• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4506

Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnych

Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. administracyjnych.

Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie m.in. opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań, administrowaniem mieniem Urzędu, ewidencją wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu, prowadzeniem książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecaniem ich okresowych przeglądów, opracowywaniem projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań oraz bieżącą analizą poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego.

Dokumenty aplikacyjne na stanowisko można pobrać na stronie internetowej. Należy je złożyć w terminie do 25 października br., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór – specjalista ds. administracyjnych” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój 202 (sekretariat).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.

źródło: Urząd Miejski w Wągrowcu

Urząd Miejski w Wągrowcu
ogłasza  nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie - wyższe, preferowane kierunki z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
5) co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
obejmującym sprawy z zakresu m.in: zaopatrzenia, eksploatacji obiektów budowlanych,
gospodarowania mieniem ruchomym, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
7) biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej, Internetu,
8) znajomość przepisów ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
  • prawo zamówień publicznych,
  • prawo budowlane,
  • prawo ochrony środowiska,
  • samorządu gminnego,
  • pracowników samorządowych,
  • ochrony danych osobowych,
  • zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
6) obsługa komputera, internetu i pakietu MS Office
3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
1. Opracowywanie projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań
2. Wywieszanie pism sądowych, prokuratorskich i komorniczych na tablicy ogłoszeń Urzędu
i odsyłanie ich ww. organom po upływie terminu ogłoszenia.
3. Prenumerata czasopism i wydawnictw urzędowych.
4. Zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa fachowe i specjalistyczne.
5. Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
6. Udział w przygotowywaniu projektu budżetu w dziale administracja publiczna - zadania własne i zlecone - składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie.
7. Bieżąca analiza poziomu wydatków w stosunku do planu finansowego oraz wnoszenie
o dokonanie stosownych zmian w planie/budżecie z zakresu administracji publicznej - zadania własne.
8. Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
9. Administrowanie mieniem Urzędu, a w tym:
1/ dokonywanie zakupu sprzętu i wyposażenia w uzgodnieniu z Sekretarzem Miasta,
2/ prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu,
3/ zapewnienie sprawności składników mienia,
4/ likwidacja składników mienia.
10. Prowadzenie ewidencji wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu zgodnie
z obowiązującą klasyfikacją,
11. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecanie przeglądów okresowych wymaganych przepisami prawa.
12. Prowadzenie dokumentacji (umów) związanej ze świadczeniem usług w zakresie zaopatrzenia budynków administracyjnych w energię elektryczną, wodę, gaz oraz usługi telekomunikacyjne.
13. Naliczanie opłat za zanieczyszczenie środowiska oraz sporządzanie informacji w tym zakresie.
14. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących powierzonych zadań.
15. Windykacja należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników i rozliczanie usług telefonicznych.
16. Sporządzanie umów o korzystanie ze służbowego telefonu komórkowego z pracownikami.
17. Techniczno-organizacyjna obsługa spotkań i zebrań pracowników zwoływanych przez Sekretarza Miasta.
18. Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami, w tym:
1/ zamawianie,
2/ prowadzenie ewidencji,
3/ likwidacja.
19. Nadzór nad aktualizacją informacji wizualnej w Urzędzie i dbałość o tablice informacyjne
w budynku Urzędu.
4.  WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy - pełen etat,
2) miejsce pracy - Wydział Organizacyjny,
3) stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy obsłudze monitora ekranowego,
4) nie występują czynniki utrudniające wykonywanie pracy na stanowisku pracy.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu październiku 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy wraz z wymaganymi oświadczeniami - do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
3) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór -  specjalista ds. administracyjnych" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 25 października 2013 r.
w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój  202 (sekretariat).
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.
W przypadku dokumentów  nadesłanych pocztą, decyduje  data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie
i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny
i rozmowę kwalifikacyjną.
Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - specjalisty ds. administracyjnych,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.

DO POBRANIA: Kwestionariusz osobowy kandydata i oświadczenia

Burmistrz Miasta Wągrowca
/-/ Stanisław Wilczyński

Wągrowiec, 15 października 2013 r.


