• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6383

Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcami

Dzisiaj odbyła się I sesja nowej Rady Miejskiej w Wągrowcu. Jakub Zadroga został przewodniczący a jego zastępcami Grzegorz Kamiński i Krzysztof Poszwa.

W trakcie dzisiejszej sesji radni złożyli ślubowanie, zaraz po nich ślubowanie złożył burmistrz elekt Jarosław Berendt.

Radni w tajnym głosowaniu wybrali Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wągrowcu. Został nim Jakub Zadroga, lider klubu "Bliżej Ludzi". Zadroga był jedynym zgłoszonym kandydatem do tej funkcji. Kandydaturę Zadrogi poparło 14 radnych, swój sprzeciw wyraziło 5 radnych, a 2 się wstrzymało.

W trakcie kolejny głosowań wybrano wiceprzewodniczących. Zgłoszono dwie kandydatury. Klub SW 2000 wskazał Grzegorza Kamińskiego a KWW Krzysztofa Poszwy swojego lider, byłego burmistrza, Krzysztofa Poszwę.

W trakcie tajnego głosowania Kamiński uzyskał poparcie 17 radnych, 3 było przeciwko, 1 radny się wstrzymał. Tym samym Grzegorza Kamiński został I wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej w Wągrowcu.

Kandydaturę Poszwy poparło 13 radnych, swój sprzeciw wyraziło 6 radnych, 2 się wstrzymało. Krzysztof Poszwa został II wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej w Wągrowca.


 

 

Komentarze   

kolega, koleżanka
+9 #57 Radni, bezradnikolega, koleżanka 2018-11-26 13:47
Cytuję Ktos4:
Ja się nie dziwię, Zając przy berecie nie wstawał. Wstaje się wyłącznie przy szanowanym człowieku. Też bym nie wstał.

Berent potrafi mścić się na ludziach i w tym jest nawet dobry. Nie stać go na to by przeprosić za popełniony błąd. Ale po tym poznaje się człowieka jeśli potrafi przyznać się do swojej" mściwości"Przykre jest to ,że udaje świętoszka ..a tak naprawdę w łyżce wody utopił by nawet swojego przyjaciela. Wielu już się o tym przekonało i jeszcze przekona.
Ktos4
+6 #56 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiKtos4 2018-11-26 12:36
Ja się nie dziwię, Zając przy berecie nie wstawał. Wstaje się wyłącznie przy szanowanym człowieku. Też bym nie wstał.
Haha!
+1 #55 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiHaha! 2018-11-26 12:31
Cytuję Tak:
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Zniknął Pan ",usmiechniety" Kamiński z banerów. Wróciła do naturalnego zachowania.
W realu Photoshop nie działa...😂
Ania
+21 #54 RE: Zadroga przewodniczącym , Kamiński i Poszwa zastępcamiAnia 2018-11-25 11:20
Masz rację Danka. Nie po to głosowałyśmy na BL żeby tolerowć arogancję, dwulicowość i hochsztaplerstwo POszwy. Czerwona kartka dla BL!
MIG
+3 #53 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiMIG 2018-11-25 11:10
No i co? A no jest tak jak myślałem. Zaczyna się krytyka jednych i drugich. Szanowni państwo należało myśleć przed wyborami. Należało dokładniej przyjrzeć się kandydatom a nie głosować z marszu lub w zaślepieniu do przynależności partyjnej.
Danka
+33 #52 RE: Zadroga przewodniczącym , Kamiński i Poszwa zastępcamiDanka 2018-11-25 10:58
Cytuję vxv28:
Jeszcze trochę i Poszwa z Kamińskim dogadają się za plecami młodziana i pojadą z nim jak ze świ... i się gostek zdziwi jak przestanie być nie tylko przewodniczącym rady, ale przestaną w ogóle w niej rządzić bo nowa koalicja będzie miała większość zwłaszcza jak mu jeszcze kogoś podkupią (a to bez problemu bo jest tam kilku potencjalnych chętnych) i sam klub BL się rozleci a Berendt to se będzie mógł co najwyżej zagwizdać.

