• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3479

Księża nie odwiedzą naszych domów

W tym roku księża nie odwiedzą naszych domów. Zgodnie z listem pasterskim Prymasa Polski abp. Wojciecha Polaka, w trakcie kolędy księża zaproszą nas do kościołów.

Prymasa Polski abp. Wojciech Polak w liście pasterskim na pierwszą niedzielę Adwentu odniósł się do tegorocznej kolędy. Księża nie odwiedzą naszych domów.

- Pandemia nie pozwala na wizyty księży w naszych domach. Dlatego bardzo proszę kapłanów, aby zapraszali na Msze święte do kościoła w poszczególne dni tygodnia mieszkańców danej ulicy czy wioski i w ten sposób, razem ze wszystkimi zgromadzonymi, modlili się o błogosławieństwo dla ich rodzin. Zanieśmy je wraz z modlitwą do naszych domów. Bądźmy szafarzami tego błogosławieństwa dla naszych najbliższych — czytamy w liście Prymasa Polski abp. Wojciecha Polaka.

Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

Komentarze   

smyk
-5 #28 wierzacy nie praktykujacysmyk 2020-12-01 17:00
Niektórzy tak plują na kościół jak to robił byly lokalny sekretarz pzpr czy też jego koledzy z wągrowieckiej bezpieki ale jak przyszedł nagle ten czas pozegnać ten świat to nagle chcą być pochowani jakby całe życie z kościola nie wychodzili Wszyscy byli mądrzy tylko w gębie tak jak ci co dziś plują na kościół ale jak trwoga to do Boga
smyk
-4 #27 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówsmyk 2020-12-01 16:50
kolo co tam u adama szehtera
Pis-Janowy
-6 #26 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPis-Janowy 2020-12-01 15:40
Sigmar - we Francji nie przerabiają kosciolów na dyskoteki. Onie je tam palą. W zamian maczety powstają. Świeckość coraz większa tam jest ...Zawsze agresywniejsa religia wygrywa, no nie ?
Pis-Janowy
-7 #25 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPis-Janowy 2020-12-01 13:57
Sigmar - tutaj nie chodzi o wrzucanie do puszki a bardziej o to, ze miasta, gminy wyrzucaja corocznei spora kase na organizacje tych zebraczych imprez na rodzine Owsika. Czas antenowy TVP do czasu PIS podarowano Owsikoi za darmo - bylo to OK? Wyborcza wrecz zabrania pytac iloe miasta na to wydały ...
To juz nie sa prywatne pieniadze na pewno.
Sigmar
+4 #24 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówSigmar 2020-12-01 13:50
Dziwisz to jest jak gangster na przesłuchaniu, nic nie wie, nic nie pamięta, przez takie osoby kościoły będą stały puste albo je przerobią na dyskoteki jak we Francji.
RENIA
+3 #23 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówRENIA 2020-12-01 12:45
No cóż, zaniki pamięci i demencja dopada nawet także osoby duchowne.
Hahaha
+7 #22 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówHahaha 2020-12-01 11:38
Mojego domu nie odwiedzają od lat, bo ich nie zapraszam.
kolo
+8 #21 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówkolo 2020-12-01 11:23
A tymczasem:
Odnalazł się list, który otrzymał kardynał Dziwisz od księdza Isakowicza-Zale wskiego na temat sprawy księdza pedofila Jana Wodnika. Dziwisz nadal nie pamięta aby dochodziły do niego informacje na temat pedofilii w kościele, nie pamięta też o tego typu sprawach gdy był sekretarzem papierza ani, że otrzymywał pieniądze za milczenie.
Przypominam, że mówimy tutaj o kimś z najwyższej hierarchii kościoła.
Sigmar
+2 #20 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówSigmar 2020-12-01 08:27
Skoro nie ufasz nie wrzucaj do puszki, wolność polega na tym, że pieniądze, które zarabiam mogę wydać na co i dać komu chce, moja wola.
nik
-5 #19 RE: Księża nie odwiedzą naszych domównik 2020-11-30 19:46
Zachwyceni Owsiakiem!!!?? Czy ktoś policzył ile kosztuje organizacja i sam koncert , czy "światełko do nieba ".Gdyby te pieniądze bezpośrednio dać szpitalom nie lepiej .Osobiście zbiórkom nie ufam .
PIS-Janowy
-10 #18 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPIS-Janowy 2020-11-30 18:40
Zniesmaczony - jezykiem owsika - idioto - nie sprzet leczy ludzi ale lekarze i pielegniarki!! Mozesz sobie kupic do Wagrowca kilka tomografow, 100 respiratorw (z tym nie ma problemu) i co? I gowno! Nic to nie da jesli ne bedzie kogos kto bedzie umial to obsluzyc i zinterpretowac wynikow. Mozesz co najwyzej tylko zabic tym czyms pacjenta. Ale nie slyszalem, ze owsik przekazywal kase na szkolenie personelu? Wiesz czemu - bo nie da sie zrobic szwindlu przy zakupach i nie ma gdzie debilnego serduszka nakleic.
PIS-Janowy
-12 #17 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPIS-Janowy 2020-11-30 18:31
Renia - a co mnie jakies stoki oochodza?! Ja tam nie jezdze i nie zamierzam bo nie lubie zimna. Dla mnie lato, jezioro, las ... Ale ze szpitalem i lekarzami prawdopodobnie kiedys sie spotkam. Jak kazdy z nas. I takiego skurwesynstwa jak w filmiku (czy ty go w ogole obejrzalas, zrozumialas) nie scierpie nigdy! A dla ciebie to wszystko jest OK? Dlatego rozumiem, ze koperciarz Grodzki to twoj idol. Nauczona jestes takiego komuszego postepowania i to cie nie rusza nic nic...?
PIS-Janowy
-12 #16 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPIS-Janowy 2020-11-30 18:26
Panie zniesmaczony - uzywam dokladnie takiego samego jezyka jak jak niedojeb, licealista Owsik i jego fani. Chcesz probke? Odpierdol sie zniesamczony, bo ci kurwa z baski przypierdole. A wy wszystcy jak zobaczycie tych dziennikarzy co mi zadaja jakies niewygodne pytania to , kurwa, gonic ich gonic, kurwa bo [wpis niecenzuralny]o wow jest gdy mnie tak publicznie pytaja, kurwa!!