 

 

Komentarze   

ja
+1 #13 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychja 2013-10-22 16:54
Cytuję specjalistka:
Kolejny nabór i kolejna farsa. Wielokrotnie brałam udział w rekrutacjach do UM i Starostwa. Zawsze człowiek do pracy już był wybrany z góry. Człowiek uczył się procedur, ustaw i rozporządzeń, a i tak wygrywał ten, który miał wygrać. Dlatego w tym kraju większość urzędników to osoby wysoce niekompetentne. Nie wygrywa w naborze ten, który był najlepszy, tylko taki, który miał już taką pracę wcześniej ustawioną...


ehh gadanie... skoro ktoś jest taki dobry, no to pracę znajdzie.. jeśli nie w Wągrowcu to w Poznaniu... ogłoszeń jest mnóstwo... bo przecież wszędzie wypada się uczyć regulaminów, przepisów.. tylko różnica zasadnicza uczyć a uczyć... Nie dosyć, że tworzą miejsca pracy to zawsze się krytykuje co do zasady;/ smutna polska rzeczywistość:(
specjalistka
+5 #12 farsaspecjalistka 2013-10-20 19:57
Kolejny nabór i kolejna farsa. Wielokrotnie brałam udział w rekrutacjach do UM i Starostwa. Zawsze człowiek do pracy już był wybrany z góry. Człowiek uczył się procedur, ustaw i rozporządzeń, a i tak wygrywał ten, który miał wygrać. Dlatego w tym kraju większość urzędników to osoby wysoce niekompetentne. Nie wygrywa w naborze ten, który był najlepszy, tylko taki, który miał już taką pracę wcześniej ustawioną...
rico
+4 #11 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychrico 2013-10-19 20:56
Ogłoszenie zamieszczone, bo muszą zamieścić, a stołek dla swojego już zaklepany, żeby się razem obijać. Pracę wykonują stazyści, 3 lub 6 mcy, koniec stażu i następni.
Patryk_Man
+1 #10 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychPatryk_Man 2013-10-18 14:40
na tym zdjęciu jest ta czarnulka z UM Ewa czy jakoś tak?
Staszek
+4 #9 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychStaszek 2013-10-17 22:18
za 4 na łapę moge przyjsc
MY
+12 #8 specjalistyMY 2013-10-17 12:26
Niech wezmą się do roboty Ci co już tam pracują .Połowa tam ludzi siedzi bezczynnie przez cały dzień ,albo po mieście zakupy robią do prywatnego zakładu ich dać to się przekonają co to ciężki kawałek chleba.
jeszcze mieszkaniec
+2 #7 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychjeszcze mieszkaniec 2013-10-17 11:57
To jeszcze nie ma przygotowanego wcześniej, odpowiedniego kandydata albo odpowiedniej kandydatki? Niemożliwe!

PS Polecam uwadze czytających wcześniejszy artykuł Portalu WRC:

http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/4268-fikcyjna-rekrutacja-w-urzedzie-miejskim?.html
MICHU
+4 #6 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychMICHU 2013-10-17 10:53
Sprawa ma sie tak, ze tu potrzebny jest Specjalista... a za specjaliste trzeba zaplacici drogi UM! A nie 2500 pln brutto!
asterfaker
+3 #5 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychasterfaker 2013-10-17 00:29
Tanie Państwo :) Kolejny przykład biurokracji i robienia rzeczy niepotrzebnych.
ja
+9 #4 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychja 2013-10-16 20:47
Cytuję zb:
wymagań tysiąc pewnie za tysiąc


Akurat wymagań wiele nie ma... Obowiązków dużo, ale dobrze mieć ten tysiąc nawet niż siedzieć w domu, nic nie robić i narzekać. No bo przecież " w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem...".
pasożyty
+6 #3 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychpasożyty 2013-10-16 19:53
Mało nas, mało nas do pieczenia chleba.
Klasa pasożytnicza się rozrasta. Wszystkiego brakuje prócz pasożytów.
wiesław
-2 #2 RE: Urząd Miejski szuka specjalisty ds. administracyjnychwiesław 2013-10-16 19:26
Cytuję zb:
wymagań tysiąc pewnie za tysiąc

wg ciebie lepiej siedzieć i pierdzieć w stołek i wszystko dookoła krytykować
zb
+11 #1 pssszb 2013-10-16 19:16
wymagań tysiąc pewnie za tysiąc

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.