Nie po to głosowałam na Zadrogę i Berenta, żeby dokarmiać Poszwę, który dbał tylko o własny tyłek, a dobro mieszkańców wogóle go nie interesowało. Stosował gierki poniżej pasa. Panie Zadroga jaką funkcję dostał Pan od Poszwy podczas jego kadencji jako Burmistrza? BL żółta kartka!!!!!!!!
Astana
+3 #51 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiAstana 2018-11-25 09:52
W ramach podziękowań klub Poszwy deklaruje wstąpienie do klubu Bliżej Ludzi. To prawda!!??
beton
+11 #50 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamibeton 2018-11-24 09:27
Cytuję Tak:
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Zniknął Pan ",usmiechniety" Kamiński z banerów. Wróciła do naturalnego zachowania.

I tak przez najbliższe 5 lat do kolejnych wyborów, gdzie ludzie pokażą mu i nowemu burmistrzowi, gdzie ich miejsce w Wągrowcu.
aR
+20 #49 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiaR 2018-11-24 01:09
Ale Kamiński wkurwiony :) Celebryty lokalne :)
Tak
+10 #48 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiTak 2018-11-24 00:33
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Zniknął Pan ",usmiechniety" Kamiński z banerów. Wróciła do naturalnego zachowania.
wpis
+6 #47 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiwpis 2018-11-23 23:49
Cytuję Mikkołła:
Cytuję Arek:
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.

To będzie najwiekszy błąd Berendta i wstyd takiego sfilcowanego ciamajdę zatrudniać do czegokolwiek. Berendt niech patrzy z czym roszczeniowo do niego on przychodzi i niech ma na uwadze, że to jego najwiekszy konkurent i cichy przeciwnik do skompromitowania nowego burmistrza. To jest pokłosie komuny i mierny prze na władzę, bo niczego nie umie robić. Ludzi omamił, że nie chce być viceburkiem i interesuje go tylko najwyższy stołek w mieście, a teraz gdzie skomli pod jakimi drzwiami w urzędzie, bo z pensji radnego jeszcze się nie wyżyje. Wcześniej jak wyleciał z viceburmistrzostwa za co się chwycił to spierdzielił. Gdzie on doradzał, komu? jakim samorządom? Chyba jakimś desperatom, co to sami tępotą jeszcze wiekszą świecą :D

To fakt
Janowy
-1 #46 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiJanowy 2018-11-23 22:29
Cytuję TW Balbina:
Cytuję beton:
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Aleś ty głupi jak but od mojej lewej nogi. Myślę, że PiS się cieszy, że nie przejął w tym syfie władzy, bo takich "głupców" musiałby wysłuchiwać. Widzisz "debilu" PiS nie dzieli Polaków na tych na wschodzie i tych na zachodzie. Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają czy w Polsce czy za granicą.

"PiS się cieszy, że nie przejął władzy"
Chłopie twój nick mówi prawdę - ty masz beton zamiast mózgu.
"Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają"
Tak, tylko, że niektórzy są gorszego sortu a jeszcze inni są zdradzieckimi mordami.
Kretyna to sobie rób z kolegi spod budki z piwem. Polacy z zachodniej Polski się nie łapią na tę mongolską propagandę.

Balbinko - mongolskie korzenie to masz ty raczej p- gdybys doczytała co nieco to wiedziałabys, ze zachód Polski to własnie nawiezieni po wojnie mongolowie ze wschodu ... Prawdziwi wielkopolanie brzydza sie takim szmatami jak tuskie, zidiciale komórkowskie , miry , zbychy i tysiace takich złodzieji. Poznaniak prawdziwy zawsze był moze chytry, ale na pewno uczciwy i taka HGW to wisiałaby na gałęzi już dawno. No i faktycznie masz racje - ty jestes jednak tego gorszego sortu.
YoYo
+4 #45 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiYoYo 2018-11-23 22:24
Cytuję nana:
Cytuję farmazon:
Tą politykę miłości to mógł tylko wymyśleć chyba ktoś z lgbt.

A są tacy w radzie?

Są. Na pewno 1. Moż jakiś comig out się u nas zdarzy.
olaola
+10 #44 RADNIolaola 2018-11-23 21:29
Cytuję Ula:
Cytuję ola:
Cytuję kaz:
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Który to napisał? Kubuś czy Piotruś?

Czy ktoś wie jakie dokładnie ma wykształcenie Zadroga??


