• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 11455

Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikach

W Bobrownikach doszło do potrącenia 7-letniego dziecka. Chłopiec został przetransportowany śmigłowcem do szpitala w Poznaniu.

Do potrącenia doszło dzisiaj około godziny 7:32 w miejscowości Bobrowniki.

- 7-letni chłopiec zam. Bobrowniki przechodząc przez jezdnię, poza przejściem dla pieszych, nie upewnił się co do możliwości przejścia w wyniku czego został potrącony przez pojazd Ford Focus kierowany przez 34-mieszkańca Rudnicza - poinformował sierż. Dominik Zieliński, oficer prasowy KPP w Wągrowcu.

Potrącone dziecko z podejrzeniem złamania prawego uda przetransportowane zostało śmigłowcem Lotniczego Pogotowia Ratunkowego do szpitala w Poznaniu. Policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia.


 

 

Komentarze   

Mieszkaniec_R
0 #37 Ludzie co z wamiMieszkaniec_R 2016-09-19 19:34
Cytuję Bolo:
Jak tak jesteś za Ronką i nikogo tu nie chce faworyzować to napisz co dzięki Ronce mają Bobrowniki na przykład. Jeżeli ktoś został zlicytowany przez komornika to jakie on ma pojęcie o zarządzaniu publicznymi pieniędzmi na obiecywał przed wyborami a wy łykaliście i proszę zorientujcie się bo radny bierze większe pieniądze jak sołtys ale to już wasza interpretacja


W odpowiedzi na Pana komentarz. Biznesmen - sprawdź definicje tego słowa. Człowiek, który jeździ starą podrapaną corsą, stara się jak może najlepiej dla obu wsi co nie zawsze wychodzi bo gmina nie wszystko przecież zaakceptuje, ale cały czas próbuje, a czy nie po to jest wybierany Radny?A odnośnie spraw komorniczych to nie Pan Ronka miał problemy z komornikiem tylko Jego syn. Więc jeśli Pan nie zna faktów to proszę się nie wypowiadać skoro pisze Pan bzdury i samą nie prawdę. Oczernianie jest łatwe tak samo jak pisanie bez ładu i składu. Najlepiej jest pisać anonimowo na komputerze i nic nie robić. Jeśli ma Pan problem to czemu Pan sam nie startował na Radnego? Czemu oczerniany jest Pan, który poświęca swój czas i energię bo On nie należy do najmłodszych a się stara i główkuje co by zrobić by było lepiej? Stara się jak może. Gmina nie zezwala od ręki na wszystko. Trzeba walczyć o to co się chce. Co On przecież robi. STARA SIĘ I PRÓBUJE! A to się najbardziej liczy. To, że On chce zmiany to od razu tak nie jest. Nad NIM jest góra, którą próbuje usilnie przekonać na jakieś korzyści dla Bobrownik i Rudnicza.
Liczę, że zrozumie Pan iż nie powinno udzielać się w temacie gdy się wie niewiele bądź gdy samemu DUPY się ruszyć nie chce by walczyć o zmiany. Łatwo jest jechać na innych, lecz pierw radzę spojrzeć na siebie potem na innych. Pozdrawiam :)
karina123
0 #36 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachkarina123 2016-09-18 00:11
Cytuję Katrin:
Dokładnie skoro postawili przystanek powinny być pasy.Zanim osądzicie pomyślcie trochę.Kierowca nie jechał tak szybko może góra z 60 km/h fakt jest teren zabudowany powinien jechać o 10 mniej.Gdyby faktycznie jechał szybciej to na pewno mogło skończyć się bardziej tragicznie.Po drugie chłopiec ma 7 lat i myślę ,że powinien chodzić pod opieką dorosłej osoby na przystanek.Żal mi strasznie małego i rodziców.Myślę ,że oby dwie strony Mają winę w tym wypadku.Rodzice powinni teraz zastanowić się Dlaczego puszczają małego samego na przystanek,a kierowca powinien być bardziej nie ufnym widząć biegające dzieci,które w każdej chwili mogą wybiec na jezdnie.



