- Opublikowano:
- Wyświetlono: 6317
Ponad 70 złotych za bilet kolejowy do Poznania
- Ja tylko wykonuję swoje obowiązki - informowała konduktorka wystawiając bilet do Poznania za 72,50 złotych.
Na trasie Wągrowiec - Poznań - Wągrowiec przyjęło się, że pasażerowie kupują bilety w kasie lub u konduktora podczas kontroli. Mało kto biega i szukał kierownika pociągu, aby kupić bilet.
W poniedziałek, 4 marca w pociągu relacji Wągrowiec - Poznań o 8:31, część pasażerów, którzy nie posiadali biletów i nie zgłosili się u konduktorki, słono zapłacili za jego wystawienie. Konduktorka kasowała 72,50 złotych. Wszystko zgodnie z przepisami.
Zgodnie z Regulaminem obsługi podróżnych, odprawy przewozu osób, rzeczy i zwierząt (KW-ROP) par. 15 pkt 2 "podróżny jest zobowiązany posiadać ważne dokumenty przewozu i wręczać je kierownikowi lub konduktorowi pociągu lub osobie upoważnionej do kontroli dokumentów przewozu na każde żądanie".
Pasażerowie, którzy nie podeszli do personelu pociągu, aby kupić bilet na przejazd, traktowani byli jak pasażerowie na gapę i karani, oprócz ceny biletu + opłata za wystawienie, opłatą dodatkową 50 złotych. Konduktorka nie słuchała wyjaśnień, płacili wszyscy dorośli i studenci.
- Ja tylko wykonuję swoje obowiązki, reklamację proszę składać na Składowej 5 (dop. red. siedziba spółki KW) - informowała konduktora karanych pasażerów.
Wiadomo, że część pasażerów wchodząc do pociągu szuka miejsc siedzących, udanie się po bilet, czekanie w kolejce do konduktora, jest jednoznaczne z tym, że dalszą podróż spędzimy na stojąco.
Na większości stacji nie ma kas, konduktorzy nie robią nic innego tylko wystawiają bilety, i tak od stacji do stacji. Rozwiązaniem tego problemu mogłyby być biletomaty, jednak nikomu nie zależy na tym, aby one działały.
Przepisy przepisami, ale trzeba być człowiekiem, Koleje Wielkopolskie też nie zawsze działają jak powinny. Odwołane pociągi, komunikacja zastępcza to częsty obraz na trasie Wągrowiec - Poznań. Karanie pasażerów z pewnością nie poprawi wizerunku przewoźnika.
Komentarze
stary tak jest od zawsze! czasami się zlitują, ale musisz blagac.
TA MŁODA KOBIETA JECHAŁA DZIŚ O 6 Z WĄGROWCA ;) A W POZNANIU PAN PASAŻER POŻEGNAŁ JĄ SERDECZNIE I ZAPRASZAŁ NA KAWĘ...NIE WIDZIAŁEM PIERŚCIONKA, WIĘC POWODZENIA.
No dokładnie. Całe pięć złotych od komentarza + VAT. Za like'a dostajemy 2 złote, a jak jest dłuższa dyskusja to negocjujemy ceny.
Czytam z niedowierzaniem to co piszecie. Bardzo często podróżuje pociągami KW i śmie powiedzieć, że to są jedni z najlepszych drużyn konduktorskich przez które byłem obsługiwany. Chciałbym podkreślić czy to jest uczciwe, że ktoś stoi w GIGANTYCZNYCH kolejkach po to by zakupić bilet a ktoś inny bez żadnych konsekwencji ma ten sam bilet w tej samej cenie co ja, tyle, że ja stoję w kolejce po 20 min? I gdzie tu sprawiedliwość? To ja sie czuję oszukany!!! Uważam, że bardzo dobrze zachował się konduktor w w tej sprawie. Wszedłem dziś na stronę przewoźnika i muszę się przyznać, że po raz pierwszy przeczytałem Regulamin KW, który jasno mówi jak powinien być traktowany pasażer bez ważnego biletu w czasie Kontroli. Więc proszę są ważniejsze tematy niż jakiegoś BUCA, który zgrywa cwaniaka. Kolego, proszę poruszaj inne tematy. Inni Cię dymają w d...... a TY co nie widzisz tego. Powodzenia BUCU.....
Wrzuc na luz i nie spinaj się tak bo jestem urodzonym w tym mieście i całe życie w nim spędziłem a jeśli rola to Twa pasja to ją uprawiaj człowieku lepszej generacji...
Wreszcie ktoś normalny tu napisał. Ludzie nie miejcie pretensji do pracowników, którzy prawidłowo wykonują swoją pracę. Sam wielokrotnie korzystam z usług KW i uczciwie stwierdzam. że na zachowanie konduktorów i kierowników nie można narzekać. Pretensje o przepisy należy mieć do przewoźnika a nie do ludzi, którzy stoją na pierwszej linii ognia i zbierają za wszystko baty. Pozdrawiam!
Pani mogła odradzić SkyCash dlatego, żeby Ci w ogóle nie zadziałał bo bilet należy kupić co najmniej pół godziny przed odjazdem pociągu. Jakbyś używał to byś wiedział baranie jeden!
Cytuję kuba:
Wsadź sobie idioto słomę do papci z powrotem i spadaj na pole skąd żeś przyszedł. bo pojęcia bladego nie masz o pracy konduktora. W każdym pociągu znajdują się rewizorzy czyli kontrolerzy drużyn konduktorskich. Jak przyłapią na przymykaniu oka to wylot z roboty. Konia sobie kup i wozem zacznij jeździć zamiast wypisywać bzdur!!!