Chyba średnie

TO NIECH SIĘ WEŻMIE DO NAUKI....
Ula
+4 #43 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiUla 2018-11-23 21:14
Cytuję ola:
Cytuję kaz:
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Który to napisał? Kubuś czy Piotruś?

Czy ktoś wie jakie dokładnie ma wykształcenie Zadroga??


Chyba średnie
monisia
+9 #42 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamimonisia 2018-11-23 18:22
Buholc Ty lepiej weż się za kopanie grobów a nie za prowadzenie sesji. Twoja nieudolność była porażająca.
Krystyna
+3 #41 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiKrystyna 2018-11-23 17:58
Cytuję Mistrzz:
Skupiacie się na rzeczach mało istotnych, fakt jest taki, że dzisiaj się wybierali a za kilka dni nowi radni wchodzą do rady, to jest temat.

Już wiadomo kto?
ola
+8 #40 Sesjaola 2018-11-23 16:23
Cytuję kaz:
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Który to napisał? Kubuś czy Piotruś?

Czy ktoś wie jakie dokładnie ma wykształcenie Zadroga??
kaz
+8 #39 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamikaz 2018-11-23 16:19
Cytuję Widz:
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.


Który to napisał? Kubuś czy Piotruś?
vxv28
-7 #38 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamivxv28 2018-11-23 16:16
Nie no ręce opadają jak czytam te idiotyzmy wypisywane przez TW Balbinę, Wojtka i Widza. Przecież te wypociny to totalna degrengolada świadcząca o poziomie intelektualnym piszących a dodatkowo w stosunku do dwóch pieszych o głębokim spaczeniu, bo aż sieją nienawiścią i jadem.
Widz
+3 #37 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiWidz 2018-11-23 15:40
Byłem wczoraj na sesji i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niech mi ktoś powie jak ten radny Bucholc mógł przyjść kompletnie nie przygotowany. Bo tak to wyglądało, zagubiony jak dziecko same w parku. Potem patrzę na zachowanie Zająca, byłego przewodniczącego. To dla mnie niepojęte jak można tak się zachowywać. Siedział obrażony na wszystko, nie klaskał, nie wstał jak inni. Chłopie jak takie trudne to dla Ciebie, przychodzisz za karę to oddaj mandat i siedź obrażony w domu. Kamiński był także jakiś taki niezadowolony, takie miny robił, nie wiem o co mu chodzi. No i otwarcie mówię ciekawy byłem Zadrogi bo takiego młodego przewodniczącego to rada nasza nie miała nigdy. Najmłodszy będzie zarządzał. I bardzo jestem takiemu rozwiązaniu na tak. Ale dlatego, że przekonał mnie swoim prowadzeniem. Widać było, że sprawnie to idzie, mógł usiąść od początku koło Bucholca i mu mówić, a ten by tylko powtarzał. Kompletnie nie zauważa się tego młodego wieku. Ale bezcenny był widok tych dwóch siedzących z boku, takie wygi, takie persony, głowę noszą wysoko jak tylko można i tu ciach i siedzą i są zastępcami Zadrogi. Drugim bardzo dobrze odebranym był Piotr Pałczyński także młodym, dbał przy tych wtopach Bucholca o to aby wszystko było zgodnie z prawem. Młodość moi Państwo chyba dobrze zrobi temu miastu.
TW Balbina
+6 #36 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiTW Balbina 2018-11-23 11:37
Cytuję beton:
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Aleś ty głupi jak but od mojej lewej nogi. Myślę, że PiS się cieszy, że nie przejął w tym syfie władzy, bo takich "głupców" musiałby wysłuchiwać. Widzisz "debilu" PiS nie dzieli Polaków na tych na wschodzie i tych na zachodzie. Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają czy w Polsce czy za granicą.