Ty pewnie swojego dziecka nie puszczasz i jesteś kolejną matkę,która wychowa niedojdę,który nie potrafi poradzić sobie w życiu. Dawniej wychowywało się dzieci normalnie a teraz nie wiem co sie stalo.
Marco
0 #35 PotrącenieMarco 2016-09-17 23:36
Cytuję franek:
Media cytują rzecznika, podana informacja jest czytelna. Pieszy przechodząc przez ulicę znajduje się na przejściu, albo poza nim. Z drugiej strony kto z was wie w której pipidówie są pasy, a w której nie.

No właśnie też to pisałem lecz niektórzy mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem
franek
0 #34 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachfranek 2016-09-17 22:16
Media cytują rzecznika, podana informacja jest czytelna. Pieszy przechodząc przez ulicę znajduje się na przejściu, albo poza nim. Z drugiej strony kto z was wie w której pipidówie są pasy, a w której nie.
fryc
0 #33 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachfryc 2016-09-17 16:36
pomyłka.chodziło o nerw karku.
fryc
0 #32 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachfryc 2016-09-17 16:34
co się dowiedziałem to to że kierowca który brak udział w wypadku nie powinien mieć prawo jazdy.dlatego że ma uszkodzony nerw szyku.wyniku czego ma momenty gdzie głowa ucieka na bok i na dłuższy moment traci widok na ulice.i to mogła być przyczyną ze nie widział chłopca.policja powinna się tym za interesować i wyjaśnić.bo to jest nie bezpieczeństwo także dla innych urzytkownikow dróg.
ala
0 #31 potrącenieala 2016-09-17 13:09
od kiedy w Bobrownikach są pasy dla pieszych.
Starszy mieszkaniec
0 #30 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachStarszy mieszkaniec 2016-09-17 09:57
Cytuję Bolo:
Cytuję Aaaaaa:
Cytuję Bolo:
Cytuję Ja:
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.

A do kogo wy macie pretensje czy wy w tych Bobrownikach macie wyprane mózgi były wybory głosowaliście na biznesmena Ronke wielki radny bezradny miejcie do siebie pretensje .

Pan Ronka mimo, że nie jest już sołtysem robi więcej niż obecny sołtys, któremu w głowie tylko alkohol. Prawda jest taka, że wiekszość sołectwa to albo rodzina obecnego sołtysa albo koledzy, którym przed wyborami stawiał alkohol w sklepie. Niestety ale dopóki ludzie sie nie zbuntują to ciągle nic niebędzie zrobine bo sołtys tylko bierze kase na alko a nic nie robi.

Jak tak jesteś za Ronką i nikogo tu nie chce faworyzować to napisz co dzięki Ronce mają Bobrowniki na przykład. Jeżeli ktoś został zlicytowany przez komornika to jakie on ma pojęcie o zarządzaniu publicznymi pieniędzmi na obiecywał przed wyborami a wy łykaliście i proszę zorientujcie się bo radny bierze większe pieniądze jak sołtys ale to już wasza interpretacja


Plany dróg w Rudniczu oraz plan chodnika w Bobrownikach zostały założone w czasie trwania kadencji Pana Ronki. W między czesie zmienił się sołtys i teraz wszystko jest "zasługą" obecnego sołtysa.
Co do jego sytuacji finansowej to jak nie wiesz to nie pisz. Powód był taki że godpodarstwo było przepisisane na starszego syna, który się rozwiódł i wyniku tego rozwodu pojawił się komornik.

Jak macie jakieś obiekcje to zwołajcie walne zebranie i wylejcie na nim swoje żale.
Bolo
0 #29 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachBolo 2016-09-17 09:08
Cytuję Aaaaaa:
Cytuję Bolo:
Cytuję Ja:
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.

A do kogo wy macie pretensje czy wy w tych Bobrownikach macie wyprane mózgi były wybory głosowaliście na biznesmena Ronke wielki radny bezradny miejcie do siebie pretensje .