Dokladnie takim jezykiem operuje PUBLICZNIE Owsik a ja roumiem, ze tylko taki dociera do jego fanow. O obrazaniu starszej kobiety, profesor nie wspomne juz.
Na koniec - panie zniesmaczony - gdyby nie WOSP to zona Owiska nie nie bylaby szefowa jakiejs spolki matki WOSP za 14 tys/ m a Juraz dlaej dlubalby witraze dla kosciolow ... Nigdzie,m zadne panstwo nie pozwolio takije hienie tak sie urzadzic na "dobroczynnosci ". To bylo mozliwe tylko w postsowiekciej III RP.
RENIA
+10 #15 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówRENIA 2020-11-30 18:14
Janowy, polecasz oglądanie filmku na YouTube zapewne wstawka twojej tuby propagandowej . Obejrzy sobie do czego doprowadzili twoi kumple na stokach to raz,a dwa odnośnie kolend których w tym roku nie będzie, ale sami mieszkańcy miast i wiosek mają się udać z kopertami do swoich proboszczów.Nie można łazić po chatach to trzeba "ofiarodawców zaprosić". Czy to nie to samo tylko w innej szacie.
Pol
+5 #14 XxxPol 2020-11-30 17:55
Drogi Panie " Zniesmaczony" Chciałem zauważyć że Pan Owsiak gra już z dwie dekady więc i za czasów 8 lat Rządów obecnej opozycji Państwo również nie wyreczalo Pana Owsiaka choć jak Pan pisze miało i ma taki obowiązek.
zniesmaczony
+13 #13 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówzniesmaczony 2020-11-30 17:25
Proszę nie obrażać pana Owsiaka. Obrażasz także nas, zwykłych ludzi, którzy wrzucają do puszek złotówki! To orkiestra WOŚP wyposażają polskie szpitale dodatkowym sprzętem - to państwo polskie powinno tony sprzętu kupować do szpitali! Tysiące osób żyje dzięki temu że WOŚP nakupowała sprzętu ratującego życie i zdrowie!
zniesmaczony
+16 #12 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówzniesmaczony 2020-11-30 17:20
Janowy, jesteś zaskoczony reakcjami Społeczeństwa? Spójrz lepiej na retorykę swoich wypowiedzi - tyle obraźliwych i agresywnych określeń można przeczytać, aż się niedobrze robi od czytania tych wypocin.
Pis-Janowy
-18 #11 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPis-Janowy 2020-11-30 15:38
A tymczasem jakies kurwiszony rysuja blyskawice i demoluja wejsce do biura PIS w Poznaniu. Inna idiotka, Pichowocz zwana, u ktorej macica wsciekla zastapiła mózg, grozi policjantom, ze gdy dojdzie do władzy to im dopiero pokaze! O naczelnej lesbie, ikonie feministek Lemaprt, i jej nawoływaniu do zastrzelenia Kaczynskiego pisałałem? Pisałem, ale zaden golem czy renia czy kolo na to nie zareagowały. Jak widac, zezwplenie na taki język miłosci jest ...
Sigmar
-2 #10 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówSigmar 2020-11-30 12:28
