałam na mój profil na Facebooku od jednego z działaczy Nielby, pragnę wyjaśnić pewne niejasności.

Budżet miasta Wągrowca na rok 2012 wraz z obciętym dofinansowaniem dla MKS Nielba był projektem Burmistrza Miasta Wągrowca Stanisława Wilczyńskiego i urzędników miejskich.

Opozycja w postaci radnych Platformy Obywatelskiej i Porozumienia Społecznego jest w mniejszości w Radzie Miejskiej. Tym samym, nie ma możliwości decydowania o zmniejszeniu, czy zwiększenia kwoty finansowania dla klubu.

Zarzuty stawiane wobec mnie
, że to ja obniżyłam finansowanie klubu, biorąc pod uwagę, że wśród działaczy Nielby są obecni i byli radni Rady Miejskiej, uważam, za bezpodstawne.

Klub MKS Nielba jest jedynym klubem w Wągrowcu, który może liczyć na tak duże wsparcie bezpośrednio z budżetu miasta Wągrowca. Inne kluby dostają dotację rzędu kilku tysięcy złotych. Mimo, że są wśród nich takie, których zawodnicy zdobyli tytuły Mistrzów Europy.

Zadaniem miasta jest dofinansowywać sport, jego upowszechnianie wśród dzieci i młodzieży, ale miasto nie może być głównym sponsorem klubu, który nie należy do miasta i działa jako stowarzyszenie.

Osobiście uważam, że MKS Nielba powinna szukać strategicznego sponsora, a nie czekać na publiczne środki z kasy miejskiej.

Katarzyna Jahnz-Jenek
Radna Rady Miejskiej w Wągrowcu

 

 

Komentarze   

sportfan
+6 #51 RE: List otwarty do MKS Nielbasportfan 2012-04-04 16:07
W 100% racja i poparcie dla wypowiedzi. Miasto ma wspierać sport a nie Nielbe, która powinna znaleźć swojego normalnego sponsora (nie miasto) jak na godziwy klub przystało. Za brak funduszy klub może podziękować sam sobie, swojej polityce i zarządowi. Jakby ludzie tam byli zatrudniani wg umiejętności i zdolności marketingowych oraz zarządzania (a nie kto ile daje pieniędzy i kogo zna) byłoby w porządku. Więc niech zarząd zajmie się lepiej pozyskiwaniem sponsora strategicznego i swoimi sekcjami bo jak tam dalej pójdzie to na ręczną będzie szło jeszcze mniej pieniędzy i co wtedy.... ?
ćśoG
+7 #50 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-26 20:47
Cytuję muzulo:
alez jest pani beznadziejna osoba i politykiem... wszystkiego niedobrego


kompleksy masz? w kit madrzejsza kobita od Ciebie
muzulo
-10 #49 ...muzulo 2012-03-26 20:41
alez jest pani beznadziejna osoba i politykiem... wszystkiego niedobrego
Ekonomista
+12 #48 Jestem zaEkonomista 2012-03-26 11:27
Jak patrzę na burmistrza to jestem za.. obniżeniem wieku emerytalnego
ćśoG
+11 #47 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-26 11:16
wilczynskiego jeszcze troche i korniki zjedza :D
Anarchista77
+8 #46 RE: List otwarty do MKS NielbaAnarchista77 2012-03-26 11:06
bo u nas jest tak nie głusujemy na innych bo nie sa znani ale ci co są przy władzy i nic nie robie i nas oszukuja to ich znamy wiec wolimy zeby oni dalej nas robili w ciula bo jak to sie mowi mniejsze zło myślałem ze przy tych wyborach moze ktos młodszy dojdzie do władzy u nas no ale lipa próchno jak w PZPN :P
ćśoG
+6 #45 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-26 09:57
szacunek dla Pani za posiadanie wlasnego zdania, chcialbym zeby w Wągrowcu bylo wiecej osob z Pani charakterem, moze by w koncu uklady sie rozpadly a maisto by sie posuwalo do przodu a nie spadalo tak jak nielba w tabeli... bo teraz radni musza znalezc kozla ofiarnego ktorego mozna wszystkim obarczyc, a konkretniej tym ze na bok idzie mniej pieniedzy publicznych...

z reszta, ten artykul jest kolejnym dowodem na wyprowadzanie pieniedzy, radni rozpisuja budzet miasta, zatwierdzaja go, a ze radni sa dzialaczami nielby, to pieniadze juz maja miejsce 'ujscia' np