Pan Ronka mimo, że nie jest już sołtysem robi więcej niż obecny sołtys, któremu w głowie tylko alkohol. Prawda jest taka, że wiekszość sołectwa to albo rodzina obecnego sołtysa albo koledzy, którym przed wyborami stawiał alkohol w sklepie. Niestety ale dopóki ludzie sie nie zbuntują to ciągle nic niebędzie zrobine bo sołtys tylko bierze kase na alko a nic nie robi.

Jak tak jesteś za Ronką i nikogo tu nie chce faworyzować to napisz co dzięki Ronce mają Bobrowniki na przykład. Jeżeli ktoś został zlicytowany przez komornika to jakie on ma pojęcie o zarządzaniu publicznymi pieniędzmi na obiecywał przed wyborami a wy łykaliście i proszę zorientujcie się bo radny bierze większe pieniądze jak sołtys ale to już wasza interpretacja
Aaaaaa
0 #28 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachAaaaaa 2016-09-17 01:01
Cytuję Bolo:
Cytuję Ja:
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.

A do kogo wy macie pretensje czy wy w tych Bobrownikach macie wyprane mózgi były wybory głosowaliście na biznesmena Ronke wielki radny bezradny miejcie do siebie pretensje .

Pan Ronka mimo, że nie jest już sołtysem robi więcej niż obecny sołtys, któremu w głowie tylko alkohol. Prawda jest taka, że wiekszość sołectwa to albo rodzina obecnego sołtysa albo koledzy, którym przed wyborami stawiał alkohol w sklepie. Niestety ale dopóki ludzie sie nie zbuntują to ciągle nic niebędzie zrobine bo sołtys tylko bierze kase na alko a nic nie robi.
Hs
0 #27 HtHs 2016-09-17 00:13
Cytuję Marco:
Ludzie nie podniecajcie się pytam tylko co 7 letnie dziecko robiło na jezdni skoro nie ma przejścia dla pieszych gdzie byli rodzice opiekunowie może kierowca zawinił ale tylko prędkością więc trzeba to udowodnić . I taka moja prośba nie róbcie z tej drogi deptaku jeżeli macie trochę oleju w głowie bo łazicie jak chcecie a macie chodnik .Czy ludzie z byłego PGR są nie reformowalni dzisiaj się końmi nie jeździ tylko autami a te niestety trochę szybciej jeżdżą. Pozdrowienia ze słonecznego Rudnicza.

Czy ty widzisz co piszesz? Lazimy jak chcemy a mamy chodnik? A czy na drugą strone na przystanek tez nas ten chodnik poprowadzi drogi czlowieku ze " slonecznego " rudnicza?
snop
0 #26 resnop 2016-09-17 00:09
Cytuję były mieszkaniec Bob:
Cytuję gggggg:
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować

Ci z Rudnicza to takie cwaniaki bo mają pasy dlatego że kolejni sołtysi są miejscowi i wywalczyli przejście po za tym jest tam szkoła.

cwaniaki z Rudnicza ? hmmm z tego co pamiętam na wyborach na sołtysa żaden mieszkaniec nie zaproponował kandydata na sołtysa z Bobrownik...
VW
0 #25 Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachVW 2016-09-16 22:37
Coś tu czuć że kierowcą mógł być ktoś przebiegły ,biegły ;-)
gggggg
0 #24 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachgggggg 2016-09-16 21:37
Cytuję Marco:
Cytuję gggggg:
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować

Ty gamoniu ja myślę co piszę samopas to dzisiaj tylko krowy chodzą po polu gamoniu

no ty jestes tym gamoniem chodzącym po polu
Katrin
0 #23 popieramKatrin 2016-09-16 21:28
Dokładnie skoro postawili przystanek powinny być pasy.Zanim osądzicie pomyślcie trochę.Kierowca nie jechał tak szybko może góra z 60 km/h fakt jest teren zabudowany powinien jechać o 10 mniej.Gdyby faktycznie jechał szybciej to na pewno mogło skończyć się bardziej tragicznie.Po drugie chłopiec ma 7 lat i myślę ,że powinien chodzić pod opieką dorosłej osoby na przystanek.Żal mi strasznie małego i rodziców.Myślę ,że oby dwie strony Mają winę w tym wypadku.Rodzice powinni teraz zastanowić się Dlaczego puszczają małego samego na przystanek,a kierowca powinien być bardziej nie ufnym widząć biegające dzieci,które w każdej chwili mogą wybiec na jezdnie.
Hhhhhhhh
0 #22 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachHhhhhhhh 2016-09-16 20:40
No tak, najlepiej wybrać sołtysa alkoholika :)
Ja
0 #21 Pasy i chodnikJa 2016-09-16 20:35
Cytuję Bolo:
Cytuję Ja:
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.