"PiS się cieszy, że nie przejął władzy"
Chłopie twój nick mówi prawdę - ty masz beton zamiast mózgu.
"Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają"
Tak, tylko, że niektórzy są gorszego sortu a jeszcze inni są zdradzieckimi mordami.
Kretyna to sobie rób z kolegi spod budki z piwem. Polacy z zachodniej Polski się nie łapią na tę mongolską propagandę.
Wojtek
+7 #35 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiWojtek 2018-11-23 11:09
Cytuję beton:
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Aleś ty głupi jak but od mojej lewej nogi. Myślę, że PiS się cieszy, że nie przejął w tym syfie władzy, bo takich "głupców" musiałby wysłuchiwać. Widzisz "debilu" PiS nie dzieli Polaków na tych na wschodzie i tych na zachodzie. Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają czy w Polsce czy za granicą.

koleć,ty chyba masz ... .......
Wojtek
+1 #34 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiWojtek 2018-11-23 11:07
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Brawo BALBINA-5 lat ciszy dla pisoskiej zarazy w Wągrowcu
Basia07
+8 #33 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiBasia07 2018-11-23 10:39
Cytuję beton:
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Aleś ty głupi jak but od mojej lewej nogi. Myślę, że PiS się cieszy, że nie przejął w tym syfie władzy, bo takich "głupców" musiałby wysłuchiwać. Widzisz "debilu" PiS nie dzieli Polaków na tych na wschodzie i tych na zachodzie. Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają czy w Polsce czy za granicą.

ojjj, żeby ci Prezes paluszkiem nie musiał pogrozić.
Krystian
+12 #32 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiKrystian 2018-11-23 10:35
Kurde, miałem nadzieję, że coś się zmieni w tym wągrowieckim grajdole, ale widzę, że młodzi większej wizji na poprawę tego stanu nie mają.
szkoda. Miało przyjść nowe, a tu zook.
Przykro patrzeć na to wszytko.
beton
-3 #31 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamibeton 2018-11-23 10:25
Cytuję TW Balbina:
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.

Aleś ty głupi jak but od mojej lewej nogi. Myślę, że PiS się cieszy, że nie przejął w tym syfie władzy, bo takich "głupców" musiałby wysłuchiwać. Widzisz "debilu" PiS nie dzieli Polaków na tych na wschodzie i tych na zachodzie. Wszyscy są Polakami niezależnie gdzie mieszkają czy w Polsce czy za granicą.
TW Balbina
-1 #30 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiTW Balbina 2018-11-23 09:56
Ależ PiSowska bolszewia nie może przeżyć, że nie udało się przejąć władzy w Wągrowcu tak jak na ciemnej ścianie wschodniej, I kraść kasę jak wierchuszka z Nowogrodzkiej. Komentują i płaczą, Poszwa to, Berendt tamto, a paszły won sobaki, komentuj ie sobie Hurnika i Sobotę.
VV34
+12 #29 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiVV34 2018-11-22 23:36
Cytuję o qrde:
Cytuję Arek:
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.

Już wybór wicków znaczy, że [wpis niecenzuralny]owi do połowy wsadzili poniżej pleców coś wielkości kija od bejsbola. Jak wybiorą Kamińskiego na wice burka to wsuną mu to po całości.

To fakt niezbity. W ogóle te koalicje socjalistów z komuchami, bleeee, odraza...
vxv28
+15 #28 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamivxv28 2018-11-22 23:34
Jeszcze trochę i Poszwa z Kamińskim dogadają się za plecami młodziana i pojadą z nim jak ze świ... i się gostek zdziwi jak przestanie być nie tylko przewodniczącym rady, ale przestaną w ogóle w niej rządzić bo nowa koalicja będzie miała większość zwłaszcza jak mu jeszcze kogoś podkupią (a to bez problemu bo jest tam kilku potencjalnych chętnych) i sam klub BL się rozleci a Berendt to se będzie mógł co najwyżej zagwizdać.
Mikkołła
+12 #27 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiMikkołła 2018-11-22 23:33
Cytuję Arek:
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.