'usluga' ktora wykonuje firma 'dobrego przyajciela' ktoregos z radnych, wystawia fikcyjna fakturke za usluge, podatki sie odprowadza (zeby nie bylo), wlasciciel firmy ktora wystawi fakturke dostaje troche kieszonkowego, a reszta do podzialu... a teraz zostalo zrodelko kasy obciete i wszyscy sa oburzeni... CZERWONE PRLOWSKIE KOMUCHY !!
Katarzyna
+11 #44 RE: List otwarty do MKS NielbaKatarzyna 2012-03-26 08:58
Cytuję kaziu:
Jeżeli Pani twierdzi że to wina burmistrza i koalicji że obcięto dotację na klub Nielba to pytam się czy Pani i Pani klub był za obcięciem czy przeciwko?


Witam,

łatwo można sprawdzić, że budżet miasta został przyjęty 12 głosami za, opozycja głosowała przeciw 8 głosów + 1 wstrzymujący się. Ja głosowałam PRZECIW.

pozdrawiam
Ekonomista
+7 #43 KlubEkonomista 2012-03-26 08:56
Uspokój się Kaziu. O jaki klub pytasz ? Porozumienie Społeczne ma dwoje radnych i nie mogą założyć klubu.Klubu w radzie nie ma nawet SLD, bo jest ich za mało
kaziu
-7 #42 za czy przeciwkaziu 2012-03-26 06:49
Jeżeli Pani twierdzi że to wina burmistrza i koalicji że obcięto dotację na klub Nielba to pytam się czy Pani i Pani klub był za obcięciem czy przeciwko?
Ekonomista
+12 #41 Pytanie do prezesaEkonomista 2012-03-25 19:40
Panie Linetty ilu sponsorów klubu z poza Wągrowca pozyskał Pan jako prezes i jaką kwotą zasilili oni klub ?

Odpowiedź na to pytanie jest obrazem "zaangażowania" władz klubu w poszukiwaniu sponsorów.
ćśoG
+6 #40 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-25 14:25
Cytuję kibic:
Cytuję Anarchista77:
Cytuję kibic neutralny:
Właśnie wróciłem z meczu i powiem że dziś gra była bardzo przyzwoita i miła dla oka kibica - dobrze wydane 20 zł :)

no ok ale pytanie takie proste o co walczą o utrzymanie jak dobrze śledze lige:) dziekuje


tak o utrzymanie no i co z tego.
Wiele sie wydarzyło w tym sezonie, wiecie co jest najgorsze że każdy psioczy że to źle że tamto źle, ja sie ciesze że mamy taką Nielbe, że jest co robić, jest gdzie wyjść o tej 18 w sobote. Z drogami jest tak że jak sie wyremontuje np. ulice Kościuszki to psioczyć będzie mieszkaniec Kcyńskiej dlaczego są pieniądze na Nielbe i na remont Kościuszki a nie ma remont Kcyńskiej i tak w kółko i w kółko. Wszyscy tylko zrzędzą i narzekają. Nie popieram naszych władz miejskich bo zrobili wiele złego jak i dobrego. Ale coś sie dzieje wiadomo jest żę wszystkiego za jednym zamachem nie zrobią , za dużo tego jest. Ale idąć spacerem OSiR-em jestem dumny że taki ośrodek posiada nasza Nielba.
A jeśli sie bronią przed spadkiem to na pewno jakąś wine ponoszą również za to pieniądze np. jeśli byłby pieniądze to zapewne Pan Galus nie byłby trenerem (nie ujmując mu oczywiście bo wielu zawodników wychowanych u niego gra znakomicie) on poprostu powinien zająć sie szkoleniem młodzieży bo w tym jest świetny.