A do kogo wy macie pretensje czy wy w tych Bobrownikach macie wyprane mózgi były wybory głosowaliście na biznesmena Ronke wielki radny bezradny miejcie do siebie pretensje .

Wyprany mózg to chyba Ty posiadasz sądząc tak o ludziach.
Bolo
0 #20 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachBolo 2016-09-16 20:29
Cytuję Ja:
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.

A do kogo wy macie pretensje czy wy w tych Bobrownikach macie wyprane mózgi były wybory głosowaliście na biznesmena Ronke wielki radny bezradny miejcie do siebie pretensje .
Ja
0 #19 Pasy i chodnikJa 2016-09-16 20:09
Przejscie dla pieszych i moze wkoncu chodnik przedłuża do zakrętu w strone Wagrowca bo jak dzieci maja dojsc na przystanek, rowem chodzic i modlic sie zeby nic sie nie stalo. Podpisy zbieraja ktorys juz raz a nic sie w temacie nie dzieje, lepiej nowy chodnik na miescie wylozyc zamiast starego niz polozyc go tam gdzie jest bardziej potrzebny bo nie ma go wcale.
Marco
0 #18 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachMarco 2016-09-16 20:02
Cytuję gggggg:
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować

Ty gamoniu ja myślę co piszę samopas to dzisiaj tylko krowy chodzą po polu gamoniu
zdzisiu
0 #17 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachzdzisiu 2016-09-16 19:51
Cytuję były mieszkaniec Bob:
Cytuję gggggg:
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować

Ci z Rudnicza to takie cwaniaki bo mają pasy dlatego że kolejni sołtysi są miejscowi i wywalczyli przejście po za tym jest tam szkoła.

W Rudniczu nie ma juz szkoły !
były mieszkaniec Bob
0 #16 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachbyły mieszkaniec Bob 2016-09-16 19:43
Cytuję gggggg:
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować

