- Opublikowano:
- Wyświetlono: 4506
Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnych
Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. administracyjnych.
Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie m.in. opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań, administrowaniem mieniem Urzędu, ewidencją wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu, prowadzeniem książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecaniem ich okresowych przeglądów, opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań oraz bieżącą analizą poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego.
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko można pobrać na stronie internetowej. Należy je złożyć w terminie do 25 października br., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór – specjalista ds. administracyjnych” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH 1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne): 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4) wykształcenie - wyższe, preferowane kierunki z zakresu prawa, administracji lub ekonomii, 5) co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym obejmującym sprawy z zakresu m.in: zaopatrzenia, eksploatacji obiektów budowlanych, gospodarowania mieniem ruchomym, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 7) biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej, Internetu, 8) znajomość przepisów ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, 2) dyspozycyjność, 3) obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej, 6) obsługa komputera, internetu i pakietu MS Office 3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 1. Opracowywanie projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań 2. Wywieszanie pism sądowych, prokuratorskich i komorniczych na tablicy ogłoszeń Urzędu i odsyłanie ich ww. organom po upływie terminu ogłoszenia. 3. Prenumerata czasopism i wydawnictw urzędowych. 4. Zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa fachowe i specjalistyczne. 5. Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami, 6. Udział w przygotowywaniu projektu budżetu w dziale administracja publiczna - zadania własne i zlecone - składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie. 7. Bieżąca analiza poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego oraz wnoszenie o dokonanie stosownych zmian w planie/budżecie z zakresu administracji publicznej - zadania własne. 8. Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 9. Administrowanie mieniem Urzędu, a w tym: 1/ dokonywanie zakupu sprzętu i wyposażenia w uzgodnieniu z Sekretarzem Miasta, 2/ prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu, 3/ zapewnienie sprawności składników mienia, 4/ likwidacja składników mienia. 10. Prowadzenie ewidencji wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją, 11. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecanie przeglądów okresowych wymaganych przepisami prawa. 12. Prowadzenie dokumentacji (umów) związanej ze świadczeniem usług w zakresie zaopatrzenia budynków administracyjnych w energię elektryczną, wodę, gaz oraz usługi telekomunikacyjne. 13. Naliczanie opłat za zanieczyszczenie środowiska oraz sporządzanie informacji w tym zakresie. 14. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących powierzonych zadań. 15. Windykacja należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników i rozliczanie usług telefonicznych. 16. Sporządzanie umów o korzystanie ze służbowego telefonu komórkowego z pracownikami. 17. Techniczno-organizacyjna obsługa spotkań i zebrań pracowników zwoływanych przez Sekretarza Miasta. 18. Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami, w tym: 1/ zamawianie, 2/ prowadzenie ewidencji, 3/ likwidacja. 19. Nadzór nad aktualizacją informacji wizualnej w Urzędzie i dbałość o tablice informacyjne w budynku Urzędu. 4. WARUNKI PRACY: 1) wymiar czasu pracy - pełen etat, 2) miejsce pracy - Wydział Organizacyjny, 3) stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy obsłudze monitora ekranowego, 4) nie występują czynniki utrudniające wykonywanie pracy na stanowisku pracy. 5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu październiku 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%. 6. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy wraz z wymaganymi oświadczeniami - do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101, 2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV), 3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny, 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach. 7. TERMINY: Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - specjalista ds. administracyjnych" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 25 października 2013 r. w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat). Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego. 8. DODATKOWE INFORMACJE Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.). Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informuje się, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem, 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - specjalisty ds. administracyjnych, 3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, 4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane. DO POBRANIA: Kwestionariusz osobowy kandydata i oświadczenia Burmistrz Miasta Wągrowca /-/ Stanisław Wilczyński Wągrowiec, 15 października 2013 r. |
Komentarze
ehh gadanie... skoro ktoś jest taki dobry, no to pracę znajdzie.. jeśli nie w Wągrowcu to w Poznaniu... ogłoszeń jest mnóstwo... bo przecież wszędzie wypada się uczyć regulaminów, przepisów.. tylko różnica zasadnicza uczyć a uczyć... Nie dosyć, że tworzą miejsca pracy to zawsze się krytykuje co do zasady;/ smutna polska rzeczywistość:(
PS Polecam uwadze czytających wcześniejszy artykuł Portalu WRC:
http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/4268-fikcyjna-rekrutacja-w-urzedzie-miejskim?.html
Akurat wymagań wiele nie ma... Obowiązków dużo, ale dobrze mieć ten tysiąc nawet niż siedzieć w domu, nic nie robić i narzekać. No bo przecież " w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem...".
Klasa pasożytnicza się rozrasta. Wszystkiego brakuje prócz pasożytów.
wg ciebie lepiej siedzieć i pierdzieć w stołek i wszystko dookoła krytykować
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.