To będzie najwiekszy błąd Berendta i wstyd takiego sfilcowanego ciamajdę zatrudniać do czegokolwiek. Berendt niech patrzy z czym roszczeniowo do niego on przychodzi i niech ma na uwadze, że to jego najwiekszy konkurent i cichy przeciwnik do skompromitowania nowego burmistrza. To jest pokłosie komuny i mierny prze na władzę, bo niczego nie umie robić. Ludzi omamił, że nie chce być viceburkiem i interesuje go tylko najwyższy stołek w mieście, a teraz gdzie skomli pod jakimi drzwiami w urzędzie, bo z pensji radnego jeszcze się nie wyżyje. Wcześniej jak wyleciał z viceburmistrzostwa za co się chwycił to spierdzielił. Gdzie on doradzał, komu? jakim samorządom? Chyba jakimś desperatom, co to sami tępotą jeszcze wiekszą świecą :D
Mistrzz
+6 #26 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiMistrzz 2018-11-22 23:11
Skupiacie się na rzeczach mało istotnych, fakt jest taki, że dzisiaj się wybierali a za kilka dni nowi radni wchodzą do rady, to jest temat.
xyz
-2 #25 .....xyz 2018-11-22 23:10
Cytuję palnik:
Hahaha. Patrzę na to zdjęcie i tak sobie myślę, że dwóch kandydatów na burka musi się czuć fatalnie mając takiego przewodniczącego, który ich ograł i teraz są jego asystentami. Swoją drogą myślę, że ta polityka miłości Zadrodze wyjdzie bokiem. To trochę nie halo, że swojego wykopali by dogodzić przeciwnikom. Jestem ciekaw kiedy Poszwa z Kmińskim "podziękują" Zadrodze za ten przywilej asystowania :lol:, no bo to że mu się odwdzięczą to nie ulega wątpliwości. W końcu będą musieli odreagować to, że przy młodym przewodniczącym wyglądają jak zwykłe półdu.ki :D.

Naucz sie czytać ze zrozumieniem. Zadroga nikogo nie ograł. Jest dokladnie napisane, że był jedynym kandydatem. Czyli jednoznaczne jest z tym, że ani Kamiński ani Poszwa na przewodniczącego nie startowali.
nana
+12 #24 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcaminana 2018-11-22 22:56
Cytuję farmazon:
Tą politykę miłości to mógł tylko wymyśleć chyba ktoś z lgbt.

A są tacy w radzie?
aaaj
+10 #23 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiaaaj 2018-11-22 22:53
Cytuję o qrde:

Już wybór wicków znaczy, że [wpis niecenzuralny]owi do połowy wsadzili poniżej pleców coś wielkości kija od bejsbola. Jak wybiorą Kamińskiego na wice burka to wsuną mu to po całości.

Skąd wiesz? Może on tak lubi.
kufel
+13 #22 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamikufel 2018-11-22 22:50
Cytuję o qrde:
Cytuję Arek:
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.

Już wybór wicków znaczy, że [wpis niecenzuralny]owi do połowy wsadzili poniżej pleców coś wielkości kija od bejsbola. Jak wybiorą Kamińskiego na wice burka to wsuną mu to po całości.

Hahahaha!!!! Padłem !!!
farmazon
+14 #21 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamifarmazon 2018-11-22 22:47
Tą politykę miłości to mógł tylko wymyśleć chyba ktoś z lgbt.
o qrde
+20 #20 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamio qrde 2018-11-22 22:38
Cytuję Arek:
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.

Już wybór wicków znaczy, że [wpis niecenzuralny]owi do połowy wsadzili poniżej pleców coś wielkości kija od bejsbola. Jak wybiorą Kamińskiego na wice burka to wsuną mu to po całości.
loki
+16 #19 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiloki 2018-11-22 22:26
Stare wygi muszą czuć się przeszczęśliwe mogąc nosić teczkę za młodym :D
heniu
+9 #18 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiheniu 2018-11-22 22:07
Piko czas pożegnać Halyne Nic nie zrobiła do tej pory do lokalnego pisu
Arek
+23 #17 rada miastaArek 2018-11-22 21:48
Cytuję corsair:
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.

PRZECIEŻ kAMIŃSKIEGO POWOŁALI TAK DLA PICU....Za kilka dni Berendt go powoła na wicka...I po co te cyrki!! Myślicie ,że ludzie są głupi i można im wciskać ciemnotę.
corsair
+21 #16 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamicorsair 2018-11-22 21:42
Andrzej Reis brawo ! Wielkie dzięki i szacun za to, że się nie skundliłeś.
Artek
+24 #15 radaArtek 2018-11-22 21:38
Cytuję IQ30:
Cytuję palnik:
Hahaha. Patrzę na to zdjęcie i tak sobie myślę, że dwóch kandydatów na burka musi się czuć fatalnie mając takiego przewodniczącego, który ich ograł i teraz są jego asystentami. Swoją drogą myślę, że ta polityka miłości Zadrodze wyjdzie bokiem. To trochę nie halo, że swojego wykopali by dogodzić przeciwnikom. Jestem ciekaw kiedy Poszwa z Kmińskim "podziękują" Zadrodze za ten przywilej asystowania :lol:, no bo to że mu się odwdzięczą to nie ulega wątpliwości. W końcu będą musieli odreagować to, że przy młodym przewodniczącym wyglądają jak zwykłe półdu.ki :D.

