• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3277

Urząd Miejski poszukuje pracownika

Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowych.

Osoba na tym stanowisku zajmuje się przekształcaniem, w formę elektroniczną, wniosków o wpis do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) i zamieszczaniem ich w bazie ewidencji, wprowadzaniem do bazy CEIDG danych związanych z działalnością podmiotów gospodarczych (licencje, koncesje), udzielaniem informacji dotyczących rozpoczęcia działalności gospodarczej, w tym obowiązków ewidencyjnych, prowadzeniem postępowań administracyjnych dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych, w tym przygotowywaniem decyzji dot. wydawania i cofania zezwoleń, dokonywaniem czynności księgowych (przypisów i odpisów) w zakresie dochodów uzyskiwanych z wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, a także prowadzeniem spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w przewozach taksówkowych oraz obsługą programu EPOD.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć, w terminie do 31 sierpnia br., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - młodszy referent ds. działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowych” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie - wyższe lub średnie,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
6) praktyczna znajomość procedury administracyjnej, w tym przygotowywania decyzji administracyjnych,
7) biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej, internetu,
8) znajomość przepisów:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
- ustawy o samorządzie gminnym.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
6) znajomość języka obcego (niemiecki lub angielski).

3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
1) przekształcanie, w formę elektroniczną, wniosków o wpis do CEIDG i zamieszczanie ich w bazie ewidencji,
2) wprowadzanie do bazy CEIDG danych związanych z działalnością podmiotów gospodarczych (licencje, koncesje),
3) udzielanie informacji dotyczących rozpoczęcia działalności gospodarczej, w tym obowiązków ewidencyjnych,
4) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych, w tym przygotowywanie decyzji dot. wydawania i cofania zezwoleń,
5) dokonywanie czynności księgowych (przypisów i odpisów) w zakresie dochodów uzyskiwanych z wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w przewozach taksówkowych,
7) obsługa programu EPOD.

4. WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy - pełen etat,
2) miejsce pracy - Wydział Rozwoju Miasta,
3) stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy obsłudze monitora ekranowego,
4) nie występują czynniki utrudniające wykonywanie pracy na stanowisku pracy.

5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%

6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy - do pobrania na stronie http://bip.wokiss.pl/wagrowiecm oraz w punkcie informacyjnym Urzędu,
2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
6) wymagane oświadczenia załączone do kwestionariusza osobowego.

7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór -  młodszy referent ds. działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowych" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 31 sierpnia 2012 r. w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój  202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów  nadesłanych pocztą, decyduje  data stempla pocztowego.

8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną.

Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Kandydat wybrany do zatrudnienia zobowiązany jest do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - młodszego referenta ds. działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowychi udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.

POBIERZ KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA


 

 

Komentarze   

jan z janowca
+3 #2 RE: Urząd Miejski poszukuje pracownikajan z janowca 2012-08-27 23:57
Ja bym stawiał na to drugie :)
Asiulla
0 #1 etatAsiulla 2012-08-27 16:44
czy ktoś wie czy warto składać papiery czy już kogoś mają???

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.