Polacy!!! Zarówno przyjęcie kolędy jak i wrzucenie kasy do puszki dla WOŚP są czynami DOBROWOLNYMI, do jasnej cholery nikt was nie zmusza do tego, ludzie!! Chociaż już czekam na opowieść Janowego że dzieciaki z puszkami WOŚP siłowo go do tego zmusiły albo z innej strony ktoś zaraz opowie jak zły ksiądz pedofil na siłę, przez drzwi wleciał mu do domu i rozkazał dać sobie kopertę. Ludzie opanujcie się !!!
LUIZA
+10 #9 Cały ambaras to kasa misiu...LUIZA 2020-11-30 11:46
Po jakiego grzyba łazić po chatach i zadeptywać dywany? Lepiej zaprosić gości do siebie, tym bardziej że sprzątanie to już ich działka. A kaska albo tacka , albo kopertka, nawet jakiś terminalik..byl e eminencja z głodu nie umarła. Ci co dają niech sami się martwią o swoje być albo nie.
franz
+4 #8 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówfranz 2020-11-30 11:36
Nikt nikogo nie zmusza do kolędy czy dawania kasy na kościół . Także niewierzący itp . mozecie dawać na schroniska czy też inne rzeczy -wasza kasa
PIS-Janowy
-19 #7 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówPIS-Janowy 2020-11-30 11:18
No to teraz czekamy na deklaracje drugiej strony - lewaka i syna milicjanta Owsika. Mam nadzieje, ze w trosce o dzieci odwoła narodowa zebranine dla siebie w tym roku?
I pomyslec, ze zamiast dawać miliardy na 100% pensji więcej dla lekarzy biednych mozna bylo dac 1 miliard na NFZ i w ten sposób dac 8 razy więcej niz Owsik z ta cala pompa ... I wtedy lekarze/ NFZ a nie kretyn owsik decydowaliby gdzie maja byc lozka. Debilizm wokół swirowirusa nie do opisania.
@@@@@@
+14 #6 RE: Księża nie odwiedzą naszych domów@@@@@@ 2020-11-30 10:27
W PISim kościele już dawno Boga nie ma, zostały tylko budowle pełne pedofili w czarnych sukienkach.
I bardzo dobrze
+16 #5 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówI bardzo dobrze 2020-11-30 10:23
Bardzo dobrze!! Koniec wyłudzania kopert!! Opodatkować ten cały syf!! Zabrac się za pedofilów!!!
FV
-7 #4 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówFV 2020-11-30 09:48
Super Mario, "przeczkole"???
Na odgarnianiu liści to może się znasz.. i nic poza tym...
Krecik
+16 #3 No co zimno muKrecik 2020-11-30 09:25
B No z grabiami, by się rozgrzał. Z dmuchawą szybciej skończy, kawkę wypije, w necie posiedzi i kaska budżetowa dla koleżki leci
Super Mario
+17 #2 RE: Księża nie odwiedzą naszych domówSuper Mario 2020-11-30 09:21
A pan z dmuchawą w przeczkolu 6 przy lipowej jak zwykle dmucha liście, które za chwilę przykryje śnieg. Coś słabo dba o środowisko , wzbija dzieciom w powietrze pył PM10 i koronę.
Stangret Selifan
-21 #1 3... 2... 1...Stangret Selifan 2020-11-30 08:42
Hejtowanie kleru. Odliczam. 3... 2... 1...

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 501 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2019 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.