Zadroga powołał na vice dwóch największych wrogów i myśli ,że będzie miał spokój.
Jakże naiwne to podejście, w polityce nie ma kumpli i taryfy ulgowej.Na złych koni stawiacie kosztem Swoich ludzi. Błąd i frajerstwo !!!

SWOI MU PODZIĘKUJĄ...za arogancję
Artek
+1 #14 radaArtek 2018-11-22 21:35
Cytuję Astana:
Cytuję romi:
Cytuję Piotrekk:
Pytanie - gdzie Pan Reis ?

Reisa...wy....li

Zodroga wolał poszwe niż Rejsa... Duży błąd.

Nazwiska piszemy dużą literą...nawet jak kogoś nienawidzisz
IQ30
+27 #13 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiIQ30 2018-11-22 21:32
Cytuję palnik:
Hahaha. Patrzę na to zdjęcie i tak sobie myślę, że dwóch kandydatów na burka musi się czuć fatalnie mając takiego przewodniczącego, który ich ograł i teraz są jego asystentami. Swoją drogą myślę, że ta polityka miłości Zadrodze wyjdzie bokiem. To trochę nie halo, że swojego wykopali by dogodzić przeciwnikom. Jestem ciekaw kiedy Poszwa z Kmińskim "podziękują" Zadrodze za ten przywilej asystowania :lol:, no bo to że mu się odwdzięczą to nie ulega wątpliwości. W końcu będą musieli odreagować to, że przy młodym przewodniczącym wyglądają jak zwykłe półdu.ki :D.

Zadroga powołał na vice dwóch największych wrogów i myśli ,że będzie miał spokój.
Jakże naiwne to podejście, w polityce nie ma kumpli i taryfy ulgowej.Na złych koni stawiacie kosztem Swoich ludzi. Błąd i frajerstwo !!!
palnik
+21 #12 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamipalnik 2018-11-22 21:19
Hahaha. Patrzę na to zdjęcie i tak sobie myślę, że dwóch kandydatów na burka musi się czuć fatalnie mając takiego przewodniczącego, który ich ograł i teraz są jego asystentami. Swoją drogą myślę, że ta polityka miłości Zadrodze wyjdzie bokiem. To trochę nie halo, że swojego wykopali by dogodzić przeciwnikom. Jestem ciekaw kiedy Poszwa z Kmińskim "podziękują" Zadrodze za ten przywilej asystowania :lol:, no bo to że mu się odwdzięczą to nie ulega wątpliwości. W końcu będą musieli odreagować to, że przy młodym przewodniczącym wyglądają jak zwykłe półdu.ki :D.
misia b
+13 #11 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamimisia b 2018-11-22 21:18
Cytuję Hoogo:
Ciamajda ale ma minę- jak zbity pies. :lol:

On patrzy na te guziki przy mikrofonie i pewnie się zastanawia czy se kiedyś przydusi jako asystent.
Hoogo
+16 #10 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiHoogo 2018-11-22 21:15
Ciamajda ale ma minę- jak zbity pies. :lol:
Astana
+12 #9 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiAstana 2018-11-22 21:15
Cytuję romi:
Cytuję Piotrekk:
Pytanie - gdzie Pan Reis ?

Reisa...wy....li

Zodroga wolał poszwe niż Rejsa... Duży błąd.
Leoś nie łoś
+21 #8 RE: Zadroga przewodniczącym, Kamiński i Poszwa zastępcamiLeoś nie łoś 2018-11-22 21:14
Bardzo ładne zdjęcie.
Dwóch kandydatów na burmistrza miasta,Kamiński i Poszwa asystenci Zadrogi,którego stawiali do kąta.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.