TEN SZCZUPLY PAN Z WASEM TO KIEROWNIK POCIAGU :):)
Pani ze zdjęcia też informuje (nie zawsze, ale ostatnio owszem) przez głośniki. :)
ZAKAZ wstawiania linków!!!
zastanawiam się jaka to KONKURENCJA ? jak w busa wbić 200osób ? i jak ominiesz korki ? skrzydła gadżeta ? facet pomyśl zanim coś napiszesz
Chodzi o konkurencyjny dla KW i PKS transport...
SZCZEGÓLNIE, ŻE FIRMA NA SZLAK WYRUSZYŁA 11GRUDNIA 2011 :) NIECH WOGÓLE NIE DZIAŁAJĄ , NIECH JE ZLIKWIDUJĄ, BĘDZIE WIĘCEJ MIEJSCA NA BAGAŻE
Niech ktoś tym się zajmie
Pozdrawiam :)
LUDZIE! OPAMIĘTAJCIE SIĘ. W SPÓŁCE CIĄGLE ZMIENIAJĄ SIĘ ZASADY A DRÓŻYNY KONDUKTORSKIE MUSZĄ JE STOSOWAĆ. GROSZA Z TYCH 8ZL, 50, WEZWAŃ NIE MAJĄ. OSOBIŚCIE JESTEM ZADOWOLONA Z OBSŁUGI , A JEŚLI KTOŚ MA PRETENSJE, ŻE PRZYCHODZI 5, 10MIN PRZED ODJAZDEM I JEST KOLEJKA W KASIE, TO PRETENSJE TE MOŻE MIEĆ SAM DO SIEBIE! TRZABA POMYŚLEĆ O ZAK UPIE BILETU NIECO WCZEŚNIEJ ;) POZDRAWIAM WSZYSTKICH MIŁYCH, SERDECZNYCH, CHĘTNIE POMAGAJĄCYCH PRACOWNIKÓW KW. NIE PISZCIE BZDUR, ŻE SĄ TACY SIACY I OWACY. WARTO ZASTANOWIĆ SIĘ NAD WASZYM PODEJŚCIEM, CZĘSTO BRAKIEM KULTURY... A PÓŹNIEJ WYMAGAĆ OD INNYCH. DOBRANOC
JESLI SIE JUZ TAK ROZPISUJEMY NA TEMAT TEGO PANA...TO KIEROWNIK NIE KONDUKTOR
TY TEPY DARMOZJADZIE! GDYBYS KUPIL BYLIET Z TEJ APLIKACJI BYŁBY NIEWAŻNY, GDYŻ BILET Z TEJ APLIKACJI TRZEBA KUPIĆ MIN POL GODZ PRZED ODJAZDEM!!! doczytuj informacje i nie panosz się jak paw bo g**** wiesz a krytykujesz
Bo ten pan jest konduktorem z powołania i był także za czasów przewozów regionalnych.
Dokładnie. Oczywiście że należy pamiętać o tych dobrych stronach KW, stąd pozdrawiam pana konduktora- szczupłego z wąsem, który jako jedyny wydaje mi się jest kumaty w tym co robi. Zawsze służy informacją, szybko i bez problemu sprzedaje bilet, informuje by przygotować bilet do kontroli przez głośniki. Tak trzymać
Kiedy ostatni raz odwołali ci pociąg? Bo ja jakoś tego nie zauważam. Wklep sobie w komórkę bezpłatny informator SMS i bedziesz na bieżąco, a nie pisz bzdur.
"Konduktorzy wypisują tylko bilety"-a co według ciebie mają jeszcze robić?
JEDEN PORZĄDNY I NORMALNY
Nic tylko złożyć doniesienie na profesjonalnego fotografa
Nie mieliście sytuacji miłej w kontakcie z kierownikiem czy konduktorem??? Nie uśmiechnął się, zażartował???? NIE SKĄD.....nic nie zrobił
chodzące mruki, podli ludzie bo musza za kare do pracy chodzić
POZDRAWIAM WSZYSTKICH IDEALNYCH !!!
Sprawa jest już niebyła,a dotyczyła zachowania konduktora Przewozów Regionalnych(teraz KW),który mnie sprowokował i wezwał policję,bo nie podszedłem kupić biletu(wcześniej nie było problemów) -twierdził,że byłem agresywny i nie wykazywałem dobrej woli.
W sadzie okazał się inaczej,nawet on sam się wycofał z zeznań,a policjant stwierdził że nie naruszyłem porządku.
Po całej sprawie pisałem wielokrotnie do Przewozów o zadośćuczynienie(wystawił mi karny bilet,3 razy jeździłem na rozprawę),ale nawet nie kwapili się odpowiadać na pisma...
To Ciebie babo trzebba wysadzic a nie jego za to ze ktos nie otworzyl kasy a Ty masz info ze kasa jest czynna, zycze Ci aby ktos Cie tez tak wyj...bal na mroz!!!
Aplikacja działa świetnie, ale jest jedno ale - trzeba wiedzieć jak działa bilet elektroniczny !!! Kobieta młoda ale z poprzedniej epoki. Mam nadzieję, że przeczyta to pan Ryfa i zwolni zacofaną pracownicę, dla takich ludzi nie ma miejsca na rynku pracy
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.