Pozdrawiam



po pierwsze to MIASTO posiada OSRODEK SPORTOWY nie NIELBA, nielba jest tylko stowarzyszeniem, ktore spada coraz nizej,

po drugie jezeli wg Ciebie nielba ma malo pieniedzy to niech szukaja sponsorow i sie staraja o nich a nie ida na latwizne biorac kase od miasta
kibic
-3 #39 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic 2012-03-25 12:30
Cytuję Anarchista77:
Cytuję kibic neutralny:
Właśnie wróciłem z meczu i powiem że dziś gra była bardzo przyzwoita i miła dla oka kibica - dobrze wydane 20 zł :)

no ok ale pytanie takie proste o co walczą o utrzymanie jak dobrze śledze lige:) dziekuje


tak o utrzymanie no i co z tego.
Wiele sie wydarzyło w tym sezonie, wiecie co jest najgorsze że każdy psioczy że to źle że tamto źle, ja sie ciesze że mamy taką Nielbe, że jest co robić, jest gdzie wyjść o tej 18 w sobote. Z drogami jest tak że jak sie wyremontuje np. ulice Kościuszki to psioczyć będzie mieszkaniec Kcyńskiej dlaczego są pieniądze na Nielbe i na remont Kościuszki a nie ma remont Kcyńskiej i tak w kółko i w kółko. Wszyscy tylko zrzędzą i narzekają. Nie popieram naszych władz miejskich bo zrobili wiele złego jak i dobrego. Ale coś sie dzieje wiadomo jest żę wszystkiego za jednym zamachem nie zrobią , za dużo tego jest. Ale idąć spacerem OSiR-em jestem dumny że taki ośrodek posiada nasza Nielba.
A jeśli sie bronią przed spadkiem to na pewno jakąś wine ponoszą również za to pieniądze np. jeśli byłby pieniądze to zapewne Pan Galus nie byłby trenerem (nie ujmując mu oczywiście bo wielu zawodników wychowanych u niego gra znakomicie) on poprostu powinien zająć sie szkoleniem młodzieży bo w tym jest świetny.

Pozdrawiam
Anarchista77
+5 #38 RE: List otwarty do MKS NielbaAnarchista77 2012-03-24 23:37
Cytuję kibic neutralny:
Właśnie wróciłem z meczu i powiem że dziś gra była bardzo przyzwoita i miła dla oka kibica - dobrze wydane 20 zł :)

no ok ale pytanie takie proste o co walczą o utrzymanie jak dobrze śledze lige:) dziekuje
Polonista
0 #37 RE: List otwarty do MKS NielbaPolonista 2012-03-24 23:27
Ech, żeby ta baba jeszcze umiała pisać zgodnie z zasadami polskiej gramatyki...
kibic neutralny
-3 #36 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 20:22
Właśnie wróciłem z meczu i powiem że dziś gra była bardzo przyzwoita i miła dla oka kibica - dobrze wydane 20 zł :)
OBSERWATORKA
+8 #35 PRZEMYŚLCIE SOBIE TO...OBSERWATORKA 2012-03-24 18:32
Czytam te wszystkie wasze komentarze i jestem zażenowana waszymi dziwnymi przytykami pod adresem pani Kasii . Wydaje mi się że jeżeli Nielba przynosiłaby zyski dla naszego miasta to sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej i nie byłoby problemu wydać NASZYCH pieniędzy wiedząc że się one zwrócą !! Ale jak juz od dawna sami pewnie wdzicie nasz "ŚWIETNY" klub jakoś sobie nie radzi i jest na samym dnie więc nie dziwie się że ludzie tak też piszą . Wydaje mi się również że gdyby nielbiści zachowywali sie jak zwykłe osoby i nie gwiazdorzyły to punkt widzenia ich również uległ by zmianie na lepsza !! Ogólnie to fajnie że maja oni pasje i graja popieram to ale nie kosztem innych ludzi hgdzie pieniądze moglyby isc na cos lepszego w tym mieście np ulice , chodniki. W końcu na piłce RĘCZNEJ czy NOŻNEJ swiat sie nie kończy więc LUDZIE zejdzcie na ziemie :D
gospodarczyk
+3 #34 RE: List otwarty do MKS Nielbagospodarczyk 2012-03-24 18:20
Moim zdaniem wyglądało to tak: burmistrz na spotkaniu powiedział przedstawicielom Nielby że to przez opozycję nie ma więcej kasy, bo patrzy mu na rączki, przedstawiciele poszli do klubu i powiedzieli pracownikom ze to przez opozycje obcięyo kase na klub, i jakiś zdenerwowany pracownik wyładował swoją niemoc w wiadomości do radnej.
Prawda jest zgoła inna, to radna Linette obcięła razem z pozostałymi burmistrzowskimi radnymi kase dla klubu, w tym i dla swojego męża - prezesa. Może więc należy swoją pretensję skierować w odpowiednie miejsce, do odpowiednich osób.
ćśoG
+1 #33 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-24 16:10
Cytuję kibic neutralny:
i jeśli ktoś jest na najwyższym poziomie sportowym dostaje takie pieniądze jakie ustalił wolny rynek.