Ci z Rudnicza to takie cwaniaki bo mają pasy dlatego że kolejni sołtysi są miejscowi i wywalczyli przejście po za tym jest tam szkoła.
gggggg
0 #15 potrąceniegggggg 2016-09-16 19:30
a ty Marco niebądz taki mądry a po co wam tam pasy co to chłopiec miał k..............fruwac żeby dostac sie na autobus no wez pomyśl chłopcze zanim bedziesz cos komentować
Marco
0 #14 PotrącenieMarco 2016-09-16 19:09
Ludzie nie podniecajcie się pytam tylko co 7 letnie dziecko robiło na jezdni skoro nie ma przejścia dla pieszych gdzie byli rodzice opiekunowie może kierowca zawinił ale tylko prędkością więc trzeba to udowodnić . I taka moja prośba nie róbcie z tej drogi deptaku jeżeli macie trochę oleju w głowie bo łazicie jak chcecie a macie chodnik .Czy ludzie z byłego PGR są nie reformowalni dzisiaj się końmi nie jeździ tylko autami a te niestety trochę szybciej jeżdżą. Pozdrowienia ze słonecznego Rudnicza.
gggggg
0 #13 potrąceniegggggg 2016-09-16 18:35
zacznijmy od tego że tam jest teren zabudowany wiec kierowca nie jechał przepisowo a po drugie nie jeżdzi tam poraz pierwszy i tym bardziej żę wie że dzieciaki idą na autobus szkolny to wiec kierowca tez powinnien zwolnic a nie jechac jak szalony i jeszcze dodam kto mu dał prawojazdy to jest dziwne wiec niebede dalej juz tego komentowac teraz wielce sie obudzili żeby zrobic pasy bo tragedia sie stała
Obrońcawtf!!!!!!!
0 #12 REObrońcawtf!!!!!!! 2016-09-16 17:41
Zacznijmy od tego ze znam tego faceta i można za niego ręczyć ze po alkoholu nie wsiada za kierownicę więc pomyślcie trochę zanim zaczniecie sypac oskarżeniami ....
Lif
0 #11 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachLif 2016-09-16 15:57
Pasy powinny być przy przystanku. Po drugiej stronie może i nie ma zabudowań ale jest "nowy" przystanek PKS. Skoro już został tam postawiony to powinny od razu powstać pasy aby kierowcy zwrócili uwagę na to, że w tym miejscu może ktoś wejść na drogę. W Bobrownikach i tak każdy przechodzi gdzie chce ale małe dzieci powinny mieć pasy przy przystanku aby czuły się bezpiecznie i żeby nauczyły się jak prawidłowo brać udział w ruchu drogowym.
Strachu
0 #10 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachStrachu 2016-09-16 15:29
Skąd z tego Rudnicza, od kogo z tego Rudnicza?
M
0 #9 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachM 2016-09-16 15:12
Witaj L tu M zgadzam się z tobą na dniach pojawią się pasy i oznakowania tylko jak zawsze za późno.
mieszkaniec b
0 #8 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikachmieszkaniec b 2016-09-16 15:10
tak wszyscy piszecie o przejsciu dla pieszych....tylko mam pytanie do Was kto by po tym przejsciu z was przechodził ...jeżeli takie przejscie wymalują to przechodzenie jest tylko i wylacznie po nim a podejrzewam że mało kto z niego by korzystał ym bardziej nie ma po drugiej stronie zabudowań....kolejna sprawa to przechodząc przez jezdnie należy zachować szczególną ostrożność .... i jest tam teren zabudowany 50 km/h .... teraz najważniejsze jest zdrowie chłopca ....trzymam kciuki za niego by wrócił szybko do pełni zdrowia.
MM
0 #7 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachMM 2016-09-16 15:08
BRAK PASÓW , OZNAKOWANIA ,OPIEKI , BRAWURA KIEROWCY, SŁOŃCE W OCZY I KATASTROFA GOTOWA.
kkk
0 #6 7 latekkkk 2016-09-16 14:22
7 latek bez opieki to jest pytanie ? I brak pasów to też pytanie ?
...
0 #5 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w Bobrownikach... 2016-09-16 14:00
A teraz poprosimy pana rzecznika by wskazał gdzie znajduje się przejście dla pieszych poza którym dziecko przechodziło przez jezdnię :-D
Yyyyyy
0 #4 nietrzeźwi kierowcyYyyyyy 2016-09-16 13:28
Zachodzi pytanie czy kierowca pojazdu, które brało udział w zdarzeniu był trzeźwy, ponieważ w dniu dzisiejszym warunki na drodze sprzyjały kierowcą, więc z łatwością można było dostrzec przebiegające 7 letnie dziecko, zwłaszcza że tam jest prosta droga.
Lif
0 #3 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachLif 2016-09-16 12:48
Dziecko przechodziło gdzie chciało bo tam pasów nigdy nie było. Podejrzewam, że na dniach się pojawi przejście dla pieszych. Bo jak się nic nie dzieje to po co ma być a jak już się stanie to szybko będą robić! A kierowca nie widział, że dzieci przechodzą? O tej godzinie podjeżdża autobus linowy po dzieci więc trzeba podwójnie uważać. Tym bardziej, że kierowcą był mieszkaniec sąsiedniego Rudnicza, który powinien być tego świadomy.
Teraz trzeba się modlić aby mały z tego wyszedł bez większego uszczerbku na zdrowiu.
Xxxxxx
0 #2 RE: Potrącenie 7-letniego chłopca w BobrownikachXxxxxx 2016-09-16 12:47
Dokładnie brak tam pasów !!! to jak dzieci mają przechodzić ????
Tajemniczy
0 #1 Pytanie!Tajemniczy 2016-09-16 12:36
Zacznijmy od tego że w Bobrownikach nie ma przejsca dla pieszych!!! Więc proszę nie upiekszac!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.