chyba nie mowisz o nielbie :> bo na NAJWYZSZYM poziomie raczej nie jest i nie bedzie :) jak Gwiazdorzy tak sie poruszaja po boisku jak po miescie to daleko nie zajda :>
Anarchista77
+6 #32 RE: List otwarty do MKS NielbaAnarchista77 2012-03-24 15:53
Cytuję Obserwatoria:
Wy tylko potraficie narzekać na swój klub! Zamiast go wspierać, a nie wpychać się w sprawy finansowe wszystko zależy od miasta i burmistrza- jeśli chce wspierać ręczną to i tak będzie to czynić.

wiec trzeba go zmienić najwyrażniej^^
Obserwatoria
-5 #31 RE: List otwarty do MKS NielbaObserwatoria 2012-03-24 15:51
Wy tylko potraficie narzekać na swój klub! Zamiast go wspierać, a nie wpychać się w sprawy finansowe wszystko zależy od miasta i burmistrza- jeśli chce wspierać ręczną to i tak będzie to czynić.
Anarchista77
+3 #30 RE: List otwarty do MKS NielbaAnarchista77 2012-03-24 15:50
Cytuję kibic neutralny:
Cytuję Anarchista77:
to jestem ciekaw ilu jest tych kibiców wiernych na 100 procent w naszym mieście bo Wągrowiec nie jest znany z pilki recznej tylko z miasta samobójców xD

Zapraszam na halę na 18.00 sam sprawdzisz - nie chodzą tam samobójcy :)

wiadomo ze nie chadza ale byłem na meczach wiec nie musze chodzić nie pisał bym jak bym nie wiedzial jak jest chodz troche ale nie chodzi mi o tych co sa na hali tylko ogolnie te okolo 25 tys ludzi niech chociaż połowa sie za tym opowie ze niech idzie kasa to slowa nie powiem wiecej
kibic neutralny
-6 #29 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 15:50
Według mnie nie jest jeszcze drugie dno - zwykła ludzka zazdrość - tzn Ci co nie kibicują a ciężko pracują i płacą podatki dostają skrętu jelit że ich pieniądze idą na gwiazdorów piłkarzy i trenerów. zamiast gdzieś indziej na potrzebymiasta. W dzisiejszych czasach , jest to taki sam zawód jak każdy inny - i jeśli ktoś jest na najwyższym poziomie sportowym dostaje takie pieniądze jakie ustalił wolny rynek. Jeśli chcecie żeby grali za 2 tys to grajcie amatorsko juniorami w niższej lidze ja wolę ekstraklasę i zaraz idę na mecz z innymi :)
kibic neutralny
-5 #28 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 15:39
Cytuję Anarchista77:
to jestem ciekaw ilu jest tych kibiców wiernych na 100 procent w naszym mieście bo Wągrowiec nie jest znany z pilki recznej tylko z miasta samobójców xD

Zapraszam na halę na 18.00 sam sprawdzisz - nie chodzą tam samobójcy :)
MICHU
+8 #27 RE: List otwarty do MKS NielbaMICHU 2012-03-24 15:34
Chciałbym jeszcze dodać, że Nielba przyssała się do pienedzy z miasta jak świnia do koryta. I teraz bedzie ja bardzo trudno odciagnac.

Dziwi mnie troszke fakt, ze przy takim bezrobociu, masie problemów znajduja sie setki tysiecy na sport. Bo co, burmistrz siedzi z szampanem na lozy dla VIPów heheh ;) Prosze bardzo, ale niech wylozy je z wlasnego i nie tak malego portfela, skoro chce sie bawic w Sponsoring!

Szlak mnie trafia jak te pieniadze wedruja na pensje "pilkarzy", zawodników, trenerów i prezesów...

Swoja droga chcetnie chyb zobaczyl MEGA szczegolowe rozliczenie otrzymanych od miasta pieniedzy, zlotowka po zlotowce - NA CO????
MICHU
+3 #26 RE: List otwarty do MKS NielbaMICHU 2012-03-24 15:27
Popieram w 101% BRAWO!
Anarchista77
+3 #25 reAnarchista77 2012-03-24 15:22
kibice jak kibice są dobrzy i żli nie mówie ze nasi sa wulgarni i maja tylko wady ale aniołkami nie są jak palenie rac na hali co uważam za totalny idiotyzm ale czy 1,5 miliona nie mogło iść np na oświetlenie bifurkacji albo zrobienie ulic na berdychowie gdzie wyglądaja jak ser szwajcarski
kibic neutralny
+7 #24 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 15:16
Cytuję ćśoG:
z Twojej wypowiedzi mozna wywnioskowac ze w ekstraklasie sa kupowane mecze bo jak Cie mozna inaczej zrozumiec? wg mnie zespol POTRAFIACY grac dostaje sie do ekstraklasy i liczy sie zespol i jego zdolnosci a nie PIENIADZE...
-


Tak było jeszcz 20-30 lat temu . Teraz niestety poza tym liczą się jeszcze pieniadze - np na utrzymanie ekstraklasy w ręczną ok 1,5 mln zł.
kibic neutralny
-3 #23 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 15:13
Cytuję ćśoG:
takie porownanie

Kibice:
-robia syf
-pija alkohol
-nie daja miastu zadnego zarobku
-tworza glownie negatywna opinie o miescie (mam na mysli ogol spoleczenstwa, a nie samych kibicow)

Turysci:
-zostawiaja w miescie pieniadze
-dbaja o otoczenie
-nie zasmiecaja
-buduja wizerunek Wagrowca jako miasta turystycznego z atrakcjami

fakty sa takie ze turysci dla miasta moga wiecej zrobic niz Gwiazdorzy z nielby, zostawione pieniadze przez turystow mozna inwestowac w miasto, jezeli zostanie wszystko zrobione to mozna tworzyc miejsca pracy... TROCHE CHECI !!

a Grzesiowi i Stasiowi polecam gre 'eurobiznes' moze W KONCU ZACZNA MYSLEC !!


Jeśli ktoś ma takie pojęcie o kibicach to moje wyrazy współczucia. Może po euro 2012 niektórzy zrozumieją kto to jest kibic i czym różni się od zwykłego kibola.
ćśoG
-1 #22 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-24 15:11
Cytuję kibic neutralny:
Cytuję Anarchista77:
To inaczej można zapytać czy mieszkańców wągrowca stac na to ?

Ci których to nie interesuje mówią że nie bo są inne wydatki , natomiast wg kibiców zamiast narzekać trzeba znaleźć te pieniądze na ekstraklasę - tyle ile się da u sponsorów a resztę z kasy miejskiej aby nasze porządne ośrodki sportowe nie zniknęły z mapy polski i nie musiały się z powrotem bawić w sport amatorski.


z Twojej wypowiedzi mozna wywnioskowac ze w ekstraklasie sa kupowane mecze bo jak Cie mozna inaczej zrozumiec? wg mnie zespol POTRAFIACY grac dostaje sie do ekstraklasy i liczy sie zespol i jego zdolnosci a nie PIENIADZE...
-
Anarchista77
+5 #21 reAnarchista77 2012-03-24 15:09
to jestem ciekaw ilu jest tych kibiców wiernych na 100 procent w naszym mieście bo Wągrowiec nie jest znany z pilki recznej tylko z miasta samobójców xD
ćśoG
+2 #20 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-24 15:06
takie porownanie

Kibice:
-robia syf
-pija alkohol
-nie daja miastu zadnego zarobku
-tworza glownie negatywna opinie o miescie (mam na mysli ogol spoleczenstwa, a nie samych kibicow)

Turysci:
-zostawiaja w miescie pieniadze
-dbaja o otoczenie
-nie zasmiecaja
-buduja wizerunek Wagrowca jako miasta turystycznego z atrakcjami

fakty sa takie ze turysci dla miasta moga wiecej zrobic niz Gwiazdorzy z nielby, zostawione pieniadze przez turystow mozna inwestowac w miasto, jezeli zostanie wszystko zrobione to mozna tworzyc miejsca pracy... TROCHE CHECI !!

a Grzesiowi i Stasiowi polecam gre 'eurobiznes' moze W KONCU ZACZNA MYSLEC !!
kibic neutralny
+4 #19 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 15:03
Cytuję Anarchista77:
To inaczej można zapytać czy mieszkańców wągrowca stac na to ?

Ci których to nie interesuje mówią że nie bo są inne wydatki , natomiast wg kibiców zamiast narzekać trzeba znaleźć te pieniądze na ekstraklasę - tyle ile się da u sponsorów a resztę z kasy miejskiej aby nasze porządne ośrodki sportowe nie zniknęły z mapy polski i nie musiały się z powrotem bawić w sport amatorski.
Anarchista77
-4 #18 reAnarchista77 2012-03-24 14:51
To inaczej można zapytać czy mieszkańców wągrowca stac na to ?
ss
-2 #17 zss 2012-03-24 14:51
zabrać nielbie dać radnym
kibic neutralny
-2 #16 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 14:37
między sportem na koszt ludzi albo amatorszczyzną nazywaną sportem
Anarchista77
-4 #15 reAnarchista77 2012-03-24 14:34
no musimy wybierać miedzy sportem a sportem na koszt ludzi
kibic neutralny
-3 #14 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 14:23
W każdym mieście gdzie jest brak dużych sponsorów i sponsorowanie w największej mierze spada na miasto słychać tego typu narzekania - wiadomo że możnaby te pieniądze spożytkować inaczej - jeśli jednak chcemy coś znaczyć jako miasto w ogólnopolskim sporcie to musimy wybierać. Ci których to nie interesuje nigdy tego nie zrozumieją.
Anarchista77
+3 #13 reAnarchista77 2012-03-24 14:14
Cytuję kibic neutralny:
Cieszcie się że mamy demokracje - kibicom ust nie zatkacie :) Urzędy dla urzędników - piłka ręczna dla kibiców!!!

Hehe kto tu mówi o zatykaniu ust tylko u nas jest takie bezrobocie a miasto kase wydaje na paru kolesi czy piłka reczna jest ważniejsza od zwykłego szarego człowieka ??
kibic neutralny
-3 #12 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 13:46
Cieszcie się że mamy demokracje - kibicom ust nie zatkacie :) Urzędy dla urzędników - piłka ręczna dla kibiców!!!
keri
+4 #11 nielbiści do pracykeri 2012-03-24 13:42
Sport ok! ale dlaczego ja mam za to płacić skoro mnie to nie interesuje? Dlaczego z moich podatków mam ich utrzymywać? Prostaki z Nielby niech obniżą sobie wygórowane gaże i wezmą się do pracy . Dlaczego Nielba , ma tak mało kibiców? Dlaczego miasto liczące około 26000 , ma utrzymywąć sportowców, których mało kto z Wągrowczan chce oglądać? Taki klub powinen się utrzymać sam!!! Są ważniejsze sprawy w mieście do zrealizowania niż utrzymywanie marnego klubiku. Na remont ulic Kcyńskiej, Kościuszki, budowy nowych ulic miasto nie ma pieniędzy a na pensje dla Przysieka ,Witkowskiego i innych ma mieć? Szkoda na nich kasy!!!
M.W
0 #10 RE: List otwarty do MKS NielbaM.W 2012-03-24 13:33
Nielba dostaje największą dotację, za nic nie płaci i ciągle nie mają, nawet zawodnicy dostają wypłatę w ratach, pytam GDZIE TE PIENIĄDZE DO CHOLERY !!!
I jeszcze na FB atakują opozycyjną radną, która jest w mniejszości, co za szczyt chamstwa
sebastian1989
+4 #9 RE: List otwarty do MKS Nielbasebastian1989 2012-03-24 13:25
Pani Katarzyno a trzeba by jeszcze dodać, że Nielbeczka korzysta za frico z boisk, hali, stadionu, reklam na hali (choć hala miasta, a miasto jeszcze płaci za swoje reklamy - absurd) to wszystko kosztuje i to rocznie wcale nie małe pienieądze swoją drogą czy ktoś to kiedyś policzył??czy jak ja założę zespół np. FC Kanibale to ze sali i stadionu też za darmo będę mógł korzystać??szkoda gadać....żal d....e ściska
ćśoG
0 #8 RE: List otwarty do MKS NielbaćśoG 2012-03-24 13:18
Cytuję nielbista:
do garów babo !!!


na wioske wiesniaku :>

Cytuję kibic neutralny:
Zapraszam na halę dziś o 18.00 - dowie się Pani do czego służą te pieniądze i dlaczego potrzebne są aż takie. Tytuły mistrzów europy w innych niszowych dyscyplinach nikogo zbytnio nie obchodzą, tutaj liczy się sport który jest w Polsce w tej chwili numerem trzy w grach zespołowych po piłce nożnej i siatkówce - i mając w nim sam szczyt (tzn najwyższą ligę ) powinniśmy być dumni z naszego miasta a nie knuć za plecami jak tu obciąć finansowanie i i spuścić klub z ekstraklasy - uratujemy tym sposobem trochę grosza ale zburzymy marzenia naszych mieszkańców (dorosłych i dzieci) o wielkich sukcesach miasta na arenie ogólnopolskiej a nawet europejskiej. Klub moim zdaniem powinien mieć jak najwięcej sponsorów ale i tak głównym sponsorem powinno być miasto Wągrowiec, gdyż ekstraklasa to najlepszą wizytówką dla niego - tam gdzie nie ma ogromnych sponsorów tak jak u nas niestety jeśli miasto tego nie pociągnie to jest wielka klapa z tego - przykłady klubów z innych miast są tego dowodem.


"...ale zburzymy marzenia naszych mieszkańców (DOROSŁYCH DZIECI) o wielkich sukcesach miasta na arenie ogólnopolskiej a nawet europejskiej..."

chyba powinno byc w ten sposob, bo kazdy normalny mieszkaniec zainwestuje pieniadze w cos innego a nie ZABAWE DLA DOROSLYCH DZIECI !!
Kinga Warzecha
+5 #7 RE: List otwarty do MKS NielbaKinga Warzecha 2012-03-24 12:52
Nielbista twój poziom jest żenujący, piszesz jak prostak. Słyszałeś kiedyś słowo PARYTETY, wydaje się, że nie.
Szkoda, że ktoś tak prosty jak ty, szarga opinię całej drużyny.
nielbista
-15 #6 RE: List otwarty do MKS Nielbanielbista 2012-03-24 12:26
do garów babo !!!
Anarchista77
+8 #5 reAnarchista77 2012-03-24 12:21
tak czytam te komenty to nasuwa mi się na myśl tylko to taka : ludzie nie są świadomi że ta kasa z czegoś musi sie brac wiec inni nie dostają a dostanie nasza nielbeczka czy AQ park które przynasza takie zyski ze ho ho ktos napisał ze mamy być dumni no może z ostatniego tygodnia tak bo wygrywali ale tak są na samym dole tabeli prawie i nie walczą o trofea tylko o utrzymanie a na takie coś kasy bym nie dał Moim zdaniem niech szukają sponsora strategicznego np Henia Stokłose:) pozdrawiam:)
Skoczanin
+9 #4 RE: List otwarty do MKS NielbaSkoczanin 2012-03-24 12:02
Jak się cięszę, że w moim mieście pieniądze z moich podatków nie idą na facetów podających sobie piłkę z ręki do ręki .... Rozumiem, że chcecie się bawic w sportowcow ale liczenie na to, że miasto ma byc głównym sponsorem waszej zabawy jest co najmniej smieszne ... a z Pani radnej powinniscie byc dumni, ze nie trwoni Waszych pieniędzy na glupoty !
AS
-4 #3 RE: List otwarty do MKS NielbaAS 2012-03-24 11:42
Pani Katarzyno czy była Pani na meczu piłki ręcznej lub nożnej w Wągrowcu?
Proszę przyjść i zobaczyć!
kibic neutralny
-11 #2 RE: List otwarty do MKS Nielbakibic neutralny 2012-03-24 11:18
Zapraszam na halę dziś o 18.00 - dowie się Pani do czego służą te pieniądze i dlaczego potrzebne są aż takie. Tytuły mistrzów europy w innych niszowych dyscyplinach nikogo zbytnio nie obchodzą, tutaj liczy się sport który jest w Polsce w tej chwili numerem trzy w grach zespołowych po piłce nożnej i siatkówce - i mając w nim sam szczyt (tzn najwyższą ligę ) powinniśmy być dumni z naszego miasta a nie knuć za plecami jak tu obciąć finansowanie i i spuścić klub z ekstraklasy - uratujemy tym sposobem trochę grosza ale zburzymy marzenia naszych mieszkańców (dorosłych i dzieci) o wielkich sukcesach miasta na arenie ogólnopolskiej a nawet europejskiej. Klub moim zdaniem powinien mieć jak najwięcej sponsorów ale i tak głównym sponsorem powinno być miasto Wągrowiec, gdyż ekstraklasa to najlepszą wizytówką dla niego - tam gdzie nie ma ogromnych sponsorów tak jak u nas niestety jeśli miasto tego nie pociągnie to jest wielka klapa z tego - przykłady klubów z innych miast są tego dowodem.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.